berichtje van mij nkant: mijn pc is momenteel een beetje kaduuk. Dach teerst dat het de harde schijf was, andere erin gedaan (oudje) maar ging op een gegeven moment toen wel normala opstarten maar pc hield er toen maar helemaal spontaan mee op
Denk dat de moederbord kaduuk is op een 1 of andere manier, zelfs de fans draaien niet meer van voedign en cpu etc... ;'(
Anyway ik kan verder niet echt troubleshooten thuis, morgen ga ik naar mijn broertje, heeft meer/betere materiaal om het e.e.a. uit te zoeken alhoewel ik niet denk dat ik het nog aan de praat krijg.
Ik hoop wel dat de harde schijf nog ietwat in orde is want de laatste backup van mijn whatpulse prog die ik op cd heb is van maart/april ofzo

als de harde schijf in orde is (of tenminste data vanaf kan halen) dan kan ik dat morgen doen en als iemand zich geroepen voelt om voorlopig de dagelijkse stats te posten dan moet ie mij ff mailen (kan pas morgen antwoorden). Wel graag iemand die er ff voor wilt zitten (zal nog wel ff tijd koste om het programma aan de praat te krijgen) en ook iemand de een beetje verstand heeft van de ubb code hier op got.
//edit kut toetsenbord in de bieb btw

geen zin om het e.e.a. te verbeteren
[
Voor 4% gewijzigd door
Anoniem: 26235 op 19-08-2005 10:29
]