Die van mij is ook af! zie http://www.edgardebruin.com/lazy-index.php?file=beamer/ voor wat foto's. De foto's zijn een beetje vreemd want in werkelijkheid is hij veel scherper en is het contrast groter. Ik denk dat het wazig lijkt door de lange sluitertijd, maar het is niet mijn fototoestel dus ik ga me daar ook niet in verdiepen. Maar hij werkt en damn het ziet er wreed uit! Er komt nog ff een nettere behuizing van mdf omheen (dus printplaatjes weggewerkt, geen strooilicht, geen rare enorme fan ervoor), lexaan ertussen, en dan wordt ie met een vga verlengkabel aan de andere kant van de kamer gezet. Ik heb een bank naar mn kamer gezeuld en er komt nog als het goed gaat een koelkastje + magnetron bij voor koud bier en verse popcorn
Als het zover is laat ik nog wel wat foto's zien. En bedankt voor de hulp in dit topic he 
edit: voor als iemand het zich afvroeg: tft -> FX70 pavillion van HP (70 euri 2e hands) is dus prima te gebruiken hiervoor. OHP was de Famulus 800 met een 800watt (!) halogeenlampje. Die kreeg ik voor 75 euri. met wat materiaal vind ik ong 170 euro een prima prijsje
edit: voor als iemand het zich afvroeg: tft -> FX70 pavillion van HP (70 euri 2e hands) is dus prima te gebruiken hiervoor. OHP was de Famulus 800 met een 800watt (!) halogeenlampje. Die kreeg ik voor 75 euri. met wat materiaal vind ik ong 170 euro een prima prijsje
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2005 11:06 ]