ZO GENIAAL gedaan man
kan je mijn kamer ook ff aanpassen ?
Ghehe
kan je mijn kamer ook ff aanpassen ?
Ghehe
Een beetje verlies heb je altijd...
Soul__assasin schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 16:28:
euhmz heb ff iets samen geflanst in paint......
[afbeelding]
edit: nog 2 veronderstellingen extra...
stelling 1 het gedeetle dat we niet zien op de foto de linkse muur daar was een gat voor een schoorsteen
Stelling 2 jij beviind je op het 3de verdiep enige nadeel daaran is wel dat de kamer aan de voorkant heel lage raampjes heeft...
en nu hou ik hier over op...
de zetel pc is echt zeer sweet
mss eens een GOT meeting voor tweakers uit de streek van gent
www.weefab.com
Modtalk op de grasleiSoul__assasin schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 18:50:
offtopic:
hehe dan lijken alle huizen in die buurt gewoon heel veel op elkaar......
over de GOT meeting ik had het niet over jouw thuis hoor dat zou net iets te zijngent is een mooie stad dus daar kunnen we ook eens iets gaan drinken eh en mod talk is ook leuk om een avond mee te vullen....
shure-fan schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 19:06:
[...]
trouwens wat zijn de leeftijden van je zussen?? (als ik teveel offtopic ga hoeft het niet)
[ Voor 43% gewijzigd door MMach op 14-08-2005 19:36 ]
PeGys schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 17:31:
Mag ik je zussen ook eens lenen om men zetel/bed uit te testen ?
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
in de limonda modtalk in een loungebar dus ....
[ Voor 17% gewijzigd door Soul__assasin op 14-08-2005 19:13 ]
www.weefab.com
Een beetje verlies heb je altijd...
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
De Nederbelg !
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2005 20:10 . Reden: =) ]
[ Voor 27% gewijzigd door MMach op 14-08-2005 20:23 ]
[ Voor 28% gewijzigd door MMach op 14-08-2005 23:11 ]
Ik heb een week of 3 geleden voor iemand anders een uitleg van 10 pagina's met foto's enzo geschreven.(4MB), dtuur eens een mailtje naar mijn MSN adres en ik stuur het u door.Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 23:53:
Hoe heb je die beamer gemaakt? ziet het er nu makenlijker uit dan hij echt is?
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
[ Voor 27% gewijzigd door MMach op 15-08-2005 00:23 ]
Ici kann uw Werbung staan
*zucht* gaan we miepen over 2 zinnetjes.. wees blij dat je leuke zusjes hebt.. complimentje mag toch best.. doe er niks mee, snap je probleem niet zo..MMach schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 00:02:
ResetTim zou beter de modbreak lezen. Ik zou het op prijs stellen mocht je de rode zinnetjes verwijderen.
En zoals je kan zien op de foto's in de startpost heb ik 2 toetsenborden en 2 muizen, waarvan dus telkens 1 draadloos zodanig dus dat je vanuit je luie zetel de hele pc kan bedienen.
[ Voor 5% gewijzigd door ReseTTim op 15-08-2005 00:16 ]
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Ici kann uw Werbung staan
Wel eigenlijk is dat dus gewoon een bed zonder pootjes hoorDaViDoViTsCh schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 00:07:
offtopic:
Wat ik me afvraag is of je nou wel lekker slaapt 's nachts. Misschien wel nu je die hele zooi hebt omgebouwd, maar als ik zo naar dat matrasje kijk, denk ik aan *AUW*
Geen last van?
[ Voor 45% gewijzigd door MMach op 15-08-2005 00:58 ]
Verwijderd
je bent nog jong ehMMach schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 00:26:
Wel eigenlijk is dat dus gewoon een bed zonder pootjes hoor. Maar ik slaap heel weinig, al jaren aan een stuk, en ik heb geen last van hallicunaties overdag, heb geen rugklachten, en ik leef nog steeds, dus ik vermoed dat ik niet veeleisend ben wat slaapcomfort betreft.
www.weefab.com
Respect begint waar eigen kunnen ophoudt! - Kinderkleding webshop van vrouwlief: coz-adore.nl
Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!
Honesty is the best policy, but insanity is a better defense
www.weefab.com
Als ik het had over 'putjes geeft niet', dan had ik het voor putjes van een millimeter of zoAMD 64 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 00:37:
Zou die beamer ook goed werken op 2 grote kast-deur-delen? of krijg je dan zo'n vage lijn in het midden.
[ Voor 18% gewijzigd door MMach op 16-08-2005 18:40 ]
Verwijderd
De OHP komt niet boven mijn watergekoelde PC uit, die al uiterst stil is. Dat wil al wat zeggen. Het is wel een nieuwe OHP die misschien verder ontwikkeld zijn tov de oude beestjes die nog in gebruik zijn. Er zit alleszins maar 1 fan in, en dat is zo'n lang cilinder geval (crossflowfan). En als je toevallig ee luide OHP zou hebben, dan zal daar wel een andere fan in te modden zijn vermoed ik.Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 12:46:
hehe MMatch you rock!!
Ik ben nu ook is aan het rondzien naar ne overhead projector en alsk er 1tje vind dan begin ik men kamer ook gedeeltelijk te modden denk ikMaar hebt ge de fan van de projector niet moeten vervangen ? En die is toch muisstil ? want al de OHP die ik al gezien en gehoord heb zijn oorverdovend é.
Dan heb ik toch wel een zaag nodig, aangezien ik mn kamer ook pas helemaal gedaan heb:P. Ik zit alleen te kijke waar ik mijn toekomstige beamer kwijt moet. het beste zou zijn op z'n kop tegen het plafond. dat kun je toch doen door gewoon het tft scherm andersom te leggen?. gelijk een voordeel, doe ik een duct naar mn airco blijftie nog lekker koel ookMMach schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 13:51:
[...]
Als ik het had over 'putjes geeft niet', dan had ik het voor putjes van een millimeter of zo.
Het beste resultaat is gewoon een witte muur. misschien kan je een scherm maken voor je kast of je kast verzetten of zo.
Ohja:
Waarom heet deze mod nu 'Minipolis'? Dat is omdat de grote cinemaketen in België Kinepolis heet, en ik vind dat ik een klein cinématje heb, dus minipolis.
Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Ik wil altijd wel helpen als ik daartoe de mogelijkheid heb (als je dicht bij gent woont bv)AMD 64 schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:39:
[...]
Dan heb ik toch wel een zaag nodig, aangezien ik mn kamer ook pas helemaal gedaan heb:P. Ik zit alleen te kijke waar ik mijn toekomstige beamer kwijt moet. het beste zou zijn op z'n kop tegen het plafond. dat kun je toch doen door gewoon het tft scherm andersom te leggen?. gelijk een voordeel, doe ik een duct naar mn airco blijftie nog lekker koel ook. Als het me niet geheel lukt, zou je me dan kunne helpen?
Ik heb een scherm gevonden die ik wss zo kan krijge maar die is helaas niet al te groot
[ Voor 5% gewijzigd door MMach op 19-08-2005 02:38 ]
void main(){ printf("Hello tweakers!"); }
[ Voor 22% gewijzigd door MMach op 20-08-2005 23:33 ]
Verwijderd
ik zie een leeg glas staanVerwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 21:08:
Ik zie een glas bovenop de apperatuur tafel staan![]()
![]()
![]()
[ Voor 4% gewijzigd door Shapeshifter op 21-08-2005 00:30 ]
HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2005 13:46 ]
U vraagt, wij antwoorden.
[ Voor 4% gewijzigd door MMach op 21-09-2005 14:32 ]
Zoals ik al zei komen daar strips over, dat zal je dus niet zien. Het is in progress rememberaddictive schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 15:51:
de afwerking vind ik wel erg lelijk hoor:
[afbeelding]
Daar links, dat kun je toch veel mooier doen
[ Voor 18% gewijzigd door MMach op 21-08-2005 15:54 ]
Jeps, wrm btw?Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 15:55:
Heb je ook een tv kaart in je pc zitten??
[ Voor 4% gewijzigd door MMach op 21-08-2005 15:57 ]
Wordt dat nog wat offuh..??Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 16:28:
Ik heb een handleiding gevonden waarmee je een projector kan maken voor 8 euro. alleen de lens heb je nodig..
zal hem zo hier posten
Verwijderd
Dat is echt niks zon ding van 8 euro.... dan zit je beeld op de kop en heb je slechte kwaliteitM-ThijZ schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 17:52:
[...]
Wordt dat nog wat offuh..??
Super project trouwens, petje af!
Die zelfgemaakte bank zit ook echt lekker?
Nee daar geloofde ik ook weinig van, maar met een tft-scherm en zo'n ding-waar-je-sheets-op-legt werkt het wel mooi zo aan de foto's te zien.Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 18:15:
[...]
Dat is echt niks zon ding van 8 euro.... dan zit je beeld op de kop en heb je slechte kwaliteit
Overhead: www.sfinx.beDeNB3rt schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 19:05:
idd, waar heb je die prul gekocht?
want ziet er wel super beeld uit voor niet veel geld, I guess
Verwijderd
lol? waar slaat dat op? Btw meer dan de helft zal em nie snappeMMach schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 19:17:
offtopic: In de gloria"Den draad e", "Da koemt er dus op neer da ze peist dat er enfin ja, een kuurd uit oar gat koemt"
![]()
Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 21:42:
[...]
lol? waar slaat dat op? Btw meer dan de helft zal em nie snappe![]()
De speler is mooi weggewerkt, dan toch maar in de kast gesneden ipv de speler zelf?
[ Voor 8% gewijzigd door MMach op 21-08-2005 23:30 ]
Beide zijn voor een habbekrats te kopen..(in vergelijking met een beamer that is) helemaal als je op marktplaats gaat kijken....shadowrazor schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 19:00:
allemaal erg mooi![]()
ik wil ook zo'n tft-overheadprojector. Maar ik heb geen 14-15" tft en ook geen overheadprojector![]()
[ Voor 10% gewijzigd door Rey Nemaattori op 23-08-2005 16:59 ]
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
That's right. Ik zat gisteren nog te lachen in de winkel met een beamer van 1999€ met resolutie van 800*600. Wel niet zon grote bak als hier, maar toch, zo duurRey Nemaattori schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:58:
[...]
Beide zijn voor een habbekrats te kopen..(in vergelijking met een beamer that is) helemaal als je op marktplaats gaat kijken....
if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.
De foto's stonden hier, maar toen was er een modbreak om de oververhitte tweakertjes te bedaren, en toen heb ik ze maar weggehaald
Verwijderd
Verwijderd
Jep, alleen sommige TFT's hebben achter het scherm een kabeltje lopen of iets anders wat in de weg zit. Maar inprinciepe is het met alle tft's te doen.Maar een vraagje.. Die TFT's moeten doorschijnend zijn? zijn ze dat ook allemaal, dus ik kan een willekeurige TFT kopen en op een overhead-projector leggen?
[ Voor 12% gewijzigd door Mombasa op 24-08-2005 13:52 ]
Aha, zet even net die How-to door te lezen en daar stond het in ja. Wel beter, even een leuk goedkoop TFT'tje op de kop tikken en een overhead projector.D Mombasa schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 13:45:
[...]
Jep, alleen sommige TFT's hebben achter het scherm een kabeltje lopen of iets anders wat in de weg zit. Maar inprinciepe is het met alle tft's te doen.
edit:
Dat kabeltje waar ik over sprak, is dus een FFC.
Bied ze een filmavondje aan zou ik zeggen!console schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:15:
[...]
Aha, zet even net die How-to door te lezen en daar stond het in ja. Wel beter, even een leuk goedkoop TFT'tje op de kop tikken en een overhead projector.
Ben nu al wat plannen aan het maken en indelingen voor de kamer![]()
Moeders is er al mee eens om te ruilen, nu vaders nogen die is wat moeilijker over te halen helaas
Canon 1D X + 16-35 f/2.8L + 24-70 f/2.8L + 70-200 f/2.8L IS + 135 f/2.0L + 430EX II | iMac | MacBook Pro
Jeps, inderdaad zou dat de trick moeten doen.RHE123 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 17:14:
[...]
Bied ze een filmavondje aan zou ik zeggen!
No way houzee dat een goedkoop scherm beter zou zijn dan een witgeverfde glasvezelmuur. Zulke zilverschermen of die met glasbolletjes, die zouden beter beeld geven, maar die kosten ook stukken van mensen. En het zijn grote schermen he, 2 op 3 meter, dat begint al lekker aan te tikken.Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 13:17:
Je kan ook gewoon een echt scherm maken hoor, dat scheelt aanzienlijk in kwaliteit. Proluxx maakt goedkope schermen.
[ Voor 40% gewijzigd door MMach op 24-08-2005 18:51 ]
Verwijderd
Jep dit scherm draait als secundair beeldscherm op een 9800Pro@XT. Het staat in de gekloonde modus, dus hetzelfde beeld op de 2 schermen, wat handiger is voor filmkijkdoeleinden.Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 18:50:
heb je het lcd scherm trouwens gewoon als 2e beeldscherm draaien ? dvi aansluiting e.d?
ik kan denk ik via school wel aan zo'n oud projectortje komen, en voor 100 euro kan ik een compaq tft krijgen. ik zit serious te overwegen me kamer te gaan ombouwen![]()
heb aleen zo'n groot duur hoekbureau wat in de weg staat, mischien kan me zus het wel gebruiken dat ik een rechte maak.![]()
igg mijn complimenten voor jou zetel![]()
![]()
[ Voor 7% gewijzigd door MMach op 21-09-2005 14:31 ]
Verwijderd
levenskwaliteit (fris pintje) >> nog koelere CPUVerwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 22:00:
waarom toont ge nu is nie dage nen echten tweaker zijt en smijt ge dieje pelt tussen cpu en waterblok;) lolhmmm, ik ga echt is filmpke moeten kome zien^^
Mmmm... 12 -15 graden... dat worden dus TripeltjesMMach schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 21:50:
Een temperatuur van 12-15°C of lager is het streefdoel. (de ideale temperatuur is 6-8°C, maar dat zal te hoog gegrepen zijn denk ik). We zien dus wel wat er van komt.
3k3Wp 12'NO - 4k3Wp 30'NO - 3kWp 30'NW
Das inderdaad veel te warm, maar het is ook maar giswerk he, ik hoop natuurlijk veel lager, maar goed, ik ben geen peltier kenner. Ik dacht dat de temperatuur van de koude kant omgekeerd evenredig is met de kwaliteit van de koeiling aan de andere zijde? Dus als de warme kant heel goed gekoeld wordt, dan wordt de koude kant heel koud. Nu is er al ijsvorming bij relatief slechte koeling, maar ik weet niet wat het zal geven bij een miniatuur frigo.PowerFreak schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 22:19:
[...]
Mmmm... 12 -15 graden... dat worden dus TripeltjesVoor een normaal pilsje veel te warm
[ Voor 36% gewijzigd door Henning op 24-08-2005 22:31 ]
3k3Wp 12'NO - 4k3Wp 30'NO - 3kWp 30'NW
WHOOOT ik weet je wel te vindenMMach schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 22:12:
[...]
levenskwaliteit (fris pintje) >> nog koelere CPU.
Kom gerust een filmpje zien, als ge mij weet te vinden
[ Voor 19% gewijzigd door MYST op 24-08-2005 22:35 ]
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
MYST schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 22:31:
[...]
WHOOOT ik weet je wel te vinden
offtopic:
dan zie ik die zusjes ook eens irl ben de filmpjes nu al beu![]()
![]()
Daar zal ik op letten. Ik ga eerst de frigo maken, werkt ie da niet goed, dan ga ik eens naar zo'n kampingding kijken, een ander streefdoel is nl de kosten uiterst laag te houden, het geld heeft al genoeg geroldnaftebakje schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 22:38:
Bij een peltier is het grootste verlies de warmte die van de warme kant naar de koude kant geraakt, dus probeer em zo goed mogelijk te isoleren.
(of zoek ergens een 2e hands campingfrigo die op gas en electriciteit werkt, heb ik zelf 3 jaar op kot gebruikt en dat koelt massaal goed (tot nul graden na een dag op max), en maakt ook niets van lawaai.)
Verwijderd
Higain is in jouw geval ideaal. In jouw kamertje kan je er niet eens 180 graden voor gaan staan of wat dan ook.MMach schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 18:43:
[...]
Jeps, inderdaad zou dat de trick moeten doen.
Mijn achterbuur mocht ook geen projector hebben van zijn ouders, maar toen heb ik zijn pa eens uitgenodigd, en hij was serieus onder de indruk, met als resultaat een happy achterbuur.
[...]
No way houzee dat een goedkoop scherm beter zou zijn dan een witgeverfde glasvezelmuur. Zulke zilverschermen of die met glasbolletjes, die zouden beter beeld geven, maar die kosten ook stukken van mensen. En het zijn grote schermen he, 2 op 3 meter, dat begint al lekker aan te tikken.
edit: wat lees ik op proluxx?:
# Matwit doek gain 1.0
* Hoogwaardig glasfiberdoek
* Zwarte kaderrand voor een verhogende contrastindruk
* Zwarte lichtdichte achterkant
* Grote kijkhoek 120 graden
* Brandvertragend Klasse M1
Mehehe, dat is gewoon identiek aan mijn muur, alleen is hier de kijkhoek 180°, en zonder de zwarte rand.
helaas is goedkoop anders bij proluxx, een scherm van de benodigde grootte:
schermafmeting:244x183 (beeldafmeting: 234x177) €189, het is maar wat je goodkoop noemt natuurlijk.
Verwijderd
Nou, ik weet niet hoor, maar het zal IIG GROTE verbeteringen met zih mee brengen. Daarbij kan jij er vanaf je zetel nog niet eens 17.5 graden scheef op kijken.MMach schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 23:29:
# HiGain doek gain 2.2
* Verhoogde lichtopbrengst
* Zwarte kaderrand voor een verhogende contrastindruk
* Zwarte achterkant
* Kijkhoek 35 graden
* Brandvertragend Klasse M1
Ooh kijk slechts €229, we hadden het toch over goedkope oplossingen?
En sinds wanneer is glasfiber != glasvezel?
Zolang je geen beamerbeeld met je eigen ogen hebt gezien moet je toch niet met oplossingen komen aandraven die 'veel beter' zijn? Het enige wat zo'n doek kan verbeteren is de lichtopbrengst. Aangezien dat geen probleem is (wel voor het beeld te kunnen filmen enzo) is er helemaal geen probleem en hoeft het dus niet opgelost te worden?
www.weefab.com
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq