I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!
Die nummers schijnen interne VoIPBuster nummers te zijnnickvd schreef op zondag 11 december 2005 @ 00:21:
Als ik in de voipbuster software onder het kopje my profile kijk zie ik een voip-in telefoonnummer staan in de trant van: +801000001*** Is dat een geldig nummer? als ik het wil bellen met voipbuster dan krijg ik een error.
Dat klopt idd, werkt niet vanaf de vaste telefoon.netvisions schreef op zondag 11 december 2005 @ 12:25:
[...]
Die nummers schijnen interne VoIPBuster nummers te zijnNiet bruikbaar vanaf PSTN dus
Is het nog steeds mogelijk een nummer aan te vragen? Ik heb namelijk nog steeds geen nummer aan kunne vragen.
Bellen van computer naar computer met voipbuster lukt, maar niet via het door mij gekregen VOIP-in nummer (van computer naar computer)
Ik heb een Vigor 2900VG VOIP router met aansluiting voor een analoge telefoon. Analoge telefoon erin en ik krijg een kiestoon te horen. Bellen naar buiten dus gewoon via KPN werkt niet meer
Ook het bellen via voip werkt niet.
Hoe moet ik het instellen, wat de instellingen van draytek.nl werken niet...
Zodra ik voipbuster in probeer te stellen knalt hij de connectie op de pc eruit.
Dit zijn de settings die ik in kan stellen:
SIP Port
Domain
proxy
outb. proxy
register via WAN/AUTO/LAN/VPN
display name =
account name =
auth id =
password=
expiry time = 2 hours (standaard)
Bedankt alvast.
[ Voor 22% gewijzigd door W00fer op 11-12-2005 23:11 ]
Anoniem: 162369
Sipura SPA-3000 en Grandstream HT-488 zijn 2 ATAs die dat kunnen. Je moet iig een ATA hebben met een FXO poort erop.Byte_Me schreef op zondag 11 december 2005 @ 13:58:
Heeft iemand ooit een voip programma gezien dat kan doorschakelen? wat ik erg relaxed zou vinden is als ik met mijn mobiel mijn eigen voipnummer kan bellen, en dan via die voipverbinding met de rest van de wereld contact kan zoeken. Of 1 nummer voor het inkomende gesprek, en dan via een ander nummer doorverbinden.
Ik weet niet of je dan overigens op voip kan inbellen en weer naar buiten toe via voip of dat het alleen mogelijk is om op een KPN-lijn in te bellen en dan via voip weer verder.
Anoniem: 159316
Heeft er iemand de HandyTone 286 werkende met VOIPbuster??? Op dit moment werk ik met Budgetphone, alles prima. Maar als ik VOIPbuster zou kunnen gebruiken (met het nieuwe VOIP-IN nr.) dan zou ik helemaal geen kosten meer hebben.
Heeft iemand het nieuwe VOIP-IN nr. van VOIPBuster al werkende met een ATA ? of kan dat helemaal niet?
Als ik mijn pc aan heb staan en ik bel met mijn gsm naar het VOIP-IN nr. dat gaat hij gewoon over. Staat mijn pc uit, krijg ik niet eens een toon, maar wordt de verbinding direct verbroken!
Wie o wie heeft de verlossende oplossing?
gr. Maurice
Anoniem: 162369
Gebruik in je ht286 de connectionserver.voipbuster.com server ipv sip.voipbuster.com en je bent klaar.Anoniem: 159316 schreef op maandag 12 december 2005 @ 13:55:
He hallo,
Heeft er iemand de HandyTone 286 werkende met VOIPbuster??? Op dit moment werk ik met Budgetphone, alles prima. Maar als ik VOIPbuster zou kunnen gebruiken (met het nieuwe VOIP-IN nr.) dan zou ik helemaal geen kosten meer hebben.![]()
Heeft iemand het nieuwe VOIP-IN nr. van VOIPBuster al werkende met een ATA ? of kan dat helemaal niet?
Als ik mijn pc aan heb staan en ik bel met mijn gsm naar het VOIP-IN nr. dat gaat hij gewoon over. Staat mijn pc uit, krijg ik niet eens een toon, maar wordt de verbinding direct verbroken!
Wie o wie heeft de verlossende oplossing?
gr. Maurice
Indien dan het geluid blikkerig klinkt moet je je RTP packet lengte instellen op 20ms.
Beste klant,
Het spijt ons u mede te delen dat u een verkeerd Voip-in nummer toegewezen heeft gekregen, deze is daarom reeds teruggenomen. U kunt een nieuwe aanvragen via de voipbuster website.
Met vriendelijke groet,
Het VoipBuster - team
Natuurlijk direct daarna weer inloggen op site van voipbuster om een nummer aan te vragen, maar helaas, niet mogelijk...
Dus niet meer bereikbaar via voipbuster nummer.
Ik wilde net blij gaan posten van dat mailtje.. maar ik zie al dat het bekend is..
Heb er meteen een aangevraagd en gekregen
[ Voor 9% gewijzigd door Sypher op 13-12-2005 16:59 ]
Vorige week ging iedereen fanatiek aanvragen, en zijn er hier en daar bij de uitgifte dingen mis gegaan. Men kreeg dubbele nummers!
Dit gebeurde ook bij mij, ik kreeg - net als een ander - hetzelfde nummer. Bij de ander werkte het..
Wat ze nu hebben gedaan is de dubbele nummers verwijderd, zodat die een nieuwe aan kunnen vragen.
Voor iedereen met Telfort:
Ik kan BELLEN naar mijn nummer! Werkt prima nu!
Let wel op...
Als je Voipbuster / ata / asterisk niet aan staat, dan word er GEEN gesprek gestart, deze word DIRECT gestopt zonder melding of toon!
[ Voor 15% gewijzigd door Sypher op 13-12-2005 17:13 ]
Bij mijn werkt vanaf Telfort nog niet nog steeds de melding dat het nummer niet in gebruik isnetvisions schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 17:07:Voor iedereen met Telfort:
Ik kan BELLEN naar mijn nummer! Werkt prima nu!
Let wel op...
Als je Voipbuster / ata / asterisk niet aan staat, dan word er GEEN gesprek gestart, deze word DIRECT gestopt zonder melding of toon!
Indien je echt niet meer aan een nummer kan komen stuur me dan even een mail opRaceKabouter schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:06:
hebben meerdere mensen een mail ontvangen van voipbuster met daarin de volgende tekst:
Beste klant,
Het spijt ons u mede te delen dat u een verkeerd Voip-in nummer toegewezen heeft gekregen, deze is daarom reeds teruggenomen. U kunt een nieuwe aanvragen via de voipbuster website.
Met vriendelijke groet,
Het VoipBuster - team
Natuurlijk direct daarna weer inloggen op site van voipbuster om een nummer aan te vragen, maar helaas, niet mogelijk...
Dus niet meer bereikbaar via voipbuster nummer.
Ik heb helaas maar één nummer/account over dus bovenstaande geldt alleen voor RaceKabouter, tenzij RaceKabouter het nummer toch niet wil het is trouwens een 033 nummer met € 1,04 tegoed
[ Voor 7% gewijzigd door Gaitman op 13-12-2005 17:39 ]
Wat ik wel jammer vind is dat nummerweergave van binnenkomende gesprekken op mijn KPN lijn het niet meer doet nu deze doorgelust is via de SpeedTouch.
Is nummerweergave nog aan de praat te krijgen?
Dat zou inderdaard jammer zijn, want ik wil binnenkort juist een DECT teleoon met nummermelder aanschaffenYosemite schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 21:13:
Dankzij de instellingen op GoT heb ik VoIP via VoipBuster nu ook aan de praat op mijn SpeedTouch 716v5 WL.![]()
Wat ik wel jammer vind is dat nummerweergave van binnenkomende gesprekken op mijn KPN lijn het niet meer doet nu deze doorgelust is via de SpeedTouch.
Iemand een oplossing?
Als ik de telefoon aansluit op die omvormer dan werkt het wel, en ook de instelling werkt, de nummerweergave komt pas echt na de 2e ring mee!
mooi klote dus, zijn er mensen met een sipura 3000 die hun kpn lijn er ook op aangesloten hebben? en zoja doet de nummerweergave het dan wel?
Anoniem: 81237
Configuratie sip.conf:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| register => gebruiker:12345678@connectionserver.voipbuster.com ; [voipbuster-in] context=voipbuster-in type=peer host=connectionserver.voipbuster.com username=gebruiker fromuser=gebruiker secret=12345678 |
Foutmelding als ik het verstrekte telnr bel; (ik heb dit nr. al sinds begin dit jaar);
1
| Dec 13 22:48:20 WARNING[2058]: chan_sip.c:695 retrans_pkt: Maximum retries exceeded on call 3bfb5c4397be425eaedff5a485810318@80.239.235.201/i1:194.120.0.201 for seqno 0 (Critical Response) |
Heeft iemand het al wel werkend gekregen met asterisk? De RTP packet size is bij asterisk default 20ms.
[ Voor 7% gewijzigd door Tele op 13-12-2005 22:54 ]
Anoniem: 143710
> terwijl het nummer dat ik draai toch echt een vaste lijn in Nederland is.
Die boodschap krijg ik ook als ik bel naar mijn kpn-thuistelefoon.
Misschien mag je maar 100 x (test) bellen naar elk nummer.
Anoniem: 146728
Met mijn Sipura 3000 ATA gaat het anders prima.Wat ik wel jammer vind is dat nummerweergave van binnenkomende gesprekken op mijn KPN lijn het niet meer doet nu deze doorgelust is via de SpeedTouch.
Wel is het zo dat hij jammer genoeg nog wat problemen geeft met nummerweergave na een aantal keer overgaan, maar in ieder geval staat het er zeker prima bij de eerste twee keer overgaan.
Jammer dat je (nog)niet kan kiezen. Misschien dat het ruilhandel gaat worden ?
Moet nu toch wel een keer een ATA gaan aanschaffen, alleen kan er echt niet uitkomen welke en waar, iemand advies ?
Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get
Ik had een kleine hoop wat meer in Utrecht te zitten dan ergens in de omgeving van Enschede
@Koenzie:
Mijn ouders hebben een 040 gekregen, zou deze ook wel heel graag willen swappen met jouw 033 (wat 2 kengetallen naast mijn regio zit
[ Voor 27% gewijzigd door Sypher op 14-12-2005 14:20 ]
ik zit er ook over te denken deze ATA te kopen. heb jij dat call forwarding of hoe het ook heet weleens geprobeerd? Wat ik zou willen is met mijn mobiele telefoon mijn ATA bellen, en vervolgens via VOIP een willekeurig ander nummer, zodat ik altijd naar het vaste net bel met mijn mobiel an vervolgens gratis internationaal kan bellen.Icheb schreef op woensdag 14 december 2005 @ 12:58:
[...]
Met mijn Sipura 3000 ATA gaat het anders prima.
Wel is het zo dat hij jammer genoeg nog wat problemen geeft met nummerweergave na een aantal keer overgaan, maar in ieder geval staat het er zeker prima bij de eerste twee keer overgaan.
kun je ook gebeld worden via voip, op deze ATA, of werkt dat nog niet vanwege IAX problemen?
Ik heb net VB gemaild of een number exchange mogelijk is.netvisions schreef op woensdag 14 december 2005 @ 14:19:
Hmm Dr.DNA, als het mogelijk geweest zou zijn had ik met alle liefde mijn 053 ingeruild voor jouw 020 nr hoor...
Ik houd je/jullie op de hoogte.
het is weer gelukt om een nummer te registreren, heb nu een 040 nummer
groeten RaceKabouter
OK, gelukkig maarRaceKabouter schreef op woensdag 14 december 2005 @ 17:53:
Hoi,
het is weer gelukt om een nummer te registreren, heb nu een 040 nummer
groeten RaceKabouter
Dan heb ik nog wel een 033 nummer voor iemand anders in de aanbieding voor 1,20 (zit 1,04 tegoed op) ik heb gewoon één keer naar dat 0900 nummer gebeld om er € 1,04 bij te krijgen.
Ikzelf wil graag nog een 055 nummer maar volgens mijn zijn die nog niet uitgegeven
Ik ga zometeen even testen met mijn ST 716v5 i.c.m. KPN en/of VB nummerweergave
En laat ik nu net altijd een headset ingeplugd hebben alleen... dan hoor ik dus geen beltoon. Is er een manier om toch op een of andere manier een signaal door de speakers van de computer te laten gaan terwijl er ook een plug in de koptelefoon zit? Dit is eigenlijk het enige 'probleem' wat ik nu met VoipBuster heb...
Bovenstaande krijg ik ook niet werkende, wel andere dingen maar niet datGJAman schreef op woensdag 14 december 2005 @ 19:00:
[...]
Ik ga zometeen even testen met mijn ST 716v5 i.c.m. KPN en/of VB nummerweergave
Ik heb net ook ingelogd en zag ik een link staan om een nummer aan te maken..
Op geklikt en hup! Een 026 nummer.. en ik woon ook nog 's in Arnhem..
dus hier wel iemand die een goed nummer heeft gekregen..
Anoniem: 94965
Ik heb een 040 nummer gekregen, beetje jammer. Maarja je kan niet alles hebben he
En is dat niet op een of andere (softwarematige liefst) manier te omzeilen?Paters schreef op woensdag 14 december 2005 @ 20:15:
Het zou best een logische verklaring kunnen zijn dat de laptop speaker wordt uitgeschakeld wanneer de line out wordt gebruikt.
verder wel een erg ez te onthouden nummer
maar duurt het een dag ofzo voordat het werkt?
[ Voor 20% gewijzigd door Striker2k2 op 14-12-2005 23:03 ]
Ik heb anders evt nog een 053 nummer voor je, ik heb ze overigens wel gemaild of het mogelijk was om voor mij er een 050 van te maken, gezien ik in die regio woonDr.DNA schreef op woensdag 14 december 2005 @ 15:24:
[...]
Ik heb net VB gemaild of een number exchange mogelijk is.
Ik houd je/jullie op de hoogte.
Hoor het wel van je.
Via telnet kan je in de ST716v5 ook nog het een aantal zaken instellen die je niet via de webinterface kan instellen. Via de CLI zou je de landinstellingen, die default op Frankrijk staan, naar Nederland kunnen veranderen. Misschien dat nummerweergaven dan wel gaat werken.GJAman schreef op woensdag 14 december 2005 @ 20:23:
[...]
Bovenstaande krijg ik ook niet werkende, wel andere dingen maar niet dat
Hoe hebben jullie betaald die een werkend telefoonnummer hebben? Ik heb telefonisch 1,04€ overgemaakt.
Ik had de optie er nu ook bij staan. Ik heb 'm maar meteen aangevraagd en dat ging zonder problemen.robbertb schreef op donderdag 15 december 2005 @ 00:06:
Ik heb nu ook weer de optie "Get inbound phone number". Maar als ik daarop klik krijg ik op de volgende pagina: "An error -1 has occurred".
Hoe hebben jullie betaald die een werkend telefoonnummer hebben? Ik heb telefonisch 1,04€ overgemaakt.
Ik heb trouwens via PayPal € 10,- op mijn account gestort.
Heb het gister erop gezet via 0900 nummer, en meteen daarna nummer aangevraagd. Werkte perfect!robbertb schreef op donderdag 15 december 2005 @ 00:06:
Ik heb nu ook weer de optie "Get inbound phone number". Maar als ik daarop klik krijg ik op de volgende pagina: "An error -1 has occurred".
mijn 053 nummer mag ook geruild worden voor een 050, als ik binnen 2 dagen geen mail terug heb van voipbuster
Anoniem: 59483
Alleen als je via Paypal overmaakt ja, maar je kan ook even met het 0900 nummer met je thuistelefoon bellen, en dan betaal je 1,30 en krijg je 1,04 tegoed, maar kan je wel een nummer aanvragenAnoniem: 59483 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 09:33:
Op de website van VoipBuster staat dat je €10 credit moet opladen voordat je onbeperkt kunt bellen. Ik heb echter in September ofzo €1 via PayPal overgemaakt, en ik kan nog steeds onbeperkt bellen en ik heb ook een 030 nummer gekregen. Geldt die regel van €10 soms alleen voor nieuwe gebruikers?
Zojuist heb ik de instellingen in asterisk@home gezet maar als ik dan het voipbuster nummer draai, dan wordt onmiddelijk de verbinding verbroken. Ik heb de instellingen overgenomen van mijn talkin2ya nummer welke wel goed werkt.
help!
Ja, een aantal weken geleden was 't zelfs nog 5 euro.Anoniem: 59483 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 09:33:
Op de website van VoipBuster staat dat je €10 credit moet opladen voordat je onbeperkt kunt bellen. Ik heb echter in September ofzo €1 via PayPal overgemaakt, en ik kan nog steeds onbeperkt bellen en ik heb ook een 030 nummer gekregen. Geldt die regel van €10 soms alleen voor nieuwe gebruikers?
ik heb in september ook 1 euro overgemaakt. had ik direct een nummer. Daarna een tijd niet gebruikt, laptop opnieuw geinstalleerd en niemand kan achter m'n wachtwoord komen
alleen heb ik het probleem dat voipbuster niet gebeld kan worden en niet zelf kan bellen.. gisteren nog wel... iemand een idee of ze met de server bezig zijn ofzo?
PH-MRK request startup
Anoniem: 30485
- speedtouch 510 adsl modem met de nieuwste QOS firmware R 4.3.2 welke te vinden is op:
http://www.speedtouch.net.nz/510seriesFirmware.htm Daarbij heb ik diverse regels in de user.ini toegevoegd en aangepast om ervoor te zorgen dat voip de highest priority krijgt zie: http://www.voip-info.org/...rwarding+Speedtouch+510v4
Ik heb geen regels verwijderd zoals op deze site word aangegeven, daar ik dan de persoon aan de andere kant niet meer hoorde praten.
- speedtouch 190 voip gateway met de instellingen van voipbuster welke te vinden is op: http://www.callvoip.nl/te...voip_st716_voipbuster.pdf
Om sip instellingen op deze gateway te kunnen maken dien je de standaard loginnaam: admin en het wachtwoord: admin te gebruiken (wellicht dien je hiervoor eerst via security een eigen loginnaam en een wachtwoord aan te maken) zie: http://www.speedtouchdsl.de/download/files/ST190_admin.pdf
- Artech AX521 2 Line Switch (http://www.rhisc.nl/shop/...rhisc.nl/shop/N_home.html) om ervoor te zorgen dat ik op een en dezelfde telefoon(s) via voip kan uitbellen en inkomende gesprekken van mijn KPN abbonement kan beantwoorden.
Met deze opstelling bel ik nu via mijn draadloze telefoon(s) met veel plezier gratis naar vaste nummers en ontvang ik met hetzelfde gemak en op dezelfde telefoon(s) de inkomende gesprekken wanneer iemand mijn KPN nummer belt.
Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
Bij mij werkt nummerweergave gewoon als het door de Speedtouch heen komtYosemite schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 21:13:
Dankzij de instellingen op GoT heb ik VoIP via VoipBuster nu ook aan de praat op mijn SpeedTouch 716v5 WL.![]()
Ik heb 4 voipbuster accounts 2 voor mezelf eentje voor mams en m`n vriendinnetje
1e account is een 1euro paypal account en krijgt een 010 nummer
2e account is een 1.30 0900 nummer account en krijgt een 020 nummer
3e account is een 5 euro paypal account en krijgt een 020 nummer
4e account is een 1.30 0900 nummer account en krijgt een 020 nummer
wrm krijgt er nou 1 een 010 en de rest een 020 ??
[ Voor 29% gewijzigd door raymonvdm op 16-12-2005 22:30 ]
Dat werkt bij mijn ook niet daarom heb ik ervoor een apart topic aangemaakt zie:Yosemite schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 21:13:
KPN nummermelding werkt niet i.c.m. Speedtouch 716v5 en VOIP
Wat bedoel met bovenstaande zin?raymonvdm schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 22:22:
[...]
Bij mij werkt nummerweergave gewoon als het door de Speedtouch heen komt
[...]
Dat het er soms doorheenkomt en zo ja heb je instellingen veranderd?
Gebruik je ook Analoog?
Reageer a.u.b. even in het volgende topic:
[ Voor 6% gewijzigd door Gaitman op 16-12-2005 22:47 ]
Omdat er in het begin alleen maar nummers met 010 werden uitgegeven. Sinds kort (begin december ofzo) worden er ook andere netnummers gebruikt.raymonvdm schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 22:22:
[...]
wrm krijgt er nou 1 een 010 en de rest een 020 ??
Indien dit gebuerd zet er dan ook even een link in naar het volgende topic:Byte_Me schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 22:59:
gaat er nog iemand een nieuw topic openen met een ge-update-te OP? of zal ik zelf gewoon copy pasten?
Hier is namelijk meerdere keren naar gevraagd maar nog geen oplossing voor gevonden
Wie kan de juiste instellingen geven voor voipbuster ism met een zyxel 2602?
Sip Settings
SIP Number :
SIP Local Port:
Sip Server Address:
Sip Server Port:
REGISTER Server Address:
REGISTER Server Port:
Sip Service Domain:
Authentication
User-ID:
Password:
Anoniem: 162495
Ik volg dit topic een tijdje en gebruik sinds aug. voipbuster naar volle tevredenheid, maar nu het volgende; Ik ben een cable-internetter, zonder router, wil die ook niet aanschaffen omdat ik misschien tzt wil overstappen naar asdl2en heb geen vaste telefoon aansluiting. Ben eigenlijk opzoek naar een draadloze manier van voip-bellen. Nu las ik op de site van trust een Internet USB Phone Station ST-1200. Is er iemand met ervaring over dit Internet USB Phone Station? Of weet iemand hier meer over?
Roel (alias Wise Guy).
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 162495 op 17-12-2005 17:53 ]
Voor iedereen die een ander aan de lijn krijgt
like me..
Ik heb een vermoeden dat het uitgavescript een klein probleempje heeft.
Er is iemand (Roel aka Wise guy) die in dezelfde minuut als mij heeft aangevraagd. Mogelijk is dat een fout in de uitgifte, dat het tegelijk gebeurt oid. De gene die het "eerste" was qua secondes krijgt de routing..
En hierboven hebben we hem dan
Ik heb een SPA-1001 aan mijn router gehangen en 2x hun 0900 nummer gebeld voor wat credit.
uitbellen gaat prima en met 'connectionserver.voipbuster.com' ben ik ook bereikbaar op mijn VOIP-IN nummer. (Geluidskwaliteit is ook top!)
Overigens heb ik een 026 nummer gekregen.

Geen idee waar dat lokaal is, in ieder geval niet voor mij.
Ik hoop dat ik mijn SPA a 80 euro kan terugverdienen, maar ik vraag mij af hoe lang voipbuster op deze manier kan bestaan?
Geniet ervan zo lang het kan.
P.S. Ook als ik vet zit te leechen kan ik met perfecte geluidskwaliteit bellen.
Dankzij de QoS in mijn WRT54G. (Drama als je dat uit zet.)
[ Voor 23% gewijzigd door Ruisbak op 17-12-2005 21:04 ]
Ik heb zelf een Draytek 2200VG (dit heeft een analoge port) en belde daar tot nu
icm budgetphone (talkin2ya) mee.
Ik heb een voipbuster account en daarbij een telefoonnummer (een 070!!, die heb
ik nog niet veel zien langskomen) en kan prima uitbellen. Maar als ik mijn 070
voipbuster nummer bel met bv mijn mobiel werkt het niet. Een krijg een soort
ingesprek toon.
Is het iemand wel gelukt om bv met een ATA op zijn voipbuster nummer gebeld
te worden. Zo ja hebben jullie dan wat tips voor me ??
mvg
Robin
Ja dus.
Geen idee wat een Draytek is maar met een WRT54G gaat het prima.
(Geen analoge poort op de router maar gewoon een ATA op een RJ45 poort aangesloten.)
[ Voor 62% gewijzigd door Ruisbak op 17-12-2005 21:34 ]
Anoniem: 143386
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 143386 op 18-12-2005 12:29 . Reden: Even leuke KPN-termen gebruiken :D ]
na enige perikelen met instellingen in mijn st718v5 werkt het nu weer met uitbellen ,
alleen het nummer wat ik eerst had aangevraagd , 040 nummer heeft nooit gewerkt en is weer ingetrokken , vreemd
nieuwe aangevraagd , nu een 076 nummer , maar deze is tot nogtoe continu in gesprek ,
alweer een weekje dat het zo is ..
ik weet dat het officieel nog niet ondersteund wordt ,
maar zijn er al mensen bij wie het wel werkt ,
tips zijn welkom
B & W 5,8 KWp solar 12 * oost 10 * west
Sip Settingssuper_dirk schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 14:02:
Ik heb het al eerder gevraagd ik het forum en ook gezocht naar de correcte instellingen voor de Zyxel 2602 maar tot op heden wil het niet werken. Ik krijg een continue ingesprektone op de lijn. In de openingspost van dit topic staat een link naar een quote maar de afbeeldingen werken niet meer.
Wie kan de juiste instellingen geven voor voipbuster ism met een zyxel 2602?
SIP Number : <gebruikersnaam>
SIP Local Port: 5060
Sip Server Address: connectionserver.voipbuster.com
Sip Server Port:5060
REGISTER Server Address:connectionserver.voipbuster.com
REGISTER Server Port:60
Sip Service Domain:connectionserver.voipbuster.com
Authentication
User-ID: <username>
Password: <password>
Bij mij werkt dit prima op mijn zyxel 2602.
Is voor de SP
[ Voor 10% gewijzigd door Big-R op 18-12-2005 17:26 ]
Greetz Big-R
jawel hoor, nog steeds gratis. mobiel nummer gebeld toevallig?Big-R schreef op zondag 18 december 2005 @ 17:25:
Germany = niet meer ondersteund, niet gratis dan. (0.20 cent)
Is voor de SP
[ Voor 31% gewijzigd door Gaitman op 18-12-2005 18:16 ]
Dit topic is gesloten.