Geweldig mooi eendje001 , Hulde!
Nu moet ik zelf nog iets gaan bedenken
Maar jij hebt werkelijk een meesterlijk idee gehad
Nu moet ik zelf nog iets gaan bedenken

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Verwijderd
Jup, de deur blijft zo. De tardis moet er nl enigszins verweerd uitzien, en de flits van de foto heeft dat effect nu een beetje doen verdwijnen, maar in werkelijkheid ziet ie er prachtig 'verweerd' uit (ipv gewoon slecht geschilderd).syo schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 16:12:
Ziet er weer goed uitMaar blijf die deur zo geschilderd (ziet er namelijk nog niet helemaal goed uit...)
[ Voor 27% gewijzigd door Rataplan op 11-10-2005 16:02 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
[ Voor 8% gewijzigd door Rataplan op 12-10-2005 18:20 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
SiS ia absoluut de grootste klote shit die er is. Ik had ook een asus bord met sis chipset maar die bracht ik een paar dagen later terug omdat hij telkens zomaar errors gaf en resette en allerlei andere shit. VIA is iets beter maar mijn Asus met Via chipset die ik nu heb (alweer 2 moederborden later) reset ook welleens zomaar (BSOD, win2000 op een amd64). Maar dat kan ook aan iets anders liggen. Ik zou iig voor de MSI gaan dan, daar heb ik nooit problemen mee gehad (MSI).Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 21:16:
Moederbordje kopen lijkt me het fijnste voor je
Hebben idd allemaal hun voor- en nadeel:
- Asus A7S8X-MX heeft een SiS chipset, nou hoor je mij niet zeggen dat dat per defenitie slechte plankjes zijn maar SiS hoeft er bij mij niet meer in
- MSI KM4M-V een VIA chipset, heb zo een bordje nu een jaar draaien in het systeem van mijn vriendin en ik kan er niks dan goed over vertellen
- Asrock K7S41 is weer een bordje met een SiS chipset. Voordeel is idd wel dat hij wel lekker kleurt bij de rest van je mod
"I don't always test my code, but when I do, I test on production."
Hoe mooi zo'n connector ook is, voor het geld dat ik eraan kwijt ben ik ook al op de helft voor een nieuw moederbord, en dat lost het probleem toch iets netter op. Een bijkomen nadeel van die mooie chromen versie is dat hij door de 'zijwaarste knik' de dvi-connector precies over de lan en usb punten doet komen, dus da's niet helemaal handig..Rataplan schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 18:14:
Tja - zo'n solide metalen haakse plug kost drie tientjes, maar je kan verder wel zelf uitzoeken wat voor een bord je wil hebben. De kabel van een tientje (twee als je verzendkosten meeneemt, gok ik) is in elk geval goedkoper dan een nieuw mobo.
De MSI KM4AM-V heeft trouwens 5.1-geluid en SATA, ben je meteen wat beter op de toekomst voorbereid. En over toekomst gesproken (en hier volgt een mening): Sis-video wil je niet hebben als je ooit nog 'ns wat met Linux wil doen. Ik heb nog regelmatig nachtmerries van de 6326Het verbaast me trouwens wel dat je niet voor een apart kaartje gaat, ook ivm tv-uit enzo.
En helemaal tof wordt het als je lcd-panels achter de ruitjes monteert, maar dat is weer een ander verhaal
offtopic:
Ik neem trouwens aan dat je wel 'ns van de Timelords hebt gehoord?
Het lijkt mij dat, soms wat subtieler verwoord, en soms lekker direct zoals hierboven, SiS chitsets niet geheel populair zijn...Ge64 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 12:01:
[...]
SiS ia absoluut de grootste klote shit die er is. Ik had ook een asus bord met sis chipset maar die bracht ik een paar dagen later terug omdat hij telkens zomaar errors gaf en resette en allerlei andere shit. VIA is iets beter maar mijn Asus met Via chipset die ik nu heb (alweer 2 moederborden later) reset ook welleens zomaar (BSOD, win2000 op een amd64). Maar dat kan ook aan iets anders liggen. Ik zou iig voor de MSI gaan dan, daar heb ik nooit problemen mee gehad (MSI).
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Door de foto lijkt het roodachtig, maar het is in de uitstand echt 100% blauw, en in de aan-stand paars-blauw...noksiejus schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:07:
zit er nu een rood lampje op of lijkt het zo of ben ik kleurenblind ?
tip: beetje glasverf halen om het lampje zelf een beetje blauw te laten lijken ? dan heb je iig minder paars erinVerwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:07:
[...]
Door de foto lijkt het roodachtig, maar het is in de uitstand echt 100% blauw, en in de aan-stand paars-blauw...
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 11:42:
Leuk project, ziet er ook goed uit. Ik heb zelf hetzelfde moederbord gehad maar dan voor Socket 754 en dat was zeker een heel leuk moederbordje
Nooit geen problemen mee.
Zo... nu eerst een Bavaria
Joejoe!
Dat is de flitser die bij een close-up een beetje veel fel licht erop werpt...DonMetal schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 16:14:
Ziet er egt heel vet uit, maar in die clodeup van je knoppen ziet de verf er anders uit als op een latere foto, iets licht overgeschuurd oid?
Verwijderd
Ik ben de afgelopen weken bezig geweest met het uitdenken en ontwerpen van een heleboel kleine oplossingen en onderdelen, dus updates zitten er weer aan te komen...MiniMan schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 14:02:
update ? news ? Ik zit te snakken naar meer pic's !!
Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver
aanrijding gehad... fiets was gelukkig meer in puin dan ik
[ Voor 6% gewijzigd door PD2JK op 01-12-2005 14:27 ]
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
K to the KillaZ
No signature required.
dat is idd vaak wel zo ja, maar het lijkt me logisch dat als de bestuurder een beetje advocaat heeft, hij geen schadevergoeding kan krijgen als de fietser door rood rijdKillaZ schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:57:
als je op de fiets rijdt en je wordt aangereden is het toch altijd de schuld van de auto?
offtopic: Niet helemaal waar bv, fiets rijdt zonder licht in het donker. Hij/Zij wordt aangereden door een auto. Automobilist kan aannemelijk maken dat de fietser schuld heeft aan het ongeval door het niet voeren van de verplichte verlichting. Schuldvraag zal uitmonden in een 30/70 % schuldvraag waarbij de fietser voor 70 aansprakelijk is. De automobilist zal ten alle tijde toch iets aansprakelijk blijven.KillaZ schreef op donderdag 01 december 2005 @ 16:57:
als je op de fiets rijdt en je wordt aangereden is het toch altijd de schuld van de auto?
You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"
Een mooie Skype USB telefoon:P:PM3rcury schreef op donderdag 01 december 2005 @ 17:03:
Kan je op dat vierkante blok geen telefoon zettenOf hing dat niet in een Tardis ?
EB cardetailing tot aan uw huis
Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
Hello fellow humans
Yep, hij heeft gezegd dat ie gister terug zal zijn.MiniMan schreef op maandag 23 januari 2006 @ 11:42:
Ik denk dat in zijn case is gestapt en ff aan het tijdreizen is :-)
Nomen nescio
computer voor alle werkzaamheden
Ik ben begin deze week bezig geweest met het bijwerken van de verf, er wordt dus druk aan gewerkt, te meer aangezien ik besloten heb mee te doen aan het NKCM...MiniMan schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:22:
Zucht... Eendje001 waar ben je? Bijna anderhalve maand geen nieuws meer van je...
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Rataplan schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 15:27:
Ik vind 'm schitterend, maar dat had ik geloof ik al gezegdKan je nog een plaatje van de in/uitgangen posten? Ben wel benieuwd hoe dat er uiteindelijk uit is gaan zien.
Heel erg bedankt voor de positieve reacties...TommyGun schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 16:05:
Ziet er echt heel mooi uit. Misschien idd wat detail pics?
Revive the guild!
EB cardetailing tot aan uw huis
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
hmm, volgens mij is hij toch echt al klaar hoor
[ Voor 34% gewijzigd door floriske.nl op 23-03-2006 20:10 ]
De fans achter de roosters staan nu geplaatst op het optimale punt tussen geluidsdruk en airflow (ca. 22 mm arvanaf), dus het valt met de geluidsproductie en de beperking van de airflow heel erg mee. Stof is ook niet zo'n heel groot probleem tot nu toe (hij draait nu al weer een tijdje), aangezien hij op m'n buro staat, waar de stofoverlast eigenlijk al minimaal is. Wat er verder aan stof is blijft op een of andere manier liever aan het hout kleven dan aan de roosters...MrDummy schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 20:19:
Het plaatsen van die ene fan bij de gaas vind ik technisch slecht idee. Het zal snel stof ophopen daar en het maakt meer lawaai. Je weet wel waarom velen liefst groot gat maken of typische fan guards (die uit dunne draden bestaan) om lucht zo min mogelijk te laten hinderen.
Je had fan gewoon naar boven of naar beneden moeten blazen. Of slimme luchtkanaal aanleggen zodat je niet veel ziet aan buitenkant. Maar fan tegen zo'n gaas met veel aluminium en weinig opening is niet slim als je ook goed wil casemodden met behoud van fan power.
De telefooncel is uiteraard geweldig. De leds boven is misschien niet mooi, men had ook gewoon kortere kathode buis erin kunnen doen. Dan klopt het beter in werkelijkheid, daar hebben ze TL buizen boven staan.
Onder hetzelfde motto: Dank jefloriske.nl schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 20:09:
[...]
hmm, volgens mij is hij toch echt al klaar hoor
ennuh, om dan maar meteen ontopic te gaan en onder het motto beter laat dan nooit:
Mijn complimenten met het resultaat en ik zie hem in april wel irl schitteren
Er zit geen cd/dvd drive in het systeem. Het is het tweede desktop systeem, en had er dus ook geen nodig. In het zeldzame geval dat ik er een schijfje in moet gooien is het een kleine moeite om even een losse drive eraan te knopen.Wapster schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 20:46:
vette mod man, ik zie hem nu pas voor het eerst. Zeker mooi gedaan.
Hoe zien de dvd/cd-speler(s) er nu uit? van de buiten kant dan
Het oorspronkelijke opntwerp is uitgegaan van ongeveer 65 cm hoog, het uiteindelijke resultaat zit daar net onder, met een ruime 62 cm van voet tot lamp. Ongeveer gelijk aan een ruime bigtower dus.Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 20:49:
Zeg, hoe hoog wordt dat ding eigenlijk? als een Midi - big tower?
Valt op zich mee, gezien het feit dat het een mooie holle, houten klankkast is. De fans hoor je best redelijk, vooral doordat deze op volle toeren draaien. Het meest duidelijk zijn wel de harde schijven hoorbaar. Het geheel is echter niet storend als je ermee werkt, alhoewel ik niet kan aanraden hem naast je bed te zetten
Hello fellow humans
Casemod: Cubeleon
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq