Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Verwijderd
Cool om te zien!justawitte schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 12:24:
Macro foto van een aansteker die vonkt. Ik wou hem eerst in macro verzamel plaatsen, maar hij was eigenlijk ook wel experimenteel, dus vandaar dat hij nu hier staat.
[afbeelding]
Konica Minolta Dynax 7D | Mijn foto gallery | Biglines.nl
NOSIG
(klikbaar)
meer probeersels vind je hier:
http://deleenheir.nimio.i...dex.php?level=album&id=18
[ Voor 4% gewijzigd door deleenheir op 20-06-2006 02:00 ]
"If it works, don't fix it"
dit is wat er uit kwam. Het is een nogal drukke weg overdag, en snachts komen dr ook een hoop auto's + politie langs, dus erg lang kon ik daar niet met groot licht blijven staan (de foto is dus belicht door mijn auto half in de berm te kieperen met de koplampen richting dijk, op groot licht, zo'n beetje de hinderlijkste manier van belichten voor het verkeer

clickable
Hij is wat gecropt, omdat het meer naar mijn auto toe wel erg fel licht werd. Ik heb er met photoshop auto-levels overheen gehaald.
[ Voor 13% gewijzigd door Henk op 20-06-2006 00:24 ]
Verwijderd
@RedXraD: qua compositie kan hij een stuk sterker. Maar als de weg ook 's avonds nog druk is zal ik je daarin maar niet al te sterk aanmoedigen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2006 00:30 ]
Maar voorlopig blijft het hier even bij
edit: wat ik me wel ineens bedenk is dat ik wel zwaar lomp ben geweest door déze foto niet ff op NEF te nemen... (ik schiet standaard op JPEG Fine)
[ Voor 13% gewijzigd door Henk op 20-06-2006 00:43 ]
Verwijderd
|>
Het orgineel (niet ge-invert) vind ik mooier moet ik zeggen...
Ik vind hem zo niet veel bijzonders hebben.. sorry
Misschien als je de deze lucht in de orginele foto zou plakken dat het wel een gaaf effect geeft.. maar das lastig met al die bomen enzo
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Zo'n elektrische bugzapper + water = vonk

Volle maan geeft een heel bijzonder licht. Helaas schoven er weer wolken voor, geen kans om meer te experimenteren. Maar het lijkt me geweldig om met volle maan een sneeuwlandschap te fotograferen!

Spelen met mijn eigen PHP image manipulation extention.

Augmented photo. Best leuk om te doen, maar je moet inspiratie heben...
Wat is dat? Zijn we uitgeëxperimenteerd? Dacht het niet!
Het resultaat van een avondje spelen met ijs, een USB-kabel en een laser:

Het lijkt wel 3D?!
De rest in het album.
[ Voor 11% gewijzigd door Fuzzillogic op 21-02-2007 18:47 . Reden: png-versies van gemaakt. ]
Ook een van mezelf.
Crossing the line.
Ik zit nu niet thuis, en het is even kijken met de tijd straks, maar dan zal ik eens een lossless workflow gebruiken. Hopelijk wordt het verschil indrukwekkend
[edit]Zo, heb er nu dikke PNGs van gemaakt. Alleen m'n albumsoftware nog aanpassen...
[ Voor 11% gewijzigd door Fuzzillogic op 21-02-2007 18:49 ]
Of het echt een experiment is dat laat ik maar in het midden, maar vond de output wel leuk geworden.