Om eerlijk te zijn: Dat is niet eens in me opgekomen. Ik wilde het stemmen starten, zag de foute foto's, heb de aanpasbare aangepast, de andere weggehaald. En toen gewacht op Jelle TTGDZ tot hij zijn foto op de site zou zetten. Omdat dit niet leek te gebeuren heb ik de contest toen maar zonder hem gestart.Elite_Dead schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 18:26:
[...]
Maar heb je Simon niet gemeld dat z'n foto om die rede verwijderd was? Zou wel zo handig zijn geweest, want dan had Simon gewoon een foto zonder border kunnen uppen
Verwijderd
aanmelden op die site lukte niet dus ik doe deze fotocontest niet mee...
Ik krijg volgende melding:
Got user-id niet geldig.
mja het is nu te laat
Ik krijg volgende melding:
Got user-id niet geldig.
mja het is nu te laat
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2005 00:38 ]
Dit is ook weer een fout van jij en Jelle. Jelle had moeten zeggen wat er fout ging, en dan hadden jullie samen een oplossing kunnen zoeken...Norjee schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 00:16:
[...]
Om eerlijk te zijn: Dat is niet eens in me opgekomen. Ik wilde het stemmen starten, zag de foute foto's, heb de aanpasbare aangepast, de andere weggehaald. En toen gewacht op Jelle TTGDZ tot hij zijn foto op de site zou zetten. Omdat dit niet leek te gebeuren heb ik de contest toen maar zonder hem gestart.
Ik weet nu nog een rede vanwege de teruglopende animo, dit is wel heel slecht wat betreft communicatie

Ik hoop dat hier verbetering in komt met het nieuwe contest systeem, maar als de organisatie wat dit soort dingen betreft zo blijft, gok ik dat het fotocontest vrij snel zal verdwijnen

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro
Kick ^^
www.casarodriguillo.com
Hoe gaat het nu eigenlijk verder met de contest? Is er al een week en maand opdracht of gaat dat later deze maand komen?
Dat is ook waar ik op wacht. Ik heb Remy al gevraagd hoe ver de nieuwe contest is.
Anyway, voor de goede orde:
en de winnaar is.. IllOgical! Gefeliciteerd met deze historische overwinning
Anyway, voor de goede orde:
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | |
1 - 66 | Don't stop the dance | IllOgical | Nikon - F100 | |||||
2 - 44 | Knuffel | hava | Canon - EOS 20D | |||||
3 - 40 | Schaapjes | earthling | Nikon - D70 kit | |||||
4 - 20 | Hart | stilmij | Fuji - S5000 | |||||
5 - 19 | happy parents | jeroen-o | ????? - | |||||
6 - 13 | Memories | UltraBrain | Canon - Digital Ixus 430 | |||||
7 - 10 | Vader Liefde | ToolkiT | Canon - eos 300D | |||||
8 - 4 | Captivity love | darkdesign | Canon - Powershot A60 | |||||
9 - 2 | De Zee | jorris2 | Fuji - FinePix E550 | |||||
10 - 2 | Beertje | Djensen | Canon - PoweShot A200 | |||||
11 - 0 | smiley | de neppe | Canon - eos 300D |
O.k. Logicall, Feli. Imho terechte winnaar. Ben benieuw hoe het nieuwe contestgebeuren er uit komt te zien, en....vooral het onderwerp. Hopelijk niet zo'n vast onderwerp waar weinig ruimte is.
www.casarodriguillo.com
Dankjewel. Persoonlijk is deze overwinning historisch omdat dit de eerste keer is dat ik een foto heb ingezonden voor een fotowedstrijd, in het bijzonder een themawedstrijd. En ik begreep dat dit de laatste keer was dat de fotocontest op deze wijze gehouden werd.Norjee schreef op donderdag 01 september 2005 @ 20:32:
...
Ik ben benieuwd naar de nieuwe formule...
Doe maar gek, da's gewoon genoeg
Nee er moet nog het een en ander gedaan worden voordat de contest op een andere manier gaat gebeuren, althans dat heb ik begrepen..IllOgical schreef op maandag 05 september 2005 @ 22:21:
[...]
Dankjewel. Persoonlijk is deze overwinning historisch omdat dit de eerste keer is dat ik een foto heb ingezonden voor een fotowedstrijd, in het bijzonder een themawedstrijd. En ik begreep dat dit de laatste keer was dat de fotocontest op deze wijze gehouden werd.
Ik ben benieuwd naar de nieuwe formule...
Maar er is al wel een nieuwe contest.
De Grote GoT FotoContest 37 - September 2005 - Muziek
[ Voor 3% gewijzigd door Justawitte op 05-09-2005 22:26 ]