Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:48
Hmm.. Ik was al enige tijd op zoek naar een navigatiesysteem en ik wou een mio 168 kopen, maar dit model ziet er ook zeer goed uit.. Alleen, de shop met de laagste prijs in de pricewatch ken ik niet, iemand wel bekend met deze shop?

En waar hebben jullie hem gekocht en voor welke prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 22:39
418O2 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 18:44:
Hmm.. Ik was al enige tijd op zoek naar een navigatiesysteem en ik wou een mio 168 kopen, maar dit model ziet er ook zeer goed uit.. Alleen, de shop met de laagste prijs in de pricewatch ken ik niet, iemand wel bekend met deze shop?

En waar hebben jullie hem gekocht en voor welke prijs?
Wat voor shop is dat dan....
Heet dat euromaxi.nl daar is ie voor mijn weten het goedkoopst, en ja daar kan je zeker kopen.
Ik sta er 100% garant voor dat het goed gaat. :*) :9

En ik kan je de yakumo deltax aanbevelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik kan je de DeltaX van harte aanbevelen.
Ik heb er verschillende GPS programma's op draaien en ze werken naar volle tevredenheid. Zeker als je kijkt naar de prijs.

rax.nl:
DeltaX: €278,95
verzendkosten (bij vooruitbetaling): €6,00
verzendkosten (rembours): €12,50

euromaxi.nl:
DeltaX: €279
verzendkosten (bij vooruitbetaling): €6,95
verzendkosten (rembours): €16,50

alternate.nl
DeltaX: €295
verzendkosten (bij vooruitbetaling): €9,00
verzendkosten (rembours): €13,50

Branko.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:48
Tot in hoeverre is dit nu echt een voordeel tov de 168 (en aanverwanten)

Bij Salland hebben ze hem voor 284 nu, na aanvraag via mail

Verwijderd

Hoewel ik nooit met de Mio 168 of andere gewerkt heb, is de DeltaX, voor zover ik weet, de eerste PDA met ingebouwde SirfStar III GPS chipset, tegenover de SirfStar II van bijvoorbeeld de 168.

Deze chipset zorgt voor een veel snellere/betere fix en kan zelfs binnenshuis een fix hebben/houden (hangt wel een beetje van het gebouw af), en zal dus ook minder snel problemen hebben tussen hoge gebouwen en in bossen.
Nu weet ik niet hoe het met de 168 zit, maar in de auto met Tomtom heb ik al gauw een fix met 9 maar regelmatig 10 of 11 satelieten.

Verder vraag ik me af, of er nog meer belangrijke verschillen zijn. De mogelijkheid om met een druk op de knop het scherm 90 graden te draaien en de draaibare antenne heb ik nog niet gebruikt.

Wel staan er diverse andere PDA's op het punt van uitkomen met de nieuwe chipset. De prijzen liggen over het algemeen wel iets hoger, maar ze beschikken dan ook over extra's, zoals een snellere processor of wifi. (zoals ook de opvolger van de 168: de Mio A201, welke in grote lijnen gelijk is aan de DeltaX, maar niet helemaal)

Als je al een 168-achtige pda heb, weet ik niet of het de overstap waard is. Maar als je, zoals ik, nog geen pda heb, is de iets hogere prijs van de DeltaX mij wel wat waard, vanwege de betere chipset.

Maar nogmaals, ik ben nieuw in de pda-wereld.

Branko.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REO
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-11-2024

REO

Heeft er iemand ervaring met SD-kaartjes van 2GB in de Yakumo DeltaX ?

'k Heb ooit ergens gelezen dat de maximum ondersteunde grootte 1GB is, maar op het (duitse) Yakumo forum heb ik gelezen dat dit zou werken met Sandisk-kaartjes van 2GB (http://forum.yakumo.de/ge...hp?t=msg&th=3858&start=0&)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-08 19:22
PMD --> PSGG

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

Weet iemand of er ook kaarten van Ierland voor tomtom i.c.m. deze Yakumo DeltaX of nieuwe mio te vinden zijn? Hij zit volgens mij niet bij de "standaard Europa kaarten" ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 16:48
Wil me er zo 1 kopen, voor 300 euro.
Hier kun je hem zien, wat denken jullie ervan ?
http://www.kapaza.be/detail/3646343/

Ik heb een Ford Mondeo met voorruitontdooing, stoort dit de GPS niet ?

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

ik wil eventjes terug komen op eenantwoord van iemand eerder in deze conversatie.
ik heb namelijk ook een Mio 550 en heb tomtom 6 geinstalleerd, doch hij vind geen gps signaal. dus ik probeerde de stappen uit te voeren, doch graak niet verder dan:

2. Maak een bestandje (op je PC) en geef het de naam "winfast.mortrun" zet in dit bestandje de volgende regels (kopieer en plakken)

misschien domme vraag maar hoe maak je een bestandje?? kan iemand mij hierbij helpen aub?

thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

help

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2007 22:52 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste