Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320
Damn die nerven in het blad zijn echt mooi!!!
Ik ben vandaag ff het bos ingedoken. Het was helaas nog niet zulk mooi weer. Dus heb ik maar wat andere dingen op de foto gezet. De rest van de fotos die ik wel van het bos had waren erg grauw maar dat was het ook.
Tunnel

Bloempjes in bloei

Nacris geloof ik. (heb geen held in bloemenkennis

Oud mijnwiel

Bouten van mijn wiel inclusief vuil

Laagje water over gras en bladeren

Verwijderd
ik dacht: "laat ik eens kijken op die website van Valor" , ik had namelijk een vermoeden waar die foto's gemaakt konden zijn... en ik had gelijk
Engelse Werk in Zwolle heh?
Ik woon nl. in Zwolle
Ik woon nl. in Zwolle
Verwijderd
Foto's van de Marathon Rotterdam
Sluitertijdvoorkeuze. Iso 200, Sluitertijden afgewisseld 500 en 640.
1.

2.

3.

4.

5.
Sluitertijdvoorkeuze. Iso 200, Sluitertijden afgewisseld 500 en 640.
1.

2.

3.

4.

5.

Klopt als een busVerwijderd schreef op zondag 09 april 2006 @ 14:10:
ik dacht: "laat ik eens kijken op die website van Valor" , ik had namelijk een vermoeden waar die foto's gemaakt konden zijn... en ik had gelijk![]()
Ik woon nl. in Zwolle
Er zijn meer dan 1000 posts, nieuw topic ?
Ik kan niet wachten tot ik m in me handen heb, en das niet zo lang meer zie ik
Weet er iemand de goedkoopste winkel voor de camera in België ? (rond Mechelen ?)
Weten jullie ook welk kaartje ik dan best neem (merk) ? En wat het verschil is tussen type H en type M
bij Sandisk ? Op de site vind ik het niet direkt...
Alvast bedankt!
If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...
Een San Disk Extreme III zijn wel leuk of San Disk Ultra III. Voor winkel zul je toch echt zelf ff moeten zoeken!!!Jado schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 16:25:
[...]
Er zijn meer dan 1000 posts, nieuw topic ?
Ik kan niet wachten tot ik m in me handen heb, en das niet zo lang meer zie ik![]()
Weet er iemand de goedkoopste winkel voor de camera in België ? (rond Mechelen ?)
Weten jullie ook welk kaartje ik dan best neem (merk) ? En wat het verschil is tussen type H en type M
bij Sandisk ? Op de site vind ik het niet direkt...
Alvast bedankt!
Verwijderd
BronSlow write speed with CompactFlash
Kijk eens op pagina 5 van deze review om de verschillende timings te achterhalen.
BronNow, with SanDisk's introduction of the Type M xD format, you can get increased storage capacities and higher transfer rates - plenty of room for you to capture all of the photos that make up your world!
Eigenlijk een vraag die je zelf had kunnen vinden, maar ik ben in een aardige bui
1000 posts, tijd voor een nieuw topic dus
Wie de verantwoordelijkheid over de startpost wil, mag hem openen
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Dit topic is gesloten.