Wij maken hier webbased bedrijfsoplossingen en in zo'n geval is het managen van de browser settings via policies en SSO definitief een pre, met name voor intranetten.
[...]
Je kan de gecko engine als ActiveX component integreren.
Ok, dat wist ik niet, dus bedankt voor de info. Doet trouwens niks af van de geldigheid van mijn andere argumenten

Je bedoelt waarschijnlijk; Wordt FF zodanig geintegreerd in het OS dat het er niet meer uit te slopen is en dat het aan alle kanten aan je wordt opgedrongen, dat het icoontje met de vos om de aarde synoniem wordt voor "het internet"? En ook dit zal webdevelopers een rotzorg zijn, haal de bugs er uit en geef "ons" support voor moderne standaarden zodat we coole web applicaties kunnen maken.
Voor bepaalde geavanceerde features zullen webdevelopers zich richten op een target platform. Zoals ik al zei is IE het dominerende platform, dus zal hier het meest op gefocussed worden. Als FF nu de main browser voor Linux zou zijn bijvoorbeeld, dan heb je een veel groter marktaandeel en dus een sterkere positie. Helaas heb je voor Linux al tig verschillende browsers, waar je allemaal rekening mee moet houden... ik ben blij dat dit voor Windows over het algemeen niet het geval is.
Waarom heb jij het de hele tijd over FF
Omdat FF al het hele topic erbij wordt gesleept als voorbeeld hoe het wel moet en als maatstaf voor de nieuwe IE beta, misschien?

met de meest zinloze argumenten die je je maar kan voorstellen als je in ogenschouw neemt waar dit topic staat.
Dan hebben we een verschil van mening. Ik heb geen flauw idee met wat je bedoeld met
als je in ogenschouw neemt waar dit topic staat... misschien bedoel je dat dit topic op een niet-pro-MS forum staat?

Ik probeerde alleen te wijzen op een aantal features in IE die voor gebruikers en beheerders waarschijnlijk belangrijker zijn dan de hier zo hoogvereerde standard compliance.
Een aantal mensen zijn (misschien wel terecht) teleurgesteld over wat de beta van IE 7 laat zien aan verbeteringen onder de motorkap, ik wacht nog even af tot de final.
Ik misschien ook, zoals ik al aangaf in m'n post. Laten we inderdaad maar de final af wachten.
Neen. Ik zei dat de verbeteringen niet voldoende waren. Daarbij doelde ik op het ontbreken van enige vooruitgang in CSS2-support. Het onbreken daarvan heeft ook weerslag op de mogelijkheden die een devver heeft om betere pagina's te maken. En wie bekijken die pagina's? Juist, ook noeps
Beetje een zwak argument.... ik zie zo snel niet welke geweldige features CSS2 te bieden heeft die je niet met IE6 kunt doen... misschien kan het wel mooier of beter, maar het is nou niet echt van levensbelang. En desnoods kun je met een browser sniffer achtig iets nog altijd switchen tussen echte CSS2 styles (oooh) en IE styles