Over PC-versie :
Heb het spel gisteren voor de 2de keer uitgespeeld (op 1 dag tijd :d) en het is echt een prachtspel !
Ik heb lang uitgekeken naar Fahrenheit, mede omdat The Nomad Soul zowat mijn beste spel is. Quantic Dream heeft nogmaals bewezen dat ze tot de top van de game-developers horen, ook al is dit nog maar hun 2de spel.
Ik ben geen enkele bug tegengekomen, het spel loopt soepel en alles is zeer fijn afgewerkt

Qua verhaal zit het heel goed, ook al gaat alles beetje te snel naar het einde toe. Het verhaal in Omikron (The nomad soul) was echter nog grootser en ging dieper dan deze in Fahrenheit.
Het button-bashing vond ik meestal saai en stresserend. Heb het spel zelfs naar easy geswitched omdat ik het onmogelijk kon volgen met mijn toetsenbord.
Nu ik het spel voor de 2de keer speelde viel me wel op dat de verhaallijn niet zo divers is als ze ons doen geloven. Je kan wel verschillende beslissingen nemen en ooit andere scenes zien, maar je wordt altijd naar hetzelfde punt geduwd waardoor het verhaal nauwelijks zal verschillen.
Wat wèl positief is aan deze methode is dat je met 1x spelen nooit het hele verhaal kunt weten. Vaak zijn er belangrijke vragen waar je toch het antwoord op wil weten, maar door hun auto-save functie zal je dit nooit achterhalen (tenzij je het spel opnieuw speelt zoals mij

)
Over de graphics : Grafische niet de top, maar qua animaties wel. Gevolg : Zeer realistische omgeving en personages...
Conclusie : Niet perfect, maar voor mij wel Game of the year tot nu toe !