[PC/Xbox/PS2]Fahrenheit,een veelbelovende 'filmachtige' game

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 2.492 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-10 14:49
supershoe schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 22:58:
Grr ik zit vast in de jeugd-flashback waar ik mijn vrienden uit de hangar moet redden. Echt al tientallen keren geprobeerd om achtereen auto langs de bewaker bij de poort te sneaken, maar het lukt gewoon niet.
Logisch ook... auto gaat de ene kant op en ik moet de andere kant op, tijd dat ik niet gezien word is daarom wel erg kort. Hoe kom ik hier nou langs?
spoiler:
stukje verder lopen, zit een gat in het hek

:)

Verwijderd

juist uitgespeeld, dubbelzinnige gevoelens erover

echt mooie game, gaf een goeie filmische ervaring (alles derop en deraan)
maar ze hadden het realistisch moeten houden, geen crap over maiaanse gedoe en matrix achtige vechtscenes en gele geesten, ik had veel liever een echt realistisch spel.

Het spel is hoe je het draait of keert eigenlijk ordinair buttonbashingmisbruik (wat een woord) waardoor je eigenlijk al de visuele effecten mist :( en daardoor een slechte port naar pc is

voila

en weet iemand hoe je bonuspunten kunt bijkrijgen? 'k wil alle filmpkes unlocken (eerste filmpje smaakt naar meer :9 )

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:31

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 23:10:

[..]

Het spel is hoe je het draait of keert eigenlijk ordinair buttonbashingmisbruik (wat een woord)
Dat button-bashing deed me aan GTA:SA denken... onzinnig misbruik van je reflexen.
en weet iemand hoe je bonuspunten kunt bijkrijgen? 'k wil alle filmpkes unlocken (eerste filmpje smaakt naar meer :9 )
Let me guess... je hebt het filmpje geunlocked waarin Sam voor Tyler danst... :P

Gewoon goed rondzoeken, je komt dan af en toe kaarten tegen die bonuspunten waard zijn.

----

Dat gedoe in de bank waar Lucas werkt, mijn God, dat was buttonbashende reflex-testing op z'n best... phew. Ik bracht het godzijdank er meteen goed vanaf.

Ik zit nu net bij het gedeelte van de jeugd.
spoiler:
Als ik het goed heb begrepen zit er ergens een gat in het hek.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
ZieMaar! schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 21:16:
spoiler:
Je moet even Tyler zijn, dan dat stukkie papier even faxen naar Carla. Verder kom je dan wel weer denk ik.
Dat had ik al gedaan, maar ik kwam er niet achter wat Carla dan moet doen. Morgen is er weer een dag, op een gegeven moment ben je gewoon te lang bezig en dan mis je dingen.

Over hoe die jeugdflashback moet / kan:

spoiler:
Waar je voor het eerst begint, daar kun je helemaal rechts over het hek heenklimmen. Daarna zit er een gat dacht ik ja, ergens in het midden. En vervolgens moet je bij de hangar zien te komen. Ik deed dat door ergens rechts van de hangar te wachten op de vrachtwagen en dan recht over te steken, aan de rechterzijde van de hangar zit een gat waardoor je naar binnen kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:56

ZieMaar!

Moderator General Chat
saviour schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 23:52:
[...]
Dat had ik al gedaan, maar ik kwam er niet achter wat Carla dan moet doen. Morgen is er weer een dag, op een gegeven moment ben je gewoon te lang bezig en dan mis je dingen.

[..]
spoiler:
Vaag. Bij mij ging de deurbel daarna vanzelf (volgens mij) en kwam mijn gaybuurman een wijntje doen. Vervolgens viel het hem op en geeft hij een tip die je vervolgens verder helpt. Tot die tijd heb ik gewoon een beetje in mijn ondergoed door het huis rondgebanjerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook uit gespeeld in 6 uur en 43 minuten of zo en ik moet zeggen dat het spel me zeer zwaar tegen valt.

Grafisch vind ik het spel echt 3 keer niks. Ik bedoel, de personages zijn nog wel enigzins gedetailleerd, maar sommige omgevingen komen nog regelrecht uit het Half Life 1 tijdperk.

De besturing is ook niet al te best. De camera's zijn erg onhandig en om nou bij iedere situatie die zich voordoet in het spel, te moeten gaan zitten knoppenrammen :O

Hoewel ik de sfeer wel goed vind (ik hou wel van dit genre), vind ik het plot nou ook niet bepaald orgineel. Bovendien zijn bepaalde scene's regelrecht afkomstig uit bestaande films en volgens mij kloppen er een aantal zaken ook gewoonweg niet. Tevens vind ik het spel nog te lineair.

spoiler:
De beginscene in die WC is wel aardig, en dan denk je dat iedere keuze die je maakt van grote invloed is voor het verdere verloop van het verhaal, maar later in het spel kun je in de gesprekken volgens mij gewoon kiezen wat je wilt. Het komt toch wel allemaal op het zelfde uit.

Verder..

Wat hebben Maja's nou te maken met Artificial Intelligence?
Hadden ze die clans nou echt geen orginelere namen kunnen geven dan clan purple en clan ... ben de andere kleur alweer vergeten |:(
Vergis ik me nou, maar Lucas was toch dood? Hoe kan Carla nou zwanger geraken van een dooie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 00:49
Ik heb het spel nog maar een klein eindje gespeeld, heb er ewinig tijd voor, maar vind het wel erg vet tot nu toe. Alleen van die lineairiteit ben ik ook bang voor. Ik voel me nu ook al erg gedwongen om bepaalde keuzes te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
ZieMaar! schreef op zondag 25 september 2005 @ 00:14:
spoiler:
Vaag. Bij mij ging de deurbel daarna vanzelf (volgens mij) en kwam mijn gaybuurman een wijntje doen. Vervolgens viel het hem op en geeft hij een tip die je vervolgens verder helpt. Tot die tijd heb ik gewoon een beetje in mijn ondergoed door het huis rondgebanjerd.
spoiler:
Balen, bij mij is hij dus al langs geweest en heeft hij een paar kaartjes gelegd, daarna kwam de fax pas binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 16:27
wat een super goed spel man echt awesome. heb gistern echt bijna heel de dag gespeeld,. zo verslavend moet alleen wel zeggen dat inderdaad zoals al gezegd werd het spel wel steeds zwakker wordt qua aantrekkingskracht, want in het beginis het spel echt zo orgineel en je wilt maar doorgaan en steeds verder in het spel raken ze dat een beetje kwijt.

die level uit zn kindertijd is trouwens lastig zeg ik kwam maar neit langs die soldaten. maar eindelijk gelukt.

en een controller doet het er echt goed mee. speelt echt stukken beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Vergis ik me nou, maar Lucas was toch dood? Hoe kan Carla nou zwanger geraken van een dooie?

:/ idd misschien dat het kind een zwart huidje heeft >:)

en ook idd slechte controls, erg vervelend tijdens de sneakmissies (op wat sloegen die eigenlijk?)
spoiler:
erg toevallig dat ie werd random werd uitgekozen als killer als ie in z'n jeugd met die bron in contact kwam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit vast in de bibliotheek bij Tekeo ofzo?
spoiler:
Ik moet dat boek zoeken, iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZieMaar! schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 17:56:
[...]

Dat had ik ook, iemand anders eerder in dit topic volgens mij ook. Volgens mij is dit in het echt ook zwaar moeilijk...Ik dacht ook dat ik het wel goed zou hebben, mooi niet dus. Heb nog niet gemerkt dat het invloed heeft op het verdere verloop van het spel, maar dat kan nog komen natuurlijk....
had 50-75% vond het niet zo heel erg moeilijk, gewoon op het achterkant van het doosje kijken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft voor mij de savegame file van direct na de scene in de gevangenis?
Reinstall gedaan en backups vergeten :(
Geen zin om opnieuw te spelen dus.. help :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op zondag 25 september 2005 @ 15:45:
Ik zit vast in de bibliotheek bij Tekeo ofzo?
spoiler:
Ik moet dat boek zoeken, iemand enig idee?
spoiler:
Boek onder de loop gooien bij het bureautje onder de trap.
Titel + schrijver opschrijven.
Op eerste verdieping kijken bij welk jaar de schrijver hoort (ook bij een bureau).
Jaar opschrijven.
Op begane grond bij het bureau (vlakbij de chinees) kijken welke kleur bij welk jaar hoort.
Kleur onthouden.
Boven elke boekenkast is een kleur te zien. En dan moet je nog een nummer hebben (voor welke boekenkast het is), maar ik weet effe niet meer waar je die ook alweer haalt :X. Maar ik denk dat je er verder wel uitkomt ;).

[ Voor 7% gewijzigd door Jerry op 25-09-2005 19:50 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:56

ZieMaar!

Moderator General Chat
Jerry schreef op zondag 25 september 2005 @ 19:49:
[...]

spoiler:
Boek onder de loop gooien bij het bureautje onder de trap.
Titel + schrijver opschrijven.
Op eerste verdieping kijken bij welk jaar de schrijver hoort (ook bij een bureau).
Jaar opschrijven.
Op begane grond bij het bureau (vlakbij de chinees) kijken welke kleur bij welk jaar hoort.
Kleur onthouden.
Boven elke boekenkast is een kleur te zien. En dan moet je nog een nummer hebben (voor welke boekenkast het is), maar ik weet effe niet meer waar je die ook alweer haalt :X. Maar ik denk dat je er verder wel uitkomt ;).
Kleine aanvulling op de bieb missie :).
spoiler:
Bijna. Je zoekt eerst de schrijver op, je zoekt zijn jaartal op, dan weet je welke verdieping. Aan de hand van de naam van de schrijver weet je de kleur, zo kun je het boek vinden.
Boek met die jaartallen ligt op de 1e verdieping, boek met kleuren ligt bij de gozer, maar dat zou ook andersom kunnen zijn, not sure 'bout that.

[ Voor 3% gewijzigd door ZieMaar! op 25-09-2005 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 16:27
hahah heb dat spel in niet eens twee dagen uitgespeeld, maar moet echt zeggen SUPER SPEL!! echt waar. orgineel en echt een goed verhaal ookg ewoon echt awesome spel nou kijken of ze er op doorbouwen of neit? (hoop niet dat het weer 5 jaar duurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Ik ben iig echt blij na vele jaaaaaaren weer eens echt goede adventure game te kunnen spelen...

Prachtgame. De enige mogelijke conclusie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Laatst online: 28-09 18:59
ik zit dus nu al vast. ben die kerel nu die een moord gepleegd. Ik ben in een scene waar je voor het eerst van die groene beesten ziet. Uiteindelijk kom je bij een stuk dat je je powerbar 4 blokjes vol moet hebben. Ook al heb ik hem op 4 blokken vol het blijft failed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Hmm, dit is het eerste spel dat IMHO duidelijk met console controllers in het achterhoofd is ontwikkeld, maar daar op de PC absoluut geen nadeel van ondervindt. Ik heb het in 3-4 flinke stints uitgespeeld omdat het bleef boeien en het is ook handig opgedeeld in hapklare brokken. Dus niet dat je constant door moet gaan en je ondertussen afvraagt of je al iets bereikt hebt. In plaats daarvan heb je telkens een korter stuk met een duidelijk eind zodat je ongeveer 40 keer toch het idee hebt dat je iets goeds voor elkaar hebt gekregen :)

- Verhaal is best geinig, al is de overgang van het eerste deel naar de achterliggende zooi in het tweede gedeelte een beetje dun IMHO.

- Grafisch is het voor vandaag de dag imho achterhaald. Niet storend ofzow, maar ik bedoel een beetje XBOX spel heeft al betere graphics, en een PC is tot nog veel meer in staat.

- Besturing is erg leuk. de manier van muizen spreekt me wel aan, en de reactie-oefeningen in de actie scenes vind ik echt een briljante vonst.

Pluspunt is ook de onherroepelijkheid. Je krijgt af en toe beperkte tijd om je gang te gaan en je krijgt niet zomaar aangereikt wat je hoort te doen in die tijd. En als je het niet doet is het pech hebben, dat mag ik wel :)

Al met al een tof spel.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Fax (met nummers) / buurman spoiler :

spoiler:
Dat je buurman langs komt, en de hint geeft maakt niet zoveel uit. Je moet met Carla je computer aanzetten, en daarop al het wereld nieuws lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Gister ook geinstalleerd, heerlijk spel.
Wel een beetje makkelijk tot nu toe, enige stukje waar ik tot nu toe moeite mee had was de flashback.
Maar hij speelt wel heerlijk weg, kan niet wachten totdat ik em vanavond weer kan opstarten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 10:42
kickass game, sommige punten zijn wel een RSI ramp :(
maar zeker wel een vernieuwende game

If you don't stand for something you'll fall for everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik heb 'm nu ook uitgespeeld... de moeilijkste zaken waren toch wel die flashbacks...

Wie vind nog meer dat het einde een beetje kort door de bocht is? ik dacht echt dat dat meisje iets met mij ging doen ..... zat er trouwens maar 1 XXX scene in? want ik hoor hier en daar verhalen over een ander avontuur naast die van het treinstel. :9~ :9 (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 11:06:
Zo, ik heb 'm nu ook uitgespeeld... de moeilijkste zaken waren toch wel die flashbacks...

Wie vind nog meer dat het einde een beetje kort door de bocht is? ik dacht echt dat dat meisje iets met mij ging doen ..... zat er trouwens maar 1 XXX scene in? want ik hoor hier en daar verhalen over een ander avontuur naast die van het treinstel. :9~ :9 (8>
Jup, een ander avontuur waarbij je zelf ook nog een bepaalde actie moet verrichten :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2005 @ 11:06:

Ik ben nog niet echt ver, maar heb er wel al een gehad.
Dat is namelijk als je ex-vriendin langskomt (blijkbaar moet je dus de goede keuzes maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie vind nog meer dat het einde een beetje kort door de bocht is? ik dacht echt dat dat meisje iets met mij ging doen
minor spoilertje misschien dus
spoiler:
ja ze wist zelf waarschijnlijk ook niet de vraag op alle vragen :9 .. en vond daarbij die eindbasen (de oracle (gevecht op weeshuis was wel vet) en dat gele figuur in die hangar) erg zwak, daarbij ook niet echt uitgelegd hoe die zwervers alles wisten en waarom ze die oracle volgende etc...
Ze wisten het "gewoon".. Maarja kleine minpuntjes in het verhaal idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Laatst online: 01-09 12:00
Mee eens.

Ik vond het begin van het verhaal echt heel sterk, maar het einde beetje vergezocht
spoiler:
oracle, invisible clan, orange en purple clan met demonen & digitale wezens die superieur aan mensheid willen worden (matrix anyone ?) ... bleh :/

Ook ben je op een gegeven moment zo snel met je buttons aan het bashen, dat je bijna niet meer kunt zien wat voor special moves Kane allemaal uithaalt.

De bonus movies zijn zeker de moeite waard, en de muziek onder de eind credits is ook wel aardig...
Maar om nu direct nog een keer Fahrenheit te gaan spelen om de andere keuzemogelijkheden / einden te proberen... nah, misschien later.

[ Voor 7% gewijzigd door StarWolfer op 26-09-2005 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op maandag 26 september 2005 @ 12:54:
[...]
Ik ben nog niet echt ver, maar heb er wel al een gehad.
Dat is namelijk als je ex-vriendin langskomt (blijkbaar moet je dus de goede keuzes maken)
Fridgeman weet genoeg :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Nog even een tip voor de flashback scene (de hangar):
spoiler:
Je moet goed naar het plaatje kijken, de bewakers hebben een line of sight in dat figuurtje. Je ziet waar ze heen kijken, en moet je dus precies in het midden tussen die hangars stil staan en als de auto weg is kun je er naar toe lopen. Beetje onrealistisch, maar 't werkt wel.

Ik vind het echt een mega mooi spel. Oke de graphics zijn boring, maar de sfeer is echt gaaf. Ik vind de bediening met de "get ready" scenes wel erg lastig maar erg origineel, net als 'binnen de tijd' -reageren, soms door de snelle camera bewegingen en kleuren zie ik net niet welke kleur oplicht... en ben ik te laat. Het nu ook RSI :(

Overigens zie ik dit spel ook al voor me met eye-toy van de playstation... die get ready scenes zijn daar wel goed voor! ;)
Ben nu de weddenschap met die collega aan het doen, maar ik denk dat ik hem ga verliezen :'(

Oh ja en voor alle mensen die elkaar helpen... is het misschien handig om voor je spoiler een herkenningspunt te zetten of goed te quoten zodat je niet per ongeluk de verkeerde spoiler leest!? Topic is niet echt chronologisch! ;)

[ Voor 18% gewijzigd door iAR op 26-09-2005 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had niet veel verwacht van deze game, maar nadat ik gister de demo nog eens had gespeeld vind ik het echt een top game _/-\o_ Weer eens wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarWolf schreef op maandag 26 september 2005 @ 22:04:
Ook ben je op een gegeven moment zo snel met je buttons aan het bashen, dat je bijna niet meer kunt zien wat voor special moves Kane allemaal uithaalt.
Vond ik ook jammer. Ik zit te wachten op Dreamfall (vervolg van The Longest Journey), ook een non-lineair adventure met eigen keuzes. Het spel is volledig met de muis te bedienen, en er is geen button-bashing.

• saviour
  • Niet online
StarWolf schreef op zondag 25 september 2005 @ 23:13:
Fax (met nummers) / buurman spoiler :

spoiler:
Dat je buurman langs komt, en de hint geeft maakt niet zoveel uit. Je moet met Carla je computer aanzetten, en daarop al het wereld nieuws lezen ;)
Dat had ik ook gedaan, ik moest kennelijk alleen nog maar met dat ding de deur uit lopen. Dat was het laatste puntje dat nog miste :P

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 10:54
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 13:07:
[...]

Vond ik ook jammer. Ik zit te wachten op Dreamfall (vervolg van The Longest Journey), ook een non-lineair adventure met eigen keuzes. Het spel is volledig met de muis te bedienen, en er is geen button-bashing.
ik heb de difficulty lager gezet, dan gaat dat langzamer.

iets ander. ik moet evidence linken, maar ik zit vast. ik heb al: de vinger afdrukken en de (slechte) tekening. maar nu kan ik niks meer vinden om te linken

Verwijderd

Iemand die weet hoe je in de archieven de ademhaling goed kunt krijgen? Heb serieus 10 min zitten drukken, dat streepje in het midden proberen te houden, maar er gebeurt niets. Heb het maar opgegeven en die kerel maar gebruikt.

• LiToKi
  • Laatst online: 01-10 15:53
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 16:56:
Iemand die weet hoe je in de archieven de ademhaling goed kunt krijgen? Heb serieus 10 min zitten drukken, dat streepje in het midden proberen te houden, maar er gebeurt niets. Heb het maar opgegeven en die kerel maar gebruikt.
Links en rechts achter elkaar snel indrukken :).

• Rexcore
  • Laatst online: 01-10 15:49
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2005 @ 16:56:
Je moet natuurlijk wel gaan bewegen ;)

Het doel is om je weg door die archieven te zoeken, en daarbij je ademhaling onder controle te houden.. ;) (dus 2 dingen tegelijk doen :))

Ik zit trouwens vast waar de politie je gaat arresteren en dat je alla james bond aan die police heli gaat hangen.. Ik flikker er steeds af. terwijl de meter wel op max staat.. Iemand tips hiervoor?

Verwijderd

hmm vaag ik heb gewoon zo hard mogelijk ziet rammen en hij bleef er gewoon aanhangen :9

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Ik zit echt ongeloofelijk vast in dat storm level in het appartement van Lucas.

Iemand enige tips? Hoe snel ik ook ben, soms lijkt ie 'm gewoon net niet te registreren?!

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Help...
spoiler:
Ik zit ook vast bij die helicopter. Hoe hard ik ook op de pijltjes druk ik val er gewoon steeds vanaf...
Wat is daar de truc voor? Ik neem aan dat ie op max moet blijven toch? Die strenght meter?

[ Voor 101% gewijzigd door iAR op 28-09-2005 22:56 ]

Verwijderd

Ergens in het begin wordt Lucas wakker in zijn bed en hij hoort dingen. Dan heb je kans om op te staan en te gaan kijken, maar ik vond het te eng en ging maar weer liggen :). Die donkere kier naar de woonkamer... brrrr.

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 17:37

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

oZner schreef op woensdag 28 september 2005 @ 22:39:
Help...
spoiler:
Ik zit ook vast bij die helicopter. Hoe hard ik ook op de pijltjes druk ik val er gewoon steeds vanaf...
Wat is daar de truc voor? Ik neem aan dat ie op max moet blijven toch? Die strenght meter?
spoiler:
Nee, een blokje minder heeft het bij mij gedaan :)

Overigens zie ik het verhaal totaal niet anders evolueren eigenlijk als je adnere keuzes maakt :/

• Glorificationer426
  • Laatst online: 21:27

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Wildfire schreef op zondag 25 september 2005 @ 22:18:
Ik ben iig echt blij na vele jaaaaaaren weer eens echt goede adventure game te kunnen spelen...

Prachtgame. De enige mogelijke conclusie.
Argh elke persoon die dit zegt móet Beyond Good & Evil eens checken dat spel is zooooo goed O+

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Verwijderd

Mad_Cow schreef op woensdag 28 september 2005 @ 10:30:
[...]

ik heb de difficulty lager gezet, dan gaat dat langzamer.

iets ander. ik moet evidence linken, maar ik zit vast. ik heb al: de vinger afdrukken en de (slechte) tekening. maar nu kan ik niks meer vinden om te linken
Papiertje met taxiritten uit de fax linken met die map met info van werknemers van de bank waar Lucas werkt. Zo kreeg ik m'n laatste link :)

Wie schrok er nog meer toen je die man achter je zag staan in de spiegel van je badkamer? >:)

• fusion.fake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04-2014
@ outlaws ik schrok me een *&%*%& toen ... damn :P

maar ik heb het net uitgespeeld, het begin was echt ongelovelijk de sfeer, de drama echt ALLES. naar het einde brokkelde dit echt met de snelheid van licht af... het werd te vergezocht en extreem, een andere dimensie de purple clan mayas etc etc. ik weet niet maar dat heeft mijn enthousiasme om door te gaan sterk weggenomen.. ze hadden het verhaal wel iets beter konden maken vooral op het eind.

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Glorificationer schreef op donderdag 29 september 2005 @ 07:21:
[...]

Argh elke persoon die dit zegt móet Beyond Good & Evil eens checken dat spel is zooooo goed O+
Ken ik... maar ik ben halverwege afgehaakt bij BG&E want het trok me niet meer zo.

BTW, Ik vind de settings van Fahrenheit veel interessanter dan die van BG&E ("real life" vs fantasy).

• saviour
  • Niet online
Ik ga maar weer eens een stukkie spelen. Nu ben ik bezig met die tweede flashback, dat je weer naar een hangar moet ofzo. Vanmiddag wilde het niet lukken en toen was ik het zat :P

Nou, ik heb hem zojuist uitgespeeld. Het einde is inderdaad een beetje vergezocht en de eindgevechten wel erg makkelijk. Ik vind het wel jammer van dit spel dat je door al dat buttonbashing een hoop van de scenes mist. Het was een leuk spel, maar geweldig? Neh.

[ Voor 43% gewijzigd door saviour op 29-09-2005 21:51 ]

• Gijsh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-09 12:14
Ik heb hem net ook uitgespeeld.
Geweldig spel :) _/-\o_
Alleen werd het nogal Matrix achtig, en zoals mensen hierboven ook al noemden, het einde is een beetje vergezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
heeft iemand nou al een andere einde gehad als dat je nog lang en gelukkig met carla leeft ?!

ben nu wel bezig met 2 keer maar ben gewoon beniewd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 18:12:
spoiler:
heeft iemand nou al een andere einde gehad als dat je nog lang en gelukkig met carla leeft ?!

ben nu wel bezig met 2 keer maar ben gewoon beniewd
Is dat einde er dan? Ik heb wel 2 verschillende eindes gehad, en dat heeft te maken of je het kind overdraagt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 22:17
Ik weet niet of er meer mensen zijn die hier tegen aangelopen zijn, maar ik vond t begin vrij merkwaardig. Toen ik die vent vermoord had, ging ik uiteraard al het bewijsmateriaal opruimen. Ik had het mes meegenomen en vervolgens de taxi in gedoken. Toen ik later met Carla en die gast de crime scene ging onderzoeken en alles had onderzocht wilde Carla blijven om het mes te vinden. Aangezien ik die mee genomen had, kon je zoeken wat je wilde. Ik zat dus hartstikke vast. Ik liet mijn caracter voor ongeveer 3 minuiten buiten de plee staan en opeens komt er een korte cutscene waar Carla of die gast toch het mes vind. Terwijl ik dit mes had meegenomen. Meer mensen dit tegenkomen???

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:41

odan

The dark side is within all!

dat komt omdat je het mes niet meeneemt. je verstopt het.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, maar ik heb ook een keer gehad dat die plek waar je het normaal verstopt leeg was en Carla toch wilde blijven om het mes te vinden. Zijn er soms meerdere plekken om dat mes te verstoppen?
(Niet dat je het mes echt daadwerkelijk zelf verstopt, maar plekken waar Carla/Miles het kan vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij vond Carla dat gewoon op de grond..niet echt verstopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Damn..wat stoer :P
Een van de weinige games dat ik heb uitgespeeld!

Einde was inderdaad minder dan de rest, maar dat opzich wel logisch, want het verhaal was steengoed in het begin.

Mijn einde:
spoiler:
Carla bleef bij mij gewoon leven, en ze was zwanger van een kind dat waarschijnelijk ook, net zoals Kane, bestraald is met Chroma

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

help ik hoop dat iemand me kan helpen.

spoiler:
ik zit vast bij de bibliotheek ik heb wel wat informatie gevonden maar steeds het verkeerde boek.
als ik met die oude heb gepraat krijg ik een boek mee.
daar heb ik de schrijver van bekeken en naar de eerste verdieping gegaan en gekeken bij welke jaar die hoorde 1796.
toen ging ik weer terug naar die oude gegaan bij dat bureautje en gekeken welke kleur het was volgens mij was dat zwart en stond bij de derde verdieping van dat jaar.
maar ik heb het boek op de zwarte verdieping gepakt bij het zwarte blokje maar het verkeerde boek:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je het eerste boek weggelegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 19:41:
help ik hoop dat iemand me kan helpen.

spoiler:
ik zit vast bij de bibliotheek ik heb wel wat informatie gevonden maar steeds het verkeerde boek.
als ik met die oude heb gepraat krijg ik een boek mee.
daar heb ik de schrijver van bekeken en naar de eerste verdieping gegaan en gekeken bij welke jaar die hoorde 1796.
toen ging ik weer terug naar die oude gegaan bij dat bureautje en gekeken welke kleur het was volgens mij was dat zwart en stond bij de derde verdieping van dat jaar.
maar ik heb het boek op de zwarte verdieping gepakt bij het zwarte blokje maar het verkeerde boek:(
spoiler:
3de etage, witte sectie

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
  • Laatst online: 06-11-2023
Ik heb al even gezocht in dit topic, maar ik kom er niet uit. Ik ben het spel op de XBOX aan het spelen en dacht dat hij gewoon steeds savede. Toen ben ik een chapter opnieuw gaan spelen en toen kon ik een aantal opties kiezen : spelen met een nieuw profiel, spelen zonder te saven en nog iets. Ik weet niet meer wat ik heb gekozen, maar in ieder geval is er HELEMAAL NIETS gesaved en moet ik weer helemaal opnieuw beginnen (2 uur weg). WAT een klote spel. weet iemand wat ik fout heb gedaan?

http://boards.ign.com/mes...?topic=99125533&replies=2

Dat is een verhaal in het engels over het verneukte save-systeem van het spel, ik word er geen wijs uit.

[ Voor 18% gewijzigd door Sneak[3G] op 01-10-2005 21:44 ]

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 20-09 10:11

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Sneak[3G] schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 21:39:
Ik heb al even gezocht in dit topic, maar ik kom er niet uit. Ik ben het spel op de XBOX aan het spelen en dacht dat hij gewoon steeds savede. Toen ben ik een chapter opnieuw gaan spelen en toen kon ik een aantal opties kiezen : spelen met een nieuw profiel, spelen zonder te saven en nog iets. Ik weet niet meer wat ik heb gekozen, maar in ieder geval is er HELEMAAL NIETS gesaved en moet ik weer helemaal opnieuw beginnen (2 uur weg). WAT een klote spel. weet iemand wat ik fout heb gedaan?
Je hebt dan waarschijnlijk de niet-saven optie gekozen. Als je had gekozen voor een nieuw profiel of om over het huidige profiel heen op te slaan wordt je voortgang wel opgeslagen. Dat is dus je eigen keuze geweest en ligt niet aan het spel.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sneak[3G] schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 21:39:

http://boards.ign.com/mes...?topic=99125533&replies=2

Dat is een verhaal in het engels over het verneukte save-systeem van het spel, ik word er geen wijs uit.
Als ik een chapter overnieuw speel, dan doe ik altijd verder spelen zonder saven. Als je dan terug gaat naar het menu, staat er alleen jouw gekozen chapter bij de chapters. Ik laad dan gewoon mijn profiel opnieuw, en dan staat alles er weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
  • Laatst online: 06-11-2023
ja maar dan kun je dus nooit verder spelen als ie niet auto-saved. Als je wel verder wil spelen kun je dus het beste altijd de chapter opnieuw spelen in een nieuw profiel dan autosaved ie tenminste weer.
Verder spelen zonder saven is een hele vreemde optie wat mij betreft.

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Laatst online: 28-09 18:59
gebruik met het spel de logitech cordless rumblepad. Hebben jullie ook als je met een gamepad speelt met vibration aan. Dat tie al best hard gaat trillen als je alleen maar een glaasje water haalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-09 14:16
Ook ik wil even een duit in het zakje doen: Vette game, ERG ERG ERG jammer dat het einde zo brak is. Ook is het nogal kort, maargoed, da's deels ook wel fijn: ik heb weinig tijd, dus wel handig dat het op een vrije zondag uit te spelen is.

Sja, tamelijk jammer van het einde.

Al met al toch een goed gevoel bij de game hoor. Weer eens echt geschrokken in een spel, was sinds Daggerfall niet meer gebeurd (Herrinnert iemand zich dat nog? Dat die dode keizer rond middernacht 'Vengence' riep in de stad Daggerfall?) . Hm, is dat al 10 jaar terug? Bijna.. Oops, ik wordt oud. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oooow my gooood...

Dit is een van die spellen waarbij je het jammer vind dat het ooit uitspeelt. Ik moet helaas de mening over het einde met de mensen delen, het brokkelde wat af. Het heeft mij nimmer belet om door te gaan, maar misschien wel om het te proberen voor die andere twee eindes...

Anyway, voor het eerst sinds VEELS te frigging lang dat ik weer een adventure heb gespeeld die mij ont-zet-tend heeft kunnen boeien.. ge-wel-dig.

Ook leuk, mijn vriendin is bezig op een ander profiel, en ik kan iedere keer zien hoe dingen die ze anders doet effect hebben op het spel, best gaaf :)

Als ze bijvoorbeeld haar bloederige lakens niet opruimt van t bed, en dan komt die juut binnen... ik had die lakens opgeruimd, dus hij kijkt, niets aan de hand. Zij niet, dus kreeg ze zo'n "GET READY" moment... doet ze goed -> springt voor de deur (character)... die juut iets vragen, krijgt ze vier keuzes... kiest ze gelukkig "girlfriend" waardoor die gast zegt dat ze vriendin naakt ligt. Gaat die agent lachend weg..

Toch vet, kleine verschillen... maar die maken het spel zo geweldig als het is :)

Edit: Tot slot nog een vraagje. Weet iemand of de artwork die je bij de bonus kan unlocken ook ergens wordt gesaved als jpegje ofsow? scheelt weer printscreenen, wil sommige wel als background :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2005 02:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwid
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Dwid

www.svdelden.nl

Ik heb dit topic nu doorgelezen en ik wil nu echt supergraag verder spelen....Maaarrrrr, een probleem ligt op mijn pad wat ik hier dus niet ben tegen gekomen (wel op een atari-forum, mar daar stond geen oplossing tot nu toe). Het lijkt dat mijn computer de druk niet aan kan, Het spel loop constant vast, als ik alles hi-res speel dan al binnen zeer korte tijd en op low-res (en met de kappen van de pc er af) doet hij het iets langer, maar toch kapt die dan. (pc wordt dus wel warm)
De specificaties lijken mij meer dan voldoende : P4-2.8 GHz, 1 Gb RAM, AOpen GF4-TI4200 (128mb) (nieuwste drivers 78.01) :/
Iemand met een oplossing ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
Dwid schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:24:
Het lijkt dat mijn computer de druk niet aan kan, Het spel loop constant vast, als ik alles hi-res speel dan al binnen zeer korte tijd en op low-res (en met de kappen van de pc er af) doet hij het iets langer, maar toch kapt die dan. (pc wordt dus wel warm)
De specificaties lijken mij meer dan voldoende : P4-2.8 GHz, 1 Gb RAM, AOpen GF4-TI4200 (128mb) (nieuwste drivers 78.01) :/
Dit klinkt als kapot geheugen, wat pas tevoorschijn komt als je veel geheugen gebruikt. Je kan een programmatje als MemTest86 of MemTest86+ (zie ook hier) proberen om te kijken of dat inderdaad het geval is. MemTest86+ lijkt nieuwer te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-10 15:55

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

oZner schreef op woensdag 28 september 2005 @ 22:39:
Help...
spoiler:
Ik heb dit ook na 100 keer proberen ben ik het wel zat, Hoe ik de meter ook vul hij valt :'(

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ook problemen bij die helikopter. Toen ik het zat was zette ik de moeilijkheidsgraad eventjes op easy, en toen ging het wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij veel van die druk dingen (vooral als die gast loopt/rent ) hoeft je ook niet zo nodig die meter vol te krijgen maar je moet meer op een goed ritme zitten.. Dus gewoon die knoppen in een goed ritme in drukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwid
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Dwid

www.svdelden.nl

Blaurens schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 21:21:
[...]

Dit klinkt als kapot geheugen, wat pas tevoorschijn komt als je veel geheugen gebruikt. Je kan een programmatje als MemTest86 of MemTest86+ (zie ook hier) proberen om te kijken of dat inderdaad het geval is. MemTest86+ lijkt nieuwer te zijn.
Het geheugen bleek goed te zijn, ik ben erg bang dat mijn Ti4200 het een beetje heeft gehad met zware toepassingen. Ik kwam er achter dat dat de warmtebron was in mijn pc.
De kaart is dik 2 jaar oud, zou wel kunnen toch ? Of moet hij nog makkelijk mee gaan ?
Overigens verder niets geen problemen mee, alleen dus met de zware games en apps.

off topic * Ook heb ik met videobewerking een probleem, wordt erg langzaam als je bezig bent, kan dit ook aan de videokaart liggen ? (1 Gb intern lijkt genoeg) *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn.. heb ik net drie chapters gespeeld vanaf dat stuk dat je in de archieven van het politiebureau moet zoeken, blijkt autosave het niet meer te doen :|

In de opties valt het ook niet meer aan te zetten, de optie is grijs en valt niet aan te klikken. Iemand een idee?

[edit]
Hoe vaag, opeens kan ik het wel weer aanzetten }:O

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2005 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 17:36:
bij veel van die druk dingen (vooral als die gast loopt/rent ) hoeft je ook niet zo nodig die meter vol te krijgen maar je moet meer op een goed ritme zitten.. Dus gewoon die knoppen in een goed ritme in drukken...
Dankjewel inmiddels is het gelukt
Een maat opschool had het voor me gedaan :P

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de PC versie zojuist ff geinstalleerd, en zodra ik begin met spelen en in de w.c zit kan ik gewoon niks doen.. 8)7 .. ik druk alle knoppen in maar kan niks oppakken geen deur open doen etc. :? beetje vaag, iemand idee? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 15:02:
ik heb de PC versie zojuist ff geinstalleerd, en zodra ik begin met spelen en in de w.c zit kan ik gewoon niks doen.. 8)7 .. ik druk alle knoppen in maar kan niks oppakken geen deur open doen etc. :? beetje vaag, iemand idee? |:(
In de handleiding en de tutorial aan het begin van het spel wordt uitgebreid uitgelegd hoe de besturing werkt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:34
heb em toevallig vorige week uitgespeeld, einde valt een beetje tegen, maar damn wat was het fijn :D Zon game had ik echt nog nooit gespeeld :D Replywaarde licht enkel op 0.0, maar ik raad hem iedereen aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
Dwid schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 19:18:
[...]
Het geheugen bleek goed te zijn, ik ben erg bang dat mijn Ti4200 het een beetje heeft gehad met zware toepassingen. Ik kwam er achter dat dat de warmtebron was in mijn pc.
De kaart is dik 2 jaar oud, zou wel kunnen toch ? Of moet hij nog makkelijk mee gaan ?
Overigens verder niets geen problemen mee, alleen dus met de zware games en apps.

off topic * Ook heb ik met videobewerking een probleem, wordt erg langzaam als je bezig bent, kan dit ook aan de videokaart liggen ? (1 Gb intern lijkt genoeg) *
Nou, misschien wordt het geheugen van je videokaart warm, dat kan gebeuren bij zware apps, en dan is dat misschien niet goed. Ikzelf heb het spel uitgespeeld met mijn Ti4200, dus dat kan het probleem niet zijn. Heb je misschien je video geheugen overclocked? Misschien kan je het trager instellen met een van de tools waarmee het ook sneller kan instellen :)

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-09 09:50
Ik kan het moordwapen niet vinden (PC). Een guide op internet zegt of het raam of de wc. De wc flushen werkt niet en uit het raam kan ik niet kijken.

Het gaat hier dus om bijna bij het begin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je het mes gepakt na de moord? Anders ligt het bij de hang-wc's op de grond. Als je het wel gepakt hebt, dan ligt ie in een van de wc hokjes, beetje in de hoekjes kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
spoiler:
Ik moest met de man naar de afvalbak kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

DJChristiaan schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:34:
Ik kan het moordwapen niet vinden (PC). Een guide op internet zegt of het raam of de wc. De wc flushen werkt niet en uit het raam kan ik niet kijken.

Probeer eens met die gast in de rechtse wc tekijken en dan spoelen. daar lag die bij mij kwam ik pas laaaat achter :)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Over PC-versie :

Heb het spel gisteren voor de 2de keer uitgespeeld (op 1 dag tijd :d) en het is echt een prachtspel !
Ik heb lang uitgekeken naar Fahrenheit, mede omdat The Nomad Soul zowat mijn beste spel is. Quantic Dream heeft nogmaals bewezen dat ze tot de top van de game-developers horen, ook al is dit nog maar hun 2de spel.
Ik ben geen enkele bug tegengekomen, het spel loopt soepel en alles is zeer fijn afgewerkt :)
Qua verhaal zit het heel goed, ook al gaat alles beetje te snel naar het einde toe. Het verhaal in Omikron (The nomad soul) was echter nog grootser en ging dieper dan deze in Fahrenheit.

Het button-bashing vond ik meestal saai en stresserend. Heb het spel zelfs naar easy geswitched omdat ik het onmogelijk kon volgen met mijn toetsenbord.

Nu ik het spel voor de 2de keer speelde viel me wel op dat de verhaallijn niet zo divers is als ze ons doen geloven. Je kan wel verschillende beslissingen nemen en ooit andere scenes zien, maar je wordt altijd naar hetzelfde punt geduwd waardoor het verhaal nauwelijks zal verschillen.
Wat wèl positief is aan deze methode is dat je met 1x spelen nooit het hele verhaal kunt weten. Vaak zijn er belangrijke vragen waar je toch het antwoord op wil weten, maar door hun auto-save functie zal je dit nooit achterhalen (tenzij je het spel opnieuw speelt zoals mij :9 )

Over de graphics : Grafische niet de top, maar qua animaties wel. Gevolg : Zeer realistische omgeving en personages...

Conclusie : Niet perfect, maar voor mij wel Game of the year tot nu toe !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben diep, heel diep teleurgesteld.
Niet in het spel, maar voor de eerste keer in mijn leven(heel dramatisch dit :) ) , moet ik toegeven dat ik het niet kan.
ik zit op kantoor met die beesten, dat je op die pijltjestoetsen moet rammen.

Ik heb het nu ongeveer 250 keer geprobeerd , maar nee dus.

Hoe kom je een level verder eventueel, kan niet dus denk i.
wordt er helemaal gek van dit.

heb het met pijltjestoetsen geprobeerd, maar hoe is het possible dat een mens zo snel kan reageren?
met de muis wil het zeker ook niet, want dat kan dus ook.
en ook al regaeer ik dan met een hoop geluk nog wel een keer goed, dan is het nog failed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 21:57:
Ik ben diep, heel diep teleurgesteld.
Niet in het spel, maar voor de eerste keer in mijn leven(heel dramatisch dit :) ) , moet ik toegeven dat ik het niet kan.
ik zit op kantoor met die beesten, dat je op die pijltjestoetsen moet rammen.

Ik heb het nu ongeveer 250 keer geprobeerd , maar nee dus.

Hoe kom je een level verder eventueel, kan niet dus denk i.
wordt er helemaal gek van dit.

heb het met pijltjestoetsen geprobeerd, maar hoe is het possible dat een mens zo snel kan reageren?
met de muis wil het zeker ook niet, want dat kan dus ook.
en ook al regaeer ik dan met een hoop geluk nog wel een keer goed, dan is het nog failed
Welke moeilijkheidsgraad? Op easy ging het bij mij de eerste keer meteen goed, maar het was wel een gruwel. Pokke-irritant was het. Ik wil niet nadenken over hoeveel sneller het zou moeten op een hogere moeilijkheidsgraad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op easy notabene :)
het is gewoon te moeilijk voor mij, ik kan niet in 8 toetsen denken merk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
DJChristiaan schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:34:

En nog een andere mogelijkheid is met Carla in het linker toilet, tegen de muur onderaan. Daar lag het mes bij mij in zo'n sleuf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 23:04:
op easy notabene :)
het is gewoon te moeilijk voor mij, ik kan niet in 8 toetsen denken merk ik
Ik weet niet hoe je speelt maar:

Ik heb het eerst geprobeerd met WSAD en dan de extra functies zoals default (numpad settings), Toen haalde ik ook bijna niets.

Toen heb ik de besturing (en dus de linker gekleurde cirkel die je moet drukken) teruggezet naar "pijltjes", en de "extra" toetsen op het numpad gewijzigd 4865. Dan heb je op het numpad en met de pijltjes dus exact dezelfde layout. Dat denkt iig een heel stuk makkelijker. Per default staan die numpads dus op 8462 en daardoor miste ik de hele tijd rechts groen zeg maar :)

Beetje vage uitleg, maar ik hoop dat je het snapt :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2005 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
  • Laatst online: 19:38
Ik ben nu bij de missie 'Bellevue Asylum' aanbeland. Hier wordt nadat je die 'gek' hebt ontmoet de power gecut. Hierna moet je je een weg banen naar een deur, maar waar is deze deur? Het lukt me echt niet na een tiental keren geprobeerd te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel simpel, vooruit lopen naar die open plek, dan meteen de eerste deur links en door blijven lopen.
Ik vond die juist heel simpel, je weet toch nog wel hoe je er naartoe bent gelopen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha jongens, misschien een hele stomme vraag, maar ben bij stukje dat je zo'n kind kan redden uit het water. Dan kan je hem reanimeren op het land, maar hoe moet je dat. Ik doe maar wat, af en toe krijg ik 'great' te zien, en dan weer 'failed'
Ik snap niet precies de handelingen dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 16:48:
Heel simpel, vooruit lopen naar die open plek, dan meteen de eerste deur links en door blijven lopen.
Ik vond die juist heel simpel, je weet toch nog wel hoe je er naartoe bent gelopen? :P
Open plek? :P

Het is een en al donker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
Ha jongens, misschien een hele stomme vraag, maar ben bij stukje dat je zo'n kind kan redden uit het water. Dan kan je hem reanimeren op het land, maar hoe moet je dat. Ik doe maar wat, af en toe krijg ik 'great' te zien, en dan weer 'failed'
Je hebt meestal twee rondjes met 4 vlakken

Bovenpijltje Num-8
linkerpijltje rechterpijltje Num-4 Num-6
benedenpijltje Num-2

Het is dus de bedoeling waneer zo'n vlakje oplicht, jij de corresponderende knop indrukt.

//Edit het ziet er niet uit deze uitleg.

[ Voor 6% gewijzigd door Wokkel1982 op 20-10-2005 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet zeg maar de tellen volgen, net als bij echt reanimeren :+

Dus 1-2-3-PUSH 1-2-3-PUSH etc etc... en dan dus gewoon de juiste knop indrukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
mên, ik vind hem echt moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wokkel1982 schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 16:50:
[...]

Open plek? :P

Het is een en al donker
Ja, dat kruispunt zeg maar :P
Je begint en dan staat er RUN in beeld dacht ik. Je loopt dan gewoon rechtdoor totdat je door een opening loopt, dan ben je op een soort binnenplaatsje. Je kan daar alle kanten op dus.
Maar als je dus door die opening komt, moet je meteen links langs de muur blijven lopen, omdat er zo'n psycho voorbij komt lopen. Carla reageerd hier ook op. Als die psycho langsloopt moet je gewoon stil blijven staan.
Als hij voorbij is, verder lopen langs de muur en de eerste opening links in. Dan alsmaar rechtdoor gaan, daar staat die guard op je te wachten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
Aha, ik ad het al gevonden.
Ik heb hem nu uitgespeeld :)

Ik vond het een erg goed spel moet ik zeggen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me een tip geven als je met Carla in de kelder van het politie bureau zit?
Je moet dat met de pijltjes haar geruststellen alleen hoe hard ik ook druk ik houd dat ding niet langer als 10sec. onder controle.
2e, hoelang duurt deze opdr. ong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 14:01:
Kan iemand me een tip geven als je met Carla in de kelder van het politie bureau zit?
Je moet dat met de pijltjes haar geruststellen alleen hoe hard ik ook druk ik houd dat ding niet langer als 10sec. onder controle.
2e, hoelang duurt deze opdr. ong.
Het is niet de bedoeling dat je zo snel mogelijk op de knoppen drukt. Je moet er juist voor zorgen dat het streepje zoveel mogelijk in het midden blijft. Als het streepje te naar een kant dreigt te bewegen, moet je de andere knop een keer indrukken om dat tegen te gaan.

Ik weet niet precies hoe lang dit stuk duurt, maar zodra je het onder de knie hebt stelt het vrij weinig voor.

[ Voor 9% gewijzigd door MetroidPrime op 22-10-2005 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BIEB
spoiler:
Ik heb het boek gevonden (1st verdieping naast die deur waar het jaartal is bij staat 1796, alleen ik kan nergens vinden hoe ik kan vinden welke kleur het boek heeft. :(
Dit vond ik al in deze topic:
Kleur onthouden.
Ik loop overal langs die Chinees, waar nergens heb ik die mogelijkheid.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2005 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

stomme reply...

[ Voor 93% gewijzigd door Roland_EM25 op 22-10-2005 14:59 ]

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het boek op het bureau kijken. Dat bureau staat op een kleine verhoging achter die Chinees. Dan onder de trap kijken ;)
Pagina: 1 2 3 Laatste