[PC/Xbox/PS2]Fahrenheit,een veelbelovende 'filmachtige' game

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 2.492 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:49
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/L7TA95134R32
Algemeen

Fahrenheit is nu alweer 5 jaar in ontwikkeling. De game wordt gemaakt door de makers van het veelgeprezen Nomad Soul. De game zou in eerste instantie een adventure worden, maar is uiteindelijk toch meer in de richtig van actie-adventure gegaan. Het verhaal en de setting tonen grote gelijkenissen met Max Payne, evenals de filmachtige manier van vertellen. De gameplay is wel totaal anders en het is echt mogelijk meerder verhaallijnen te volgen, in de demo zal je dit ook zien. Het spel heeft een unieke besturing door zelf camerastandpunten te kiezen het kiezen voor handelingen iis verder vrij intuitief uitgevoerd. De camera kan soms wat lastig zijn, maar over het algemeen helpt snel overspringen naar een ander standpunt goed.

Ik dacht dat dit spel zeker wel een topic waardig is, dus bij deze :).

Links&Systeemeisen

Officiele website
Preview
Review (cijfer 9,2)
Trailer
Demo

Wat zijn de systeem-eisen voor Fahrenheit?

Minimum:
· Operating System: Windows® 98SE/Me/2000/XP
· Processor: Pentium® III 800 MHz or faster
· Memory: 256 MB RAM
· Hard Disk Space: approx 2 GB Free
· CD-ROM Drive: 8x Speed
· Video: 32 MB Windows® 98/Me/2000/XP-compatible SVGA video card*
· Sound: Windows® 98SE/Me/2000/XP-compatible sound card*
· DirectX®: DirectX® version 9.0 (included) or higher

Het spel is niet gigantisch zwaar, maar qua animaties en sfeer is het een uitblinker.

De release van dit spel is inmiddels geweest in de week van 16 september op de PC, Xbox en de PS2.

Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://games.fok.nl/phpThumb.php?src=../games.inc/uploads/1116448784.2954.jpg&w=199 Afbeeldingslocatie: http://games.fok.nl/phpThumb.php?src=../games.inc/uploads/1120035612.6299.JPG&w=199
Afbeeldingslocatie: http://games.fok.nl/phpThumb.php?src=../games.inc/uploads/1120035612.6358.JPG&w=199

Meer...

Met dank aan degene die de startpost voor CS source heeft gemaakt, ik heb de layout van hem gejat ;)

[ Voor 12% gewijzigd door DarkShadow op 26-09-2005 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

Jammer dat de PC versie gare console-kwaliteit graphics heeft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-10 00:07

job

Bosmonster schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:23:
Jammer dat de PC versie gare console-kwaliteit graphics heeft :(
Tja wat verwacht je ook als je de minimum eisen ziet.
Dit spel moet het hebben van de gameplay hebben dan.
Ik zal de demo eens bekijken.

[ Voor 16% gewijzigd door job op 27-07-2005 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

job schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:26:
[...]

Tja wat verwacht je ook als je de minimum eisen ziet.
Dit spel moet het hebben van de gameplay hebben dan.
Ik zal de demo eens bekijken.
Tja.. het moet ook niet zoveel uitmaken.. maar af en toe erger ik me er wel aan dat zoveel games die nu uitkomen gefocust zijn op 'portability' en je daardoor op de PC met onder-de-maat graphics opgescheept zit.

Gelukkig lost dat zichzelf weer op met de nieuwe consoles, in ieder geval voor een paar jaar :)

Was overigens wel benieuwd naar de game, maar juist de actie-elementen spraken me niet zo aan. Lijkt me een beetje geforceerde toevoeging, waar ik persoonlijk in een goed adventure niet op zit te wachten.

Zal de demo is downloaden vanavond.

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 27-07-2005 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Net even de demo gespeeld en ik moet zeggen dat het erg cool is om een verhaal op meerdere manieren te kunnen spelen :).
De graphics zijn niet eens zo slecht. Ik stoor me er niet aan.
Het enige slechte vind ik de besturing van het lopen :(.
De besturing van de acties die je kan doen zijn wel weer goed gedaan :). Leuk dat je met "mouse-gestures" iets kan uitvoeren.

Ik ga dit spel zeker in de gaten houden :).

[ Voor 6% gewijzigd door Jerry op 27-07-2005 16:47 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Heb net ongeveer elke mogelijkheid in de demo uitgezocht, erg leuk, maar gigantisch frustrerend dat je niet verder kan spelen. De demo is wel erg kort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:48
De demo is erg kort inderdaad, het is een demo in de meest kernachtige zin van het woord. Het laat zien wat voor soort spel het is qua gameplay. De graphics zijn niet geweldig, maar dat kan me weinig schelen eigenlijk; ik vind ze goed genoeg. Ik ga dit spel wel kopen denk ik :)

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

huh de graphics zijn toch best goed... Ik vond het er persoonlijk wel goed uit zien eigenlijk, ik zou me er in ieder geval niet aan kunnen irriteren.
Het enige slechte vind ik de besturing van het lopen .
De besturing van de acties die je kan doen zijn wel weer goed gedaan . Leuk dat je met "mouse-gestures" iets kan uitvoeren.
ben ik het helemaal mee eens ;) Dat lopen hadden ze wel iets anders kunnen doen. Wat ik ook wel vet vind is dat je zeg maar in een "film" scherm speelt, dus van die zwarte balken boven en onder. Lijkt echt net of je een film zit te kijken >:)

En het is gewoon vet dat zo'n ontwikkelaar eindelijk met iets nieuws aankomt. Tegenwoording zijn bedrijven die spellen uitgeven niet zo happig meer op orginele spellen... En krijg je allemaal van die standaard zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er erg leuk uit, spel moet me vooral denken aan Shenmue op de DC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
er is net een review op gamer.nl geplaatst: http://www.gamer.nl/viewdoc/1873/1

Erg leuk om te lezen, het spel krijgt een 9,2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:37

Nakebod

Nope.

Volgens mij is dit wel een spel waar ik mij even bezig kan houden :)
En in Max Payne stijl/film stijl, top! Vond dat echt lekker spelen.
Vanavond maar eens de demo downloaden.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Release komt dichter bij en heb al verscheidene reviews gelezen, het spel krijgt erg hoge cijfers, ben zeer benieuwt :)

Ik las ook dat je meerdere karakters zal spelen, ook dat van enkele agenten...

[ Voor 26% gewijzigd door DarkShadow op 30-08-2005 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:58

Christiano007

Ich bin der champion

Eindelijk weer een goede adventure film achtige game.
Ik kan niet wachten, het is eindelijk weer game tijd voor de liefhebbers en niet voor het klootjesvolk ;)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

liep hier niet al een ander topic over?

ik heb de demo gespeeld, jammer dat hij TE kort was om echt te spelen met verschillende keuze's enw at voor invloed dat op je spel heeft.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Uiteindelijk had je in de demo ook maar een beperkt aantal eindes.
spoiler:
Je kon ontsnappen via de metro of de taxi
Je werd opgepakt in het restaurant met het lijk zichtbaar
Je werd opgepakt met het lijk verstopt in het wc-hokje, terwijl je in het restaurant was
Je werd buiten opgepakt

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las ook dat je meerdere karakters zal spelen, ook dat van enkele agenten...
ja klopt dat is dus ook een beetje het vage.. Je speelt de moordenaar maar ook de agenten die het onderzoek leidde naar de moordenaar, dus je speelt beide kanten van het verhaal :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het belgische PC Gameplay magazine geeft het spel een 84% score, wat voor hen betekent: "een zeer goed spel; beslist de moeite waard om in je softwarecollectie te hebben. Beter dan het gemiddelde."

positief: intuïtieve interface, orginele gameplay
negatief: verhouding puzzels / actie, sfeer brokkelt af naar het einde toe

PCGP zegt:
"het origineelste adventure in tijden. houdt je misschien niet tot aan de eindmeet geboeid, maar de rit ernaartoe is bijzonder boeiend!"

prijs zou 45€ worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox versie heeft ook al een review

Heb zeer genoten met het spel :) Zeker een aanrader als je van avontuur en mysterie houd. Titels zoals deze zie je niet meer zovaak tegenwoordig :( erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
genoten? Heb je hem al dan? of alleen demo? Ik las net dat hij een klein weekje was uitgesteld. In amerika is hij gecensureerd, zou het jammer vinden als dat hier ook zo was, maar zal wel niet.

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ik speel net de demo, en ik vond het begin al super. Het heeft een hele andere (persoonlijk enorm fijne) feeling dan de oude adventures (larry, sam&max, DOTT etc.) en het ziet er best nog wel redelijk uit. Alleen die schijt intro steeds, spel viel een keer eruit bij mij moest ik weer 5 min. loeren naar dat (wel mooi gemaakte) schijt filmpie ;)

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:25
Hoe pak je iets op of iterract je ergens mee, heb alle toetsen al geprobeerd, maar niks werkt :(

edit:Nu ist beter met de bediening :)

[ Voor 18% gewijzigd door Bull op 10-09-2005 20:35 ]

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

Verwijderd

in het begin is er een beeld waar alles wordt uitgelegt, maarja iedereen clickt dat door zeker ;), anyway als je met iets kan interacten zie je boven in je beeld een afbeelding met zeg maar een bewegend puntje (die een lijn volgt) ... Dus als het tpuntje op zij beweegt, beweeg je je muis ook die kant op.... dus einenlijk gebruik je je toetsenbord alleen om te lopen.. Hoop dat dat een beetje duidelijk was ;)

je ziet het trouwens op het eerste screenshot in de startpost...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2005 20:03 ]

• Voxie2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2022

Voxie2

//\\RoCkS//\\

*kick* Morgen release?...

[ Voor 17% gewijzigd door Voxie2 op 15-09-2005 12:04 ]

Verwijderd

als het goed is wel.. al heb ik niet zo veel vertrouwen dat de winkels hem inderdaad hebben.. zo weinig aandacht... maarja ga morgen meteen ff kijken of ik hem kan vinden in de buurt

Verwijderd

Ik had hem gereserveerd bij de Replay en kreeg een uurtje geleden een telefoontje dat 'ie binnen was, dus meteen opgehaald. 49.95 Xbox versie. FRS verkoopt ze voor 59.95, dus het loont de moeite even rond te kijken waar hij het goedkoopst is!

• Jerry

Jerry

Who?

Bij Gcshop.nl zijn de pc-versie en xbox-versie, maar €40,50 :).
Dus dat scheelt een heel stuk :).

@Pollo: Kan je wat ervaringen delen als je voorbij het begin bent (wat in de demo al zat)? Zonder teveel te spoileren uiteraard ;).

[ Voor 43% gewijzigd door Jerry op 15-09-2005 16:44 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Verwijderd

Hij zit nog in het plastic, moet werken vanavond :( Maar ik had de eerste vier hoofdstukken al gespeeld op de PC (preview voor een website) dus ik kan wel *iets* vertellen alvast.
Direct na het "demo"-hoofdstuk moet je als de politie-agenten Carla en Tyler spelen, je kunt vrij tussen hen wisselen en met getuigen praten, sporen zoeken en informatie verzamelen. Ook zij hebben een emotie-balkje dat oploopt of afzakt als je bepaalde handelingen verricht of nalaat. Daarna speel je weer een paar hoofdstukken met Lucas, je komt onder andere in zijn apartement en je ontmoet zijn broer. Steeds wordt het verhaal afgewisseld met kleine actiescenes die op verschillende manieren gespeeld kunnen worden en alle keuzes die je maakt hebben invloed op de erna komende hoofdstukken.

Echt tof gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-09 23:55

Kleintje81

Blaat

Ik heb hem bij de Free Record Shop gekocht, meteen gebruik gemaakt van de actie 3 halen = 2 betalen.

Mijn ervaring tot nu toe:
-Spannend spel, zaten momenten bij dat ik echt schrok (bv sommige stukjes dat ie zich niet goed voelde en verschijningen ziet).
-Het verhaal speel je van verschillende perspectieven, het is wel in chronologische volgorde, bv bij het begin; nadat je de moord hebt gepleegd en de plek verlaat komen de detectives die op de scene het een en ander onderzoeken (dus niet zoals wat ik dacht dat jij bij het allerbegin van het spel moet kiezen wie je wil spelen).
-Interface: is voor mij nog steeds wennen, met name met de cameraview. Het gebruik van de speciale muishandelingen vind ik positief, wat minder vind ik de knoppen die je moet indrukken op het keyboard als je een bepaalde volgorde toetsen krijgt (nog geen seconde wachttijd).
-'Puzzels' of situaties oplossen zijn van makkelijk niveau + het is niet allemaal persee verplicht maar kan consequenties hebben.

Klein persoonlijk minpuntje: het speelt echt scene voor scene af (met beperkte ruimte), je kan dus niet vrij rondlopen in een stad a la GTA:VC of iets dergelijks. :Y)

Owja ik ben nu aangekomen bij het level dat ie in zijn kinderjaren ziet en een situatie moet oplossen, heb het 3 keer geprobeerd kom er op dit moment niet uit, ga er maar een nachtje over slapen. :)

BF2 stats Systemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het echt een fantastische game ... en enkele uurtjes later vind ik dat het alleen nog maar beter wordt.
Maar toch ben toch al ergens vastgelopen, misschien kan iemand mij helpen, of zit die ook in dezelfde situatie! Het gaat als volgt: carla komt mij ondervragen in de bank, ik zorg ervoor dat de voor de hand liggende stukken die mij verdacht maken verdwijnen, en dan komt ze mijn bureau binnen, begint vragen te stellen (ik probeer zoveel mogelijk de waarheid te zeggen), maar dan gebeurt het, die beesten komen tevoorschijn en telkens word ik meer en meer depressief totdat mijn metertje op 0 staat en ik alles opbiecht. Failed!
weet iemand raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-09 23:55

Kleintje81

Blaat

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 11:02:
Maar toch ben toch al ergens vastgelopen, misschien kan iemand mij helpen, of zit die ook in dezelfde situatie! Het gaat als volgt: carla komt mij ondervragen in de bank, ik zorg ervoor dat de voor de hand liggende stukken die mij verdacht maken verdwijnen, en dan komt ze mijn bureau binnen, begint vragen te stellen (ik probeer zoveel mogelijk de waarheid te zeggen), maar dan gebeurt het, die beesten komen tevoorschijn en telkens word ik meer en meer depressief totdat mijn metertje op 0 staat en ik alles opbiecht. Failed!
weet iemand raad?
Ik ben Carla nog niet tegengekomen in de bank, heb je dit als je voor het eerst weer naar je werk toe gaat of later?

Toen ik de beesten tegenkwam in de bank heb ik ze moeten ontwijken, je krijgt ook een melding te zien van: Get ready, en dan moet je de cursor en numpad toetsen klaar hebben om in te drukken.

Overigens had ik ook met het maken van een compositie tekening op het politie bureau willekeurig een gezicht gemaakt en gekozen dat dat de 'dader' is. (maakte verder ook niet uit, misschien dat het bij jou een te goede signalement was?) >:)

BF2 stats Systemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Damn, wat een verslavende game :).
Ik blijf maar spelen om meer te weten te komen. Ik speel trouwens beide kanten zo goed mogelijk. Ik probeer alles op te ruimen aan de kant van Kane en ik probeer zoveel mogelijk bewijs te verzamelen met Carla en partner. Ik heb alleen de compositie tekening flink verknalt :P.
Het enige lastige (lees: wat ik te laat in de gaten had) was de "get ready" sequences. Ik had niet echt in de gaten wat ik moest doen en toen was het alweer voorbij.

Voor de zekerheid gespoilered (lees indien voorbij bank):
spoiler:
Ik ben al voorbij die beesten in de bank dat was echt een lange sequence :).

[ Voor 8% gewijzigd door Jerry op 16-09-2005 17:12 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben Carla nog niet tegengekomen in de bank, heb je dit als je voor het eerst weer naar je werk toe gaat of later?
dat met carla is later.. je moet gewoon een beetje opletten hoe je antwoord en probeer gewoon de die get ready dingen goed te hebben.. De waarheid vertellen is soms goed en soms ook niet... Probeer gewoon verschillende dingen uit.

Verwijderd

Gvd, zit ik vijf jaar lang te wachten op deze game, me er helemaal op te verheugen dat ie vrijdag gereleased zou worden zodat ik dit hele weekend lekker kon spelen, heb ik 'm ruim om tijd bij gcshop.nl besteld en betaald (staat ook op de website aangegeven), sturen ze 'm niet op!

Ook vandaag geen Fahrenheit met de post :(
Wel fijn om te lezen dat het spel inderdaad zo goed is als ik hoopte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is naar mijn mening inderdaad een goed spel.. in het begin heeft het een beetje moeite om op gang te komen.. maar als da eenmaal gebeurt is het echt een chille game.. Was eerst bang dat het actie gebeuren een beetje te console achtig gedoe zou zijn en wat niet ech goed zou zijn om op de pc te doen. Maar vind het eigenlijk wel leuk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de melle:

spoiler:
De get reay dingen als carla niks vraagt moet je niet doen, dan negeert lucas de beesten, wordt niet depressief en wordt carla niet suspicious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-09 15:05

jasjenl

Liab A Tymo

Mja, ik heb ook heel lang op dit spel zitten wachten en zit nu met het dilemma dat ik geen systeem heb waar ik het op kan spelen, aangezien m'n pc inmiddels teveel verouderd is en ik verder alleen een gamecube heb :( En om alleen voor dit spel nu nog een xbox of ps2 te kopen gaat me ook weer wat te ver.. Jammer dat ze 't niet voor de cube hebben uitgebracht, maar zo gaat dat wel vaker met multi platform titels. Naja, dan misschien toch maar m'n pc een keer upgraden, of wachten tot de next gen consoles uit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit vanaf het begin al vast, hoe kom je uit die WC ruimte? ik krijg mijn character niet zo ver dat hij de deur opent of uit het raam klimt, dus dan is het maar wachten op die copper.... of moet ik die neersteken? enne hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:41

odan

The dark side is within all!

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 13:09:
Ik zit vanaf het begin al vast, hoe kom je uit die WC ruimte? ik krijg mijn character niet zo ver dat hij de deur opent of uit het raam klimt, dus dan is het maar wachten op die copper.... of moet ik die neersteken? enne hoe dan?
dan zou ik toch echt maar eens de controls gaan bekijken.

heb enkel de demo versie gespeeld en dat was mij iets te weinig om een oordeel over deze game te stellen. ga hem dus binnenkort eerst eens binnen halen via het net (als die tenminste voor de pc gaat komen, kan hem nergens vinden) en als het wat is ga ik hem zeker bestellen.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

odan schreef op zondag 18 september 2005 @ 13:55:
[...]

dan zou ik toch echt maar eens de controls gaan bekijken.
Dat heb ik ook gedaan, ik zie niks staan in de vorm van "Action" of "Jump" of "Climb" alleen de standaardbewegingen (WTF zijn PAR bewegingen?) en de rest zoals Run, Look en Switch Character.... hulp!

Ik zie wel die witte beweegopties als ik bij het raam ga staan... maar hoe voer ik die uit?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2005 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol ik heb de game niet maar ik las in de PC gameplay zoiets van dat je als je bijv. een deur wilde openen je met je muis die beweging moest maken zeg maar, dus de muis van je af of naar je toe bewegen. Meer weet ik nie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem net uitgespeeld :)

Volgens mij zijn er redelijk wat eindes mogelijk, hier de mijne:

spoiler:
Indigo child niet aan agatha gegeven, tyler naar l.a. gestuurd. Op het laatst zit Lucas met Carla in het park terwijl ze 3 maanden bij elkaar zijn en zij zwanger is van die keer in de metro

en nu nog een keer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook net uitgespeeld precies het zelfde einde :P .. it nog een keer spelen

spoiler:
het eind gevecht vond ik een beetje makkelijk vooral tegen dat lichtgevende geval... Ik dacht je krijgt een lekker lang sequence met vel vette moves.. zoals bv de ene wanneer ze hem gaan arresteren bij ze huis.. Of meer zoals dat gevecht tegen het oracle wanneer je dat kind hebt.. maarja overal toch zeer goed spel.. Alleen het is zo jamme dat bij goede games het zo snel al weer afgelopen is :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2005 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trouwens nog een tip voor als je hem uitgespeeld hebt. kijk de credits af...

spoiler:
krijg je ?200? bonuspunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 14:16:
Lol ik heb de game niet maar ik las in de PC gameplay zoiets van dat je als je bijv. een deur wilde openen je met je muis die beweging moest maken zeg maar, dus de muis van je af of naar je toe bewegen. Meer weet ik nie.
Het was idd met de muis.... die demo was erg kort.. eens kijken of de spelwinkel 'm maandag in de schappen heeft liggen... hoe lang doen jullie er gemiddeld over het hele spel uit te spelen? 6 uur? of echt een week of langer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er denk ongeveer 9 a 10 uur over gedaan.. maar de game heeft zeker naar mijn mening replay waarde.. dus ga hem zeker nog een keer spelen.

spoiler:
trouwens weet iemand wie die invisible nou precies zien (die zwervers op het eind in die ondergrondse basis).. Was mij nou niet helemaal duidelijk wat hun rol nou precies is.. en wat hun connectie met het verhaal is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Zij weten wat de orange en purple clan doen, en hoe de vork in de steel steekt. omdat Lucas nog niet dood was wisten ze dat hij ze tegen kon houden.En daarbij moesten ze de mysterieuze zwerver nog een betekenis geven denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
ja dat begrijp ik... maar hoe weten zij en waarom weten zij hoe het allemaal in elkaar zit.. die zwerver was bv die oracle aan het volgen.. waarom ?.. word volgens mij niet echt uitgelegd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitgespeeld, maar...

spoiler:
...ik zie op sommige forums screenshots van Lucas & Tiffany die liggen te vrijen. Hoe krijg je dit gedeelte, moet je Tiffany verleiden als ze haar verhuisdozen komt halen? Ik had alleen aan het eind een (niet-interactief) seks-scene van Lucas en Carla.

Ik had het einde waarbij Lucas onder een boom zit en Carla zwanger is, maar hoe zit het met het dood-zijn van Lucas? Agatha zei dat hij dood was, maar verder werd er niet uitgelegd waarom hij nu gewoon verder leeft (zonder lichaamswarmte weliswaar) en een kind kan verwekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
hij leeft verder omdat die agatha clan hem nog nodig had.. Als je dan in dat kamertje bent met agatha en dat kind; en agathe transformeert naar dat gele geval zegt hij dat jij alleen nog gedood kan worden als hij wordt aangeraakt door hem omdat dan een chip die ze in hem hebben gestopt kapot gaat ofzo.. Ik neem aan dat de andere functies gewoon nog volledig functioneren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 01:38:
Uitgespeeld, maar...

spoiler:
...ik zie op sommige forums screenshots van Lucas & Tiffany die liggen te vrijen. Hoe krijg je dit gedeelte, moet je Tiffany verleiden als ze haar verhuisdozen komt halen? Ik had alleen aan het eind een (niet-interactief) seks-scene van Lucas en Carla.
spoiler:
Ja, als ze die verhuisdozen komt halen moet je haar verleiden. Toen ze weg wilde gaan heb ik haar gekust.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacquesDoekjes
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:51
Hahaha, fahrenheit: het zwarte topic.

Ben erg benieuwd, het eerste spelletje sinds lange tijd dat ik ga kopen, al is het alleen al om de adventure-industrie te steunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaarh, ik zit met de kinderversie van die kerel vast in die militaire basis
'k ben al aan de savepoint

zoiets:
x<-> x x

y

x= guards
y = ik
<-> = camion
hoe moet ik daar nu door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha, fahrenheit: het zwarte topic.
zonde als je gespoilerd word nietwaar ? ;)

@jerry hmm had die optie ook geselecteerd maar ze wou niet :'(

@roxxie als je al bijna bij de hangar ben dan rijden er als het goed is steeds trucks op de weg.. daar moet je dan als beschuting naast lopen todat je naar de zijkant van de hangar kan lopen zeg maar...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2005 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat het spel niet zo veel harde schijf ruimte inneemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 15:49:
Ik neem aan dat het spel niet zo veel harde schijf ruimte inneemt?
Als jij 3,6 GB niet zoveel vindt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow toch best veel. Ik dacht omdat het ook op de ps2 uitkomt dat het spel niet al te groot zou zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05:18

kingfriko

100 % BULLY

Lang geleden dat een game me zo geboeid heeft , erg knap gedaan 8)

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 15:31:
[...]

@jerry hmm had die optie ook geselecteerd maar ze wou niet :'(
Blijkbaar heb ik precies de goede dingen tegen haar gezegd :P.
Heb je gitaar voor haar gespeeld?

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 23:53
Argh frustraties!! ik zit nu bij dat tweede jeugd-flashback stuk... maar ik kom er niet uit :'(

Kan iemand me met dit stuk helpen? :3

spoiler:
Dat stuk in de basis snachts met al die zoeklichten.. eerste deel lukt wel, maar dan zegt broer iets van "Find a way around it" en ik kom er maar niet uit... heeft iemand nog tips hoe ik het kan doen?

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

3CLipZ schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 17:50:
Argh frustraties!! ik zit nu bij dat tweede jeugd-flashback stuk... maar ik kom er niet uit :'(

Kan iemand me met dit stuk helpen? :3

spoiler:
Dat stuk in de basis snachts met al die zoeklichten.. eerste deel lukt wel, maar dan zegt broer iets van "Find a way around it" en ik kom er maar niet uit... heeft iemand nog tips hoe ik het kan doen?
spoiler:
Een stukje terug gaan (waar je vandaan kwam) en op de hoek van het gebouw ligt een berg met rotsen daar komt als het goed is een icoontje bovenin je beeld vanaf. Als je dan die move doet dan gooi je een steen naar de lichtmast en dan is die gast afgeleid :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 23:53
Jerry schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 18:04:
[...]

spoiler:
Een stukje terug gaan (waar je vandaan kwam) en op de hoek van het gebouw ligt een berg met rotsen daar komt als het goed is een icoontje bovenin je beeld vanaf. Als je dan die move doet dan gooi je een steen naar de lichtmast en dan is die gast afgeleid :).
w00t thanks _/-\o_

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Het spel is echt verslavend en cool, ben nu al een paar uur aan de gang. _/-\o_

Mijn beschrijving van de dader leek er niet op , vond het zelf wel maargoed :+
En ben nu voorbij de kids die gered moeten worden uit dat brandende hangar.

[ Voor 76% gewijzigd door Christiano007 op 20-09-2005 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Uhm misschien ligt het aan mij :p maar wat is de bedoeling als je van die gekleurde dingetjes in beeld krijgt. Moet je dat nadoen ofzo en hoe dan? Ik ben elke keer failed :p

Tutorial zou ik nog ff doen om te checken of t daar in uitgelegd wordt, alleen dan verlies ik mn savegame :/

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Die moet je met je toetsen nadoen.

De linkerserie doe je met je pijltjes toetsen, en de rechter serie (rondjes) doe je met je numerieke zooi pijltjes.

Ik zit nu in het gedeelte dat ik ondervraagt word op mn werk, maar ik blijf maar doodgaan door die kutbeesten terwijl ik alles gewoon goed doe met de pijltoetsen...wie o wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10 15:53
Christiano007 schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 22:13:

De linkerserie doe je met je pijltjes toetsen, en de rechter serie (rondjes) doe je met je numerieke zooi pijltjes.

Ik zit nu in het gedeelte dat ik ondervraagt word op mn werk, maar ik blijf maar doodgaan door die kutbeesten terwijl ik alles gewoon goed doe met de pijltoetsen...wie o wie?
spoiler:
NIET goed doen, dan blijft ie rustig zitten, zonder erop te reageren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 11:52:
spoiler:
hij leeft verder omdat die agatha clan hem nog nodig had.. Als je dan in dat kamertje bent met agatha en dat kind; en agathe transformeert naar dat gele geval zegt hij dat jij alleen nog gedood kan worden als hij wordt aangeraakt door hem omdat dan een chip die ze in hem hebben gestopt kapot gaat ofzo.. Ik neem aan dat de andere functies gewoon nog volledig functioneren :+
spoiler:
Ik had volgens mij andere vragen gekozen zodat ik niet die uitleg kreeg. Maar als ik het goed begrijp heeft hij nu dus eigenlijk het eeuwige leven, omdat hij alleen door zo'n geel monster van de purple clan gedood kan worden?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 22:47:
[...]

spoiler:
Ik had volgens mij andere vragen gekozen zodat ik niet die uitleg kreeg. Maar als ik het goed begrijp heeft hij nu dus eigenlijk het eeuwige leven, omdat hij alleen door zo'n geel monster van de purple clan gedood kan worden?
spoiler:
inderdaad hij zegt ook zoiets van, we kunnen je niet meer doden want je bent al dood maar.. en dan komt dat chip verhaal

spoiler:
je kan ze wel goed doen hoor.. je moet alleen oppassen hoe je de vragen beantwoord... dus NIET altijd de waarheid vertellen, eigenlijk bij de vragen gewoon zo weinig mogelijk suspecion krijgen.. werkte bij mij en had al die sequence dingen perfect gedaan 8)
Heb je gitaar voor haar gespeeld?
nope dat zal het zijn.. dus als je haar wil xxx gitaar spelen :+

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2005 10:30 ]

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Hmm, ik heb net de demo gedownload om is te kijken of dit wat is, maar hij doet het niet!

De installatie gaat wel goed, bij het startten zie ik het atari logo, en dan blijft het geluid hangen en krijg ik een zwart scherm?!

Heel vreemd, dit heb ik zelf al gedaan:

- nieuwe videokaart drivers
- nieuwe download en install
- DXdiag draaien, geen problemen

Wie kan mij helpen????

Nog even m'n specs:

AMD athlon 2700+ XP
1024mb ram
NVidia Fx5700le 128mb ddr

[ Voor 10% gewijzigd door Roland_EM25 op 21-09-2005 20:01 ]

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Is elk einde hetzelfde of niet?

Anders speel ik hm nog een keer uit _/-\o_

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Christiano007 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 20:31:
Is elk einde hetzelfde of niet?

Anders speel ik hm nog een keer uit _/-\o_
Waarom zou er 3x hetzelfde einde inzitten :? ;)

Signature

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 12:27

Brons

Fail!

Misschien een domme vraag, maar zijn er eigenlijk al trainers/cheats voor de action sequences? Ik zit nu
spoiler:
na het verslaan van the oracle bij het 'tegen de muur lopen'
. En na een stuk of 4 fails (zonder savepoint midden in de hele sequence) begin ik, en mijn keyboard, het niet meer leuk te vinden.

• Jerry

Jerry

Who?

Brons schreef op donderdag 22 september 2005 @ 20:59:
Misschien een domme vraag, maar zijn er eigenlijk al trainers/cheats voor de action sequences? Ik zit nu
spoiler:
na het verslaan van the oracle bij het 'tegen de muur lopen'
. En na een stuk of 4 fails (zonder savepoint midden in de hele sequence) begin ik, en mijn keyboard, het niet meer leuk te vinden.
Die is idd pittig. Je moet echt helemaal aan het eind van die bar komen.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben in de 2e scene met die 2 cops, en die neger wel weg maar die bitch niet. Omdat het moordwapen niet gevonden is. Nou ben ik al een uur bezig alleen aan het zoeken naar dat moordwapen. Maar ik kan hem niet vinden.

ik heb em in die eerste scene opgepakt en laten verstoppen. maar waar ligt dat ding nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 12:27

Brons

Fail!

spoiler:
Ik heb zelf dat ding niet verstopt, maar probeer de prullenbak in de wc eens, daar had die neger (weet z'n naam zo niet) een actie bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brons schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 09:04:
spoiler:
Ik heb zelf dat ding niet verstopt, maar probeer de prullenbak in de wc eens, daar had die neger (weet z'n naam zo niet) een actie bij mij.
Heb ik geprobeerd maar daar zat niets in. Ook heb ik met beide personages achter het pand gekeken, waar die gare zwerver zit, maar die weet ook niets. en nergens ligt dat mes. ik word helemaal gek.

of is dit een deel van het spel dat als je em verstopt, je hem al gewoon niet meer kunt uitspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:06

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 09:01:
ik heb em in die eerste scene opgepakt en laten verstoppen. maar waar ligt dat ding nou?
Een andere plaats ...
spoiler:
... voor het mes in Doc's Diner kan een spoelbak van een wc zijn. Er zijn misschien nog wel meer plaatsen, en je moet inderdaad met Carla en Tyler overal kijken omdat ze verschillende dingen kunnen doen en vinden.

[ Voor 21% gewijzigd door Ozzy op 23-09-2005 09:14 ]

O dag schoonheid, dag schoonheid, dag schoonheid, dag, dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ozzy schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 09:13:
[...]

Een andere plaats ...
spoiler:
... voor het mes in Doc's Diner kan een spoelbak van een wc zijn. Er zijn misschien nog wel meer plaatsen, en je moet inderdaad met Carla en Tyler overal kijken omdat ze verschillende dingen kunnen doen en vinden.
jah ik heb elke wc al doorgespoeld, en geen enkele wc spoelt echt "lekker" door. maar een actie om in een spoelbak te kijken heb ik niet.

damn waarom is dit zo onmogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Mogelijke plek mes:

spoiler:
Bij mij lag het mes gewoon op de grond, voor de rechter urinoir, links naast de condoom automaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarWolf schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 09:59:
Mogelijke plek mes:

spoiler:
Bij mij lag het mes gewoon op de grond, voor de rechter urinoir, links naast de condoom automaat.
Nope, daar heb ik het mes weggehaald en verstopt. Hij zit in geen van de plee's niet in de prullebak. niet buiten bij de zwerver dus ik begin dit spel al weer ietsje minder te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 10:01:
[...]

Nope, daar heb ik het mes weggehaald en verstopt. Hij zit in geen van de plee's niet in de prullebak. niet buiten bij de zwerver dus ik begin dit spel al weer ietsje minder te vinden.
Lol, je kan iets niet vinden dus is het een stom spel :P.
Maarruh je kan ook gewoon het mes laten liggen. Het kost je alleen een stukje bewijs. Je kan het spel wel gewoon uitspelen.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:41

odan

The dark side is within all!

Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 10:01:
[...]

spoiler:
in de meest linker wc. op de grond zit een rooster. daar kan die ook zitten. volgens mij moet je daar met carla kijken

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
odan schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 10:35:
spoiler:
in de meest linker wc. op de grond zit een rooster. daar kan die ook zitten. volgens mij moet je daar met carla kijken
Daar lag hij bij mij ook ja, daar kwam ik pas achter nadat ik er een paar keer was geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:31

Stronkie

Where wind is Trouble

ik heb het spel nu op de xbox gespeeld en op de PC. Ik vind de Xbox toch mooier en makkelijker spelen dan op de PC. Vooral de actie scenes zijn beter speelbaar.

Ik heb nu al drie Soft Erotische Scenes ontdekt

* Act two Police partner met vriendin make love.
* Act three in de nacht met je ex
* en een bonus filmpje van een dance van de vriendin van je partner

Weet zo niet de namen.

Maar valt me mee dat het spel zo door de keuring gekomen is

Je moet zelfs ala de coffee mod zelf " Vrijen" met de muis LOL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-09 15:05

jasjenl

Liab A Tymo

Ik heb op IGN eens de review doorgelezen en daar schreven ze ook dat ze de bediening van de console versies prettiger vonden dan die op de pc. Maar, als je op de pc een joypad gebruikt, dan neem ik toch aan dat je in principe exact dezelfde bediening kunt krijgen als op de xbox of ps2? Ik heb de demo tenminste op een pc met een joypad gespeeld en voor zover ik daar kon beoordelen was de besturing wel goed te doen. Ik begrijp daarom niet helemaal waarom de pc versie qua besturing minder wordt gevonden. Of heeft een pc gamer bijna nooit een joypad??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-10 14:49
spoiler:
Bij mij lag het mes in de prullenbak. Ik moest hem met Tyler (zo heette ie toch) zoeken.

Verwijderd

Oeh.. er zit een sex scene in.
opseflops.. een spoil.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Hebben meer mensen er last van dat ze hoofdpijn krijgen als ze het spelen? Dit leek me juist zo'n leuk spel, maar ik krijg me toch een hoofdpijn van deze graphics :(

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• ZieMaar!
  • Laatst online: 21:56

ZieMaar!

Moderator General Chat
FnF schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 07:57:
Hebben meer mensen er last van dat ze hoofdpijn krijgen als ze het spelen? Dit leek me juist zo'n leuk spel, maar ik krijg me toch een hoofdpijn van deze graphics :(
Neuh, daar heb ik geen last van.

BTW, in de boekhandel
spoiler:
staat dat boek van De Gruttelo (oid) bij de D, is het in het Amerikaans ook niet gewoon zo dat hij bij de G moet staan? Ik moest wel lachen om de accentsverandering van die kerel :)

Overigens heb ik de demo met mijn gamepad gespeeld, maar speel ik hem nu met het toetsenbord. Gaat best, alleen wel even oefenen met de camera...

Verwijderd

Jeuh, eindelijk heb ik hem ook binnen. Er was iets mis gegaan met de levering van de games.. Ik heb nu een paar uurtjes gespeeld, en ik moet zeggen: heerlijk spel!

Technisch gezien is het zeker niet geweldig. De graphics zijn goed, maar niet overweldigend: een telefoon (in het restaurant) die bestaat uit één blok met een texture eroverheen geeft geen revolutionair beeld. De lip-sync is blokkerig en loopt af en toe niet synchroon, en de stemacteurs praten een klein beetje overdreven. De bediening met muis/toetsenbord is vrij onhandig (vooral met betrekking tot de camera); ik ga straks een proberen te spelen met een gamepad.

En tot slot: de sfeer is goed, maar toch minder sterk als in - sorry voor de vergelijking - Max Payne.
En toch...toch boeit het spel me. Je wordt gewoon op goede wijze in een spannend verhaal met overtuigende karakters geplaatst, wat de game toch een meerwaarde geeft ten opzichte van veel andere games.

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10 15:53
Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 11:57:
En tot slot: de sfeer is goed, maar toch minder sterk als in - sorry voor de vergelijking - Max Payne.
En toch...toch boeit het spel me. Je wordt gewoon op goede wijze in een spannend verhaal met overtuigende karakters geplaatst, wat de game toch een meerwaarde geeft ten opzichte van veel andere games.
Ik heb vooral last van het 'ach-vooruit-nog-maar-even-één-hoofdstukje-doen'-syndroom. Puur omdat je wilt weten hoe 't verder gaat speel je door :).

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 16:27
heeft iemand deze game toevallig al gespeeld op de pc met een gamepad? zpu dat lekkerder spelen? heb namelijk zelf een logitech cordless rumblepad 2. en zit te dneken of ik hem daar beter kan spelen. hoor van veel mensen dat het lopen irritant is met de keyboard.
echt een spel waar ik ook zat te wachten trouwens gewoon goed orgineel. zie je tegenwoordig vaak niet meer

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:31

Stronkie

Where wind is Trouble

gloeiende , ik wil net verder spelen merk ik dat ik weer moet beginnen in de boekhandel. Al die scenes voor niets gespeeld gisteren , heeft niets gesaved nadat ik vanaf een scene die ik al gespeeld had verder wou spelen nadat ik een andere keuze gemaakt had

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:31

Wildfire

Joy to the world!

Damn... ik zit nu in het politiebureau om een tekening van het gezicht van de verdachte te maken. Dacht ik uiteindelijk iets te hebben wat er een beetje op leek, krijg ik als resultaat 0-25%: geen overeenkomst.

WTF?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Wildfire schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 17:42:
Damn... ik zit nu in het politiebureau om een tekening van het gezicht van de verdachte te maken. Dacht ik uiteindelijk iets te hebben wat er een beetje op leek, krijg ik als resultaat 0-25%: geen overeenkomst.

WTF?
Dat had ik ook, iemand anders eerder in dit topic volgens mij ook. Volgens mij is dit in het echt ook zwaar moeilijk...Ik dacht ook dat ik het wel goed zou hebben, mooi niet dus. Heb nog niet gemerkt dat het invloed heeft op het verdere verloop van het spel, maar dat kan nog komen natuurlijk....

• saviour
  • Niet online
Ik had ook diezelfde score, maar nog niets gemerkt inderdaad. Ik ben nou bezig met het uitzoeken van de juiste videoband, terwijl je haar rustig moet laten ademen. Echt vervelend.

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
saviour schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 18:12:
Ik had ook diezelfde score, maar nog niets gemerkt inderdaad. Ik ben nou bezig met het uitzoeken van de juiste videoband, terwijl je haar rustig moet laten ademen. Echt vervelend.
Superlastig inderdaad. Gewoon concentreren op die ademhaling en heel rustig de rest doen. Na een paar keer heb je die ademhaling door en dan komt het goed. De opdracht die eruit voorkomt is heel wat makkelijker en leuker.

• saviour
  • Niet online
Zo, dat is gelukt. Alleen nu zit ik met Carla in haar huis en Tyler op het bureau. Ze hebben afgesproken elkaar te bellen als ze iets gevonden hebben, maar ik zou echt niet weten wat ik nu moet doen.

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
saviour schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 19:55:
Zo, dat is gelukt. Alleen nu zit ik met Carla in haar huis en Tyler op het bureau. Ze hebben afgesproken elkaar te bellen als ze iets gevonden hebben, maar ik zou echt niet weten wat ik nu moet doen.
spoiler:
Je moet even Tyler zijn, dan dat stukkie papier even faxen naar Carla. Verder kom je dan wel weer denk ik.

• supershoe
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Grr ik zit vast in de jeugd-flashback waar ik mijn vrienden uit de hangar moet redden. Echt al tientallen keren geprobeerd om achtereen auto langs de bewaker bij de poort te sneaken, maar het lukt gewoon niet.
Logisch ook... auto gaat de ene kant op en ik moet de andere kant op, tijd dat ik niet gezien word is daarom wel erg kort. Hoe kom ik hier nou langs?

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

Pagina: 1 2 3 Laatste