Algemeen |
Fahrenheit is nu alweer 5 jaar in ontwikkeling. De game wordt gemaakt door de makers van het veelgeprezen Nomad Soul. De game zou in eerste instantie een adventure worden, maar is uiteindelijk toch meer in de richtig van actie-adventure gegaan. Het verhaal en de setting tonen grote gelijkenissen met Max Payne, evenals de filmachtige manier van vertellen. De gameplay is wel totaal anders en het is echt mogelijk meerder verhaallijnen te volgen, in de demo zal je dit ook zien. Het spel heeft een unieke besturing door zelf camerastandpunten te kiezen het kiezen voor handelingen iis verder vrij intuitief uitgevoerd. De camera kan soms wat lastig zijn, maar over het algemeen helpt snel overspringen naar een ander standpunt goed. Ik dacht dat dit spel zeker wel een topic waardig is, dus bij deze |
Links&Systeemeisen |
Officiele website Preview Review (cijfer 9,2) Trailer Demo Wat zijn de systeem-eisen voor Fahrenheit? Minimum: · Operating System: Windows® 98SE/Me/2000/XP · Processor: Pentium® III 800 MHz or faster · Memory: 256 MB RAM · Hard Disk Space: approx 2 GB Free · CD-ROM Drive: 8x Speed · Video: 32 MB Windows® 98/Me/2000/XP-compatible SVGA video card* · Sound: Windows® 98SE/Me/2000/XP-compatible sound card* · DirectX®: DirectX® version 9.0 (included) or higher Het spel is niet gigantisch zwaar, maar qua animaties en sfeer is het een uitblinker. De release van dit spel is inmiddels geweest in de week van 16 september op de PC, Xbox en de PS2. |
Screenshots |
![]() Meer... |
Met dank aan degene die de startpost voor CS source heeft gemaakt, ik heb de layout van hem gejat
[ Voor 12% gewijzigd door DarkShadow op 26-09-2005 11:11 ]