Het Creative Zen Micro Topic deel 3

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.833 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onno_Devine schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:40:
[...]

Tony super!!! bedankt man!! hij werkt weer als kweet niet wat 8) 8) 8) :Y)
er stont dat je 60 min de speler de tijd moest geven. maar dat was bij mij binnen 30 sec gebeurd :9 :9
En toen ff rebooten en happa hij werkten weer super! :)
Heel erg bedankt :)
ik heb precies hetzelfde probleem gehad, en na een beetje proberen dus ook cleanup en reboot gedaan. helemaal blij dat hij weer werkte maar na een paar dagen had ik weer precies hetzelfde probleem. (na cleanup en reboot ben je al je settings weer kwijt..)

ben nu nieuwe firmware erop aan het zetten maar nu loopt hij vast bij 'speler wordt opnieuw opgestart'..

meer mensen met deze problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een nieuwe Zen nadat ik mijn vorige heb moeten binnensteken vanwege de slechte batterij en een slecht contact aan de oortjes, nu heb ik hem eerst volledig laten leeglopen en daarna 24u opgeladen. Hij zit nu aan 2/3 van de batterij maar mag ik nu hem aan de pc leggen om mijn muziek te sorteren op de zen via pc. Hij laadt immers toch via de pc weer op en is dat wel goed nu hij nog maar 1x opgeladen is, moet ik hem nu niet weer volledig leeg laten lopen om de maximale capaciteit te bekomen of speelt het geen rol??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik heb gehoord dat het bij een Lithium-ion batterij goed is om em een paar keer leeg te laten gaan en dan volledig op te laden. Als je dat een paar keer gedaan hebt kun je em "gewoon" gebruiken, en is het niet verstandig om te wachten met opladen tot ie helemaal leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 12:11:
Hij laadt immers toch via de pc weer op en is dat wel goed nu hij nog maar 1x opgeladen is, moet ik hem nu niet weer volledig leeg laten lopen om de maximale capaciteit te bekomen of speelt het geen rol??
In tegenstelling tot nickel-cadmium of nickel-metaalhydride cellen is bij lithium-ion & lithium-polymeer cellen niet nodig om regelmatig de cel leeg te gebruiken en dan volledig opnieuw op te laden.
De enige situatie waarin dit bij lithium-cellen nodig is als je merkt dat de batterijindicator niet meer klopt, of de capaciteit ineens opvallend terugloopt. Dit houdt in dat de ingebouwde electronica van de batterij opnieuw gecalibreerd moet worden.
Een lithium-cel is geen nickel-cel, behandel hem dus ook niet hetzelfde :)

Nu we het toch over batterijen hebben, wil ik iedereen erop wijzen dat je een lithium-cel niet leeg mag wegleggen. Zorg dat deze minstens 40% is opgeladen (ik stel voor twee blokjes op de Zen Micro aan te houden).
Een lege lithium-cel is een defecte lithium-cel, daarom kapt de electronica de stroomvoorziening af vlak voor de cel leeg is. Door zelfontlading kan de cel helemaal leeg raken als de batterij hierna lang blijft liggen.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 08:14:
maar na een paar dagen had ik weer precies hetzelfde probleem. (na cleanup en reboot ben je al je settings weer kwijt..)

ben nu nieuwe firmware erop aan het zetten maar nu loopt hij vast bij 'speler wordt opnieuw opgestart'..
Inmiddels ben je bekend met het verborgen menu. Er lijkt sprake te zijn van een corrupt bestand, wat met Clean Up niet verwijderd wordt.
Maak een backup van je muziek, voor zover dat nog lukt, en voer daarna een format uit (optie 2, Format All). Sluit hierna de USB-kabel aan op de PC, en kies voor optie 3 (Reload Firmware).
Het is belangrijk dat je dezelfde serie firmware nu inlaadt als dat er al op stond. Had je versie 2, laad dan 2.20.05, had je versie 1, laad dan 1.11.01

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Mensen om mij heen hebben niet veel geluk met deze speler :/ 3 defecte spelers gehad tot nu toe, die van m'n vriendin 1 keer, en die van haar zusje nu al voor de 2e keer, iedere keer hetzelfde probleem, harde schijf houdt er gewoon mee op. Wel goede service van creative iedere keer, ze sturen gelijk een nieuwe op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn ik moet echt stoppen met deze topic te lezen, ik word er alleen maar nerveus van aangezien ik volgende week m'n zen micro ga ophalen, al dat slechte nieuws ivm de micro :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_Tyre
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:42
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 16:02:
Damn ik moet echt stoppen met deze topic te lezen, ik word er alleen maar nerveus van aangezien ik volgende week m'n zen micro ga ophalen, al dat slechte nieuws ivm de micro :|
Niet bang van worden, is perfecte speler :)

12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Burning_Tyre schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 19:00:
[...]

Niet bang van worden, is perfecte speler :)
Woohoo! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb weer een probleem met mijn creative zen micro, het knopje waar je hem aan/uit kunt zetten schuift nog wel, maar hij wil niet meer uit. Dus elke keer als hij uit moet, haal ik de batterij er maar uit, maar dan duurt het zo'n hele tijd voordat hij weer is opgestart. Ik kan nog wel de toetsenblokkering aanzetten, alleen aan/uit wil niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 09:31:
het knopje waar je hem aan/uit kunt zetten schuift nog wel, maar hij wil niet meer uit.
Om er zeker van te zijn dat dit het knopje zelf is, kun je eens proberen om het verborgen menu te activeren? (Knop op aan, batterij plaatsen)
Als het inderdaad niet lukt om dit menu in te komen is sprake van een probleem met de aan/uit knop, en zal ik de speler laten vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de mp3 speler in het opstart menu wil laten komen, lukt het inderdaad niet. Ik schuif het knopje in de aan/uit stand, en dan houdt ik het vast, ik steek de batterij er in, en dan gaat hij de libary rebuilden. Daarna gaat hij gewoon verder met afspelen, dus ik denk dat er inderdaad iets mis is met het knopje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony Vroon

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 15:55:
Als ik de mp3 speler in het opstart menu wil laten komen, lukt het inderdaad niet.
Dan stel ik voor dat we de speler omruilen. Er is helaas geen e-mailadres vermeld in je profiel, waardoor ik je niet kan bereiken.

Mijn telefoonnummer is 00353 1 4333272. De lijnen sluiten over ongeveer 25 minuten. Je kunt uiteraard ook een support request versturen als je niet wilt bellen.

[ Voor 4% gewijzigd door Tony Vroon op 31-10-2005 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
Vandaag heb ik ontdekt hoe sterk zo'n micro kan zijn.

Ik was op de fiets onderweg naar huis en was ondertussen een beetje met de mp3 speler aan het spelen.
Opeens besluit dat ding ervandoor te gaan en valt hij zo op de grond :o
Shit, nu is hij stuk. Ik maak een noodstop en pak dat ding weer op.
Zijn backlight is uit gegaan en ik vrees het ergste, maar zie dat er nog wel beeld is en dat mijn mp3tje nog speeld volgens het scherm.
Stop dus snel mijn koptelefoon er weer in en hij doet het nog :)

De pauzeknop leek het nog even niet te doen, maar na een paar keer met de knopjes spelen deed alles het weer perfect :*)

Er zit alleen een heel klein pikje op het scherm en een paar krassen op de beschermhoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TorpedoX_88
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-09 22:10
Tony Vroon schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 14:48:
[...]

In tegenstelling tot nickel-cadmium of nickel-metaalhydride cellen is bij lithium-ion & lithium-polymeer cellen niet nodig om regelmatig de cel leeg te gebruiken en dan volledig opnieuw op te laden.
De enige situatie waarin dit bij lithium-cellen nodig is als je merkt dat de batterijindicator niet meer klopt, of de capaciteit ineens opvallend terugloopt. Dit houdt in dat de ingebouwde electronica van de batterij opnieuw gecalibreerd moet worden.
Een lithium-cel is geen nickel-cel, behandel hem dus ook niet hetzelfde :)

Nu we het toch over batterijen hebben, wil ik iedereen erop wijzen dat je een lithium-cel niet leeg mag wegleggen. Zorg dat deze minstens 40% is opgeladen (ik stel voor twee blokjes op de Zen Micro aan te houden).
Een lege lithium-cel is een defecte lithium-cel, daarom kapt de electronica de stroomvoorziening af vlak voor de cel leeg is. Door zelfontlading kan de cel helemaal leeg raken als de batterij hierna lang blijft liggen.
Ik heb net een nieuw Zen, ongeveer een weekje, en gelijk een extra batterij erbij genomen. Ik wil graag weten of het bij dit type batterij ook nodig is om hem eerst een aantal keer helemaal leeg te laten lopen en daarna weer helemaal vol te doen voordat ie op volle sterkte is. Ik ga namenlijk deze week naar Rome en dan kan ik wel wat batterijpower gebruiken. Weet iemand hier iets over ?

P.S. Als dit wel het geval is, kan ik m dan gewoon achter elkaar leeg laten spelen met het lampje aan zodat het zo snel mogelijk gaat, of is dat slecht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

TorpedoX_88 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 23:02:
[...]

Ik heb net een nieuw Zen, ongeveer een weekje, en gelijk een extra batterij erbij genomen. Ik wil graag weten of het bij dit type batterij ook nodig is om hem eerst een aantal keer helemaal leeg te laten lopen en daarna weer helemaal vol te doen voordat ie op volle sterkte is. Ik ga namenlijk deze week naar Rome en dan kan ik wel wat batterijpower gebruiken. Weet iemand hier iets over ?

P.S. Als dit wel het geval is, kan ik m dan gewoon achter elkaar leeg laten spelen met het lampje aan zodat het zo snel mogelijk gaat, of is dat slecht ?
Een paar keer leeg laten gaan en weer volledig oplaten van een lithium ion batterij schijnt goed te zijn ja. Daarna moet je er voor zorgen dat je em niet weer leeg laat gaan, omdat dat niet goed voor em is.
Ik heb er in ieder geval wel baat bij gehad bij mijn Archos Gmini 400.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey
ik heb net een afspeelijst gemaakt voor de opnamens die ik heb gemaakt met mijn zen micro
omdat het nogal vervelend was om zo nu en dan een opname af te luistere ipv van een liedje( dit komt omdat ik hem ingesteld heb op alle tracks af spele :P)
maar mijn vraag is nu is het zo dat het nog steeds kan gebeuren dat er zomaar ineens een opname tussendoor komt terwijl ik gewoon liedjes wil beluisteren?? zo ja dan denk ik dat ik de opnames er maar af moet halen en op me pc laten :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:44
Ik heb geluk gehad, m'n audio output was kapot, dus ik opgebeld en rma geregeld, krijg ik hem gisteren terug en blijk ik een 6gb versie te hebben gekregen ipv de 5gb versie die ik eerst had :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 10:02:
hey
ik heb net een afspeelijst gemaakt voor de opnamens die ik heb gemaakt met mijn zen micro
omdat het nogal vervelend was om zo nu en dan een opname af te luistere ipv van een liedje( dit komt omdat ik hem ingesteld heb op alle tracks af spele :P)
maar mijn vraag is nu is het zo dat het nog steeds kan gebeuren dat er zomaar ineens een opname tussendoor komt terwijl ik gewoon liedjes wil beluisteren?? zo ja dan denk ik dat ik de opnames er maar af moet halen en op me pc laten :r
Als je alleen de liedjes wilt luisteren zul je alle liedjes in een lijst moeten zetten en die lijst afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jegorex schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 10:41:
[...]

Als je alleen de liedjes wilt luisteren zul je alle liedjes in een lijst moeten zetten en die lijst afspelen.
Ohwwwww zo, bedankt voor je hulp:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tony Vroon schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:12:
[...]

Als eerste de batterij eruit. Vervolgens met de aan/uit knop op de aan-stand (daar vasthouden, anders veert hij terug) de batterij terug. Blijf de knop vasthouden tot het verborgen menu verschijnt.
Kies voor optie 1, Clean Up (schijfcontrole). Geef de speler tot 60 minuten de tijd om de schijf op te ruimen. Nadat de speler terug in het menu staat kies je voor optie 4, Reboot. Wacht op de library rebuild, die met een volledig gevulde schijf tot 2 minuten kan duren, en controleer of de speler weer bruikbaar is.
Ik zit nog steeds met het probleem dat ik niet in dit menu kan komen.
Begrijp er helemaal niets van. En zo heb ik ook niets aan me micro omdat de firmware er maar voor de helft opstaat :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren eindelijk de web-update voor de explorer geinstalleerd. Scheelt dat even met Windows Media Player 10!! :*) Met WMP10 kon ik echt niet fatsoenlijk mijn muziek ordenen. Hij wilde zelfs de helft van mijn muziek niet op mijn Zen planten |:( Maar goed, nu is alles weer netjes geordend en staat het er weer mooi op. Ik had alleen een vraagje. Bij de eerdere Organizer kon je genre, album en artiest van meerdere nummers tegelijk veranderen. Dit kon ik nu niet meer voor elkaar krijgen :/ . Ben ik een beetje scheel B) , of kan dat gewoon niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-08 19:05
Is het oortelefoonaansluiting alleen met de 5GB versie, of heeft de 6GB versie er ook problemen mee. Anders koop ik namelijk de 6GB versie gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtje
ejtje schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 17:06:
Is het oortelefoonaansluiting alleen met de 5GB versie, of heeft de 6GB versie er ook problemen mee. Anders koop ik namelijk de 6GB versie gewoon.
En dan bedoel ik uiteraard het koptelefoonaansluiting"probleem" waar al zoveel mensen geklooi mee hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
De nieuwe 5g heeft het onderhand ookal (bijna) niet meer, de 6g zal wel hetzelfde zijn...

offtopic:
Er zit zo'n mooi 'Edit' knopje op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ik ben heel bang dat die van mij RMA moet :/ Hij valt random uit, wiebelen aan het koptelefoon snoer = uit. Hij herstart dan soms, en zegt "rebuilding library" en daarna kan ik vaak wel weer gewoon afspelen.
Ook na een langere tijd afspelen valt ie gewoon doorleuk uit en moet ik prutsen en pielen om weer af te kunnen spelen :/ Even bon opsnorren en binnenkort even RMAen voordat ie er helemaal mee kapt..

[ Voor 9% gewijzigd door 2Dutch op 02-11-2005 00:17 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:44

steveman

Comfortabel ten onder

Vandaag wezen karten, dacht hmm... misschien ga ik wel harder met wat mp3tjes in m'n oor...

Maar die vibratie vond m'n zen niet zo leuk, toen ie een nieuw nummer moest laden issie uitgegaan, toen ik hem aanzette eerst rebuilden van de library... maar werkte wel meteen weer als vanouds

Beter had ik m'n flashspeler genomen. Weer wat geleerd, ik denk ik deel het even.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtje
TheZeroorez schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 19:27:
De nieuwe 5g heeft het onderhand ookal (bijna) niet meer, de 6g zal wel hetzelfde zijn...

offtopic:
Er zit zo'n mooi 'Edit' knopje op..
Dus ze hebben niet bij de nieuwere versies het probleem verholpen begrijp ik? Ik hoopte dat het eigenlijk alleen bij de "oudere" 5 GB versie het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Nu is het over het algemeen ook veel minder, anders zouden ze de spelers ook niet vervangen met deze. Vraag Tony om de precieze details zou ik zeggen, ik weet het niet precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Heb een probleem met mijn Zen.
That is, waarschijnlijk met de Creative software.

Sinds een paar dagen heb ik mijn Zen Micro weer terug nadat ik 'm opgestuurd had ivm een kapot koptelefooningang.
Inmiddels ook een nieuwe Windows XP installatie gedaan. Als ik nu mijn Zen aan de pc koppel, start de MediaSource Organizer niet meer automatisch op (voorheen wel). Ook zegt verkenner dat mijn Zen niet is aangesloten. En dat terwijl ik wel bestanden kan slepen in de map Verwisselbare Schijf (Zen).

Weet iemand hoe dit kan en hoe dit is op te lossen?

Oh, ik heb de nieuwste firmware en de nieuwste update van de software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtje
Zo, ik ga gewoon weer eens ouderwets vertrouwen in Creative hebben en heb gisteren mijn 6 GB Zen micro met leren tasje en afstandsbediening gehaald. Wat een vet en superklein bakje zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 23:48:
Hoi,

Sinds een paar dagen heb ik mijn Zen Micro weer terug nadat ik 'm opgestuurd had ivm een kapot koptelefooningang.
Inmiddels ook een nieuwe Windows XP installatie gedaan. Als ik nu mijn Zen aan de pc koppel, start de MediaSource Organizer niet meer automatisch op (voorheen wel). Ook zegt verkenner dat mijn Zen niet is aangesloten. En dat terwijl ik wel bestanden kan slepen in de map Verwisselbare Schijf (Zen).

Heb je je USB drivers wel geinstalleerd? Zo ja, heb je al een andere USB poort geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:00
RoD schreef op donderdag 03 november 2005 @ 08:39:
[...]

Heb je je USB drivers wel geinstalleerd? Zo ja, heb je al een andere USB poort geprobeerd?
Heb je wel de niewste firmware op je Zennetje staan? je krijgt meestal met versie 1.0 en dazn moet je hem eerst nog installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-08 19:22
Modbreak:Ik heb een aantal posts over RMA afhandeling verwijderd. Dat mag namelijk buiten GoT om...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 23:48:
Hoi,

Ik dacht eerst ook dat ik alle updates had, maar ook bij mij werd de speler niet herkend. Toen heb ik de webupdate geprobeerd en nu werkt alles prima. Je hebt dan de beschikking over de Zen Micro Media Explorer (for play for sure devices). Deze werkt net iets anders als de gewone Media Explorer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een ander vraagje. Ik wilde ook wel even een mp3 spelertje kopen alleen ik ben benieuwd of deze ook geschikt is voor hardlopen, aangezien ik graag aan hardlopen doe. Nu heb ik ergens ook wel een gelezen dat je beter een flash speler voor hardlopen kan gebruiken of is dit dikke bs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Het is geen dikke bs, een harrisk blijft altijd kwetsbaar.

Maar het moet geen probleem zijn, als hij maar niet valt.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-09 20:28
Ik zou er zeker maar mee oppassen om met een HDspeler te hardlopen. Als ik jou was zou ik als je hardloopt maar gewoon een simpel flashplayertje kopen. Heb ik ook, voor risicovolle momenten neem ik gewoon dat kleine dingetje mee, heb ik toch muziek ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Als je em wil gebruiken voor hardlopen kun je beter gewoon een flash spelertje kiezen, die zijn daar ideaal voor. Klein, licht en schokbestendig. De Zen Micro is dat tov de flash spelers niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Next best thing: het werkt! Dat was het! Bedankt hè!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeeD2k2 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 20:57:
Modbreak:Ik heb een aantal posts over RMA afhandeling verwijderd. Dat mag namelijk buiten GoT om...
ja was net een afhandeling aan het doen, hoe wil ik nu weten of hij die info heeft ontvangen en of het gewijzigd is :?

iig ik zal dat dan voortaan maar via de tel. regelen, maar onderbreek niet zomaar even een gesprek, waardoor ik niet meer weet of het gewijzigd is etc. heeft tony op mijn posts regeageert? gisteren niet gekeken dus... Tony reageer anders nog maar even op mijn aanvraag voor het wijzigen van de kleur, is het aangekomen of moet ik bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
In dat geval kon ik (misschien) wel blijven wachten. Probeer dus contact met hem te krijgen via een andere weg. Zie Tony Vroon in "Het Creative Zen Micro Topic deel 3"

Ik wil nog wel even benadrukken dat enkel de afhandeling van RMA niet de bedoeling is. Tips en/of discussie erover zijn dus wel welkom...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Ik heb vanmiddag even bij de media markt zo een afstandsbediening gehaald voor 20 euro, ik moet zeggen nu is die helemaal perfect, hij was al goed maar nu ben ik er helemaal blij mee :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke jongens, ik heb nu genoeg geld voor een mp3speler voor rond de € 200,-

Eerst wou ik voor de ipod nano gaan, maar toen kwam er dat nieuws van al het gekras. Ik hoef dan geen ipod meer, hoe hip ze ook zijn. Dus kwam automatisch de micro in beeld, maar hoe stabiel is dat ding eigenlijk??? Ik lees hier toch heel veel posts over terugsturen, vervangingsacties, opstartproblemen enz enz, en dit baat mij zorgen :'( En is het verstandig om zo'n ding op de HCC-dagen te kopen (als ie daar goedkoper te vinden is), of toch maar in de winkel kopen i.v.m. garantie??? Antwoord svp een beetje eerlijk, ik heb het gevoel (net zoals in het apple-topic) dat men alleen maar positief kan zijn... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 14:09:
Oke jongens, ik heb nu genoeg geld voor een mp3speler voor rond de € 200,-

Eerst wou ik voor de ipod nano gaan, maar toen kwam er dat nieuws van al het gekras. Ik hoef dan geen ipod meer, hoe hip ze ook zijn. Dus kwam automatisch de micro in beeld, maar hoe stabiel is dat ding eigenlijk??? Ik lees hier toch heel veel posts over terugsturen, vervangingsacties, opstartproblemen enz enz, en dit baat mij zorgen :'( En is het verstandig om zo'n ding op de HCC-dagen te kopen (als ie daar goedkoper te vinden is), of toch maar in de winkel kopen i.v.m. garantie??? Antwoord svp een beetje eerlijk, ik heb het gevoel (net zoals in het apple-topic) dat men alleen maar positief kan zijn... :|
Volgens mij wordt hier best eerlijk gereageerd.
Er zijn inderdaad veel mensen die de Micro terug hebben moeten sturen, daarom kun je hem ook het beste in een "echte" winkel kopen ivm de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 14:09:
...En is het verstandig om zo'n ding op de HCC-dagen te kopen (als ie daar goedkoper te vinden is), of toch maar in de winkel kopen i.v.m. garantie??? ... :|
In principe heb je garantie van Creative. Deze garantie is een jaar en geldt alleen als je de originele bon hebt. Zie ook hieronder voor een reactie van Tony eerder dit forum.
Tony Vroon schreef op woensdag 21 september 2005 @ 23:55:
[...]

Je kunt de garantie van de originele koper overnemen als je zorgt dat je een geldig aankoopbewijs bij de speler ontvangt.

[...]

12 maanden vanaf de dag van aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@guuzjo

bij mijn RMA heb ik geen aankoopbewijs hoeven overleggen... beide keren niet.
Hetis misschien zo dat de micro vaker RMA is gegaan zoals in dit topic te lezen is geweest, maar de service bij afhandeling hiervan door Creative is echter wel uitstekend!
Daarbij komt dat in de nieuwe 5gig versie en 6gig versie de kinderziektes (met nieuwste firmware update) uit de speler zijn. Met mijn Creative EP-630 dopjes uit het Premium Accessoires Pakket heb ik aan de Zen Micro een super spelertje :)

Nadeel echter van deze speler t.o.v andere spelers is de korte batterijduur, maar aangezien ik nu 3 accu's heb is dat ver geen probleem. Wel jammer dat je de accu's alleen in de speler zelf kunt opladen en niet bijv.apart in een docking station.

Succes met je keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Hmm het viel mij op dat ik mijn zen radio tegenwoordig ook storings vrij in de bus kan gebruiken om 538 te luisteren, waar het eerst 1 en al gekraak was, is er zinds ik die afstandsbediening er tussen heb gestopt niks meer van te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

De kabel van je remote (evenals de in-ear dopjes uit het premium pakket) worden gebruikt als antenne dus dat kan wel kloppen. (zo vertelde de man in de winkel mij in ieder geval)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze (hulp) Sinterklaas heeft een vraagje omtrent de speelduur van de accu van de Zen Micro.
Bij de startpost lees ik een reële speelduur van 7-10 uur. Echter bij een andere site (kieskeurig.nl) lees ik nogal uiteenlopende getallen, sommigen noemen 4-5 uur ;( , anderen noemen zelfs 12 uur.
Wat zijn jullie ervaringen? Uiteraard is de speelduur ook afhankelijk van andere factoren zoals de gebruikte oordopjes / hoofdtelefoon, geluidsvolume, bitrate vd. MP3’s …

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn evaringen met de speelduur zijn toch wel goed te noemen. Voordat ik de nieuwe firmware had geinstalleerd, had ik veel last van battery drain. Toen moest de speler na zo'n 5 uur al weer aan de beademing. Nu met de nieuwe firmware doe ik ongeveer 8 a 9 uur met een volle accu. Het grooste gedeelte van de tijd is hij dan gewoon aan het spelen, maar ik zoek soms ook nummers op of spoel ze door. Dit heeft natuurlijk ook zijn effect op de accuduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
Het hangt er echt van af hoe vaak je van nummer wisselt en het backlight aan hebt staan. Heb de zen wel eens als test gewoon leeg laten lopen zonder hem te gebruiken. De batterijduur is dan wel rond te 10/11 uur. Als je ik vaak van nummer wissel en de HD vaak actief gaat de batterij stukken harder, maar een 8 uur moet toch lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

oordopjes zijn kapot, valt dat ook onder garantie, en kan ik ze dan niet wisselen voor die in-ear van de extra pack, met bij betaling uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paar dagen geleden ook een Zen gekocht, de 6gb zwarte versie.
Ik ben er niet echt tevreden van, dus ik verkoop hem opnieuw.
Ik heb hem zonder BTW kunnen aankopen, dus de prijs is erg laag, inclusief luxe accessoire pakket.
Dit is niet V&A

[ Voor 22% gewijzigd door Canaria op 12-11-2005 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 23:10:
Ik ben er niet echt tevreden van, dus ik verkoop hem opnieuw.
Ik heb hem zonder BTW kunnen aankopen, dus de prijs is erg laag, inclusief luxe accessoire pakket.
Je bent er niet tevreden van, en verkoopt hem opnieuw? En je hebt hem zonder BTW kunnen aankopen dus de prijs is erg laag inclusief luxe accessoirepakket? 8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Tony,

Eind augustus heb ik een nieuwe frimware op mijn ZEN micro 5GB gezet nadat deze bevroren was.
De laatste weken heb ik problemen met het geluid dat er uit mijn ZEN komt.

1. Mn oordopjes waren al na 4 maanden kapot, zit dit ook bij de garantie om nieuwe te krijgen??

2. Als je de oordopjessnoer maar enigsinds aanraakt begint deze al zn best te kraken en krijg ik n dof geluid uit mn ZEN. misschien n probleem met die ingang van mn ZEN??

3. Bij hele lange nr's (zoals een cabaret e.d) slaat de speler soms over en tijdens het verder spoelen loopt deze af en toe vast.

Belangrijkste: Gisteren sloot ik mn ZEN aan op mn computer maar hij herkende hem niet..nu doet mn ZEN helemaal niks meer en krijg ik weer dat scherm met die 4 keuze opties: ik heb scan gedaan maar na 2 uur is ie nog steeds aan t scannen. Reboot werkt ook niet..dan doet ie nauwelijks iets..

Het kan toch niet zo zijn dat je elke maand nieuwe firmware moet installeren

Ik heb verschillende reacties gelezen dat er bij dit type ZEN meerdere kinderziektes zijn..
Ik ga over precies 18 dagen een lange reis maken voor 3 maanden en ik zou t fijn vinden als ik de ZEN dan mee kon nemen. Wat moet ik nu doen.. Kunt u me verder helpen.. Er zit nog garantie op neem ik aan want hij is van half februari 2005.
Kan ik m naar u opsturen??

met vriendelijke groeten
Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

1. Ja, en dit had je zelf ook wel kunnen vinden door even het topic door te zoeken.
2. Ja, er is iets mis met je koptelefoonaansluiting, omruilen die speler dus.

Als je dit aan Tony wilt richten, waarom bel/mail je em dan niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je mij het mail adres van tony dan eventjes sturen..want via dat hulp gebeuren schiet t allemaal niet op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 18:03:
kun je mij het mail adres van tony dan eventjes sturen..want via dat hulp gebeuren schiet t allemaal niet op..
Zn telefoonnummer staat in dit topic. Zn mailadres heb ik niet, staat niet in zn profiel, en daar zal ie wel zn redenen voor hebben. Dus bel em even zou ik zeggen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee he, weer hetzelfde probleem met RMA
Nu wordt mijn MP3 speler weer naar het Belgische Hoek gestuurd, net als vorige RMA. Toen duurde het ongeveer 3 weken. Nu zie ik net via Parceline dat mijn pakket weer naar Mechelen gaat, dus ik hoop dat iemand het snel weer kan rechtzetten. En bij creative mogen ze ook wel eens het adres aanpassen, wat ze vorige keer al gedaan zouden hebben.
Ik hoop dat Tony Vroon me weer kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 15:24:
Nee he, weer hetzelfde probleem met RMA
Nu wordt mijn MP3 speler weer naar het Belgische Hoek gestuurd, net als vorige RMA. Toen duurde het ongeveer 3 weken. Nu zie ik net via Parceline dat mijn pakket weer naar Mechelen gaat, dus ik hoop dat iemand het snel weer kan rechtzetten. En bij creative mogen ze ook wel eens het adres aanpassen, wat ze vorige keer al gedaan zouden hebben.
Ik hoop dat Tony Vroon me weer kan helpen.
Volgens mij is het slimmer om contact op te nemen met creative als je dat nog niet gedaan hebt. Op hun site staat een mail formulier en dat regelen ze dat zo. Bij mij was mijn adres ook verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tony zal niet meer terugkeren in de dit topic in ieder geval tot op dit moment. Hij is namelijk gebanned. Ik belde laatst met hem voor mijn defecte speler (koptelefoonplug), omdat ik niet meer met hem een afspraak mocht maken over de rma in dit topic.

Sindsdien kan hij heel toevallig niet meer in dit topic. Zwak van de mods dat hij niet meer mag deelnemen aan dit topic. Hij was onze helpende hand en hielp alleen bij problemen. Ik snap niet waarom hij gebanned is, kan iemand uitleg hierover geven???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMach
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-09 15:22
Ik kan hier uitleg over geven, maar ik weet niet of dat mag van de mods. Ik had namelijk ook toevallig met Tony (alleen met Tony) gemaild over dit topic, omdat ik vond dat hij ondertussen zoveel tijd in dit topic heeft gestoken dat hij mss beter het volgende deel zou starten, aangezien ik niet zoveel tijd meer had voor dit topic.
Ik weet niet wie of wat ertoe geleid heeft dat Tony is gebanned, maar ik vind het een beetje contraproductief, aangezien hij naast een aantal vaste bezoekers veel kennis heeft over de Zen.
Helaas maakten teveel gebruikers van de gelegenheid gebruik om hier een RMA topic van te maken, wat uiteraard niet de bedoeling was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

offtopic:
Dit topic gaat toch over de Micro, en niet over de RMA afhandelingen van Creative? :? Wat is er trouwens zo moeilijk aan even een RMA aanvragen? je belt naar de support, vraagt wat je moet doen, en het wordt je gewoon stap voor stap uitgelegd, vooral bij zon bedrijf als Creative

Misschien iets om in de TS op te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMach
RoD schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 19:39:
offtopic:
Dit topic gaat toch over de Micro, en niet over de RMA afhandelingen van Creative? :? Wat is er trouwens zo moeilijk aan even een RMA aanvragen? je belt naar de support, vraagt wat je moet doen, en het wordt je gewoon stap voor stap uitgelegd, vooral bij zon bedrijf als Creative

Misschien iets om in de TS op te nemen.
Staat er al een tijdje in, maar niemand neemt precies nog de moeite om de TS te lezen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

MMach schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 23:15:
[...]

Staat er al een tijdje in, maar niemand neemt precies nog de moeite om de TS te lezen :X
Omg, probeer ik de TS _goed_ door te lezen, staat het gewoon bovenaan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
@Palliske & MMach
Ik weet niet wat jullie bronnen zijn, maar Tony Vroon is niet (per opzet) gebanned. Hij is al vanaf de begindagen een aanwinst als lid van GoT. Met de afhandeling van RMA is hij alleen iets te ver gegaan (zoals MMach en RoD al aangeven). Daar heb ik hem op gewezen, verder niet.

Overigens staat er richten van een post aan Tony ook niet erg vriendelijk voor andere users. Hij is niet de enige met antwoord op jullie vragen. Je kunt toevoegingen met die strekking dus beter weglaten of hem mailen als het privé is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
Ik ben het wel mee eens dat dit topic wel wat zinniger kan. Elke pagina zijn er vragen als:
Mijn koptelefoon doet het niet, heb ik ook het koptelefoon probleem. Als je dat denkt dan bel je toch naar creative of je zoekt even in de topic. Lijkt me veel nuttiger om over meer inhoudelijke vragen te praten, waar iedereen wat aan heeft. Het is toch het tweakers forum??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste medeforummers,

ik ben zojuist opgebeld door een vriend van mij en die zit momenteel met het volgende probleem:

Wanneer hij zijn Creative Zen Micro 6 GB tracht op te starten krijgt hij te maken met de volgende melding: "Rebuilding Library". Vanaf dit moment doet de speler helemaal niets meer. Zelfs de voortgangsbalk laat niets zien. Herstarten verhelpt dit probleem niet.

Zijn er hier meer mensen die ervaring hebben met bovenstaand probleem? Zo ja, hebben jullie dit toen weten op te lossen? En Hoe dan?

Ik hoop spoedig antwoord te krijgen... Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik zou zeggen lees het topic eens door, het staat er ongeveer 20x vermeld..

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op zondag 20 november 2005 @ 10:31:
Ik zou zeggen lees het topic eens door, het staat er ongeveer 20x vermeld..
Dit heb ik heus al wel gedaan hoor. Ik was het alleen even vergeten te vermelden bij mijn vorige post.
Hoe dan ook, de oplossing voor het probleem is mij nog steeds onduidelijk.

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
Je moet dan proberen het recovery menu te laden (hoe dat moet staat wel ergens in dit topic). En dan proberen je library te repareren. Lukt dit niet dan heb je problemen met je HD en moet je contact opnemen met Creative.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Tony's nummer staat ook al 20x (of meer) in dit topic vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
Ik wil anders wel een keer een FAQ maken ofzo, hoewel die mensen eigenlijk gewoon moeten zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_tje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:55
Ik heb nog wat vage problemen met m'n 6GB zen micro die ik nog niet terug heb gezien in dit deel van het topic.
  • De speler laad niet op al de speler uit staat (de speler zegt wel na 8 uur dat ie vol is maar weigert daarna te starten)
  • De speler laad niet op als de speler op afspeel modus staat (de speler zegt wel na 8 uur dat ie vol is maar weigert daarna te starten)
  • De speler laad alleen op in externe HD modus. Daar doet ie 5 uur over.
  • De accu duur is ~2 uur
  • De FM radio kraakt als het display aan staat
  • De eerste ~3 seconde is er super veel ruis bij elk nummer dat ik af speel.
Ik vraag me af of een firmware update daar tegen helpt? Anders ga ik van m'n garantie gebruik maken (de speler is nog geen week oud)

Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

martijn_tje schreef op maandag 21 november 2005 @ 08:59:
Ik heb nog wat vage problemen met m'n 6GB zen micro die ik nog niet terug heb gezien in dit deel van het topic.
  • De speler laad niet op al de speler uit staat (de speler zegt wel na 8 uur dat ie vol is maar weigert daarna te starten)
  • De speler laad niet op als de speler op afspeel modus staat (de speler zegt wel na 8 uur dat ie vol is maar weigert daarna te starten)
  • De speler laad alleen op in externe HD modus. Daar doet ie 5 uur over.
  • De accu duur is ~2 uur
  • De FM radio kraakt als het display aan staat
  • De eerste ~3 seconde is er super veel ruis bij elk nummer dat ik af speel.
Ik vraag me af of een firmware update daar tegen helpt? Anders ga ik van m'n garantie gebruik maken (de speler is nog geen week oud)
Hmmm, ik herken dat helemaal niet. Ik heb 'm nu ook twee weken en heb 'm zaterdag omgeruild ivm crashes en uiteindelijk een hardware problem melding tijdens het opstarten. Wel top dat ik meteen een andere meekreeg ipv dat ze 'm opstuurden naar Creative ofzo :Y) Bij mij doet ie er maar zo'n drie uur over om volledig op te te laden, maar weet nog niet hoe lang ie daarmee doet. De firmware die er in zit is 1.11.1. De radio heb ik overigens nog niet gebruikt.

Ik heb ook zo'n premium pakketje erbij gekocht. Rielekste oordopjes, en die oplader is ook handig, al had ik liever gezien dat ik daar gewoon een accu in kon proppen ipv de zen er aan te moeten hangen.

Edit: ik merkte wel dat als ik die zwarte dopjes te ver in m'n oor duw, De trillingen van m'n bergschoenen op het asfalt doodreunen als zware bass in m'n oordopjes. niet fijn :X

[ Voor 10% gewijzigd door Apie! op 21-11-2005 09:25 ]

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 11:05:
[...]

Dit heb ik heus al wel gedaan hoor. Ik was het alleen even vergeten te vermelden bij mijn vorige post.
Hoe dan ook, de oplossing voor het probleem is mij nog steeds onduidelijk.

|:(
Batt eruit, aanknop naar links inhouden, batt erin.
et. voila het recover menu.
Sim-pel.

Had je toch echt kunnen vinden.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Eigenlijk is dat geen oplossing voor het probleem, maar een symptoombestrijding...het echte probleem zit imo ergens in de hardware.

Maar zo begon het probleem bij mij dus ook: blijven hangen bij rebuilding library. Daarna op het Zen schermpje en daarna meteen bij het opstarten al de melding "Hardware problem".

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
Het hoeft niet altijd aan je hardware te liggen er kan ook wat verkeerd zijn met je bestandsysteem en dan helpt het recovery menu heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Creative Zen Micro nu een maandje of 6, maar de batterij gaat gemiddeld maar 6 uur mee. Het volume staat op 16.

Zou ik nu terug moeten naar de Paradigit om een nieuwe batterij te vragen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Je vermeld er niet bij wat je allemaal met je Micro doet in die 6 uur. Skip je veel? Staat de backlight lang aan? Zit je er veel mee te spelen ed? Dan lijkt 6 uur me logisch, 12 uur haal je alleen in het ideale geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend zat ik in de trein en keek ik naar buiten. Het display van de Correct meldde mij dat het maar 2 graden Celsius was. Ik begon me toen af te vragen of mijn Zen wel tegen die kou kan. Ik draag hem normaal gesproken in mijn binnenzak, maar hij voelt dan wel koud aan. Ik heb hem sinds april, dus heb verder nog geen ervaring met vrieskou enzo. Is er hier iemand die mij daar iets meer over kan vertellen? En als je de speler moet beschermen tegen kou, hoe doe je dat dan? Moet je een wollen mutsje breien?

Marjolein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Staat in het boekje niet tot welke temperaturen je hem kan gebruiken? (meestal staat er zo een extreme temperatuur in de min en plus) dat het volgens mij niet echt uit maakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55

Martinspire

Awesomeness

tussen 0 en 45 graden celcius, al is dat maar een marge waarbij het 100 % zeker is denk ik...

heb nu wel gemerkt dat het irritant is, dat gekloot met die playlists...
heeft er iemand daar nog een handig progje voor (heb die firmware 2.0.....)?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Hij kan wel een aantal minnen hebben gok ik.. maar de vrieskist raad ik je niet aan. In je jaszak is het ook altijd nog warmer, én windstil (neem ik aan dan)

Enne.. playlists? Zet hem gewoon op shuffle :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

TheZeroorez schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 14:03:
Hij kan wel een aantal minnen hebben gok ik.. maar de vrieskist raad ik je niet aan. In je jaszak is het ook altijd nog warmer, én windstil (neem ik aan dan)

Enne.. playlists? Zet hem gewoon op shuffle :p
Shuffle!?
Je zet toch niet zomaar wat op?
/me Zoekt na elk liedje een nieuwe op

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

shuffle vind ik ook niet erg, maar soms wil ik ff alle nieuwe muziek downloaden of ff wat livesets en dan wil ik ff fatsoenlijk een playlist kunnen maken... maar heb nu paar progjes gedownload en vind het nog niet echt mega

herkent ie trouwens pls bestanden of m3u?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Playlists kun je ook opslaan en veranderen, zo kun je dus een rustige of harde of chill playlist maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

als ik in mijn zen micro directory kijjk als hij is aangesloten, dan zie ik alleen wat in de music map maar in playlists of my playlists staat niets terwijl er als ik de zen gebruik wel playlists in staat?

dus kun je in die mappen wel gewoon een playlist neerzetten?

en nog 1 ding, ik kopieer nu alles via bepaalde programmas naar mijn zen toe maar dan pleurt ie het allemaal in verschillende mappen, weet iemand of je met verkenner ook gewoon kan kopieeren (probeerde het eerst maar toen zag ie ze niet?) en of het anders te doen is zonder ze allemaal in apparte mapjes te pleuren maar gewoon in 1 map ofzo (ik wil namelijk alles sorteren op album bv of op mapjes die ik zelf maak zoals maart 2005 of oktober 2005) maar dat gaat dus niet erg goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:04

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

heeft er al iemand die zen micro photo van dichtbij gezien?
ik zag er al wel een advertentie van!

ping 127.212.23.124

Verwijderd

Ik skip heel af en toe, ik heb het schermpje op 5 secs gezet dat het aanblijft als ik erop getikt heb.

Ik doe er verder niet mee spelen want hij ligt gewoon stil naast mij in me bed :P vind het relax om voor het slapen gaan nog ff muziek te luisteren

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 14:46 ]

• MMach
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 14:45:
Ik skip heel af en toe, ik heb het schermpje op 5 secs gezet dat het aanblijft als ik erop getikt heb.

Ik doe er verder niet mee spelen want hij ligt gewoon stil naast mij in me bed :P vind het relax om voor het slapen gaan nog ff muziek te luisteren
Mss heb je nog niet de laatste nieuwe firmware, en misschien laad je hem niet op de juiste wijze op. (hoe het wel moet? even de search gebruiken en zoeken op 'zen micro Li-ion polymeer' en je zal het snel tegenkomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even snel een vraagje tussendoor. Ik heb gezocht om de eerste firmware (1.02.05) te downloaden, maar ik kan die nergens meer vinden. Is het wel mogelijk om weer terug te gaan?
Als iemand nog ergens 1.02.05 heeft staan, zou ik dat graag horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

misschien een stomme vraag, maar waarom zou je terug willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga m'n Zen verkopen, en wil hem in originele staat verkopen. Ook dan kan diegene (vriend van me) de Media Explorer enzo gebruiken, want daar had ik zelf veel problemen mee na een upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Je zou desnoods 1.11.01 erop kunnen zetten, is toch al stukken meer basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat is ook een optie. Ik wil er wel zeker van zijn dat ik dan nog wel de Media Explorer kan gebruiken die op de cd-rom staat. Ik kan dit niet vinden in de tekst op de Creative site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Je kunt toch ook gewoon de update van dat op zijn pc zetten voor hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 15:52
Ik heb m'n Micro nu al van februari 2005 en ik vind het een topspelertje, met enkele tekortkomingen weliswaar.

*Ben ik de enige bij wie de 'terugkeer'knop linksonder geen goed contact heeft, maw: ik moet er soms heel hard op duwen of over wrijven om contact te hebben.
*Mijn spelertje is helemaal de soep ingelopen toen ik de 4GB Removable Disk modus wou gebruiken: constant fouten, pc doen vastlopen als ik er naar schrijf etc... Nieuwe firmware geprobeerd, niks beter. Toen liep ie helemaal vast en nu heb ik geformatteerd en nieuwe firmware gereload.

Maar ik ben er desondanks héél blij mee!

Weet er iemand of je garantie kan vragen voor het feit dat die knop niet naar behoren werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 17:05:
Je kunt toch ook gewoon de update van dat op zijn pc zetten voor hem?
Ik denk dat hij niet weet hoe hij moet flashen, daarom doe ik dat liever zelf. Of bedoel je misschien dat hij alsnog de Media Explorer kan gebruiken? Dat heb ik namelijk zelf ook geprobeerd op mijn eigen pc, maar dat werkte niet echt vlekkeloos.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dat er problemen met de hoofdtelefoonaansluiting voorkomen, is inmiddels bekend. Tenzij je er werkelijk wat aan toe kunt voegen, hoef je dat niet nog een keer te melden. In de andere gevallen mag je het topic doorlezen...