Problemen met java runtime environment

Pagina: 1
Acties:

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-08 18:24

MM99

That is the way I am!

Topicstarter
Hallo,

zoals de titel al zegt, ik heb problemen met het Java runtime environment....

De aplets op websites kan ik wel gewoon goed laden en afspelen,
maar de applicaties op mijn pc die gebruik maken van java werkt niet. (zoals limewire)

de programma start dan wel op, maar dan blijft die dan op een grijze/witte beeld stil staan. Als je dan die venster minimaliseert en dan weer vorige formaat doet zie je wel gewoon het beeld.... maar dan kan je niet ergens op klikken ... tenminstens je ziet geen veranderingen gebeuren... want als je weer minimalieerst en terug doet zie je dat die wel verandeet is in waar je opgeklikt hebt...

dit geld ook voor de Java Control Panel...

Ik heb al Java JRE 1.4.8 er op gehad ... en JRE 1.5.0 ... maar bij allebij het zeflde verhaal ...

Kan iemand bij hier bij helpen ???

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Heb het zelfde probleem, iig met limewire. Voor de rest probeer ik java zoveel mogelijk te ontwijken.
Ik heb limewire opnieuw geinstalleerd, maar dat hielp niet. Nu doet ie het overigens weer gewoon... heel weird! Ik heb JRE niet eens opnieuw geinstalleerd...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zie ook deze topics:

[rml][ Java] Applicaties+controlpanel geven slechts lege window? *[/rml]
[rml][ java] zwart scherm bij java applicaties en applets[/rml]
Java applicaties slechts zwart? *

Kun je daarmee je probleem oplossen? Dan had je zelf namelijk ook even wat harder moeten zoeken ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Misschien dat deze link de oplossing geeft
http://www.java.com/en/download/index.jsp

Downloaden en installeren en je bent verlost van je probleempje

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-08 18:24

MM99

That is the way I am!

Topicstarter
Erg bednakt voor de info .. ik zal ff alle links bekijken !!!