Toon posts:

Java applicaties slechts zwart? *

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg ineens allerlei rare zwarte schermen met java applicaties die ik opstart (denk aan azureus, limewire). als ik dan het gehele bureaublad minimaliseer dan wil het bij azureus nog weleens lukken ene normaal scherm te krijgen maar limewire bijvoorbeeld doet gewoon helemaal niks. Java uninstallen etc. heeft allemaal geen effect. Iemand een idee wat het probleem is?

(btw heb nu jre-1_5_0_03-windows-i586-p-iftw.exe als java geinstalleerd, de meest recente dus bij mijn weten)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je dit echt bij alle java-applicaties; of alleen bij die twee die je nu noemt? SInds wanneer heb je dit probleem? Kijk ook hier eens tussen: [search=java zwart scherm]. Verder pas ik je topictitel even aan; wees in het vervolg zelf wat creatiever

[java] probleem :( > Java applicaties slechts zwart? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Bij elke java app die ik op mijn pc heb staan, maar java in firefox gaat weer prima. het probleem wordt hier: [rml][ java] zwart scherm bij java applicaties en applets[/rml] ook besproken maar daar staat dus geen oplossing.

Verwijderd

Topicstarter
hm klein schopje maar dit komt dus duidelijk niet veel vaker voor...

iig niemand met iets dat op een oplossing lijkt :(

• ^Mo^
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-11-2025
Heb je toevallig een nVidia kaart? Zo ja, dan moet je in je global profile FSAA + AF uitzetten (of een speciaal profiel maken voor java). Dit is een bug in java (geloof ik), ik heb zelf de globale profielen helemaal moeten resetten om van de problemen af te komen.

"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs

Verwijderd

Topicstarter
_Mo_ schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 21:40:
Heb je toevallig een nVidia kaart? Zo ja, dan moet je in je global profile FSAA + AF uitzetten (of een speciaal profiel maken voor java). Dit is een bug in java (geloof ik), ik heb zelf de globale profielen helemaal moeten resetten om van de problemen af te komen.
B)

Hoe kan zoiets simpels nu de oplossing zijn... hier ben ik al weken naar aan 't zoeken.. Bedankt _/-\o_

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Ik heb ook zo'n probleem gehad :p bij mij was de oplossing andere Ati drivers, van diezelfde catalyst build de niet- "control center" versie te installeren, misschien een tip bij een soortgelijk probleem.
Pagina: 1