[TV] Plasma/Lcd: aanbiedingen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 20 Laatste
Acties:
  • 51.876 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Maar is die LG wel zo goed? Omdat ie bijna 300 euri scheelt met bijv Samsung?

• jochie79
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:42
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 17:02:
[...]

Damn heb echt net de tatung 32" besteld en betaald. Anders was ik zeker voor de LG gegaan :'(
Ik denk dat de Tatung helemaal geen slechte koop is, volgens reviews is het een van de beste lcd's in het goedkope segment. En volgens mij biedt Tatung ook nog eens veel betere garantie voorwaarden.

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
De JVC X70 is bij de Wehkamp het goedkoopste die ik via kieskeurig heb kunnen vinden.

Deze TV ziet er zeer interessant uit!

Hij zapt ook lekker snel

Hop,hop,hop!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 20:41
EQJim schreef op donderdag 16 november 2006 @ 12:00:
misschien is ie al langsgekomen maar:

de LG 32LC3R is in de aanbieding bij de wehkamp. 699 eutjes

goeie tv!
was/is volgens mij 666 bij mm breda

Verwijderd

maxtrash schreef op donderdag 16 november 2006 @ 20:43:
[...]

was/is volgens mij 666 bij mm breda
De 2R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

MediaMarkt had gister een reclame op de televisie.

37"(94CM) LG
Hd-ready tv, voor e999.

Niet echt duur voor dat formaat.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kecin schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 12:04:
MediaMarkt had gister een reclame op de televisie.

37"(94CM) LG
Hd-ready tv, voor e999.

Niet echt duur voor dat formaat.
ik hoorde van een collega dat het een LG was.. maar welk type dat weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 23:20
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 20:33:
[...]

ik hoorde van een collega dat het een LG was.. maar welk type dat weet ik niet
Typenummer is 37LC3R. Ik heb 'm gezien in MM Zwolle. Echt mooie vormgeving. Er draaide een (normale SD) promotie-dvd van Samsung op, afgespeeld via hdmi op een Samsung dvdspeler. Het beeld zag er heel strak uit. :9~ Absoluut een koopje!!!

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StGermain
  • Laatst online: 14-09 14:18
Vanaf de 22e komt deze in de Belgische Aldi voor 599

* zichtbare beeldschermdiagonaal ca. 81 cm
* 16:9 beeldformaat en formaatomschakeling 4:3/14:9
* resolutie: 1366 x 768,
* helderheid: 550 cd/m²
* contrastverhouding: 1000:1
* reactietijd: ca. 8 ms
* gezichtshoek 176/176
* geïntegreerde luidsprekers
* 2 x 8 Watt
* meertalig OSD beeldschermmenu
* Teletekst
* HD Ready
* automatische zenderafstelling
* sleep timer
* kinderslot
* alle gangbare video- en audio-aansluitingen
* HDMI-aansluiting met HDCP-codering
* afmetingen met voetsteun: 840 x 620 x 250 mm,
* gewicht ca. 16 kg

3 jaar garantie
incl. 11 EUR Recupel

Zou dit een goed toestel zijn om een xbox 360 op aan te sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das goedkoop :o

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2006 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vulcan750 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 22:37:
[...]

Typenummer is 37LC3R. Ik heb 'm gezien in MM Zwolle. Echt mooie vormgeving. Er draaide een (normale SD) promotie-dvd van Samsung op, afgespeeld via hdmi op een Samsung dvdspeler. Het beeld zag er heel strak uit. :9~ Absoluut een koopje!!!
ik dacht al dat het die was.. die doet op internet ook zo rond die prijs...

alleen volgens kieskeurig heeft ie geen component.. :(
en z'n 32" broertje komt er ook niet al te best vanaf met de kritieken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carismagdi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-08 16:27
Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 09:42:
[...]

ik dacht al dat het die was.. die doet op internet ook zo rond die prijs...

alleen volgens kieskeurig heeft ie geen component.. :(
en z'n 32" broertje komt er ook niet al te best vanaf met de kritieken...
Het is idd de 37LC3R, heb hem gisteren gehaald bij de MM in Arnhem voor 999 euro.

Hij heeft dus echt wel component aanlsuiting, en tot nu toe (paar uurtjes) echt wel onder de indruk van deze tv. Analoog beeld is redelijk/goed, digitaal met een Philips SD-Decoder is zichtbaar beter. DVD`s zien er echt goed uit en MCE.... ja dat moet je echt een keer gezien hebben, wat een plaatje op 1280*768 (beeldvullend).

GigaByte GA-A75M-UD2H, AMD Fusion A8-3870, 8GB PC12800, 750GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

carismagdi schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 10:23:
[...]

Het is idd de 37LC3R, heb hem gisteren gehaald bij de MM in Arnhem voor 999 euro.

Hij heeft dus echt wel component aanlsuiting, en tot nu toe (paar uurtjes) echt wel onder de indruk van deze tv. Analoog beeld is redelijk/goed, digitaal met een Philips SD-Decoder is zichtbaar beter. DVD`s zien er echt goed uit en MCE.... ja dat moet je echt een keer gezien hebben, wat een plaatje op 1280*768 (beeldvullend).
ok.. dan heb ik niets gezegd..

wel vet.. ook voor die prijs!

zou je misschien wat foto's willen maken? en ik zou graag willen weten wat voor aansluitingen er precies opzitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
carismagdi schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 10:23:
[...]

Hij heeft dus echt wel component aanlsuiting, en tot nu toe (paar uurtjes) echt wel onder de indruk van deze tv. Analoog beeld is redelijk/goed, digitaal met een Philips SD-Decoder is zichtbaar beter.
Wat moet ik verstaan onder redelijk/goed analoog beeld? Beeldruis, scherpte t.o.v. normale goede tv? Ik heb (toevallig) deze tv gisteren bij de MM kort gezien, de verkoper kon even normaal beeld op de tv toveren, maar dat was afkomstig uit het "interne tv circuit", en dat zag er niet uit! Heel korrelig! De verkoper zei zelf dat deze kwaliteit niet de kwaliteit is wat je normaal thuis zult hebben...
Nog een vraagje, volgens de lg-site heeft deze tv een contrastwaarde van 1600:1, ik neem aan dat dit weer eens een pure theoretische waarde is...maar hoe kijk jij tegen het contrast aan, hoe zwart is zwart en blijven details onder "donkere omstandigheden" goed zichtbaar?
Graag een vlotte reactie, ik sta n.l. (bijna) op het punt deze tv te kopen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vulcan750 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 11:59:
[...]

blabla heel verhaal

haha ik ook dus.. jammer dat die aanbieding maar tot vandaag is, dan moet je zo snel beslissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 12:32:
[...]

haha ik ook dus.. jammer dat die aanbieding maar tot vandaag is, dan moet je zo snel beslissen
Ja, klopt! De tv ziet er op eerste gezicht heel goed uit, maar eerdere modellen van LG blonken niet echt uit (waren niet zo goed...) in doortekening bij donkere passages en het zwart was niet geweldig.
Tja, toch, dit is een nieuw model... Prijs is goed. ( minimaal zo'n 200 euro goedkoper dan via internetshops..) twijfel, twijfel... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 01:28

Ray

het grote verschil met de 2 en 3 r versus de 25 r is dynamic lightning. Ik heb dus de 25 r gekocht. Deze vind ik persoonlijk net wat beter en kost niet echt veel meer. hoewel als ik deze prijzen dan weer zie :( keb er zelf 810 voor betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
StuiTeR schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 13:18:
het grote verschil met de 2 en 3 r versus de 25 r is dynamic lightning.
Volgens mij heeft dat betrekking op de contrastwaarde.(?) Bij de 3R is dit 1600:1, volgens mij is dat veel hoger dan gebruikelijk bij lcd-tv (800-1000).
En dit was bij voorgaande versies van LG ook een stuk lager! Hoe is bij jou de weergave van analoge (kabel) tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens help me.. ik zit zo te twijfelen...

moet ik 'm nou halen of niet.. strax met kerst krijg je natuurlijk ook weer allemaal aanbiedingen en natuurlijk na kerst de opruiming..

of strax is in februari die full hd 42" van tatung een keer in de aanbieding..

ik weet dat je niet zo moet denken, maar toch.

zal ik het doen of niet?

ik heb 'm btw net nog ff bekeken bij de mediamarkt en er zitten 2 hdmi, 1 component, 2 scart en nog veel meer op

wat houdt me eigenlijk tegen? 8)7 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 01:28

Ray

Vulcan750 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 13:28:
[...]

Volgens mij heeft dat betrekking op de contrastwaarde.(?) Bij de 3R is dit 1600:1, volgens mij is dat veel hoger dan gebruikelijk bij lcd-tv (800-1000).
En dit was bij voorgaande versies van LG ook een stuk lager! Hoe is bij jou de weergave van analoge (kabel) tv?
uuuh ik kijk niet via kabel / sateliet etc enkel via hdmi dvd signaal. De 25 R heeft zelfs 5000:1 contrast waarde. dat is dus het grote verschil met die andere types

oja en over de keuze 32 / 37' tja het is persoonlijk maar de meeste mensen kopen hem echt te groot. De normale afstand tot het scherm zou 3,5 x de diagonaal moeten zijn (vuistregel) dus iemand met 37' zou er zeker 3 meter vanaf moeten zitten. Nou dat red ik dus echt niet. Daarom gekozen voor 32' en dat bevalt prima (kwam van 28' normaal breedbeeld)

zit nu ff te kijken en persoonlijk vind ik toch het ontwerp van de 3 r een stuk minder

http://www.kieskeurig.nl/...E165E3DA1C1257203004BA374

[ Voor 36% gewijzigd door Ray op 18-11-2006 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carismagdi
Vulcan750 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 11:59:
[...]
redelijk/goed analoog beeld? Beeldruis, scherpte t.o.v. normale goede tv? Nog een vraagje, volgens de lg-site heeft deze tv een contrastwaarde van 1600:1, ik neem aan dat dit weer eens een pure theoretische waarde is...maar hoe kijk jij tegen het contrast aan, hoe zwart is zwart en blijven details onder "donkere omstandigheden" goed zichtbaar?
Heb vandaag nog de cai-kabel vervangen en hierdoor nu toch echt een goed beeld. Contrast vind ik goed, zwart is echt zwart. Sorry voor de late reactie, geen tijd gehad.

Een paar foto`s zoals gevraagd: (pop-ups en high reso)

http://img129.imageshack.us/img129/5512/pict2025on0.jpg
http://img73.imageshack.us/img73/6150/pict2028ai0.jpg
http://img232.imageshack.us/img232/3415/pict2030qg2.jpg
http://img349.imageshack.us/img349/8523/pict2031ou5.jpg
http://img130.imageshack.us/img130/613/pict2032sg6.jpg
http://img232.imageshack.us/img232/7217/pict2035ak0.jpg
http://img232.imageshack.us/img232/7360/pict2037ef2.jpg

Indien meer vragen/foto`s, ik hoor het wel. Ik ben in ieder geval zeer tevreden en denk dat ik nog een klein beetje verbetering kan krijgen door echt goede kabel te gebruiken (Hirschmann Koka). Ga dit volgende week eens proberen. Wat betreft contrast, weet niet zeker of dit dynamisch is of niet, je ziet er in ieder gevel niks van en het is niet storend zoals je wel eens leest over Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ligt het aan mij of komen die kleuren totaal niet realistisch over van die tv? Die hoofden zijn knalrood! Mijn ouders hebben een JVC 26R70, maar qua kleurechtheid ziet die er duidelijk beter uit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carismagdi
VariX schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 20:30:
Ligt het aan mij of komen die kleuren totaal niet realistisch over van die tv? Die hoofden zijn knalrood! Mijn ouders hebben een JVC 26R70, maar qua kleurechtheid ziet die er duidelijk beter uit :?
Dat klopt, maar dit light niet aan de tv. Foto`s zijn net snel genomen onder niet echt gunstige omstandigheden en ik heb de tv nog niet helemaal goed kunnen instellen. Hier ga ik morgen eens rustig voor zitten en zal dan eventueel nog foto`s maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

carismagdi schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 18:57:
[...]

Heb vandaag nog de cai-kabel vervangen en hierdoor nu toch echt een goed beeld. Contrast vind ik goed, zwart is echt zwart. Sorry voor de late reactie, geen tijd gehad.

Een paar foto`s zoals gevraagd: (pop-ups en high reso)

http://img129.imageshack.us/img129/5512/pict2025on0.jpg
http://img73.imageshack.us/img73/6150/pict2028ai0.jpg
http://img232.imageshack.us/img232/3415/pict2030qg2.jpg
http://img349.imageshack.us/img349/8523/pict2031ou5.jpg
http://img130.imageshack.us/img130/613/pict2032sg6.jpg
http://img232.imageshack.us/img232/7217/pict2035ak0.jpg
http://img232.imageshack.us/img232/7360/pict2037ef2.jpg

Indien meer vragen/foto`s, ik hoor het wel. Ik ben in ieder geval zeer tevreden en denk dat ik nog een klein beetje verbetering kan krijgen door echt goede kabel te gebruiken (Hirschmann Koka). Ga dit volgende week eens proberen. Wat betreft contrast, weet niet zeker of dit dynamisch is of niet, je ziet er in ieder gevel niks van en het is niet storend zoals je wel eens leest over Samsung.
Console port, ik neem aan dat hier nog wel mogelijkheden uit te halen zijn.
Wellicht iets voor de Tweakers hier ;) ?
Mooie tv verder, maar er hoort eigenlijk nog een digitaal ontvangertje achter he :P.
Craytahar schreef op zondag 19 november 2006 @ 12:38:
*Zie ik nou dat die LG 2 HDMI ingangen heeft of is die ene HDMI-ingang (DVI) iets anders?

laat maar zie al dat het er 2 zijn ik dacht dat het over de lg32lc3r ging maar het gaat over de 37" ;-)
Neem aan dat die andere puur voor pc aansluiten is(of juist die andere niet).

[ Voor 15% gewijzigd door Kecin op 19-11-2006 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollore
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-06 13:49
*Zie ik nou dat die LG 2 HDMI ingangen heeft of is die ene HDMI-ingang (DVI) iets anders?

laat maar zie al dat het er 2 zijn ik dacht dat het over de lg32lc3r ging maar het gaat over de 37" ;-)

[ Voor 38% gewijzigd door Pollore op 19-11-2006 12:40 ]

Upside down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
Ik heb de LG 37LC3R van de MM op de valreep vanmiddag rond half 6 gekocht!!! *O*
Thuis aangekomen eerst m'n Philips matchline 32" crt tv/hondehok weggezet (oeps, wat zwaar!)
LG neergezet (huiskamer is direct groter!) en aangesloten.
Zenders laten zoeken, wat vrij vlot verloopt. Vervolgens de zenders verplaatsen (moet je met de hand doen, volgens de MM verkoper zou dit automatisch gaan...) Nouja, het was niet veel werk eigenlijk.
Beeld viel in eerste instantie wel tegen; korrelig, teveel kontrast en veel teveel kleur. (wie bedenkt zulke basisinstellingen!) Beetje zitten vogelen met de instellingen lost al veel op.
Ben nu redelijk tevreden, analoog signaal tv is niet meer dan redelijk; soms heel mooi, soms gewoon onscherp. (vooral dingen/mensenop de achtergrond) Dit is met mijn Philips crt tv beter! Hopelijk wordt dit beter met een digitale ontvanger!
Dvd via (vergulde) scartkabel is al behoorlijk goed. Ik heb ook even via een (nood)componentenkabel (gewone cheap audio tulpkabeltjes) gekeken en deYamaha dvdspeler op progressief gezet. Dit ziet er superstrak uit! Toch maar een goede componentenkabel kopen binnenkort!
Voorlopige conclusie: ben d'r blij mee!
Binnenkort meer! Misschien is het beter een aparte topic over LG lcdtv's te openen?
Moet nu naar een verjaardag.... :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zaterdagmiddag ook toch nog even snel de LG 37LC3R tv gehaald bij de mediamarkt.

Ik vroeg of de verkoper er een hdmi dvd spelertje op kon aansluiten.. hij zegt: 'ik heb wat beters voor je' en hij komt met een bluray speler aanzetten. en ja.. na die bluray demo was ik natuurlijk helemaal overstag.

wat een mooi ding. valt me echt 100% mee. de tv is qua vormgeving ook erg mooi, makkelijk te bedienen, mooie en uitgebreide afstandbediening en wat me echt verbaast is de geluidskwaliteit. helemaal niet zo blikkerig als bij de gemiddelde lcd.
ook de XD engine die er op zit is een leuke optie.. je ziet het beeld gewoon nog strakker worden, zeker bij glanzende objecten, zoals bijvoorbeeld een zwarte auto ofzo.

eigenlijk is hij ietsje te groot voor bij mij in de kamer, maarja.. ik hou nou eenmaal van een grote ;)

Ik heb er meteen een goede hdmi kabel bijgenomen (helaas niet een oehlbach, want die hadden ze alleen vanaf 3 meter voor €150, terwijl ik aan 2 meter meer dan voldoende heb, dus het er eentje uit de pro serie van hama geworden) om m'n pioneer dv490 dvd speler er op aan te sluiten. heerlijk om een dvd op 720p te kijken :)

Ik heb ook een component/optische av kabel voor m'n xbox besteld, dus binnenkort ook alles via de xbox op 720p.

analoog heb ik nog niet veel gekeken, maar wat ik heb gezien vond ik zeker niet tegenvallen, vrij scherp en mooie volle kleuren.
Digitaal via UPC vind ik echter beroerd.. dat ziet er gewoon blokkeriger uit dan analoog.
nou moet ik eerlijk zeggen dat ik een standaard scartkabel gebruik, dus ik zal binnenkort het nog eens proberen met een goede scartkabel. hopelijk dat het dan een stuk beter wordt.

Al met al een goede aankoop vind ik zelf..

vulcan750. wat voor instellingen heb jij veranderd? in kleurwaardes of contrast ofzo?
hier heb ik nog niet echt mee zitten spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik wil graag een HDTV kopen van 26/27 Inch. Dit omdat ik een xbox 360 heb en het maximale kwa graphics wil krijgen dmv een HD aansluiting. Het hoeft niet super nieuw en/of geavanceerd te zijn, want het moet wel betaalbaar blijven. Kan iemand mij een model aanraden?

Alvast hartstikke bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:17
Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 13:00:
Ik heb er meteen een goede hdmi kabel bijgenomen (helaas niet een oehlbach, want die hadden ze alleen vanaf 3 meter voor €150, terwijl ik aan 2 meter meer dan voldoende heb, dus het er eentje uit de pro serie van hama geworden) om m'n pioneer dv490 dvd speler er op aan te sluiten. heerlijk om een dvd op 720p te kijken :)
Volgens mij maakt zo'n dure kabel niets uit aangezien HDMI volledig digitaal is. Lijkt me dat je net zo goed een HDMI kabel bij http://www.elektronica-online.nl/ kunt kopen voor 11 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BigSurf schreef op maandag 20 november 2006 @ 13:57:
[...]

Volgens mij maakt zo'n dure kabel niets uit aangezien HDMI volledig digitaal is. Lijkt me dat je net zo goed een HDMI kabel bij http://www.elektronica-online.nl/ kunt kopen voor 11 euro...
Ik begrijp je gedachte, maar er zit wel degelijk verschil in de kabels. natuurlijk in de kwaliteit van de gebruikte materialen. vergulde aansluitingen geleiden beter dan normale metalen aansluitingen, dit resulteert in een stabieler beter signaal.

wat vooral bij deze duurdere kabels het geval is is dat de ze heel goed zijn afgeschermd en zuurstofvrij zijn, zodat oxidatie geen kans krijgt.
De afscherming is belangrijk om interferentie te voorkomen. zeker tegenwoordig waarbij mensen vaak meerdere apparaten allemaal in elkaars buurt aansluiten en alle kabels langs en door elkaar liggen treed er sneller interferentie op.
Ook bv het digitale tv signaal van KPN kan voor interferentie zorgen.
Door goed afgeschermde kabels te gebruiken, minimaliseer je de kans hierop en zorg je voor het mooiste beeld en geluid.

tevens.. als je een mooie goeie tv/audio set hebt, dan vind ik dat je ook kwaliteit in je kabels moet stoppen.
Je koopt toch ook geen nieuwe mercedes en gaat hem dan pimpen met een tune pakketje van de lidl?

Helaas wordt door veel mensen de invloed van gebruikte kabels onderschat en je ziet maar al te vaak dat mensen wel dure apparatuur kopen, maar de goedkoopste gamma coax kabeltjes en speaker(flos)draadjes gebruiken om het aan te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:17
http://www.hdtvmagazine.c...ewtopic.php?p=21231#21231

Voor korte kabels kun je gerust de goedkoopste nemen, vanaf een meter of tien is het misschien de moeite waard om meer geld uit te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochie79
Bij de MediaMarkt (Arnhem):
LG RZ-26LC2 26" voor €555,-.
Best een mooie prijs lijkt me zo, kan het type zo niet vinden in de pricewatch, maar denk dat het de LG 26" 26LC2R is en die staat voor €591,- online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BigSurf schreef op maandag 20 november 2006 @ 15:57:
http://www.hdtvmagazine.c...ewtopic.php?p=21231#21231

Voor korte kabels kun je gerust de goedkoopste nemen, vanaf een meter of tien is het misschien de moeite waard om meer geld uit te geven.
mja.. meningen verschillen daar nogal over.. zo kan je duizenden artikelen voor en tegen er over vinden op internet.

dit artikel laat juist weer het verschil zien:

http://www.bluejeanscable.com/articles/hdmi-cables.htm
vooral de alinea:

What Makes one HDMI Cable Better than Another, and Does it Matter?

is daar wel duidelijk over.

het feit dat afscherming van kabels belangrijk blijkt ivm interferentie wordt meestal in dat soort tests niet meegeteld.. in die tests wordt 1 apparaat op 1 tv aangesloten met 1 kabel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-09 21:57
Ik vind altijd beetje raar, maja kan wel zijn dat beter is. Maar essent of wie dan ook kabel levert, die gebruiken echt geen kabel die 50 euro per meter kost. Is ook gewoon van koper of wat voor geleider.

En goud geleid dacht ik niet beter. Maja weet niet zeker maar dacht altijd dat zilver het beste geleid.

Heb nu ook dure geluidskabel gekocht van goud, van philips. Kosten 30 euro voor 3 meter. Maja merk niet echt verschil ofzo. ( komt ook omdat mijn speakers beetje oud beginnen te worden en versterker zijn tijd heeft gehad :P dus niet echt noemswaardige review materiaal )

Maar ontopic. Is de http://nl.lge.com/prodmod...play=42-37-32LB2R&model=8 Niet een mooier en hetzelfde als de LC3R. Vind jammer dat die zilver rand erin zit. Anders had ik hem ook wel gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:23:
[...]

mja.. meningen verschillen daar nogal over.. zo kan je duizenden artikelen voor en tegen er over vinden op internet.

dit artikel laat juist weer het verschil zien:

http://www.bluejeanscable.com/articles/hdmi-cables.htm
vooral de alinea:

What Makes one HDMI Cable Better than Another, and Does it Matter?

is daar wel duidelijk over.

het feit dat afscherming van kabels belangrijk blijkt ivm interferentie wordt meestal in dat soort tests niet meegeteld.. in die tests wordt 1 apparaat op 1 tv aangesloten met 1 kabel..
Digitaal is meestal 0-en en 1-en kwa niveau 0-5V waarbij alles boven de 2,8V een 1 is en daaronder een 0.

Je moet heeeeeeel veel interferentie hebben, 0 is meestal ook 0 of hooguit 0,5V

Dus bij relatief korte afstanden, moet je een atoombom af laten gaan wil je interferentie hebben, die zo erg is dat je signaalverlies krijgt.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hrm, kan iemand me iets uit deze lijst aanraden? Deze prijsklasse én grootte zoek ik:

Klik

Zelf vind ik deze het interresanst: http://www.kieskeurig.nl/...BC29EC12571DF0042FAB7.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 10:26
ik heb zaterdagmiddag ook toch nog even snel de LG 37LC3R tv gehaald bij de mediamarkt.

wat een mooi ding. valt me echt 100% mee. de tv is qua vormgeving ook erg mooi, makkelijk te bedienen, mooie en uitgebreide afstandbediening en wat me echt verbaast is de geluidskwaliteit. helemaal niet zo blikkerig als bij de gemiddelde lcd.
ook de XD engine die er op zit is een leuke optie.. je ziet het beeld gewoon nog strakker worden, zeker bij glanzende objecten, zoals bijvoorbeeld een zwarte auto ofzo.
Ik heb 2 vraagjes voor je:

1. Heb je em toevallig vergeleken met de philips 32pf5331 ? Zo ja: vertel :)

2. Is die XD engine zoiets als PixelPlus? Of is het meer een Crystal Clear variant?

Thx!

" Play the violent strings of my symphony "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Symphony-X schreef op maandag 20 november 2006 @ 18:57:
[...]

Ik heb 2 vraagjes voor je:

1. Heb je em toevallig vergeleken met de philips 32pf5331 ? Zo ja: vertel :)

2. Is die XD engine zoiets als PixelPlus? Of is het meer een Crystal Clear variant?

Thx!
Ik heb hem in het algemeen vergeleken, helaas kon de verkoper niet op alle tv's de bluray speler aansluiten, dus ik heb alleen analoog vergeleken.
persoonlijk vind ik philips erg mooi, maar ik vind de samsung schermen vaak mooier. (dan heb ik het niet over de ambilight philips dingen)
analoog kon ik niet heel duidelijk beoordelen omdat ze echt een crappy demo hadden opstaan op al die tv's, maar ik vond hem ten opzichte van de meeste tv's er echt uitspringen. zeker ten opzichte van een paar sony's, jvc en nog wat anderen.
ik kijk zelf bijna nooit via analoog, dus ik vind dat zelf niet zo belangrijk, maar zoals ik al eerder zei. ook analoog (bij mij thuis met goeie coax en een goede signaalversterker ertussen) vind ik dat het beeld er af springt.
verder is de LG dus nog wel ff 10 cm groter in doorsnee dan de 32" philips die jij bedoelt en dat is voor mij een reden om voor de LG te kiezen

ik vermoedt dat de XD techniek inderdaad zoiets is als pixelplus.. wellicht omdat ze uit dezelfde fabriek komen misschien wel een soort van zelfde techniek met ieder een eigen naam????
als ik het vergelijk met de 32" philips van een kennis van me, dan zie ik hetzelfde soort resultaat bij de XD techniek als bij de pixelplus techniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750

vulcan750. wat voor instellingen heb jij veranderd? in kleurwaardes of contrast ofzo?
hier heb ik nog niet echt mee zitten spelen..
Sorry voor het late reageren, was niet eerder in de gelegenheid... gisteren mooie dvd gekeken. :+ (Enemy of the state) Maar oké, wat heb ik veranderd via Menu\Beeld:

PSM:
ingesteld op Gebruiker1
-Contrast 70
-Helderheid 55
-Kleur 25 (staat standaard op 50!!!)
-Scherpte 50
-Tint 0
CSM:
-Warm
XD:
XD contrast -> uit

Verder heb ik niets veranderd.
Beeld vind ik nu stukken beter dan de belachelijk slechte standaardinstellingen. XD mag dan een geavanceerde engine zijn, maar met XD contrast "aan" ziet het er niet uit bij anologe kabeltv. Gaat zwaar ten koste van doortekening in donkere scenes.
Bij weergave van dvd (via component/progressief) heb ik XD contrast wel aanstaan, en ziet alles er superscherp en gedetailleerd uit.
Heeft iemand ervaring met deze tv i.c.m. een digitagale ontvanger? Volgens mij kan je dan de door mij bij 4:3 uitzendingen veel gebruikte instelling 14:9 niet meer gebruiken.(?)
Edit: helderheid 70, moest 60 zijn.(typo) Inmiddels staat de helderheid op 55, toch iets mooier!

[ Voor 4% gewijzigd door Vulcan750 op 23-11-2006 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:24
Hallo,

De lg 37lc3r is nu hier in de aanbieding bij de MM voor 999 zit er zwaar over te denken om hem te halen. Is deze de moeite waard om te halen, ik bedoel prijs/kwaliteit ?
Ik lees hier een aantal positeve dingen over de tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:11
mischien is het handig om even te vermelden waar hier is??

En over de tv, zoek wat reviews op, en zoek op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
alki schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 08:19:
Hallo,

De lg 37lc3r is nu hier in de aanbieding bij de MM voor 999 zit er zwaar over te denken om hem te halen. Is deze de moeite waard om te halen, ik bedoel prijs/kwaliteit ?
Ik lees hier een aantal positeve dingen over de tv.
Ga kijken en neem een dvd mee die je goed kent. Vraag of je daar een stukje van mag bekijken...
De prijs/kwaliteit verhouding is sowieso supergoed! Waar vindt je verder op dit moment een 37" lcdtv van de laatste generatie onder de 1000 euro? (model is in september 2006 uitgekomen...)
Persoonlijk vind ik het design heel mooi, mooi afgewerkt ook. De beeldkwaliteit met dvd is superstrak, analoge kabeltv is ook vrij goed. (met digi ontvanger beter, maar die heb ik nog niet), computerbeeld (via vga, maar kan ook via hdmi) is superstrak.
Het geluid is erg goed, beter dan menig, veel duurdere lcd! Verder volop aansluitingen (o.a. 2x hdmi !) Rennen.... *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje betreft de LG 37LC3R aangezien ik zelf niet al te veel van LCD tv's af weet helaas en al aardig wat mensen deze hebben.
Mijn doel is om mijn Xbox 360 aan te sluiten hierop, en ik weet niet of iemand van jullie dat al gedaan heeft ? :O, zou dit een goede keus hiervoor zijn of kan ik beter naar een zelfde prijs variant kijken van Samsung die dan wel weer wat kleiner is ? Ik kijk ook redelijk wat TV en DVD's en wil dus eigenlijk gewoon een zo'n scherp mogelijk beeld. Ook ga ik dit schermpje dan voor mijn PC of laptop gebruiken om zo films te kijken ( en games :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er iemand ervaring met de pioneer PDP-4270XD?

hoe meer feedback, hoe liever!

thanks

thewitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Laatst online: 10:24
jaguarxj16 schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 10:08:
mischien is het handig om even te vermelden waar hier is??

En over de tv, zoek wat reviews op, en zoek op het forum.
Hier is bij MM Heerlen, Ben vrijdag gaan kijken en ik moet zeggen de tv ziet er goed uit.
Samsung's liggen natuurlijk ook in die prijs klasse maar zijn wel maar 32".
In duitsland ben ik ook nog gaan kijken maar daar hadden ze de LG niet teminste niet dit model. Maar natuurlijk wel weer mooie andere aanbiedingen. Keuze is moeilijk ;)

Reviews over de tv zijn moeilijk te vinden via google, zie bijna alleen maar prijs vergelijksites vandaar mijn vraag hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:11
voor reviews kijk eens op homecinemachoice.com
en er is heel veel informatie te vinden op de forums van avforums.com (ook reviews van gebruikers)

[ Voor 4% gewijzigd door jaguarxj16 op 27-11-2006 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.gsmeasy.nl

Hier kun je verschillende HDTVs uitkiezen bij een abonnement. Er gaat, afhankelijk van je abonnement, zo'n 400 euri van de priijs af. En je betaalt de TV per maand bij je telefoonrekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochie79
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 10:56:
www.gsmeasy.nl

Hier kun je verschillende HDTVs uitkiezen bij een abonnement. Er gaat, afhankelijk van je abonnement, zo'n 400 euri van de priijs af. En je betaalt de TV per maand bij je telefoonrekening
Volgens mij zit er geen HDTV bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet je kijken bij LCD-TV ;)
Staan de Samsung 26" 27" 32" bij. De Philips 26" etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochie79
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 12:07:
moet je kijken bij LCD-TV ;)
Staan de Samsung 26" 27" 32" bij. De Philips 26" etc.
Die toestellen zijn HD ready, maar hebben geen HD scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat versta jij onder een HD scherm? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochie79
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 13:48:
wat versta jij onder een HD scherm? 8)7
1080p/1080i

De schermen die jij noemt zijn 'normale' lcd-schermen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
jochie79 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:10:
[...]

1080p/1080i

Nee, de een zijn HD Ready schermen en de ander Full HD schermen. Beide HD, immers: 720P is HD.

Ik zou ook voor Full HD gaan, maar op 26" ga jij echt geen Full HD scherm kunnen kopen. Daarnaast is het op die afmeting ronduit nutteloos om meer dan 720P weer te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carismagdi
Edit: Hier stond iets wat niet meer van belang is....

[ Voor 83% gewijzigd door carismagdi op 28-11-2006 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochie79
Plague schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:21:
[...]
Nee, de een zijn HD Ready schermen ...
jochie79 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 13:18:
[...]
Die toestellen zijn HD ready...
Plague schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:21:
[...]
... en de ander Full HD schermen.
Tegenwoordig zijn (bijna) alle schermen van 26" en groter HD-ready, deze worden in het dagelijks gebruik LCD-televisies danwel LCD-schermen genoemd eventueel aangevuld door de "marketing"-term HD Ready. Full HD-schermen worden verkocht onder de naam HD-televisies danwel HD-lcd etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tekla
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 18:59
Vanaf donderdag (30-11) bij MM in Ede staat de Samsung LE32T51B voor 650. Geen geld voor een 32"?
Maar is dit wat? Voor redelijk casual gebruik op slaapkamer, evt voor gebruik met pc/wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochie79
Tekla schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:11:
Vanaf donderdag (30-11) bij MM in Ede staat de Samsung LE32T51B voor 650. Geen geld voor een 32"?
Maar is dit wat? Voor redelijk casual gebruik op slaapkamer, evt voor gebruik met pc/wii.
Dat is inderdaad een goede aanbieding, elders betaal je minimaal €250,- meer. Echter is het wel een wat ouder scherm en heeft hij geen HDMI (wel DVI).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jochie79 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:10:
[...]

1080p/1080i

lol. je bedoelt full HD. Die schermen zijn nog bijna onbetaalbaar en veel te groot voor in de huiskamer. Die mij maar een betaalbare 720p HDTV. Dat is geen normaal lcd-scherm maar ook HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 16:39:
[...]

lol. je bedoelt full HD. Die schermen zijn nog bijna onbetaalbaar en veel te groot voor in de huiskamer. Die mij maar een betaalbare 720p HDTV. Dat is geen normaal lcd-scherm maar ook HD.
imo is het wel of niet. niet een klein beetje. Gewoon full HD of niet.

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vulcan750 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 12:37:
[...]

Sorry voor het late reageren, was niet eerder in de gelegenheid... gisteren mooie dvd gekeken. :+ (Enemy of the state) Maar oké, wat heb ik veranderd via Menu\Beeld:

PSM:
ingesteld op Gebruiker1
-Contrast 70
-Helderheid 55
-Kleur 25 (staat standaard op 50!!!)
-Scherpte 50
-Tint 0
CSM:
-Warm
XD:
XD contrast -> uit

Verder heb ik niets veranderd.
Beeld vind ik nu stukken beter dan de belachelijk slechte standaardinstellingen. XD mag dan een geavanceerde engine zijn, maar met XD contrast "aan" ziet het er niet uit bij anologe kabeltv. Gaat zwaar ten koste van doortekening in donkere scenes.
Bij weergave van dvd (via component/progressief) heb ik XD contrast wel aanstaan, en ziet alles er superscherp en gedetailleerd uit.
Heeft iemand ervaring met deze tv i.c.m. een digitagale ontvanger? Volgens mij kan je dan de door mij bij 4:3 uitzendingen veel gebruikte instelling 14:9 niet meer gebruiken.(?)
Edit: helderheid 70, moest 60 zijn.(typo) Inmiddels staat de helderheid op 55, toch iets mooier!
sorry voor mijn late late reactie, bedankt voor de tips.

echt ik heb de instellingen geprobeerd en ik vind kleur op 40 het mooist, op 25 is echt bijna alle kleur weg.. wordt zo'n herfst idee dan ;)

XD laat ik wel aanstaan op automatisch.. ik heb zowel via m'n xbox op component, dvd op hdmi, analoog en digitaal via rgb-scart getest en toch vind ik het met XD mooier en voller.

ik werk zelf met een digitale ontvanger van UPC, had niet zulk mooi beeld, wel goede signaalsterkte.
eerst dure scartkabel er aan gehangen, werd stukje beter, maar niet wat ik wilde.
toen m'n decoder rechtstreeks op een 2wegsplitter met F-Connectoren aangesloten (dus buiten m'n signaalversterker om) en toen werd het een heel stuk beter!
de 2wegsplitter zit rechstreeks op m'n groene kabel.

qua beeldkwaliteit kan ik digitaal zeker aanraden boven analoog (getest op UPC, Multikabel en Versatel netwerk.

14x9 werkt wel, maar je bent wel een stukje beeld kwijt als ik het goed bekijk. Gelukkig is dat over een half jaar ook geen probleem meer, aangezien de meeste zenders dan toch in breedbeeld gaan uitzenden.

voor mij maakt het niet zo veel uit, aangezien ik maar zo weinig analoog kijk.
voornamelijk dvd's, of series in HR-HD kwaliteit via m'n xbox.

Ik heb een component kabel voor m'n xbox gekocht en m'n xbox naar NTSC gezet. Nu kan ik 'm op 480p of 720p zetten en zo alles bekijken. echt prachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
KappeNou schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 17:46:
[...]

imo is het wel of niet. niet een klein beetje. Gewoon full HD of niet.
jochie79 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:08:

Tegenwoordig zijn (bijna) alle schermen van 26" en groter HD-ready, deze worden in het dagelijks gebruik LCD-televisies danwel LCD-schermen genoemd eventueel aangevuld door de "marketing"-term HD Ready. Full HD-schermen worden verkocht onder de naam HD-televisies danwel HD-lcd etc.
Wat jullie "vinden" doet er natuurlijk totaal niet toe. Of jij HD-Ready een marketingterm vindt of niet, doet er niet toe. HDTV is 720i of hoger, punt uit. Inderdaad, bijna alle 26"+ schermen zijn 720p, maar dan zijn het nog wel HD schermen :?

Je zegt over een Trust muis toch ook niet dat het geen muis is, omdat hij "maar" 800 dpi heeft, ipv de nu top-of-the-line 2000 dpi muizen?

Mensen moeten eens leren niet hun mening als feit weer te geven. De feiten zijn dat alles hoger dan 720i HD genoemd mag worden.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochie79
Plague schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 19:49:
[...]

[...]

Wat jullie "vinden" doet er natuurlijk totaal niet toe. Of jij HD-Ready een marketingterm vindt of niet, doet er niet toe. HDTV is 720i of hoger, punt uit. Inderdaad, bijna alle 26"+ schermen zijn 720p, maar dan zijn het nog wel HD schermen :?

Je zegt over een Trust muis toch ook niet dat het geen muis is, omdat hij "maar" 800 dpi heeft, ipv de nu top-of-the-line 2000 dpi muizen?

Mensen moeten eens leren niet hun mening als feit weer te geven. De feiten zijn dat alles hoger dan 720i HD genoemd mag worden.

:)
Offtopic: Ik heb nergens mijn mening gegeven. En om op je Trust muis vergelijking terug te komen, ik zeg nergens dat HD Ready schermen geen televisies zijn dus die vergelijking gaat niet op.
Wat mij betreft nu weer over op Plasma/Lcd: aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn jongens.. doe 's niet zo kinderachtig over dat hele hd ready of full hd gebeuren..

was gewoon een misverstand..

de bedoeling was waarschijnlijk dat de tv's die 720p aankunnen hd ready zijn en 1080p full hd.

nu lief elkaar een handje geven en dan krijgen jullie een doosje krentjes en mogen jullie verder spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 18:55:
[...]

sorry voor mijn late late reactie, bedankt voor de tips.

echt ik heb de instellingen geprobeerd en ik vind kleur op 40 het mooist, op 25 is echt bijna alle kleur weg.. wordt zo'n herfst idee dan ;)

XD laat ik wel aanstaan op automatisch.. ik heb zowel via m'n xbox op component, dvd op hdmi, analoog en digitaal via rgb-scart getest en toch vind ik het met XD mooier en voller.

ik werk zelf met een digitale ontvanger van UPC, had niet zulk mooi beeld, wel goede signaalsterkte.
eerst dure scartkabel er aan gehangen, werd stukje beter, maar niet wat ik wilde.
toen m'n decoder rechtstreeks op een 2wegsplitter met F-Connectoren aangesloten (dus buiten m'n signaalversterker om) en toen werd het een heel stuk beter!
de 2wegsplitter zit rechstreeks op m'n groene kabel.

qua beeldkwaliteit kan ik digitaal zeker aanraden boven analoog (getest op UPC, Multikabel en Versatel netwerk.

14x9 werkt wel, maar je bent wel een stukje beeld kwijt als ik het goed bekijk. Gelukkig is dat over een half jaar ook geen probleem meer, aangezien de meeste zenders dan toch in breedbeeld gaan uitzenden.

voor mij maakt het niet zo veel uit, aangezien ik maar zo weinig analoog kijk.
voornamelijk dvd's, of series in HR-HD kwaliteit via m'n xbox.

Ik heb een component kabel voor m'n xbox gekocht en m'n xbox naar NTSC gezet. Nu kan ik 'm op 480p of 720p zetten en zo alles bekijken. echt prachtig!
Bedankt voor je bevindingen Beach177. Het blijft in het begin toch wat vogelen met de instellingen. (tweaken dus eigenlijk :+ )
Bij mij is kleur op 40 echt veel teveel van het goede. Ik heb kleur nu op 27 staan (ietsje hoger dus), en bij mij zijn de kleuren dan behoorlijk natuurlijk; niet overdreven, maar zeker ook niet flets!
Hier komt zeer binnenkort ook een digitale ontvanger, mogelijk kan ik dan ook wel de XD contrast aan laten staan (zoals ik nu ook bij dvd weergave heb ingesteld)
Ben i.i.g. sowieso erg blij met m'n LG... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Progress heeft trouwens een leuke 37" (94CM) Acer staan. Hd-ready. Voor € 869.56 (inclusief BTW) Afbeeldingslocatie: http://www.progress.nl/foto.asp?img=/productinformatie/illustraties/Monitoren/at3704.jpg
Specs:
Fabrikantnummer: EV.M1307.006

2 jaar aan huis garantie door Acer
Specificaties:
Productbeschrijving Acer AT3704 - LCD-TV - 37"
Producttype LCD-TV
Diagonale afmeting 37" - breedscherm
Afmetingen (BxDxH) 114 cm x 28.5 cm x 64 cm
Gewicht 28.5 kg
TV-type Gereed voor HD
Resolutie 1366 x 768
PC Interface DVI, VGA (HD-15), HDMI
HDCP-compatibel Ja
Technologie TFT actieve matrix
Progressive scan Ja
Aantal ontvangers 1
Multikanaalvoorbeeld Picture-in-picture (PIP - beeld-in-beeld), picture-on-picture (POP - beeld-op-beeld), PBP
Voorzieningen 3:2 rolcompensatie, 2:2 rolcompensatie
Uitvoermodus geluid Stereo
Speaker Systeem 2 luidsprekers
Stereo-ontvangstsysteem NICAM, A2
Afstandsbediening Afstandsbediening
Stroom 120/230 V wisselstroom ( 50/60 Hz )
Garantie van de fabrikant 2 jaar garantie
Prijs:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/?ProduktID=139943
Momenteel ergens anders nog voor 1 euro goedkoper. Maar vind het toch niet duur :).

Deze tv bij Kieskeurig. Hier staat dat die niet hdready is, maar volgens mij is 1366 x 768 dat wel. Toch?

[ Voor 14% gewijzigd door Kecin op 29-11-2006 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met die specs lijkt het me dat hij hd ready is.

als we de richtlijnen van hdready.nl erbij pakken:

Een tv toestel is HD-Ready wanneer hij voldoet aan de volgende eisen: een minimale resolutie van 720 lijnen breedbeeld en een High Definition input via een component aansluiting én een DVI of HDMI.

Een HDReady toestel moet dus aan de volgende voorwaarden voldoen:

*

De resolutie bedraagt minstens 720 lijnen (de meeste hdready toestellen zijn 1366 x 768)
*

Het toestel aanvaardt HD signalen via
o

Analoge YPbPr
o

DVI of HDMI: het moet volgende signalen ondersteunen:
+

1280x720 @ 50 en 60Hz progressive scan ("720p")
+

1920x1080 @ 50 en 60Hz interlace ("1080i")
o

De DVI of HDMI input ondersteunt kopieerbeveiliging (HDCP)

het zou kunnen zijn dat de dvi/hdmi geen hdcp ondersteunt, maar dat denk ik niet.

meestal zit kieskeurig er gewoon naast.. die zei ook over mijn LG LCD dat hij maar 1 hdmi had ipv 2

verder is het een hele mooie aanbieding voor dat geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:09

T-8one

take it easy, take a sisi

Wat is het voordeel van een HDMI ingang t.o.v. DVI ingang bij een HD-ready tv?

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 09:39
HDMI heeft ook geluid als ik mij niet vergis, DVI is enkel beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 17:44:
heeft er iemand ervaring met de pioneer PDP-4270XD?

hoe meer feedback, hoe liever!

thanks

thewitten
Niet zozeer met de 4270XD, maar wel met de 427XA.
Super TV, wat erg sceptisch of de pioneer het grote prijsverschil met bijvoorbeeld een pana waard was.
Maar echt, elk dubbeltje dubbel en dwars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Domino schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:51:
[...]

Niet zozeer met de 4270XD, maar wel met de 427XA.
Super TV, wat erg sceptisch of de pioneer het grote prijsverschil met bijvoorbeeld een pana waard was.
Maar echt, elk dubbeltje dubbel en dwars.
Als het goed is komt de 427XA hier ook vandaag of morgen te staan. Heb je de TV al geprobeerd aan te sturen via de computer, en hoe ziet dat er dan uit?

-edit: Er is net gebeld dat ze hem zo komen brengen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2006 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:59:
[...]

Als het goed is komt de 427XA hier ook vandaag of morgen te staan. Heb je de TV al geprobeerd aan te sturen via de computer, en hoe ziet dat er dan uit?

Maak ff wat pics ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:20

Alfisti

So macht Reisen Spaß

koendt schreef op woensdag 29 november 2006 @ 12:10:
HDMI heeft ook geluid als ik mij niet vergis, DVI is enkel beeld
Juist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En op het moment dat ik poste dat ze hem zo kwamen brengen stonden ze voor de deur. Echt een prachtig scherm. Was natuurlijk wel even wennen dat de tv een maatje groter is dan de oude.

Zal binnenkort wel even proberen een paar foto's te maken van het scherm.

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:59:
[...]

Heel snel een laptop op aan gesloten, maar nog niet naar tevredenheid. Wacht wel tot er een volwaardige HTPC komt.

Eerst een nieuwe receiver.

• Sjaak_Trekhaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Ik kreeg zojuist de mailing van Alternate, daarin zag ik het volgende:
http://www.alternate.nl/h...=el5u10&showTechData=true

Een Samsung 27" 1366x768 LCD scherm met (voor mijn ogen) leuke specs, ala €599.
Wat is jullie mening hierover, goede aanbieiding?

Verwijderd

samsung en sony hebben toch al full hd schermen...en samsung valt mee in prijs....dus onbetaalbaar zou ik het niet noemen...maarja..ieder moet naar zichzelf kijken en beslissen wat hij ervoor wil geven hé ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 16:39:
[...]

• Pollore
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-06 13:49
De samsung LE27S71 is al bij meerdere online zaken 560 euro. Alternate is dus duur in vergelijking. Helaas heeft deze tv te weinig aansluitingen naar mijn smaak.

Upside down

• J-air
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11-2023
Craytahar schreef op donderdag 30 november 2006 @ 20:09:
De samsung LE27S71 is al bij meerdere online zaken 560 euro. Alternate is dus duur in vergelijking. Helaas heeft deze tv te weinig aansluitingen naar mijn smaak.
weinig? Ik vind het het Xbox360 scherm dat er te krijgen is. Analoog schijnt ie een beetje knake te zijn met met de opkomende digitale televisie is that problem solved.

1 x VGA
1 x HDMI
1 x componenten (5x BNC)
1 x S-Video
1 x VideoCinch
2 x Scart
1 x StereoCinch

Verwijderd

jochie79 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 13:18:
[...]

Die toestellen zijn HD ready, maar hebben geen HD scherm.
Wat is het dan? Standard Definition?
8)7

Verwijderd

Hey iedereen, heb vandaag na heel lang twijfelen de Philips 32PF9541 Ambilight gekocht. Ik kon hem kopen aan een fantastische prijs, dus eindelijk beslist:-) Fantastische tv, uitstekend beeld via analoge tv, een beetje na-ijl effect op dvd en véél na-ijl effect via digitale tv... Het ligt dus niet aan de tv aangezien de tuner wel goed weergeeft. Heeft er iemand ervaring met dit probleem? Ik heb goedkope scart kabels en ik weet wel dat je beter beeld hebt met duurdere, maar kan het ook zijn dat ik na-ijl effecten heb door slechte kabels?! De tv heeft 6ms response tijd, en Pixel Plus 2 HD, DNM, ... In de winkel sprong hij boven alle goedkopere tv's uit, zelfs beter dan sommige duurdere sony's... En in vergelijking met andere tv's die schokken bij snel bewegende beelden was deze tv samen met de 32PF9531, en de duurdere ambilights, een van de enige die vloeiend beeld weergeeft. Ligt het volgens jullie aan de kabels of kan het ook wat anders zijn? Ik zou namelijk wel bereid zijn om nieuwe kabels te kopen, maar deze zijn duur en ik wil een koop vermijden die niet noodzakelijk is... Als het aan de kabels ligt, weet er dan iemand me te vertellen wat kwalitatief goede kabels zijn voor een redelijke prijs? Ik heb 3 scarts nodig en 1 HDMI kabel, dus ik wens geen 150 euro te betalen per kabel of ik betaal me blauw:-) Of kan het toch aan iets anders liggen? Ik heb gewoon de instellingen van de tv die aangeraden werden gebruikt (als je de tv de eerste maal gebruikt dan vraagt hij in 4 stappen wat je het mooiste beeld vind en aan de hand daarvan stelt hij het beeld in).

Graag een beetje hulp.

Als er iemand is die graag wat weet over de tv, technisch, persoonlijk, aansluitingen, kwaliteit, ... van deze of de 9531, ik heb de laatste dagen niet anders gedaan dan winkels ed bezocht dus ik ben goed op de hoogte;)

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-09 09:42
Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 21:23:
Hey iedereen, heb vandaag na heel lang twijfelen de Philips 32PF9541 Ambilight gekocht. Ik kon hem kopen aan een fantastische prijs, dus eindelijk beslist:-)
Zeker bij de IT's?

• Vulcan750
@StevenLee; de Lidyl heeft momenteel mooie, en niet dure AVkabels in de aanbieding!
Hdmi-kabel met vergulde pluggen voor € 9,99, vergulde scartkabel (redelijk dik) voor € 7,99 en componentenkabel met vergulde pluggen voor slechts €4,99! (voor een vergelijkbare kwaliteit heb ik vorige week bij de MM € 15,49 voor betaald...)
Misschien allemaal niet top-of-the-bill of 100% high-end, maar probeer deze (heel behoorlijke) kwaliteit maar eens elders te krijgen voor zulke prijsjes! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neen, in Belgie bij Krefel, ik heb de allerlaagste prijs opgesnord, en de Krefel past zijn prijzen aan, dus heb ik hem lekker laag kunnen kopen:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@StevenLee; de Lidyl heeft momenteel mooie, en niet dure AVkabels in de aanbieding!
Hdmi-kabel met vergulde pluggen voor € 9,99, vergulde scartkabel (redelijk dik) voor € 7,99 en componentenkabel met vergulde pluggen voor slechts €4,99! (voor een vergelijkbare kwaliteit heb ik vorige week bij de MM € 15,49 voor betaald...)
Misschien allemaal niet top-of-the-bill of 100% high-end, maar probeer deze (heel behoorlijke) kwaliteit maar eens elders te krijgen voor zulke prijsjes! :*)

THANX voor de tip Vulcan, ga ik zeker es voor kijken. Als de problemen die ik heb aan mijn kabels liggen natuurlijk, want dat vraag ik me nog altijd sterk af... Als er iemand is de me kan zeggen aan wat het ligt (zie enkele topics hierboven), of andere suggesties, laat gerust weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77
  • Laatst online: 30-08 14:04

rick77

... get to the point!

Is die 32PF9541 bij It's (1599 euro) exclusief de 200 euro Philips actie? Dus voor 1399 netto?
32PF9551 (zelfde tv, met antraciete rand aan onderkant) stond bij de MM voor dezelfde prijs (1399 na philips geld terug).

Misschien zaterdag gaan halen dan (laatste dag philips actie). Welke winkel is beter qua service (evt. extra garantie, omruilmogelijkheden i.v.m. defect pixels, dat soort dingen...)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rick77 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 08:23:
[...]

Is die 32PF9541 bij It's (1599 euro) exclusief de 200 euro Philips actie? Dus voor 1399 netto?
32PF9551 (zelfde tv, met antraciete rand aan onderkant) stond bij de MM voor dezelfde prijs (1399 na philips geld terug).

Misschien zaterdag gaan halen dan (laatste dag philips actie). Welke winkel is beter qua service (evt. extra garantie, omruilmogelijkheden i.v.m. defect pixels, dat soort dingen...)?
MM, je kan daar altijd ruilen. Als je zegt dat de kleur niet goed pastte bij de ogen van je goudvis vinden ze het nog goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
rick77 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 08:23:
[...]

Bij de IT's krijg je nu ook 150 euro retour als je mee doet met hun "Visa actie" - zie http://www.its-x-tra.nl/Informatie/Actie/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 02:50:
THANX voor de tip Vulcan, ga ik zeker es voor kijken. Als de problemen die ik heb aan mijn kabels liggen natuurlijk, want dat vraag ik me nog altijd sterk af... Als er iemand is de me kan zeggen aan wat het ligt (zie enkele topics hierboven), of andere suggesties, laat gerust weten!
Als je echt scarts van een knaak aan je mooie Philips lcv heb zitten, dan zou ik deze sowieso vervangen. De echt goedkope scarts zijn i.i.g. niet zo goed afgeschermd voor storingen. Of daar het na-ijlen mee verholpen wordt, denk ik niet! Ik denk eerder aan instellingen in het setupmenu.
Z.g. "beeldverbeteraars", pixelplus of iets dergelijks. Van sommige beeldverbeteraars wordt het beeld toch niet altijd echt beter (elk voordeel heb z'n nadeel...) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet eerlijk zeggen, ik heb de lidl kabels ook gekocht, ik zag ze liggen en ik denk, nou voor dat geld wil ik gewoon wel eens zien hoe dat er uit ziet.

tot zover heb ik de scart en de hdmi vergeleken met een scart van vd hul en een hdmi van hama en het valt me helemaal niet tegen.

zeker bij de scart zie ik wel verschil nog, maar als ik de lidl scart vergelijk met de standaard scart die bij m'n digitale upc decoder zat, dan is die lidl scart enorm veel beter.

dus die kabels zijn zeker aanraders. je kan ze beter kopen dan de goedkoopste hdmi bij de mediamarkt te halen voor 25 euro of een crappy scart voor 8 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 11:56:
ik moet eerlijk zeggen, ik heb de lidl kabels ook gekocht, ik zag ze liggen en ik denk, nou voor dat geld wil ik gewoon wel eens zien hoe dat er uit ziet.

tot zover heb ik de scart en de hdmi vergeleken met een scart van vd hul en een hdmi van hama en het valt me helemaal niet tegen.

zeker bij de scart zie ik wel verschil nog, maar als ik de lidl scart vergelijk met de standaard scart die bij m'n digitale upc decoder zat, dan is die lidl scart enorm veel beter.

dus die kabels zijn zeker aanraders. je kan ze beter kopen dan de goedkoopste hdmi bij de mediamarkt te halen voor 25 euro of een crappy scart voor 8 euro.
Nogmaal thanx voor de tip, denk erover om er te gaan halen, moet alleen naar NL geraken...

Zou dit ervoor zorgen dat mijn ghosting bij bepaalde bronnen verminderd? Want daar heeft nog altijd niemand op geantwoord:-o

Groeten

Steven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Pioneer PDP-427XA

gemaakt met k750i, uitzending is analoog

Afbeeldingslocatie: http://img215.imageshack.us/img215/3926/dsc01017kleinervz3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img96.imageshack.us/my.php?image=dsc01016kleinerlk9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img222.imageshack.us/my.php?image=dsc01015kleinerjt9.jpg

Ik weet dus niet echt goed hoe je een plaatje upload en de link post maarja, als iemand het uit wil leggen dan wil ik het veranderen. Anders maar zo hor..

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2006 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Alledrie de links verwijzen naar de root van imageshack, niet naar geuploadde plaatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 13:24:
De Pioneer PDP-427XA

gemaakt met k750i, uitzending is analoog

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik weet dus niet echt goed hoe je een plaatje upload en de link post maarja, als iemand het uit wil leggen dan wil ik het veranderen. Anders maar zo hor..
offtopic:
Plaatje uploaden op Imageshack, zoals je waarschijnlijk gedaan hebt, en dan de "direct link" pakken en hier tussen [img] tags zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even over kabels; profigold levert wel goed spul voor een mooie prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 13:46:
Nog even over kabels; profigold levert wel goed spul voor een mooie prijs :)
de kabels van allekabels.nl zijn ook zeer netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77
  • Laatst online: 30-08 14:04

rick77

... get to the point!

Kreeg Harense Smid krantje in de bus: donderdag, vrijdag en zaterdag (6, 7, 8 dec.) 19% korting op alle lcd en plasma tv's...

klinkt natuurlijk interessant, echter de modellen afgebeeld op de folder... hmm... weet iemand of tijdens deze dagen alle modellen te krijgen zijn of is het een leegverkoop van oudere modellen?

specifiek ben ikzelf geinteresseerd in de 32PF9531 van philips (zonder ambilight) of een toestel met ambilight (32PF9541, 9641) als deze een beetje interessant geprijsd is. Weet iemand toevallig tegen welke prijzen deze toestellen normaal verkocht worden bij Harense Smid en of deze te krijgen zijn tijdens de actieperiode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Het zou leuk zijn als modellen van Samsung, waar de 150 euro cash back voor geld, ook afgeprijst zijn (bijvoorbeeld de 32n71b).

Jammer dat de nieuwste folder nog niet online staat.

[ Voor 18% gewijzigd door Jasper op 05-12-2006 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoorde dat bij MM een Philips 26" voor 555 euri te koop was.
weet niet of dat klopt of welke het dan zou zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Laatst online: 03-09-2023
bij expert hebben ze een LG 81 cm LCD-TV voor 749. Kan iemand zien welk model dit precies is? Vermelden ze namelijk niet in de folder.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

32LC2R of de opvolger (32LC25R of 32LC3R, welke van de 2 weet ik niet. Moet je even plaatjes opzoeken)
Pagina: 1 ... 15 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.