in duiven staan ze nog. Ik was er zaterdag. zag er goed uit. Heb alleen zelf een half jaar geleden al een panasonic gekochtevol schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 07:30:
[...]
Ik wil wel! Maar heb geen officecentre pasje.
Nogmaals, als er iemand in de buurt van Den Bosch is met een pasje dan houd ik me aanbevolen! (nadat ik gechecked heb of ze uberhaupt nog te leveren zijn)
Naar ik begrijp waren ze de eerste dag al op alle vestigingen uitverkocht / gereserveerd...evol schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 07:30:
[...]
Ik wil wel! Maar heb geen officecentre pasje.
Nogmaals, als er iemand in de buurt van Den Bosch is met een pasje dan houd ik me aanbevolen! (nadat ik gechecked heb of ze uberhaupt nog te leveren zijn)
[ Voor 5% gewijzigd door Beun_de_Haas op 04-10-2006 06:25 ]
Verwijderd
Sja, moeilijke keuzes, ben ook aan het kijken voor een niet al te grote en dure HD TV als monitor cq TV, plus voorbreiding op 360/PS3 en Sport1HD. Voor 777,- heb je de Philips 32pf5411 bij de MM in Ehv, 1366x768 resolutie en ook 81 cm.
65 euro meer dan de Fujitsu/Siemens bij Office Centre, maar dan heb je wel een Philips LCD scherm met alle bekende Philips nonsens erop (3D combfilter, Digital Crystal Clear, anti-kartel, Digital noise reduction, Contrast Plus blahblah etc), ondanks marketing-hype-termen is het toch wel een iets betere TV dan die Siemens denk ik qua beeld.
Stuk hogere contrast-ratio (1600:1 i.p.v. 1000), dubbele geluidsvermogen, 1000 pagina's TT i.p.v 250, 2x HDMI i.p.v. 1 DVI, en nog steeds dik 100 euro onder de prijs van internetshops.
Daar staat trouwens ook de Sharp LC32GD7E in de aanbieding voor 899. Dat is ook 32 inch 1366x768, en dat scheelt 700 euro met internetshops. Moet je van houden, Sharp heeft ook leuke schermpjes en velen hypen de beeldkwaliteit en het design, maar snap niet waarom ze doorgaans zoveel duurder zijn dan die Philips/Samsung/Sony schermpjes van die grootte. Is qua specs niet veel beter, behalve dan dat ie een DVB-T en DVB-S tuner heeft, maar snap niet wat dat inhoudt (anybody?).
En momenteel staat ook een Sony KLV26A10E voor 666 euro in de aanbieding, wel 66cm, maar ongeveer zelfde LCD-specs. Die Samsung 42' plasma is mij te lage resolutie, die staat nu voor 1299.
65 euro meer dan de Fujitsu/Siemens bij Office Centre, maar dan heb je wel een Philips LCD scherm met alle bekende Philips nonsens erop (3D combfilter, Digital Crystal Clear, anti-kartel, Digital noise reduction, Contrast Plus blahblah etc), ondanks marketing-hype-termen is het toch wel een iets betere TV dan die Siemens denk ik qua beeld.
Stuk hogere contrast-ratio (1600:1 i.p.v. 1000), dubbele geluidsvermogen, 1000 pagina's TT i.p.v 250, 2x HDMI i.p.v. 1 DVI, en nog steeds dik 100 euro onder de prijs van internetshops.
Daar staat trouwens ook de Sharp LC32GD7E in de aanbieding voor 899. Dat is ook 32 inch 1366x768, en dat scheelt 700 euro met internetshops. Moet je van houden, Sharp heeft ook leuke schermpjes en velen hypen de beeldkwaliteit en het design, maar snap niet waarom ze doorgaans zoveel duurder zijn dan die Philips/Samsung/Sony schermpjes van die grootte. Is qua specs niet veel beter, behalve dan dat ie een DVB-T en DVB-S tuner heeft, maar snap niet wat dat inhoudt (anybody?).
En momenteel staat ook een Sony KLV26A10E voor 666 euro in de aanbieding, wel 66cm, maar ongeveer zelfde LCD-specs. Die Samsung 42' plasma is mij te lage resolutie, die staat nu voor 1299.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2006 08:34 ]
Op het moment is er nog een leuke aanbieding van een Samsung lcd tv bij Its.
Het gaat om de volgende tv:
SAMSUNG LCD televisie LE 27T51 BX BB TFT
Meer specs
Hij staat in de aanbieding voor 588 euro dus behoorlijk goedkoop.
Zijn er al mensen die ervaring hebben met deze TV?
Het gaat om de volgende tv:
SAMSUNG LCD televisie LE 27T51 BX BB TFT
Meer specs
Hij staat in de aanbieding voor 588 euro dus behoorlijk goedkoop.
Zijn er al mensen die ervaring hebben met deze TV?
[ Voor 8% gewijzigd door Compusmurf op 04-10-2006 08:44 ]
Verwijderd
Ik wil niet meteen als spelbederver optreden maar die Samsung T serie staat nou niet echt bekend om zijn fraaie beeldkwaliteit. Vooral met analoge tv is het kort gezegd: brak. Ook zijn de zwartwaardes ronduit slecht in die tv dus in dat opzicht zou ik hem niet willen hebben. Prijs is inderdaad wel goed maar ik zou nog even doorsparen.
Oordeel zelf, misschien vind jij hem wel goed genoeg
En trap er niet in als de tv ergens staat te spelen met een HD-filmpje want dan lijkt alles mooi.
Oordeel zelf, misschien vind jij hem wel goed genoeg
Ik heb hem gisteren toevallig gezien in een winkel met een analoog tv signaal en moest zeggen dat hij beter was als een philips van kleiner formaat.Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 09:16:
Ik wil niet meteen als spelbederver optreden maar die Samsung T serie staat nou niet echt bekend om zijn fraaie beeldkwaliteit. Vooral met analoge tv is het kort gezegd: brak. Ook zijn de zwartwaardes ronduit slecht in die tv dus in dat opzicht zou ik hem niet willen hebben. Prijs is inderdaad wel goed maar ik zou nog even doorsparen.
Oordeel zelf, misschien vind jij hem wel goed genoegEn trap er niet in als de tv ergens staat te spelen met een HD-filmpje want dan lijkt alles mooi.
Maar zijn er nog alternatieven?
Als we het toch over Sharp hebben..waarom deze dan niet: http://www.sharp.nl/php/p.php?par=18_no_no_1504Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 08:28:
of in vergelijking: http://www.kieskeurig.nl/...6C2DB8D38C125709100377658
Ben naar deze zelf wel geintresseerd, zit zo een beetje alles wat erop moet zitten (voor mij dan: analoog tv / xbox 360 / dvd speler / later eventueel voor hd-dvd of blu-ray via hdmi), naar mijn idee ook een mooi design, goeie reviews en de prijs ook niet vergeten (rond €850)...zou hem alleen wel een keer werkend willen zien. Iemand enige ervaring hiermee??
Ik ben nu aan het kijken naar de Sony KDL-46W2000 (omdat ik de 46X2000 toch wat aan de prijzige kant vind) en die kom ik bij (jaja) BeterWitgoed (annex de Witgoeddiscounter) tegen voor 2899/2939 euro (http://www.beterwitgoed.n...1.17.59.170&zoekopdracht=)
wat wel een erg goede deal is vergeleken met andere shops en uberhaupt voor een 46" FullHD-scherm. Daar ligt de prijs eerder rond de 3700 euro, bijv. Plasmavisie.nl, dat de 46X2000 aanbiedt voor 4295 euro (erg goede prijs) vraagt voor de W2000 3795 euro.
Ik kan alleen erg weinig specificaties vinden, op de NL Sony-site wordt de W helemaal niet genoemd. Enige belangwekkende verschil tussen de X en de W is voor zover ik kan zien het feit dat de X twee tuners heeft en dat de W een wat lagere helderheid heeft.
wat wel een erg goede deal is vergeleken met andere shops en uberhaupt voor een 46" FullHD-scherm. Daar ligt de prijs eerder rond de 3700 euro, bijv. Plasmavisie.nl, dat de 46X2000 aanbiedt voor 4295 euro (erg goede prijs) vraagt voor de W2000 3795 euro.
Ik kan alleen erg weinig specificaties vinden, op de NL Sony-site wordt de W helemaal niet genoemd. Enige belangwekkende verschil tussen de X en de W is voor zover ik kan zien het feit dat de X twee tuners heeft en dat de W een wat lagere helderheid heeft.
Die T serie niet nemen. Je kan de nieuwere S71 serie nemen. Die is voor een 27 inch online te koop voor 628. Check kieskeurig maar ofzo. Je kan veel beter online kopen. Geen risico's want de garantie verloopt toch via Samsung zelf die bij je thuis langs komt als er iets stuk is. Je bent dus stom als je onnodig extra geld gaat uitgeven in een normale winkel.Compusmurf schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 10:10:
[...]
Ik heb hem gisteren toevallig gezien in een winkel met een analoog tv signaal en moest zeggen dat hij beter was als een philips van kleiner formaat.
Maar zijn er nog alternatieven?
Verwijderd
Deze is misschien nog wel interessanter dan die MM-Sharp aanbieding ja. Jouw model is in 2006 geintroduceerd en heeft die nieuwere 6ms schempjes, en de betere contrastratio's (1200:1 vs 800:1). Nog beter beeld dan die ander al was dus.Superbol schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 10:50:
[...]
Als we het toch over Sharp hebben..waarom deze dan niet: http://www.sharp.nl/php/p.php?par=18_no_no_1504
of in vergelijking: http://www.kieskeurig.nl/...6C2DB8D38C125709100377658
Ben naar deze zelf wel geintresseerd, zit zo een beetje alles wat erop moet zitten (voor mij dan: analoog tv / xbox 360 / dvd speler / later eventueel voor hd-dvd of blu-ray via hdmi), naar mijn idee ook een mooi design, goeie reviews en de prijs ook niet vergeten (rond €850)...zou hem alleen wel een keer werkend willen zien. Iemand enige ervaring hiermee??
Belangrijkste andere technische verschil lijkt toch dat dubbele tuner-verhaal te zijn, bij kieskeurig zijn ze niet helemaal wakker bij de vergelijkingen want op de Samsung site staat ook dit DVB-S/DVB-T verhaal, en kennelijk kan de GD7E daardoor ook PIP aan.
840 is in ieder geval interessantere prijs dan 899. Wat dat aangaat is het ook maar allemaal net wat je wil en wat je belangrijker vindt. Ik moet ze beide ook eens gaan bekijken in actie, user-reviews van allebei zijn wel goed.
Ik doe nog 1 poging:
Is er iemand die mij kan helpen de Fujitsu van de Office Centre aan te schaffen?
Oftewel is er iemand die een Office center pasje heeft en mij wil helpen?
Is er iemand die mij kan helpen de Fujitsu van de Office Centre aan te schaffen?
Move along people. Nothing to see here.
Verwijderd
Is er iemand die mij kan helpen de Fujitsu van de Office Centre aan te schaffen?evol schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 08:12:
Ik doe nog 1 poging:
Oftewel is er iemand die een Office center pasje heeft en mij wil helpen? :>[/quote]
Ik had je graag geholpen, maar helaas zijn ze allemaal uitverkocht (volgens mij werd dat ook al gezegd eerder in dit forum). Was eergisteren in filiaal Nieuwegein en daar zeiden ze dat alleen Zwolle er nog 10 had staan en na een belletje naar dat filiaal bleek dat al deze 10 gereserveerd waren. Super balen want ik had er graag een gehad voor die prijs!
...Misschien komt 'ie nog een keer in de aanbieding binnenkort?
Denk dat ik dit draadje maar blijf volgen...
Net even gebeld met Office Centre Den Bosch.
Ook daar uitverkocht dus, helaas.
Wel nieuws, er komt een alternatief.
De Acer 3220 wordt voor dezelfde prijs aangeboden:
http://www.kieskeurig.nl/...E0B23C12571C0004EE2C6.htm
Jammer, want die is niet zo stijlvol. Ik zoek verder
Ook daar uitverkocht dus, helaas.
Wel nieuws, er komt een alternatief.
De Acer 3220 wordt voor dezelfde prijs aangeboden:
http://www.kieskeurig.nl/...E0B23C12571C0004EE2C6.htm
Jammer, want die is niet zo stijlvol. Ik zoek verder
Move along people. Nothing to see here.
Verwijderd
Precies! Vond het design in deze wat belangrijker dan de beeldkwaliteit. Tenslotte is minimaal 50% van de tijd de tv uit... Beeld moet natuurlijk wel om aan te zien zijn, maar hoeft niet de top te zijn. Heb liever betere audio....
Kijk anders eens naar de Hyundai Q320 (of Q321/A321). Is ook heel stijlvol (en betaalbaar), alleen jammer dat hij nergens 'live' staat...
Kijk anders eens naar de Hyundai Q320 (of Q321/A321). Is ook heel stijlvol (en betaalbaar), alleen jammer dat hij nergens 'live' staat...
Heeft er iemand ervaring met de nieuw Pioneer 427x lijn?
Zit te twijfelen om een 4270xa te kopen, echter zijn er een aantal zaken die me niet bevallen:
Slechts 1 HDMI input.
Ook slechts 1 component input.
Geen PC ingang.
Pluspunten zijn dan wel de beeldkwaliteit en de vormgeving. Tevens is ook de prijs voor een pioneer plasma zeer aantrekkelijk (~2500 euro winkelprijs).
Daarom mijn volgende vraag, indien ik een DVD speler bijkoop die aan upscaling doet (720p) of later een HD-DVD/BR speler, kan dit via scart of gaat dit via HDMI werken? Er zijn namelijk wel 3 euro-scart inputs aanwezig. Of wordt het dan werken met een HDMI switch box?
Voor de duidelijkheid, het gaat om deze plasma:

Groot plaatje op : http://www.pioneer.nl/ima...ioneer/pdp4270x_large.jpg
Zit te twijfelen om een 4270xa te kopen, echter zijn er een aantal zaken die me niet bevallen:
Slechts 1 HDMI input.
Geen PC ingang.
Pluspunten zijn dan wel de beeldkwaliteit en de vormgeving. Tevens is ook de prijs voor een pioneer plasma zeer aantrekkelijk (~2500 euro winkelprijs).
Daarom mijn volgende vraag, indien ik een DVD speler bijkoop die aan upscaling doet (720p) of later een HD-DVD/BR speler, kan dit via scart of gaat dit via HDMI werken? Er zijn namelijk wel 3 euro-scart inputs aanwezig. Of wordt het dan werken met een HDMI switch box?

[ Voor 3% gewijzigd door Domino op 06-10-2006 10:11 ]
Een dvd speler die kan upscalen kan dat niet over scart. Alleen hdmi of component. Maar over component mag tegenwoordig niet meer (van de filmstudio's) dus je vind vrijwel alleen nog maar upscalende dvd spelers over hdmi.Domino schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 10:10:
Heeft er iemand ervaring met de nieuw Pioneer 427x lijn?
Slechts 1 HDMI input.
Geen PC ingang.
[afbeelding]
Dus moet ik met een HDMI switch gaan klooien, jammer. Dan wordt het hem hiet.
Verwijderd
of bv een receiver nemen zoals de pioneer 1016 of hoger, die 2 hdmi in en 1 hdmi uit heeftDomino schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 16:45:
Dus moet ik met een HDMI switch gaan klooien, jammer. Dan wordt het hem hiet.
Sinds wanneer heeft de filmindustrie zeggenschap over wat er wel en niet op mag zitten ???Swoosh schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:08:
[...]
Een dvd speler die kan upscalen kan dat niet over scart. Alleen hdmi of component. Maar over component mag tegenwoordig niet meer (van de filmstudio's) dus je vind vrijwel alleen nog maar upscalende dvd spelers over hdmi.
[LTS][MTS][HTS]
Wat geloof je het niet? Ze willen gewoon niet dat een hoge resolutie signaal over een analoge aansluiting vervoerd wordt ivm het kopieren van films. Vandaar ook de implementatie van HDCP bij de nieuwe digitale aansluitngen. Maar dit is nogal offtopic.emiel1984 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 12:38:
[...]
Sinds wanneer heeft de filmindustrie zeggenschap over wat er wel en niet op mag zitten ???
Verwijderd
argument is goed maar er zijn zat spelers die upscalen via zowel component en hdmi. No problemo lijkt mij.
Nu in de aanbieding bij ITS:
Tatung 32" lcd tv, een hd ready scherm.
Ik geloof voor de prijs van 688.
Iemand al meer informatie over deze tv?
-edit-
Na ff googelen is dit hem volgens mij
.

* Resolution: 1366 x768
* Contrast Ratio: 1000:1
* Brightness: 550 cd/m2
* Viewing Angle: 170° (H) / 170° (V)
* Response Time:8 ms
* Integrated DVB-T tuner
* HDMI connectivity x 1, DVI-D x 1
* Two (2) SCART (RGB / CVBS / SVHS), one (1) Composite AV, one (1) S-Video and one (1) component video inputs
* 1000 page-Teletext
Source...
Tatung 32" lcd tv, een hd ready scherm.
Ik geloof voor de prijs van 688.
Iemand al meer informatie over deze tv?
-edit-
Na ff googelen is dit hem volgens mij

* Resolution: 1366 x768
* Contrast Ratio: 1000:1
* Brightness: 550 cd/m2
* Viewing Angle: 170° (H) / 170° (V)
* Response Time:8 ms
* Integrated DVB-T tuner
* HDMI connectivity x 1, DVI-D x 1
* Two (2) SCART (RGB / CVBS / SVHS), one (1) Composite AV, one (1) S-Video and one (1) component video inputs
* 1000 page-Teletext
Source...
[ Voor 67% gewijzigd door Kecin op 11-10-2006 11:22 . Reden: Extra info ]
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Verwijderd
Tatung is afaik een fabrikant van lcd panelen, zit dus hun eigen scherm in. Scheelt hun kosten, dus in theorie zou de prijs/kwaliteit verhouding goed moeten zijn. (en dat is hij ook geloof ik, in een vergelijking tussen 3 budget lcd's in de UK kwam de tatung er met kop en schouders bovenuit)
Verwijderd
@kecin
Waar heb je deze aanbieding gezien? Als het inderdaad de TV is die je op de link hebt gezet lijkt het me wel een aardige aanbieding....
Waar heb je deze aanbieding gezien? Als het inderdaad de TV is die je op de link hebt gezet lijkt het me wel een aardige aanbieding....
Bij de 'its'. Ik weet niet of het je wat zegt.Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 12:08:
@kecin
De tv
De website zelf.
offtopic:
Heb wel een slechte ervaring met die winkel trouwens
Wou er ooit een pc halen, zo'n 2400 euro kwam ik op uit, ze zouden hem gaan halen, komt ineens de manager eraan: "Wij waren zeurklanten, wij wisten toch zelf ook wel dat die niet op voorraad was, en wij moesten normaal doen." Toen zijn wij maar weg gegaan, ik had mn pinpas al klaar om te betalen. Er was verder niets voorgevallen. De verkoper keek ook echt van, wat gebeurd hier. En de manager bleef gewoon doorschreeuwen bij het verlaten van de winkel
.
Heb wel een slechte ervaring met die winkel trouwens
Wou er ooit een pc halen, zo'n 2400 euro kwam ik op uit, ze zouden hem gaan halen, komt ineens de manager eraan: "Wij waren zeurklanten, wij wisten toch zelf ook wel dat die niet op voorraad was, en wij moesten normaal doen." Toen zijn wij maar weg gegaan, ik had mn pinpas al klaar om te betalen. Er was verder niets voorgevallen. De verkoper keek ook echt van, wat gebeurd hier. En de manager bleef gewoon doorschreeuwen bij het verlaten van de winkel
[ Voor 35% gewijzigd door Kecin op 11-10-2006 12:23 ]
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Verwijderd
Ah, ok, het is de V32EMRO. Zal ns gaan kijken maar ik denk dat ik het ontwerp matig ga vinden (speakers aan de zijkant, het liefst haal ik ze er af!)....
Ik heb de V32EMRO sinds vorige week, hij bevalt me prima moet ik zeggen. Geen last van ghosting oid.
Scherp en mooie kleuren, en het geluid is niet zo flets als bij de meeste LCD schermen. Veel aansluitmogelijkheden en voor de prijs hoef je het ook niet te laten.
Scherp en mooie kleuren, en het geluid is niet zo flets als bij de meeste LCD schermen. Veel aansluitmogelijkheden en voor de prijs hoef je het ook niet te laten.
Inmiddels ben ik aan kijken voor een lcd tv, liefst zo goedkoop mogelijk, het is voor mijn xbox 360Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 17:00:
Ik heb gister deze tv gewonnen op eBay voor 1400 euro. Het was een soort van impulsaankoop. De retail price is 3600 euro. Ik vond het dus wel een goede deal. Ik heb hem van het bedrijf zelf gekocht dat ze als veiling op ebay had gezet, dus volledig nieuw en met garantie. Ik ken het Merk Excors verder niet, maar ook de site www.excors.com ziet er vrij professioneel uit.
Wat vinden jullie van deze TV? Als ik hem deze week binnenkrijg zal ik mijn mening hier posten.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...ame=STRK%3AMEWN%3AIT&rd=1
Nu heb ik naar aanleiding van jou verhaal ook eens op Ebay gekeken.
Bij dezelfde verkoper als jij hebt, staan erg goedkoop tv's te koop.
Is het echt zo betrouwbaar? want ze zijn echt heel goedkoop? En hoe zit het met verzendkosten?`
wou pm versturen, maar kon deze optie helaas niet vinden
Hexus heeft een review van het scherm geplaatst: klikErkandude schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 12:51:
Ik heb de V32EMRO sinds vorige week, hij bevalt me prima moet ik zeggen. Geen last van ghosting oid.
Staat daar alleen bekend onder de naam "Evesham" ipv Tatung, maar (b)lijkt precies hetzelfde scherm.
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz
Panasonic plasma TH-42PV60E in de aanbieding bij funprice voor 1498.00 euro
42 Inch panasonic Plasma tv

Merk en Type
# merk Panasonic
# type TH-42PV60E
technische specificaties
# Beeldschermdiagonaal zichtbaar 106 cm
# Maximale resolutie 1024 x 768 Pixel
# Contrastverhouding 10.000 x 1
# Display Technologie PLASMA
# Muziekweergave 20 Watt
# Beeldscherm-menu Ja
# Videotext Ja
# HD ready Ja
# PAL B/G Ja
# NTSC-weergave Ja
# Scart 3x
# S-Video-ingang Ja
# Video-ingang Ja
# A/V-ingang Ja
# A/V-uitgang Ja
# Audio-ingang Ja
# Audio-uitgang Ja
# VGA Ja
# HDMI Ja
# Koptelefoonpoort Ja
# Afstandbediening Ja
# Kleur zilver/zwart
# Voet --
# Muurbeugel optioneel
# Afmetingen 1020 x 705 x 95 mm (BxHxD)
42 Inch panasonic Plasma tv

Merk en Type
# merk Panasonic
# type TH-42PV60E
technische specificaties
# Beeldschermdiagonaal zichtbaar 106 cm
# Maximale resolutie 1024 x 768 Pixel
# Contrastverhouding 10.000 x 1
# Display Technologie PLASMA
# Muziekweergave 20 Watt
# Beeldscherm-menu Ja
# Videotext Ja
# HD ready Ja
# PAL B/G Ja
# NTSC-weergave Ja
# Scart 3x
# S-Video-ingang Ja
# Video-ingang Ja
# A/V-ingang Ja
# A/V-uitgang Ja
# Audio-ingang Ja
# Audio-uitgang Ja
# VGA Ja
# HDMI Ja
# Koptelefoonpoort Ja
# Afstandbediening Ja
# Kleur zilver/zwart
# Voet --
# Muurbeugel optioneel
# Afmetingen 1020 x 705 x 95 mm (BxHxD)
That Is The Question
Ik ben op zoek naar een 17" lcd-tv (om in de badkamer in een meubel in te bouwen), maar het lijkt wel of die net zo duur zijn als 20" schermen...kijk ik niet goed of ??
Iemand nog tips qua zoeken? het design maakt niet uit want de behuizing gaat er toch af (een beetje zoals deze, maar dan op een schuifrail om 'm te verstoppen.
Iemand nog tips qua zoeken? het design maakt niet uit want de behuizing gaat er toch af (een beetje zoals deze, maar dan op een schuifrail om 'm te verstoppen.
Aardige prijs als je een Funprice in de buurt hebt, maar bijv. bij Progress en Store.nl (bijv. televisiestore.nl, die gasten hebben echt 20 URL'sAswin schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 18:59:
Panasonic plasma TH-42PV60E in de aanbieding bij funprice voor 1498.00 euro

Dit lijkt me wel een interessante tv, hoewel erg klein, is dit een goede prijs?

(bij kruidvat dus, maar online te bestellen)

(bij kruidvat dus, maar online te bestellen)
Ook de mogelijkheid om je pc aan te sluiten, weliswaar niet zo hoge resolutie maar toch mooi meegenomen.
Verwijderd
Die resolutie is volkomen normaal voor 15" schermen.Erkandude schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 19:38:
Ook de mogelijkheid om je pc aan te sluiten, weliswaar niet zo hoge resolutie maar toch mooi meegenomen.
Subtiel schopje.... heeft iemand recent nog leuke aanbiedingen gezien?
Ik ben nog op zoek naar een 26" lcd tv
.
Ik ben nog op zoek naar een 26" lcd tv
samsung le27s71b voor 618 euro
http://www.rebelio.nl/app...ieskeurig&productId=33264
goedkoper dan de 26 inch versies Samsung LE26R71B en Samsung LE26R72B
of deze
LG 26LC2R voor 629 euro
http://www.rebelio.nl/app...ieskeurig&productId=31357
goedkoper kenk ze nie vinde:P
of deze
LG 26LC2R voor 629 euro
lol, je hebt zojuist het 1337'ste bericht gepost, komt er nog een nieuwe draadje ?erhan12 schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 22:34:
samsung le27s71b voor 618 euro
of deze
LG 26LC2R voor 629 euro
Verwijderd
De Tatung V32EMRO is bij It's te bekijken, in ieder geval in Breda. Op een ERG brak signaal, waar de duurdere phillips die er naast stond duidelijk meer detail uit kon halen. Maar kan niet echt oordelen voor de rest, als ze die dingen nou eens fatsoenlijk aansloten

Of je vraagt even of ze de kabel voor je willen omwisselen...Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 13:21:
De Tatung V32EMRO is bij It's te bekijken, in ieder geval in Breda. Op een ERG brak signaal, waar de duurdere phillips die er naast stond duidelijk meer detail uit kon halen. Maar kan niet echt oordelen voor de rest, als ze die dingen nou eens fatsoenlijk aansloten
[LTS][MTS][HTS]
Verwijderd
Ik wil em niet eens kopenEmiel1984 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:51:
[...]
Of je vraagt even of ze de kabel voor je willen omwisselen...Of je neemt een dvdtje mee en vraagt of ze die is kunnen afspelen om de kwaliteit te zien...
Mensen,
Is dit niet wat, ziet er best goed uit !!

XXODD A32TL 32'' LCD TV 1366*768 8ms HD Ready 2 jaar pick up en return garantie
€ 669,00 [Aanbieding!]
XXODD A32TL 32 -1366x768 pixels
Verder kon ik zeer weinig info vinden op het Inet ...

€ 669,00 [Aanbieding!]
XXODD A32TL 32 -1366x768 pixels
- -HDTV ready
- -500cd/m
- -ingebouwde speakers
- -teletekst
- -2xSCART, Component, VGA en S-video
- -2 jaar garantie
Hier is hij ook in de aanbieding:flubke01250 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 23:37:
Mensen,
[afbeelding]
€ 669,00 [Aanbieding!]
XXODD A32TL 32 -1366x768 pixelsAanbieding gezien bij Challenge Computers !!
- -HDTV ready
- -500cd/m
- -ingebouwde speakers
- -teletekst
- -2xSCART, Component, VGA en S-video
- -2 jaar garantie
Completer.nl
Powerline.nl
Wat ik weet van deze tv dat het een geflopt product was van XXODD (lees: Promedion). Ik krijg van XXODD binnenkort wat meer informatie over deze tv.
Grotere foto:

[ Voor 10% gewijzigd door jeroenzelle op 25-10-2006 09:37 ]
de 32pf3321 van philips voor 99 euro bij otto.nl
LOL gelijk maar 3 besteld
http://www.otto.nl/
[ Voor 66% gewijzigd door Tuk op 25-10-2006 22:32 ]
LINK WEGHALEN ik zag je eigen gegevens daar de link ook een user account oid inzich heeft.Tuk schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 22:10:
http://www.otto.nl
Groet oTTo
[ Voor 39% gewijzigd door proza op 25-10-2006 22:36 ]
If you see me collapse, pause my Garmin!🚶🏃
bedankt voor de tip oeps 

ovdberg schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 22:26:
[...]
LINK WEGHALEN ik zag je eigen gegevens daar de link ook een user account oid inzich heeft.
Groet oTTo
Dit kreeg ik per email van Challenge Computers:Jeroenz18 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 09:26:
[...]
Hier is hij ook in de aanbieding:
Completer.nl
Powerline.nl
Wat ik weet van deze tv dat het een geflopt product was van XXODD (lees: Promedion). Ik krijg van XXODD binnenkort wat meer informatie over deze tv.
Grotere foto:
[afbeelding]
Hoi Jeroen
Je hebt wellicht al antwoord gehad van iemand anders. De XXODD is eigenlijk een Brimax AT32L. Van dit merk kan ik ook nergens gegevens vinden. Even zoeken levert je wel wat meer specs op andere sites, bijvoorbeeld:
http://www.solostocks.com...msung/oferta_1348779.html
Het is alles wat we hebben helaas.
Dit is wat ik nog vond op internet van de tv:
High contrast ratio (800:1)
Fast response time 16 ms for gray-to-gray, average 25ms
WXGA (1366x768 pixels) resolution
Support HDCP function (480i, 480p, 1080i, 720p) (Optional)
HDTV Ready supported (480p/1080i/720p)
Progressive scan video display
Aspect ratio: 16:9 Full, 4:3 Normal, LbtoFull, Zoom, LetterBox
12 steps sleep time setting
MTS / NICAM/ Stereo /A2 Stereo
3 steps brightness control
Smart Theme functions (Rich, Multimedia, Nature, Soft)
Sound Theme functions (POP, Classic, Voice, Jazz, Flat)
Audio setup functions (L/R Balance, 5 band Equalizer)
Video on VGA display supported (VOV)
Automatic 3:2 pull-down & 2:2 pull-down detection and recovery
3-D motion adaptive video de-interlace function
Support screen snap-shot function
Support channel name editing function
Enhanced 3D noise reduction
Speaker L/R 10W x 2
LCD Monitor 32" TFT- LCD Panel
Screen Ratio 16 : 9
Resolution 1366 x 768
Contrast Ratio 800 : 1 ~ 1000 : 1
Brightness 550 cd/m2
Viewing Angle H: 170 Degree?? V: 170 Degree
TV Tuner Nicam, A2 functions
Support PAL BG / DK/I / BH, SECAM DK/L/LL' systems
Input / Output Connectors
RF TV Tuner input Slot x1
Composite video + L / R (RCA) Audio input x2 (with Front AV)
S-Video input + L / R (RCA) Audio input (shared with CVBS) x1
Component video + L/R (RCA) Audio input x1 (shared with CVBS) (for YCbCr & YPbPr)
SCART x 3
15pin D-Sub VGA + L/R (RCA) Audio input x1
DVI-I input x1 + L/R (RCA) Audio input (shared with VGA) x1
Heb er ook maar 1 besteld... maar denk niet dat ze erin trappenTuk schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 22:10:
[ Voor 12% gewijzigd door jeroenzelle op 25-10-2006 22:59 ]
Ik heb er 1 besteld en ook daadwerkelijk een orderbevestiging gekregen, ik ben benieuwd wat ik van OTTO ga krijgen. Of een mailtje met een excuus voor de fout of de TV met een accept giro van €99,- maar dat is wel heeel onwaarschijnlijk.
Precies en zo is het maar net. Ik zeg je er gaat niet geleverd worden.............Jeroenz18 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 22:55:
[...]
Heb er ook maar 1 besteld... maar denk niet dat ze erin trappen. Het staat wel in hun algemene voorwaarden dat prijzen op de website onder voorbehoud zijn.
If you see me collapse, pause my Garmin!🚶🏃
En dan zetten ze er ook nog bij NIEUW...terwijl het een 2005 model is. Het zal gezien prijzen bij andere shops 799 of 899 of 999 moeten zijn.
Verwijderd
Ik heb er ook één besteld....
Moet 899 zijn volgens de duitse otto:
http://www.google.nl/sear...21+OTTO&btnG=Zoeken&meta=
Het bijpassend wandmeubel is wél 99 euro
Moet 899 zijn volgens de duitse otto:
http://www.google.nl/sear...21+OTTO&btnG=Zoeken&meta=
Het bijpassend wandmeubel is wél 99 euro
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2006 01:01 ]
Ik wil geen spelbreker zijn voor de koopjesjagers, maar je neemt toch wel een risico als zo'n TV bij Otto bestelt voor die overduidelijke verkeerde prijs.
Je beroepen op 'maar er stond 99 euro!' helpt niet, wettelijk gezien gaat het dan om een zgn. "kennelijke fout" oftewel een prijs die dusdanig laag was dat je zelf ook had kunnen bedenken dat het geen actieprijs was o.i.d.
Grote kans dat je later nog een factuurtje voor het 'ontbrekende' bedrag krijgt (als je 'm uberhaupt al ontvangt) en dan zijn de 10 dagen zichttermijn misschien reeds voorbij....Otto is niet gebonden aan haar aanbod indien sprake is van druk-, zet- of programmeerfouten in haar catalogi, mailings of op de Website.
Je beroepen op 'maar er stond 99 euro!' helpt niet, wettelijk gezien gaat het dan om een zgn. "kennelijke fout" oftewel een prijs die dusdanig laag was dat je zelf ook had kunnen bedenken dat het geen actieprijs was o.i.d.
Dan stuur je hem toch gewoon retour? geen probleem verder hoorIva_Bigone schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 09:55:
Ik wil geen spelbreker zijn voor de koopjesjagers, maar je neemt toch wel een risico als zo'n TV bij Otto bestelt voor die overduidelijke verkeerde prijs.
[...]
Grote kans dat je later nog een factuurtje voor het 'ontbrekende' bedrag krijgt (als je 'm uberhaupt al ontvangt) en dan zijn de 10 dagen zichttermijn misschien reeds voorbij....
dit lijken mij idd de 2 enigste opties. Moet zeggen dat ik (als ie 899€ zou moeten kosten) hem wel erg duur vind voor een online shop aangezien MM maastricht hem laatst voor 799€ in de aanbiding had.fabulaus schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 23:00:
Ik heb er 1 besteld en ook daadwerkelijk een orderbevestiging gekregen, ik ben benieuwd wat ik van OTTO ga krijgen. Of een mailtje met een excuus voor de fout of de TV met een accept giro van €99,- maar dat is wel heeel onwaarschijnlijk.
Zit wel te dubben of ik niet een mailtje zal sturen met de bevestiging voor deze prijs, maar dan gooi je natuurlijk automatisch je ramen in. Moeilijk moeilijk, maar ik houd alles ff goed in de gaten, kan de order altijd nog anulleren
Zoals gezegd, dat retourneren kan alleen binnen 10 dagen, daarna is de koop definitief, ondanks 'verkeerde' prijs (en ze er pas na die 10 dagen achter komen).Jazzle schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 10:04:
[...]
Dan stuur je hem toch gewoon retour? geen probleem verder hoor
Dan wel een probleem als je niet de centjes voor die tv hebt
[ Voor 5% gewijzigd door 3dfx op 26-10-2006 10:07 ]
definitief vertaal ik als afgerond
Als de koop definitief is, kunnen ze daar toch niet op terugkomen?Iva_Bigone schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 10:06:
[...]
Zoals gezegd, dat retourneren kan alleen binnen 10 dagen, daarna is de koop definitief, ondanks 'verkeerde' prijs (en ze er pas na die 10 dagen achter komen).
Dan wel een probleem als je niet de centjes voor die tv hebt
Hierover kan ik niets vinden in de algemene voorwaarden. Daar staat alleen een voorbehoud voor prijsfouten in. Ik kan me dus wel voorstellen dat je een mailtje krijgt waarin staat dat de koop wordt ontbonden omdat ze een fout hebben gemaakt. Maar stel: Je ontvangt gewoon de TV thuis en betaalt 99E en de termijn van de "koop op proef" is verstreken....dan kan OTTO toch niet alsnog een rekening sturen?
Zo wel, op basis waarvan dan?
Maandagavond online bij Komplett de Samsung 32" LCD-TV LE32S71 besteld voor EUR 799, gisteren kwam hij binnen. Heb hem nergens anders goedkoper kunnen spotten en m'n ervaringen zijn tot op heden super. Enige minpunt is het geluid, maar dat wist ik van tevoren. Zo'n TV schreeuwt natuurlijk ook om een leuk setje erbij
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Ik wil graag mijn pc aansluiting op een mooi groot scherm om op te gamen en dvd's op te kijken, ik heb gisteren op mijn werk mijn pc op een LG RZ-32LZ55 scherm aangesloten, maar vond dit toch een tikkeltje te groot. Ook vond de refresh rate niet snel genoegen (zag de muis na verschuiven nog donker er achter aan hobbelen
)
Ik heb net op de website van it's gekeken en zag 2 mooie aanbiedingen:
LG 26" LC2R BB TFT voor € 648,70
LG LCD televisie 26 LC2R BB TFT
66 cm Ultra plat TFT scherm met WXGA
HD ready (High Definition)
Contrastverhouding 1.200 : 1
1366 x 768 beeldlijnen
Helderheid 500 candela per m2
Kijkhoek tot 178 graden
Beeldverversing 1x per 8 miliseconden
XD Engine / 3D digitale kamfilter
HDMI aansluiting
afmetingen(BxHxD): 790 x 514 x 194 mm.
SONY 26" KDL 26U2000 BB TFT € 699,90
SONY LCD televisie KDL 26U2000 BB TFT
66 cm Ultra plat LCD scherm met WXGA
1366 x 768 beeldlijnen
Helderheid 480 candela per m2
Kijkhoek tot 178 graden
ingebouwde DVB-T tuner / BBE ViVA Sound
HDMI en YPbPr aansluiting voor HD
afmetingen(BxHxD): 663 x 472 x 128 mm.
Welke van deze 2 is beter qua prestatie? want er zit toch nog €50,- prijsverschil in. Of heeft iemand hier ervaring mee met deze schermen?
Bas
1366 x 768 beeldlijnen
Kijkhoek tot 178 graden
HDMI aansluiting
1366 x 768 beeldlijnen
Kijkhoek tot 178 graden
Welke van deze 2 is beter qua prestatie? want er zit toch nog €50,- prijsverschil in. Of heeft iemand hier ervaring mee met deze schermen?
Bas
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2006 10:52 ]
De Sony gooit er gewoon een mooier plaatje uit. Vooral bij kleuren zie je het goed. Maar ga naar de winkel en kijk zelf. Ook kwa uiterlijk verschilt het behoorlijk.Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 10:48:
Ik wil graag mijn pc aansluiting op een mooi groot scherm om op te gamen en dvd's op te kijken, ik heb gisteren op mijn werk mijn pc op een LG RZ-32LZ55 scherm aangesloten, maar vond dit toch een tikkeltje te groot. Ook vond de refresh rate niet snel genoegen (zag de muis na verschuiven nog donker er achter aan hobbelen)
1366 x 768 beeldlijnen
Kijkhoek tot 178 graden
HDMI aansluiting
1366 x 768 beeldlijnen
Kijkhoek tot 178 graden
Bas
Heeft iemand die Otto TV al binnen? Ik kan namelijk niet geloven dat dit goed gaat.
Verwijderd
misschien leuk voor de mensen die een full hd willen:

http://www.misco.nl/produ...h%2094CM%20FULL%20HD.htm#
BENQ DV3750 LCD-TV 37IN 94CM
Prijs:
€1.099,- excl. BTW
(€1.307,81 incl. BTW)
Gewicht 23,5 kg
Display HDTV Compatible 480i / 480p / 720p / 1080i
Beeldscherm LCD
Kleur Zilver
Audio Output 15W x 2
Helderheid 550 cd/m2
Ingangen Composite AV (Video+L/R): 3 (2 rear, 1side); S-Video: 3 (2 rear, 1 side); Scart: 2; Component (Y Pb Pr / Y Cb Cr) + Audio: 2; Analogue TV Tuner: 1; D-Sub: 1; DVI: 1; HDMI: No; PC Audio: 1; RS 232: 1
Beeldschermdiagonaal 37"
Contrastverhouding 800:1
Kijkhoek, horizontaal 176 graden
Kijkhoek, vertikaal 176 graden
Stroomverbruik 230 Watt
Responsetijd 8 ms
Beeldscherm resolutie 1920 x 1080 pixels
Ondersteunende videoformaten PAL/ NTSC
Afmetingen B x D x H 2025 x 657 x 220 mm
Soort voeding AC 100~240V, 50/60 Hz
Aansluitingen Composite AV (2), 2 S-Video + Audio, Component (Y Pb Pr / Y Cb Cr) + Audio (2), D-Sub, PC Audio, DVI-HDCP + Audio, RS232
PC Mode Horizontal Frequency: 31 ~ 64 KHz; Vertical Frequency: 50 ~75 Hz; DPMS: Yes
Niet heel verkeerd dus!

http://www.misco.nl/produ...h%2094CM%20FULL%20HD.htm#
BENQ DV3750 LCD-TV 37IN 94CM
Prijs:
€1.099,- excl. BTW
(€1.307,81 incl. BTW)
Gewicht 23,5 kg
Beeldscherm LCD
Kleur Zilver
Audio Output 15W x 2
Helderheid 550 cd/m2
Ingangen Composite AV (Video+L/R): 3 (2 rear, 1side); S-Video: 3 (2 rear, 1 side); Scart: 2; Component (Y Pb Pr / Y Cb Cr) + Audio: 2; Analogue TV Tuner: 1; D-Sub: 1; DVI: 1; HDMI: No; PC Audio: 1; RS 232: 1
Beeldschermdiagonaal 37"
Contrastverhouding 800:1
Kijkhoek, horizontaal 176 graden
Kijkhoek, vertikaal 176 graden
Stroomverbruik 230 Watt
Responsetijd 8 ms
Beeldscherm resolutie 1920 x 1080 pixels
Ondersteunende videoformaten PAL/ NTSC
Afmetingen B x D x H 2025 x 657 x 220 mm
Soort voeding AC 100~240V, 50/60 Hz
Aansluitingen Composite AV (2), 2 S-Video + Audio, Component (Y Pb Pr / Y Cb Cr) + Audio (2), D-Sub, PC Audio, DVI-HDCP + Audio, RS232
PC Mode Horizontal Frequency: 31 ~ 64 KHz; Vertical Frequency: 50 ~75 Hz; DPMS: Yes
Niet heel verkeerd dus!
Dus geen Full HD, voor de rest inderdaad een mooi scherm voor een prima prijs.Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:04:
AMD Ryzen 9 5950X | MSI RTX 3080 Gaming X Trio 10G | 64GB G.Skill Trident Z RGB DDR4 @3600CL16 | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Samsung 860 Evo 1TB | MSI MEG X570 Unify | Fractal ION+ 860W Platinum | be quiet! Pure Base 500DX | be quiet! Dark Rock Pro 4
Jawel
DVI met HDCP ondersteuning. Dus alleen een DVI---HDMI kabel nodig. Gewoon HD-Ready dus
Hop,hop,hop!
Aansluitingen Composite AV (2), 2 S-Video + Audio, Component (Y Pb Pr / Y Cb Cr) + Audio (2), D-Sub, PC Audio, DVI-HDCP + Audio, RS232 ?
Edit: Zelfde moment gereageerd.
Edit: Zelfde moment gereageerd.
[ Voor 10% gewijzigd door coptician op 31-10-2006 21:18 ]
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Verwijderd
Met juiste powerstrip timings slikt hij wel 1080p afaik .FullThrottle schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 21:05:
[...]
Dus geen Full HD, voor de rest inderdaad een mooi scherm voor een prima prijs.
Verwijderd
Ik had idd even over het 1080p gebeuren heengekeken, maarja.. voorlopig zijn er toch niet zoveel 1080p bronnen voorhanden...
wel jammer trouwens van die lelijke speakers aan de zijkant als ik 'm zo eens wat beter bekijk
wel jammer trouwens van die lelijke speakers aan de zijkant als ik 'm zo eens wat beter bekijk
Bij scheerenfoppen nu een 26" Philips voor €599,-
http://www.scheerenfoppen.nl/folder1.htm
Verwijderd
daar zit ik ook ernstig over na te denken, is een hele mooie aanbieding.. alleen wil ik toch wel graag een grotere tv.. liefst minimaal 32"jochie79 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 17:48:
Nice! Iemand meer info over specs en/of reviews? Google geeft weinig retour over de 26pf3321.jochie79 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 17:48:
Update:
High Definition LCD WXGA-scherm met een resolutie van 1366 x 768 pixels
Helderheid: 500 cd/m²
Contrastratio: 600:1
Geschikt voor kwaliteitsvolle HDTV-weergave
Crystal Clear III levert natuurlijk beeld van topkwaliteit
Met Progressive Scan zijn de beelden superscherp en stil
* Virtual Dolby Surround voor een bioscoopachtige geluidservaring
* Compact en gestroomlijnd ontwerp dat in elke kamer tot zijn recht komt
* PC-ingang om beelden vanaf uw computer te tonen op het TV-scherm
* DVI-I geeft het beste beeld en flexibele aansluitmogelijkheden
[ Voor 57% gewijzigd door Jasper op 01-11-2006 19:47 ]
Die is ook te koop bij De Harense Smid voor dezelfde prijs. Volgens mij is het een 2005 model. Contrast ratio niet zo denderend.jochie79 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 17:48:
Verwijderd
Ga aub voor de 32" en skip de 26"!
Zelfs de 32" went zo snel dat je zou willen dat je een maat groter zou hebben gehaald.
Uiteraard wanneer je er ook je PC monitor van maakt dan is 32" wel erg groot natuurlijk.
Zelfs de 32" went zo snel dat je zou willen dat je een maat groter zou hebben gehaald.
Uiteraard wanneer je er ook je PC monitor van maakt dan is 32" wel erg groot natuurlijk.
Als je maar 2-2,5m van het scherm zit is (in mijn ogen) 26" echt wel groot zat, tevens blijft de resolutie gelijk dus daar hoef je het niet om te doen.Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:39:
Ga aub voor de 32" en skip de 26"!
Voor de geintereseerden:
Bij foto klein (www.fotoklein.nl) hebben ze de "fantastische" aanbieding van geen BTW tot en met zaterdag.
Dat zou normaal gesproken dus de prijs/1,19 zijn.
Houd er alleen wel rekening mee dat de prijzen zoals ze waren voor de aanbieding opeens hoger geworden zijn tijdens de aanbieding.
Bijvoorbeeld een Sharp BV8 was 999 maar is nu opeens 1099 (/1,19=923 euro)
Dat had dus 840 moeten zijn, maar goed, het zegt mij genoeg over foto klein
Het is wat voordeel, dus wie weet
Bij foto klein (www.fotoklein.nl) hebben ze de "fantastische" aanbieding van geen BTW tot en met zaterdag.
Dat zou normaal gesproken dus de prijs/1,19 zijn.
Houd er alleen wel rekening mee dat de prijzen zoals ze waren voor de aanbieding opeens hoger geworden zijn tijdens de aanbieding.
Bijvoorbeeld een Sharp BV8 was 999 maar is nu opeens 1099 (/1,19=923 euro)
Dat had dus 840 moeten zijn, maar goed, het zegt mij genoeg over foto klein
Het is wat voordeel, dus wie weet
Hop,hop,hop!
Bij MediaMarkt (Rotterdam) de Toshiba 42 WL58p voor € 1499,-, is dat een goede aanbieding ?
Verwijderd
das een mooie prijs.. via kieskeurig zie ik 'm iig niet goedkoper..hvangent schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 09:06:
Bij MediaMarkt (Rotterdam) de Toshiba 42 WL58p voor € 1499,-, is dat een goede aanbieding ?
ook leuke resolutie en specs.. 2x hdmi, comb filter, mooi model.. lijkt mij niets mis mee
http://www.kieskeurig.nl/...CACA8C12570F900356C78.htm
Staat nu ook in het krantje van de micro electro voor 599Jasper schreef op woensdag 01 november 2006 @ 19:43:
[...]
Nice! Iemand meer info over specs en/of reviews? Google geeft weinig retour over de 26pf3321.
Update:
[...]
Verwijderd
Mikro-electro, Scheer en Foppen, De Harense Smid en Block kopen samen in. Grote kans dat ie binnekort ook bij Block komt.
Bij Ibood vandaag een Phocus 26" LCD scherm voor 399,- euro:
* Phocus 26 WHS LCD
* schermdiameter: 66 cm
* schermresolutie in pixels: 1280x768
* formaat: 50.2x78.4x21.2 cm.
* responstijd 16 milliseconden
* helderheid 450 cd/m2
* contrastverhouding 500:1
* kijkhoek 176 graden
* uitgangsvermogen 2x 7 Watt
* Picture in Picture
* 800 pagina’s teletekst in geheugen
* 3 scartaansluitingen
* DVI
* VGA
* S-video input
* audio out: analoog
http://www.ibood.com/site/nl/ibood.php
* Phocus 26 WHS LCD
* schermdiameter: 66 cm
* schermresolutie in pixels: 1280x768
* formaat: 50.2x78.4x21.2 cm.
* responstijd 16 milliseconden
* helderheid 450 cd/m2
* contrastverhouding 500:1
* kijkhoek 176 graden
* uitgangsvermogen 2x 7 Watt
* Picture in Picture
* 800 pagina’s teletekst in geheugen
* 3 scartaansluitingen
* DVI
* VGA
* S-video input
* audio out: analoog
http://www.ibood.com/site/nl/ibood.php
[ Voor 73% gewijzigd door mvdklip op 11-11-2006 08:02 ]
Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2
Net als de Philips hierboven een lage contrast waarde. Voor deze prijs wel leuk als 2de tv.
Iemand al bij Saturn gekeken naar de Bravia aanbieding? De Sony KDL26S2020E staat er voor 699 eur, maar kan me niet voorstellen dat dit klopt...
http://www.saturn.nl/aanbiedingen/store_flash/175/index.php3
http://www.saturn.nl/aanbiedingen/store_flash/175/index.php3
Verwijderd
Zo... bij kieskeurig minimaal 2100+ dus dat lijkt mij niet dezelfde eigenlijk, MM kennende. Maar als het wel zo is, kopen die handel zou ik zeggen.hvangent schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 09:06:
Is de resolutie van 1366*768 voor een 42" toch niet wat aan de lage kant ? Ik zou eerder neigen naar 1920*1080 op 42". (Wat ik overigens toch al ga doen). Ik vind de helderheid ook wat aan de lage kant. Wel een mooi design though!
(Mijn toekomstige 42" gaat overigens minder dan € 1400,- kosten welke 1080p kan weergeven. Het is geen aanbiedingsprijs, dus die hoort hier ook eigenlijk niet, maar zeker 1 om rekening mee te houden.)
(Mijn toekomstige 42" gaat overigens minder dan € 1400,- kosten welke 1080p kan weergeven. Het is geen aanbiedingsprijs, dus die hoort hier ook eigenlijk niet, maar zeker 1 om rekening mee te houden.)
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
Doe niet zo mysterieus man, vertel vertelSmarron schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 14:14:
Is de resolutie van 1366*768 voor een 42" toch niet wat aan de lage kant ? Ik zou eerder neigen naar 1920*1080 op 42". (Wat ik overigens toch al ga doen). Ik vind de helderheid ook wat aan de lage kant. Wel een mooi design though!
Ik gok op Tatung V42EMGI 1080P Lcd TV
De verhalen die ik lees erover zijn beter dan verwacht mag ik wel zeggen.... toch zou ik er mee uitkijken.
Overigens, over die resolutie : ik denk dat het nog prima kan op de 42". als je alleen al bedenkt dat er ook plasma's van dat formaat op 852x480 oid verkocht worden...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2006 15:37 ]
Yep, voor de hand liggend wel he.Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 15:36:
[...]
Doe niet zo mysterieus man, vertel vertel
Ik gok op Tatung V42EMGI 1080P Lcd TV. De verhalen die ik lees erover zijn beter dan verwacht mag ik wel zeggen.... toch zou ik er mee uitkijken.
Ja, was ik me ook aan het bedenken en 1024*768 is er ook, dus het valt wel mee.Overigens, over die resolutie : ik denk dat het nog prima kan op de 42". als je alleen al bedenkt dat er ook plasma's van dat formaat op 852x480 oid verkocht worden...
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
Bij de mediamarkt in Amsterdam is deze tv in de aanbieding
De JVC LT-26 A 61
voor 644 euro. Is dat een goede koop?
De JVC LT-26 A 61
voor 644 euro. Is dat een goede koop?
Hoogte inclusief voet 53 cm
Diepte inclusief voet 30 cm
Beeld
Breedbeeld
Beelddiagonaal 66 cm
Resolutie 1366 x 768 pixels
HD-ready
OSD
Ontvangstnorm PAL, SECAM, NTSC
Overig
Vermogen 10 Watt
Scart-ingang 2
S-video ingang
Componentingang
Aantal HDMI-ingangen 0
Hoofdtelefoon uitgang
Introductie model 2005
Afmetingen (H x B x D) 47 x 69 x 12 cm
contrast verhouding 1000:1
helderheid 500 cd/m2
Verwijderd
Ik heb pas de Samsung Le32M51.
Woon je in de buurt van Helmond ga dan eens kijken bij www.helmondshandelshuis.nl
De specs vindt je via : http://www.kieskeurig.nl/...FEC21C1257060003750A6.htm
Ik ben er helemaal weg van ook al is het een wat ouder model.
Maar voor de prijs van € 877,- is het een hele mooie tv. En het is een handelshuis, dus iets van de prijs af, krijg je altijd nog wel !
Woon je in de buurt van Helmond ga dan eens kijken bij www.helmondshandelshuis.nl
De specs vindt je via : http://www.kieskeurig.nl/...FEC21C1257060003750A6.htm
Ik ben er helemaal weg van ook al is het een wat ouder model.
Maar voor de prijs van € 877,- is het een hele mooie tv. En het is een handelshuis, dus iets van de prijs af, krijg je altijd nog wel !
misschien is ie al langsgekomen maar:
de LG 32LC3R is in de aanbieding bij de wehkamp. 699 eutjes
goeie tv!
goeie tv!
Verwijderd
Die zag ik ookal. Was vorige week nog 777,- vond dat al niet duur. Nu issie nog maar 699,-
Volgens mij zijn er meedere HDTVs bij de wehkamp in prijs verlaagd
Volgens mij zijn er meedere HDTVs bij de wehkamp in prijs verlaagd
Verwijderd
Damn heb echt net de tatung 32" besteld en betaald. Anders was ik zeker voor de LG gegaanEQJim schreef op donderdag 16 november 2006 @ 12:00:
misschien is ie al langsgekomen maar:
goeie tv!
Wie gaat er nou ook 2 maanden voor kerst een tv kopen.. kun je op je klompen aanvoelen dat het kortingen en acties gaat regenen..Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 17:02:
[...]
Damn heb echt net de tatung 32" besteld en betaald. Anders was ik zeker voor de LG gegaan
Groetjes, FaceDown.
Dit topic is gesloten.