Het Nintendo DS Topic Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.577 views sinds 30-01-2008

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/52720050922_164429_0_big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/30271020050921_164232_0_big.jpg

Rumour: Nintendo Of Europe To Drop DS Price?
We've been hearing rumours the DS is to see a price cut in Europe to coincide with the launch of Nintendogs and the new system colours!

The news over at German site G-Freaks is that Nintendo Europe are all ready to slash the price of a DS by €20 when the company's massively popular puppy sim hits the shelves. Presumably, this would also apply to the new Pink and Blue colours hitting the shops on the same date.

The price cut, the release of Nintendogs and two new colours would surely be a mighty combination to combat the PSP's sales as the initial sales rush fades.

No official word has been heard so far, so we're labelling this as rumour until we hear otherwise. We'll keep you posted.

Bron: Revolution-Europe.com

[ Voor 71% gewijzigd door Icelus op 22-09-2005 21:07 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Anoniem: 115248

Verdorie, ik zie allemaal bekende meubelstukken en behangpapier dat ik ook al op de gamecube had in die AC:WW screenshots. Dit gaat echt de verkeerde kant op. :(

Opzich wel een leuk idee om iedereen in één huis te laten wonen. Op de gamecube bracht je feitelijk maar weinig tijd echt in huis door. Maar als alle spelers zich ineens met het interieur gaan bemoeien kan dat opzich nog wel interessant worden. :)

Ik ben dus alleen echt heel bang dat dit een soort Animal Crossing 1.2 gaat worden, en geen echte opvolger. Gewoon hetzelfde spel met nu een online-functie om het ruilen makkelijker te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-07 23:11
Eindelijk! Vandaag is hij met de post gekomen, na 3 weken lang wachten....

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/robeining/Photo-0126.jpg

Maar hij was zeker het wachten waard! Dit is mn beste ervaring met een DS game tot nu toe :) Het verzamelen en maken van je deck is echt heel erg verslavend en het vechten zelf is smash bros. met een leuke toevoeging (support/help characters en dream combo's via je deck/touchscreen). De levels zelf komen wel een beetje eentonig over, steeds rechte platforms met af en toe een lift. Hier tegenover staat weer dat je (denk ik) nooit iemand zult tegen komen die hetzelfde deck gebruikt als dat jij doet, wat het vechten zelf weer heel gevarieerd maakt.
Zeker de moeite waard, imo de beste DS game tot nu toe.

[ Voor 23% gewijzigd door D3ft0n3 op 23-09-2005 00:46 ]

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-07 19:15

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Wat is 'hij'? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07 07:31

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Net een persbericht van Nintendo binnen gehad:

De DS gaat met 20 euro omlaag naar 129,95 per 7 oktober

En er komen Nintendogs bundels (roze en blauw) voor 149,95, ook per 7 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-07 14:52

Ken.

\m/.([oO]).\m/

JSS ;)

(demo staat op het welbekende adres)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Wel bekende adres? Ik geloof dat ik wat gemist heb :P

edit: Never mind, ik dacht dat je zo'n Flash demo bedoelde.

[ Voor 40% gewijzigd door Captain N op 23-09-2005 12:40 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-07 14:52

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik bedoelde de WiFi-me site :)

Heb ’m een tijdje geleden even gespeeld en ik moet zeggen dat ik ’m erg ok vond.
Als ’ie ooit in het Engels wordt uitgebracht ga ik ’m zeker wel aanschaffen.
Nu was het af en toe echt maar een beetje gokken hoe je dingen voorelkaar moest krijgen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
Jump Superstars, bestel m maar meteen ;)

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sylux
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-12-2021
.KeN. schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 12:44:
Ik bedoelde de WiFi-me site :)

Heb ’m een tijdje geleden even gespeeld en ik moet zeggen dat ik ’m erg ok vond.
Als ’ie ooit in het Engels wordt uitgebracht ga ik ’m zeker wel aanschaffen.
Nu was het af en toe echt maar een beetje gokken hoe je dingen voorelkaar moest krijgen :X
ik geef je weinig kans dat dat gebeurt,hij komt namelijk neit in europa uit :/
maar als ik het goed begrijp heb je de demo gespeeld? was die gaaf?
ik meot alleen ff wachten tot k zo'n netwerk kaart kan regelen(via via) en dan kan ik de jss demo ook spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

D3ft0n3 schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 00:42:
Eindelijk! Vandaag is hij met de post gekomen, na 3 weken lang wachten....

[afbeelding]

Maar hij was zeker het wachten waard! Dit is mn beste ervaring met een DS game tot nu toe :) Het verzamelen en maken van je deck is echt heel erg verslavend en het vechten zelf is smash bros. met een leuke toevoeging (support/help characters en dream combo's via je deck/touchscreen). De levels zelf komen wel een beetje eentonig over, steeds rechte platforms met af en toe een lift. Hier tegenover staat weer dat je (denk ik) nooit iemand zult tegen komen die hetzelfde deck gebruikt als dat jij doet, wat het vechten zelf weer heel gevarieerd maakt.
Zeker de moeite waard, imo de beste DS game tot nu toe.
Ik heb de game ook al een tijdje maar ik vind het toch niet zo geweldig. Om te beginnen is er geen beginnen aan zonder guide en ik vind het een beetje snel saai worden. Ik heb sinds 2 dagen castlevania en Osu! Tatakae! Ouendan maar daar heb ik al meer lol mee gehad dan met JSS in 1 maand terwijl ik toch best een grote anime fan ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117133

Anoniem: 115248 schreef op donderdag 22 september 2005 @ 21:18:
Verdorie, ik zie allemaal bekende meubelstukken en behangpapier dat ik ook al op de gamecube had in die AC:WW screenshots. Dit gaat echt de verkeerde kant op. :(

Ik ben dus alleen echt heel bang dat dit een soort Animal Crossing 1.2 gaat worden, en geen echte opvolger. Gewoon hetzelfde spel met nu een online-functie om het ruilen makkelijker te maken.
Je hebt gelijk, de inrichting is exact gelijk. :(
Tel daar daar het ontbreken van NES-games bij op en ik ben gelijk een stuk minder enthousiast....
Maar goed, misschien dat ze de interactiviteit van de meubelstukken wel hebben verbeterd en bovendien een zooitje nieuwe bewoners met nieuwe grappige praatjes hebben toegevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117133 schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 17:59:
Je hebt gelijk, de inrichting is exact gelijk. :(
Tel daar daar het ontbreken van NES-games bij op en ik ben gelijk een stuk minder enthousiast....
Maar goed, misschien dat ze de interactiviteit van de meubelstukken wel hebben verbeterd en bovendien een zooitje nieuwe bewoners met nieuwe grappige praatjes hebben toegevoegd?
Tsja... nieuwe bewoners en vooral nieuwe praatjes is inderdaad het belangrijkste. Maar toch zal bij mij de drang om een complete set meubels te verzamelen een stuk minder zijn omdat ik al heel veel setjes compleet heb gehad op de cube. De verrassing is er dan toch wel een beetje vanaf.

Ik heb gewoon een slecht voorgevoel over dit spel. Volgens mij gaan ze er een soort Mario64DS van maken:
-Hetzelfde meubilair, geen nieuwe functionaliteit.
-Dezelfde bewoners
-Dezelfde praatjes, aangevuld met een paar nieuwe babbeltjes over de online-functies.
-Dezelfde fossielen
-Dezelfde vissen
-Dezelfde insecten
-Dezelfde liedjes voor K.K. Slider
-Misschien (hopelijk!) een paar nieuwe ingame activiteiten om het gemis van de NES-games op te vangen.
-Dezelfde rondreizende handelaren

Dit is natuurlijk alleen maar mijn duistere voorgevoel. Nergens op gebaseerd behalve de paar screenshots die ik ervan gezien heb. Voor hetzelfde geld zit ik er helemaal naast (laat het ons hopen). :p
Maar als ik gelijk heb dan vind ik dat wel schandalig. Helemaal als je bedenkt dat ze dan al vanaf de N64 op hetzelfde spel teren met telkens hele minimale wijzigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
Anoniem: 93354 schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 17:52:
[...]

Ik heb de game ook al een tijdje maar ik vind het toch niet zo geweldig. Om te beginnen is er geen beginnen aan zonder guide en ik vind het een beetje snel saai worden. Ik heb sinds 2 dagen castlevania en Osu! Tatakae! Ouendan maar daar heb ik al meer lol mee gehad dan met JSS in 1 maand terwijl ik toch best een grote anime fan ben.
Hmm heb er nu ongeveer 13 uur inzitten en ik blijf maar doorspelen. De mission mode is idd niet echt te doen zonder guide. Je deck maken spreekt al snel voor zich. Maar goed ik heb nog geen enkel vechtspel gezien dat je voor de single player moet kopen. Al wel is multiplayer gespeeld? Ik denk alleen niet dat ik dit spel gekocht zou hebben als ik niet een aantal van de series had gekend. Het herkennen van de characters en moves maakt het spel wel veel leuker. M'n eerste reactie op het spel was misschien ook iets te enthousiast, maar ik was ook zo blij dat hij er eindelijk was :D
En castlevania gaat hier ook zeker wel komen, zodra de FRS hem heeft (kan ik mooi dat splinter cell misbaksel inruilen). Ben er erg benieuwd naar, eindelijk beginnen de goede titels voor de DS een beetje te komen :)

edit:
hmmm Castlevania of advance wars......

[ Voor 17% gewijzigd door D3ft0n3 op 24-09-2005 00:00 ]

Ignorance Is Bliss

l0el net een soort van discussie gehad met iemand op de msn van mijn broertje over de psp vs ds. Vind het toch vreemd dat mensen maar blijven zeggen dat de ds crap is omdat er alleen mario is. Als je dan zegt dat er ook games als castlevania en resident evil komen dan nog blijven ze maar zeggen dat er alleen mario is en dat het ding kiddy is. Zelfs resident evil was opeens crap volgens hem.

Niet bedoelt om weer een discussie op gang te brengen over wat beter is maar schijnbaar moet nintendo toch nog even wat reclame maken voor de wat ''stoerdere'' games.

• apNia

apNia

Ja vandaag voor eerst ff op die PSP gespeeld. Wel erg impressive hoor. Maar vind 't een beetje een Windows/Linux discussie bijna. Vernieuwende gameplay = DS. Graphics 'n good ol' PS fun = PSP.. imo

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-07 22:17
Anoniem: 93354 schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 19:04:
l0el net een soort van discussie gehad met iemand op de msn van mijn broertje over de psp vs ds. Vind het toch vreemd dat mensen maar blijven zeggen dat de ds crap is omdat er alleen mario is. Als je dan zegt dat er ook games als castlevania en resident evil komen dan nog blijven ze maar zeggen dat er alleen mario is en dat het ding kiddy is. Zelfs resident evil was opeens crap volgens hem.

Niet bedoelt om weer een discussie op gang te brengen over wat beter is maar schijnbaar moet nintendo toch nog even wat reclame maken voor de wat ''stoerdere'' games.
Ach ja, dezelfde bekrompen visie zie je ook terug bij DS-fanboys die roepen dat de PSP alleen maar ports heeft en dat het alleen maar om de betere graphic en 'stoere imago' gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 21:10

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Mensen halen een gewone mening en fanboy gedrag nog al eens door mekaar. Ik vindt de PSP een flutding maar dat wil niet zeggen dat ik dat zeg omdat ik een DS heb. Een ander denkt er weer andersom zo over. Lekker boeien?

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Of je hebt ze gewoon allebei!! :D

Het zijn 2 verschillende handhelds!
Het gaat om je eigen smaak, maar zeg nou eerlijk als iedereen genoeg geld had , had iedereen ze allebei gekocht!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

BarôZZa schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 20:40:
[...]

die roepen dat de PSP alleen maar ports heeft en dat het alleen maar om de betere graphic en 'stoere imago' gaat.
Dat is toch zo :? of wil je mij vertellen dat de PSP draait om vernieuwende gameplay en spelconcepten?
Als je iemand een PSP laat zien zeggen ze altijd "wat een vette graphics" "wow je kan er gewoon je Ps2 spellen op spelen" en "dit is wel een stuk stoerder dan zon kiddy DS" :z

Zo is het nou eenmaal.

/me gaat volgende week een PSP halen

[ Voor 23% gewijzigd door Collaborator op 25-09-2005 10:53 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-07 17:10

TdV

Ik vind de psp ook wel een mooi ding; misschien komt er nog eentje bij mij in huis. Het zou wel kunnen dat ik nog lekker wacht tot sony een nieuwe batterij heeft ontwikkeld want ik vind mijn DS al te snel leeg. Of er moet een prijsverlaging of een leuke bundelactie met een aantrekkelijk spel komen dan ben ik ook nog wel te verleiden denk ik. Toch verwacht ik niet dat ik aan de psp zo verslaafd zal raken als aan de DS; nintendo spellen hebben een heel ander gevoel; ik kan het niet uitleggen. Advance Wars DS heeft me echt helemaal verslaafd gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710

Ik heb ff een vraagje, morgen ga ik een NDS halen, en verkoop ik mijn oude GBA.

Ik ben een groot Pokemon fan(17 jaar en nog steeds fan 8)7 ), en hoorde net dat ik niet meer kan linken met een NDS naar een GBA/sp..

Is dit waar? want dan zou ik het echt zwaar klote vinden.

Sorry als deze vraag al keer eerder is gesteld, maar heb geen zin om alles door te lezen.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 153710 op 25-09-2005 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-07 17:18
Jij luiaard!

Waar je met gba's onderling kunt linken, kan dat met ds & ds of ds & gba niet

Je kunt op de DS dus alleen nog maar singleplayer gba spellen spelen.

Maar er komt vast nog wel een pokemon spel voor de DS uit. mocht je dat willen

anders koop je gewoon een DS en een Micro?

[ Voor 4% gewijzigd door lukaso op 25-09-2005 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-07 22:17
TheEvilCuber schreef op zondag 25 september 2005 @ 10:51:
[...]

Dat is toch zo :? of wil je mij vertellen dat de PSP draait om vernieuwende gameplay en spelconcepten?

/me gaat volgende week een PSP halen
Het aantal ports valt tot nu toe erg mee en de hardware van de PSP biedt zeker wel mogelijkheden voor vernieuwende gameplay(zeker voor een handheld). Ook niet vergeten dat de Gameboy Color niet veel meer was dan een portable NES en een GBA niet veel meer(minder zelfs) dan een portable SNES en ik heb geen Nintendo fan erover horen klagen. Dan waren de ports altijd klassiekers die je overal wilde kunnen spelen ;) .
Door de rekenkracht enz kan de PSP weer vernieuwing bieden qua interactie, AI en grotere levels. De grotere opslag van UMD's zorgt ook voor minder beperkingen van de devopers.
Als je iemand een PSP laat zien zeggen ze altijd "wat een vette graphics" "wow je kan er gewoon je Ps2 spellen op spelen" en "dit is wel een stuk stoerder dan zon kiddy DS" :z

Zo is het nou eenmaal.
Dat over 'kiddy DS' wordt meestal alleen geroepen door kindertjes die zelf de 16 nog niet gepasseerd zijn. Vette graphics kloppen zeker, maar dat is niet het enige waar de PSP het van moet hebben. PSP biedt mogelijkheden voor genres die eerst gewoon niet goed mogelijk waren op de handhelds. Sport en racegames bijvoorbeeld. Bij beide type games duurt een potje meestal maar enkele minuten en zijn daarom ideaal voor onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

BarôZZa schreef op zondag 25 september 2005 @ 18:01:
en een GBA niet veel meer(minder zelfs) dan een portable SNES en ik heb geen Nintendo fan erover horen klagen. Dan waren de ports altijd klassiekers die je overal wilde kunnen spelen ;)
Dat was en is juist hetgene waar men over klaagt, zeker de Nintendo fans. De gemiddelde Nintendo fan heeft namelijk al die games al op de NES of SNES gespeeld, en wordt helemaal strontziek van al die ports op de GBA. Ik wel iig, en ik weet velen hier met mij. Als ik Super Mario World wil spelen pak ik die wel voor de SNES uit de kast, ipv er 45 euro voor neer te leggen. Die classic serie met NES ports is helemaal belachelijk. Voor de prijs van 1 NES classic kan je ze bij wijze van spreke allemaal origineel voor de NES kopen. Ports is hetgene waar ik me aan erger op de GBA. Misschien leuk voor de jongere gamer die nog niet geboren was ten tijde van de NES en SNES, maar voor de wat meer doorgewinterde de Nintendo-fan is het nou niet bepaald boeiend.

Geef mij dan de GB Classic maar. Die was tenminste niet in staat om NES en SNES games te porten, waardoor je originele games kreeg. Originele Mario, Metroid, Zelda, Mega Man, etc games. Na Super Mario Land 2 is er geen nieuwe Mario game meer verschenen op een handheld! Dat is toch belachelijk?!

Gelukkig is het niet alleen maar ellende, en komen er ook nog wel leuke nieuwe dingen uit, zoals bijvoorbeeld Advance Wars, Metroid Fusion, en Mario & Luigi. Maar die ellenlange rij met ports hadden ze van mij wel achterwege mogen laten. :r

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710

lukaso schreef op zondag 25 september 2005 @ 16:43:
Jij luiaard!

Waar je met gba's onderling kunt linken, kan dat met ds & ds of ds & gba niet

Je kunt op de DS dus alleen nog maar singleplayer gba spellen spelen.

Maar er komt vast nog wel een pokemon spel voor de DS uit. mocht je dat willen

anders koop je gewoon een DS en een Micro?
Hmm dat valt me toch wel beetje tegen, je word dan gewoon verplicht een gba/micro te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

De DS is een handheld die NAAST de GBA is verschenen, niet de opvolger van de GBA. Dat het GBA games kan afspelen is dus een leuke toevoeging, maar het is niet zo dat je je GBA weg kunt gooien door een DS te kopen.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

BarôZZa schreef op zondag 25 september 2005 @ 18:01:
[...]
Door de rekenkracht enz kan de PSP weer vernieuwing bieden qua interactie, AI en grotere levels. De grotere opslag van UMD's zorgt ook voor minder beperkingen van de devopers.
Als er iets beperkend is voor developers op de PSP dan is het de UMD wel, het laden daarvan gaat langzaam en kost veel energie en moet daarom zoveel mogelijk worden geminimaliseerd.

Daarnaast biedt meer opslagruimte niet echt veel meer mogelijkheden: pre-rendered filmpjes en high-res textures. Vooral als je besteft dat gigantisch spel zoals Super Mario 64 op een 16 MB cartridge past...

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

hahaha ja precies. Dat was JUIST het probleem van de GBA waar iedereen echt panisch van werd, die ports. Dus dat slaat echt nergens op.
En de PSP kan vernieuwende gameplay bieden op portable niveau? Wat dan wat je niet met je GBA kon? Meer knopjes indrukken? woop-dee-doo...
Je geeft race- en sportgames als voorbeeld. Maar die waren -- gezien een potje zo kort duurt -- net zo hard te spelen op de GBA of de DS for that matter.
Sorry ik kan in veel dingen komen, maar het feit dat de PSP anders dat graphics op portable niveau een vernieuwende ervaring kan leveren gaat er bij mij niet in. De analoge stick misschien, maar hoor van alle kanten dat dat een aanfluiting is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zag vandaag maarliefst twee keer een nintendogs reclame op tv. Blijkbaar willen ze dat spel nogal groots gaan aanpakken ook in Nederland. (De laatste keer dat ik een heel reclamespotje voor één spel van nintendo zag was... pfff... weet ik geeneens meer. :p)

Maar ik moet toch zeggen, nu ik hem een paar weken in huis heb, dat ik er eigenlijk maar weinig aan vind. Ik snap niet zo goed waar al die japanners nu precies zo wild van worden. Al vrij snel begon ik het meer als een verplichting te zien om hem uit te laten en in bad te stoppen en dat soort dingen. Het trainen is ook een langdurig en saai proces. (eindeloos vaak een trucje uit laten voeren en telkens in de mic zeggen bij welk commando hij dat moet doen. "zit!" "zit!" "zit!"). Er zit geen vooruitgang in of iets... het is alleen maar herhalen, herhalen en nog eens herhalen. Ik ben eigenlijk nog helemaal niet ver in het spel, maar ik ben hem nu al zat. Het zou erg leuk zijn als minigame in een groter spel (waarbij de hoofdpersoon dan dus een hond als huisdier heeft), maar als spel opzich vind ik het echt heel magertjes. Het enige leuke eraan is Archie, de sidekick van de presentator van de hondenshows. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

hahahaha realistische simulatie op voorbereiding van een kind I guess surrounded ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Sim games zijn sowieso niet mijn ding. Animal Crossing heb ik ook amper aangeraakt. M'n vriendinnetje is nu helemaal weg van Harvest Moon, maar dat leek me nu ook niet echt boeiend. Geef mij maar een spel waarin je skills nodig hebt. Platform games of shooters ofzo :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Nintendo DS WiFi integratie gaat goed!
http://akkit.org/dswifi/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-07 22:02

Peentje

MAC / Windows i don't care

pffff kom net van de Bart-smit vandaan, ff gevraagd of ze castlevania al hadden of wanneer hij binnen zou komen, ow zegt die kerel: 'ik heb net een nieuwe releaselijst ik zal wel ff kijke', eve later zegt hij: ja eeh die krijgen wij niet, hij staat ook niet in de computer, Ik zeg: hoezo dan? Hij: ja sommige B-titles doen ze niet in het assortiment. (mijn ogen werden al groter toen hij het zei) toen verbeterde hij zich direct: Ja Castlevania is niet echt een B-titel he?, Ik zei: (wijzend richting games als: project rub en pac-pix) je hebt hier in ieder geval grotere troep staan dat is een ding dat zeker is!

maarja geen Castlevania dus, weet iemand of hij bij de mediamarkt al is?
ik reis heel nederland af voor die fucking game.

Dell Latitude E7450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Hahahahaha Peentje dat klinkt goed geirriteerd. Waarom niet gewoon via Lik-Sang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-07 08:48

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Peentje schreef op maandag 26 september 2005 @ 13:50:
pffff kom net van de Bart-smit vandaan, ff gevraagd of ze castlevania al hadden of wanneer hij binnen zou komen, ow zegt die kerel: 'ik heb net een nieuwe releaselijst ik zal wel ff kijke', eve later zegt hij: ja eeh die krijgen wij niet, hij staat ook niet in de computer, Ik zeg: hoezo dan? Hij: ja sommige B-titles doen ze niet in het assortiment. (mijn ogen werden al groter toen hij het zei) toen verbeterde hij zich direct: Ja Castlevania is niet echt een B-titel he?, Ik zei: (wijzend richting games als: project rub en pac-pix) je hebt hier in ieder geval grotere troep staan dat is een ding dat zeker is!

maarja geen Castlevania dus, weet iemand of hij bij de mediamarkt al is?
ik reis heel nederland af voor die fucking game.
Bij de Free Record Shop hebben ze het spel ook al niet in de computer staan. Ik kan hem op internet alleen bij Bol vinden. Circle of the Moon was in het begin ook bijna niet in de winkel te vinden.

IGN heeft overigens nieuwe Resident Evil: Deadly Silence details. Het spel zal een wireless multiplayer mode krijgen voor 4 spelers. Hopelijk zit er ook een co-op mode bij.

[ Voor 11% gewijzigd door MetroidPrime op 26-09-2005 14:57 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

Hopelijk zit er game sharing bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij replay kan je castlevania kopen peentje. Denk dat ie bij de meeste andere gameshops ook wel te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484

Topicstarter
apNia schreef op maandag 26 september 2005 @ 14:12:
Hahahahaha Peentje dat klinkt goed geirriteerd. Waarom niet gewoon via Lik-Sang :)
LS is traag :)

En peentje als je hem op internet had besteld bij een NL webshop als GCshop of nedgame heb je de game op de dag van release of die daarna binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Yup bij Dimension Plus hadden ze hem ook al vanaf de 20ste en een B titel is het zeker niet _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje

Peentje

Anoniem: 131484 schreef op maandag 26 september 2005 @ 17:48:
[...]

LS is traag :)

En peentje als je hem op internet had besteld bij een NL webshop als GCshop of nedgame heb je de game op de dag van release of die daarna binnen.
ok ik ga dan maar ff online bestelluh

(kwas idd aardig geirriteerd ja)

Dell Latitude E7450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:38

S2S

Dat jullie naar Bart Smits en Itoys gaan.....dat is jullie probleem. De game ligt gewoon in de betere gameshops, mannen.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3R!K|IA
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-07-2006
kon dit maar met de ds zou echt cool zijn:

Afbeeldingslocatie: http://www.gameboy-advance.net/img/nintendo_ds/dreaming/entry/wireless-connectivity.jpg

"mijn pctje :D" MK:ds friendcode: 429557057186

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

holy shit is dat ding bedacht in een psilocybe trip.. wat een onmogelijk idee :D

[ Voor 8% gewijzigd door apNia op 27-09-2005 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-07 21:28
Peentje schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 00:33:
[...]

ok ik ga dan maar ff online bestelluh

(kwas idd aardig geirriteerd ja)
Heb Castlevania al gewoon bij nedgame zien staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3R!K|IA
ik heb een wireless router maar hoe zit dat dan precies als je dat in de toekomst online wil met je ds want voor diegene die geen wireless router hebben komt er een Nintendo DS Wi-Fi USB Access Point voor ongv. €30.
zou de ds het gelijk detecteren ofzo iets? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

3R!K schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 14:19:
ik heb een wireless router maar hoe zit dat dan precies als je dat in de toekomst online wil met je ds want voor diegene die geen wireless router hebben komt er een Nintendo DS Wi-Fi USB Access Point voor ongv. €30.
zou de ds het gelijk detecteren ofzo iets? :?
Daar is nog niets over bekend. Als je een wireless router hebt dan zul je waarschijnlijk alleen de gegevens van je accesspoint moeten invoeren en dan kun je online.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106551

Moet je eigenlijk perse een wireless router hebben, of is alleen een wireless kaartje in je PC ook goed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Alles kan, een stick of een router, met of zonder beveiliging

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 106551 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 14:46:
Moet je eigenlijk perse een wireless router hebben, of is alleen een wireless kaartje in je PC ook goed ?
Als je nog geen accesspoint hebt komt Nintendo met een USB-accesspoint voor de DS en Revolution(zoals hierboven gezegd). Als je alleen een wireless kaart in je PC hebt lijkt me dat geen probleem, maar niemand buiten Nintendo kan met zekerheid zegen of dat echt geen problemen gaat opleveren. Nintendo gaat meer bekendmaken vlak voor de release van Mario Kart DS, dus over enkele weken weten we al wat meer.

[ Voor 9% gewijzigd door MetroidPrime op 27-09-2005 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106551

MetroidPrime schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 14:54:
[...]

Als je nog geen accesspoint hebt komt Nintendo met een USB-accesspoint voor de DS en Revolution(zoals hierboven gezegd). Als je alleen een wireless kaart in je PC hebt lijkt me dat geen probleem, maar niemand buiten Nintendo kan met zekerheid zegen of dat echt geen problemen gaat opleveren. Nintendo gaat meer bekendmaken vlak voor de release van Mario Kart DS, dus over enkele weken weten we al wat meer.
Bedankt voor de info, ik zal wel even afwachten dan.
Vanaf vrijdag heb ik toch niet veel tijd meer, ik ben van plan om nog even snel gebruik te maken van de FRS 3=2 aktie, en ga denk ik Meteos, Advance Wars DS en Another Code halen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3R!K|IA
kan niet wachten om online er mee tegaan lijkt me leuk met animal crossing :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik met Mario Kart.. hier net op m'n werk een wireless accespoint neergeknald :D
Goed voor de pauzes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje

Peentje

Ik heb vanochtend half nederland afgebeld voor castlevania, kwam uit op replay in Breda, is wel uur rijden voor mij maarja toch maar gedaan, samen met een vriend van mij kwamen we daar bleek dat ze ook nintendogs hadden! heeft hij toen gekocht. JSS stond er ook en nog enkele import games, prijzen vielen alles mee!

loop nu al vast met castlevania! (heb nog nooit een castlevania serie gespeeld!) na de eerste "boss" te hebben gedefeat (die met die 2 grote zwaarden) kom je in een kamertje daarachter waar een zwaard licht maar, ik kan daar niet op springen (te hoog) dusja heel het level uitgekamt (teruggelopen) maar ik kan nergens verder, ik moet via die kamer met dat zwaard heen! anyone?

wel volop vette game btw, zitte met zn 2en te dsen je lacht je kapot met nintendogs!

Dell Latitude E7450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje

Peentje

Hebet al gevonde :)

Dell Latitude E7450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
MetroidPrime schreef op maandag 26 september 2005 @ 14:54:
[...]

Bij de Free Record Shop hebben ze het spel ook al niet in de computer staan. Ik kan hem op internet alleen bij Bol vinden. Circle of the Moon was in het begin ook bijna niet in de winkel te vinden.
Argh wth is dat voor onzin?
Ik wil Advance Wars, Castlevania en Meteos halen met de 3=2 actie :\
Hopelijk verkopen ze hem hier wel donderdag/vrijdag/zaterdag want het zou wel ERG stom zijn om Castlevania niet te verkopen :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Xrenity schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 19:00:
[...]

Argh wth is dat voor onzin?
Ik wil Advance Wars, Castlevania en Meteos halen met de 3=2 actie :\
Hopelijk verkopen ze hem hier wel donderdag/vrijdag/zaterdag want het zou wel ERG stom zijn om Castlevania niet te verkopen :\
De verkoper van de FRS wist me te vertellen dat als een spel nog niet in de computer staat, het nog wel maanden kan duren voordat ze het spel gaan verkopen. Ik zou er in ieder geval niet op rekenen dat ze het spel gaan krijgen op korte termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 08:32

Willybubba

Nut up or shut up.

Bij Bol.com staat de releasedatum van Castlevania ook pas op 29-9, misschien ligt het daaraan. Zou jammer zijn als het echt nog maanden duurt, ik wilde ook Castlevania, Advance Wars DS en meteos gaan doen voor de 3=2 actie.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Ik zag Castlevania DS vandaag liggen bij Media Markt in Heerlen. Het waren er nog maar twee die daar lagen. Evenals een paar exemplaren van Meteos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik vraag me echt af of Advance wars ds wat voor me is. Meteos wil ik sowieso en misschien Nintendogs. Ik wil namelijk ook nog een 3 voor 2 actie doen. (heb er al 2 gedaan :P) Super Mario 64 heb ik op de n64 dus ik vraag me af of dat de moeite waard is. Ridge racer misschien ...hmz..

[ Voor 25% gewijzigd door Max|Burn op 27-09-2005 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Advance Wars vind jij cool volgens mij Max... Turn Based Strategy op z'n best. Ridge Racer: niet doen, ik vond het niks qua controls. Castlevania?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

offtopic:
offtopic want ja..dit soort posts zijn niet zo gewenst :)

Castlevania staat er niet tussen bij FRS :P
Hm..denkdenk..
hm..Meteos, Advanced Wars DS, Nintendogs of Mario64DS :|
Ik zit zo alweer aan de 10 DS games ffs.

[ Voor 22% gewijzigd door Max|Burn op 27-09-2005 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-07 17:14

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

jee ik heb net een laptop met Airport en kan nu een draadloze internetverbinding aanmaken... nu dacht ik natuurlijk meteen aan m'n lieve DS'je

Nu even een stomme vraag, ik heb mario64DS en Polarium, kan ik dat nu op een een of andere manier op internet spelen? Er waren toch ook demo's oid die je naar DS kon streamen, of heb je daar speciale hardware voor nodig?

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

Om te streamen via internet is nog niet gelukt. De mensen achter Xlink hebben het al geprobeerd, maar het heeft helaas niet mogen baten. Overigens komt zeer snel de echte online service van Nintendo uit, dus nog even wachten ;). Om DS demo's naar je DS te sturen weet ik niet, dat zullen anderen wel beter weten...

Edit: Fantastisch plaatje hierboven :D

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 105012 op 27-09-2005 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://images-jp.amazon.com/images/P/B000BACT4E.09.LZZZZZZZ.jpg

Kent iemand deze?
Afbeeldingslocatie: http://images-jp.amazon.com/images/P/B000AOC982.09.LZZZZZZZ.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

De bovenste is Super Princess Peach iig. De onderste heb ik ook nog nooit van gehoord.

Mijn foto's op Flickr.

MaxBurn schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 20:16:
Ik vraag me echt af of Advance wars ds wat voor me is. Meteos wil ik sowieso en misschien Nintendogs. Ik wil namelijk ook nog een 3 voor 2 actie doen. (heb er al 2 gedaan :P) Super Mario 64 heb ik op de n64 dus ik vraag me af of dat de moeite waard is. Ridge racer misschien ...hmz..
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar Nintendogs zou ik echt ver vandaan blijven. :p
Heb het vanavond weer een tijdje zitten proberen, maar al vrij snel begon ik me weer te vervelen. Ook irritant: als je hond niet naar je luistert weet je nooit of dat komt omdat hij eigenwijs is of omdat je een woord niet duidelijk genoeg hebt uitgesproken.

Ridge Racer is eigenlijk ook niet zo best. Maar +/- drie banen, matige besturing (met de D-pad, met de stylus is gewoon onmogelijk). Op de hoogste moeilijkheidsgraad wordt het ook echt heel frustrerend moeilijk. Ik heb niks tegen moeilijke racegames, maar dan moet de besturing wel echt perfect zijn. Dat is hier duidelijk niet het geval, en dan is het gewoon irritant als je buiten jouw schuld van de baan af slipt.

Mario64 is nog gewoon hetzelfde spel als op de N64. Die paar nieuwe gebieden zijn erg beperkt, zeker niet zo uitgebreid als de echte levels. Volgens de meeste mensen kun je wel wennen aan besturen met de thumbstrap... het is dan opzich wel cool om het spel draagbaar te hebben natuurlijk. :) Maar ik zou hem niet kopen voor de extra toegevoegde stukken.

Meteos is _/-\o_
Advance Wars ook, op de GBA tenminste. Als deze net zo goed is (schijnt van wel), kun je er weer maandenlang mee bezig zijn.

Verder weet ik niet welke spellen je al hebt, dus ik ga geen random titels roepen.

• MetroidPrime

MetroidPrime

Digital-DNA schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 21:45:
jee ik heb net een laptop met Airport en kan nu een draadloze internetverbinding aanmaken... nu dacht ik natuurlijk meteen aan m'n lieve DS'je

Nu even een stomme vraag, ik heb mario64DS en Polarium, kan ik dat nu op een een of andere manier op internet spelen? Er waren toch ook demo's oid die je naar DS kon streamen, of heb je daar speciale hardware voor nodig?
Nee, je kunt alleen spellen die bedoeld zijn om online gespeeld te worden online spelen.

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

offtopic:
Ik heb me thumbstrap geeneens meer :| Maar goed, Meteos en Advance Wars DS maar dan mis ik nog iets voor de 3=2 actie :) Zowel Nintendogs als M64ds scoren goed op gamerankings.com, alleen m64ds ken ik in principe al.

[ Voor 88% gewijzigd door Max|Burn op 28-09-2005 07:45 ]

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-07 17:10

TdV

Advance Wars DS is echt supergoed; het speelt hetzelfde als advance wars op de gba. Als je ook maar enigsinds interesse in strategy games hebt moet je deze spelen. (battle isle/civilisation en dergelijke)

Nintendogs heeft me een paar uurtjes enorm vermaakt maar ik ben toch meer een kattenliefhebber ;-) oftewel echte huisdieren zijn leuker. Het gaat mij persoonlijk snel vervelen.

MaxBurn schreef op woensdag 28 september 2005 @ 07:13:
offtopic:
Ik heb me thumbstrap geeneens meer :| Maar goed, Meteos en Advance Wars DS maar dan mis ik nog iets voor de 3=2 actie :)
offtopic:
Misschien een GBA-spel wat je altijd al wilde hebben maar nog niet aan toe was gekomen?
offtopic:
Zowel Nintendogs als M64ds scoren goed op gamerankings.com, alleen m64ds ken ik in principe al.
offtopic:
Als je moet kiezen tussen die twee spellen, dan zou ik voor Mario64 gaan. Hoewel als je hem er eigenlijk "gratis" bij krijgt is Nintendogs opzich nog wel leuk om de eerste paar uur mee te stoeien. Maar als je je ook maar enigszins kan voorstellen dat je nog een keer zin hebt om 150 sterren in Mario64 te verzamelen is dat de betere keus.

• Xrenity
Anoniem: 115248 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 08:11:
offtopic:
Als je moet kiezen tussen die twee spellen, dan zou ik voor Mario64 gaan. Hoewel als je hem er eigenlijk "gratis" bij krijgt is Nintendogs opzich nog wel leuk om de eerste paar uur mee te stoeien. Maar als je je ook maar enigszins kan voorstellen dat je nog een keer zin hebt om 150 sterren in Mario64 te verzamelen is dat de betere keus.
offtopic:
Nintendogs komt pas 7 oktober uit, en de actie duurt tot de 2e :) Ik ga waarschijnlijk een 2e advance wars halen voor iemand anders.

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Xrenity schreef op woensdag 28 september 2005 @ 08:34:
[...]

offtopic:
Nintendogs komt pas 7 oktober uit, en de actie duurt tot de 2e :) Ik ga waarschijnlijk een 2e advance wars halen voor iemand anders.
offtopic:
je mag ook preoderen, dan krijg je em als ie uit is

This space is occupied

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

offtopic:
Misschien een GBA-spel wat je altijd al wilde hebben maar nog niet aan toe was gekomen?

Er staan maar 33 games en ik heb zoo keeper, polarium, yoshi touch and go, wario ware touched, nfsu2, bomberman en project rub al. Hier wil ik nu zeker meteos en advanced wars ds bij.

[ Voor 6% gewijzigd door Max|Burn op 28-09-2005 09:33 ]

• sylux
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-12-2021
ik weet niet of jullie het al weten maar op deze site kan je mkds pre-orderen.
als je hem optijd besteld en op tijd betaald heb je een grote kans dat je hem op de release datum in je ds kunt klikken.
http://zuiderpark-compute...nfo.php?products_id=59276

[ Voor 3% gewijzigd door sylux op 28-09-2005 09:40 ]

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Nu zijn er alleen DRIE games verdwenen toen ik daar bestelde. Deels gecompenseerd maar uiteindelijk had ik nog 70 euro betaald en alleen NFSU2 ontvangen....

no go for me.

• apNia

apNia

• Peentje

Peentje

Bij de Replay in Breda stond castlevania op de release lijst voor 30 oktober, maar ze hadden heb gisteren al liggen, met ook nintendogs, meteos en nog een hele meuk aan japanse importzooi.

had gister gebeld naar mediamarkt r'dam alexandrium, die verwachten hem vandaag of morgen, en Bij de E-Plaza hadden ze hem al met de kerst!!!<--------castlevania dus

[ Voor 5% gewijzigd door Peentje op 28-09-2005 10:29 . Reden: castlevania ]

Dell Latitude E7450

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Mijn foto's op Flickr.

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Damn, wou ik net posten :P

Seiken Densetsu :D

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

ja echt om te :9~

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:14

Tarin

Just plain weird.

Goed, Meteos is vaag.

Het is wel erg leuk dat je verschillende soorten zwaartekracht en luchtdichtheid enzo hebt op de planeten, houdt het wel leuk afwisselen.
Maar dat fusion, daar zie ik het nut niet zo van in (okee, verschillende thuisplaneten, eventueel die items, maar geluidjes? En die rare metals vat ik ook nog niet helemaal, daar heb ik nog niets in kunnen doen).
Het verhaal ontgaat me een beetje: Meteo is de grote boze planeet, maar om hem te kunnen verslaan moet je eerst andere (onschuldige?) planeetjes bombarderen met de Meteos die jij wegschiet? En die ending-sequences.. volgens mij nemen ze zichzelf ook niet echt serieus.

Maar goed, het is verder een geniaal spel. Lekker verslavend, en leuk voor tussendoor. Statistiekjes onder Extra zijn ook een leuk toevoeging.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Anoniem: 126062

Hoe vaak moet ik nog de naam van m'n pup zeggen? Ik heb nu al zo'n 20x mn pup z'n naam genoemt (bij het scherm: "Touch 'Begin Audio Input' again and call your puppy's name"). :{.

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

3 keer volgends recensies.

This space is occupied

Ik zit nu al aan de 50+... :X

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Dan doe je iets verkeerd :Y)

This space is occupied

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:38

S2S

Plaattt je wel goef? ehehehhe

Het is natuurlijk niet dat je met je mond 1 mm voor de mic moet gaan zitten. zo'n 20 cm is ook goed.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

S2S schreef op donderdag 29 september 2005 @ 16:54:
[...]

Plaattt je wel goef? ehehehhe

Het is natuurlijk niet dat je met je mond 1 mm voor de mic moet gaan zitten. zo'n 20 cm is ook goed.
Tsja, dat weet ik. Zit zo'n 20/25 cm van de DS af. Ik geef het op..

Edit: Na zo'n 70x is het eindelijk gelukt.

Edit2: Volgende drempel; verstaat me niet :\, moet ik dus weer overnieuw beginnen. Wat is Nintendogs frustrerend >>

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 126062 op 29-09-2005 17:07 ]

Je hond mag jouw gewoon niet duh.

Met de andere versie doet 'ie het wel. Hij luistert in het begin nogal slecht, klopt dit?

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Heb vandaag Advance Wars Dual Strike gekocht, maar ik vind er eigenlijk niet zoveel aan. Op zich wel leuk maar het lijkt weinig variatie te hebben en dat lijkt me nogal snel eentonig worden. Klopt dat?
Anders ruil ik hem denk ik in voor Golden Sun 2, die moest ik toch nog een keer hebben :)

[ Voor 8% gewijzigd door Ecco op 29-09-2005 20:57 ]

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

• Darksheep
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-07 20:45
Ik heb gister bij mij neef even advance war dual strike uit china gespeeld :). Ik moet zeggen het is wel leuk en zo die 2 schermen maar nee ik zou hem wel ook weer niet gaan kopen. Dan word hij alle veel gebruikt in de vakanties en dat vind ik toch wel een beetje zonde van 200€ of zo :P

• Icelus
  • Niet online

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:14

Tarin

Just plain weird.

Ik begreep dat die 1e en 3e scan van een ander spel zijn (deel 4 uit de serie), wat voor de PS2 uit moet komen?

[ Voor 13% gewijzigd door Tarin op 29-09-2005 22:00 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• Icelus
  • Niet online
Tarin schreef op donderdag 29 september 2005 @ 21:55:
Ik begreep dat die 1e en 3e scan van een ander spel zijn (deel 4 uit de serie), wat voor de PS2 uit moet komen?
Ja, het lijkt er op dat er twee spellen komen: één voor de DS en één voor een huidige console. Of beide spellen te linken zijn is op dit moment onbekend.

-Daniël- schreef op donderdag 29 september 2005 @ 17:44:
[...]
Met de andere versie doet 'ie het wel. Hij luistert in het begin nogal slecht, klopt dit?
Sommige rassen schijnen nogal eigenwijs te zijn. Maar als je 70+ keer z'n naam moet roepen is er toch wel iets meer mis lijkt me. :/
Heel vreemd. Misschien een keer alle data wissen en helemaal overnieuw beginnen?
Maar dat fusion, daar zie ik het nut niet zo van in (okee, verschillende thuisplaneten, eventueel die items, maar geluidjes? En die rare metals vat ik ook nog niet helemaal, daar heb ik nog niets in kunnen doen).
Het verhaal ontgaat me een beetje: Meteo is de grote boze planeet, maar om hem te kunnen verslaan moet je eerst andere (onschuldige?) planeetjes bombarderen met de Meteos die jij wegschiet? En die ending-sequences.. volgens mij nemen ze zichzelf ook niet echt serieus.
Damn, ik moet dit spel toch nog maar een keer gaan kopen geloof ik. Ik heb de japanse versie en speel af en toe gewoon het basic spelletje, maar zo te horen gaat het toch nog een stuk dieper als je de tekst kunt lezen. :p (wat ik al vermoed en gehoopt had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43460

Anoniem: 115248 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 22:39:
[...]

Sommige rassen schijnen nogal eigenwijs te zijn. Maar als je 70+ keer z'n naam moet roepen is er toch wel iets meer mis lijkt me. :/
Heel vreemd. Misschien een keer alle data wissen en helemaal overnieuw beginnen?

[...]

Damn, ik moet dit spel toch nog maar een keer gaan kopen geloof ik. Ik heb de japanse versie en speel af en toe gewoon het basic spelletje, maar zo te horen gaat het toch nog een stuk dieper als je de tekst kunt lezen. :p (wat ik al vermoed en gehoopt had).
misschien is de naam wel te kort, ik had zeer veel problemen met "zit" en "af" totdat ik "mooi zit" en "ga af" probeerde, 3x herhalen en ze doen het nu iedere keer perfect.

trouwens, ik dacht dat je met de Chihuahua versie alleen de Luigi hat kon krijgen, maar gister vond ik opeens de Mario Hat!?!

* Anoniem: 43460 heeft gister 10000 punten gehaald, misschien toch tijd voor een 3e puppy die Goldens zien er wel lief uit
* Anoniem: 43460 's echte pup is veel liever: http://www.mirrorspock.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Laatst online: 12:36
Jeuj! Vandaag m'n DS in Pure White binnen met WarioWare Touched.
Zometeen maar even naar de FRS om te kunnen pfofiteren van de 3=2 aktie. Zowiezo Advance Wars halen. Iemand nog andere tips?

Ik heb trouwens nu ook Amerikaanse en Japanse codes voor club Nintendo, klopt het dat je deze niet op je nederlandse account kan toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Heb gisteren Castlevania gehaald bij de Media Markt en vanochtend bij de Bart Smit Meteos en Advance Wars. Bij de FRS stonden ze vanochtend niet :')

'Die komen 3 oktober, maandag' 'Dan is die 3=2 aktie dus net voorbij' 'Klopt' 'Lekker geregeld :r' 'Ja, heeft te maken met levering van.. enz enz'

Bart smit om de hoek binnen, staan ze daar allebei :')

Oftewel, Bart Smit FTW!

Castlevania is briljant, Meteos is tot nu toe erg goed (hoorde dat hij pas later leuk werd, maar vind het nu al gaaf) en AW speel ik als ik Castlevania zat ben :)

[ Voor 26% gewijzigd door Xrenity op 30-09-2005 13:27 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.