Einde seizoen 1. Over dramatische seizoenen gesproken....
Mijn spelers waren allemaal uit het bejaardenhuis gerukt: een keeper van 42, eentje van 35, een defender van 35 etc etc. Die keeper van 35 heb ik verkocht aan het elftal van het bejaardentehuis. De defender heb ik op een free transfer laten gaan. De keeper van 42 (inmiddels 43) is er nog, maar hij is tevens assistant-manager, en wil ik niet laten gaan.
Mijn beste spits (eigenlijk de enige echt goede, maar wel een rat) is overgelopen naar FC Twente. Dat rat slaat overigens op het gezegde "de ratten verlaten het zinkende schip". En ik kan je verzekeren dat het AGOVV-schip al gezonken is, alleen weten ze het zelf nog niet. Daarnaast heb ik nog wat waardeloze jonkies verkocht aan de peuterschool.
Hiertegenover staat de komst van twee DC's (een is er al), en een AMRL/ST.
In de Amstel CUp ging het zo goed dat ik al in de eerste ronde met 2-1 verloren heb van Go Ahead Eagles...
In de competitie was met name de eerste helft van het seizoen dramatisch. Sloeg echt nergens op, het leek echt of iedere speler elke wedstrijd stomdronken over het veld waggelde. Na héél veel tweaken aan de tactics is het in de tweede seizoenshelft gelukkig nog slechter gegaan. Ik was al bang dat het opeens allemaal zou gaan lopen.
Ik haalde ook de nacompetitie, door de vierde periode te winnen. Hier kwam ik in Groep B, samen met NAC Breda, Volendam en Eindhoven. Uiteraard volkomen kansloos... precies 5 punten uit 6 wedstrijden...
Competitie:
Selectie:
Beste speler qua stats:
Topscorer:
Als er een andere club met een aanbieding komt, ben ik weg. Hoewel, ik denk dat ik mijn contract niet eens ga verlengen. Liever werkloos, dan dit... weet je wat? Is resign van deze post, en wel meteen NU!
Dit is gewoon een té trieste club en zo verdwijnt mijn plezier in FM06 érg, érg snel! Dit slaat gewoon ronduit nergens op. Verdedigers die van de bal weglopen of totaal niet op een uitbraak reageren, aanvallers die goals in eigen doel schieten, keepers die totaal niet van hun plek komen of zelf de bal in het eigen goal rammen
Gefrustreerd? Welnee! Hoe kom je d'r bij?