[PC]Football Manager 2006

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.036 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94195

@ Wildhagen:

Damn, jij vliegt door de seizoenen heen, heb je wel eens iemand die jou afremt (vriendin oid) ? :+

Of anders vrienden die je een keertje meenemen naar de kroeg, of een tv die vraagt om een avond bekeken te worden.

Jij bent werkelijk waar de snelste fm-er die ik ken, bestaat er niet een WK Football Manager spelen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ja, de TV remt me af (althans, zometeen over een halfuurtje dan toch ;))

Nee hoor, ik speel gewoon snel, sommige details doe ik niet aan, dan schiet het al snel op, zeker als FM lekker snel draait. Voor een seizoen heb ik denk ik ongeveer 10-12 uur nodig (speeluren uiteraard, geen echte), dus dat val wel mee. Gisteren rond 19:30 begonnen, tot 22:00 ongeveer, en vandaag van 10 tot 19:00 ongeveer (met paar onderbrekingen voor het huishouden etc).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wildhagen schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 19:59:
Nee hoor, ik speel gewoon snel, sommige details doe ik niet aan, dan schiet het al snel op, zeker als FM lekker snel draait. Voor een seizoen heb ik denk ik ongeveer 10-12 uur nodig (speeluren uiteraard, geen echte), dus dat val wel mee. Gisteren rond 19:30 begonnen, tot 22:00 ongeveer, en vandaag van 10 tot 19:00 ongeveer (met paar onderbrekingen voor het huishouden etc).
wat bedoel je met speeluren :?

Ik ben opzich best een luie fm-er, als dat tenminste bestaat.

Speel de wedstrijden vrij aandachtig (althans als ik win lag het aan mijn tacktiek, als ik verlies is het onterecht), en kijk toch vrij veel naar de statestieken tijdens een seizoen. Check geregeld ff de andere comp en naar de Nationale teams hoe die het doen etc. Zo pik je meteen ff je scouting mee.

Maargoed ik zit ook eigenlijk nooit meer ECHT te fm-en, meestal gecombineerd met
in de vroege avond: tv
in de late avond: muziek
(beiden gecombineerd met internetten - forums checken enzo)

de tijden dat ik van 12:00 tot 24:00 fm zat te spelen (vooral veel MP met Petero gedaan) is toch wel over :)

Ik doen dan ook echt wel een week over een seizoen, en kan puur omdat ik op zie tegen de zomerstop wel een week doen over zo'n saaie zomerstop :+

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 94195 op 12-11-2005 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

wat bedoel je met speeluren :?
Geen aaneengesloten uren (doorlopende uren dus), maar met tussenpozen.
Speel de wedstrijden vrij aandachtig (althans als ik win lag het aan mijn tacktiek, als ik verlies is het onterecht), en kijk toch vrij veel naar de statestieken tijdens een seizoen. Check geregeld ff de andere comp en naar de Nationale teams hoe die het doen etc. Zo pik je meteen ff je scouting mee.
Kijk, daar zitten de verschillen al. Dat doe ik dus niet, statistieken zo af en toe wel, maar geen andere competities bijhouden.
de tijden dat ik van 12:00 tot 24:00 fm zat te spelen (vooral veel MP met Petero gedaan) is toch wel over :)
Yup, ik ook. Ik speel alleen in het weekend nog wel heel erg lang, door de weeks houd het bij 1-1.5 uur per dag echt wel op. En op sommige dagen speel ik helemaal niet (geen zin, geen tijd etc).
Ik doen dan ook echt wel een week over een seizoen, en kan puur omdat ik op zie tegen de zomerstop wel een week doen over zo'n saaie zomerstop :+
Hé hé :P

Dan moet je iig niet in Polen gaan spelen ben ik al wel achter, want daar hebben ze naast een lange gebruikelijke zomerstop ook nog eens een érg, érg lange winterstop (van half december tot begin maart word er niet gevoetbald, friendlies buiten beschouwing gelaten) :P De Continue-knop word er lam van...

[ Voor 5% gewijzigd door wildhagen op 12-11-2005 20:13 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55506

wildhagen schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 19:59:
Ja, de TV remt me af (althans, zometeen over een halfuurtje dan toch ;))

Je bent gewoon een kerel, vrijgezel en keihard verslaafd :P. Het leven is goed :9.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~sbalster/Petero/Ukraine/Ukraine/welkom.jpg

Welkom terug in Oekraine, zoals je ziet met sneeuw :P. Typerend hoor, mijn enige Afrikaantje meteen verkouden na de eerste pot met sneeuw :+. Denk nu niet dat ik elke week win met zulke cijfers hoewel ik ook niet reden tot klagen heb :).

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~sbalster/Petero/Ukraine/Ukraine/stand5.jpg

Volgend jaar maar is voor Europees. En het gaat leuk; ik ben een vet jong team, iedereen is rond de 20, ik heb 6 man bij Oekraine -21 lopen en één van mijn van mijn 2 'oudere' zit inmiddels bij het Oekrainse nationale elftal :P (hij is 28). Ook is mijn negertje Godwin tot de selectie van Nigeria doorgedrongen :).

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~sbalster/Petero/Ukraine/Ukraine/beker.jpg

En ja mensen, je zit te shaken achter je computer tijdens zo'n pot! Gelukkig trokken we aan 't langste eind. Halve finale beker en ik zie daar kansen; ik moet tegen een team dat een divisie lager speelt 8).

Ik moet nog maar een maandje van mijn 3 maand winterstop :/ wachten en dan gaan we weer beginnen. Heb er weer zin in :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 23:30

Japser

Jeej!

Zo...vandaag maar weer eens een FM dagje inlassen. Heb net tegen Emmen 0-0 gespeeld, sta nu nog steeds op de 20ste positie met 6 puntjes uit 9 wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146127

Volgende week een proefwerkweek, dus Fm zit er niet in :(
Toch maar 1 uurtje gedaan, alleen nu loopt hij de hele tijd vast :? , ik heb niet veel dingen aanstaan en mijn pc hoort fm aan te kunnen. Dit krijg ik te zien:

Afbeeldingslocatie: http://img474.imageshack.us/img474/1446/vastlopen7ne.jpg

En dan sluit hij af.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 146127 op 13-11-2005 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Kijk hier eens? Misschien staat er een oplossing bij? Heb t niet doorgelezen hoor.

http://community.sigames....f/9522026261/m/2942097861

Anyway...net weer verloren, t is echt dramatisch slecht wat ik te zien krijg. Stijf onderaan, 1 wedstrijdje gewonnen , 3 gelijk en 6 verloren.

Kortom, ik weet onderhand niet meer hoe ik de boel op de rails kan krijgen.

JA!!! De tweede wedstrijd gewonnen!!! Uit met 2-3 van VVV-Venlo \o/

[ Voor 23% gewijzigd door Japser op 13-11-2005 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bedankt, het ligt waarschijnlijk aan de skin, ik probeer nu de gewone skin uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben begonnen bij Cameroon, en heb daar de Africa Cup gewonnen. Toen werd mijn status continental. En toen ik met Volendam (aangenomen door sollicitatie) kampioen werd ging mijn status naar world class. Beetje raar vind ik. Ook vind ik het vervelend dat je loyalty stat omlaag gaat als je een manager een compliment geeft. Nu heb ik loyalty 1 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik ben begonnen bij Cameroon, en heb daar de Africa Cup gewonnen. Toen werd mijn status continental. En toen ik met Volendam (aangenomen door sollicitatie) kampioen werd ging mijn status naar world class.
Heb je de laatste build geinstalleerd? Ik bedoel dus niet patch 6.01, maar de build die daar later nog eens achteran kwam? Die lost dit probleem namelijk op (ik had het ook).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Zowaar!!!! De tweede overwinning op rij!!!!! Uit bij Volendam, 1-3 overwinning :) Ik blijf gewoon stug vasthouden aan mn tactiek en misschien dat het dan allemaal nog wel goedkomt.

En euh..Wildhagen? Heb je iets van info over die nieuwe build? Is dat een nieuwe patch o.i.d. ? Nvm ik heb t al gezien :)

[ Voor 27% gewijzigd door Japser op 13-11-2005 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Japser schreef op zondag 13 november 2005 @ 13:14:

En euh..Wildhagen? Heb je iets van info over die nieuwe build? Is dat een nieuwe patch o.i.d. ?
Zie [rml]wildhagen in "[ PC]Football Manager 2006"[/rml]

Het laatste punt in de changelogs is precies het probleem wat Hiny ook al heeft :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Japser schreef op zondag 13 november 2005 @ 13:14:
En euh..Wildhagen? Heb je iets van info over die nieuwe build? Is dat een nieuwe patch o.i.d. ?
Staat gewoon op Sigames

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 94195 op 13-11-2005 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
En het staat ook gewoon in de SP :)

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Nou denk je de goeie lijn voort te zetten, verlies je weer. Teringbende.

Godverdomme...wat een kutzooi is t toch. Doe je ff 2 wedstrijden winnen, denk je dat het beter gaat, ga je gewoon weer alles verliezen. En het spel volgens die 2d match enige is zooooooo triest, balverlies, slechte passing, niet doordekken, zelfs doorkoppen is al te moeilijk. Koleree zeg wat irriteer ik me nu.

[ Voor 69% gewijzigd door Japser op 13-11-2005 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Ik weet wel dat het toch niets wordt:

code:
1
2
Sparta 36-66 (+22)
FC Emmen 36-64 (+22)

Nog 2 wedstrijden. Nu tegen TOP (19e dus zal ik wel verliezen) en als laatste tegen Sittard (5e). Sparta moet nog tegen Go Ahead (8e) en Zwolle (13e)

Als ik promoveer heb ik echt een groot probleem, ik hou veel te weinig spelerts over voor komend seizoen die mee kunnen komen in de top van de GGD, laat staan in de HCE :X

TOP - FC Emmen 1-2
Sparta - Go Ahead 1-0

Gat blijft 2 punten met gelijk doelsaldo.

Omfg...
Ruststanden:

Emmen - Sittard 3-0
Zwolle - Sparta 1-0

_O_

Eindstanden:

Emmen - Sittard 4-1
Zwolle - Sparta 1-1

Eindstand GGD:
code:
1
2
FC Emmen 38-70 (+26)
Sparta 38-70 (+23)

w00000t

[ Voor 57% gewijzigd door King Nothing op 13-11-2005 17:45 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Ja, dubbelpost.

Zoals hierboven al gemeldt ben ik op 1 of andere vreemde manier kampioen geworden :X _O_ We begonnen in de 1e periode sterk, alleen een gelijkspel in de 6e wedstrijd zorgde ervoor dat Zwolle de periode pakte. De 2e periode pakte we echter met gemak, 18 uit 6 en de doelstelling die ik mezelf voorhield was gehaald, de nacompetitie. Blijkbaar vonden de spelers dat ook wel genoeg, in de 3e periode pakten we maar liefst 3 punten en verloren we onze koppostitie in de GGD aan Sparta. Sparta bleef op kop, gelukkig werd het gat bijna nooit meer dan 4 punten. Als het al eens 6 werd verspeelde Sparta wel weer punten terwijl ik dan weer won. De ontknoping staat hierboven dus :)
Als beloning kreeg ik de keuze uit veel transferbudget of een hoog salarisbudget. Ik heb voor het laatste gekozen en ben gaan scouten naar goede (hopelijk) spelers. Ik heb voor het komende seizoen zo'n 15 spelers aangetrokken en die kosten me totaal 42k. Leferink en Veldmate lopen gratis de deur uit, een paar jeugdspelers ook.

De eindstand:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7b5a4221c77855ba74b30b27bd23de6e/full.jpg

De selectie:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/64c41530c540f70f21bdbc3cd42eace4/full.jpg

En de beste spelert:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bbbe79d4c449573a4ddbf4b187641aee/full.jpg

En nu lekker de HCE in _O_

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

Feli King nothing! Ik weet hoe het voelt :)

Ik ben in mijn eerste eredivisie seizoen als 4de geeindigd, niet slecht voor een promovendus! O.a. overwinning op Ajax (3-1) en PSV (4-0) thuis...toch lekker. Beste speler zonder twijfel Sergio Aguero die ik al eerder had genoemd 'the next pablo aimar' maakt ie wel waar in elk geval. Ook international Romeo Castelen deed het uitstekend. Gevolg is wel dat alle uitblinkers ook meteen wegwillen...maar ik denk dat ik alleen Castelen kwijtraak, dus dan zou ik een nieuwe AMR moeten zoeken. Ik heb mijn aanval inmiddels versterkt met Anatoly Gerk, en de verdediging met de Zweed Christian Jardler. Verder ben ik wel tevreden met mijn team, EUFA Cup, here we come!

[edit]
ben inderdaad nu Castelen kwijt...voor 7m naar Aston Villa...

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 2557 op 13-11-2005 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ MrRudi

post is een screen van die Sergio Aquero, ben wel benieuwd

ik (speel met vitesse) ben in het 2e seizoen aan het strijden om de 3e plek (achter 2. feyenoord | 1. psv).
de strijd gaat tussen twente, utrecht, az, ajax

Komende week tentamens, maar krijg het seizoen wel af. Zal komend weekend wel de zomerstop spelen denk ik en wat stuff posten. Met RC Mechelen in 2 Div (na vorig jaar kamp 3 Div) middenmoter.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 94195 op 13-11-2005 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05 09:15

Cis

Hoe denken jullie over hetvolgende:
Momenteel speel ik met Emmen. Als testje heb ik een nieuw trainingschedule opgezet: Very Heavy, met alles gelijk behalve GoalKeeping. Vervolgens koop ik op de transfermartkt een 17jarige puber met een beetje stats. Hij krijgt een 3jaars-contract voor 300 per week. Ik gooi 'm in dat trainingsprogramma en laat 'm lekker goed worden :) Over 1,5 jaar heb ik een goede speler voor weinig geld en kan ik 'm na 2 jaar verpatsen voor vet veel :)

Zie
Afbeeldingslocatie: http://www.vermoeiend.nl/training.JPG
(uiteraard niet hopen dat ie geblesseerd raakt :) )

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:25

Vos

AFCA

Nu maar hopen dat het programma blijft aanslaan...dut meestal in na tijdje.

Ik ben ook met Emmen begonnen. Leferink is hot, damn. Dortmund biedt nu 1.3M cash...hijs 300k waard. Interested: Ajax, Tottenham, Coventry, Olympiakos, Aue :D

Ahhh Olympiakos biedt al 2M cash...

[ Voor 61% gewijzigd door Vos op 13-11-2005 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

Vos schreef op zondag 13 november 2005 @ 21:59:
Nu maar hopen dat het programma blijft aanslaan...dut meestal in na tijdje.

Ik ben ook met Emmen begonnen. Leferink is hot, damn. Dortmund biedt nu 1.3M cash...hijs 300k waard. Interested: Ajax, Tottenham, Coventry, Olympiakos, Aue :D
Ajax boodt mij 2,2M geloof ik. Je kan veel voor die gast vragen :)
Ik heb de boden afgeslagen. Hij is een fantastische spits en heeft mij momenteel de titel bezorgd in mijn eerste seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ja ik gooi het ff flink omhoog. Wil hem dit seizoen nog niet kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Bij mij is'ie na 2 seizoenen gratis weggegaan ;( Ach, Wessels voor 1,5 miljoen verkopen vond ik al leuk genoeg :+

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94195 schreef op zondag 13 november 2005 @ 21:18:
@ MrRudi

post is een screen van die Sergio Aquero, ben wel benieuwd
ff wat dingen bij elkaar gezet:

Afbeeldingslocatie: http://www.stateshift.com/aguero.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Eerste periode is binnen met Emmen, 18 punten uit 6 wedstrijden. Sta 3 punten voor op De Graafschap. Leferink, El Khalifi, Valeev en Wolters zijn de steunpilaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Wat voor tactiek gebruik je Vos?

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

Vos schreef op zondag 13 november 2005 @ 23:35:
Eerste periode is binnen met Emmen, 18 punten uit 6 wedstrijden. Sta 3 punten voor op De Graafschap. Leferink, El Khalifi, Valeev en Wolters zijn de steunpilaren.
Da's aardig. Reken er maar op dat je halverwege in financiele nood komt. Dan mag je geen spelers meer aankopen en dat soort ongein :)
Ik heb een hoop dure spelers verkocht, omdat ik geld nodig had voor de club. Wolters voor 1,8M de deur uitgegooid, en daarnaast nog wat simpele spelers met een duur contract.
Ik ga door met mijn testcase: goedkope jonkies inkopen en vet trainen. Heb net 2 jonge Feyenoorders opgehaald met een vrije transfer.
Loon: 150 euro per week
Contractduur: tot 2010 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cis schreef op zondag 13 november 2005 @ 23:46:
[...]
Ik ga door met mijn testcase: goedkope jonkies inkopen en vet trainen. Heb net 2 jonge Feyenoorders opgehaald met een vrije transfer.
Loon: 150 euro per week
Contractduur: tot 2010 :+
He dit is hattrick niet he ;)
(vraag me af of het ook echt helpt, het moeten wel écht talenten zijn - en dan zijn ze dus bruikbaar?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Speel 3-2-3-2 of thuis soms 3-1-3-2.

Heb tot op heden niemand gekocht, ik kan echt niemand vinden die er interessant uit ziet om te halen. Heb Blauw verkocht voor 350k. De balans slinkt al aardig dus zal heel krap worden ja qua financiën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Vos schreef op maandag 14 november 2005 @ 08:50:
[...]

Speel 3-2-3-2 of thuis soms 3-1-3-2.
3-1-3-2 kan niet (9 veldspelers ;))

Maar incaseer je niet enorm veel goals op die manier? Slechts 3 verdedigers en één DM is wel erg aanvallend...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17912

Yipee na een versmadelijke 4-1 nederlaag afgelopen nacht van Veendam tegen Emmen (nu vrijdag ook maar zon uitslag) door het bestuur eruit gegooid (die derby's zijn dus toch van dergelijk belang weer om wel te winnen).
Nu werkloos wachtende op een cluppie (hoop op een engelse club) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:43

Sherlock

No Shit

Nadat ik het spelletje met Ajax na een half seizoen al beu begon te raken ben ik maar opnieuw begonnen. De nieuwe club heet Montpellier en speelt in de Franse tweede divisie. Doelstelling is een plaats bij de eerste 10, ik heb een transferbudget waar menig eredivionist in nederland jaloers op zou zijn (meer dan 2 miljoen) en nog behoorlijk veel ruimte in mijn salarisbudget (ongeveer 100.000 van de 180.000).

Het spelersmateriaal is iets minder, maar dat moet wel op te lossen zijn met een aantal free transfers en aankopen uit goedkope landen. Aankopen tot nu toe:
spoiler:
Marcel Desailly, Youri Djorkaeff, Leandro Gioda, Jafar Asprilla, Edwin Alberto del Castillo, Frank Demouge, Sergey Kisliy, Apula Bete, Dalibor Stevanovic

Het seizoen verloopt tot nu toe op zijn zachtst gezegd wisselvallig, maar ik bedoel gewoon slecht. Ik speel een 4-4-2 diamond, waarmee ik de eerste paar wedstrijden gelijkspeelde, (1-1 en 0-0) en daarna een aantal wedstrijden verloor. Na het tweaken van mijn tactiek gaat het (erg) langzaam beter, wat uiteindelijk zelfs resulteerde in mijn eerste overwinning (4-0). Het lek was nog niet boven, maar ik creëerde in elk geval meer kansen en daaruit volgde ook meer punten. Ik sta nu op de 14e plaats en we kijken naar boven!

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lekker dan. Kameroen naar het Wk gebracht, in een poule met Spanje, Oekraine en Zuid Korea. Spanje zal wel eerste worden en ik moet met de 2 anderen om de 2de plek strijden. Eerste wedstrijd Oekraine, daarna Zuid Korea en dan tegen Spanje. De wedstrijd tegen Oekraine was lastig, maar uiteindelijk toch 1 punt gehaald. Zuid Korea ging iets makkelijker, hoewel ik wel eerst een achterstand moest zien goed te maken. En dan de wedstrijd tegen Spanje, op dat moment gedeelde eerste plek met mij. Wij allebei 4 punten, Oekraine en Zuid Korea 2. Alleen als ik zou verliezen van Spanje en uit de andere wedstrijd een winnaar zou vallen, moet ik mijn spullen pakken. Maar de wedstrijd was relatief eenvoudig, de Spanjaarden gingen alleen maar schoppen (paar gele kaarten en 1 rode), en ik kon uiteindelijk van ze winnen. En omdat Oekraine van Zuid Korea won, mocht Spanje zijn spullen pakken. Ik werd eerste in de poule en mocht dus tegen een nummer 2!! Het werd het kleine Brazilie 8)7 , omdat Italie nummer 1 werd. Er moet een wonder gebeuren wil ik daar van winnen, maar ja. Dat dacht ik van Spanje ook. Ik houd jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sherlock schreef op maandag 14 november 2005 @ 11:33:

Nadat ik het spelletje met Ajax na een half seizoen al beu begon te raken

Sherlock ---> Montpellier
ontslagen of saai ??

Whatever, je stijgt in mijn achting :) (nou joepie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Niet ontslagen, wel een beetje saai. Ik kreeg het sowieso niet zo lekker op de rails, waardoor ik een beetje frusty achter de pc zat.
Whatever, je stijgt in mijn achting :) (nou joepie)
_/-\o_
Moet zegger dat Montpellier wel een erg leuke club is tot nu toe, in een redelijke competitie met voldoende potentie om uit te groeien tot wereldtopper :) Maar goed, eerst maar eens uit de tweede divisie komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

wildhagen schreef op maandag 14 november 2005 @ 09:42:
[...]

3-1-3-2 kan niet (9 veldspelers ;))

Maar incaseer je niet enorm veel goals op die manier? Slechts 3 verdedigers en één DM is wel erg aanvallend...
3-1-4-2 bedoel ik haha

Met op middenveld dan iig 1 DMC, krijg nog wel teveel goals tegen ja soms. Maar scoor op moment ook easy. Mijn voorkeur gaat echter wel uit naar 3-2-3-2 met dan 2 DMC's voor de verdediging. maarjah, heb nu nog maar 7 wedstrijden gespeeld, dus zegt nog vrij weinig. kan zo weer inzakken...

[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 14-11-2005 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sherlock schreef op maandag 14 november 2005 @ 11:33:
Nadat ik het spelletje met Ajax na een half seizoen al beu begon te raken ben ik maar opnieuw begonnen. De nieuwe club heet Montpellier en speelt in de Franse tweede divisie. Doelstelling is een plaats bij de eerste 10, ik heb een transferbudget waar menig eredivionist in nederland jaloers op zou zijn (meer dan 2 miljoen) en nog behoorlijk veel ruimte in mijn salarisbudget (ongeveer 100.000 van de 180.000).

Het spelersmateriaal is iets minder, maar dat moet wel op te lossen zijn met een aantal free transfers en aankopen uit goedkope landen. Aankopen tot nu toe:
spoiler:
Marcel Desailly, Youri Djorkaeff, Leandro Gioda, Jafar Asprilla, Edwin Alberto del Castillo, Frank Demouge, Sergey Kisliy, Apula Bete, Dalibor Stevanovic
spoiler:
Hey die Gioda heb ik ook :) goeie speler is dat! Ik heb sowieso een aardige Argentijnse enclave met Aguero, Gioda en Vitti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Anoniem: 2557 schreef op maandag 14 november 2005 @ 14:40:
spoiler:
Hey die Gioda heb ik ook :) goeie speler is dat! Ik heb sowieso een aardige Argentijnse enclave met Aguero, Gioda en Vitti
Nog meer spoiler: ;)
spoiler:
Die Vitti wil ik ook gaan halen, lijkt me een perfecte speler voor de franse tweede divisie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:02
Heb eindelijk besloten FM 2006 te kopen, maar nu zit ik met het probleem dat ik niet weet welke club ik moet nemen, ben niet echt zo'n die hard als wildhagen dat ik met Finishparkiet NML in de poolse 2e divisie ga beginnen, maar engelse championship of franse tweede divisie lijkt me wel interessant.

Wat was die site ook al weer die random een club koos?

Edit: Laat maar, ben werkloos begonnen, ik zie wel :)

Nog een edit: Heeft iemand nog links naar skins, want sortitoutsi.net doet t nie echt.

[ Voor 24% gewijzigd door JanW op 14-11-2005 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Ep0ss schreef op maandag 14 november 2005 @ 16:49:

Wat was die site ook al weer die random een club koos?
Uit de SP:

http://www.llamaland.co.u...or/llfmteamgenerator.html :)
wildhagen schreef op maandag 14 november 2005 @ 09:42:
[...]

Ik speel ook met een 3-2-3-2 tactiek. Kijk maar naar de eindstand boven je naar de hoeveelheid tegengoals :X Ik kan alleen momenteel weinig anders omdat ik slechts 1 DL en 1 DR heb. Kan ook pas in de winterstop weer wat spelers halen, dus ik moet wel doorgaan op deze manier.
Competitie begon goed, 1-3 bij RBC gewonnen. Daarna helaas 2 nederlagen, 3-1 tegen AZ en 2-1 tegen Utrecht.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Volges mij ben ik nu de 3de of 4de met emmen of zo :P 8)7 .

Ach, VVV was niet echt flexibel + dat ze iets mindere spelers hadden.

Edit: Even de moeite waard om te melden, sta nu na 45 minuten met 5-0 voor tegen Japs zijn team :P _/-\o_ !!! ( Ook de eindstand )

[ Voor 37% gewijzigd door JanW op 14-11-2005 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Aiii, Niki Leferink wil weg en Feyenoord bied 925.000 euro op de 30ste augustus. Dus dat is 1 dag om een nieuwe spits te zoeken :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ep0ss schreef op maandag 14 november 2005 @ 19:57:
Aiii, Niki Leferink wil weg en Feyenoord bied 925.000 euro op de 30ste augustus. Dus dat is 1 dag om een nieuwe spits te zoeken :/ .
Hoezo :? of clausule ofzo? (omdat niemand daar last mee had van de andere Emmen-spelers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Anoniem: 94195 schreef op maandag 14 november 2005 @ 20:56:
[...]

Hoezo :? of clausule ofzo? (omdat niemand daar last mee had van de andere Emmen-spelers)
Leferink heeft geen clausule. 925k Is een boel geld, zeker voor Emmen. Je houdt dan Doorn en Van Dijk over, Zwikkert en vd Driessen als back-up's.
Ik zou Leferink houden en in de winterstop verpatsen als je weer tijd hebt om een vervangert te halen.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

Anoniem: 94195 schreef op zondag 13 november 2005 @ 23:59:
[...]

He dit is hattrick niet he ;)
(vraag me af of het ook echt helpt, het moeten wel écht talenten zijn - en dan zijn ze dus bruikbaar?)
Ja, misschien dat ik inderdaad een beetje in de Hattrickstijl zit te spelen :+
Ik zit nu ook duurdere spelers te verkopen, zodat ik weer nieuwe kan kopen 8)7

Karreman net verkocht. Er werd 32.000 geboden. Maar het is een goede speler, dus ik zeg: 750.000!
En verrek: geboden wordt 750.000 + 20% of next sale 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Competitie: H'veen - Emmen 4-1
Beker, zelfde opstellingen: H'veen - Emmen 2-2, Emmen wns.

:? Jeuj, verder in de beker, zat ik echt op te wachten nu we 18e staan in de HCE |:(

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

We gaan Europa in! Of het nou komt door onze 5e plaats in de competitie of de omdat we Runner-up in de beker zijn, ik weet het niet :P. Nu nog even 2 rondjes kwalificatie door zien te komen :Y).

Wat trouwens wel weer een voordeel aan de 3 maanden winterstop is, is dat de zomerstop nog geen eens een maand is, dat schiet op :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Anoniem: 55506 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 15:20:
We gaan Europa in! Of het nou komt door onze 5e plaats in de competitie of de omdat we Runner-up in de beker zijn, ik weet het niet :P. Nu nog even 2 rondjes kwalificatie door zien te komen :Y).

Wat trouwens wel weer een voordeel aan de 3 maanden winterstop is, is dat de zomerstop nog geen eens een maand is, dat schiet op :P.
Heb je dat geflikt in het seizoen dat je beschrijft op pagina 37 van dit topic of het seizoen erna???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In dit seizoen (klik).

Bij mij is dat nog op deze pagina, ligt maar net aan je instellingen :P. Maar dat is dus mijn 2e seizoen in Oekraine; mijn 1e in de hoogste divisie. Ik had een lekkere eindsprint :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb het idee dat het in deze versie wel een stuk moeilijker is om een kleinere club naar de top te brengen, of ligt dat aan mij? Ik heb me in de zomerstop toch behoorlijk goed versterkt. Ik begon ook met een 5-2 en 5-0 in de eerste twee wedstrijden, maar tegen Feyenoord, PSV en Palermo blijf ik consequent volledig kansloos, terwijl ik goeie verdedigers en een goeie keeper heb. Mijn twee centrale verdedigers staan ook de hele tijd in belangstelling van de top-3, en mijns linksback speelde vorig jaar 36 wedstrijden in PSV-1. Iemand al gelukt om een aanval te wagen op de traditionele topclubs? Of moet ik nu echt clubhoppen om de top te halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160444

Na een hele tijd te rond te hebben gekeken op dit forum, moet ik toch even deze top prestatie showen :)

Afbeeldingslocatie: http://img178.imageshack.us/img178/3332/azvalencia2qs.th.jpg

zoals je ziet had mijn AZ tje een topwedstrijd en valencia zijn meest *u* wedstrijd ooit :) na 12 minuten een strafschop en koning landzaat scoort en marchara krijgt rood >:)

dan kopt mijn toptalent en superverdediger svenson uit twee corners de twee en de drie nul binnen en tot overmaat van ramp (voor valencia dan) krijg ik in de 84 ste minuut nog een penalty en weer scoort landzaat cool en beheerst. :9

Afbeeldingslocatie: http://img114.imageshack.us/img114/9435/naamloos8re.th.jpg

hier kan je de prestaties nog even vergelijken :*)

Na deze overwinnen sta ik in de finale van de uefa cup tegen lyon

Afbeeldingslocatie: http://img424.imageshack.us/img424/8018/ggh8pg.th.jpg

kijken of mijn spelers nog steeds weg willen na het winnen van de finale...

keep ya all posted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 19:45:
Ik heb het idee dat het in deze versie wel een stuk moeilijker is om een kleinere club naar de top te brengen, of ligt dat aan mij? Ik heb me in de zomerstop toch behoorlijk goed versterkt. Ik begon ook met een 5-2 en 5-0 in de eerste twee wedstrijden, maar tegen Feyenoord, PSV en Palermo blijf ik consequent volledig kansloos, terwijl ik goeie verdedigers en een goeie keeper heb. Mijn twee centrale verdedigers staan ook de hele tijd in belangstelling van de top-3, en mijns linksback speelde vorig jaar 36 wedstrijden in PSV-1. Iemand al gelukt om een aanval te wagen op de traditionele topclubs? Of moet ik nu echt clubhoppen om de top te halen :D
Ik ben bezig :P
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~sbalster/Petero/Ukraine/Ukraine/stand6.jpg

En dan zijn Shakhtar en Dynamo Kiev het Celtic en Rangers van Oekraine :). (Domineerden ook de afgelopen 2 jaar). Maar goed das nog niet de Nederlandse competitie. Toch was Ziggy al wel goed op weg met Vitesse dacht ik :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22297

Nah, zit in een kleine dip met Arsenal na v 18 wedstrijden ongeslagen alle competities (beker, EC, EPL) heb ik 2 wedstrijden verloren en 3 gelijk gespeeld. Chelsea is nu in gelopen to 4 punten, en ik lig uit de FA Cup door Aston villa waar ik dit seizoen al 5 keer tegen heb gespeeld. Ik ben maar 2 CM over nu Cesc langdurig geblesseerd is en ik kon geen fatsoenlijk Cm vinden. Moet nu noodgedwogen concentrenen op de EC en EPL. En hopen dat ik geen langdurige blessures meer krijg. Zit momenteel met 5 1st Team players die 3 weken of langer zijn uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik moet hier vaker komen klagen :) meteen win ik Ajax uit met 3-5 :D

Enige slechte vond ik dat we in de 80ste minuut met 0-5 voorstonden en dan nog drie goals tegenkrijgen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zo na het ontslag bij Veendam en 2maand werkeloos toekijken een nieuwe start gemaakt (eigenlijk 2 starts) in eerste instantie met Bayern Munchen maar wat ik daar toch redelijk vaag vind is dat ik Der Ollie Kahn nergens kan vinden zelfs niet bij andere clubs :( heb ik daar die oude dreher en nog 2 keepers van 37 die stoppen.
Verlies eerste oefenwedstrijd tegen Leverkusen met :$ 5-0 Makaay die geen pepernoot raakt en keeper mist alle ballen. In competitie gaat het goed 9 wedstrijden was ik achter elkaar ongeslagen (7x winst 2x gelijk) verlies ik in 89e minuut in champions league van Chelsea via een penal en direkt erna verlies ik 2x in de competitie (van Mainz en Leverkusen).

2e trainers loopbaan is in Nederland bij FC Twente _O_, paar spelers zoals Sibum, Schuurman, Heubach en een paar jonkies verkocht en paar jonkies aangekocht sta ik mooi 3e in de competitie verloor in 7 wedstrijden alleen met 2-1 bij Heerenveen door die verekte Huntelaar 2x (78e en 91e minuut) en gaat het financieel ook wel goed met Twente.

Leuke van het met twente spelen is het volgende stukje. Als manager doe ik verschillende aanbiedingen voor huur en koop van FC Emmen (in mijn versie nog die lelijke naam BVO dragend) wordt het bij mij allemaal afgewezen maar verhuurd Emmen achtereenvolgens:
Valeev aan Nec
Blaauw aan Roda
Wolters aan Nec
Van Dijk aan RKC
Karreman aan RBC
van den Brink aan Sparta

kijk je bij Emmen hebben ze amper een team staan (Theo Vonk als trainert)

vage hap allemaal

Binnekort ff screens neer zette als er leuke dingen gedaan zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Anoniem: 17912 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 08:17:
zo na het ontslag bij Veendam en 2maand werkeloos toekijken een nieuwe start gemaakt (eigenlijk 2 starts) in eerste instantie met Bayern Munchen maar wat ik daar toch redelijk vaag vind is dat ik Der Ollie Kahn nergens kan vinden zelfs niet bij andere clubs :( heb ik daar die oude dreher en nog 2 keepers van 37 die stoppen.
De naam van Kahn mag niet gebruikt worden (licentie-issues). In de game heet hij Jens Mustermann (ofzoiets).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnyb
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09-2024
wildhagen schreef op woensdag 16 november 2005 @ 08:42:
[...]

De naam van Kahn mag niet gebruikt worden (licentie-issues). In de game heet hij Jens Mustermann (ofzoiets).
je hebt fixen voor deze issues... kwestie van een mapje leeghalen en weer vullen met andere bestanden (is niet officieel, aangezien het licentie issues zijn)

op http://www.thedugout.net/download.php?cmv=12&cat=4# kan je Real Name Fix v4 - Final Release downen... zijn ook meteen alle namen van de competities in orde!
voor de namen hoef je geen nieuwe game te starten.. voor Kahn om in de game te zitten dien je wel een nieuwe game te starten!

succes!

edit:
misschien is dit iets voor in de SP?

[ Voor 5% gewijzigd door vinnyb op 16-11-2005 10:23 ]

If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn dank is weer groot, vanaaf direkt thuis ff die patches eroverheen gooie

dan maar niet meer origineel als ze zover ik kan zien alleen Kahn licentie issues op hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Ook de duitse nationale ploeg zit er niet in, maar als je een nieuw spel start met die patch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 23:37
vinnyb schreef op woensdag 16 november 2005 @ 09:51:
[...]

je hebt fixen voor deze issues... kwestie van een mapje leeghalen en weer vullen met andere bestanden (is niet officieel, aangezien het licentie issues zijn)
Dat aanvullen hoeft niet. Gewoon alle .lnc bestanden wegdonderen en je licentieproblemen zijn weg :) (mits je een nieuwe game start)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Benotti schreef op woensdag 16 november 2005 @ 12:58:
[...]

Dat aanvullen hoeft niet. Gewoon alle .lnc bestanden wegdonderen en je licentieproblemen zijn weg :) (mits je een nieuwe game start)
Voor Kahn en Duitse Nationale Elftal niet nee

wil je echter alle officiële comp namen wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Hmm, of het is moeilijker geworden of frustrerender of wat dan ook, want niks lukt me. Ben een nieuw spel begonnen met Cesena in de Serie B. Op zich een niet verkeerd elftal, maar dan moet ik in de kwalificatie voor de beker tegen teams die niet in een competitie zitten ( waarschijnlijk Serie C1a of zo ) en dan kom je doodleuk met 3-0 voor, geen vuiltje aan de lucht, waarna de 2e helft binnen 30 minuten weer 3-3 is :? . Verlenging scoor je weer 2x en uiteindelijk win je dus met 5-3. Wedstrijd daarna, 4-0 voor, 2e helft, 4-3 nipt gewonnen.
Daarna tegen Parma, laatste kwalificatieduel voor de beker. 3-0 achter, 3-2 in de 2e helft. 3-2 verloren.

Daarna in de competitie tegen Bari, wat volges de bookmakers een minder team is als het mijne, verlies je weer doodleuk met 2-0. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnyb
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09-2024
Ep0ss schreef op woensdag 16 november 2005 @ 15:28:
Hmm, of het is moeilijker geworden of frustrerender of wat dan ook, want niks lukt me. Ben een nieuw spel begonnen met Cesena in de Serie B. Op zich een niet verkeerd elftal, maar dan moet ik in de kwalificatie voor de beker tegen teams die niet in een competitie zitten ( waarschijnlijk Serie C1a of zo ) en dan kom je doodleuk met 3-0 voor, geen vuiltje aan de lucht, waarna de 2e helft binnen 30 minuten weer 3-3 is :? . Verlenging scoor je weer 2x en uiteindelijk win je dus met 5-3. Wedstrijd daarna, 4-0 voor, 2e helft, 4-3 nipt gewonnen.
Daarna tegen Parma, laatste kwalificatieduel voor de beker. 3-0 achter, 3-2 in de 2e helft. 3-2 verloren.

Daarna in de competitie tegen Bari, wat volges de bookmakers een minder team is als het mijne, verlies je weer doodleuk met 2-0. :X
tip: tweak je tactics als je 2 of 3-0 voorstaat... ga lekker verdedigend spelen, slow tempo, short passing, een (extra) DMC met hold up balls, en ga op de couter attack!

If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!

Ben ik de enige die het opvalt dat wanneer je Time Wasting op Rarely de tijd juist zo om is :')? Echt altijd wanneer ik dat instel krijg ik weinig tot geen hoogtepunten meer te zien..

En mijn captain krijgt eigenlijk altijd een punt minder dan de rest van het team. Winnen we met 5-0, iedereen 8/9 als cijfer, behalve de captain, die moet het weer met een 7 doen :+.

Wel weer genoeg geklaagd :P.

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Korte update:

Emmen gaat gooooeeed :/ Sta 17e in de HCE en ben in de winterstop. Ben begonnen in de 3-2-3-2 opstelling, dat werkte, op 1 overwinning na, waardeloos. Ben omgeswitched naar een 4-1-3-2 om wat aan de tegengoals te doen, hielp ook amper wat (1 winst, 1 gelijk) en ben sinds 4 wedstrijden in een 4-4-2 diamond gaan spelen. Dat begon goed, 1-4 winst bij Twente, maar ja, de volgende pot was tegen Ajax ffs. Krijgen de spelers dankzij die 1-4 hun moraal weer eens wat omhoog, verlies je bij Ajax met 3-0 en moraal is weer kut. Heb volgens mijn nog 1 overwinning gepakt en sta nu 3 punten boven NAC, da's toevalligerwijs ook de tegenstandert in de 5e bekerronde. Dus zal ik in de beker wel van ze winnen en in de competitie van ze verliezen ;)

Beste vrind wette dat

• Cis

Cis

King Nothing schreef op donderdag 17 november 2005 @ 17:10:
Korte update:

Emmen gaat gooooeeed :/ Sta 17e in de HCE en ben in de winterstop. Ben begonnen in de 3-2-3-2 opstelling, dat werkte, op 1 overwinning na, waardeloos. Ben omgeswitched naar een 4-1-3-2 om wat aan de tegengoals te doen, hielp ook amper wat (1 winst, 1 gelijk) en ben sinds 4 wedstrijden in een 4-4-2 diamond gaan spelen. Dat begon goed, 1-4 winst bij Twente, maar ja, de volgende pot was tegen Ajax ffs. Krijgen de spelers dankzij die 1-4 hun moraal weer eens wat omhoog, verlies je bij Ajax met 3-0 en moraal is weer kut. Heb volgens mijn nog 1 overwinning gepakt en sta nu 3 punten boven NAC, da's toevalligerwijs ook de tegenstandert in de 5e bekerronde. Dus zal ik in de beker wel van ze winnen en in de competitie van ze verliezen ;)
Ik stond bij de winterstop nog 14e in de HCE, maar ben daarna alles gaan verliezen (een enkel gelijkspel). Ik sta nu, april, 18e B)
Ik heb wel 4,5 miljoen weten vrij te maken door wat spelers te verkopen. Daarnaast heb ik ook nog een heleboel salarisbudget over en ik maak elke maand winst B)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zo... heb mijn PC door omstandigheden (grotere, nieuwe HDD) opnieuw moeten inrichten.

Heb wel mijn Finishparkiet-save veiliggesteld (CD-tje), maar ik heb toch maar besloten om een nieuwe game te starten. Was heel eerlijk gezegd toch een beetje saai in die competitie.

Heb besloten om weer eens terug te keren in Nederland. En nee, niet met FC Emmen :o

Keuze is gevallen op de Apeldoornse Geheel Onthouders Voetbal Vereniging, a.k.a. AGOVV. Eens kijken wat ze kunnen ;)

edit: OMFG, een keeper van 42 jaar, een andere van 35 jaar... gaat lekker daar :P

[ Voor 9% gewijzigd door wildhagen op 17-11-2005 19:58 ]

Virussen? Scan ze hier!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
wildhagen schreef op donderdag 17 november 2005 @ 19:25:

Keuze is gevallen op de Apeldoornse Geheel Onthouders Voetbal Vereniging, a.k.a. AGOVV. Eens kijken wat ze kunnen ;)
Alleen Gezamelijk Oefenen Voert Verder betekent het tegenwoordig ;)

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

King Nothing schreef op donderdag 17 november 2005 @ 21:47:
[...]

Alleen Gezamelijk Oefenen Voert Verder betekent het tegenwoordig ;)
Weet het, maar dat klinkt wat minder dan de oorspronkelijke naam ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wildhagen schreef op donderdag 17 november 2005 @ 19:25:

edit: OMFG, een keeper van 42 jaar, een andere van 35 jaar... gaat lekker daar :P
Hahah moet je eens met Bayern beginnen ook 2 van 39, verdediger van 36 en een middenvelder van die leeftijd

Ondanks niet met Kahn bij Bayern in de goal bij mij (speel nog ff verder op de oude savegame) nog steeds 1e maar niet meer met 7 punten voorsprong maar op doelsaldo (ondanks het missen van Makaay voor 3 maand, Pizzaro 6maand en Santa Cruz 1 jaar) heb ik een +2 verschil op de mede koploper Dortmund (zonder Bertje want die is der als 1e trainert uitgeknikkerd)

nog 4 wedstrijden, geen UEFA en geen DFB beker meer dus moet kampioen worden of wordt er ook uitgeknikkerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Anoniem: 17912 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 07:30:
[...]

Hahah moet je eens met Bayern beginnen ook 2 van 39, verdediger van 36 en een middenvelder van die leeftijd

Ondanks niet met Kahn bij Bayern in de goal bij mij (speel nog ff verder op de oude savegame) nog steeds 1e maar niet meer met 7 punten voorsprong maar op doelsaldo (ondanks het missen van Makaay voor 3 maand, Pizzaro 6maand en Santa Cruz 1 jaar) heb ik een +2 verschil op de mede koploper Dortmund (zonder Bertje want die is der als 1e trainert uitgeknikkerd)

nog 4 wedstrijden, geen UEFA en geen DFB beker meer dus moet kampioen worden of wordt er ook uitgeknikkerd
Het is toch echt Kahn die er bij zit hoor...of je hem nu Jan of Piet noemt...boeiuh ;)

Kampioenschap is wel nodig dan ja. Hoe zit je nu met je spitsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het gaat op dit moment best lekker met Volendam maar ik krijg nu een best aantrekkelijk voorstel van Marseille, zou ik dit doen?
Afbeeldingslocatie: http://img511.imageshack.us/img511/3078/contractaanbiedingvanmarseille.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146127 schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 13:09:
Het gaat op dit moment best lekker met Volendam maar ik krijg nu een best aantrekkelijk voorstel van Marseille, zou ik dit doen?
[afbeelding]
Hangt er vanaf he

Wil je volendam aan de top brengen of wil je werken aan je 'carrière' als coach. Simpel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb het geaccepteerd, maar heb mijn oude game nog wel als save bewaard. Als dit erg makkelijk blijkt te zijn (ze hebben veel geld maar weinig goede spelers) dan ga ik terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Zit in winterstop te zoeken naar nieuwe spelers voor Emmen, maar wat een drama zeg |:( . Echt niemand wil en diegene die willen zuigen ernrm. Ik ga wel door met huidige selectie en kijk aan eind v/h seizoen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

Na een dieptepunt , 18 e plaats, heb ik me weer terug geknokt naar de 2e plaats achter feyenoord!
Voor 19 miljoen heb ik Tevez aan kunnen trekken en in 2 wedstrijden al meteen 4 doelpunten.....hoop dat tevez op nr10 en rosenebrg op 9 het samen goed kunden vinden.
Europees gezien is het erg slecht gegaan waar ik in de cl laatste werd in de poule dus me alleen op het kampioensschap kan richten.

Als ik weer geld heb moet ik nog een rechtsbuiten aantrekken want Rosales haalt bijna altijd een 5-6

[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 114616 op 19-11-2005 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Einde seizoen 1. Over dramatische seizoenen gesproken....

Mijn spelers waren allemaal uit het bejaardenhuis gerukt: een keeper van 42, eentje van 35, een defender van 35 etc etc. Die keeper van 35 heb ik verkocht aan het elftal van het bejaardentehuis. De defender heb ik op een free transfer laten gaan. De keeper van 42 (inmiddels 43) is er nog, maar hij is tevens assistant-manager, en wil ik niet laten gaan.

Mijn beste spits (eigenlijk de enige echt goede, maar wel een rat) is overgelopen naar FC Twente. Dat rat slaat overigens op het gezegde "de ratten verlaten het zinkende schip". En ik kan je verzekeren dat het AGOVV-schip al gezonken is, alleen weten ze het zelf nog niet. Daarnaast heb ik nog wat waardeloze jonkies verkocht aan de peuterschool.

Hiertegenover staat de komst van twee DC's (een is er al), en een AMRL/ST.

In de Amstel CUp ging het zo goed dat ik al in de eerste ronde met 2-1 verloren heb van Go Ahead Eagles...

In de competitie was met name de eerste helft van het seizoen dramatisch. Sloeg echt nergens op, het leek echt of iedere speler elke wedstrijd stomdronken over het veld waggelde. Na héél veel tweaken aan de tactics is het in de tweede seizoenshelft gelukkig nog slechter gegaan. Ik was al bang dat het opeens allemaal zou gaan lopen.

Ik haalde ook de nacompetitie, door de vierde periode te winnen. Hier kwam ik in Groep B, samen met NAC Breda, Volendam en Eindhoven. Uiteraard volkomen kansloos... precies 5 punten uit 6 wedstrijden...

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/agovv2.JPG

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/agovv3.JPG

Beste speler qua stats:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/agovv4.JPG

Topscorer:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/agovv5.JPG

Als er een andere club met een aanbieding komt, ben ik weg. Hoewel, ik denk dat ik mijn contract niet eens ga verlengen. Liever werkloos, dan dit... weet je wat? Is resign van deze post, en wel meteen NU!

Dit is gewoon een té trieste club en zo verdwijnt mijn plezier in FM06 érg, érg snel! Dit slaat gewoon ronduit nergens op. Verdedigers die van de bal weglopen of totaal niet op een uitbraak reageren, aanvallers die goals in eigen doel schieten, keepers die totaal niet van hun plek komen of zelf de bal in het eigen goal rammen :(

Gefrustreerd? Welnee! Hoe kom je d'r bij? :?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 23:37
Zou wat zijn geweest als je met een negentiende plek zou promoveren :D

[ Voor 3% gewijzigd door Benotti op 19-11-2005 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hehe, idd.

Zit nu alleen met het probleem dat ik nergens word aangenomen... reputatie is nog steeds Very Obscure, dus het word erg lastig om ergens weer aan de bak te komen vrees ik.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb weer een seizoen af, en heb met betere spelers precies hetzelfde bereikt als vorig jaar: 4de plek eredivisie. Dat is natuurlijk voor een club als Vitesse helemaal niet slecht, de club heeft mijn contract ook verlengd met flinke opslag, maar tevreden ben ik niet. 1 van mijn spitsen wil weg, en ik wil wel meewerken, maar er is niemand die hem wil :( terwijl ik al een opvolger op het oog heb die de leuke opmerking 'could be the next Ronaldo' met zich meedraagt. Dan zou ik dus EN de nieuwe Pablo Aimar EN de nieuwe Ronaldo hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Jeuh, Espanyol wil het met mij proberen. Wel vaag dat zo'n grote club het met zo'n onbekende manager wil proberen :?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Woah.. met heel veel mazzel de halve finale van de beker gehaald :D Moest tegen NAC, kansen verhouding: 7 - 27, eindstand 3-1 O-) Lekker achterin hangen en laf countervoetbal spelen. En een briljant keepende Van Westerop helpt ook wel wat ;)
Halve finale mag ik uit naar PSV. Blijf gewoon deze tactiek hanteren. In de competitie liep het even wat minder tegen RBC (3-4 :/ ) waardoor mijn bestuur opeens het wat minder in mij zag zitten, oh oh... 'k Sta nog steeds 17e en het gat naar de veilige 15e plaats wordt steeds groter :X

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik sta ook in halve finale met Emmen tegen Willem II. Heb net thuis NEC verslagen met 3-2. Sta in de comp. stevig bovenaan. Dus promotie in 1e seizoen zit er in :).

Valeev was er 4 maanden uit, wat zijn zijn stats achteruit gegaan zeg pfffff.

Einde seizoen gaan weg: Valeev, Karreman, Wigger, Mourad :(. Heb ze niet kunnen behouden.
Me eerste aankoop is.......Gregoor van Dijk....gratis nog wel. Komt per 1 juni.
Ik kan nog steeds bijna niks interessants vinden.

Heb Prinsen voor 900k kunnen verkopen De Graafschap. Waar ze het geld vandaan halen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vos schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 19:41:
Heb Prinsen voor 900k kunnen verkopen De Graafschap. Waar ze het geld vandaan halen....
Nou daar zeg je met wat, ik speel dan weliswaar een niveautje hoger met Vitesse, maar er worden toch flinke transfers gedaan. In Engeland vond ik het soms al vreemd, maar goed. In Nederland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Hahaha wegens een ijzersterk optreden van mijn verdediging incl. Danes mijn reservekeeper sta ik in de beker finale :o. Van Dijk prikte de enige goal binnen van de 5 schoten die ik had...tegenover 13 van Willem II. Alleen jammer dat NAC van Ajax wint...anders was ik ook nog zeker in europa :D .

Ik kon het niet laten om nog ff te spelen....heb de finale ook gespeeld :X

Afbeeldingslocatie: http://www.dionysus.nl/emmen1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.dionysus.nl/emmen2.jpg

Daaaaaaag NAC, bedankt Penders :D europe, here we come haha

[ Voor 29% gewijzigd door Vos op 20-11-2005 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Vos schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 21:05:
Hahaha wegens een ijzersterk optreden van mijn verdediging incl. Danes mijn reservekeeper sta ik in de beker finale :o. Van Dijk prikte de enige goal binnen van de 5 schoten die ik had...tegenover 13 van Willem II. Alleen jammer dat NAC van Ajax wint...anders was ik ook nog zeker in europa :D .

Ik kon het niet laten om nog ff te spelen....heb de finale ook gespeeld :X

[afbeelding]
[afbeelding]

Daaaaaaag NAC, bedankt Penders :D europe, here we come haha
Damn, goed bezig Herman d:)b

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160444

Onder het kopje leuk nieuws, misschien een oplossing voor het echte ajax :P

Afbeeldingslocatie: http://img297.imageshack.us/img297/5374/kluivert9gx.th.jpg

Zal kijken of die het nog kan komend seizoen. nog meer mensen die dit in het spel zijn tegengekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kluivert is echt slecht, in mijn Volendam/Marseille game ging hij naar Az. Maar hij deed het erg slecht. Hij zal vast een hele slechte hiddenstat hebben ofzo, want op papier ziet hij er nog best netjes uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:38
ik hoor een paar hier praten over : de nieuwe : Ronaldo/aimar/maradonna... maar hoe komen jullie dat soort spelers op het spoor? Mijn ajax (seizoen 09/10) moet nl gaan verversen aan het einde :|

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij krijg je dat bij een scout rapport.

Ik vind het vervelend dat bij deze FM er vaak onrealistische of enorm hoge uitslagen komen. Nederland die op het WK met 9-1 van Japan wint, Bayern dat Barcelona met 5-1 vernederd, CSKA Moskou dat met 5-2 van Juventus wint. Dat maakt het wel een beetje nep (ja, dat soort scores komen irl ook wel voor maar ik heb nu in 1 jaar nu al meerdere van dit soort wedstrijden gezien, en zo vaak komt dat in het echt niet voor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
ja maar ff over dat scouten...ik heb nog nooit een resultaat gehad :'( toen heb ik ze zelf maar uit argentinie gehaald :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Mijn scouts vinden genoeg spelers, 't zijn alleen geen toptalenten :)

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153961

Ben begonnen met VVV, echt heel kut. Sportief gaat het wel goed, 3e in competitie en kwartfinale beker halverwege het seizoen. Maar het lijkt echt of deze club gedoemd is om failliet te gaan. 800.000 euro verlies, terwijl de totale spelerskosten 1,100.000 zijn (dit is al nadat ik 3 spelers met hoog salaris heb verkocht). Dit in februari. De totale omzet is tot nu toe 3 miljoen. Valt dus niets te bezuinigen, heb nog maar 14 echte basisspelers..., ik dacht dat de goede resultaten wat meer publiek zouden trekken, maar dit valt best tegen. Het lijkt er op dat het te grote stadion met 12000 plaatsen al het budget opzuigt. Ben ook benieuwd waar de 500.000 naar "other" aan besteed wordt. Was toch wel leuker in de oudere versies van FM, waar je met een kleine club met groot stadion snel groot kon worden. Gameplay mag wel een beejte getweaked worden in een patch, failliet gaan zonder veel uit te geven is best lullig eigenlijk :'( .

edit: is eigenlijk best geestig, een selectie van 14 spelers (heb geen 2e elftal), alle spitsen zijn geblesseerd, heb nu men opstelling aangepast, speel met 1 spits (z'on kneusje uit het jeugdteam van 17) en om alles compleet te maken is de centrale verdediger naar de africa cup (ik vond het eerst wel grappig dat een speler van vvv international is, nu niet meer) Ik kan nu net 11 man opstellen (eigenlijk 10, als je de stats van de spits ziet), worden je spelers erg moe van.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 153961 op 20-11-2005 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Ik sta laatste, heb in maanden niet meer gewonnen en krijg toch een nieuw contract aangeboden met een looptijd van 3 jaar O+ Ik heb het zelf maar verkort naar 1 jaar aangezien ik € 9250,- ga verdienen per week en dat is een beetje veel als ik weer in de GGD speel :D

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spyros schreef op zondag 20 november 2005 @ 18:58:
ja maar ff over dat scouten...ik heb nog nooit een resultaat gehad :'( toen heb ik ze zelf maar uit argentinie gehaald :9
Ik gebruik helemaal geen scouts...ik ga zelf zoeken. Bedenk even een Braziliaanse club...Santos, daar es op klikken, kijken wat voor spelers ze hebben...jonge speler met goede avg rating? -> scouten om de hidden stats te zien. Volgende club.... Paar keer continue, wedstrijdje spelen, dan eens in Argentinie gaan kijken, dan Mexico, oostblok, Zweden...kost een hoop tijd, maar je komt iedereen wel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Hmmm, klagen dat je niet meer wint, Emmen - Heerenveen 3-0 :D Sta ik nog "slechts" 7 punten achter Twente en NAC met nog 7 wedstrijden te gaan. Wordt dus niets meer ;(

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Anoniem: 2557 schreef op zondag 20 november 2005 @ 22:11:
[...]

Ik gebruik helemaal geen scouts...ik ga zelf zoeken. Bedenk even een Braziliaanse club...Santos, daar es op klikken, kijken wat voor spelers ze hebben...jonge speler met goede avg rating? -> scouten om de hidden stats te zien. Volgende club.... Paar keer continue, wedstrijdje spelen, dan eens in Argentinie gaan kijken, dan Mexico, oostblok, Zweden...kost een hoop tijd, maar je komt iedereen wel tegen.
Zal ik onthouden...meestal als ik een speler nodig heb dan werp ik even een blik op 3 clubs uit Argentinie : Boca,River,Newells . Heb zoals nu weer vervanging nodig voor mijn topspits Luca Toni ( 30 jaar ) , hij begint steeds sneller moe te worden dus die gaan we even vervangen of bijstaan. :+

heb ook niet zo veel competities geselecteerd ....Italie,Spanje,Engeland.NL en argentinie

[ Voor 6% gewijzigd door FDMK op 20-11-2005 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
spyros schreef op zondag 20 november 2005 @ 22:16:
[...]

Zal ik onthouden...meestal als ik een speler nodig heb dan werp ik even een blik op 3 clubs uit Argentinie : Boca,River,Newells . Heb zoals nu weer vervanging nodig voor mijn topspits Luca Toni ( 30 jaar ) , hij begint steeds sneller moe te worden dus die gaan we even vervangen of bijstaan. :+

heb ook niet zo veel competities geselecteerd ....Italie,Spanje,Engeland.NL en argentinie
Je hoeft de competities niet geselecteerd te hebben om wat clubs na te kijken hoor.

Ik zal even een deel 2 aanmaken, kunnen we daar verder in posten :)

Beste vrind wette dat

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.