[PC] Battlefield 2 - deel XII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.667 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Unlocken van wapens is wel geining.. eigenlijk niet nodig.. je maait iemand neer met zo'n wapen..
Pak je zijn gear op.. en voila.. ik heb een unlocked wapen voor gebruik.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 11:58
Hmm ik geloof dat er wat mis is met de account server ofzo, al mijn wapens zijn unlocked (is natuurlijk wel leuk maar klopt niks van) terwijl ik nog maar 1400 nog wat punten heb. En was net op DJMantri's server bezig en daar waren er ook 2 flink aan het cheaten. 1 had al meer dan 70 kills en de ander ging ook vet hard qua punten en dat binnen 10 min. waardeloos (op die unlocked wapens na dan ;) )

edit: vorige bladzijde ff niet gelezen |:( , maar hier hebben dus meer mensen last van

[ Voor 12% gewijzigd door mach2 op 25-07-2005 18:33 ]

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Bor de Wollef schreef op maandag 25 juli 2005 @ 17:43:
[...]

Same here, wat ontzettend lame. Zo is het spel wel heel erg snel verpest. Zullen ze de account server gehacked hebben ofzo? En hoe gaan ze dit oplossen? Backup terugzetten (en dan raakt iedereen dus stats kwijt als je tussen de backup en nu gespeeld hebt), iedereen opnieuw een wapen laten kiezen?
Waar ik nu bang voor ben, is dat ik nu 10479 puntjes heb en zometeen geen wapen ken unlocken dan :/ En ik ben benieuwd of ik uberhaupt daarna nog wel een wapen mag kiezen, dadelijk zit ik met 1 unlock op de rang corporal :X

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:15

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

mach2 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 18:26:
Hmm ik geloof dat er wat mis is met de account server ofzo, al mijn wapens zijn unlocked (is natuurlijk wel leuk maar klopt niks van) terwijl ik nog maar 1400 nog wat punten heb. En was net op DJMantri's server bezig en daar waren er ook 2 flink aan het cheaten. 1 had al meer dan 70 kills en de ander ging ook vet hard qua punten en dat binnen 10 min. waardeloos (op die unlocked wapens na dan ;) )
Er is inderdaad wat met de account server aan de hand. Alle wapens zijn unlocked en de gameplay is dik kut op veel servers op dit moment. Het lijkt wel of oude cheats ook weer werken wat vreemd zou zijn omdat dat deel door punkbuster afgevangen zou moeten worden. Hopelijk fixen ze het snel en trekken ze de onterecht geunlockte wapens weer in.

Wie heeft meer info?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:40
Anoniem: 117217 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 17:17:
[...]
Ik heb de sniper gun genomen en ben er best tevreden van... het gevoel als je voor het eerst een piloot uit een heli knalt :9~

Wat ik wel vreemd vind is dat de bullet damage vermindert naargelang de afstand tot de enemy... close range kill ik bijna altijd met één shot... long range heb ik er vaak 2 nodig...
Denk je dat een kogel altijd dezelfde snelheid en kracht houd? En dat ie na 600 meter ineens in de lucht verdwijnt? :P
Als je de goeie sniper spot gevonden hebt is het wel zalig om nietsvermoedende enemies een kogel door de kop te jagen maar soms is het wel frustrerend dat een special forces dude jou gewoon terugsniped met zijn M16 :X
dat is een m4a1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93195

djmantri schreef op maandag 25 juli 2005 @ 16:07:
dat van die unlocks dat is een foutje volgens mij bij ea, ze zijn het al aan het fixen dacht ik zo... (stond iig op multiplay forum...)

naja ik ben het aantal admins stevig aan het uitbreiden
maar het schijnt allemaal nog goed te gaan

merk alleen wel dat er niet altijd iemand zich naar voren geroepen wordt om commander te worden (vaag eigenlijk)
naja het ging iig niet al te slecht...
commander vind ik goed uitgewerkt en ik vind het leuk om te doen jah ..maar ja niemand zit zowat in squads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150221

Volgens mij is die hele commander mode de moeite niet waard als je voor de punten gaat. Ik heb in totaal 10 uur als commander gespeeld en 1300 punten bijelkaar gesprokkeld. Als ik in mijn stats kijk zie ik dat die 1300 punten er mooi niet bij zijn geteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-06 12:33

RMB

Nee, geen right mouse button!

Anoniem: 150221 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 18:59:
Volgens mij is die hele commander mode de moeite niet waard als je voor de punten gaat. Ik heb in totaal 10 uur als commander gespeeld en 1300 punten bijelkaar gesprokkeld. Als ik in mijn stats kijk zie ik dat die 1300 punten er mooi niet bij zijn geteld...
dan moet je misschien even wachten, De scores uploaden duurt soms een tijdje.
Ik heb er namelijk veel aan gehad om naar de 2e rang te komen :D

[ Voor 8% gewijzigd door RMB op 25-07-2005 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149587

Sorry dat ik het niet heb vertaald maar het komt er op neer dat ik Norton heb uitgezet maar dat ik nog steeds niet erop kan, terwijl het dinsdag en daarvoor wel werkte en toen ook al met patch 1.02 ik heb voor de rest niets veranderd. Hijz egt telkens "failed to connect to server, check network settings" nou daar ligt het niet aan want heel soms kom ik er om ineens wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tijdje, als in: 3 weken :P

Maar het maakt mij niet zo uit, vond er nooit zo veel aan. Met de aankomende patch zal het wel nog minder leuk zijn om commander te zijn, aangezien specs ops punten krijgen voor het opblazen van commander spullen. Ik bedoel, hebben jullie wel eens een squad de UAV zien verdedigen? Ook zal het aantal spec ops toenemen, al is dat aantal nu ook al hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Anoniem: 150221 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 19:04:
Tijdje, als in: 3 weken :P

Maar het maakt mij niet zo uit, vond er nooit zo veel aan. Met de aankomende patch zal het wel nog minder leuk zijn om commander te zijn, aangezien specs ops punten krijgen voor het opblazen van commander spullen. Ik bedoel, hebben jullie wel eens een squad de UAV zien verdedigen? Ook zal het aantal spec ops toenemen, al is dat aantal nu ook al hoog.
Misschien kan je wel punten verdienen als je commander spullen verdedigt, tijd zal het leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laten we het hopen...een soort van flag defend idee, als je iemand in een bepaald bereik van de commander spullen killed je 1 teamwork punt krijgt o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

[quote]Anoniem: 8514 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 03:51:
[...]

Ja kan wel, je zult wel 2T moeten draaien en MISSCHIEN (niet zeker) je mem wat langzamer moeten zetten (166), maar hier werkt het wel gewoon op 200Mhz, 225Mhz zelfs...[/quote

Jij had helemaal gelijk. Vandaag dus 1 gig xtra erbij geprikt dus ik dacht ff 3d mark checke, had ik opeens 8200 punten waar ik met 1 gig erin nog 8600 had. Battlefield zakte de frames ook behoorlijk in. Dus gelijk in de bios 2T van gemaakt en alles is weer naar behoren, plus niet te vergeten ik ben van dat irritante swapping af inhet begin van elke ronde.

Harstikke bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:42

Rayzman

+31 Rayzman

b-gone schreef op maandag 25 juli 2005 @ 15:42:
[...]

Zie het antwoord van Lighteye. M.a.w. als je de game gekocht hebt staat dit uitgebreid omschreven in het boekje wat erbij komt..... >:) .......
Dat lijstje staat niet in de handleiding van BF2, maar in de Prima guide die je voor 16 euro los kan kopen.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 02-06 21:49
ok ff een updateje over het aantal admins tot nu toe:
nr1 de uber _O_ 1337 heerschende pwnz0rz admin: djmantri (beetje zelfspot mag wel hoop ik :P)
vervolgens de admins met wat kleine powahz:
geronimous
schuey
konah
ozxobez
fragtallica
FnF
Area51
Devil_vs_U
Palpatine

en dr komendr waarschijnlijk nog wel 2 bij ofzo...
maar is iig een update
en ik doe er alles aan om iedereen tevreden te houden
(voorlopig hebben de leden van bbq4u een ban aan hun broek hangen als ze zich laten zien op de server, hier doe ik voorlopig geen commentaar over dus lok het ook niet uit svp)
indien er nog andere mensen een ban/kick aan hun broek moeten hebben zou het fijn zijn als het ff gemeld zou worden op het forum van mijn site, aangezien dit niet in dit topic thuishoort denk ik...

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Jammer dat er nog steeds geen CTF mode is aangekondigd. Dat mis ik nog steeds (voor mij een reden om veel DC te spelen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:49
dCY schreef op maandag 25 juli 2005 @ 17:14:
Iemand ervaring met de Jackhammer..?? (engineer)
yep
ding is enorm sterk op close range.
probleem is dat hij op afstand niks raakt.
en 7 shoten op full-auto betekend dat als je te vroeg begint met schieten, je gun leeg zonder dat je iets raakt.
on the other hand. schiet eens van dichtbij op een jeep of truck. en hij is na 7 kogels gegarandeerd leeg :)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Last man standing aka UT zou ook wel rulen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90220

had net ff snel me engi badge gehaald.. waas wel funny. was eerst usmc en blies alle arti's post en radar op. werd toen geteam switched, werd engi en hoppa ook weer binnen:D
aleen nog basic explosives en heb alle bronze _/-\o_ zilver pistol en knife zijn nog wel te doen.. de rest duurt nog wel ff :|

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 90220 op 25-07-2005 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Bor de Wollef schreef op maandag 25 juli 2005 @ 18:34:
[...]

Er is inderdaad wat met de account server aan de hand. Alle wapens zijn unlocked en de gameplay is dik kut op veel servers op dit moment. Het lijkt wel of oude cheats ook weer werken wat vreemd zou zijn omdat dat deel door punkbuster afgevangen zou moeten worden. Hopelijk fixen ze het snel en trekken ze de onterecht geunlockte wapens weer in.

Wie heeft meer info?
Heeft echt iedereen het 'probleem' dat alle wapens zijn unlocked? Ik had er vanmiddag geen last van en net ook niet. Ik zou het niet erg vinden :P kan ik wat beter kiezen welke unlock ik volgende keer nee, ik zit te denken aan die van de support, iemand daar ervaring mee?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51614

djmantri schreef op maandag 25 juli 2005 @ 16:07:
merk alleen wel dat er niet altijd iemand zich naar voren geroepen wordt om commander te worden (vaag eigenlijk)
Ik ben graag commander, ik ben het ook vaak als ik op de server rondloop.

(Dus als {DP}Palpatine geel is, ben ik dat :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

fsfikke schreef op maandag 25 juli 2005 @ 20:10:
[...]

Heeft echt iedereen het 'probleem' dat alle wapens zijn unlocked? Ik had er vanmiddag geen last van en net ook niet. Ik zou het niet erg vinden :P kan ik wat beter kiezen welke unlock ik volgende keer nee, ik zit te denken aan die van de support, iemand daar ervaring mee?
Ik heb het getest en ik heb het nog steeds. Ik vind het jammer omdat er nu veel mensen zijn die met alle wapens unlocked rondrennen hetgeen de gameplay op dit moment niet echt ten goede komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Bor de Wollef schreef op maandag 25 juli 2005 @ 20:26:
[...]

Ik heb het getest en ik heb het nog steeds. Ik vind het jammer omdat er nu veel mensen zijn die met alle wapens unlocked rondrennen hetgeen de gameplay op dit moment niet echt ten goede komt.
Hum als je de unlock wapens vergelijkt met de normale zijn ze niet tot nauwelijks beter, lijkt me een beetje onzin.

Misschien dat je moet wennen aan de 'onbekende' geluiden omdat veel mensen ze gebruiken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120987

Anoniem: 51614 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 20:20:
[...]

Ik ben graag commander, ik ben het ook vaak als ik op de server rondloop.

(Dus als {DP}Palpatine geel is, ben ik dat :))
En als ie niet geel is, is het iemand anders? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:44
Zou kunnen denk ik zo, kleur wordt veroorzaakt door een paar tekens in de nick en dus een niet gele nick is gewoon een andere nick.

Overigens irritant dat die server browser beetje gehandicapt is, dingen zoals favorieten en "auto join" enzo kan ik toch wel waarderen in een serverbrowser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Anoniem: 26235 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 20:29:
[...]

Hum als je de unlock wapens vergelijkt met de normale zijn ze niet tot nauwelijks beter, lijkt me een beetje onzin.

Misschien dat je moet wennen aan de 'onbekende' geluiden omdat veel mensen ze gebruiken :+
De unlockables zijn allemaal op minimaal een punt beter dan hun standaard versies. Als je alle wapen unlocked hebt merk je dat al vrij snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126062

Ik zat op een demo server, en zag ineens pijltjes boven de icoontjes van wat je met die class hebt, om je wapen dus te veranderen in die class. (bijv. dat munitie-icoontje) De shotgun van de engineer was NOG beter :D . Mijn vraag: is dit in alle BF2 servers? (Niet-demo servers dus)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 126062 op 25-07-2005 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Laatst online: 21:00
Drukte op de teamspeak server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-05-2021
-Daniël- schreef op maandag 25 juli 2005 @ 20:58:
Ik zat op een demo server, en zag ineens pijltjes boven de icoontjes van wat je met die class hebt, om je wapen dus te veranderen in die class. (bijv. dat munitie-icoontje) De shotgun van de engineer was NOG beter :D . Mijn vraag: is dit in alle BF2 servers? (Niet-demo servers dus)
Ik vind die shotgun dus echt niet goed, :s, maar zal wel aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Hielko schreef op maandag 25 juli 2005 @ 20:38:
Overigens irritant dat die server browser beetje gehandicapt is, dingen zoals favorieten en "auto join" enzo kan ik toch wel waarderen in een serverbrowser.
Dit word gefixed in de 1.03 patch :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Area schreef op maandag 25 juli 2005 @ 21:04:
[...]

Ik vind die shotgun dus echt niet goed, :s, maar zal wel aan mij liggen.
Ik vind 'm anders heerlijk schieten :). Kun jij iets vertellen of je dus wapens kunt veranderen op BF2 (ranked) servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:37

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ik kan in ieder geval geen nieuwe wapens kiezen, maar wordt er wel mee neergeknald... Door mannetjes met blauwe nametags, ben dus niet de enige die hier last van heeft....

Dacht dat ik al een beetje te veel gespeeld had en aan het doordraaien was ;)

Edit: Van mijn unlockte Special Forces wapen heb ik ook spijt, met het standaard wapen raak ik meer! Of ik moet nog ff wennen....

[ Voor 21% gewijzigd door bvk op 25-07-2005 21:52 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik heb nog steeds alle wapens, vrijwel iedereen die ik online tegenkom ook, uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141522

La maar,

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 141522 op 25-07-2005 22:26 . Reden: Spam he, moeilijk te zien zelf met search wat er nou wel of niett gepost is. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Anoniem: 141522 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 21:54:
Battlefield Special forces

De expansion is op komst en deze zal BF2 special forces heten.
Dat is al een paar keer eerder gepost. Persoonlijk lijkt het me niet veel moet ik zeggen. De nacht mappen trekken mij totaal niet. De map(s) die er nu al in het schemer zijn speel ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111816

je loopt idd een beetje achter, 2stoned .... too stoned ? :+

PS. ik ben dus kwa.geronimous ingame...

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 111816 op 25-07-2005 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:37

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Hmm, ik ben toch benieuwd. Lijkt me wel bijdragen aan het realisme, oorlogen worden toch echt ook wel in het donker gevoerd..

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141522

Bor de Wollef schreef op maandag 25 juli 2005 @ 22:17:
[...]

Dat is al een paar keer eerder gepost. Persoonlijk lijkt het me niet veel moet ik zeggen. De nacht mappen trekken mij totaal niet. De map(s) die er nu al in het schemer zijn speel ik ook niet.
Is dat zo? sorry het is ook moelijk bij te houden hier op GOT met 15 pagina's spam per dag...

delete em wel effe
Anoniem: 111816 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 22:21:
je loopt idd een beetje achter, 2stoned .... too stoned ? :+

PS. ik ben dus kwa.geronimous ingame...
By the way its only a name, ik mag geen ahlcohol of wiet omdat ik zware medicijnen gebruik.
;)

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 141522 op 25-07-2005 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:36
Anoniem: 141522 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 21:54:
Battlefield Special forces

De expansion is op komst en deze zal BF2 special forces heten. Deze expansion zal zich meer op de infantry gaan richten en er komen nieuwe speelbare landen in: Navy Seals, de Britse SAS, de Russische Spetznaz, MEC Special Forces en twee splinter groeperingen waarvan de ene een voorkeur heeft voor Russische wapens en de andere naar de MEC kant neigt. Ook het voertuig dat toch wel veel mensen missen komt er in de APACHE Very Happy er kan ook met abseiltouwen uit heli's gaan en er zijn zelfs grappling hooks voor een van de classes om jezelf en je team naar boven te kunnen brengen Razz ook nighvision en flash en gas grenades zijn nieuwe spulletjes Very Happy.
'Mijzelf' een Desertcombat veteraan ben ik ook zeer blij met de komst van de Apache :D

[...]
_/-\o_ Vet hoor :) ik had er wel iets van gezien, maar nog geen screenies :+ Dat lijkt me zooo gaaf :P

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

IJnte schreef op maandag 25 juli 2005 @ 22:26:
[...]

_/-\o_ Vet hoor :) ik had er wel iets van gezien, maar nog geen screenies :+ Dat lijkt me zooo gaaf :P
Jammer dat er nog geen previews zijn van waarde. Persoonlijk lijkt het me helemaal niets en mijn ervaringen met Battlefield expansions zijn nou niet echt rooskleurig. Deze expansion is bovendien ook nog ontwikkeld door de makers van Battlefield Vietnam wat ik helemaal een teleurstelling vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zouden jullie mij aub de preciese poort(en) kunnen geven die Battlefield 2 nodig heeft, want van EA heb ik een hele lijst gekregen, maar misschien zijn jullie zo goed met PC's dat jullie de preciese poort kunnen zien, misschien kan ik die dan via de routermenu ofzo invoeren.
(ik had van EA een USP en TCP lijstje gekregen)
Als jullie mij weer hiermee aan een draaiend BF2 kunnen helpen dank ik jullie)
(even voor de duidelijkheid, ik krijg dus wel gewoon netjes een geupdate server list enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-06 22:14
Anoniem: 149587 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 22:41:
Zouden jullie mij aub de preciese poort(en) kunnen geven die Battlefield 2 nodig heeft, want van EA heb ik een hele lijst gekregen, maar misschien zijn jullie zo goed met PC's dat jullie de preciese poort kunnen zien, misschien kan ik die dan via de routermenu ofzo invoeren.
(even voor de duidelijkheid, ik krijg dus wel gewoon netjes een geupdate server list enz)
UDP 27900
UDP/TCP 29900
TCP 80
TCP 4711
TCP 29901
UDP 1500-4999
UDP/TCP 1024-1124
UDP 28910
UDP 16567
UDP 55123-55125

Dat kwam dus uit de zoek functie uitgerold

[ Voor 4% gewijzigd door MarkieNL op 25-07-2005 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:36
Bor de Wollef schreef op maandag 25 juli 2005 @ 22:30:
[...]

Jammer dat er nog geen previews zijn van waarde. Persoonlijk lijkt het me helemaal niets en mijn ervaringen met Battlefield expansions zijn nou niet echt rooskleurig. Deze expansion is bovendien ook nog ontwikkeld door de makers van Battlefield Vietnam wat ik helemaal een teleurstelling vond.
:r En DC dan :? :? Dat is ook een ontzettend veel gespeelde Mod (expansion, wat jij wilt)... Dat speel ik op dit moment nog meer dan BF2 :)

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn ervaringen met expansions van de BF1942 serie zijn ook niet bepaald goed. Ik heb ze wel allebij gekocht maar eigelijk niet zo vaak gespeeld omdat er te weinig servers voor waren en ze eigelijk niet veel nieuws toevoegde.

Ik zie liever dat EA eens al die rare bugs gaat fixen voordat ze aan add-ons beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Anoniem: 149587 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 22:41:
MarkieNL schreef op maandag 25 juli 2005 @ 22:44:
[...]

UDP 27900
UDP/TCP 29900
TCP 80
TCP 4711
TCP 29901
UDP 1500-4999
UDP/TCP 1024-1124
UDP 28910
UDP 16567
UDP 55123-55125

Oftewel; je zal alle poorten open moeten zetten op je router/firewall om zeker te zijn dat BF2 snapt dat ie naar buiten kan communiceren.

offtopic:
Als EA je iets vertelt, waarom zou een Tweaker dan beter weten welke poort er in gebruik is??

[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 25-07-2005 23:08 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

bvk schreef op maandag 25 juli 2005 @ 22:23:
Hmm, ik ben toch benieuwd. Lijkt me wel bijdragen aan het realisme, oorlogen worden toch echt ook wel in het donker gevoerd..
Ware het niet dat SpecOps meestal in kleine groepjes van 4 tot 8 man opereren (het is zo moeilijk om met 32 man sneaky door een stad te banjeren). Dus EA moet dan kleine 16-player servers gaan inrichten want anders is het realisme ver te zoeken; ik weiger met 64 SpecOps een realistisch gevecht aan te gaan (buiten het feit dat bijna nooit 2 teams van SpecOps op hetzelfde doel gezet worden/zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
MAX3400 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 23:07:
[...]

Ware het niet dat SpecOps meestal in kleine groepjes van 4 tot 8 man opereren (het is zo moeilijk om met 32 man sneaky door een stad te banjeren). Dus EA moet dan kleine 16-player servers gaan inrichten want anders is het realisme ver te zoeken; ik weiger met 64 SpecOps een realistisch gevecht aan te gaan (buiten het feit dat bijna nooit 2 teams van SpecOps op hetzelfde doel gezet worden/zijn).
1 oplossing zou kunnen zijn dat je vlaggen op volgorde moet pakken ipv willekeurige volgorde, is dacht ik ook al een minimod van voor het huidige bf2. lijkt me persoonlijk een interessante gameplay mode, zeker met infantry only, vuurlinies enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:23

Stewie!

Keen must die!

Dat is idd een hele mooie oplossing :)
Maakt het stukken leuker dan dat het gevecht zich telkens verspreid over 7 vlaggen tegelijk :/

Voorbeeldje: strike at karkand -> als je een humvee pakt en snel doorrijd naar de laatste vlag, dan krijg je direct twee fronten. Helaas blijft het vaak alleen vlagje-pik erachter ipv echt goede spannende gevechten. Als het nu zo werd gemaakt dat je één front hebt, dan krijg je veel intensere gevechten.

* Stewie! gaat EA eens mailen B)

[ Voor 5% gewijzigd door Stewie! op 25-07-2005 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45135

Nu zat ik voor de 2e keer op een server waar je alle wapens kon gebruiken, alle unlocks kon je kiezen.
Leuke kans om alles uit te proberen, dat wel, maar nu kijk ik niet echt meer uit naar de unlocks.

Heb dit vorige week ook al een keer gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Hmmz, na een paar rondjes als gunner in die attackchopper te hebben gezeten ben ik wel ff verward. Moet je nu met je crosshair op je doel klikken of moet je doel in dat vierkant zitten (of beiden??)

Leek mij duidelijk dat het enkel de crosshair moest zijn maar na een paar keer te zitten klikken als een gek zonder een gelanceerde raket te krijgen stel ik me wel vragen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123536

Anoniem: 26235 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 23:10:
[...]

1 oplossing zou kunnen zijn dat je vlaggen op volgorde moet pakken ipv willekeurige volgorde, is dacht ik ook al een minimod van voor het huidige bf2. lijkt me persoonlijk een interessante gameplay mode, zeker met infantry only, vuurlinies enzo :)
Totaal met je eens, zoiets als Onslaught bij Ut2k4 als ik me de demo goed herinner. Maar dat stond ook al in de grote bug lijst op het plantet combat forum :p (linkje is comming) linkje is er

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 123536 op 25-07-2005 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-06 21:34
Ik heb nu echt iets heel raars. Vanmiddag ging het inloggen een beetje raar, later was het wel gelukt, maar sindsdien, zodra ik op een Ranked (jawel echt ranked) server speel, kan ik alle unlockable weapons gebruiken. Dus echt allemaal, niet alleen die ik zelf unlocked heb. Dit terwijl ik nog maar Corporal ben. :P Niet dat ik het erg vind ofzo hoor, maar is dit een bekend 'probleem'?

//edit: Sorry voor de mistake |:( O-)

[ Voor 7% gewijzigd door T-mo-T op 25-07-2005 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:02
T-mo-T schreef op maandag 25 juli 2005 @ 23:38:
Ik heb nu echt iets heel raars. Vanmiddag ging het inloggen een beetje raar, later was het wel gelukt, maar sindsdien, zodra ik op een Ranked (jawel echt ranked) server speel, kan ik alle unlockable weapons gebruiken. Dus echt allemaal, niet alleen die ik zelf unlocked heb. Dit terwijl ik nog maar Corporal ben. :P Niet dat ik het erg vind ofzo hoor, maar is dit een bekend 'probleem'?
Indd hier nog 1. echt vreemd. Ik joinde eerst Djmitry's server. daar kon ik alle guns gebuiken, daarna iedere server sinds :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
T-mo-T schreef op maandag 25 juli 2005 @ 23:38:
Doe nou eens moeite om de vorige 2 pagina's te lezen. Meer moet echt niet hoor, dan komt het al een keer of 10 voorbij denk'k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

IJnte schreef op maandag 25 juli 2005 @ 22:47:
[...]

:r En DC dan :? :? Dat is ook een ontzettend veel gespeelde Mod (expansion, wat jij wilt)... Dat speel ik op dit moment nog meer dan BF2 :)
DC is een mod en geen EA expansion... De expansions waren road to rome, secret weapons. Een mod is totaal wat anders. Die :r mag je dus achterwege laten.
Oftewel; je zal alle poorten open moeten zetten op je router/firewall om zeker te zijn dat BF2 snapt dat ie naar buiten kan communiceren.
Als je geen games wilt hosten hoef je helemaal geen enkele poort open te zeten hoor.

[ Voor 39% gewijzigd door Bor op 25-07-2005 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
BF2 is ook uitgebracht op de maan:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~olles/got/pingsmall.JPG

Een ping van omgerekend bijna 9 en een half uur. _/-\o_

Edit: Er zaten overigens ook gewoon servers tussen met een ping van minder dan 50. Dit is dus gerangschikt van hoge ping naar lage ping.

[ Voor 33% gewijzigd door CorteX op 26-07-2005 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Laatst online: 10-02 21:12
Blacksnak schreef op maandag 25 juli 2005 @ 23:31:
Hmmz, na een paar rondjes als gunner in die attackchopper te hebben gezeten ben ik wel ff verward. Moet je nu met je crosshair op je doel klikken of moet je doel in dat vierkant zitten (of beiden??)

Leek mij duidelijk dat het enkel de crosshair moest zijn maar na een paar keer te zitten klikken als een gek zonder een gelanceerde raket te krijgen stel ik me wel vragen :?
Voor zover ik weet kruisje aanhouden. Helaas heb ik nog weinig 'rustige' attack heli piloten meegemaakt, meeste willen met de missiles zelf de tank afpaffen...gevolg ik ook dood :(

Die chopper besturen ga ik nu aardig doorkrijgen, alleen jammer dat er zo weinig mensen mee willen vliegen (nee, ligt niet aan mn vliegkunsten :P) want met alleen die missiles is het een best waardeloos ding in veel mappen (of ligt dit toch aan mn vliegkunsten :Y)). Die chopper begin ik nog leuk te vinden, vrijdag maar eens met wat vrienden afspreken en samen vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139872

T4F.nl_Muad schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 00:22:
[...]

Voor zover ik weet kruisje aanhouden. Helaas heb ik nog weinig 'rustige' attack heli piloten meegemaakt, meeste willen met de missiles zelf de tank afpaffen...gevolg ik ook dood :(

Die chopper besturen ga ik nu aardig doorkrijgen, alleen jammer dat er zo weinig mensen mee willen vliegen (nee, ligt niet aan mn vliegkunsten :P) want met alleen die missiles is het een best waardeloos ding in veel mappen (of ligt dit toch aan mn vliegkunsten :Y)). Die chopper begin ik nog leuk te vinden, vrijdag maar eens met wat vrienden afspreken en samen vechten.
Mooi O-) Ik zoek nog iemand om me te chopperen om mijn valorous unit ribbon te halen, ik moet een teamscore van 60 hebben. Die krijg ik als voet soldaat niet bij elkaar en ik ben erg slecht in vliegen. hehe ik weet het })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Meer mensen last van stats die niet worden geupdate?
Sinds vanochten niets meer veranderd bij mij.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fsfikke schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 01:03:
Duurt bij mij een uur of 3 voordat ze geupdate zijn, vandaag wel al wat punten erbij zien komen
De stats websites hebben het ook moeilijk, zal wel een probleempje zijn

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 139872 op 26-07-2005 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-06 19:44
fsfikke schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 01:03:
hier gewoon binnen een uur geupdate.

ok 3 nieuwe badges gehaald net :D. moet nu alleen knife, repair en explosives badge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87260

Afbeeldingslocatie: http://beta.terrorfaction.com/sig/user_140/template_0/image.jpg

ik wou ff laten zien wat je allemaal kan met die banners mooi man
deze heb ik niet zelf gemaakt hoor zal hem nog aanpassen wel mijn account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
Het moet niet gekker worden:

Afbeeldingslocatie: http://i9.ebayimg.com/02/i/04/86/14/6a_1_b.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23299

Had iemand dit al gezien?:
zero2zero
The truth behind all of these "random" unlocks...
Well, what a wonderful few days it has been. Since EA didn't take the time to respond (or maybe even read) our emails about various stats-server security holes, it clearly showed us how much they care. Therefore, we came to the conclusion that modifying 5 million accounts wouldn't be that big of a deal.

That being said, accounts with ids from 40,000,000 to 45,000,000 now have all of their weapons unlocked.

What will be next week? Perhaps we'll give everyone their Distinguished Service Medal, or maybe we'll elevate everyone to the rank of Sergeant Major.

The ball's in your court, EA. Time's up at the buzzer, how well will you play?
oh ja.. dat is de start van dit draadje:
http://forums.totalbf2.com/showthread.php?t=18824

Iemand een idee m.b.t. waarheidsgehalte?

Edit nr. x.. dit staat even verderop in datzelfde draadje:
Die Fledermaus
Electronic Arts
Quote:
Originally Posted by zero2zero
Well, what a wonderful few days it has been. Since EA didn't take the time to respond (or maybe even read) our emails about various stats-server security holes, it clearly showed us how much they care. Therefore, we came to the conclusion that modifying 5 million accounts wouldn't be that big of a deal.

In the future, if you really are concerned about "exposing security holes" to EA (which I sincerely doubt) rather than grandstanding, please e-mail me personally since it appears that you don't have the correct contact info. I will PM you the address.

All of the changes made will be rolled back in the next couple hours. Users may have to rechoose any unlocks they would have legitimately made in the last day or so as a result of the roll-back, but no stats should be lost.

-ben aka [EA]Die Fledermaus

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 23299 op 26-07-2005 03:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Bor de Wollef schreef op maandag 25 juli 2005 @ 23:48:
Als je geen games wilt hosten hoef je helemaal geen enkele poort open te zeten hoor.
Interessant; dus jij hebt default-poort 80 dicht staan maar kan wel internetten?? Het ging erom dat "Jachertje" zelf aangeeft weinig kaas gegeten te hebben van PC's, dus met die poorten is het better safe than sorry qua openzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51614

Hielko schreef op maandag 25 juli 2005 @ 20:38:
Zou kunnen denk ik zo, kleur wordt veroorzaakt door een paar tekens in de nick en dus een niet gele nick is gewoon een andere nick.
Ik doelde op het feit dat de nick van de commander geel is, zolang hij in dienst is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-06 21:11

Local Host

Het forum is om te leren.

:
[...]

UDP 27900
UDP/TCP 29900
TCP 80
TCP 4711
TCP 29901
UDP 1500-4999
UDP/TCP 1024-1124
UDP 28910
UDP 16567
UDP 55123-55125

Ofwel ff in je boekje kijken van BF2 daar staat op de 1-na-laatste pagina alles wat je wilt weten O-)
Verder kun je zien op http://www.portforward.com hoe je in jou router evt poorten kunt instellen.

Het kan uiteraard ook zijn dat er op je pc een 3th party firewall draait buitenom die van Windows XP sp2.

Verder heb ik gister een hoop lol gehad op de djmantri server :Y) ( en het Teamspeak kanaal B) )

[ Voor 5% gewijzigd door Local Host op 26-07-2005 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91271

Anoniem: 93195 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 18:51:
[...]
commander vind ik goed uitgewerkt en ik vind het leuk om te doen jah ..maar ja niemand zit zowat in squads
...misschien komt dat omdat je soms gek wordt van een commander? Loop je als spec-ops met je C4 in de vijandelijke basis om de UAV-trailer op te blazen, krijg je keer op keer een ATTACK THIS POSITION om je oren met een lijn die helemaal naar de andere kant van de map wijst. In dat soort gevallen ga ik direct weer naar de lone wolf-modus om van het gezever af te zijn.
Als ik zelf als commander speel, geef ik nauwelijks bevelen (ik heb ook al van anderen gelezen dat ze zo spelen) en steun ik de troepen zo goed mogelijk: UAV ophangen waar ze een vlag aanvallen; supply-crate bij de aanvallende tanks neerzetten, arty op strategische plekken gooien, etc...
Zelf blijf ik meestal als engineer in de eigen basis rondhangen om m'n eigen toys te repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
T4F.nl_Muad schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 00:22:
[...]

Die chopper besturen ga ik nu aardig doorkrijgen, alleen jammer dat er zo weinig mensen mee willen vliegen
* Blacksnak stelt zich kandidaat ;) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Blacksnak schreef op maandag 25 juli 2005 @ 23:31:
Volgens mij beide: dat vierkant geeft denk ik aan wat de camera in je missile ziet als je 'm lanceert. Als je graag je doel wilt zien op het moment dat je de missile lanceert, dan is het wel handig als je doel in dat vlakje zit.

Nu duurde mij het een tijdje om erachter te komen dat je na het lanceren op het doelwit moet klikken om de missile aan te sturen. Ik dacht dat je net als de redeemer missile in ut2004 gewoon een beetje met de muis moest sturen. Nu valt dat aankliken ook aardig tegen, maar dat komt omdat die sensivity van de muis erg hoog staat. Welke sens pakt 'ie daar eigenlijk voor, want de sens van de gunner is wel goed, maar voor de camera gaat de cursor alle kanten op. Ik probeer iig zo te mikken dat ik niet hoef bij te sturen. Dat werkt aardig voor rijdende doelwitten, maar tegen helicopters is dat erg lastig. Toen ik eindelijk een helicopter uit de lucht knalde met een mooi schot, bleek het een friendly chopper te zijn. :P
Ik kijk normaal gesproken op de map of het geen friendly is. Dat is volgens mij de enige manier om op afstand te zien of iemand bij jouw hoort of niet. Blijkbaar over het hoofd gezien ofzo

[ Voor 8% gewijzigd door Infinitive op 26-07-2005 08:57 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91271

DaMorpheus schreef op maandag 25 juli 2005 @ 23:17:
Dat is idd een hele mooie oplossing :)
Maakt het stukken leuker dan dat het gevecht zich telkens verspreid over 7 vlaggen tegelijk :/
Voorbeeldje: strike at karkand -> als je een humvee pakt en snel doorrijd naar de laatste vlag, dan krijg je direct twee fronten. Helaas blijft het vaak alleen vlagje-pik erachter ipv echt goede spannende gevechten. Als het nu zo werd gemaakt dat je één front hebt, dan krijg je veel intensere gevechten.

* Anoniem: 91271 gaat EA eens mailen B)
.....ik heb andere ervaringen. Soms ben ik een heel spel bezig om 'achterin' de map met een paar man om een vlag te vechten, terwijl op andere plekken dezelfde soort gevechten plaatsvinden. Dat vind ik nou net de charme van BF: die spreiding in (het soort) gevechten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MAX3400 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 23:05:
[...]

[...]

offtopic:
Als EA je iets vertelt, waarom zou een Tweaker dan beter weten welke poort er in gebruik is??
Zojuist maar even de hele firewall uitgezet, maar ik heb het probleem no steeds, dit is echt het vaagste probleem ooit.
(kan het misschien komen door een trojan horse die op mijn PC is gevonden waardoor er nu poorten zijn gesloten door iets?(maar ik dacht dat ik dat al voor dit probleem had))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
Anoniem: 139872 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 01:02:
[...]

Mooi O-) Ik zoek nog iemand om me te chopperen om mijn valorous unit ribbon te halen, ik moet een teamscore van 60 hebben. Die krijg ik als voet soldaat niet bij elkaar en ik ben erg slecht in vliegen. hehe ik weet het })
vind het op zich prima om eens af te spreken, maar die teamscore, hoe wil je die halen als gunner?? Dit gaat toch om teamwork punten, die je niet krijgt als je iemand killed maar als je bv iemand revived, ammo geeft etc etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113257

Is het een BF2 Dildo? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90220

had het gisteren avond ook met een maat van me.. alle guns unlocked terwijl de rest dat niet had. moet vanavond ff kijken of ze nogsteeds unlocked zijn of niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113257

Profiles with all Weapons Unlocked

Many users logged into Battlefield 2 today to discover that they had access to all of the game's weapons unlocked in their profile. We have fixed the root issue that caused this to occur and by tomorrow morning all users will return to having access only to the weapons which they had earned. Once our solution is in place, if you find that you do not have access to weapons appropriate to your in-game rank, please direct inquiries to the Support sites linked below. In some cases users may be prompted to re-select the Unlock weapons that they are eligible for (if you are eligible for two weapons you will get to choose the two you wish to have unlocked).

Users in the U.S., please visit http://eatech.custhelp.com to report your technical issue and one of our Support representatives will help you out ASAP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:27

Copyman

Dode muis

Ik weet niet of deze shop hier al eerder is gepost, maar hier kan je allerlei mooie USMC spulletjes kopen. Badges, ribbons, medals, noem maar op. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.usmedals.com/prodpix160/cr522go.jpg

Leuk voor op je driedelig pak toch? ;)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fed-Ex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-05 13:15

Fed-Ex

Hakuna Matata

Darn ben ik de enige of zijn er meer die krijgen dat hun connection word refused :S
Denk ik lekker even gamen kan ik ook vergeten zo te zien ...

edit.... Database error is het nu, ze zijn zeker bezig met die unlock bug er uit te halen

[ Voor 25% gewijzigd door Fed-Ex op 26-07-2005 10:28 ]

Soms zit het mee, Soms zit het tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

Anoniem: 90220 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:05:
had het gisteren avond ook met een maat van me.. alle guns unlocked terwijl de rest dat niet had. moet vanavond ff kijken of ze nogsteeds unlocked zijn of niet :)
Had ik gister ook. even alle wapens uitgeprobeerd.
Die van de anti tank class kicked enorm aars. een riot gun. (revolver stijl shotgun)
Gister op close range own je gewoon dik met dat ding, en je hoeft nauwelijks te richten :)
ik zit te twijfelen tussen die en de medic...de medic upgrade is niet zo heel sterk, maar kan wel zoomen en is vij nauwkeurig, en ik vind hem mooi, in die bullpup uitvoering.

Spec ops niet, want die heeft iedereen al :)

Assault is ook vrij goed. zwaar caliber, je hebt iemand in no-time neer en in single modus is de G3 ook nog eens nauwkeurig doordat er geen recoil is. helaas heeft ie geen burst stand, want het ding sproeit toch wel op full auto.

Support upgrade is echt huilen. dat ding sproeit zo gigantisch dat het nauwelijk zin heeft om te gaan schieten als je niet in prone positie ligt. en dan nog is ie zwaar on-nauwkeurig - afrader.

De engineer heeft een soort super shotgun maar die doet onder voor de riot gun van de anti-tank. wel jammer, eigenlijk moet de engineer een heeeeeeel goed wapen krijgen als unlock, want niemand is ooit engineer. :(

De sniper is niet zo heel spannend. zo je wel verwachten met een .50, maar zoveel beter als de m24 is ie niet. en je hebt geen 1 shot 1 kill als je niet meteen een headshot hebt.

Al met al zou ik voor de Medic of de Anti Tank upgrade gaan. (of spec ops...daar hebben we er nog niet genoeg van >:) ....hehe maar die gun is ook erg goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja is bij iedereen geloof ik, om die unlock bug eruit te halen. Het schijnt dat de "gehackte" accounts hun wapens opnieuw mag kiezen. Tenminste, dat stond op het forum van www.totalbf2.com, een reply van [EA]DieFledermaus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fed-Ex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-05 13:15

Fed-Ex

Hakuna Matata

Hmmm ik zat er net even in maar dat had geen nut want de servers zijn er ook nog niet :P
Nou dan maar ff vermaken met andere dingen

offtopic:
waarom kunnen ze geen message laten zien als ze bezig zijn. Dan weet je tenminste wat er aan de hand is en hoelang het misschien gaat duren

Soms zit het mee, Soms zit het tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91635

Anoniem: 150221 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:31:
Ja is bij iedereen geloof ik, om die unlock bug eruit te halen. Het schijnt dat de "gehackte" accounts hun wapens opnieuw mag kiezen. Tenminste, dat stond op het forum van www.totalbf2.com, een reply van [EA]DieFledermaus.
Hoop het, kies ik wat anders dan de supportupgrade. Waardeloos ding.
Welke wel kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:30:
[...]

De engineer heeft een soort super shotgun maar die doet onder voor de riot gun van de anti-tank. wel jammer, eigenlijk moet de engineer een heeeeeeel goed wapen krijgen als unlock, want niemand is ooit engineer. :(
Is dat dat wapen waarmee je 7 keer kan schieten in een magazijn? Dan zal ik die wel hebben gebruikt gister, wat een super wapen! :D . Ik ben ook altijd engineer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaG!
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-03-2022
fire
MAX3400 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 06:41:
[...]

Interessant; dus jij hebt default-poort 80 dicht staan maar kan wel internetten?? Het ging erom dat "Jachertje" zelf aangeeft weinig kaas gegeten te hebben van PC's, dus met die poorten is het better safe than sorry qua openzetten.
En jij hebt nooit gehoord van UPnP? De nieuwe generatie ADSL-modems, routers en noem maar op maken hier gebruik van. Nix dicht/open zetten, want alles staat default dicht! Alleen de poort die een client gebruikt om naar buiten te gaan (dus 80 om te browsen) zullen automatisch ook de andere kant op werken... Voor BF2 heb ik geloof ik helemaal niets hoeven in te stellen of maar 1 poortje) en ik speel gewoon online... Niente problemo en mijn vuurmuur staat voor de rest van de wereld gewoon dicht hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vind die van de medic wel aardig. Zit een goede scope op en is toch wel accuraat als je in bursts van 3 kogels schiet. Van veraf/mid-range kan je hem als sniper gebruiken (al ben je natuurlijk een medic he :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Laatst online: 01-06 06:41

nlboy

Alles kitz?

Ik kan niet connecten naar de account server...klopt dat? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WaG! schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:41:
fire
[...]

En jij hebt nooit gehoord van UPnP? De nieuwe generatie ADSL-modems, routers en noem maar op maken hier gebruik van. Nix dicht/open zetten, want alles staat default dicht! Alleen de poort die een client gebruikt om naar buiten te gaan (dus 80 om te browsen) zullen automatisch ook de andere kant op werken... Voor BF2 heb ik geloof ik helemaal niets hoeven in te stellen of maar 1 poortje) en ik speel gewoon online... Niente problemo en mijn vuurmuur staat voor de rest van de wereld gewoon dicht hoor ;)
offtopic:
:Z Poort 80 is de server kant. en als je NAT hebt (meestal een router) dan is je router ook de server kant of het z.g.n. "foreign adress".
De client (jouw PC-tje) gebruikt een willekeurig poort voor de meeste protocollen. waaronder HTTP.
kijk maar even, dit is uit mijn netstat:

TCP 192.168.2.168:1091 192.168.2.152:80 ESTABLISHED
TCP 192.168.2.168:1239 194.109.192.32:80 ESTABLISHED

En de client hoeft helemaal geen poorten " open" te zetten. sterker nog, die poorten zijn elke keer weer anders. Als je een webserver wil draaien....dat is andere koek, want dan moet je WEL poort 80 openzetten (of forwarden over NAT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-05 19:24
'the server has refused the connection' tijdens inloggen op m'n gamespy account.. wtf :?

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nlboy schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:49:
Ik ook niet.

Eerst was ie oneindig aan het connecten.
Toen kwam ik er opeens wel op, en bij het laden van een map kreeg ik de melding:

connection refused by server.
en ik werd automatisch uitgelogd.

Nu krijg ik dezelfde melding bij het inloggen...... ???? WTF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Laatst online: 01-06 06:41

nlboy

Alles kitz?

Ik heb ook dezelfde fout melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123536

Ik kan wel inloggen maar de serverbrowser blijft leeg 8)7

edit// toen ik net weer wou spelen kon ik idd niet inloggen

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 123536 op 26-07-2005 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-06 11:43

Spockz

Live and Let Live

Nee het is een thermosfles/kan whatever.

Heeft er iemand hier ook last van dat de accountservers eruitliggen of komt dat doordat ze bezig zijn met die wapens?
Ja dus... :(

[ Voor 4% gewijzigd door Spockz op 26-07-2005 11:00 ]

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aarghhhh..... Server has refused the connection..... iemand EA al gebeld?

ik vind dit helemaal niet leuk ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ollycd
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-10-2022
nlboy schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:49:
ik heb het ook

quote EA.com
"EAGames.com is temporarily unavailable.

During the next couple of hours, we'll be busy upgrading our equipment and providing maintenance to our site. We're making sure that EAGames.com continues to be the best place to play on the Web!

We apologize for this temporary inconvenience and appreciate your patience. See you soon"

[ Voor 50% gewijzigd door ollycd op 26-07-2005 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nlboy schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:57:
Ik heb ook dezelfde fout melding.
Ook hier een refused connection :( De vacantie is al zo mooi met dit weer dus dit kan er ook nog wel bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Laatst online: 22:44
Anoniem: 91271 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 08:56:
[...]

.....ik heb andere ervaringen. Soms ben ik een heel spel bezig om 'achterin' de map met een paar man om een vlag te vechten, terwijl op andere plekken dezelfde soort gevechten plaatsvinden. Dat vind ik nou net de charme van BF: die spreiding in (het soort) gevechten...
Helemaal mee eens. Als je per vlag zou moeten werken zou 't spel ineens heel anders worden, ik hou wel van geconcentreerde gevechten; maar 32 man ofzo bij 1/2 vlaggen is een beetje teveel van het goede. Tevens is het juist onderdeel van de strategie, als je USMC bent op kirkand en je wilt winnen dan moet je eigenlijk wel een 2e front openen, als je liniear 1 voor 1 de vlaggen probeert te pakken kan je nooit winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05 07:41
kijk hier eens: http://www.ea.com; waarschijnlijk hebben die twee met elkaar te maken, ea is nu iig in onderhoud oid....

if broken it is, fix it you should

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-06 11:43

Spockz

Live and Let Live

Dat vind ik juist zo het lekkere aan BF het is gewoon weer per map verschillend welke strategie je moet gebruiken. Maar zelf vind ik de stedelijke maps het lekkerste. Die grote uitgestrekte maps vind ik niet zo leuk omdat je dan vaak langer moet rijden of lopen en dan even overhoop wordt gemaaid door een heli die over je heen komt vliegen.

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

T4F.nl_Muad schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 09:25:
[...]

vind het op zich prima om eens af te spreken, maar die teamscore, hoe wil je die halen als gunner?? Dit gaat toch om teamwork punten, die je niet krijgt als je iemand killed maar als je bv iemand revived, ammo geeft etc etc?
Je moet als medic of nog beter als engineer mee, dan niet achter de gun maar in plaats meer naar achter. Kun je als engineer de chopper repareren in de lucht en je krijgt kill assist.

Hoop trouwens wel dat ze wat gaan doen aan dat repareren in de lucht, het slaat nergens op. En als er 2 engineers in zitten dan is die bijna niet te killen en wordt de chopper erg dominant op het slagveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
toch kan dat wel, gisteren in een squad gespeeld die allemaal aan teamspeak deden. 2 anti tank dudes, 1 repair, 1 medic (ikke), 1 support en squad leader was special ops. Laatste bleef achter in hangen zodat de doden vlakbij konden spawnen. Spawnpoint na spawnpoint ging eraan!! Ik ook eindelijk mn 7 heal punten gehaald, dus weer een award binnen. Verder lopen reviven als een gek, had op het einde 70+ punten, en dat als medic! Ronde vrij dik gewonnnen, mede doordat er 1 squad megagoed samenwerkte. Scheelde wel dat de vijand niet zo gegroepeerd speelde, dan heb je er idd een harde kluif aan.
Anoniem: 139872 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:06:
[...]

Je moet als medic of nog beter als engineer mee, dan niet achter de gun maar in plaats meer naar achter. Kun je als engineer de chopper repareren in de lucht en je krijgt kill assist.

Hoop trouwens wel dat ze wat gaan doen aan dat repareren in de lucht, het slaat nergens op. En als er 2 engineers in zitten dan is die bijna niet te killen en wordt de chopper erg dominant op het slagveld.
ik had het over de attack heli, niet de transport!! Die is log en enorm kwetsbaar. Daar zou ik zeker niet vol mee willen vliegen, een fout en je killed 5 teammates

[ Voor 37% gewijzigd door T4F.nl_Muad op 26-07-2005 11:10 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eerst zoeken, dan vragen