Had ik gister ook. even alle wapens uitgeprobeerd.
Die van de anti tank class kicked enorm aars. een riot gun. (revolver stijl shotgun)
Gister op close range own je gewoon dik met dat ding, en je hoeft nauwelijks te richten

ik zit te twijfelen tussen die en de medic...de medic upgrade is niet zo heel sterk, maar kan wel zoomen en is vij nauwkeurig, en ik vind hem mooi, in die bullpup uitvoering.
Spec ops niet, want die heeft iedereen al
Assault is ook vrij goed. zwaar caliber, je hebt iemand in no-time neer en in single modus is de G3 ook nog eens nauwkeurig doordat er geen recoil is. helaas heeft ie geen burst stand, want het ding sproeit toch wel op full auto.
Support upgrade is echt huilen. dat ding sproeit zo gigantisch dat het nauwelijk zin heeft om te gaan schieten als je niet in prone positie ligt. en dan nog is ie zwaar on-nauwkeurig - afrader.
De engineer heeft een soort super shotgun maar die doet onder voor de riot gun van de anti-tank. wel jammer, eigenlijk moet de engineer een heeeeeeel goed wapen krijgen als unlock, want niemand is ooit engineer.
De sniper is niet zo heel spannend. zo je wel verwachten met een .50, maar zoveel beter als de m24 is ie niet. en je hebt geen 1 shot 1 kill als je niet meteen een headshot hebt.
Al met al zou ik voor de Medic of de Anti Tank upgrade gaan. (of spec ops...daar hebben we er nog niet genoeg van

....hehe maar die gun is ook erg goed)