[PC] Battlefield 2 - deel XII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.599 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

elgringo schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:04:
kijk hier eens: http://www.ea.com; waarschijnlijk hebben die twee met elkaar te maken, ea is nu iig in onderhoud oid....
Net EA nederland aan de lijn. Er is idd iets met de servers.
Ze wisten me daar trouwens wel heel erg weinig te vertellen.... ik heb al eerder gebeld i.v.m. mijn savedisk probleem met BF2..... ik krijg toch wel de indruk dat daar op de helpdesk complete PC noobs zitten...... ik hoop dat al die problemen omtrend BF2 snel de wereld uit zijn in augustus met de 1.03 patch....want voor dit soort ellende wil ik niet betalen voor spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:35

Spockz

Live and Let Live

Hebben ze ook nog een tijd gegeven van wanneer ze dachten dat de servers weer up zijn. En een tip voor de mensen die zich vervelen. Je kan altijd nog op unranked servers spelen. :)

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90851

Mooi weer om te werken :p hopen dat ze vanavond de servers gefixed hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

T4F.nl_Muad schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:08:
ik had het over de attack heli, niet de transport!! Die is log en enorm kwetsbaar. Daar zou ik zeker niet vol mee willen vliegen, een fout en je killed 5 teammates
chicken shit man :P
Gewoon mee vliegen..als je teammates een beetje kunnen knallen met de gun dan vliegt jouw score als piloot enorm omhoog.

Je krijg alleen teamkills als jij de boel laat crashen hoor.....en dat heb je zelf in de hand....neergeschoten worden niet...nouja meestal niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-04 19:07
Dat van die Blackhawk dominantie daar ben ik het wel mee eens. Zo'n vliegend fort is in sommige maps gewoon te machtig. Maar daar gaat EA in de patch van eind augustus wat aan doen heb ik begrepen.
Ik zie trouwens in die GoT server regelmatig zo'n vogel die het truukje goed doorheeft. Met zijn clan allemaal in de chopper punten oogsten. Die hele clan heeft dan de tijd van z'n leven en eindigen allemaal met 150+ punten terwijl de rest angstvallig de hemel in de gaten houdt of dat vliegende fort weer langs komt.
Ze pakken ff een vlag vliegen een rondje zodat de vlag weer ingenomen wordt door de tegenstander om vervolgens de vlag wéér te pakken en punten te scoren. Om moe van te worden. Daar mag een admin best bij ingrijpen wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:22
Mwa, ligt eraan op welke map. Als je bijv zo'n stedelijke map hebt waar elke partij 1 tank, 1 apc en 1 transport heli heeft dan kan je je meestal lekker uitleven met die heli. Gewoon de tank een beetje ontwijken en lekker door de stad hoveren. Gegarandeerd succes als je een paar goede gunners hebt en iemand die kan repairen.

Als er echter ook vliegtuigen zijn of mobile anti-air dan is dan wordt de transport heli een stuk minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pic_Art schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:12:
Hebben ze ook nog een tijd gegeven van wanneer ze dachten dat de servers weer up zijn. En een tip voor de mensen die zich vervelen. Je kan altijd nog op unranked servers spelen. :)
"U kunt het over een uurtje weer proberen"

Maar had meer de indruk dat ze geen flauw benul hadden wat er nou fout was. (op de servicedesk dan he)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Ik denk dat we beter ook niet met z'n allen moeten proberen te connecten dan krijgen die servers het helemaal zwaar te verduren, en dan gaat het nog langer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113257

Mja, hou het gewoon nuttig

[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 26-07-2005 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91271

Anoniem: 139872 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:03:
[...]
Ook hier een refused connection :( De vacantie is al zo mooi met dit weer dus dit kan er ook nog wel bij
Zal wel weer zo'n DOS-attack zijn ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-05 19:24
Oakley schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:16:
Dat van die Blackhawk dominantie daar ben ik het wel mee eens. Zo'n vliegend fort is in sommige maps gewoon te machtig. Maar daar gaat EA in de patch van eind augustus wat aan doen heb ik begrepen.
Ik zie trouwens in die GoT server regelmatig zo'n vogel die het truukje goed doorheeft. Met zijn clan allemaal in de chopper punten oogsten. Die hele clan heeft dan de tijd van z'n leven en eindigen allemaal met 150+ punten terwijl de rest angstvallig de hemel in de gaten houdt of dat vliegende fort weer langs komt.
Ze pakken ff een vlag vliegen een rondje zodat de vlag weer ingenomen wordt door de tegenstander om vervolgens de vlag wéér te pakken en punten te scoren. Om moe van te worden. Daar mag een admin best bij ingrijpen wat mij betreft.
waarom?
ze cheaten toch niet?
moeten ze bij de vlag blijven hoveren totdat jij ze uit de lucht schiet ofzo?

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Pic_Art schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:20:
Ik denk dat we beter ook niet met z'n allen moeten proberen te connecten dan krijgen die servers het helemaal zwaar te verduren, en dan gaat het nog langer duren.
Servers staan gewoon uit denk ik; dus dat zal weinig uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23299

Anoniem: 91271 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:21:
[...]

Zoals ik vannacht dus al gepost had.. ze zijn gehacked.. ze zijn nu als idioten aan het proberen de boel dicht te timmeren en de databases te repareren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91271 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:21:
[...]

Of het heeft te maken met een heftige ingreep om die bug met de wapens unlock te fixen.
Lijkt me toch als je servers bijplaatst om performance redenen (wat ook vaak gebeurd) dit niet een bij-effect hoeft te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-05 19:24
Pic_Art schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:12:
hoe dan?
ik kom niet voorbij die gamespy login.

ik ga DC maar ff aanslingeren.

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90220

vliegen fort my ass. bij elke vlag staat wel een stinger. of een tow missle.
met die rag ik zo die BH de lucht uit. met de tow kan je de raket nog enig sturen.. beetje oefening en bh ligt kapot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23299 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:24:
[...]

Zoals ik vannacht dus al gepost had.. ze zijn gehacked.. ze zijn nu als idioten aan het proberen de boel dicht te timmeren en de databases te repareren..
ok gehacked dus.......heb je ook een bron? (en dat zal wel niet EA zijn hahaha, beetje genant voor ze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Anoniem: 135756 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:27:
[...]

Of het heeft te maken met een heftige ingreep om die bug met de wapens unlock te fixen.
Lijkt me toch als je servers bijplaatst om performance redenen (wat ook vaak gebeurd) dit niet een bij-effect hoeft te zijn...
Vraag ik me af of dit daarmee te maken heeft... enigzins vreemd dat www.ea.com ook offline is, neem toch aan dat ze die website niet draaien op dezelfde servers die ook de accounts en rankings van battlefield 2 regelen. Zou raar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90220 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:28:
met die rag ik zo die BH de lucht uit. met de tow kan je de raket nog enig sturen.. beetje oefening en bh ligt kapot
En daarbij.....tanks zijn veilig voor blackhawks (APC's niet....)
En het lukt me steeds vaker om heli's uit de lucht te knallen met een abrams.... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hielko schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:29:
[...]

Vraag ik me af of dit daarmee te maken heeft... enigzins vreemd dat www.ea.com ook offline is, neem toch aan dat ze die website niet draaien op dezelfde servers die ook de accounts en rankings van battlefield 2 regelen. Zou raar zijn.
Dat denk ik ook niet nee.... maar ze kunnen wel een duidelijk bericht uitsturen naar iedereen die gaat kijken op de website of er iets aan de hand is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:28:
[...]

ok gehacked dus.......heb je ook een bron? (en dat zal wel niet EA zijn hahaha, beetje genant voor ze)
Nou ja.. ik weet natuurlijk niet zeker wie die [EA]Die Fledermaus is, maar als dat idd een EA-rep is dan geeft ie daar toch wel toe dat ze gehacked zijn.. als je m'n post van vannacht gelezen had, dan had je dat zelf kunnen bedenken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-05 09:37
Anoniem: 90220 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:28:
niet op elke map.
heel makkelijk puntjes farmen kan bvb op machtuur(?) city 64, of dragon valley 64.
en met goede gunnens en een piloot die weet hoe die moet vliegen, is die stinger of TOW zo leeg hoor :)

enige probleem zijn tanks.. aangezien je met een BH niks tegen tanks kan doen, en als je ff stilhangt dan schiet ie al je bemanning eruit

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Anoniem: 135756 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:30:
[...]

En daarbij.....tanks zijn veilig voor blackhawks (APC's niet....)
En het lukt me steeds vaker om heli's uit de lucht te knallen met een abrams.... >:)
Je zou natuurlijk 2 anti-tank gasten in een blackhawk kunnen zetten, hoewel ik zo'n vermoeden hebt dat het vrij lastig wordt een tank te raken met de vlieg skills van de gemiddelde piloot (mijzelf inclusief :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RocketKoen schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:34:
[...]

niet op elke map.
heel makkelijk puntjes farmen kan bvb op machtuur(?) city 64, of dragon valley 64.
en met goede gunnens en een piloot die weet hoe die moet vliegen, is die stinger of TOW zo leeg hoor :)

enige probleem zijn tanks.. aangezien je met een BH niks tegen tanks kan doen, en als je ff stilhangt dan schiet ie al je bemanning eruit
Ik schoot een keer door de blackhawk heen. :Y)

(Door dat gat dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123536

Ik schoot een keer met een AT missle door de achterkant van die chinese transportheli => piloot dood => passagiers hadden dat te laat dood => heli crasht :9 ; altijd leuk die iewat ongewone kills

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 123536 op 26-07-2005 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:47

Bezulba

Formerly known as Eendje

Anoniem: 113257 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:36:
[...]

Ik schoot een keer door de blackhawk heen. :Y)

(Door dat gat dus)
schoot er ook een rocket doorheen.. beetje jammer ;)

ik gebruik trouwens altijd de machineguns van een hmmv of de mec variant daarop tegen heli's.. werkt errug goed moet ik zeggen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:16

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Met de cobra helicopter is het zo dat als dat ding stil hangt en je schiet een raket van dat anti-tank ding erop af en je richt op de gunnen knalde die eruit bij mij, dus nog een keer de piloot knalde ik er ook uit, ik heb het nog niet met een blackhawk geprobeert maar dat ding hangt meestal stil dus dat zal niet zo moelijk mogen zijn toch ? :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
tegen blackhawks is een granaat ook redelijk effectief hoor.. zeker die van de assault-kit komt een heel eind en mol je alle passagiers mee. Vergt een beetje oefening maar is wel leuk. Alleen jammer dat er geen mens met de assault kit rondloopt.. tja...

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90220

of gewoon 2 plakken c4 boven op de vlag en campen om de hoek.. black hawk komt eraan. and the monkey flips the switch.. blackhawk weg. op deze manier ook menig heli met meerdere dudes erin opgeblazen. wat ik wel een sport vind is een c4 zelf onder de heli plakken als ie aan pakken is. _/-\o_ of je kan natuurlijk lame op de base al c4 op de heli plakken en elke keer 1 min na ie vliegt de boel opblazen. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 11:42
Als ik commander ben geef ik juist wel orders,vooral als er 2 squads zijn met 3+ players er in. Als commander kun je namelijk een stuk meer zien dan de rest. Het komt regelmatig voor dat de squads van een vlag af gaan die van ons is terwijl ik dan op de radar net 4 enemies op die vlag af zie komen. Dan stuur ik dus 1 squad (dichts bij zijnde) terug om die flag te verdedigen. Voor dit soort dingen is commander zijn erg nuttig denk ik.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk trouwens dat die hacker gefrustreerd was dat het zo moeilijk was om die punten te behalen.
Hij vond dat iedereen het recht had om die unlocks te krijgen en zorgde ervoor dat iedereen kon meegenieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Staat er trouwens ergens een lijst met hoeveel punten je als iets moet halen om een bepaalde onderscheiding of een bepaald wapen te unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-04 12:02

DesertShooter

Afgekickt

Hier ook refused :(, ben net trug van vakantie, dacht ik na 2 weken weer te kunnen bf2'en, dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ollycd
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-10-2022
EA account server online !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Pic_Art schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:51:
Staat er trouwens ergens een lijst met hoeveel punten je als iets moet halen om een bepaalde onderscheiding of een bepaald wapen te unlocken?
ja

utfs in dit topic.. is pas 200x ofzo voorbij gekomen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
in topicstart staat een erg usefull link voor ribbons etc, mag je zelf zoeken doe je ook wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-02 06:36

M.I.G.

[like an alien]

Maar krijg wel melding dat de player now server not available is. Nu wel ingelogd maar geen servers.

Wel irritant dus dat je afhankelijk bent van een online server om het spel uberhaupt in singleplayer te willen spelen. Nu dat het eruit lag had ik zoiets van nou kan ik het e.e.a. uittesten in singleplayer.

Ik probeerde zojuist op ip adres in te loggen, begon te laden, maar bedacht me even en druk op escape en nu blijft ie hangen op het unloaden van de resources. <-- duurde iets langer dan dat ik dacht dat het zou moeten duren.

[ Voor 6% gewijzigd door M.I.G. op 26-07-2005 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fed-Ex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-05 13:18

Fed-Ex

Hakuna Matata

Black Hawk neerknallen met arbahms is niej zo moeilijk, die BH is zo traag als schijt, beetje inschatten hoe snel ie vliegt en je bulletdrop wat in de gaten houden en boem.... weg heli ;) het word een sport als je op vliegtuigen gaat mikken of op attack heli's die zijn wat sneller ;) en die knallen terug haha

Soms zit het mee, Soms zit het tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116693

Fed-Ex schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:02:
Black Hawk neerknallen met arbahms is niej zo moeilijk, die BH is zo traag als schijt, beetje inschatten hoe snel ie vliegt en je bulletdrop wat in de gaten houden en boem.... weg heli ;) het word een sport als je op vliegtuigen gaat mikken of op attack heli's die zijn wat sneller ;) en die knallen terug haha
Ik knal die helicopters altijd zo neer met FAV/Vodnik. Net zoals je heel makkelijk vliegtuigen kunt neerhalen in BF1942 met Co-Axiaal geschut kan je hier makkelijk choppers neerhalen met het machinegeeer bovenop je tank/jeep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Je kan altijd nog een offline account aanmaken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116693

eendje schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:39:
[...]

schoot er ook een rocket doorheen.. beetje jammer ;)

ik gebruik trouwens altijd de machineguns van een hmmv of de mec variant daarop tegen heli's.. werkt errug goed moet ik zeggen
Wat ik net zei ;)
Richten op de cabine/rotors voor meeste damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
rac-on schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:42:
tegen blackhawks is een granaat ook redelijk effectief hoor.. zeker die van de assault-kit komt een heel eind en mol je alle passagiers mee. Vergt een beetje oefening maar is wel leuk. Alleen jammer dat er geen mens met de assault kit rondloopt.. tja...
Ik speel redelijk vaak assault, alleen dan wel met de geupgrade kit, dus dan heb je helaas geen grenade launcher meer. Maar dan heb je wel een erg goed geweer dat veel damage doet en ook nog nauwkeurig is; erg relaxed in stedelijke maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

rac-on schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:42:
Ik juist wel naast het bovengenoemde vindt ik de grenadelauncher op je m16 juist heerlijk effectief in close combat tegen infantery. Damn gister niet kunnen spelen toen alles wapens unlocked waren had graag dat unlocked assault wapen ff wille checke.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 26-07-2005 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:14

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

MAX3400 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 06:41:
[...]

Interessant; dus jij hebt default-poort 80 dicht staan maar kan wel internetten?? Het ging erom dat "Jachertje" zelf aangeeft weinig kaas gegeten te hebben van PC's, dus met die poorten is het better safe than sorry qua openzetten.
Open zetten = port forewarden in mijn posts, dus ja, ik kan gewoon internetten. Die poorten in dat lijstje zijn allemaal foreward poorten voor NAT namelijk.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Laatst online: 03-04 16:15
Anoniem: 107573 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:11:
[...]

Ik juist wel naast het bovengenoemde vindt ik de grenadelauncher op je m16 juist heerlijk effectief in close combat tegen infantery. Damn gister niet kunnen spelen toen alles wapens unlocked waren had graag dat unlocked assault wapen ff wille checke.
Die M203 is zeker effectief tegen infantry vooral in groepjes!! >:)
Afbeeldingslocatie: http://bf2tracker.com/gallery/smallpics/smallpic-1772.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Hehe ja waar jij staat is het echt gruwelijk. Heerlijk als zo'n groepje met ze allen onder die hutjes gaan liggen. Paar dagen terug leefde ik me ook uit ik stond toevallig bij een squadleader van de tegenpartij dus al die gassies bleven maar spawnen op die plek pas toen ik door me grenades heen was kregen ze me eindelijk door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

....het was inderdaad een 'stats attack'.... Op (dit moment van schrijven) www.bluesnews.com staat bovenaan een nieuwsbericht met info hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127359

In stedenmappen speel ik eigenlijk alleen als assault, (weidse mappen als Spec Ops (ivm de hoeveelheid voertuigen die met C4 zijn op te blazen)). Maar ik blijf toch moeite hebben met die granade launcher.. Heeft iemand tips wat betreft het richten met de granade launcher? gebruik je bijvoorbeeld die horizontale streepjes? Of is het puur je gevoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91271 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:31:
[...]

....het was inderdaad een 'stats attack'.... Op (dit moment van schrijven) www.bluesnews.com staat bovenaan een nieuwsbericht met info hierover.
Fuck me silly.. leest er dan helemaal niemand meer iets?? dat heb ik exact gepost.. vannacht al.. maar omdat datzelfde nu ineens ergens anders staat wordt het voor jullie ineens waar oid???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Anoniem: 127359 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:38:
In stedenmappen speel ik eigenlijk alleen als assault, (weidse mappen als Spec Ops (ivm de hoeveelheid voertuigen die met C4 zijn op te blazen)). Maar ik blijf toch moeite hebben met die granade launcher.. Heeft iemand tips wat betreft het richten met de granade launcher? gebruik je bijvoorbeeld die horizontale streepjes? Of is het puur je gevoel?
puur op gevoel.. net zoals granaatjes gooien :) na een tijdje krijg je prima door hoe het allemaal vliegt

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89441

Anoniem: 127359 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:38:
Ik moet meestal 1 verspillen tot ik een gevoel heb hoever ik moet bijstellen. Het richten is voor mij dus ook een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 11:42
Epitome schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:21:
[...]
Die M203 is zeker effectief tegen infantry vooral in groepjes!! >:)
[afbeelding]
0wned _/-\o_

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127359

Dat vermoede had ik al, moet namelijk ook eerst 1 a 2 granades verspillen voordat ik de juiste afstand te pakken heb. Maarja, dan is het alweer te laat en is de vogel gevlogen :D

practise, practise, practise dus maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149587

Jullie kunnen nu pas een paar uurtjes niet meer gamen, en de hel breekt los, ik kan nu al een week niet meer spelen, daar gaat mijn zomervakantie, zodadelijk heb ik geen tijd meer.
Weet je hoe ik me moet voelen.

Maar ik he dat lijstje ingevuld bij die NAT uitzonderingen van mijn Router

Als er bv UDP/TCP stond heb ik bij trigger port UDP gedaan en bij public port TCP

Bij de trigger port heb ik de eerste port gedaan van die serie en bij public bv 1024-(streepje dus)1124

heb ik het zo goed gedaan? want anders moet ik mijn hele internet eruit slopen alles opniuew installeren en op de een f andere manier zorgen dat hij altijd alle poorten openlaat.
(Zal mijn pa leuk vinden, NOT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Anoniem: 149587 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:05:
Jullie kunnen nu pas een paar uurtjes niet meer gamen, en de hel breekt los, ik kan nu al een week niet meer spelen, daar gaat mijn zomervakantie, zodadelijk heb ik geen tijd meer.

Als er bv UDP/TCP stond heb ik bij trigger port UDP gedaan en bij public port TCP

Bij de trigger port heb ik de eerste port gedaan van die serie en bij public bv 1024-(streepje dus)1124

heb ik het zo goed gedaan? want anders moet ik mijn hele internet eruit slopen alles opniuew installeren en op de een f andere manier zorgen dat hij altijd alle poorten openlaat.
Stel jouw computer anders even in als DMZ, kijk of het dan wel werkt.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Wat is het probleem dan? Want hier hoefde ik geen enkele poort open te zetten om te spelen. Weet je zeker dat het nu niet aan de servers ligt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Anoniem: 149587 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:05:

Je hoeft als je BF2 wilt spelen NIETS te mappen/portforwarden in de firewall/router.
Dit is alleen zo als je een server wilt hosten.
De meeste routers en firewalls voor soho gebruik zijn zo ingesteld dat al het uitgaande verkeer (dus ook BF2) wordt toegelaten.

Dus gewoon kijken of je uitgaand) alles mag en je bent klaar.
De inbound poorten zou ik er dus gewoon weer uithalen omdat dit niet de beveiliging ten goede komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Nog meer mensen waarbij de stats niet meer geupdate worden? daar gaat mijn silver star :P

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja DMZ Demilitirazide zone ofzo

Maar dan moet ik een vast IP adres vinden die ik moet invullen en al die 5000 servers hebben andere ip andressen.

Dus alles gaat goed, ik krijg server update list(ik heb dus wel blijkbaar verbinding) en heel soms kom ik er door onbekende redenen op. Maar over het algemeen krijg ik sinds woensdag avond plots allerlei "Failed to connect to server" meldingen, terwijl ik niks heb veranderd, en alles goed werkte ook met patch 1.02
Ik zag zojuist toevallig op eaforums iemand die hetzelfde probleem heeft.

http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=3760

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Anoniem: 149587 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:17:

Maar dan moet ik een vast IP adres vinden die ik moet invullen en al die 5000 servers hebben andere ip andressen.
Je moet je eigen PC als DMZ instellen |:(
Dus als ip moet je iets van 192.168.x.x invullen.

Dan laat ie al het ingaande verkeer door, zeker niet veilig en ik betwijfel of dit voor Bf2 nodig is.

[ Voor 13% gewijzigd door fsfikke op 26-07-2005 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149587 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:17:

Dus alles gaat goed, ik krijg server update list(ik heb dus wel blijkbaar verbinding) en heel soms kom ik er door onbekende redenen op. Maar over het algemeen krijg ik sinds woensdag avond plots allerlei "Failed to connect to server" meldingen, terwijl ik niks heb veranderd, en alles goed werkte ook met patch 1.02
Ik zag zojuist toevallig op eaforums iemand die hetzelfde probleem heeft.

http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=3760
Misschien is het een idee om even te wachten met al deze klok-en-klepel experimenten totdat electronic arts de eigen servers weer goed draaiend heeft? Als de login op de masterserver plat ligt (zie de berichten hierboven), kan je niet connecten. En waarschijnlijk ben jij druk bezig met zoeken in je eigen computer waar dat nou aan ligt. Maar het ligt dus niet aan jou ;)
En nog een opmerking: voor het normaal spelen van het spel achter een firewall/router hoef je geen poorten te openen. Dat is alleen van belang als je een server wil draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja inderdaad 192.268. en nog wat en ernaast de public IP adres.

Maar nog steeds werkte het niet ( en ja ik weet dat ze bezig zijn met dat unlock probleem, maar dit speelt af vanaf een week, en IK heb niks veranderd, dus Hitman Pro of een ander iets wat als ik erachter kom een nare deinstallatie tegenmoet gaat moet iets hebben veranderd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 11-05 17:51
BlowFish schreef op maandag 25 juli 2005 @ 23:41:
[...]

Indd hier nog 1. echt vreemd. Ik joinde eerst Djmitry's server. daar kon ik alle guns gebuiken, daarna iedere server sinds :d
gaan we schelden?? :o :| B) :X

vind het wel een stoere actie van die gasten die ervoor gezorgd hebben
eerst melden ze dat ze een lek gevonden hebben, vervolgens doet ea nix en dan laten ze het merken wat voor impact het kan hebben :> :9

tjah, vind ik op zich niet heel erg aangezien ze het al aan het fixen zijn (bovendien lijkt het me wel handig als je ze ff allemaal kunt testen :D)

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91271 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:27:
[...]

Misschien is het een idee om even te wachten met al deze klok-en-klepel experimenten totdat electronic arts de eigen servers weer goed draaiend heeft? Als de login op de masterserver plat ligt (zie de berichten hierboven), kan je niet connecten. En waarschijnlijk ben jij druk bezig met zoeken in je eigen computer waar dat nou aan ligt. Maar het ligt dus niet aan jou ;)
En nog een opmerking: voor het normaal spelen van het spel achter een firewall/router hoef je geen poorten te openen. Dat is alleen van belang als je een server wil draaien.
En om hierop verder te gaan, ik ging naar die portforward site en toen ik op Battlefield 2 klikte toen ging hij waarschijnlijk mijn router testen en toen zei hij =

The Sweex Adsl Modem Annex B will not allow you to forward enough ports, to run Battlefield 2. You should try using the DMZ portion of this router if it is available. Alternatively you can try switching the router to bridged mode. You will need to contact your ISP to switch to bridged mode, so they can make the required changed on their end.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149587 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:31:
[...]
En om hierop verder te gaan, ik ging naar die portforward site en toen ik op Battlefield 2 klikte toen ging hij waarschijnlijk mijn router testen en toen zei hij =
The Sweex Adsl Modem Annex B will not allow you to forward enough ports, to run Battlefield 2. You should try using the DMZ portion of this router if it is available. Alternatively you can try switching the router to bridged mode. You will need to contact your ISP to switch to bridged mode, so they can make the required changed on their end.
Je verdient een prijs, want volgens mij ben je de eerste die zijn PC in de DMZ moet plaatsen om een online shooter te spelen. aangezien dat normailter niet nodig is (ik denk dat er hier in het forum heel wat spelers zitten die dit kunnen bevestigen), zou ik eerst 'ns even op zoek gaan naar een andere oorzaak. Je PC in de DMZ plaatsen maakt 'm ook kwetsbaar voor allerlei andere ellende van buitenaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91271 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:39:
[...]Je PC in de DMZ plaatsen maakt 'm ook kwetsbaar voor allerlei andere ellende van buitenaf.
correctie: maak daar maar 'voor ALLE ellende' van.. je staat dan namelijk helemaal open naar de buitenwereld.. kan je net zo goed meteen je pc direct aan het internet hangen, dat scheelt een hoop geconfigureer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 08-05 15:42

Local Host

Het forum is om te leren.

nou je geeft het antwoord zelf al :)

ff je ip van je game pc intikken in de DMZ je firewall van winxp sp2 uitzetten -> misschien heb je Norton Internet Security draaien ? en dan gaan testen, dan 1 voor 1 weer aanzetten en je weet waar het probleem zit.

Ik weet niet of je Norton hebt, maar om daar je firewall weer op default te zetten moet je het bestand firewall.rul verwijderen uit je norton map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Anoniem: 23299 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:44:
[...]

correctie: maak daar maar 'voor ALLE ellende' van.. je staat dan namelijk helemaal open naar de buitenwereld.. kan je net zo goed meteen je pc direct aan het internet hangen, dat scheelt een hoop geconfigureer..
Als dat stukje tekst over de Sweex( :r ) waar is moet ie gewoon zijn PC als DMZ instellen en dan de Windows firewall of een andere gebruiken om alle poorten die hij nodig denkt te hebben in te stellen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Anoniem: 149587 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:27:
Maar nog steeds werkte het niet ( en ja ik weet dat ze bezig zijn met dat unlock probleem, maar dit speelt af vanaf een week, en IK heb niks veranderd,
Geeft dat op zich al niet aan dat het probleem waarschijnlijk niet bij jezelf ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Misschien is het handig als je in "Spielerij: Problemen en Vragen" een apart topic opent, want nu is het een beetje lastig om te zien wat jij en anderen al gepost hebben. In dit grote topic loopt tenslotte alles door elkaar.

Even samenvattend:
Om verbinding met een BF2 server/account server te krijgen hoef je alleen maar connecties naar buiten te kunnen maken. Alle routers voor particulieren die ik ken staan standaard geconfigureerd om alle connecties naar buiten toe te staan. Bij veel cheap-ass routers kan je vaak niet eens via de webinterface instellen dat connecties naar buiten toe geblokkeerd moeten worden. Dat iemand van de EA helpdesk jouw verteld om je pc in de DMZ te zetten of alle poorten open te gooien, doen ze of omdat ze je niet helemaal snappen (bijv. omdat ze denken dat je zelf een game wilt hosten) of omdat ze zeker willen weten dat je router geen belemmering vormt. Het lijkt me sterk dat je router het probleem veroorzaakt. Kan je het merk en type van je router en eventueel wat screenshots van desbetreffende config-pagina's posten?

Als we zeker weten dat je router niet het probleem is, dan blijft eigenlijk alleen je pc als dader over, want als het je provider zou zijn geweest dan zullen er wel meer mensen zijn die klagen ;)

Voor de pc zijn er een aantal punten die je kan controleren:
1. is je pc schoon van virussen en spyware.
2. Heb je een software firewall actief staan op je pc. Bijv. bij windows xp zit standaard een software firewall. Deze heeft de neiging om uitgaande connecties te blokkeren en je vervolgens te vragen of je die connectie wel wilt toestaan. Alleen, als battlefield fullscreen draait, zul je zo'n popup niet zien en de popup gaat weg zodra de verbinding weg is. Grote kans dat je zo'n popup dus helemaal niet ziet. Zo zijn er nog wel meer software firewalls, zoals zonealarm en bij Norton Antivirus/Internet security. En er zijn nog diverse andere software firewalls die nog veel erger zijn...

Je zou eens kunnen kijken of het via een andere pc bij je thuis lukt? Bijv. als je een laptop hebt/iemand kent die een laptop heeft even erop zetten. Voor het inloggen heb je vast niet zo'n zware computer nodig.

Indien het niet teveel moeite is, zou je ook nog een herinstallatie van windows kunnen overwegen.

Verder zijn er diverse diagnostics tools beschikbaar die zouden kunnen helpen met het zoeken naar een oorzaak. Je zou bijv. eens kunnen kijken of je met traceroute of ping wel bij de authenticatie server of de gameserver kan komen. En eventueel met telnet eenconnectie faken om te kijken of het "met de hand" wel mogelijk zou zijn. Maar daarvoor moet je wel de ip's + poorten weten van de authenticatie server en game servers... (en dat zegt soms niet al te veel, bijv. ping staat vaak uit bij dergelijke servers en telnet werkt alleen voor tcp/ip verbindingen niet als battlefield gebruik maakt van udp).

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, maar dan is het wel raar dat ik en nog 1 iemand van EAforums er last van hebben, en ook al met Norton uit en Windows werkt het niet(windows firewal) ook met Firewall Router uit niks, mar me brer zit aan dezelfde router en zojuist 5 minuten geledn pakte hij hem daar(wel op 1.00 dan) het wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-04 15:36
ROFL ik zat net op een server met connection problems, maar alle dingen reden gewoon door! ik zag een hummer een gebouw inrijden, een APC en een tank reden gewoon de lucht in :P

Afbeeldingslocatie: http://img231.imageshack.us/img231/586/connprob1fs.th.jpg

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Laatst online: 10-02 21:12
Anoniem: 149587 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:59:
Ja, maar dan is het wel raar dat ik en nog 1 iemand van EAforums er last van hebben, en ook al met Norton uit en Windows werkt het niet(windows firewal) ook met Firewall Router uit niks, mar me brer zit aan dezelfde router en zojuist 5 minuten geledn pakte hij hem daar(wel op 1.00 dan) het wel even.
er zijn 1 miljoen mensen die BF2 spelen, laat de statistieken er op los en je zult zien dat het niet gek is dat er naast jou nog wel iemand met dat probleem is.

Heb niet alle posts erover gelezen (niet echt interesant voor mij) maar probeer het volgende eens:

Probeer een andere router te lenen

Haal de router er tussenuit

beide zijn gewoon om te testen of het uberhaupt aan de router/een router ligt.

Tevens zoals boven vermeld: open een nieuw topic, deze is er niet geschikt voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeringJantje
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:03
Ik dacht dat ze alles gefixed hadden, maar ik kan nog steeds alle wapens kiezen. Rare jongens, die ea'ers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-my
  • Laatst online: 23-04 10:32

Tom-my

w03iz0rz

Iemand hier die gamed op deze specs (voor een laptop):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Video
Grafische processor/leverancier ATI MOBILITY RADEON X300 - PCI Express x16
Videogeheugen   DDR SDRAM - 64 MB
Max. resolutie (extern) 2048 x 1536
Processor
Processor   Intel Pentium M 730 1.6 GHz
Snelheid gegevensbus    533 MHz
Mobile Intel 915PM Express

Zal dit snel genoeg zijn voor bf2 ?

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Beetje weinig videogeheugen

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-my

Tom-my

w03iz0rz

Mja drom, ik zit te twijfelen tussen deze (in een toshiba tecra a4) en een acer 5024. Wil dat mn laptop ook kan gamen, en neem hiervoor bf2 als uitgangspunt. Drom mijn vraag of iemand hiermee speelt, en oif dat vloeiend genoeg gaat op 1024 oid..

[ Voor 11% gewijzigd door Tom-my op 26-07-2005 14:35 ]

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-03 19:55
Tom-my schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 14:31:

Videogeheugen DDR SDRAM - 64 MB
?
die 64mb is een beetje aan de magere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Persoonlijk vind ik 128mb ook nog aan de magere kant

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:28
Tom-my schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 14:35:
Mja drom, ik zit te twijfelen tussen deze (in een toshiba tecra a4) en een acer 5024. Wil dat mn laptop ook kan gamen, en neem hiervoor bf2 als uitgangspunt. Drom mijn vraag of iemand hiermee speelt, en oif dat vloeiend genoeg gaat op 1024 oid..
Ik game battlefield 2 met die acer 5024 heb hir extra 512mb ingezet (totaal 1024mb) en speel battlefield 2 @ high 1024 x 768 (fixed aspect ratio) ongeveer 50 - 60 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Laatst online: 22-07-2024
Tom-my schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 14:31:
Iemand hier die gamed op deze specs (voor een laptop):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Video
Videogeheugen   DDR SDRAM - 64 MB
Max. resolutie (extern) 2048 x 1536
Processor
Processor   Intel Pentium M 730 1.6 GHz
Snelheid gegevensbus    533 MHz
Mobile Intel 915PM Express

Zal dit snel genoeg zijn voor bf2 ?
Volgens mij start BF2 met 64MB op een videokaart niet eens op. Volgens mij heeft het spel minimaal 128 MB nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

innocent schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:12:
[...]

Volgens mij start BF2 met 64MB op een videokaart niet eens op. Volgens mij heeft het spel minimaal 128 MB nodig.
Zoals in de SP staat kan Bf2 op een Radeon 8500 series draaien, volgens mij hebben die ook geen 128MB :Y)
edit:
Klopt dus wel over die 128MB

Ik denk wel dat het zal werken, maar het zal er niet heel mooi uitzien :/

[ Voor 6% gewijzigd door fsfikke op 26-07-2005 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Laatst online: 22-07-2024
fsfikke schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:16:
[...]

Zoals in de SP staat kan Bf2 op een Radeon 8500 series draaien, volgens mij hebben die ook geen 128MB :Y)
Ik denk wel dat het zal werken, maar het zal er niet heel mooi uitzien :/
SYSTEM REQUIREMENTS

Windows XP (32-bit) with Admin rights
1.7 GHz Intel Celeron D / Pentium 4 or AMD Athlon XP/ Sempron or greater
512 MB of RAM or more
8x or faster CD/DVD drive
2.3 GB free hard drive space or more
DirectX 9.0c compatible (see video)
DirectX 9.0c compatible
VIDEO
Video card must have 128 MB or more memory and one of the following chipsets:
NVIDIA GeForce FX 5700 or greater
ATI Radeon 8500 or greater

Gaat echt niet werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-01 20:33

BEVEL

s9.BeVeL

Anoniem: 23299 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:44:
[...]

Ik heb al sinds 3 jaar mijn eigen pc op DMZ. Draait 24/7 nonstop.
Ik heb nooit anti-virus software geinstalleerd ofzo.
Af en toe een registry-check uitvoeren.. en cleanup/spyware draaien
Niks moeilijks aan heel dat internet hoor.
Alsof ze van buiten alles met je pc kunnen.
Laat ze maar eerst mijn pc vinden tussen die paar miljoen 192.168.x.x ip's

Firewall is gewoon achterhaald als je t mij vraagt.
Gewoon je systeem goed instellen en onderhouden.. voorkom je een hoop ellende mee

[ Voor 3% gewijzigd door BEVEL op 26-07-2005 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

BEVEL schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:23:
[...]

Ik heb al sinds 3 jaar mijn eigen pc op DMZ.

Gewoen je systeem goed instellen en onderhouden.. voorkom je een hoop ellende mee
Eerder een paar honderd/duizend, meesteal is het 192.168.1.x of 192.168.0.x .
Ik ken toch wel de verhalen van mensen die nadat xp geinstalleerd was een uurtje of twee niets met de pc hebben gedaan en dat daarna al de spyware erop stond. Kan je zeggen dat je met een paar anti spyware progjes dat er zo weer van af is maar voorkomen is beter dan genezen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Widow Maker schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 14:15:
ROFL ik zat net op een server met connection problems, maar alle dingen reden gewoon door! ik zag een hummer een gebouw inrijden, een APC en een tank reden gewoon de lucht in :P

[afbeelding]
Klopt. op het moment dat er server lag is, of om wat voor reden dan ook de controle wegvalt dan "looped" de laatste beweging of controle in BF2.
Dit in tegenstelling tot de meeste spellen, waarbij alle animatie (behalve die van het character zelf) stopt op zo'n moment. Dus de animatie van je character ten opzichte van de "rest" stopt.

Misschien is het met opzet gedaan.
Als je bijvoorbeeld rechtvooruit loopt van A naar B dan zal de lag je rechtdoor laten lopen en als het lag moment over is doe je nog steeds hetzelfde.
M.a.w. er is een "kansje" dat het loopen van je laatste beweging een gewenst effect geeft tijdens lag, terwijl dit bij het compleet stoppen van je beweging nooit een gewenst effect heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 02-05 10:24

Crusader

Arc Nature

[...]

Ehrmm.. ze zien alleen je publieke IP adres hoor, niet dat reserved adres.
En een ip-scan is in een nachtje wel klaar op bekende reeksen.
Met die opmerking ben je echt niet gehinderd door enige kennis.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

Crusader schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:36:
[...]

Ehrmm.. ze zien alleen je publieke IP adres hoor, niet dat reserved adres.
En een ip-scan is in een nachtje wel klaar op bekende reeksen.
Met die opmerking ben je echt niet gehinderd door enige kennis.
Dat snap ik ook wel... Maar als jij mij kan uitleggen waarom mensen perse mijn computer moeten uitscannen terwijl er niks te halen valt....
Tis gewoon een huis tuin en keuken lijntje met een game-pc aan hangen..
Achter een router kun je em heus zonder problemen op DMZ zetten.
Geen enkel probleem (3 jaar ervaring) :P

Edit:
Bij poortscannen ga je ook niet 1 ip helemaal uitkleden..
Meestal scan je een reeks ip's op 1 bepaalde poort.. poort 21 bijv.
En niet alle mogelijke poorten op 1 ip, tenzij je daar echt wat van verwacht

[ Voor 16% gewijzigd door BEVEL op 26-07-2005 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:57

jefjef

learning by doing

weet niet of jullie dat ook hebben...maar wanneer ik uitlog en bijvoorbeeld een dag later weer inlog automatisch wordt ingelogd/aangemeld op de server waar ik als laatste heb gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-my

Tom-my

w03iz0rz

BEVEL schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:41:
[...]

Dat snap ik ook wel... Maar als jij mij kan uitleggen waarom mensen perse mijn computer moeten uitscannen terwijl er niks te halen valt....

Edit:
Maar poste je da wel zelf!

O-) :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-my

Tom-my

w03iz0rz

innocent schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:12:
[...]

Hm lol, sterk, bedankt helemaal over heen gelezen :D thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Ik heb al sinds 3 jaar mijn eigen pc op DMZ. Draait 24/7 nonstop.

Gewoon je systeem goed instellen en onderhouden.. voorkom je een hoop ellende mee
Ik had altijd begrepen dat 192.168.x.x "inside" IP's waren en niet van buiten af zijn te benaderen, maar 1 van de 3 ranges is van de 3 ip classes (A, B, C) die gereserveerd zijn voor NAT.
Zijn deze IP wel vanaf WAN te benaderen dan? zou toch niet kunnen, dan heb je duizenden dezelfde IP's....

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 135756 op 26-07-2005 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

Ach.
Mijn idee is dat heel die firewall fabrikanten gewoon de wereld bang lopen te maken dat je pc in de soep loopt of gehacked wordt als je hun product niet koopt.

Of zijn er hier ook mensen die bang zijn dat ze gehacked worden zodra ze hun firewall uitschakelen?

zucht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

Anoniem: 135756 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:46:
[...]

Ik had altijd begrepen dat 192.168.x.x "inside" IP's waren en niet van buiten af zijn te benaderen, maar 1 van de 3 ranges is van de 3 ip classes (A, B, C) die gereserveerd zijn voor NAT.
Zijn deze IP wel vanaf WAN te benaderen dan? zou toch niet kunnen, dan heb je duizenden dezelfde IP's....
Maak daar TIG-miljarden ip's van.
Aangezien er aardig wat netwerken op de wereld zijn.
Thuis heb ik 7 pc's aan mijn netwerk hangen.
3 daarvan zijn van mijzelf (1 als DMZ) en dus geen firewall of antivirus.
allemaal weggegooid geld als je t mij vraagt

Anyways.. Dit gaat al bijna nietmeer over BF2..
Maareh.. weet iemand een goeie joystick voor dit spel?
Met name eentje voor de heli's

[ Voor 17% gewijzigd door BEVEL op 26-07-2005 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BEVEL schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:41:
[...]

Edit:
Ooit wel eens aan gedacht dat niet "mensen" jouw poorten scannen maar programma's?
Programma's waarvan de gebruiker van het desbetreffende IP waarschijnlijk niet van op de hoogte is?
ook wel bekend als (worm)VIRUSSEN??

De mensen die voor hun lol zitten te nmappen zijn maar een paar gefrustreerde nerds, en systeembeheerders die hun eigen netwerk testen, geinfecteerde PC's zijn er echter legio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
BEVEL schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:51:
Ach.
Mijn idee is dat heel die firewall fabrikanten gewoon de wereld bang lopen te maken dat je pc in de soep loopt of gehacked wordt als je hun product niet koopt.

Of zijn er hier ook mensen die bang zijn dat ze gehacked worden zodra ze hun firewall uitschakelen?

zucht :)
:P

Belangrijke/gevoelige informatie moet je gewoon niet hebben staan op een PC die (24/7) aangesloten is op het Internet. Sim-pel :)

Voor de rest doe ik het ook zonder router/firewall, nooit geen problemen, heb wel symantec antivirus voor de mail en dumeter om het dataverkeer in de gaten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

fsfikke schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:29:
[...]
Eerder een paar honderd/duizend, meesteal is het 192.168.1.x of 192.168.0.x .
Ik ken toch wel de verhalen van mensen die nadat xp geinstalleerd was een uurtje of twee niets met de pc hebben gedaan en dat daarna al de spyware erop stond. Kan je zeggen dat je met een paar anti spyware progjes dat er zo weer van af is maar voorkomen is beter dan genezen :Y)
Ahum... in windows zelf zit spyware, dus vanaf sec 1 dat jij windows installeerd heb je spyware op draaien.
Dat spul houd je surfgedrag bij..

Zoek anders effe de "Stripped to the bone" editie van windows XP
Is maar 170 mb groot en draait super
Geen last van spyware, start mega snel op, en sluit nog sneller af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL

BEVEL

s9.BeVeL

Anoniem: 135756 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:55:
[...]

Ooit wel eens aan gedacht dat niet "mensen" jouw poorten scannen maar programma's?
Programma's waarvan de gebruiker van het desbetreffende IP waarschijnlijk niet van op de hoogte is?
ook wel bekend als (worm)VIRUSSEN??

De mensen die voor hun lol zitten te nmappen zijn maar een paar gefrustreerde nerds, en systeembeheerders die hun eigen netwerk testen, geinfecteerde PC's zijn er echter legio.
Je klinkt al aardig als een opgejaagde internetter :9
Paranoide als je t mij vraagt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BEVEL schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:53:
[...]

Maak daar TIG-miljarden ip's van.
Aangezien er aardig wat netwerken op de wereld zijn.
Thuis heb ik 7 pc's aan mijn netwerk hangen.
3 daarvan zijn van mijzelf (1 als DMZ) en dus geen firewall of antivirus.
allemaal weggegooid geld als je t mij vraagt

Anyways.. Dit gaat al bijna nietmeer over BF2..
Dit is inderdaad weinig BF2 meer....
Maar je gaat voorbij aan mijn vraag.... er zijn uiteraard tig miljarden PUBLIC IP's ... maar wat ik bedoelde is dat een ip in de range 192.168.*.* nooit een WAN (internet) ip kan zijn, omdat het volgens de IP specificaties gereserveerd is voor LAN om te gebruikers achter NAT.
En in de range 192.168.*.* zijn er DUIZENDEN ip's. namelijk 65536 om precies te zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 135756 op 26-07-2005 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-04 15:36
BEVEL schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:53:

Ik vlieg met een logitech extremde 3d pro, klinkt duur, maar is redelijk goedkoop, 30 euro ongeveer. Heeft iig een 3e as en dat is belangrijk vooral bij helis

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eerst zoeken, dan vragen