[PC] Battlefield 2 - deel XII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.724 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13284

Anoniem: 8514 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 01:13:
[...]

Ik zeg het al tijden, maar bijna niemand neemt het aan. Sommigen beweren dat het met 512mb zelfs goed loopt. Hier geloof ik nix van, met 1GB loopt het hier iig niet goed.
Mijn pc heeft 512 mb en het loopt hier uitstekend. Wel met alles op low, wat mijn 9700 kan niet meer aan. De eerste 1 min is mijn HD druk bezig en loopt alles schokkerig, maar dat is binnen de minuut weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139872

Heeft iemand al de valorous unit ribbon ? Als ik de 2 sites check die in de startpost staan had ik hem al moeten hebben.

En dat van die elite forces is onzin.

Marcel
http://bf2s.com/player/marcel1968/

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 139872 op 25-07-2005 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8514

Anoniem: 13284 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 01:18:
[...]

Mijn pc heeft 512 mb en het loopt hier uitstekend. Wel met alles op low, wat mijn 9700 kan niet meer aan. De eerste 1 min is mijn HD druk bezig en loopt alles schokkerig, maar dat is binnen de minuut weg.
Dat bedoel ik dus....1 minuut schokkend en ook nog eens alles op low. Zo wil ik dus niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-06 11:14
Anoniem: 139872 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 01:18:
Heeft iemand al de valorous unit ribbon ? Als ik de 2 sites check die in de startpost staan had ik hem al moeten hebben.
Je moet een teamscore (tweede kolom) halen van minimaal 55, dan krijg je hem!
Ik heb 'm gekregen tijdens het vliegen van de Blackhawk in Mashtuur City, als je dan een goede gunner (of 2) aan boord hebt, dan heb je in no time je Valorous Merit Ribbon. :)

Wil eigenlijk wel weten hoe lang je moet spelen voor een Chinese Service Ribbon of een Mid-East Service Ribbon? :?
Sommigen hebben namelijk meer tijd in het MEC-leger gezeten dan anderen die hem al wel hebben!! :/

[ Voor 12% gewijzigd door Epitome op 25-07-2005 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.
  • Laatst online: 13-06 04:53

M.I.G.

[like an alien]

Mijn pc heeft 512 PC2100 op een Xp1800 en een ATI RADEON 9800XT alles op medium en bij laden van spel duurt het wel even....soms te lang maar goed...in het spel een paar seconden, 20 ofzo, dan loopt het bij mij wel aardig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Als we het tog even over geheugen hebben. Ik wil speciaal voor deze game nog 1 gig xtra halen. Maar mijn vraag is: ik kan tog wel in een Asus A8N SLI 4 keer 512mb proppen? Omdat ik had gelezen dat amd 64's daar niet zo happig op zijn?

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 25-07-2005 02:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 02:53:
Als we het tog even over geheugen hebben. Ik wil speciaal voor deze game nog 1 gig xtra halen. Maar mijn vraag is: ik kan tog wel in een Asus A8N SLI 4 keer 512mb proppen? Omdat ik had gelezen dat amd 64's daar niet zo happig op zijn?
Ja kan wel, je zult wel 2T moeten draaien en MISSCHIEN (niet zeker) je mem wat langzamer moeten zetten (166), maar hier werkt het wel gewoon op 200Mhz, 225Mhz zelfs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M.I.G. schreef op maandag 25 juli 2005 @ 02:23:
Mijn pc heeft 512 PC2100 op een Xp1800 en een ATI RADEON 9800XT alles op medium en bij laden van spel duurt het wel even....soms te lang maar goed...in het spel een paar seconden, 20 ofzo, dan loopt het bij mij wel aardig..
Precies....wel aardig................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-06 14:45
Epitome schreef op maandag 25 juli 2005 @ 02:05:
Wil eigenlijk wel weten hoe lang je moet spelen voor een Chinese Service Ribbon of een Mid-East Service Ribbon? :?
Sommigen hebben namelijk meer tijd in het MEC-leger gezeten dan anderen die hem al wel hebben!! :/
· 4500 Global Hours played as MEC
· Best round score as MEC 100 times (dus 100 gold medals bij de MEC)
· 500 rounds won playing as MEC

ben je nog wel ff zoet mee denk ik :)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-06 17:37
Gisterenavond hadden 'we' op de djmantri server een speler met als nick "Specialcommando", op zich niet zo vreemd, alleen z'n nick was continue in het oranje, what's up with that? En nog vreemder is dat z'n nick niet bekend is bij bf2s.com, klik. Hadden we hier een ranked server tester van EA ofzo :?

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
maak eens voor de lol een account waarvan de naam begint met |C matrix

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roadcee
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-06 20:33
naar aanleiding van al die negatieve posts over 'tering EA' 'buggy kutspel', enz enz enz, moet ik toch echt even kwijt dat 't spel bij mij perfect draait op een:

P4-2.8 GHz (OC-> + 5%)
1024 MB PC3200 DRAM
ATi Radeon 9700 Pro 128 MB (met de ATi 5.6 ! ! ! ! ! drivers, 5.7 = mangel)
Audigy 2 (standaard meegeleverde drivers, niets geupdate)
WinXP Pro
qua services en achtergrond progjes loopt er tijdens het spelen zo'n 280 MB mee, antivirus uit.

qua video instellingen draai ik op 1280x1024 @ 75 Hz, 4x AA, 100% viewing distance, high textures en de rest op medium (zo uit het hoofd).
verder gebruik ik wel EAX en sound op medium/hardware.

geen enkele glitch, vanaf t begin na laden gelijk knallen. goed laden zelf incl verifying client data duurt iets van een minuut oid? misschien anderhalf?

wat in het begin wel hielp is data connectie niet op T1/LAN zetten, maar gewoon op cable.

my 2 cents...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-06 17:34
DaMorpheus schreef op maandag 25 juli 2005 @ 01:12:
[...]

Even serieus: wat hij zei is gewoon onzin :)
quote uit "The Gamespot Guide for Battlefield 2" "By Matthew Rorie"
"Note that opposing Special Forces units won't appear on scans, so even if you think your base is
clear of enemies, it may not be."

ok mayb niet UAV's. maar dus wel hidden voor scans.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105758

Anoniem: 111816 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 20:35:
[...]

Oefengin baart kunst... het duurt even voor je de logica van een helicopter doorhebt en hoe je alles gebruikt.... ik heb veel geluk dat ik heb mogen oefenen met Vietnam... al zijn de BF2 helis een tikje moeilijker. puur een kwestie van oefenen. Voor je het weet maak je saltos :+
moeilijker? Juist simpeler, iedere baby kan het nu. Dat was het leuke in DC en Eve Of Destruction. Helicopters waren moeilijk te besturen en stukken realistischer. Probeer maar eens met de heli's uit BF2 een scherpe bocht te maken. No way. En helicopters staan toch echt bekend om hun acrobatische krachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117217

Anoniem: 105758 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 09:59:
[...]
moeilijker? Juist simpeler, iedere baby kan het nu. Dat was het leuke in DC en Eve Of Destruction. Helicopters waren moeilijk te besturen en stukken realistischer. Probeer maar eens met de heli's uit BF2 een scherpe bocht te maken. No way. En helicopters staan toch echt bekend om hun acrobatische krachten.
'k vind ook dat de heli's niet zo wendbaar zijn. Vooral de staartrotor is nogal log. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Anoniem: 105758 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 09:59:
[...]

Geen idee hoe jij een heli denkt te moeten besturen, maar een snelle draai regel je zeker wel met de (standaard-)knoppen A & D, tegelijk strak je neus omhoog sturen (om wat snelheid te minderen) en natuurlijk met de muis naar links of rechts hellen.

Toegegeven; de werkelijke en speelbare wendingen verschillen iets, maar ik ben toch zeer tevreden met het gedrag van de choppers; je kan bij Kubra Dam zelfs makkelijk een Blackhawk op het spawnpoint onder de dam sturen, komende vanaf de MEC-basis.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90220

geen last van de heli wendbaarheid.
met een joystick met ook roteerbare stick, zodat je om je as kan draaien maak ik best accrobatische moves. je moet gewoon duiken, rollen en draaien en weer optrekken in 1 x.. dan ben ik zo omgedraaid.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 90220 op 25-07-2005 10:42 . Reden: takke typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Anoniem: 90220 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 10:41:
geen last van de heli wendbaarheid.
met een joystick met ook roteerbare stick, zodat je om je as kan draaien maak ik best accrobatische moves. je moet gewoon duiken, rollen en draaien en weer optrekken in 1 x.. dan ben ik zo omgedraaid.
Of plak je ergens tegen den aardbol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-06 10:11
Ik speel nu net 2 dagen de Demo, en hij bevalt me zeer goed.
Ik zuig alleen heel erg met de heli's en jets.. :/

Ik ga hem vanmiddag maar lekker "aanschaffen".

Oja, bij mij loopt het spel erg lekker, 1024x768@85Hz alles medium, 2x AA.
Ik heb niet lopen experimenteren, maar gewoon wat ingesteld. En het loopt als een tierelier.
AMD 64 3200+ (niet overgeclocked), 1 GB RAM, 160 GB HD, Radeon 9800 PRO.
Maakt me geen reet uit of het oud is, als me spellen het goed doen, is het goed genoeg voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91271

OCTheEagle schreef op zondag 24 juli 2005 @ 20:21:
Heeft iemand tips voor het vliegen met een helicopter? Ik blijf maar problemen hebben om dat ding in de lucht te houden. Dit terwijl ik sommige mensen capriolen uit zie halen waar ik alleen maar over kan dromen....
....'t fijne zit 'm in de beheersing van de controls. De helicopter reageert altijd wat later en het is belangrijk dat je *weet* dat ie gaat reageren. Je ziet heel veel spelers veel te veel aan de controls trekken omdat ze de aanvankelijke reactie van de helicopter *direct* verwachten. Als dat uitblijft, geven ze nog meer stuurbewegingen (en dat zijn er al teveel) en dan zie je de helicopter doorschieten naar alle kanten. Als je een helicopter in zo'n schommelbeweging tegen de grond of tegen een hijskraan ziet rammen, dan weet je dat de 'bestuurder' dezelfde fouten heeft gemaakt.
Dus probeer eens te vliegen met heel zuinig sturen. Als je in de gaten houdt dat de heli altijd een paar seconden later zal reageren, en je blijft zuinig sturen, dan kan je 'm echt tot op de millimeter nauwkeurig sturen.
Ik vlieg zelf met de gewone AWSD+muis-combi (niet met een joystick ofzo) en dat is uitstekend geschikt voor de heli-besturing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PuckStar schreef op maandag 25 juli 2005 @ 00:14:
[...]
als je commander gaat spelen spawn dan als special forces. die zijn namelijk onzichtbaar voor de tegenstander commander's scan/uav
....kan iemand dit bevestigen? Volgens mij is het nml niet waar en kan je een special-ops speler ook gewoon zien op de scanner....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Anoniem: 91271 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 11:11:
[...]

....kan iemand dit bevestigen? Volgens mij is het nml niet waar en kan je een special-ops speler ook gewoon zien op de scanner....
[rml]PuckStar in "[ PC] Battlefield 2 - deel XII"[/rml] (bijvoorbeeld)

En wat houdt je tegen om het even zelf te testen op een redelijk lege server met 1 of 2 vrienden?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Laatst online: 16-06 17:37
RocketKoen schreef op maandag 25 juli 2005 @ 09:11:
maak eens voor de lol een account waarvan de naam begint met |C matrix
Dat zal ik dan thuis moeten testen (er moet helaas ook nog gewerkt worden ;) ). Krijg je dan een kleurcode ofzo :? Maar dat verklaart dan niet dat er geen stats te vinden zijn.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]Epitome schreef op maandag 25 juli 2005 @ 02:05:
[...]
Je moet een teamscore (tweede kolom) halen van minimaal 55, dan krijg je hem!
Ik heb 'm gekregen tijdens het vliegen van de Blackhawk in Mashtuur City, als je dan een goede gunner (of 2) aan boord hebt, dan heb je in no time je Valorous Merit Ribbon. :)

Thx, dan is de beschrijving op http://www.got3n.com/bf2info.php niet echt duidelijk. Daar staat player score of 55 point in 1 round, number of the left. Ik lees dat als global score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51614

RocketKoen schreef op maandag 25 juli 2005 @ 06:59:
[...]

· 4500 Global Hours played as MEC
· Best round score as MEC 100 times (dus 100 gold medals bij de MEC)
· 500 rounds won playing as MEC
Dat is voor de Golden Scimitar, de hoogste onderscheiding bij de MEC. ;)

Denk dat je iets minder hoeft te doen voor de ribbon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134162

Vinden jullie ook dat in BF2 het vliegen in een helikopter makkelijker is ivm BF:V, ik vond het toen nog een kleine uitdaging maar hier is het ineens makkelijker( ik vlieg wel met een joystick, maar dat heb ik altijd al gedaan).
Ik kan echt helemaal niet vliegen met toestenbord of muis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Ik heb net voor het eerst geprobeerd te vliegen met zo'n helicopter. Nog niet met joystick geprobeerd, maar met toetsenbord was al een ramp zat. Ik denk dat ik gemiddeld 20 seconden in de lucht zit voordat ik neerstort :o

Met muis hoef ik al helemaal niet te proberen. Zelfs met sens op 10 kan ik bewegen wat ik wil, maar d'r gebeurt niet veel. Ook het toetsenbord vind ik vrij langszaam reageren: als ik naar rechts roteer (d), dan kantelt de helicopter naar rechts, dus als ik dan linker pijljtes toets indruk om naar links te kantelen om dat te compenseren, dan heeft dat minder effect dan het roteren met zich meebracht en binnen de korte keren zit ik ondersteboven...

Maar goed, dat zal neem ik aan gewoon wat oefening zijn... Misschien minder scherpe bochten maken ofzo. Of meer/minder snelheid?

Laat ik het zo zeggen: dit speelt toch iets anders dan een spel als commanche 3 op realistic :+

[ Voor 8% gewijzigd door Infinitive op 25-07-2005 12:32 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Helicopter in BF2 is rete makkelijk.!! ik vond juist in BF1942 de uitdaging.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Laatst online: 13-06 11:14
Anoniem: 51614 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 11:58:
[...]

Dat is voor de Golden Scimitar, de hoogste onderscheiding bij de MEC. ;)

Denk dat je iets minder hoeft te doen voor de ribbon...
Idd, want meerder mensen hebben de ribbon al en die hebben nog echt geen 4500 uur gespeeld! :X

Voor alle duidelijkheid ik heb het over:
Afbeeldingslocatie: http://ubar.bf2s.com/images/ribbons/Mid-East%20Service.jpg

Bijvoorbeeld E-111-jackal)-spa(- is 66 uur MEC geweest, 144 ronden gewonnen en 67 verloren met MEC.

Maar eXp.ElekTriC is 84 uur MEC geweest, 219 ronden gewonnen en 150 verloren en heeft 'm nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:02

Stewie!

Keen must die!

PuckStar schreef op maandag 25 juli 2005 @ 09:38:
[...]

quote uit "The Gamespot Guide for Battlefield 2" "By Matthew Rorie"
"Note that opposing Special Forces units won't appear on scans, so even if you think your base is
clear of enemies, it may not be."

ok mayb niet UAV's. maar dus wel hidden voor scans.
Dan moet hij het correct zeggen. Special Ops vind ik namelijk altijd met UAV´s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
dCY schreef op maandag 25 juli 2005 @ 12:37:
Helicopter in BF2 is rete makkelijk.!! ik vond juist in BF1942 de uitdaging.. :)
ja...
vooral als je bedenkt dat er in BF1942 geen helicopters zitten

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MAX3400 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 11:17:
[...]

[rml]PuckStar in "[ PC] Battlefield 2 - deel XII"[/rml] (bijvoorbeeld)

En wat houdt je tegen om het even zelf te testen op een redelijk lege server met 1 of 2 vrienden?
...ik heb geen vrienden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134162 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 12:14:
Vinden jullie ook dat in BF2 het vliegen in een helikopter makkelijker is ivm BF:V, ik vond het toen nog een kleine uitdaging maar hier is het ineens makkelijker( ik vlieg wel met een joystick, maar dat heb ik altijd al gedaan).
Ik kan echt helemaal niet vliegen met toestenbord of muis :)
....ja, na BFVN is het vliegen met de heli's in BF2 een eitje. 't Was in BFVN ook nog een uitdaging om tanks en de spawn-crate te takelen en in te vliegen. Jammer dat er geen vracht-chinook meer in BF2 zit. De laatste Chinook die ik zag was 2 weken geleden tussen Utrecht en Soesterberg en daar bungelde ook een vracht onder. Erg leuk om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:13
Haha, ja dan vind ik het ook wel een flinke uitdaging. Ik denk dat Desert Combat bedoelt wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113257

roadcee schreef op maandag 25 juli 2005 @ 09:38:
naar aanleiding van al die negatieve posts over 'tering EA' 'buggy kutspel', enz enz enz, moet ik toch echt even kwijt dat 't spel bij mij perfect draait op een:

P4-2.8 GHz (OC-> + 5%)
1024 MB PC3200 DRAM
ATi Radeon 9700 Pro 128 MB (met de ATi 5.6 ! ! ! ! ! drivers, 5.7 = mangel)
Audigy 2 (standaard meegeleverde drivers, niets geupdate)
WinXP Pro
qua services en achtergrond progjes loopt er tijdens het spelen zo'n 280 MB mee, antivirus uit.

qua video instellingen draai ik op 1280x1024 @ 75 Hz, 4x AA, 100% viewing distance, high textures en de rest op medium (zo uit het hoofd).
verder gebruik ik wel EAX en sound op medium/hardware.

geen enkele glitch, vanaf t begin na laden gelijk knallen. goed laden zelf incl verifying client data duurt iets van een minuut oid? misschien anderhalf?

wat in het begin wel hielp is data connectie niet op T1/LAN zetten, maar gewoon op cable.

my 2 cents...
Wtf, ik draai hem op een P4 2.4 Ghz (OC 30% dus 3.0 Ghz)
1024 MB PC3200 DRAM
Geforce 6600 GT 128MB

En ik krijg hem niet hoger dan 2x AA en alles op low/medium. :|
Heb jij dan wel eens last van schokken of dat ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Infinitive schreef op maandag 25 juli 2005 @ 12:27:
Ik heb net voor het eerst geprobeerd te vliegen met zo'n helicopter. Nog niet met joystick geprobeerd, maar met toetsenbord was al een ramp zat. Ik denk dat ik gemiddeld 20 seconden in de lucht zit voordat ik neerstort :o

Met muis hoef ik al helemaal niet te proberen. Zelfs met sens op 10 kan ik bewegen wat ik wil, maar d'r gebeurt niet veel.
...dit is precies de essentie van wat ik een paar berichten hierboven schreef: de reactie van de helicopter volgt pas een seconde of een, twee later. Dus in eerste instantie lijkt het alsof er niets gebeurt.
Ben in ieder geval blij dat er nog mensen problemen hebben met vliegen. Heb ik kennelijk toch wat geleerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RocketKoen schreef op maandag 25 juli 2005 @ 12:53:
[...]

ja...
vooral als je bedenkt dat er in BF1942 geen helicopters zitten
....Maar wel in BF42: Secret Weapons... (ik dacht in een van die bonus-maps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
foutje

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 25-07-2005 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134162

Nice lichtoog ;) , handig voor mensen die sommige dingen niet echt snappen (zoals ik :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roadcee
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-06 20:33
Anoniem: 113257 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 13:04:
[...]

Wtf, ik draai hem op een P4 2.4 Ghz (OC 30% dus 3.0 Ghz)
1024 MB PC3200 DRAM
Geforce 6600 GT 128MB

En ik krijg hem niet hoger dan 2x AA en alles op low/medium. :|
Heb jij dan wel eens last van schokken of dat ook niet?
tsja, verschil moet er wezen :-) geintje..

zonder dollen, ik moet thuis nog ff nakijken of ik idd op 4x AA speel, maar iig 2x that's for sure!
nergens last van, loopt allemaal zo soepel als maar kan.
Weet wel dat BFV het nogal vervelend vond om op een overgeclockte pc te draaien, wellicht hier ook het probleem? dat je RAM het niet trekt oid...

enige schokken dat ik heb is als er weer eens vervelende hoge ping figuren zijn of als ik voor de zoveelste keer connection problems schijn te hebben.,..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-06 20:52
Ik zit weer met een probleem, een positief probleem...

Ik kwam zojuist in een ranked server en al mijn wapens waren geunlocked?
Ik dacht, misschien is het een server side mod....
Dus ik naar een andere ranked server, en ja hoor, nog steeds alles geunlocked?

Afbeeldingslocatie: http://img331.imageshack.us/img331/4431/screen0251jz.th.jpg

Ik heb niet gecheat of iets dergelijke!! Ik ben nog maar Lance Corporal....
Het enige wat ik heb gedaan, is zonealarm beter geconfigureerd zodat BF2 wél toegang krijgt tot het internet.

Kan EA Games dit zien?? Ik wil niet dat mijn account gebanned wordt voor cheaten oid!

Zou ik EA Games hiervoor moeten mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111816

MarkieNL schreef op maandag 25 juli 2005 @ 13:13:

[afbeelding]

Het enige wat ik heb gedaan, is zonealarm beter geconfigureerd zodat BF2 wél toegang krijgt tot het internet.

Kan EA Games dit zien?? Ik wil niet dat mijn account gebanned wordt voor cheaten oid!

Ik ben dit ook eens tegen gekomen en vermoed dat 'global unlock' aanstaat aan de serverzijde... Dus dat een serverinstelling voor iedereen ongeacht rank alle wapens beschikbaar stelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Infinitive schreef op maandag 25 juli 2005 @ 12:27:
Ok, met joystick gaat het aanzienlijk eenvoudiger :+

Om een aantal redenen:
- gashendeltje: je kan precies bepalen hoeveel rotorsnelheid je nodig hebt voor de snelheid/hoek waaronder je wilt vliegen. Stel dat je 75% rotorsnelheid nodig hebt, dan hoef je niet de hele tijd na te denken over "w indrukken, fractie van een seconde loslaten, weer w indrukken, etc".
- joystick assen hebben diverse gradaties. Dat maakt het een stuk eenvoudiger om bijv. je neus maar een klein stukje te laten zakken. Ook het op tijd tegensturen voelt eenvoudiger aan.

Ik vroeg me laatst nog af waarom ik eigenlijk m'n joystick nog op m'n bureau had staan. Ik gebruikte 'm toch nooit. Wellicht heb ik nu met battefield 2 toch nog een nut ervoor gevonden :)
(nu eerst maar eens verder oefenen, zodat ik laag en hard kan vliegen zonder al te vaak te crashen, voordat ik probeer multiplayer te gaan :+ )

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Infinitive schreef op maandag 25 juli 2005 @ 13:30:
[...]
- gashendeltje: je kan precies bepalen hoeveel rotorsnelheid je nodig hebt voor de snelheid/hoek waaronder je wilt vliegen. Stel dat je 75% rotorsnelheid nodig hebt, dan hoef je niet de hele tijd na te denken over "w indrukken, fractie van een seconde loslaten, weer w indrukken, etc".
Ik weet niet of je met de W & S keys de rotorsnelheid bepaalt... Het probleem met heli's is dat je niet enkel de snelheid hebt van je rotors maar ook de hoek van de wieken. Ik dacht dat bij heli's de rotorsnelheid altijd redelijk constant is en dat door enkel de hoek te veranderen een heli stijgt of daalt.

Ik vind wel dat wanneer je de W key loslaat je heli zou moeten ter plaatse blijven hooveren (indien je heli level is) maar dat is nu niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Ik weet niet hoe het in het echt zit met helicopters, maar ik heb wel eens van iemand gehoord die helicopter lessen volgde dat juist het stilhangen in de lucht het lastigste is van helicopter vliegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Infinitive schreef op maandag 25 juli 2005 @ 13:52:
Ik weet niet hoe het in het echt zit met helicopters, maar ik heb wel eens van iemand gehoord die helicopter lessen volgde dat juist het stilhangen in de lucht het lastigste is van helicopter vliegen...
in BF2 ook redelijk.
het zijn alleen de echt goede piloten die op topsnelheid aan komen vliegen, vlak over de grond en bomen ontwijkend. die dan bij de vlag ineens stilhangen, en rustig de heli ronddraaien om nmy's af te schieten

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-05 08:57
Ik vind het nog steeds belachelijk dat wanneer je van jezelf weet dat je niet kan vliegen toch gewoon in een Blackhawk gaat zitten en "Get in" gaat roepen om vervolgens een volle Blackhawk op zijn kop tegen een berg te parkeren. Ik kan daar zo pissig van worden! Ga dan #@@##!!!111 eerst eens oefenen in single player!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-06 20:52
Anoniem: 111816 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 13:28:
[...]

Ik ben dit ook eens tegen gekomen en vermoed dat 'global unlock' aanstaat aan de serverzijde... Dus dat een serverinstelling voor iedereen ongeacht rank alle wapens beschikbaar stelt.
Nee helaas, dit is op elke server.
Het staat zelfs ook in mijn BFHQ dat alles unlocked is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

MarkieNL schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:07:
[...]

Nee helaas, dit is op elke server.
Het staat zelfs ook in mijn BFHQ dat alles unlocked is :X
Welek server zat je..??
ehehehhe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90220

hmms gimmie ip:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Oakley schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:06:
Ik vind het nog steeds belachelijk dat wanneer je van jezelf weet dat je niet kan vliegen toch gewoon in een Blackhawk gaat zitten en "Get in" gaat roepen om vervolgens een volle Blackhawk op zijn kop tegen een berg te parkeren. Ik kan daar zo pissig van worden! Ga dan #@@##!!!111 eerst eens oefenen in single player!
heb wel eens geprobeerd in singleplayer te oefenen met heli's, maar die bots maken het een stuk schokkeriger om te spelen dan de multiplay mode. En dus moeilijk te leren in singleplayer. Ben het wel met je eens dat die gasten wat meer moeten oefenen ipv met een volle heli te gaan vliegen.

Anders kan het ook: gisteren een tijdje met een (redelijk) goede piloot rond gevlogen en de punten vlogen binnen!! Tip voor gunners in een heli: blijf vuren op alle posities waar geen teamgenoten zitten, ook al zie je niemand rondlopen. Vaak zat een spawnpoint bestookt waar ik niemand zag zitten (bomen ofzo ervoor) en ineens 1 of zelfs meerdere kills bijeen schoot. Een beetje piloot gaat toch om de xx tijd een keer terug om te reloaden/repairen, dus ammo zat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

dCY schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:08:
[...]

Welek server zat je..??
ehehehhe
Ik zat net in een server en toen zei ook iemand 'wtf?! all my weapons are unlocked' Dus ik snel op enter rammen om te kijken of dat bij mij ook zo was maar helaas :/
Ligt dus niet aan de server. Ik neem aan dat het net zo iets is als je soms een server joint dat je unlockte wapen niet unlocked is, maar dan anders om 8)7

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134870

MarkieNL schreef op maandag 25 juli 2005 @ 13:13:

[afbeelding]

Had ik gisteren ook. Ik vond het super raar maar super wreed _/-\o_ Straks weer even proberen of ze weer unlocked zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Infinitive schreef op maandag 25 juli 2005 @ 13:52:
In het "echt" weet ik het ook niet... maar heb wel enige RC ervaring :P
Qua hoogte stilhangen is niet zo moeilijk... maar boven één punt blijven is iets anders. De volgende vergelijking wordt nogal veel gemaakt:
"Een helicopter besturen kan je vergelijken met het sturen van een knikker op een glazen plaat waarbij je die glazen plaat niet vasthebt met je handen maar je met een knuppel de plaat kan bewegen."

Er komt echt veel bij kijken: als er bvb een windje opsteekt dan stijgt je heli omdat de rotors meer lift genereren. Als de wind valt valt je heli ook. Als je je heli beweegt (kantelt om een bepaalde kant uit te gaan) dan zakt je heli omdat de lift nu niet meer loodrecht op het aardoppervlak staat.

BF2 heeft dit alles véél vereenvoudigd, maar mijn enige echte opmerking is dat de staartrotor te log is... normaalgezien kan een heli véél sneller rond z'n as draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23299

Over die choppers.. allemaal een kwestie van oefenen.. veel oefenen.. ik doe (en deed in BFV) alles met muis en keyboard.. probeer het volgende eens.. zoek met een maat een lege Kubra Dam 32 map op.. pak allebei een attack- of een transport chopper.. en doe dan 'follow the leader', door de canions, door de dam (3 plekken, vol gas).. doe eens een dogfight.. oh ja.. je kan meteen oefenen met het maken van 'road-kills' (vol gas op hoofd-hoogte iemand aanvliegen) en het met laser guided rockets (met 2 man in 1 attack-chopper natuurlijk) opblazen van bijvoorbeeld vijandelijke radar, arti, etc..

Ik moet trouwens zeggen dat ik met BFV uiteindelijk handiger was dan, tot nu toe, met BF2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Gevoeligheid van de assen (waaronder rudders) kun je dacht ik allemaal apart instellen in bf2.

Wat ik zelf voor bf1942 gedaan heb is de joystick zo kalibreren dat ie 'gevoeliger' wordt zeg maar. Tijdens het kalibreren de assen bijv. op 80% zetten (is soms ff gokken ja om alle assen gelijk te krijgen :P ) en dan instellen alsof het voor 100% ingestelt is, software dus laten denken dat ie niet verder kan :)

//edit: flight simulator ervaring is ook wel handig geweest voor mijn pilot skills :Y)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 25-07-2005 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

Waar kan je info vandaan halen over de locked wapens..
Ik vraag mij af welke wapen de engineer heeft voor de te unlocken wapen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
dCY schreef op maandag 25 juli 2005 @ 15:18:
Ik had ook al lopen zoeken, maar kon nergens een leuke overzicht pagina zien met alle wapens (vergelijkend met elkaar zeg maar, zodat je beetje kan zien of er wat moois voor je tussen zit!)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mister_X schreef op maandag 25 juli 2005 @ 15:21:
[...]

Ik had ook al lopen zoeken, maar kon nergens een leuke overzicht pagina zien met alle wapens (vergelijkend met elkaar zeg maar, zodat je beetje kan zien of er wat moois voor je tussen zit!)..
Afbeeldingslocatie: http://lighteye.whyz.nl/temp/bf2_wapens_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Nu online
dCY schreef op maandag 25 juli 2005 @ 15:18:
[rml]pingkiller in "[ PC] Battlefield 2 - deel XII"[/rml]

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yade
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-06 11:10
Er gebeuren wel vaker rare dingen in BF2. Gisteren speelde ik op een server en ik schoot 2 keer duidelijk 'rood' neer. Vervolgens werd ik twee keer gepunished. Dus ik kijken in de teamlijst, maar diegene die mij punishde zat duidelijk in de andere partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11-2024
Mister_X schreef op maandag 25 juli 2005 @ 15:21:
[...]

Zie het antwoord van Lighteye. M.a.w. als je de game gekocht hebt staat dit uitgebreid omschreven in het boekje wat erbij komt..... >:) .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendal.
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-04 17:02

Hendal.

hunneuh huh un whoopass?? (:-(

yade schreef op maandag 25 juli 2005 @ 15:32:
Er gebeuren wel vaker rare dingen in BF2. Gisteren speelde ik op een server en ik schoot 2 keer duidelijk 'rood' neer. Vervolgens werd ik twee keer gepunished. Dus ik kijken in de teamlijst, maar diegene die mij punishde zat duidelijk in de andere partij.
Was gisteravond bij mij ook zo, 3 mensen van eigen team die een rode kleur hadden. Iedereen hun neerknallen natuurlijk. Constant gezeik, maar dan zeg je dat ze een tag bug hebben maar dan disconnecten ze niet even om dat probleem te verhelpen :X .

Bleef het maar misgaan met hun :P

BF2 Stats specs || JA hij doet het nog :-) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mysteryman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-06 21:57

Mysteryman

kan jij wat ik kan...

yade schreef op maandag 25 juli 2005 @ 15:32:
klopt ik heb ook al een keer gehad dat ik op rood schoot... gepunished wordt... kijk in in de teamlijst en zie ik opeens dat de 2 mensen die ik neergeschoten heb deel zijn van mijn team...

dan kijk je wel 2x als je gaat schieten :)

Everybody happy??? I soon change that here we go...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 22:56
dat van die unlocks dat is een foutje volgens mij bij ea, ze zijn het al aan het fixen dacht ik zo... (stond iig op multiplay forum...)

naja ik ben het aantal admins stevig aan het uitbreiden
maar het schijnt allemaal nog goed te gaan

merk alleen wel dat er niet altijd iemand zich naar voren geroepen wordt om commander te worden (vaag eigenlijk)
naja het ging iig niet al te slecht...

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

Anoniem: 26235 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:31:
Gevoeligheid van de assen (waaronder rudders) kun je dacht ik allemaal apart instellen in bf2.

Wat ik zelf voor bf1942 gedaan heb is de joystick zo kalibreren dat ie 'gevoeliger' wordt zeg maar. Tijdens het kalibreren de assen bijv. op 80% zetten (is soms ff gokken ja om alle assen gelijk te krijgen :P ) en dan instellen alsof het voor 100% ingestelt is, software dus laten denken dat ie niet verder kan :)

//edit: flight simulator ervaring is ook wel handig geweest voor mijn pilot skills :Y)
Persoonlijk vind ik Joystick voor Heli's niet echt nodig. Voor jets wel, omdat je in jets vaak snel, veel controle wil hebben, iets was met de muis nogal eens resulteerd in "als een gek met je muis over het matje raggen" :) (en dat werkt niet)
In een heli echter, moet alles wat mij betreft subtiel en niet gehaast, iets wat met keyboard + muis perfect kan.
Met de muis kan je geen snelle ontwijk maneuvres uithalen, zoals je dat met de joystick kan, dat is waar, maar mijn ervaring is dat je als heli niet zoveel te onwijken hebt, omdat je al zo log bent, eigenlijk.
Je kan je energie beter steken in het je "gunner" (en of dat nou blackhawk is op Cobra) zo makkelijk mogelijk maken, en onverwachte snelle bewegingen met je heli zorgen er alleen maar voor dat je geen reet aan je gunner hebt.

Dat laatste is nog wel het belangrijkste...want het is toch belangrijker om bedreigingen te voorkomen door je gunner ruim baan te geen, dan als een gek alles proberen te onwijken, en je gunner niet de kans te geven.

enneh.... ik vind de muis preciezer werken dan Joystick.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 135756 op 25-07-2005 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-06 21:13
Anoniem: 117217 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:23:
[...]
In het "echt" weet ik het ook niet... maar heb wel enige RC ervaring :P
Qua hoogte stilhangen is niet zo moeilijk... maar boven één punt blijven is iets anders. De volgende vergelijking wordt nogal veel gemaakt:
"Een helicopter besturen kan je vergelijken met het sturen van een knikker op een glazen plaat waarbij je die glazen plaat niet vasthebt met je handen maar je met een knuppel de plaat kan bewegen."

Er komt echt veel bij kijken: als er bvb een windje opsteekt dan stijgt je heli omdat de rotors meer lift genereren. Als de wind valt valt je heli ook. Als je je heli beweegt (kantelt om een bepaalde kant uit te gaan) dan zakt je heli omdat de lift nu niet meer loodrecht op het aardoppervlak staat.

BF2 heeft dit alles véél vereenvoudigd, maar mijn enige echte opmerking is dat de staartrotor te log is... normaalgezien kan een heli véél sneller rond z'n as draaien.
Dat zeg ik ook altijd als ik iemand een heli verkoop _/-\o_ Mooi vergelijking idd, en heb er ook ervaring mee :) Heb al bijna 2 jaar een mooi getunde Ikarus Eco 8 modelheli :*)

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

djmantri schreef op maandag 25 juli 2005 @ 16:07:merk alleen wel dat er niet altijd iemand zich naar voren geroepen wordt om commander te worden (vaag eigenlijk)
naja het ging iig niet al te slecht...
Commander zijn is ook retesaai als de squads niet reageren of als het merendeel niet in squads speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Staartrotor te log...
Inderdaad.... ik roteer ook nooit meer met de staartrotor zelf maar gebruik de rudders om als een soort "vliegtuig" sneller te keren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134214

Idd DC was daarin echt veel beter...

BTW die global unlocks zou veel vaker mogen eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEVEL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-06 23:45

BEVEL

s9.BeVeL

Weet iemand een "perfecte" joystick voor dit spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:00

jefjef

learning by doing

ook leuk :(

nametag bug, gisteravond/nacht of ochtend? iemand met blauwe nametag, in een black hawk, en maar roepen get in get in... heli vol, vliegt tegen een berg, allemaal dood en hij/zij scoren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149587

I have the same problems, but i dont even get into a server.

I have Norton off, Battlefield 2 allowed by Windows Firewall, and i cant find my router.

This is what happens to me

I log in
Sometimes i dont get a server list
If i get one and click on a server it says "Failed to connect check network settings"
But sometimes i luckly get in, so my settings are ok.

Plus = it worked with patch(so thats not the problem either) and suddenly it started to give this problems while i didnt change anything.

Also i have already did a clean install, so can anyone help?

sorry maar ik heb dit even van de engelse site waar ik het ook heb gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 18:57

beany

Meeheheheheh

Ik denk dat ik gister een omgekeerde red-tag-bug had. Ik speelde aan de UMSC kant, kom met een parachute naar beneden dwarrelen, ik land... zie een kereltje met een chinees uniformpje maar met een blauwe tag... ik kijk naar hem, vertwijfeld 'zal ik schieten of niet' hij ziet mij... schiet en en heeft een kill :?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Laatst online: 21:00

jefjef

learning by doing

Anoniem: 149587 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 16:39:

I have Norton off, Battlefield 2 allowed by Windows Firewall, and i cant find my router.

I log in
If i get one and click on a server it says "Failed to connect check network settings"

Plus = it worked with patch(so thats not the problem either) and suddenly it started to give this problems while i didnt change anything.

port fowarden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148530

jefjef schreef op maandag 25 juli 2005 @ 16:34:
ook leuk :(

nametag bug, gisteravond/nacht of ochtend? iemand met blauwe nametag, in een black hawk, en maar roepen get in get in... heli vol, vliegt tegen een berg, allemaal dood en hij/zij scoren!
Wel goed verzonnen, zou ik nou nooit opkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123536

Voor de mensen die sceptisch staan tegenover die redname-bug, hier het bewijs:
Afbeeldingslocatie: http://gersom.wursten.be/screensmall.jpg

Ik rij hem omver, ik krijg zogezegd een kill, (zie boven) maar ik wordt wel gepunished (zie onder)

Maar er bestaat dus ook een blue name bug, de commander plaatste UAV er verscheen een rode tank op de minimap, liep er naartoe met AT, staat daar ineens een blauwe naam - ik aarzel - en ik ben dood !

Ook ben ik binnenkort Corperal en mag ik weer een nieuw wapen unlocken. Toen ik lance corperal werd heb ik de medic unlock gekozen, maar had er toen wel een beetje spijt van. Op close range is het precies een klappertjespistool ! (long range is ie best goed) Voor mijn volgende unlock zit ik te wijfelen tussen Assault en AT/SpecOps. Ik speel het liefts Assault maar ben toch ook vaak (uit noodzaak) AT om wat tanks in mijn base op te blazen en dat submachinegunnetje zuigt ! Mijn vraag dus: moet ik gaan voor sterkere Assault gun of het zwakke ATsubmachinegunnetje vervangen door een semi-automatische shotgun OF toch maar overschakelen naar SpecOps en hun gun unlocke (heb namelijk gehoord dat die nogal goed schijnt te zijn) !! 8)7
Ik poorten openzetten enzo niet alleen maar voor binnenkomend verkeer?

Heb zelf ook een router en heb niks verandert en alles werkt hier, wel eens een connection problem en dat ik gedisconnect wordt - maar dat is maar één keer in de twee dagen ofzo

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 123536 op 25-07-2005 16:50 . Reden: nieuwe post ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149587

Spec ops die is echt top

Over mijn connecting probleem=
Port forwarden?

Oke leg dat me uit hoe moet ik dat doen ( ps ik gebruik een router en ben complete pc noob)
alvast bedankt

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 25-07-2005 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Anoniem: 123536 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 16:46:
[afbeelding]

Ik rij hem omver, ik krijg zogezegd een kill, (zie boven) maar ik wordt wel gepunished (zie onder)

Maar er bestaat dus ook een blue name bug, de commander plaatste UAV er verscheen een rode tank op de minimap, liep er naartoe met AT, staat daar ineens een blauwe naam - ik aarzel - en ik ben dood !

Ook ben ik binnenkort Corperal en mag ik weer een nieuw wapen unlocken. Toen ik lance corperal werd heb ik de medic unlock gekozen, maar had er toen wel een beetje spijt van. Op close range is het precies een klappertjespistool ! (long range is ie best goed) Voor mijn volgende unlock zit ik te wijfelen tussen Assault en AT/SpecOps. Ik speel het liefts Assault maar ben toch ook vaak (uit noodzaak) AT om wat tanks in mijn base op te blazen en dat submachinegunnetje zuigt ! Mijn vraag dus: moet ik gaan voor sterkere Assault gun of het zwakke ATsubmachinegunnetje vervangen door een semi-automatische shotgun OF toch maar overschakelen naar SpecOps en hun gun unlocke (heb namelijk gehoord dat die nogal goed schijnt te zijn) !! 8)7
Ik vind de Unlock van de Medic juist een heel fijn wapen, close range in ieder geval op A zetten en niet inzoomen. Voor veraf op single shot zetten en wel inzoomen. Werkt perfect hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-06 16:14

Kleintje81

Blaat

Het vliegen met heli's heb ik aardig goed onder de knie, ik stuur ook alleen met keyboard, met muis vind ik dat ik te weinig controle heb.

Laag vliegen vind ik het allerfijnste, als je teller rechts 5 meter ofzo aangeeft en dit met 300 km/u, wel irritant is het dat als je bv lag of packetloss hebt je weleens flink de grond in word geboord.

Laatste dagen haal ik 9 van de 10 keer mijn doel (tanks / apc's / etc) onderweg neer met mijn raketten zonder hulp van een copiloot (volgens mij durft er nooit iemand mee >:) ).

BF2 stats Systemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
assault unlock heb je geen ruk aan (ik heb hem |:() heb er echt spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-06 10:11
Nou, ik heb me bankrekening geplunderd, ik ga hem nu installeren, en die demo draf pleuren! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik vind AT zowiezo een matige kit, ik vind het antitank wapen veel te slap, het is onzuiver en je moet 3 keer raken om een tank te blasten. Als SF met een C4 kit heb je maar 1 pack nodig en dan hebben ze ook geen tijd om de tank te ontsnappen. Wat ik ook raar vind is dat je bijvoorbeeld geen radar kan vernielen met AT. Nog een zwaktebod is dat je maar 5 rockets hebt. Das beetje aan lage kant.

Ik zit nu op 430 punten en ga voor me eerste de sniper unlock nemen, iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104083

Lo,

Bestaat er inmiddels al een no-cd crack voor bf2 (ik speel het nl op mn pc en laptop :P)? Het kan zijn dat het in 1 van de (11!) topics al staat, maar ik heb niet echt zin om ze allemaal door te gaan lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
no cd patches zijn er, en ook legio problemen meen ik. Open een vorig topic eens en bovenin met topic search zoeken, kom je een heel eind en hoef je niet alles door te spitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Niet online

Rob

Anoniem: 104083 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 16:55:
Lo,

Bestaat er inmiddels al een no-cd crack voor bf2 (ik speel het nl op mn pc en laptop :P)? Het kan zijn dat het in 1 van de (11!) topics al staat, maar ik heb niet echt zin om ze allemaal door te gaan lezen ;)
Eerst zoeken, dan vragen staat er met grote letters.

Maar een no-cd crack zal er waarschijnlijk voor zorgen dat je geen patches kan installeren. Dat wordt dus lekker ouderwets cd'tje wisselen.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

raptorix schreef op maandag 25 juli 2005 @ 16:55:
Ik vind AT zowiezo een matige kit, ik vind het antitank wapen veel te slap, het is onzuiver en je moet 3 keer raken om een tank te blasten. Als SF met een C4 kit heb je maar 1 pack nodig en dan hebben ze ook geen tijd om de tank te ontsnappen. Wat ik ook raar vind is dat je bijvoorbeeld geen radar kan vernielen met AT. Nog een zwaktebod is dat je maar 5 rockets hebt. Das beetje aan lage kant.

Ik zit nu op 430 punten en ga voor me eerste de sniper unlock nemen, iemand daar ervaring mee?
Eigenlijk ben ik het met alle punten eens. Vooral het 3x moeten raken vind ik te veel (daarbij 5 rockets is te weinig, je kunt geen 2 tanks achter elkaar killen).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

Iemand ervaring met de Jackhammer..?? (engineer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 149587 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 16:39:

I log in

tsss je bent zo lui dat je niet eens de moeite neemt het spultje te vertalen en dan verwacht je nog hulp ook?

En als je niks veranderd gedaan hebt, waarom dan een clean install? Wie zegt dat het probleem zich niet een tweede keer gaat voordoen zou het probleem opgelost mochten zijn. Je kunt beter naar de oorzaak zoeken zodat je er van kunt leren en eventueel uitsluiten dat het een tweede keer kan gebeuren, heb daarom zo'n hekel aan 'dan maar het OS of spel opnieuw installeren' (laatste niet speciaal voor jou maar in het algemeen) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

raptorix schreef op maandag 25 juli 2005 @ 16:55:Ik zit nu op 430 punten en ga voor me eerste de sniper unlock nemen, iemand daar ervaring mee?
Ik heb de sniper gun genomen en ben er best tevreden van... het gevoel als je voor het eerst een piloot uit een heli knalt :9~

Wat ik wel vreemd vind is dat de bulled damage vermindert naargelang de afstand tot de enemy... close range kill ik bijna altijd met één shot... long range heb ik er vaak 2 nodig...

Als je de goeie sniper spot gevonden hebt is het wel zalig om nietsvermoedende enemies een kogel door de kop te jagen maar soms is het wel frustrerend dat een special forces dude jou gewoon terugsniped met zijn M16 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Anoniem: 117217 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 17:17:
[...]
Als je de goeie sniper spot gevonden hebt is het wel zalig om nietsvermoedende enemies een kogel door de kop te jagen maar soms is het wel frustrerend dat een special forces dude jou gewoon terugsniped met zijn M16 :X
Lol, dat gevoel heb ik ook vaak. Vooral de unlockable medic gun is mega precies op single schot stand. Behalve het ver inzoomende vizier heb je dan als sniper geen enkel voordeel helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87260

fsfikke schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:17:
[...]

Ik zat net in een server en toen zei ook iemand 'wtf?! all my weapons are unlocked' Dus ik snel op enter rammen om te kijken of dat bij mij ook zo was maar helaas :/
Ligt dus niet aan de server. Ik neem aan dat het net zo iets is als je soms een server joint dat je unlockte wapen niet unlocked is, maar dan anders om 8)7
het is wel op een server ik join met me clan karkan ineens hebben we allemaal alle wapens
ook als we nu andere server joinen vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

raptorix schreef op maandag 25 juli 2005 @ 16:55:

Ja ikke heb hem. In tegenstelling van wat je met de (te vergelijken) M85 gewend bent van misschien desert combat, heb je met de M95 (welke ook .50 kaliber is) dus niet standaard iemand in 1 schot dood. Daarbij ziet er een stuk lelijker uit dan de m85 vind ik.....

Al met al gemengde gevoelens. Hij is zeer zeker sterk, maar voor de meerwaarde die je hebt als sniper (bijna niks) en de extreem trage bolt-action in vergelijking met de dragunov vind ik wel dat je een 1 hit 1 kill moet krijgen voor in ieder geval hoofd en borst streek. (nu dus alleen headshots)

Aan de andere kant....je bent dus wel echt zo goed als bijna dood als je geraakt bent...dus als je geen 100% hebt dan ben je zo en zo het zaadje met dit ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
*plaatje*

Ook al gehad ja, erg irritant!

Ik begin dit spel zowaar een beetje te snappen! Vandaag al wel 2 (ja ja :+ ) medailles erbij!! Woohoo!

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Anoniem: 87260 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 17:23:
het is wel op een server ik join met me clan karkan ineens hebben we allemaal alle wapens
ook als we nu andere server joinen vaag
Ik heb dit nu ook... Is er iets fout met de accounts of zo? Want ik vind dit niet zo grappig, verschil moet er zijn. Nu loopt iedereen met G36C, G3 enz. rond. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CorteX schreef op maandag 25 juli 2005 @ 17:32:
[...]

Ik heb dit nu ook... Is er iets fouts met de accounts of zo? Want ik vind dit niet zo grappig, verschil moet er zijn. Nu loopt iedereen met G36C, G3 enz. rond. :/
Maak je niet druk. zo'n bug zal nooit lang duren.
En als het dan opgelost is, extra zuur voor de mensen die er al aan gewend zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

CorteX schreef op maandag 25 juli 2005 @ 17:32:
[...]

Ik heb dit nu ook... Is er iets fouts met de accounts of zo? Want ik vind dit niet zo grappig, verschil moet er zijn. Nu loopt iedereen met G36C, G3 enz. rond. :/
Same here, wat ontzettend lame. Zo is het spel wel heel erg snel verpest. Zullen ze de account server gehacked hebben ofzo? En hoe gaan ze dit oplossen? Backup terugzetten (en dan raakt iedereen dus stats kwijt als je tussen de backup en nu gespeeld hebt), iedereen opnieuw een wapen laten kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]Anoniem: 123536 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 16:46:
Ik speel het liefts Assault maar ben toch ook vaak (uit noodzaak) AT om wat tanks in mijn base op te blazen en dat submachinegunnetje zuigt ! Mijn vraag dus: moet ik gaan voor sterkere Assault gun of het zwakke ATsubmachinegunnetje vervangen door een semi-automatische shotgun OF toch maar overschakelen naar SpecOps en hun gun unlocke (heb namelijk gehoord dat die nogal goed schijnt te zijn) !! 8)7
[...]

Ik zou niet de G3 nemen want die is klote, en je hebt geen granaat werper meer. Om nog maar niet te spreken van de 20 kogels per magazijn. Ik baal dat ik deze heb genomen. Zelf ga ik voor de medic als ik korperaal wordt, denk nog 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

[afbeelding]

Dit heb ik ook al een keer gehad. Zie je een mannetje van de tegenpartij met een blauwe naam. Hij schiet je dood en als je hem doodschiet, dan is het een tk. Vond ik wel een beetje vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120987

[...]
Ik heb zelf de G3 genomen en ik ben er erg tevreden over, op single shot kun d'r zowaar als sniper mee uit de voeten.
Voor de rest heb ik hetzelfde, ik speel meestal als Assault of als AT. Dus is het volgende wapen dat ik ga unlocken die van de AT. Ik ben namelijk niet van plan om mijn speelstijl aan te passen aan de beschikbare wapens.
Als ik tegen die tijd meestal wat anders speel kies ik daarvoor, maar dat zie ik dan wel weer, dat duurt nog ff :).
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eerst zoeken, dan vragen