[PC] Battlefield 2 - deel XII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.809 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wordt er vrij moedeloos van.

Ik update PB, connect met verschillende servers maar telkens wordt ik er vanaf gekickt door PB.

WTF?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 17:14
Ik hoor wel eens van World of Warcraft achtige spelen dat ze hun poppetje of zwaard ofzo verpatsen op e-bay voor aardig wat geld. Zou dat bij Battlefield ook gaan gebeuren? Want die Elektric gozer heeft bijna alle wapens geunlocked en zijn rank is best wat waard lijkt me. Daarnaast heeft ie er aardig wat tijd in gestoken om deze punten te halen. Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
heeft iemand de nieuwe nvidia drivers al geprobeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 20:32:

Ik update PB, connect met verschillende servers maar telkens wordt ik er vanaf gekickt door PB.

WTF?!?
wat geeft ie aan ...iets meer duidelijkheid kan mischien ook wel ..hier kan je niet geholpen worden

ben je al op de site van pb geweest ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oakley schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 20:41:
Ik hoor wel eens van World of Warcraft achtige spelen dat ze hun poppetje of zwaard ofzo verpatsen op e-bay voor aardig wat geld. Zou dat bij Battlefield ook gaan gebeuren? Want die Elektric gozer heeft bijna alle wapens geunlocked en zijn rank is best wat waard lijkt me. Daarnaast heeft ie er aardig wat tijd in gestoken om deze punten te halen. Wat denken jullie?
Ik denk niet dat Elektric zelf 'm gaat verkopen, maar er zullen wel figuren te koop gaan staan op Ebay, weet ik wel zeker.
Area schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 20:32:
[...]

Dan heb je zo'n drie topics om door te lezen. ;)

En wat is de meritorious ribbon? Die heb ik verdiend maar weet niet of dat wel goed is. :')
Meritorious Unit Ribbon : Time as Squad Member = 2hrs Total, Squad Score = +100 in 1 round, +20 of which must be yours. (NOTE: You must play as a Medic/Engineer/Support as either Squad member/leader to get this award.)
bron

Ziet er aardig uit, toch..? Ik speel de demo, dus weet het niet precies.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 20:44:
[...]

wat geeft ie aan ...iets meer duidelijkheid kan mischien ook wel ..hier kan je niet geholpen worden

ben je al op de site van pb geweest ?
Inadequate O/S privileges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OF je hebt windows 98, of je bent niet aangemeld als administrator in XP.
BF2 draait alleen op win2000/NT en op winXP onder een admin(full access account)

/Edit
Vreemd, die melding geeft PB normaal alleen als je geen admin acc. hebt..
Probeer Punkbuster eens opnieuw te installeren, mischien leest die je OS niet goed uit.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2005 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een full acces XP account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 20:56:
ik heb een full acces XP account
Firewall in XP?

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogmaals voor de ATI gebruikers met artifact problemen:

VPU recover uitzetten lijkt bij mij te werken.

Voorheen waren dit de symptomen: Na +/- 45-60 min spelen zwarte glitches en en driehoeken over het hele scherm. gaat tijdelijk over met een Alt-Tab of bij een respawn. Na dit kreeg ik meestal een crash & reboot.

Japio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 19:54:
Is er een lijst met alle medailles en ribbons en wat je daarvoor moet doen?
Wanneer je post zie je boven dat veld waar je je bericht kan schrijven heel groot iets staan. Lees dat maar eens, doe wat daar staat en als het nodig is kan je dan alsnog vragen stellen.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pred87 schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 20:42:
heeft iemand de nieuwe nvidia drivers al geprobeerd ?
Als je met nieuwe versie Version: 77.72 van 22-6 juni bedoeld ja die heb ik draaien. Waarom ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-05-2021
-Daniël- schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 20:46:

[...]

bron

Ziet er aardig uit, toch..? Ik speel de demo, dus weet het niet precies.. :)
Ja, dat is wel aardig als ik dat zo zie ja. En dan te bedenken dat ik hem haalde toen we met zn tweeen in een squad zaten. xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 21:34:
[...]

Als je met nieuwe versie Version: 77.72 van 22-6 juni bedoeld ja die heb ik draaien. Waarom ?
Ik denk eerder dat ie nVidia ForceWare 77.76 bedoeld. Ik heb deze vandaag geinstalleerd en heb een keertje op een plek last gehad van zwarte balkjes op de grond maar verder geen problemen. Wel had ik in de vorige server dat de doode lichamen zich heel raar bewogen. Eerst bleven ze een paar seconden midden in de lucht stil staan, daarna leek het alsof ze tegen de grond werden gesmeten en af en toe maakten ze een soort van stuiptrekkingen 8)7
Maar ik denk niet dat dat aan de drivers ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal het proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Laatst online: 19:47
fsfikke schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 21:37:
[...]

Ik denk eerder dat ie nVidia ForceWare 77.76 bedoeld. Ik heb deze vandaag geinstalleerd en heb een keertje op een plek last gehad van zwarte balkjes op de grond maar verder geen problemen. Wel had ik in de vorige server dat de doode lichamen zich heel raar bewogen. Eerst bleven ze een paar seconden midden in de lucht stil staan, daarna leek het alsof ze tegen de grond werden gesmeten en af en toe maakten ze een soort van stuiptrekkingen 8)7
Maar ik denk niet dat dat aan de drivers ligt.
Nee die mannetjes had ik ook met mijn ATI kaart.

Ik draai nu ook de 77.76 drivers echter heb ik mijn nvidia kaart net 3 dagen dus kan eigenlijk niks zeggen over een verbetering of verslechtering tov 77.72.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 27-08 14:50
Ik ben de demo ook ff ant downloaden, ben toch wel nieuwsgierig geworden.

@Lighteye: Sommige links zijn dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Laatst online: 22:25
Als ik probeer een server te joinen,dan probeerd hij te connecten en sprint dan zonder error terug naar de server browsen. Ik heb punkbuster al geupdate via dat tooltje,maar dat mocht niet helpen. Weet iemand misschien wat hier aan de hand is?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Ook wel leuk:
Ik was commander, ik zie via de scan dat iemand een vlag wilt capturen waar geen vijanden zijn. Ik gooi dus een supply drop daar neer, valt die supply precies op het hoofd van mijn teammaat die die vlag aan't capturen is. Op het scherm verschijnt dus mooi 'blablabla is no more'...........tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 27-08 14:50
OCTheEagle schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 22:36:
Ook wel leuk:
Ik was commander, ik zie via de scan dat iemand een vlag wilt capturen waar geen vijanden zijn. Ik gooi dus een supply drop daar neer, valt die supply precies op het hoofd van mijn teammaat die die vlag aan't capturen is. Op het scherm verschijnt dus mooi 'blablabla is no more'...........tja
Volgende keer iets meer marge? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 21:01:
Nogmaals voor de ATI gebruikers met artifact problemen:

VPU recover uitzetten lijkt bij mij te werken.

Voorheen waren dit de symptomen: Na +/- 45-60 min spelen zwarte glitches en en driehoeken over het hele scherm. gaat tijdelijk over met een Alt-Tab of bij een respawn. Na dit kreeg ik meestal een crash & reboot.

Japio
Je moet altijd VPU recover uitzetten. Voor elk spel. Gewoon ALTIJD!
Wordt hier bijvoorbeeld helemaal uitgelegd: www.tweakguides.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:51
Zeg DaMorpheus, ik heb gisteren om 17:00 ongeveer een mailtje gestuurt voor een admin-aanmelding, maar ik heb nog geen antwoord gehad (er staat binnen een dag). Is dit vanwege de drukte met aanmeldingen (:P) of is er een andere reden? :)

Ik heb de laatste 4 pagina's gezocht naar reacties van je omtrend dit, maar niets kunnen vinden. Als je het al eerder gemeld hebt, dan excuses :>

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-05-2021
Morax schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 22:59:
Zeg DaMorpheus, ik heb gisteren om 17:00 ongeveer een mailtje gestuurt voor een admin-aanmelding, maar ik heb nog geen antwoord gehad (er staat binnen een dag). Is dit vanwege de drukte met aanmeldingen (:P) of is er een andere reden? :)

Ik heb de laatste 4 pagina's gezocht naar reacties van je omtrend dit, maar niets kunnen vinden. Als je het al eerder gemeld hebt, dan excuses :>
Ik heb 2 dagen terug ook een mailtje gestuurd en nog geen antwoord, maar zal wel door de drukte komen.

[ Voor 3% gewijzigd door Kiev op 23-07-2005 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:47

Stewie!

Keen must die!

Morax schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 22:59:

Kan je het beste even ons eigen forum voor in de gaten houden: http://forum.i3d.nl/viewtopic.php?t=4691 ;)
Selectie was nog niet gemaakt omdat we nog elk uur 10 aanmeldingen binnen krijgen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
Commander is toch nog vrij lastig! Ik dacht dat het wel makkelijk zou zijn, gewoon fire and forget. Maar ja, toch nog zoveel teamkills dat ik gekicked werd! :D :P
Goed, leren we ook weer van!

Het wordt wel steeds meer duidelijk dat een goede squad leader het halve werk is! Als je team niet weet waar ze heen gaan wordt het een zooi! Maar ook dat weten de cracks hier al wel! :9 :D
Moet toch maar eens les gaan nemen!

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 14:24
Ik werd net tijdens het beklimmen van een ladder kapot geschoten. Ik was dood, maar ik kon nog steeds de ladder beklimmen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb echt een heel vervelend probleem en hoop dat jullie me kunnen helpen.

Sinds Dinsdag moet ik plotseling mijn Firewall uitzetten voor BF2, als ik dan naar binnenga, krijg ik toch soms nog geen server list.
Als ik die al krijg zegt hij elke keer dat ik wil joinen "Failed to connect to server, check network setting" nou die zijn niet veranderd, dus hoe kon het voor dinsdag wel goed gaan en het heeft ook dus niks met de patch te maken. Ik heb het spel al eens helemaal opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds hetzelfde probleem.

Ik kan er echt niet bij waar de oorzaak ligt en hoe dit uit de lucht is komen vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Laatst online: 19:47
Ik heb ook wel eens dat als een teammate mij revived ik ineens een andere wapenkit van de tegenstander die in mijn buurt is neergeschoten. Zo werd had ik na een revive ook een keer een unlocked wapen in mijn hand die ik zelf nog helemaal niet unlocked had. Grappig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:02

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 16:35:
hi ik gezien dat jullie over me gepost hebben en ik zal jullie wel ff et 1 en andere vertellen :)

2: die knife kills kunnen.. ik ging namelijk voor de knife badge 1 ronde en kreeg na ongeveer 10 knife kills basic en veteran.. de rest van de knife kills zijn best simpel.. snipers in de rug/units in de rug
Ja hoor :O

Wanneer verwachten we de komende patch eigenlijk.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reg. datum: 24 juli 2005
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb echt een heel vervelend probleem en hoop dat jullie me kunnen helpen.

Sinds Dinsdag moet ik plotseling mijn Firewall uitzetten voor BF2, als ik dan naar binnenga, krijg ik toch soms nog geen server list.
Als ik die al krijg zegt hij elke keer dat ik wil joinen "Failed to connect to server, check network setting" nou die zijn niet veranderd, dus hoe kon het voor dinsdag wel goed gaan en het heeft ook dus niks met de patch te maken. Ik heb het spel al eens helemaal opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds hetzelfde probleem.

Ik kan er echt niet bij waar de oorzaak ligt en hoe dit uit de lucht is komen vallen.

Niemand? want ik kan nu ineens BF2 niet meer spelen, terwijl ik daarvoor geen problemen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
niet zo moeilijk... je firewall detecteerd waarschijnlijk een verandering in je bf2.exe door de patch.
daardoor moet je bf2.exe opnieuw permissie geven om te connecten met internet.

kijk anders bvb eens in de readme.txt op je dvd voor connection problems
offtopic:
evil edit van modje op zijn post

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ook al heb ik mijn firewall uit, dan nog werkt het niet.

En waarom gaf hij dan geen problemen tot dinsdag terwijl ik de patch toen al 5 dagen had?

Soms geeft hij wel een volle server lijst en geen verbinding en soms ook maar 4 servers en geen verbinding, terwijl ik gisteren gellukig er even opkwam met 5 heropstarten, maar dat werkt nu ook allemaal niet.

Het ligt dus niet aan mij want ik heb niks veranderd.

Als jullie weten hoe ik screenshots kan posten, dan ga ik van elke scherm een screenshot maken, en post ik die.

En ik gebruik(terwil ik hem nu telkens uitzet, wat ook niet werkt)Norton Anti Virus

Ik begin echt door te draaien, dit gebeurt ons nou altijd met videospellen. Alsof God mijn BF2 connect verbinding af heeft gehakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ach waarom doe jij altijd zo negatief?
elektric komt hier netjes toelichting geven, en je blijft hem wantrouwen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 22:08
Wat zijn nou de populaire servers waar jullie tweakers op spelen. Ik ga nu gewoon naar een random server met lage ping en veel mensen, maar meestal is het dan gewoon chaos en niet echt een goed samenwerkend team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 10:49:

En ik gebruik(terwil ik hem nu telkens uitzet, wat ook niet werkt)Norton Anti Virus
Wat ik me dan eerst afvraag is wat er dan nog meer op de achtergrond meedraait. Heb je misschien peerguardian? (denk het niet, want die zet alles compleet dicht en kom je de game niet eens in)
Spyware misschien? Ik zou even een scan doen met hitmanpro (van hitmanpro.nl te downen). Kan zijn dat je internet verbinding daardoor veel te traag wordt waardoor de server refused te connecten (ja, dat is nieuw Nederlands :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
ajampaniki schreef op zondag 24 juli 2005 @ 11:02:
Wat zijn nou de populaire servers waar jullie tweakers op spelen. Ik ga nu gewoon naar een random server met lage ping en veel mensen, maar meestal is het dan gewoon chaos en niet echt een goed samenwerkend team.
djmantri's server... 85.236.101.31:16967 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

DaMorpheus schreef op zondag 24 juli 2005 @ 10:54:
[...]

Ach waarom doe jij altijd zo negatief?
elektric komt hier netjes toelichting geven, en je blijft hem wantrouwen? :?
Zal wel weer dat 'Mij lukt het niet dus als iemand anders het kan cheat ie' zijn |:(

En die patch komt zoals in dat verhaaltje van die patch staat, eind volgende maand uit.

[ Voor 15% gewijzigd door fsfikke op 24-07-2005 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Bor de Wollef schreef op zondag 24 juli 2005 @ 09:58:
[...]

10 knife kills in een ronde zijn helemaal niet moeilijk. Niet dat ik ze al heb, maar van de week zat ik op een server met een ticket-limiet van 350... Dan speel je dus makkelijk 30-45 minuten per "enkel rondje"... Met een beetje zelfopoffering kan je best 1 of 2 badges halen op zo'n map, vooral als er niet wordt samengewerkt en je redelijk Lone Wolf moet spelen...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 20:32:

Ik update PB, connect met verschillende servers maar telkens wordt ik er vanaf gekickt door PB met rede: Inadequate O/S privileges

WTF?!?
Ik heb een fullacces XP account
Windows Firewall staat uit

Maar nog blijf ik die melding krijgen, what do I do? Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij ben je niet op de site van pb geweest :O :O :O

er staat elke keer onder aan deze topic "eerst zoeken dan vragen"
I keep getting kicked by PunkBuster for "Blocked O/S Privileges"?

Please temporarily disable other security type programs you have running such as anti-virus, process guard, SDProtector, etc. to find out which of them is blocking PB's access to resources on your computer. You either need to run PB without the blocking program(s) or play on non-PB servers. Also make sure you run the game under an Administrator or equivalent account under Windows. If you do have access an admin account, you can right click on the application you want to run and select "Run As". This will allow you to give admin access to that program and should allow you to play with a limited user.

--------------------------------------------------------------------------------

I keep getting kicked by PunkBuster for "Insufficient O/S Privileges"?

Download and run this file from any location, it will check for adware that stops you from being able to play on PB servers. The VX2 adware edits your user rights when it infects your computer, and many programs do not repair this when they remove it.

http://www.greyknight17.com/spy/VX2Finder(126).exe

Click the "Find VX2.betterinternet info" button to make sure that you don't have this adware. If there are no files listed, go on to the last step. If you find the adware files, (it is usually 3 random named dll files) Select all the files found.

Press 'Delete These Files'. The program will delete all files but one that will be deleted on reboot. Allow program to reboot. Once Restarted:

Press 'Guardian.reg'.
Press 'User Agent'.
Press 'Restore Policy'.
Clicking on "find vx2.BetterInternet info" again should show all fields blank.
If you have no adware files, just click on the "Restore Policy" Button
ik heb het maar even opgezocht voor je .... :X

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2005 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zondag 24 juli 2005 @ 09:58:
[...]

als je meer dan 250 uur gespeelt heb en je knive elke unit die je kan haal je dat makkelijk

ik knive nu ook alles wat kan (snipers en mensen die met hun remote van de c4 liggen of die in een stinger zitten en commanders ) of pak ik me pistol als het wat verder lopen is
je hebt kans dat je dood gaat maarja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 12:41:
[...]

als je meer dan 250 uur gespeelt heb en je knive elke unit die je kan haal je dat makkelijk

ik knive nu ook alles wat kan (snipers en mensen die met hun remote van de c4 liggen of die in een stinger zitten en commanders ) of pak ik me pistol als het wat verder lopen is
je hebt kans dat je dood gaat maarja
Ik heb het ook niet over "maar" 10 knifekills hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zondag 24 juli 2005 @ 12:50:
[...]

Ik heb het ook niet over "maar" 10 knifekills hoor.
hij heeft 153 knive kills in 235 uur

das toch niks man net of je niet elk uur een knive kill kan maken er lopen genoeg noobs rond

plus

Top Victim & Opponent in a round:

Top Victim (Rank): RomeK[FR]
Killed Top Victim: 10

das geen team mate die die 100 keer in een ronde doorboord

dus of leer zelf bf2 stats lezen of stop met flamen

[DR]Smirnoff[NL]

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2005 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Ik had 6 knife kills in Sharqi Peninsula, toen ik de 7e net wilde neersteken, waren de tickets op! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wauwwie schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 17:46:
[...]

• Je hebt de mogelijkheid om in je map met je rechtermuisknop vijanden (lees snipers, tanks etc.) aan te wijzen en te keizen voor "Spotted". Iedereen in de buurt zal dan de locatie zien op zijn mini map. Hierdoor hoef je niet een hele UAV te gebruiken om een enemy te laten ontdekken,

Als iemand nog meer tips heeft dan hoor ik ze graag.
....ik heb nog een tip: bovenstaande mogelijkheid zo min mogelijk gebruiken. Vanochtend was er weer zo'n idioot die tientallen "BLABLABLA SPOTTED" achter elkaar door het spel liet schallen. Het werd zelfs lachwekkend van ergernis.
Ik denk dat je alleen de echte gevaren moet omroepen (een enkel rood stipje bij een onverdedigde vlag) en verder met de UAV moet anticiperen op wat de vijand gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Als commander loop/rijd ik behoorlijk veel rond, maar let veel op requests van mn team. Bovendien anticipeer ik erg op acties -> als je bv op je map iemand naar een enemy flag ziet gaat, gooi ik er al een UAV overheen. Vaak na een scan + art. strike weet je waar ong. de vijand zit -> als er iemand van mij in de buurt loopt direct UAV. Verder heeft het vaak weinig zin om objectives aan te wijzen, veel squads spelen toch niet samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Epitome schreef op zondag 24 juli 2005 @ 14:18:
Ik had 6 knife kills in Sharqi Peninsula, toen ik de 7e net wilde neersteken, waren de tickets op! 8)7
ik heb een keer een 200% tickets server gevonden met 64 players
ging net naar shaqiu peninsula (spelling?)
toen in 1 ronde mn sniper, knife en pistol combat badge gehaald :P
nu alleen nog transport, commander en explosives

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 13:17

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

ik zit nog te twijfelen welke unlock wapen ik ga kiezen :/

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Ik heb even zit googlen,maar kan nergens een lijst vinden met de beschrijving van de unlockable wapens, liefst ook met de pro's en con's van die weapens erbij .Heeft iemand toevallig ergens zo'n lijstje?

--edit--

Zelf toch wat gevonden,misschien dat meer mensen hier wat aan hebben:
Medic - L85A2
This is a powerful and accurate rifle. It can zoom in almost as far as a
sniper rifle, and while firing semi-automatic bursts it can be just as
accurate.

Support - PKM
With more accuracy than the standard issue support machine guns it makes
this puppy a force to be reckoned with. It is slightly more powerful than
the stand issues as well. Main focus is with the major accuracy increase.

Engineer - Jackhammer
Close range there is no other like it. This is a semi or full automatic
shotgun. It fires the entire clip in just a few seconds. The standard
reload time and small clip size makes it seem like you are doing more
reloading than fighting, however.

Assault - G3
With only 20 bullets in the clip this weapon has been proven to be a step
down from the standard issue assault guns. With this upgrade you lose the
use of the grenade launcher. You get a few grenades as a replacement. The
rifle itself is more accurate and does more damage, though.

Spec Ops - G36C
With this rifle you lose the use of a scope. The great power and accuracy
make up for the loss, however. It's great for medium and close range
battles, and not half bad in the distance battles. It gives back little
recoil and fires in fast bursts. It can be fully automatic or semi-
automatic.

Anti-tank - DAO-12
This semi-automatic shotgun is a powerful upgrade from the standard issued
anti-tank primary weapon. This gun gives much more appeal to the anti-tank
class. The recoil and reload time of a shotgun is hard to deal with but
the increased damage is a step up.

Sniper - M95
This rifle is the cream of the sniper crop. The accuracy is increased from
the other two rifles in addition to the increased damage, decreased
recoil, and decreased reload (except from the MEC sniper). If you like to
snipe, you will love this little guy

[ Voor 84% gewijzigd door pingkiller op 24-07-2005 15:38 ]

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Zow..12 daagjes op vakantie geweest en nu weer Battlefielden :) Baal alleen dat mijn 9800PRO nog steeds niet van RMA terug is! (9200 a.t.m.) Gister wel even een Audigy2 ZS en een Logitech Gamers headset besteld voor meer speelplezier :P

Mijn awards schieten nog niet erg op. Heb er pas twee (basic assault en basic supply). Toch maar wat meer spelen :>

[ Voor 21% gewijzigd door Ebayzo op 24-07-2005 15:28 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt helemaal niks werkt, echt zo raar dit, Vorige week vrijdag patch geinstaleerd, 5 dagen later op Dinsdag plotseling allerlei rpoblemen, terwijl er niks is veranderd naar mijn weten.

Nu kan ik dus niet meer spelen en hets epl terugbrenegen kan ook niet meer.
TERING EA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 15:37:
Echt helemaal niks werkt, echt zo raar dit, Vorige week vrijdag patch geinstaleerd, 5 dagen later op Dinsdag plotseling allerlei rpoblemen, terwijl er niks is veranderd naar mijn weten.

TERING EA
Ik had gister ook een vreemd probleem,kon niet meer connecten naar servers maar kreeg geen error. Toen maar battlefield eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd,en alles deed het weer. Het vreemde is dat ik totaal niks veranderd heb,hij deed het opeens gewoon niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 15:37:

TERING EA
Dan had je misschien even moeten Googlen of GoT-searchen want gezien het feit dat je nieuw bent op GoT; ik gok dat je dus niet heb gekeken naar oplossingen die her en der rondzwerven op dit forum.

offtopic:
Het verschil tussen verslaving en entertainment zit in de tijd tussen registreren op GoT en assertief posten

[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 24-07-2005 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben niet nieuw en ik heb alle topics gelezen, alleen mijn vorige account werkt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 15:59:
Ik ben niet nieuw en ik heb alle topics gelezen, alleen mijn vorige account werkt niet meer.
Dit is echt toch te vaag voor woorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 16:01:
[...]

Nogal ja; met je vorige account wist je vast wel dat er een edit-knop bestaat binnen GoT. 8)7

Anyway; lees nog eens rustig deel 11 en 12 door van het Battlefield2 topic en je vindt vanzelf wel hoe je een aantal problemen kan troubleshooten en testen of het weer gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 16:01:
[...]

Dat je op je eigen posts reageert? Ja dat is inderdaad best raar 8)7

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-07 13:37

riffey#4

aka Beever#4

Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 14:25:
[...]....ik heb nog een tip: bovenstaande mogelijkheid zo min mogelijk gebruiken. Vanochtend was er weer zo'n idioot die tientallen "BLABLABLA SPOTTED" achter elkaar door het spel liet schallen. Het werd zelfs lachwekkend van ergernis.
Ik denk dat je alleen de echte gevaren moet omroepen (een enkel rood stipje bij een onverdedigde vlag) en verder met de UAV moet anticiperen op wat de vijand gaat doen.
Niet elke "spot" zou je moeten horen, maar ik ben blij met alles wat gespot wordt. Kun je er tenminste rekening mee houden dat er een tank om het hoekje staat, of dat je die heli achter je tenminste ziet aankomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Since its launch, we’ve tried to give BF2 all the support it deserves by releasing patches with the fixes and improvements you’ve asked for. Unfortunately, we haven’t lived up to the standards we’ve set for ourselves and we know that. So all of us at EA and DICE are working extra hard to make sure that the BF2 experience improves dramatically in the coming weeks.

Towards the end of August, we will be releasing a new patch, 1.03. This patch is currently underway and will undergo thorough testing before it goes out to avoid the problems that have occurred in the past. There are over 140 fixes and improvements in this patch. Here are just a few of them:

Server and Client performance improvements
Improved Server Browser – added Favorites and History Lists.
Point-farming prevention - game will stop Support/Medic/Engineer point farming exploits.
Squads - locked squad leader will get a message if someone wants to join.
Many HUD improvements - see the names of others in your vehicle, zoom level changing depending on vehicle, map zoom depending on map setup (16, 32 or 64 player map) etc.
Teamkilling changes – the logic of how teamkills are tracked will be changed.
Gameplay tweaks - the way transport helicopters work will be tweaked.
Additional scoring changes - players who destroy an enemy commander's assets will be given points.

There are many, many more fixes that will be included in the patch but we’re looking forward to everyone moving to 1.03 to get the best BF2 experience out there on a level, cheat-free playing field.

We also know that there is still an issue with availability of slots on Ranked Servers. We’re all delighted that this new feature has been so popular, but we know that many of you are finding it hard to get onto a ranked server, especially at peak times. We are taking big steps and investing heavily to ensure that everyone can experience this side of BF2. New official servers have gone up in Europe and the US this week and you will see many more going up in the coming weeks. Our vision is to make sure you never have to wait to get onto a ranked server so you can enjoy the game at its best, and we will work to make that happen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Oud... Heel oud.

Trouwens, check deze scores. De eerste van het andere team heeft gewoon bijna 350 punten.

Ik heb net ook twee keer eXp.ElekTriC geslacht. :D Leuk om de nummer 1 van BF2 eens neer te halen.

[ Voor 22% gewijzigd door CorteX op 24-07-2005 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 21:04
"Point-farming prevention - game will stop Support/Medic/Engineer point farming exploits."

Iemand enig idee wat dat inhoudt?

Ik ben er trouwens wel bang voor dat er geen grote patches aan zullen komen, die bijvoorbeeld nieuwe gametypes ofzo toevoegen. Daarvoor zal EA het wel te druk met de Expansion hebben. :( Zoals bijvoorbeeld Capture the Flag lijkt me erg vet. Ook hoop ik dat meer dingen aan te passen zijn naar wensen, zoals Artillery (hoe snel het oplaadt), aantal voortuigen, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Heb je niks anders te doen? Het staat nog maar 2 dagen gepost op dat forum.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Hacku schreef op zondag 24 juli 2005 @ 18:28:
[...]

Heb je niks anders te doen? Het staat nog maar 2 dagen gepost op dat forum.
En dat is, in vergeleken met tijd van het uitbrengen en weer intrekken van patch v1.01 dus erg oud. En trouwens, als je weet dat het op het forum staat, waarom post je dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een servers,,,maar kan er geen een vinden die leuk is of bezet is door nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagNiDude
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-11-2023
2 weken geleden had ik eens die unlock wapens geprobeerd in singleplayer. Net wilde ik ze weer eens een x gaan proberen, dus ik verander in python/bf2/stats/unlocks.py de 0-en bij defaultunlocks regel 44 in 1-en maar, deze x kan ik in de singleplayer geen unlockwapen kiezen!? Iemand ook dit probleem, of doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Laatst online: 13-09 15:13
Hacku bedoelde waarschijnlijk dat het pas vrijdag gepost was op het EA forum, maar hij wist denk ik niet dat het ook al vrijdag hier gepost was door harryvos.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
MAX3400 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 18:34:
[...]

En dat is, in vergeleken met tijd van het uitbrengen en weer intrekken van patch v1.01 dus erg oud. En trouwens, als je weet dat het op het forum staat, waarom post je dan? :?
Ik zei op dat forum, dat verwijst naar het forum van ea.
MaTr1x schreef op zondag 24 juli 2005 @ 18:42:
Hacku bedoelde waarschijnlijk dat het pas vrijdag gepost was op het EA forum, maar hij wist denk ik niet dat het ook al vrijdag hier gepost was door harryvos.
:)

Het is hier nogal druk om alle posts bij te houden :p

[ Voor 37% gewijzigd door XWB op 24-07-2005 18:44 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Jongens,

Ik zit met een probleem, Ik zit nu al een week te wachten op dat al mijn kills worden geregistreerd. Zit nu al een week te killen en heb al 1000 kills of zo gemaakt. Maar in de stats houd hij niks meer bij.
En zit nu al een week te wachten. Dus effe wachten word wel geregisteerd gaat nu niet meer op.
Iemand een oplossing een serieuze????

PS heb nog geen update of zo geinstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 19:08:
Hoi Jongens,

Ik zit met een probleem, Ik zit nu al een week te wachten op dat al mijn kills worden geregistreerd. Zit nu al een week te killen en heb al 1000 kills of zo gemaakt. Maar in de stats houd hij niks meer bij.
En zit nu al een week te wachten. Dus effe wachten word wel geregisteerd gaat nu niet meer op.

Je speelt 100% zeker op Ranked servers? Ranked als in écht ranked en niet alleen een grapjas die ranked in de servername zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Hoi Jongens,

3 dingen; speel je op Ranked Servers? Heb je een officiele versie? Is je nick/account op te vragen via bf2s.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hacku schreef op zondag 24 juli 2005 @ 18:43:
[...]

Ik zei op dat forum, dat verwijst naar het forum van ea.

[...]

:)

Het is hier nogal druk om alle posts bij te houden :p
Gewoon op het foldertje (plaatje) klikken van dit topic, dat gaat naar het laatste gelezen bericht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Hoi Jongens,

alle ranked servers draaien nu bijna een week patch 1.03
dus ik kan je verzekeren dat je NIET op ranked servers hebt gespeeld
daarom krijg je ook geen stats

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 19:19:
[...]

Gewoon op het foldertje (plaatje) klikken van dit topic, dat gaat naar het laatste gelezen bericht :)
Thnx, zo leer je elke dag weer wat nieuws :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

RocketKoen schreef op zondag 24 juli 2005 @ 19:54:
[...]

alle ranked servers draaien nu bijna een week patch 1.03
dus ik kan je verzekeren dat je NIET op ranked servers hebt gespeeld
daarom krijg je ook geen stats
Waar haalt 'ie eigenlijk die 1000 kills vandaan?? Zitten turven op een A4'tje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Heeft iemand tips voor het vliegen met een helicopter? Ik blijf maar problemen hebben om dat ding in de lucht te houden. Dit terwijl ik sommige mensen capriolen uit zie halen waar ik alleen maar over kan dromen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
OCTheEagle schreef op zondag 24 juli 2005 @ 20:21:
Heeft iemand tips voor het vliegen met een helicopter? Ik blijf maar problemen hebben om dat ding in de lucht te houden. Dit terwijl ik sommige mensen capriolen uit zie halen waar ik alleen maar over kan dromen....
Blijven proberen, je leert het vanzelf :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oefengin baart kunst... het duurt even voor je de logica van een helicopter doorhebt en hoe je alles gebruikt.... ik heb veel geluk dat ik heb mogen oefenen met Vietnam... al zijn de BF2 helis een tikje moeilijker. puur een kwestie van oefenen. Voor je het weet maak je saltos :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Oefen oefen oefen... Ik heb em nu ongeveer zover dat ik met de muis een rol zijlings kan maken (dus helemaal over de kop). Hoge sensitivity en hoge altitude helpen hier zeker wel ;)

Verder... Een heli blijft standaard hoveren... Naar voren (met invert mouse) zal ie naar beneden gaan en dus snelheid maken. Naar achteren gaat je neus omhoog en remt ie af (klimt vaak ook iets). Zo kun je heel snel van een paar 100 km/h naar 0.

In bochten gebruik ik trouwens ook vaak de zijdelings draaidinges (toetsen A en D bij mij). Bij een bocht naar links draai ik eerst met de muis wat naar links, tegelijkertijd de A indrukken, en dan de muis omlaag (zodat de neus 'omhoog' (in dit geval naar links)) gaat. Zo kun je heel snel hele scherpe bochten maken.

Afijn, gewoon oefenen... Enjoy, ik vlieg niks liever dan een heli nu :)

[ Voor 1% gewijzigd door Nefiorim op 25-07-2005 12:58 . Reden: typo :P ]

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Hmmm ik heb BF2 nu al een tijdje en het heeft tot nu toe nog niet echt lekker gedraaid... maar dacht zelf dat het aan m'n xp install lag die er nu alweer een tijdje op staat.
Dus vanmiddag maar even fresh install gedaan, alles eraf en alles geupdate, NOD32, Kerio firewall, alle updates en nieuwste drivers erop gezet. Daarna BF2 op een 2e schijf gezet ( waar dus de xp install niet op draait) en m'n downloads op 2e pc gelimit op 400kb (50%).

Nu dacht ik dus even kont te gaan schoppen, maar dat valt even vies tegen..
Ik speel op 1024x768 85hz alles op medium, maar lighting op low, shadows op 0, anti alliasing (spelling? ) op 0 en viewing distance op 90%.
En toch gaat het nog niet echt lekker... in het begin gaat het goed maar na een half uurtje begint hij steeds meer te stotteren totdat het niet meer speelbaar is..
Lijkt dus een RAM probleempje, maar als ik alt-tab gebruikt bf2 maar 550mb ( + - ), en aangezien ik 1,5 gig tot mijn beschikking heb moet dat volgens mij niet echt een probleem zijn. Ook vind ik de instellingen te laag als ik naar m'n specs kijk (zie signature). Ik heb maar 2 extra services op de achtergrond draaien (kerio en nod32) en die gebruiken tussen de 0 en de 2 % cpu capaciteit en bij elkaar nog geen 20mb ram dus dat kan het imho ook niet zijn..

Ik vertik het om op nog lagere instellingen te spellen, tis nu al lastig om snipers in de verte te zien zitten... Heeft iemand enig id waar dit aan kan liggen?

ps: ik weet dat er al aardig wat snelheid probleempjes voorbij zijn gekomen maar volgens mij heb ik alle mogelijkheden nu wel geprobeerd.. en zou toch zonde zijn van de 54 euro als ik hem niet normaal kan spelen...

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Al eens een 3dmark versie gedraait en vergeleken met soortgelijke systemen? Komen de punten dan een beetje overeen? Zo niet zou ik eens kijken naar driver versies (weet niet welk moederbord je hebt maar mogelijk VIA drivers, andere nvidia drivers, verschillende soundinstellingen testen van bf2 en eventueel dxdiag etc etc).

Verder best een lang verhaaltje maar staat vrij weinig info in om je verder te kunnen helpen en met name o.a. bovenstaande dingen die ik genoemd heb :P

en anders de stickies lezen op got misschien te beginnen bij Spielerij - Problemen & Vragen

ze zijn echt niet bedoeld om door lui zoals ik zomaar rond te strooien in de hoop vervelende mensen met vragen weg te houden oid, meestal staat daar nou éénmaal nuttige informatie in om je op weg te helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nefiorim schreef op zondag 24 juli 2005 @ 20:37:
[...]

Oefen oefen oefen... Ik heb em nu ongeveer zover dat ik met de muis een rol zijlings kan maken (dus helemaal over de kop). Hoge sensitivity en hoge altitude helpen hier zeker wel ;)

Verder... Een heli blijft standaard hoveren... Naar voren (met invert mouse) zal ie naar beneden gaan en dus snelheid maken. Naar achteren gaat je neus omhoog en remt ie af (klimt vaak ook iets). Zo kun je heel snel van een paar 100 km/h naar 0.

In bochten gebruik ik trouwens ook vaak de zijdelings draaidinges (toetsen A en D bij mij). Bij een bocht naar links draai ik eerst met de muis wat naar links, tegelijkertijd de A indrukken, en dan de muis omloog (zodat de neus 'omhoog' (in dit geval naar links)) gaat. Zo kun je heel snel hele scherpe bochten maken.

Afijn, gewoon oefenen... Enjoy, ik vlieg niks liever dan een heli nu :)
Niet om op te scheppen, maar als je Desert Combat gewend bent BF2 dit echt een eitje.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik heb nog steeds last van crash to desktop. Hopelijk fixen ze dat ook in de komende patch. Ik heb alle bekende oplossingen al getest maar niets helpt helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:51

Bever!

3

tj ik heb nog steeds last van een zeikende punkbuster, empty win32 module list..
heerlijke game zeg.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar even wat algemene tips dan voor de heli...

Als je met muis speelt (en de meesten zullen dat doen)

- Zet je muis gevoeliger. experimenteer hiermee...als je TE gevoelig intelt slaat het spel over.
- Invert de muis as (onder is boven, boven is onder)
- Bij landen, eerst staart naar beneden.
- Bij landen: Bedenk dat jij helemaal voorin de heli zit, helemaal met nose cam aan.
Vaak denk je hierdoor dat je ergens "boven hangt" terwijl je dat feitelijk nog maar half doet.
Je kan schakelen met "C" om te de heli van buiten te zien, maar ik vind dat alleen maar storend.
oefen hier dus op.
- Blackhawk: Bedenk als jij als piloot recht op de vijand af vliegt, de 2 gunners posities dus het doel net niet zien. draai de heli zo dat de flanken steeds het doel kunnen zien.
- Blackhawk: En vlieg RUSTIG, je ontwijkt toch geen kont met zo'n log ding, dus vetrouw op je gunners om doelen uit te schakelen.
- Blackhawk: Tanks kun je niet uitschakelen met de minuguns. APC's WEL.
- Atack heli: De camera van de hellfires zit vrij schuin naar onderen, tilt je neus dus niet te ver naar beneden bij het benaderen van tanks, anders is je gunner steeds te laat.
- Mobile AA zijn je ergste nachtmerrie.....avoid like the plaque...
- En jets...zijn ook niet fijn. Bedenk dat je in een map zonder jets behoorlijk kan ownen met een goed blackhawk / cobra team, een map MET jets en maar 1 goede piloot kan al roet in het eten gooien aangezien je geen reet kan doen tegen jets....

hmm ik ben even op. ... anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bor de Wollef schreef op zondag 24 juli 2005 @ 22:24:
Ik heb nog steeds last van crash to desktop. Hopelijk fixen ze dat ook in de komende patch. Ik heb alle bekende oplossingen al getest maar niets helpt helaas.
En hoe worden die oplossingen bedacht denk je? trial and error? ;)

Dus wees een tweaker en ben creatief :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 22:31:
[...]

En hoe worden die oplossingen bedacht denk je? trial and error? ;)

Dus wees een tweaker en ben creatief :P
Denk je dat ik nog niets heb gedaan ofzo? Alles wat ik kon bedenken inclusief een complete reinstall. Niets helpt voor deze buggy game :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zondag 24 juli 2005 @ 22:24:
Probeer je geluidsconfig eens te wijzigen.
Dus op software en EAX uit.
Setting allemaal op low instellen m.a.w. vraag naar performance zo laag mogelijk maken.
Kijken of het probleem weg is. ik ben er zo achter gekomen dat het bij mij
EAX was, dat beter uit kon staan. hierdoor had ik soms onverklaarbare "LAG" (en dan bedoel ik system lag) wat niet met de renderer te maken had, want de framerate was constant, en soms dus ook een crash naar desktop tijden deze lag. dit echter niet altijd.

Nu heb ik alleen aan het begin circa 2 minuten trage performance vanwege mijn
miezerige 512MB (rambus dram, dan weet je ook gelijk waarom ik niet upgrade)
...en moet BF2 eerst ff "memory managen"
Daarna....als een zonnetje. (1024x786@medium settings op radeon 9800pro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hij zegt dat ie alles al gedaan heeft dus waarshijnlijk zal er geen oplossing voor hem zijn, zinloos dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of je een Ati heb maar ik ben van een x800XT PE naar een 7800GTX gegaan en nergens last meer van gehad. Met die Ati ook om de haverklap crashes en hele weirde texture problemen enz. Wat ik weet is dat met name de x800 serie last heeft met deze game. Er staat daar ook iets van in de release notes voor Cat 5.7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Laatst online: 12-09 14:02
wat voor mij ok erg goed werkt met het besturen van choppers is gewoon alles met keyboard doen. ik gebruik gewoon de pijltjes en numpad toetsen. right ctrl voor versnellen, numpad 4 en 6 voor links en rechts en 2 voor dalen. numpad 5 voor schieten en right enter voor flares en de numpad . toets als 2e toets om in/uit een voertuig te gaan. zo had ik het bij desert combat ook en het werkt net zo goed met bf2 :)

enige nadeel is wel dat je quick chat niet meer kan gebruiken op ja/nee na. maar dat vind ik zelf niet zon probleem aangezien er toch weinig te zeggen valt in een chopper :p

[ Voor 18% gewijzigd door Pred87 op 24-07-2005 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSt@rter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 08:05
Ik heb er nu al aardig wat uurtjes opzitten met mn eigen trail versie maar heb
van de week toch maar een licentie besteld via www.zest.co.th
Deze heeft mij omgerekend 14eurotjes gekost, wat dus maar een schijntje is
van wat hij in nederland kost.
Ze pakken daar de doos uit,daarna mailen ze jou keurig het nummer door.
(geen idee wat ze daarna met die doos doen )
Prima Service _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door FireSt@rter op 24-07-2005 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 22:55:
[...]
Hij zegt dat ie alles al gedaan heeft dus waarshijnlijk zal er geen oplossing voor hem zijn, zinloos dus :P
Omg :X
Zijn post is niet zinloos maar de jouwe (die ik nu quote) is dat absoluut. Ik heb alles gedaan wat ik kon bedenken . Misschien heeft iemand anders nog een goed idee dan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-08 23:37
wauwwie schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 17:46:
[...]

Je hebt als team eigenlijk al verloren als je geen commander hebt die de UAV/supplys en arti's gebruikt.

Als ik commander speel dan geef ik de teams wel opdrachten. Meestal komen ze die wel na, of geeft de squad leader vrij snel een "Nee" terug. Maar als squads merken dat je ook echt helpt dan volgen ze je orders vaak op. Geef ze echter duidelijke taken en geef ze pas een nieuwe als ze die af hebben.

Nog enige commander hints&tips (al zijn de meeste een open deur):
  • Scan je rot! Zodra het beschikbaar is gebruik je de scan. Stel je tactiek aan op de bewegingen van de vijand die alleen jij kan zien,
  • Je hebt de mogelijkheid om in je map met je rechtermuisknop vijanden (lees snipers, tanks etc.) aan te wijzen en te keizen voor "Spotted". Iedereen in de buurt zal dan de locatie zien op zijn mini map. Hierdoor hoef je niet een hele UAV te gebruiken om een enemy te laten ontdekken,
  • Gebruik je UAV daar waar je squads gaan aanvallen (door jou aangestuurd of niet),
  • Over Artillery is al veel gezegd, mee oppassen dus. Maar de vijand is echt niet blij als je hun basis bombardeerd. Het valt mij ook op dat er vaak een paar vijandige campers net buiten hun eigen vlag blijven, ideaal om ook die eens een warm onthaal te geven en toch de niet zulke snuggere types in je eigen team een kans te geven om artillery te ontlopen. Let hierbij ook op je timing tussen afvuren en het daadwerkelijke bombardement,
  • Bij een aanval gebruik je de artillery net niet achter de vijand zodat ze meer dekking zoeken en minder aandacht hebben voor je aanstormende teamleden,
  • Drop ook eens ongevraagd een supply bij teamleden in nood!
  • Verplaats je zelf regelmatig zodat de vijandige commander je niet zo makkelijk ziet.
  • Mocht je tijdens het scannen een vijand op steeds op dezelfde plek zien zitten is het een grote kans dat dit de vijandige commander is, spot hem dan of geef heem warm onthaal met je arti.
Als iemand nog meer tips heeft dan hoor ik ze graag.
als je commander gaat spelen spawn dan als special forces. die zijn namelijk onzichtbaar voor de tegenstander commander's scan/uav

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 09:49
Nou dat is pas zinvolle informatie

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

intuliegend schreef op zondag 24 juli 2005 @ 22:01:

En toch gaat het nog niet echt lekker... in het begin gaat het goed maar na een half uurtje begint hij steeds meer te stotteren totdat het niet meer speelbaar is..
Lijkt dus een RAM probleempje, maar als ik alt-tab gebruikt bf2 maar 550mb ( + - ), en aangezien ik 1,5 gig tot mijn beschikking heb moet dat volgens mij niet echt een probleem zijn.
Ik had precies hetzelfde probleem, laden duurde steeds langer (incl. verifying shit) en hoeveel te meer ik speelde hoeveel te erger het werd. Na een aantal ronden kon ik de eerste 10 min. wel wat anders gaan doen, zo stotterde het.
Ik heb m'n geheugen van 1GB naar 2GB uitgebreid en mijn probleem is nu over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 22:31:
Maar even wat algemene tips dan voor de heli...

Als je met muis speelt (en de meesten zullen dat doen)

- Zet je muis gevoeliger. experimenteer hiermee...als je TE gevoelig intelt slaat het spel over.
- Invert de muis as (onder is boven, boven is onder)
- Bij landen, eerst staart naar beneden.
- Bij landen: Bedenk dat jij helemaal voorin de heli zit, helemaal met nose cam aan.
Vaak denk je hierdoor dat je ergens "boven hangt" terwijl je dat feitelijk nog maar half doet.
Je kan schakelen met "C" om te de heli van buiten te zien, maar ik vind dat alleen maar storend.
oefen hier dus op.
- Blackhawk: Bedenk als jij als piloot recht op de vijand af vliegt, de 2 gunners posities dus het doel net niet zien. draai de heli zo dat de flanken steeds het doel kunnen zien.
- Blackhawk: En vlieg RUSTIG, je ontwijkt toch geen kont met zo'n log ding, dus vetrouw op je gunners om doelen uit te schakelen.
- Blackhawk: Tanks kun je niet uitschakelen met de minuguns. APC's WEL.
- Atack heli: De camera van de hellfires zit vrij schuin naar onderen, tilt je neus dus niet te ver naar beneden bij het benaderen van tanks, anders is je gunner steeds te laat.
- Mobile AA zijn je ergste nachtmerrie.....avoid like the plaque...
- En jets...zijn ook niet fijn. Bedenk dat je in een map zonder jets behoorlijk kan ownen met een goed blackhawk / cobra team, een map MET jets en maar 1 goede piloot kan al roet in het eten gooien aangezien je geen reet kan doen tegen jets....

hmm ik ben even op. ... anyone?
Wat je ook doet, als Blackhawk of als Attack piloot, hou dat ding rustig en vertrouw een beetje op je schutter(s). Die zitten er namelijk niet voor niets in, helemaal bij de Attack. Als je de helicopter rustig houdt zijn de tv-guided missiles veel beter te gebruiken door de schutter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:43
PuckStar schreef op maandag 25 juli 2005 @ 00:14:
[...]

als je commander gaat spelen spawn dan als special forces. die zijn namelijk onzichtbaar voor de tegenstander commander's scan/uav
lol serieus :/ dat is ZEKER nuttige info... if it where true ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

BlowFish schreef op maandag 25 juli 2005 @ 00:25:
[...]

lol serieus :/ dat is ZEKER nuttige info... if it where true ?
Even serieus: wat hij zei is gewoon onzin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 00:18:
[...]

Ik had precies hetzelfde probleem, laden duurde steeds langer (incl. verifying shit) en hoeveel te meer ik speelde hoeveel te erger het werd. Na een aantal ronden kon ik de eerste 10 min. wel wat anders gaan doen, zo stotterde het.
Ik heb m'n geheugen van 1GB naar 2GB uitgebreid en mijn probleem is nu over.
Ik zeg het al tijden, maar bijna niemand neemt het aan. Sommigen beweren dat het met 512mb zelfs goed loopt. Hier geloof ik nix van, met 1GB liep het hier iig niet goed. Met 1,5GB wel...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2005 01:15 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eerst zoeken, dan vragen