[PC] Battlefield 2 - deel XII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.810 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 08:18
Hi everyone, and thanks for supporting BF2. Thanks to all of you out there, BF2 has seen great success around the world and we’d like to thank you all for that.

Since its launch, we’ve tried to give BF2 all the support it deserves by releasing patches with the fixes and improvements you’ve asked for. Unfortunately, we haven’t lived up to the standards we’ve set for ourselves and we know that. So all of us at EA and DICE are working extra hard to make sure that the BF2 experience improves dramatically in the coming weeks.

Towards the end of August, we will be releasing a new patch, 1.03. This patch is currently underway and will undergo thorough testing before it goes out to avoid the problems that have occurred in the past. There are over 140 fixes and improvements in this patch. Here are just a few of them:

Server and Client performance improvements
Improved Server Browser – added Favorites and History Lists.
Point-farming prevention - game will stop Support/Medic/Engineer point farming exploits.
Squads - locked squad leader will get a message if someone wants to join.
Many HUD improvements - see the names of others in your vehicle, zoom level changing depending on vehicle, map zoom depending on map setup (16, 32 or 64 player map) etc.
Teamkilling changes – the logic of how teamkills are tracked will be changed.
Gameplay tweaks - the way transport helicopters work will be tweaked.
Additional scoring changes - players who destroy an enemy commander's assets will be given points.

There are many, many more fixes that will be included in the patch but we’re looking forward to everyone moving to 1.03 to get the best BF2 experience out there on a level, cheat-free playing field.

We also know that there is still an issue with availability of slots on Ranked Servers. We’re all delighted that this new feature has been so popular, but we know that many of you are finding it hard to get onto a ranked server, especially at peak times. We are taking big steps and investing heavily to ensure that everyone can experience this side of BF2. New official servers have gone up in Europe and the US this week and you will see many more going up in the coming weeks. Our vision is to make sure you never have to wait to get onto a ranked server so you can enjoy the game at its best, and we will work to make that happen.

Thanks for being such fans of BF2. We’ve been listening to you and we’re determined to make BF2 the best online shooter experience out there. We hope you like the changes that are coming.

bron http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=3636

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
lol dat kan natuurlijk ook elke twee weken een nieuwe patch vrijgeven :D nah ja beter dan lang moeten wachen op een major release :P
het valt dus nog wel onder logica :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

harryvos schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 21:16:
Point-farming prevention - game will stop Support/Medic/Engineer point farming exploits.
Many HUD improvements - see the names of others in your vehicle, zoom level changing depending on vehicle, map zoom depending on map setup (16, 32 or 64 player map) etc.
Additional scoring changes - players who destroy an enemy commander's assets will be given points.
Dat klinkt heel goed _/-\o_

[ Voor 55% gewijzigd door fsfikke op 22-07-2005 21:28 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
idd ben blij dat ze iig nog wat doen aan support, heb begrepen dat dat bij de andere wel n beetje tegenviel (al zal het misschien na die patch ook wel afgelopen zijn :o)

btw ik zal die gasten es in de gaten houden en misschien wel bannen van de server als ik ze zie
ben alleen niet zoveel online geweest ivm verscheidene omstandigheden...
anyways
ik heb nu die 6800 van die actie van de mycom en hij bevalt me goed :Y)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
harryvos schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 21:16:
Stuk voor stuk goede veranderingen. Eindelijk favorites in de server browser en eindelijk punten voor het slopen van artillery enz., want dat kost toch redelijk wat tijd als het sneaky moet gebeuren.

Trouwens, harryvos, zat jij een paar uur geleden op WTFGaming.co.uk? Want ik heb daar toch redelijk wat keren een "harryvos" geslacht op Zatar Wetlands. Had een 34/1 ratio daar (volle Black Hawks neerhalen enz.). 8)
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 21:20:
lol dat kan natuurlijk ook elke twee weken een nieuwe patch vrijgeven :D nah ja beter dan lang moeten wachen op een major release :P
Volgens mij lees je het niet goed, er staat towards the end of August..?

[ Voor 17% gewijzigd door CorteX op 22-07-2005 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat overigens op het eerste gezicht ook wel positief opvalt is dat ze blijkbaar ook de gameplay aan het patchen gaan mocht dat 'fouten' bevatten of nieuwe features nodig hebben. Is in voorgaande BF versies naar mijn weten weinig tot niet gepatched als ze nu willen gaan doen.

//edit:
CorteX schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 21:32:
[...]

[...]

Volgens mij lees je het niet goed, er staat towards the end of August..?
ow ja August ik dacht is nu ongeveer wel het einde van de maand maar het is nog juli 8)7

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2005 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 12:37
Epitome schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 21:08:
Sommige gasten van BBQ4U en xG verpesten behoorlijk de sfeer op de DJMantri server!! :(

Op Operation Clean Sweep gaan ze naar de US vlag die niet is in te nemen om daar te gaan campen...

En de map erna schiet ik ze allemaal keer op keer af in Sharqi Peninsula met de Cobra als ze een vlag willen overnemen, word ik uitgemaakt voor camper!! |:(

"Ga toch je calculator overklokken" zei een gast, omdat ik hier wel eens post. :P

Wat kunnen sommigen van die clans toch slecht tegen hun verlies, maar het zijn meestal de mindere spelers van een clan die de grootste bek hebben en meteen een vote tegen je starten als je ze pwnd! :X
gewoon lekker negeren, ze hebben zeer binnenkort hun eigen server, kunnen ze daar lekker op rellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:25

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Ik ben een beetje aan het uitproberen op de server van Djmantri welke class ik het leukste vind, maar kon net opeens geen spawnpunt kiezen, dus alleen het speelveld, en meer niet.
Hebben hier nog meer mensen last van? :?

Ook vind ik het TK-systeem belabberd, 1x een echte TK gemaakt (had het te laat door) maar net ook een TK gemaakt doordat ik een vijandelijk vliegtuig volgde vanaf het vliegdekschip, raak 1x een friendly heli (die even later door slecht vliegwerk neerstort) en ik krijg de TK op me naam :(

Voor de rest veel rare disconnects en ben nog niet helemaal tevreden met BF2, BF1 daarentegen heb ik helemaal grijs gespeeld, maar hierbij zal dat voorlopig niet snel gebeuren denk ik.

(ingame Nick Thunderman_303)

[ Voor 3% gewijzigd door Thunderman_303 op 22-07-2005 21:52 ]

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op welke servers zijn jullie het meest ..kan niets vinden in startpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 21:59:
Op welke servers zijn jullie het meest ..kan niets vinden in startpost
Euh... Buiten het feit dat er enkele GoT-servers zijn, speel ik meestal op een server die een leuke map heeft op dat moment een een ping onder de 150. Verder, geen favorieten...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 18:20:
[...]
Wij hebben dit probleem als volgt "opgelost": in de server message een melding geven dat als mensen gekicked worden dit niet persoonlijk is maar om plaats te maken voor onze members.
Als ze geband worden zijn het ongewenste personen.

Enige probleem is dan om alle serveradmins die wij hebben de ongewenste personen te laten bannen ipv kicken (kwestie van wennen en afspraken imo).

Degenen die gekicked worden komen ook wel terug en begrijpen het in 80% van de gevallen ook wel. Voordat we zelf een server hadden gebeurde het mij ook, maar aangezien het in de servermessage van die betreffende server stond (beter goed gejat dan slecht bedacht :)) was het verder niet erg, alleen vervelend.
Dit is wel een nette oplossing. Zou er van balen maar t ook wel begrijpen. Mss is t goed om ook te vermelden dat de clanmembers betalen voor de server. Dat zou t begrip denk ik nog verder verhogen. (niet iedereen realiseert zich dat !)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
als je geen spawn kan kiezen dan heb je waarschijnlijk ook een paar tellen daarna verloren, of dr moeten nog wat mensen levend zijn (totdat die dood zijn gaat het nog door)

btw een tipje voor als dat gebeurt, ga allemaal uit het squad waar die gast in zit en zorg ervoor dat hij leider wordt, dan vervolgens allemaal in zijn buurt spawnen en dan maar proberen een vlag te gaan veroveren (heb zo es 10 min gewacht totdat iemand uiteindelijk toch nog neergeknald werd, maar dan verveel je je ook goed aangezien je niet kan spectaten)

net nog ff gespeeld en het was weer vet, was meer aan het verdedigen dan aanvallen maar het ging iig goed (wel ff lopen kutten met een apc en toen merkte ik ineens dat er nog 3 dodo's in mn apc zaten, ofwel die hebben dus helemaal nix gedaan in die tijd ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303
  • Laatst online: 16:25

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

djmantri schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 22:21:
als je geen spawn kan kiezen dan heb je waarschijnlijk ook een paar tellen daarna verloren, of dr moeten nog wat mensen levend zijn (totdat die dood zijn gaat het nog door)
Aan het eind van een ronde kan ik dat begrijpen, maar nu was het aan het eind -> laden van map -> kies spawnpunt...hmmm, lastig :P

@djmantri, wat is je nick in BF@?

[ Voor 6% gewijzigd door Thunderman_303 op 22-07-2005 22:32 ]

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 14:24
Thunderman_303 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 22:31:
[...]

@djmantri, wat is je nick in BF@?
DJmantri natuurlijk 8)7 B)

Over die nieuwe fix, ziet er enorm goed uit. Nu maar hopen dat alles er ook echt in komt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NG schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 14:23:
Ik probeer mijn joystick aan de praat te krijgen, hopelijk kan ik dan iets beter vliegen in bf2, maar die instellingen willen voor geen meter...

Het is een Logitech Freedom 2.4, met zo'n klein gashendeltje, maar als ik die gashendel instel vliegt mijn vliegtuig vanuit de landingsbaan altijd achteruit, en wil ie dus niet opstijgen...

Heeft iemand misschien die settings al kant en klaar dat ik ze zo kan c/pen in mijn settings file?
Ik heb hetzelfde iemand al een oplossing gevonden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
kleine letters: djmantri

zoals al gezegd is moet het volgens mij idd niet moeilijk zijn om die patch te maken, volgens mij zijn ze al redelijk ver, maar om een 1 of andere vage reden doen ze altijd lang over testen (en dat terwijl dr vaak nog iets mis is met de patch :S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
CorteX schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 21:32:
[...]

Trouwens, harryvos, zat jij een paar uur geleden op WTFGaming.co.uk? Want ik heb daar toch redelijk wat keren een "harryvos" geslacht op Zatar Wetlands. Had een 34/1 ratio daar (volle Black Hawks neerhalen enz.). 8)
klopt, het is dat ik me naam niet kan veranderen anders maakte ik er harrybonus van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmantri schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 23:25:
[...]

zoals al gezegd is moet het volgens mij idd niet moeilijk zijn om die patch te maken, volgens mij zijn ze al redelijk ver, maar om een 1 of andere vage reden doen ze altijd lang over testen (en dat terwijl dr vaak nog iets mis is met de patch :S)
Ik denk juist dat het andersom werkt: een patch is moeilijk werk. iedereen verwacht dat het verbeteringen aanbrengt. Maar iets wijzigingen betekend niet altijd automatish verbetering. Da moet getest worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 09:49
djmantri schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 23:25:
[...]

Ik zit zelf in de beta van americasarmy en het testen van patches is toch wel iets wat erg onderschat wordt. Want met elke tweak die je uitbrengt kan je zo makkelijk de balance tussen de teams verstoren dat je gewoon een unfair spel gaat krijgen. Of dat er door een engine tweak dingen gaan trippen ofzo. Wees blij dat ze dit eerst zo uitgebreid testen want anders krijg je 3 patches in de week.

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:02

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

fsfikke schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 20:09:
[...]

Dat argument van die punten die niet geupdate zijn kan ik nog wel begrijpen maar wtf boeit het dat een medal een dagje later pas erbij staat, of een paar dagen later, of een week zelfs |:( :Z
Hij staat er helemaal niet bij en komt waarschijnlijk ook niet omdat EA alweer problemen met de account server had.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 22:04:
[...]

Euh... Buiten het feit dat er enkele GoT-servers zijn, speel ik meestal op een server die een leuke map heeft op dat moment een een ping onder de 150. Verder, geen favorieten...
wat zijn die got servers dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

&%@$#%^@^#

WIL je weer eens spelen, dolgraag, word je iedere keer gekicked door PB omdat de servers nog niet over zijn naar de update :( GRRRRRAAAAH!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 22:11:
[...]

Dit is wel een nette oplossing. Zou er van balen maar t ook wel begrijpen. Mss is t goed om ook te vermelden dat de clanmembers betalen voor de server. Dat zou t begrip denk ik nog verder verhogen. (niet iedereen realiseert zich dat !)
Letterlijk zegt 't ook: If you are kicked, it's to make room for our paying members :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagNiDude
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-11-2023
Heb nu al bij 5 servers ook de waarschuwing gekregen dat de server nog op de oude versie van punkbuster draait. Ik hou er mee op voor vanavond |:(
Is het nou zo dat ze om 3.00 uur geupdate worden met die reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 00:12:
[...]

wat zijn die got servers dan ?
eh Gathering of Tweakers -servers en die zijn er dus niet :P

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cycloon_
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-06 20:32
Mogelijke oplossing voor het schokken tijdens de game :

Dit werkt iig op mijn systeem perfect :

3.2ghz p4
1gb mem
raid 0
6800 ultra
creative audigy zs

ingame settings :
1024*768 32bit
2*AA
alles op high

Zodra ik eax aanzet in het spel heb ik vooral tijdens de eerste minuten enorme schokken en hang momenten. Later word dit wel stukken minder maar blijft af en toe terug komen.

Oplossing is dus eax uitschakelen, dan is het van de eerste seconde tot de laatste soepel.

Conclusie creative heeft weer mooie drivers geschreven voor bf2 ;)

http://specs.tweak.to/9714

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InterRubke
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-06 23:15
een tip om het opstarten iets te versnellen (je kunt namelijk de opstart video's skippen)

open de file <battlefield2 installatie folder>\mods\bf2\Init.con
en rem de heleboel uit zoals hieronder.. nu kom je meteen in het inlogscherm terecht

rem *** These should be noops in server & editor
rem bf2Engine.playMovie Movies\EA.bik 1
rem bf2Engine.playMovie Movies\dice.bik 1
rem bf2Engine.playMovie Movies\legal.bik 1
rem bf2Engine.playMovie Movies\intro.bik 0
rem bf2Engine.playMovie Movies\welcome.bik 0

on the 8th day god started debugging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
InterRubke schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 01:24:
een tip om het opstarten iets te versnellen (je kunt namelijk de opstart video's skippen)

open de file <battlefield2 installatie folder>\mods\bf2\Init.con
en rem de heleboel uit zoals hieronder.. nu kom je meteen in het inlogscherm terecht

rem *** These should be noops in server & editor
rem bf2Engine.playMovie Movies\EA.bik 1
rem bf2Engine.playMovie Movies\dice.bik 1
rem bf2Engine.playMovie Movies\legal.bik 1
rem bf2Engine.playMovie Movies\intro.bik 0
rem bf2Engine.playMovie Movies\welcome.bik 0
en vervolgens kom je geen 1 server meer op omdat je files hebt aangepast....

je kunt de files gewoon weggooien of renamen in je bf2\movies dir

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Wat een ontzettend sneu stelletje zat er vanavond op de server van DJMantri.
2 van die sukkeltjes die alleen in de BlackHawk wilden stappen als 1 van hun mocht vliegen... vervolgens probeer ik bij de andere chopper in te stappen (als gunner), die ziet mij aankomen en vliegt gewoon weg (volgens mij uit dezelfde 'clan' als die andere twee zielepoten). Hoor ik nog: "I read you" (dus volgens mij zaten die op game-voice oid).

Vervolgens krijg ik nog een punish omdat 1 of andere sufkut niet uit zijn doppen kan kijken en op 1 van mijn mijnen rijdt/vliegt/loopt/whatever (en die dingen lagen echt een klere-eind uit elkaar... kortom ruimte zat om er met een bataljon tanks (tegelijk) tussendoor te kachelen).

Ik heb zelf ook een 'vergiffenis' gedaan omdat ik met mijn haastige spoed de hoek om kwam en plat gereden werd door een jeep. Hij verontschuldigde zichzelf ook nog eens...

Sorry maar hier pas ik voor... ik heb een andere leuke server gevonden waar goed in teamverband wordt gevochten en niet zo kinderachtig/-lijk wordt gereageerd.

(Die jochies van de BH waren overigens: -x-[SswL]-x- Jay en -x-[SswL]-x-Wacco. Kent iemand die hier? Of wellicht GoTters?
Jongens bedankt... jullie vergallen het spe(e)lplezier van een ander :r )

[ Voor 13% gewijzigd door MetalRush op 23-07-2005 01:50 ]

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Die snipergun van de MEC vraagt wel enige oefening: filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetalRush schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 01:39:
(Die jochies van de BH waren overigens: -x-[SswL]-x- Jay en -x-[SswL]-x-Wacco. Kent iemand die hier?
Ik zat in het andere team.. ik heb me die twee toch vaak uit die chopper geschoten.. m'n beste ronde tot nu toe.. bedankt jongens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 09:04
Epitome schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 01:59:
Hehe, kende hem al.

Hij zegt ook nog van 'hebben we hem geraakt?'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 14:28
Epitome schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 01:59:
ligt 't nou aan mij (tis laat en ik ben niet meer nuchter) maar ik zweer dat ik

'hebbie 'm?'
'hebbie 'm geraakt?'
'ja..'

hoor.

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 23:14:
[...]

Ik heb hetzelfde iemand al een oplossing gevonden ?
Bij het calibreren (options in BF) van je gashendel de andere kant op duwen dan dat je de vorige keer hebt gedaan. :P
Gasgeven in jet blijft best moeilijk aangezien hij de as in thrust en vertical takeoff power / engine brake verdeeld. Dit heeft tot gevolg dat neutraal in t midden zit hetgeen vrij lastig te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het klopt dat het nederlanders zijn. Heel vreemd maar het is waar. Dit filmpje is overigens ook al een keer gepost op geenstijl.nl .

Ik word trouwens gek van het spontaan afsluiten van BF2. Geen touw aan vast te knopen. Ik zat net heerlijk te spelen op een 64 player server met kubra Dam en zat bovenaan in de ranking met 79 punten; Klap terug in windows. Gelukkig was de match net over en tellen de puntjes, maar ik ging net zo lekker..

Ik speel overigens als terBorgh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:18

Kleintje81

Blaat

Als ze nou es zeiden: 'lekker werke' :)

Heb net flink gespeeld (ja ik weet vette addict >:) ), heb een mede Nederlander gevonden en heel de tijd met hem in de heli gezeten, we vulden elkaar echt goed aan.

Had echt dikke lol ipv dat ik weleens geirriteerd om punten zit te spelen.
Ben op de helft richting de promotie naar Corporal, kan niet wachten tot ik weer iets kan unlocken.

Kortom ben zeer blij dat ik dit spel origineel heb gekocht, alleen het werkt zo verslavend... :Y)

BF2 stats Systemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 11:08

Len

Leeg

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 02:15:
Het klopt dat het nederlanders zijn. Heel vreemd maar het is waar. Dit filmpje is overigens ook al een keer gepost op geenstijl.nl .
Nee klopt dus niet, heeft op nu.nl gestaan. En die hebben het naar een tolk gestuurt. Het is arabisch met het dialect wat in irak wordt gesproken oid.

PS. ik speel als Geit2005 :)

edit:
http://www.nu.nl/news/560...27_strijders_in_Irak.html
http://frontpage.fok.nl/nieuws/56052

[ Voor 15% gewijzigd door Len op 23-07-2005 08:21 ]

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Komt alweer een patch aan :O

Point-farming prevention - game will stop Support, Medic, and Engineer point farming exploits.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 09:01

jefjef

learning by doing

Webjunkie schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 02:11:
[...]

ligt 't nou aan mij (tis laat en ik ben niet meer nuchter) maar ik zweer dat ik

'hebbie 'm?'
'hebbie 'm geraakt?'
'ja..'

hoor.
euh niet dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb al een tijdje gezocht hoe je kanonnen af kan vuren. (artellerie) Wie kan mij dat vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
DenniZ schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 08:32:
..............
Zijn wel goede vooruitgangen lijkt me. Als ze ook echt beter werken dan die situatie die ze veranderen natuurlijk. Maar klinkt nice. Vooral dat je nu punten krijgt door arti, radar of uav post te mollen is wel leuk. Ook nice dat ze iets aan de tk's proberen te doen. Vraag me af hoe ze die dan gaan tracen?

Al met al nuttige patch lijkt het wel te worden.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 09:46:
Heb al een tijdje gezocht hoe je kanonnen af kan vuren. (artellerie) Wie kan mij dat vertellen?
[rml][ PC] Battlefield 2 - deel XII[/rml]

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat bedoelen ze hiermee?:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 10:17:

Punten verzamelen door met een groep bekende op een ranked server te gaan zitten en elkaar killen-healen-killen-healen om punten te krijgen. Zijn nog meer vormen denkbaar natuurlijk.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 10:17:

zal wel gebeuren dat ze er net zoiets van maken als met het stemmen nml dat je niet vlak achtereen die punten kunt scoren. Ik zie het al voor me dat iemand op het veld om een medic roept en dat de medic over 1 minuut pas weer kan healen.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker nuttige patch, anti-farming en punten voor arty opblazen. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 21:09

beany

Meeheheheheh

Gameplay tweaks - the way transport helicopters work will be tweaked
Ben benieuwd wat ze gaan veranderen :? Helicopters werkt toch prima zo??

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Point-farming prevention - game will stop Support, Medic, and Engineer point farming exploits.
Staat al een paar posts terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben heel erg bang voor dat anti-farming gedoe :X Ze gaan toch hopelijk geen tijdslimieten opleggen? Ik hoop dat ze een limiet stellen aan hoe vaak je 1 persoon binnen bijv een minuut mag reviven, zeg hooguit 2 keer of zelfs maar 1 keer per minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 14:24
Ik heb een vraagje, ik zat net lekker te gamen, en toen zag ik het volgende tussen de Chatbox:

Afbeeldingslocatie: http://img313.imageshack.us/img313/797/screen0222mv.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img313.imageshack.us/img313/8608/screen0234dc.th.jpg

Thanks to ImageShack for Free Image Hosting

Is dit een bericht van de server admin of....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

beany schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 11:40:
[...]

Misschien willen ze het zo aanpakken, dat er maximaal maar 1 engi tegelijk kan repairen oid. of helemaal niet meer in een helicopter. Persoonlijk zou ik dat wel fijn vinden, en wat beter voor de gameplay. Je bent namelijk praktisch onverslaanbaar in zo'n ding met wat engi's en medics, resuppliers etc.
MarkieNL schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 11:56:
Ik heb een vraagje, ik zat net lekker te gamen, en toen zag ik het volgende tussen de Chatbox:

[afbeelding]

[afbeelding]

Thanks to ImageShack for Free Image Hosting

Is dit een bericht van de server admin of....?
Lijkt er wel op, hij zegt dat hij de tickets wil veranderen...

[ Voor 39% gewijzigd door whyz op 23-07-2005 11:59 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dat lijken me alleen maar goede aanpassingen, eindelijk zien wie er bij je in een vehicle zit :) Daarnaast zijn performance improvements altijd goed natuurlijk :) Hiernaast ook punten verzamelen voor artillery wrecken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 11:52:
Ik ben heel erg bang voor dat anti-farming gedoe :X Ze gaan toch hopelijk geen tijdslimieten opleggen? Ik hoop dat ze een limiet stellen aan hoe vaak je 1 persoon binnen bijv een minuut mag reviven, zeg hooguit 2 keer of zelfs maar 1 keer per minuut.
er staat dat ze ook exploits met resupply en repair willen aanpakken.
respply farmer atm = 1 assault die smoke nades spammed. en 1 support die resupplied. elke nade = 1 supply point.
repair farmen kan ik niet echt iets voor bedenken....

wat wel goed werkt, is dat je in een blackhawk zit, en naast de punten zorg je ervoor dat de passagiers constant mines/nades ed naar beneden gooien. als er dan 1 support in de BH zit krijgt iedereen 1 punt elke keer dat hij resupplied. lekkere bonus

wat ze aan de heli veranderen zal waarschijnlijk een limiet zijn op het repairen door passagiers. enige wat er atm overpowered aan is

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

halloo..eeh, ik hebbeen vraagje..
Ik heb gisteren eindelijk mn copie van battlefield 2 gehad...

ik had dr eerst een zg probeerversie dr op...en ie vond ik zo goed, dat ik alsnog de full versie heb gekocht.

Thuis geinstalleerd alles liep normaal , spel opgestard en online gespeeld..maar....online gespeeld..?
eeh, ik heb mn cd key nergens in hoeven te typen, en toch kan ik online spelen.ook op officiele servers..
zit tegenwoordig de cd key ingebakken in het spel...(??)
of,,,ja wat?
bij welk moment van het installatie proces moet je je cd key invullen eingelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
je speelt nu online met je fake key.. zal misschien nu goed gegaanzijn, maar binnenkort krijg je wel een melding dat je key in use is.

zoek deze topics eens door, en dan kom je er wel achter dat je je key inhet register kunt veranderen

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duncan_R
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-08 12:19

Duncan_R

www.motor-forum.nl

Ga van de week een kleine lanparty hosten met een man of 4 om een avondje battlefield te spelen tegen elkaar. Nu heb ik nog een oude amd 1400 liggen om een dedicated servertje mee te bouwen. Gaat dit een beetje werken met 512 mb ram ? (volgens de summiere info in de readme wel, maar je hebt werken en werken....) En ik wil dan het veld uitbreiden met een aantal bots, 2 tegen 2 is ook zo saai. dit kon ik echter niet vinden in de help....

Over het internet spelen wil helaas niet omdat een aantal mensen een [uch]goedkope[uch] versie hebben......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:23

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Duncan_R schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 12:39:
Ga van de week een kleine lanparty hosten met een man of 4 om een avondje battlefield te spelen tegen elkaar. Nu heb ik nog een oude amd 1400 liggen om een dedicated servertje mee te bouwen. Gaat dit een beetje werken met 512 mb ram ? (volgens de summiere info in de readme wel, maar je hebt werken en werken....) En ik wil dan het veld uitbreiden met een aantal bots, 2 tegen 2 is ook zo saai. dit kon ik echter niet vinden in de help....

Over het internet spelen wil helaas niet omdat een aantal mensen een [uch]goedkope[uch] versie hebben......
mijn server, kan ongeveer 10 -11 personen aan met een beetje lag, Hij draaide trouwens de demo zonder VOIP

-pentium3 1000 EB 133mhz fsb
-256mb ECC, geregt IBM pc-100 :P
-@home breedband
-Windows 2003 server

Soms schiet de ping wel naar 1024 maar het CPU gebruikt blijft laag, dus dat zal wel aan de internet connectie van mij liggen :o

[ Voor 5% gewijzigd door Basti504 op 23-07-2005 12:51 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Basti504 schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 12:45:
[...]

mijn server, kan ongeveer 10 -11 personen aan met een beetje lag, Hij draaide trouwens de demo zonder VOIP

-@home breedband
-Windows 2003 server

Soms schiet de ping wel naar 1024 maar het CPU gebruikt blijft laag, dus dat zal wel aan de internet connectie van mij liggen :o
Yep, @home breedband geeft lang niet genoeg bandbreedte (upload) voor 10 spelers. Pings van 1024 vind ik trouwens niet "een beetje lag".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basti504 schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 12:45:
[...]

-@home breedband
-Windows 2003 server

[off-topic]Hee Basti, jij ook hier? ;) [/off-topic]

Dat geeft mij vertrouwen om server te gaan hosten met mijn config. :)

Zou ik met m'n config (zie profiel) zowel server als client kunnen werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 12:56:
[...]

[off-topic]Hee Basti, jij ook hier? ;) [/off-topic]

Dat geeft mij vertrouwen om server te gaan hosten met mijn config. :)

Zou ik met m'n config (zie profiel) zowel server als client kunnen werken?
met die bak heb je echt geen dedicated server nodig om voor 4 man te hosten....
maakt het ook een stuk makkelijker met bots, aangezien de enige manier om bots te krijgen in een MP game, zover ik weet, is om een SP game te starten en dan op IP te joinen. dus een ded. server heeft weinig nut.

ps. waarom moet je een LAN doen alleen om BF te kunnen spelen? hebben jullie het spel niet (allemaal) legaal ofzo?

[ Voor 10% gewijzigd door RocketKoen op 23-07-2005 13:01 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
beany schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 11:40:
[...]

Nou ik vind die amerikaanse blackhawk wel een beetje beter dan bv. dat ding van china.
Die guns van china zijn net klapper pistolen vergelijken met die guns van die USA blackhawk.
Dat mogen ze van mij wel tweaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duncan_R
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-08 12:19

Duncan_R

www.motor-forum.nl

RocketKoen schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 13:00:
[...]

ps. waarom moet je een LAN doen alleen om BF te kunnen spelen? hebben jullie het spel niet (allemaal) legaal ofzo?
Ik heb het spel wel legaal, iniedergeval 2 andere mensen niet .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

harryvos schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 13:21:
[...]

Nou ik vind die amerikaanse blackhawk wel een beetje beter dan bv. dat ding van china.
Die guns van china zijn net klapper pistolen vergelijken met die guns van die USA blackhawk.
Dat mogen ze van mij wel tweaken.
hmmm ik heb dat soort balance tweaks liever niet, verschil mag er wezen. Het zal wel de meest voorkomende vraag/opmerking zijn uit de gemeenschap en dan is het wel zo democratisch van dice/ea om d'r gehoor aan te geven.

Ik vind dat als er een beetje verschil zit in de kwaliteiten van wapentuig dan leert men vanzelf wel om het anders aan te pakken. De noodzaak om dan bv met china meer luchtafweer te gebruiken tegenover amerikaanse luchtmacht vind ik wel zo tof

2cent

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:48

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

net na wat gamen ging in me BFHQ in en zag dat ik 10569 punten heb, heb de game gesloten en weer ingelogd, waar is dit nog meer afhankelijk van!? ik wil promotie.. :Y)

nadat ik eens uitlogde, en weer in een game kwam, me eerste punt scoorde, promoveerde ik :7
Nu heb ik wel geen weapon unlock gekregen, of hoort dat niet bij de 10500 punten?! :? :X

[ Voor 36% gewijzigd door SAiN ONeZ op 23-07-2005 14:33 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 15:47
Hopen dat die nieuwe patch ook mijn probleem oplost. Kan de 1.00 gewoon spelen, maar met patch 1.02, die overigens zegt succesvol geinstalleerd te zijn, krijg ik na opstarten 5sec knipperend zwart scherm, en daarna weer bureaublad.

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sain onez schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 13:59:
net na wat gamen ging in me BFHQ in en zag dat ik 10569 punten heb, heb de game gesloten en weer ingelogd, waar is dit nog meer afhankelijk van!? ik wil promotie.. :Y)

nadat ik eens uitlogde, en weer in een game kwam, me eerste punt scoorde, promoveerde ik :7
Nu heb ik wel geen weapon unlock gekregen, of hoort dat niet bij de 10500 punten?! :? :X
Zucht, je bent net gepromoveerd.

Log out, log in klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
gz.
3e corporal op GoT denk ik? (epitome, ik en jij)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 15:01:
gz.
3e corporal op GoT denk ik? (epitome, ik en jij)
Ik ben ook al 4 daagjes corporal. :)

Over anderhalve week ben ik Sergeant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
bedankt voor het melden van die spelers, ik zal dr op letten
ben alleen de laatste tijd n beetje afwezig, en ik kan nog admins gebruiken dus als iemand zich aangesproken voeld kan dus weer ff een mailtje sturen naar djmantri at hotmail .com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reset de server djmantri, wanneer is multiplay.co.uk van plan de servers up te graden anar PB 1.99 ????? :( :( zeer irritant om gekicked to worden!!!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2005 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
is nu gebeurd, suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleintje81 schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 06:10:
Als ze nou es zeiden: 'lekker werke' :)
hahaha; geweldig; dit hoor ik ook steeds ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 15:13:
reset de server djmantri, wanneer is multiplay.co.uk van plan de servers up te graden anar PB 1.99 ????? :( :( zeer irritant om gekicked to worden!!!
zozo, die is pissed :X

Ik zat net in een server lekker te spelen maar er waren twee mensen van mijn team die de hele tijd op mij schoten, ik denk dat ik slachtoffer was van die red tag bug. Maar ik zei de hele tijd van 'don't shoot at me' e.d. maar vooral een bleef mij maar killen. Ik probeerde ook niet weg te rennen oid omdat je dan met 5% health ergens zit en dan ben je zo dood. Uiteindelijk stond linksboven dat ie gedisconnected was >:)

[ Voor 43% gewijzigd door fsfikke op 23-07-2005 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voip met je bemanning in je heli of voertuig zou ik ook wel fijn vinden... komt dit ook? Ik kan het nergens vinden iig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmantri schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 15:03:
ben alleen de laatste tijd n beetje afwezig, en ik kan nog admins gebruiken dus als iemand zich aangesproken voeld kan dus weer ff een mailtje sturen naar djmantri at hotmail .com
....ik heb nog iets waar je gelijk op kunt letten. Lui die de commander-status kiezen maar eigenlijk verder helemaal niets doen met die functie en 'm alleen kiezen om de 2x bonus op te strijken. Gisteren voor 't eerst meegemaakt. Eerst met een NL speler en later met een Duitser. (was niet op jouw server). Wegstemmen/mutiny lukte niet, omdat er gewoon teveel stemmen nodig zijn daarvoor.
Maar 't is wel uitermate lame als je de commander-functie kiest (krijgt) en er vervolgens niets mee doet en 't alleen beschouwt als bonus. Beide kerels lieten de functie schieten toen we in een latere ronde verloren.
Misschien een idee voor de patch: alleen de 2x bonus weggeven als iemand ook daadwerkelijk een minimum aantal minuten de UAV heeft gebruikt of i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Dat kan alleen als EA dat in de software inbakt.

(ik ben het overigens wel met je eensch... je hebt er van die lamme commanders tussenzitten :( Een commander moet niet meevechten... die moet 'delegeren' ;))

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:47

Stewie!

Keen must die!

2x bonus krijgen ze, maar ze krijgen geen punten voor hun eigen acties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-05-2021
djmantri schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 15:03:
Ik heb je al lang een mailtje gestuurd... ;)

Teamwork ftw in BF2, echt mooi om met een maat vlaggen te cappen en ondertussen op skype/etc. te lullen.

Geweldig (verslavend) spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hi ik gezien dat jullie over me gepost hebben en ik zal jullie wel ff et 1 en andere vertellen :)

1: cheaten doe ik nie

2: die knife kills kunnen.. ik ging namelijk voor de knife badge 1 ronde en kreeg na ongeveer 10 knife kills basic en veteran.. de rest van de knife kills zijn best simpel.. snipers in de rug/units in de rug

3: ik speel niet 24/7 wat de meesten denken

4: mijn hoogste score is 197 bij mijn weten.. karkand en was medic ik had veel revive's (32 mans server) ik ben een echte teamplayer en geen ego

5: ook andere maps infantry maps heb ik ook scores boven de 100

6: purple heart heb ik niet gekregen aan het begin. ik wou die gewoon aangezien ik alles wil hebben maar ga er nie special voor elke ronde alleen wanneer ik er zin in heb.

hoop dat et duidelijk is anders post maar want ik zal deze topic in de gaten gaan houden nu:)

grtz eXp.ElekTriC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
Hier hele luie mod die niet alle posts heeft gelezen (en wel de waarschuwing snapt...) maar toch.

Ooit acountje aangemaakt met de Demo beetje tijdelijke naam eventjes. Nu krijg ik die met geen mogelijkheid veranderd of een nieuwe aangemaakt.. Vanmiddag spel gekocht en dit is toch wel beetje jammer.

Iemand die weet waar ik dit wel kan vinden/doen of wat dan ook?

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetalRush schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 16:01:
Dat kan alleen als EA dat in de software inbakt.

(ik ben het overigens wel met je eensch... je hebt er van die lamme commanders tussenzitten :( Een commander moet niet meevechten... die moet 'delegeren' ;))
Als commander geef ik geen opdrachten, ik laat de teams zelf hun flag aanvallen bepalen. Ik probeer wel steeds de groepen constant te voorzien van uav en supplies. Als ze net een flag hebben gecapt laat ik altijd standaard een een supplycrate vallen. Artillery doe ik op aanvraag, of er moet in een keer een hele zooi spawnen bij 1 vlag.
Ik meld ook als er troepen in beweging zijn, die een seconde of 20 in ieder zijn map blijft knipperen. Meestal ben ik dan enigeer en probeer zelf alle commander equipment te repareren.
Ik moet zeggen dat die tacktiek aardig werkt.
Meestal zit ik op clanservers dus dan hoef ik niet te vertellen wat ze moeten doen. Dat regelt de squadleader zelf wel.

Het ergste vind ik commanders die meevechten , en de functie alleen voor hun eigen voordeel gebruiken en ten niet goede van het hele team. of gewoon totaal niet luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
bjck schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 16:42:
Hier hele luie mod die niet alle posts heeft gelezen (en wel de waarschuwing snapt...) maar toch.

Ooit acountje aangemaakt met de Demo beetje tijdelijke naam eventjes. Nu krijg ik die met geen mogelijkheid veranderd of een nieuwe aangemaakt.. Vanmiddag spel gekocht en dit is toch wel beetje jammer.

Iemand die weet waar ik dit wel kan vinden/doen of wat dan ook?
Retrieve account (data) ofzo, weet 't niet precies, maar dat kan bij 't inlog scherm.
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 16:35:
hi ik gezien dat jullie over me gepost hebben en ik zal jullie wel ff et 1 en andere vertellen :)

1: cheaten doe ik nie

2: die knife kills kunnen.. ik ging namelijk voor de knife badge 1 ronde en kreeg na ongeveer 10 knife kills basic en veteran.. de rest van de knife kills zijn best simpel.. snipers in de rug/units in de rug

3: ik speel niet 24/7 wat de meesten denken

4: mijn hoogste score is 197 bij mijn weten.. karkand en was medic ik had veel revive's (32 mans server) ik ben een echte teamplayer en geen ego

5: ook andere maps infantry maps heb ik ook scores boven de 100

6: purple heart heb ik niet gekregen aan het begin. ik wou die gewoon aangezien ik alles wil hebben maar ga er nie special voor elke ronde alleen wanneer ik er zin in heb.

hoop dat et duidelijk is anders post maar want ik zal deze topic in de gaten gaan houden nu:)

grtz eXp.ElekTriC
CHEATER, HACKZOR! OMG WTF LOL! ;)

Nee, je bakt er best wel wat van tbh. Kan je me ff wat leren? :P

[ Voor 50% gewijzigd door Kiev op 23-07-2005 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
of die in een helicopter springen zodat ze niet kunnen commanden (ook zo irri)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als medic moet je gewoon niet op je eigen leven letten et gaat namelijk om je teammates probeer die gewoon te reviven heal je zelf dan pas als je iemand gerevived hebt.. tenzij je natuurlijk zelf bijna dood bent want dan gaat je eigen leven voor dat van de ander :)

tanks zijn ook erg handig op sommige maps zelfde geldt voor planes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:28
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 15:02:
[...]

Ik ben ook al 4 daagjes corporal. :)

Over anderhalve week ben ik Sergeant.
heeee..

ikke ben ook al een paar dagen corporal hoor :)
duurt nog wel een paar weken / maanden voor ik sarge ben..... mss toch es ziek melden op het werk? })

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over weekje hoop ik staff sergeant te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 17:08:
_/-\o_

Ik hoop niet jou tegen te komen als tegenstander NR.1

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezo
  • Laatst online: 13-09 02:13
Ik moet effe zeggen, de pol werkt denk ik alleen voor NL?
"
Er ging iets niet goed: rstr niet gevonden of ip klopt niet.

NIET VALSSPELEN!!"

En heb nog nooit gestemd, en heb dit al eerder eens ergens gehad!
Jammer...

Mijn Specs: AMD Thunderbird 850; Asus V7700 Deluxe+Oxygen 1600 SW; 640 mb SDram; 16xdvd speler;32x12x40 Rewriter; 10Mbps Ethernet Adapter; Cordless Desktop; 17,3 TFT Silicon Graphics Flatpanel; 80gig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://poll.dezeserver.nl/index.cgi bootz anders ff mailen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 15:45:
[...]

....ik heb nog iets waar je gelijk op kunt letten. Lui die de commander-status kiezen maar eigenlijk verder helemaal niets doen met die functie en 'm alleen kiezen om de 2x bonus op te strijken. Gisteren voor 't eerst meegemaakt. Eerst met een NL speler en later met een Duitser. (was niet op jouw server). Wegstemmen/mutiny lukte niet, omdat er gewoon teveel stemmen nodig zijn daarvoor.
Maar 't is wel uitermate lame als je de commander-functie kiest (krijgt) en er vervolgens niets mee doet en 't alleen beschouwt als bonus. Beide kerels lieten de functie schieten toen we in een latere ronde verloren.
Misschien een idee voor de patch: alleen de 2x bonus weggeven als iemand ook daadwerkelijk een minimum aantal minuten de UAV heeft gebruikt of i.d.
Mja, ik snap het probleem.
Maar een ronde wordt ook niet altijd gewonnen omdat de commander goed is.
Als ik zelf commander ben dan gebruik ik me artillerie niet altijd, UAV natuurlijk wel.
De bonus is vet, maar je krijgt gelukkig geen bonus voor de combat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 17:08:
Die van 25.000 punten voor staff sergeant haal je toch makkelijk in twee en halve week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauwwie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-07 13:07
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 16:54:
[...]

Als commander geef ik geen opdrachten, ik laat de teams zelf hun flag aanvallen bepalen. Ik probeer wel steeds de groepen constant te voorzien van uav en supplies. Als ze net een flag hebben gecapt laat ik altijd standaard een een supplycrate vallen. Artillery doe ik op aanvraag, of er moet in een keer een hele zooi spawnen bij 1 vlag.
Ik meld ook als er troepen in beweging zijn, die een seconde of 20 in ieder zijn map blijft knipperen. Meestal ben ik dan enigeer en probeer zelf alle commander equipment te repareren.
Ik moet zeggen dat die tacktiek aardig werkt.
Meestal zit ik op clanservers dus dan hoef ik niet te vertellen wat ze moeten doen. Dat regelt de squadleader zelf wel.

Het ergste vind ik commanders die meevechten , en de functie alleen voor hun eigen voordeel gebruiken en ten niet goede van het hele team. of gewoon totaal niet luisteren.
Je hebt als team eigenlijk al verloren als je geen commander hebt die de UAV/supplys en arti's gebruikt.

Als ik commander speel dan geef ik de teams wel opdrachten. Meestal komen ze die wel na, of geeft de squad leader vrij snel een "Nee" terug. Maar als squads merken dat je ook echt helpt dan volgen ze je orders vaak op. Geef ze echter duidelijke taken en geef ze pas een nieuwe als ze die af hebben.

Nog enige commander hints&tips (al zijn de meeste een open deur):
  • Scan je rot! Zodra het beschikbaar is gebruik je de scan. Stel je tactiek aan op de bewegingen van de vijand die alleen jij kan zien,
  • Je hebt de mogelijkheid om in je map met je rechtermuisknop vijanden (lees snipers, tanks etc.) aan te wijzen en te keizen voor "Spotted". Iedereen in de buurt zal dan de locatie zien op zijn mini map. Hierdoor hoef je niet een hele UAV te gebruiken om een enemy te laten ontdekken,
  • Gebruik je UAV daar waar je squads gaan aanvallen (door jou aangestuurd of niet),
  • Over Artillery is al veel gezegd, mee oppassen dus. Maar de vijand is echt niet blij als je hun basis bombardeerd. Het valt mij ook op dat er vaak een paar vijandige campers net buiten hun eigen vlag blijven, ideaal om ook die eens een warm onthaal te geven en toch de niet zulke snuggere types in je eigen team een kans te geven om artillery te ontlopen. Let hierbij ook op je timing tussen afvuren en het daadwerkelijke bombardement,
  • Bij een aanval gebruik je de artillery net niet achter de vijand zodat ze meer dekking zoeken en minder aandacht hebben voor je aanstormende teamleden,
  • Drop ook eens ongevraagd een supply bij teamleden in nood!
  • Verplaats je zelf regelmatig zodat de vijandige commander je niet zo makkelijk ziet.
  • Mocht je tijdens het scannen een vijand op steeds op dezelfde plek zien zitten is het een grote kans dat dit de vijandige commander is, spot hem dan of geef heem warm onthaal met je arti.
Als iemand nog meer tips heeft dan hoor ik ze graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InterRubke
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-06 23:15
en vervolgens kom je geen 1 server meer op omdat je files hebt aangepast....

je kunt de files gewoon weggooien of renamen in je bf2\movies dir
uhm ja.. :'( jammer dan

on the 8th day god started debugging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:08

ko9

wauwwie schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 17:46:
[...]

• Mocht je tijdens het scannen een vijand op steeds op dezelfde plek zien zitten is het een grote kans dat dit de vijandige commander is, spot hem dan of geef heem warm onthaal met je arti.
[/list]

Mwah, vind het meestal leuker om in en vliegtuig te stappen en die commander ff aan mn mes te rijgen, meestal zit zo'n commander constant in zn commander-scherm en ziet ie je toch niet aan komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
nou weet ik niet of de admins van mijn server hun mail eerder lezen dan dat ze hier komen (ik iig niet :P) maar dat moeten ze ff doen, als dat niet aangekomen is moet je ff gaan naar het forum op mijn website

ff een globale mededeling, ik heb weer een paar admins drbij... (totaal nu 6) kunnen dr nog wel wat bij, dus mail gerust)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 15:14
wauwwie schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 17:46:
[...]

Je hebt als team eigenlijk al verloren als je geen commander hebt die de UAV/supplys en arti's gebruikt.

Als ik commander speel dan geef ik de teams wel opdrachten. Meestal komen ze die wel na, of geeft de squad leader vrij snel een "Nee" terug. Maar als squads merken dat je ook echt helpt dan volgen ze je orders vaak op. Geef ze echter duidelijke taken en geef ze pas een nieuwe als ze die af hebben.

Nog enige commander hints&tips (al zijn de meeste een open deur):
  • Scan je rot! Zodra het beschikbaar is gebruik je de scan. Stel je tactiek aan op de bewegingen van de vijand die alleen jij kan zien,
  • Je hebt de mogelijkheid om in je map met je rechtermuisknop vijanden (lees snipers, tanks etc.) aan te wijzen en te keizen voor "Spotted". Iedereen in de buurt zal dan de locatie zien op zijn mini map. Hierdoor hoef je niet een hele UAV te gebruiken om een enemy te laten ontdekken,
  • Gebruik je UAV daar waar je squads gaan aanvallen (door jou aangestuurd of niet),
  • Over Artillery is al veel gezegd, mee oppassen dus. Maar de vijand is echt niet blij als je hun basis bombardeerd. Het valt mij ook op dat er vaak een paar vijandige campers net buiten hun eigen vlag blijven, ideaal om ook die eens een warm onthaal te geven en toch de niet zulke snuggere types in je eigen team een kans te geven om artillery te ontlopen. Let hierbij ook op je timing tussen afvuren en het daadwerkelijke bombardement,
  • Bij een aanval gebruik je de artillery net niet achter de vijand zodat ze meer dekking zoeken en minder aandacht hebben voor je aanstormende teamleden,
  • Drop ook eens ongevraagd een supply bij teamleden in nood!
  • Verplaats je zelf regelmatig zodat de vijandige commander je niet zo makkelijk ziet.
Dit zijn precies de punten waar ik ook altijd aan denk. Alleen irriteer ik me eraan wanneer er andere commander zijn dat ik mooi supplies krijg wanneer ik erom vraag tewijl deze wel beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een lijst met alle medailles en ribbons en wat je daarvoor moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 22:08
Ik heb gisteren bf geinstalleerd maar het duurt erg lang voordat ik kan connecten met de server. ik krijg daarna deze error: "Server requires Unmodified Content". Ik weet niet of dit komt omdat ik de patch niet heb geinstalleerd of dat er iets anders fout is. Nou heb ik op google gezocht en kreeg toen niet echt iets duidelijks eruit. Iemand die weet waar het aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amai, dit topic gaat hard !!

Eindelijk terug na een weekje vakantie ... tijd om er weer in te vliegen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 20:02:
Amai, dit topic gaat hard !!

Eindelijk terug na een weekje vakantie ... tijd om er weer in te vliegen _/-\o_
Dan heb je zo'n drie topics om door te lezen. ;)

En wat is de meritorious ribbon? Die heb ik verdiend maar weet niet of dat wel goed is. :')
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eerst zoeken, dan vragen