[PC] Battlefield 2 - deel XII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.812 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 09:14
Wat ik overigens wel typisch vind: waarom locken Stingers wel op heli's, maar niet op tanks? Geeft een heli een hogere heat-signature af dan een tank? Lijkt me toch niet, helemaal niet als een tank net geschoten heeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:18:
[...]

Maar vriendelijke mijnen volop in toegangs -en uitgangswegen leggen van bases is ook erg dom hoor. Dan vragen ze er gewoon om!
Daarom zijn het ook vriendelijke mijnen. Die vragen eerst heel beleefd of ze mogen ontploffen. ;) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey peepz,

Hebben andere mensen ook dat het "stemmen geluid" gaat schokken waneer je de geluids setting op Hardware zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blacksnak schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:21:
[...]

Daarom zijn het ook vriendelijke mijnen. Die vragen eerst heel beleefd of ze mogen ontploffen. ;) 8)7
Jah, anders zie je toch geen doodshoofdje erbij? ze hadden beter een parkeerplaats icoon kunnen maken ipv dat doodshoofdje.
Afbeeldingslocatie: http://www.mcrz.nl/wimages/parkeerbord.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:24:
Hey peepz,

Hebben andere mensen ook dat het "stemmen geluid" gaat schokken waneer je de geluids setting op Hardware zet?
Ik heb wel dat als ik de EAX van me geluid aanvink in de options alles veel meer gaat schokken in je begin van een map dan wanneer ik me EAX uit heb staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me al een ongeluk gezocht maar ik ben blijkbaar steke blind of het staat er niet.

Als ik bf2 speel dan kan iemand op mijn lan mijn game joinen. erg geinig, dan heb je dus een aantal echte spelers en de standaard bots.

Maar als ik dan over internet wil doen dan moet ik poorten openzetten. Ik heb devolgende poorten opengezet in m'n firewall en via nat naar mijn pc toegewezen:

UDP ports:
27900
29900
29910
27901
55123
55124
55215
16567
1500-4999

TCP ports:
80
29900
29901
29920
28910
4711

Is er iemand die wel thuis een game kan hosten voor spelers over internet?
Zo ja, wat heb je daarvoor gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:02

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

rac-on schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:09:
[...]

dit bedoel je neem ik aan?
en ik speel niet zozeer voor de punten (zowiezo demo, maar anders zou ik het ook niet doen) maar om te winnen. Vijandige basis binnen sneaken als specops vin'k een van de gaafste dingen om te doen :D
Nee, dat bedoel ik niet. Als iemand van je eigen team over jou mijn rijdt hoor je een tk te krijgen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had trouwens op de Gulf of Oman bij het Hotel in aanbouw met lege zwembad een Blackhawk flink beschadigd met Eryx; gasten bailen uit voor het ding ontploft, komen in het lege zwembad terecht; denken veilig te zijn, willen eruit klimmen, maar de Blackhawk moest ook nog naar beneden komen. Precies in het lege zwembad. 2 kills voor mij !

k heb zelden zo'n lol gehad :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2005 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
Nevels schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 21:44:
Waarschijnlijk heb je gewoon doorgespeeld na de 1000 punten toen je gepromoveerd was en die punten die je later nog erbij verdiende heb je later bij de volgende login er ook bijgekregen, Denk ik tenminste!

[...]

Welke setting zou een 6800 GT en de rest van mijn systeem moeten kunnen draaien bij BF2, Dacht toch alles wel highbehalve dynamic spul enzo?
Ik zie ook bij heel veel topics dat ze ook af 8x hebben ofzo maar ik kan geen af vinden in opties van dat spel, ? ( Alleen in mijn stuurprogramma van mijn videokaart )
Ik heb op Totalbf2 forum gelezen dat iemand ook een amd64 3200 had, net als wij 2en, en die installeerde Windows 64bit en dit scheen HEEEL erg te helpen.
Blijkbaar is er een bug met windows xp/BF2 icm AMD 64 3200...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:29:
[...]
Nee, dat bedoel ik niet. Als iemand van je eigen team over jou mijn rijdt hoor je een tk te krijgen.
waarom? Iedereen kan toch zien dat ze daar liggen? Dan ga je er toch niet overheen rijden? eigen schuld, dikke bult.. Dat is wat je zelf ook zegt:
"Je kunt ze erg duidelijk zien liggen namelijk"

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
Hidde schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:36:
[...]

Ik heb op Totalbf2 forum gelezen dat iemand ook een amd64 3200 had, net als wij 2en, en die installeerde Windows 64bit en dit scheen HEEEL erg te helpen.
Blijkbaar is er een bug met windows xp/BF2 icm AMD 64 3200...
ik heb ook een 3200 en xp...draait perfect....zie ook niet wat dat met elkaar te maken heeft !

dit gelezen ?. BF2 te snel op XP64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:18:
[...]

Maar vriendelijke mijnen volop in toegangs -en uitgangswegen leggen van bases is ook erg dom hoor. Dan vragen ze er gewoon om!
in een boom komen nu eenmaal geen tanks....
waar wil je mijnen dan neerleggen? in de homebase van de nmy?
mensen moeten niet zo achterlijk zijn om over de mijnen heen te rijden.... elke basis heeft 3 of 4 mogenlijkheden om er met een tank/apc of jeep uit te komen.

en als je een serieuze tank/apc gebruiker bent, dan ben je ook engineer, en kun je de mijnen die in de weg liggen opruimen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
rac-on schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:42:
[...]

waarom? Iedereen kan toch zien dat ze daar liggen? Dan ga je er toch niet overheen rijden? eigen schuld, dikke bult.. Dat is wat je zelf ook zegt:
"Je kunt ze erg duidelijk zien liggen namelijk"
Als je teammate (per ongeluk) een keer op Alt heeft gedrukt, dan zijn ze helemaal niet meer zo duidelijk.

Als je geen TK zou krijgen als teammates over je mijnen rijden, zou elke weg vol met mijnen liggen!! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Epitome schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:47:
[...]

Als je teammate (per ongeluk) een keer op Alt heeft gedrukt, dan zijn ze helemaal niet meer zo duidelijk.

Als je geen TK zou krijgen als teammates over je mijnen rijden, zou elke weg vol met mijnen liggen!! :X
Inderdaad, daarom dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-07 13:37

riffey#4

aka Beever#4

Epitome schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:47:
[...]

Niet mee eens, als je zelf over een friendly mine heen rijdt moet je gestraft worden, en niet de engineer.
Ik ga als engineer al niet eens meer een CP verdedigen met mijnen, omdat IK daar voor gestraft word, en ook nog 's gepunished.
Het beste wapen van een engineer zijn de mijnen. Repareren levert nauwelijks iets op, en de kans dat je wordt overreden door het voertuig dat je repareert is ook nog eens veels te groot. Een tank hoeft maar een graadje te draaien en je bent al dood.
Zonder TKs zouden er veel meer engineers verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
dus wat je zegt is dat de hele mijnen maar gewoon uit het spel moeten, want het is de verantwoordelijkheid van de engineer om te zorgen dat er niemand overheen loop? Wat moetie doen, er naast blijven staan of zo en ze aanwijzen?
imho is het de verantwoordelijkheid van de speler om op te letten waar ie loopt/rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi mensen, gisteren heb ik dit spel gekocht en het ziet er allemaal heel vet uit! Echter ik wordt steeds gekickt van punkbuster servers echt zwaar irritant. Nu heb ik dus op de punbuster site precies gedaan wat er staat ( files vervangen punkbuster.exe ofzo er opgezet en het via opdracht promt laten updaten poorten geforward in de router en de firewall uit gezet ) maar ik wordt nog steeds gekicked! Please help me want ik loop nu ongeveer te schuimbekken van woede.

ps: ik krijg het bericht dat mijn versie out of date is terwijl ik echt alles geupdate heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

rac-on schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:58:
dus wat je zegt is dat de hele mijnen maar gewoon uit het spel moeten, want het is de verantwoordelijkheid van de engineer om te zorgen dat er niemand overheen loop?
Nee, dat zeg ik helemaal niet. Je hoeft mijn woorden niet te verdraaien hoor. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:19:
[...]

Stingers zijn nauwelijks effectief meer tegen helicopters, laat staan vliegtuigen van deze tijd. Maar een spel hoeft natuurlijk niet accuraat te zijn, zolang het maar gebalanceerd blijft ;)
Nou weet ik niet precies waar je op doelt qua effectiviteit, maar de heat-signature van huidige vliegtuigen zoals de F-22 of een helicopter zoals de SuperCobra is vele malen groter dan hun radar-signature. In vergelijking (ietwat abstract); een F-22 zie je op een radar zo groot als een huismus die een flinke barbecue meezeult. Buiten de snelheid en wendbaarheid van een voertuig, heb je meer kans op een goed schot met heat-seekers (zoals de Stinger) in vergelijking met een radar-signature-seeker.

En dan op het spel bekeken; de MEC/China-vlieg-spullen zijn ietwat verouderd en hebben wel degelijk een signature waar je tegenwoordig in Amerika hard om moet lachen. Maar ook een gemiddelde Amerikaanse helikopter is voorzien van twin-turbines en is zeeer goed te zien met een heat-view.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

eborn schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:20:
Wat ik overigens wel typisch vind: waarom locken Stingers wel op heli's, maar niet op tanks? Geeft een heli een hogere heat-signature af dan een tank? Lijkt me toch niet, helemaal niet als een tank net geschoten heeft :+
Een tank rijdt te laag; daar is de Stinger niet voor gemaakt om op minder dan (ik dacht) 50m te opereren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stingers doen het prima. knal vaak zat een black hawk met 6 man uit de lucht:)
tis aleen een juiste timing zoeken en wachten tot ie ze flairs heeft gedump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bogaards
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:24:
Hey peepz,

Ik heb hetzelfde probleem met mijn Audigy LS. Ik heb de 'nieuwste' drivers geïnstalleerd (en die zij alweer ruim een jaar oud), maar inderdaad: de stemmen klinken voor geen meter, de rest van het geluid is perfect.

Voorlopig draai ik dus maar op software mode..... Hoop dat het een bug is en dat het nog gepatched gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 12:04:
stingers doen het prima. knal vaak zat een black hawk met 6 man uit de lucht:)
tis aleen een juiste timing zoeken en wachten tot ie ze flairs heeft gedump.
Het zijn flares (kijk maar)... 8) Of heb jij een Blackhawk gezien met 6 man erin die allemaal van dat tiener-leesvoer moest dumpen?? 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 22-07-2005 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Ik denk dat ik hem zo ook maar eens ga halen... :)
Heb de demo gespeeld en het ziet er best vet uit, alleen het draaid niet echt super soepel bij mij maar ja. (p4 2.8 ghz radeon 9800 pro, 1gb ram)
Moet denk ik ook weer eens nodig reinstallen...

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
Waarom nou toch weer?

Waarom brengt EA een gouden titel als Battlefield uit met een aantal irritante bugs (die je tijdens tests echt wel merkt!) en een hele makkelijke manier van cheaten? Bugs met patchen, oke kan gebeuren, is ook snel gefixed! Bug met videokaarten, artifacts na een tijdje spelen, 1x alt-tab en je bent er vanaf, oke kan ook nog een keer!
Maar punkbuster die je om een vage reden kicked of mensen die hebben uitgevonden dat je met een aantal clanleden tch best aardig snel die ladder kan bestormen is toch niet leuk meer!
Hebben ze bij EA zo'n supertitel als Battlefield krijg je dit weer! Net als bij C&C Generals en Need for Speed is ook hier het online gebeuren weer achtergesteld. Ze kunnen met hun bedrijf alles en iedereen van de kaart vegen wat games betreft als ze net iets meer en iets langer bezig zijn met testen. Gelukkig doen ze dit (nog) niet en is er nog sprake van een 'eerlijke' concurrentie in de gamesindustrie! :P

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
FireFoz schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 12:14:
Ik denk dat ik hem zo ook maar eens ga halen... :)
Heb de demo gespeeld en het ziet er best vet uit, alleen het draaid niet echt super soepel bij mij maar ja. (p4 2.8 ghz radeon 9800 pro, 1gb ram)
Moet denk ik ook weer eens nodig reinstallen...
daarmee kan je aardig spelen hoor (nee niet op hoogste settings nee) maar met ander vidkaartje er in moet het wel lukken :P

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
rac-on schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:58:
dus wat je zegt is dat de hele mijnen maar gewoon uit het spel moeten, want het is de verantwoordelijkheid van de engineer om te zorgen dat er niemand overheen loop? Wat moetie doen, er naast blijven staan of zo en ze aanwijzen?
imho is het de verantwoordelijkheid van de speler om op te letten waar ie loopt/rijdt.
Ze moeten zeker niet uit het spel, maar het is echt wel de verantwoordelijkheid van de engineer waar hij zijn mijnen neerlegt. Als degene die erover rijdt alleen nadeel ervan heeft, zou elke weg vol liggen met mijnen en zouden tanks sommige plekken niet kunnen verlaten als ze zelf geen engineer waren of er geen in de buurt was.

Met elk wapen is het de verantwoordelijkheid van degene die het gebruikt. Wanneer een teammate wordt neergeschoten en je ziet dat, je gaat meteen liggen schieten op die enemy. Er komt doodleuk een medic de aangeschoten teammate reviven terwijl je nog op die enemy schiet, komt er een kogel in de kop van die friendly medic. Erg vervelend, maar zeker ook de schuld van degene die het wapen gebruikt, dus hier ook een TK.

Zo ook met luchtafweer, als je geen lock hebt, kun maar beter niet schieten voor hetzelfde geld schiet je een volle friendly chopper neer.

Het verplicht gewoon degene die het wapen gebruikt eerst goed na te denken of hij daarmee geen friendlies schade toebrengt. Er zijn natuurlijk altijd mensen die er misbruik van moeten maken of niet goed nadenken of het spel helemaal niet snappen, maar over het algemeen is het zo als je rekening houdt met teammates, zij dat ook met jou doen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
Tips m.b.t. instellingen in BF2:

http://www.tweakguides.com/BF2_1.html

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Epitome schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 12:21:
[...]
Zo ook met luchtafweer, als je geen lock hebt, kun maar beter niet schieten voor hetzelfde geld schiet je een volle friendly chopper neer.
Ookal heb je een LOCK met die stingers, als de helicopter hem weet te ontwijken. Zal die stinger raket de eerste heatsource die die ziet proberen te raken. Is me wel eens voorgekomen op dalian plant, wilde ik de cobra kapot schieten die weet hem net te ontwijken. En flop duikt daar ff een friendly chopper op :X whopa 2 Tk's. Sinsdien, kijk ik maar eerst even op de minimap of er geen teammates in de buurt rondvliegen. Dan nog heb je geen zekerheid, want die stingers kunnen behoorlijk ver komen :P

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
Mr. Detonator schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:43:
[...]

ik heb ook een 3200 en xp...draait perfect....zie ook niet wat dat met elkaar te maken heeft !

dit gelezen ?. BF2 te snel op XP64
Wat voor core en socket heb je? ik heb een winchester s939...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Na de problemen net met de account server worden mijn stats de laatste paar potjes ook niet meer geupdate. Hopelijk fixen ze dat snel. Ik moet wel zeggen dat er redelijk vaak (= te vaak) problemen zijn op dat vlak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ook geen problemen met amd64 heb een 3500 met 2gig mem samen met asus V9999Ultra kaart werkt als een zonnetje met BF2

/mamoman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

tja op www.bf2news.nl valt nu te lezen dat de beta uit is van de editor en dat Planet Combat de deal heeft gesloten om ea, zboards en nvidia ranked servers mogen hosten :). Sweet. Meer werk voor ikke :) lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Even 2 vraagjes:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/wjnijhof/bf2/Afbeelding1.jpg

Als je bommen gaat gooien met een vliegtuig. Komen de bommen dan terecht op de bovenkant van dat verticale streepje, de onderkant, het middengedeelte of gewoon ergens op dat streepje.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/wjnijhof/bf2/Afbeelding2.jpg

Wat betekenen die balkjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09 20:45
Ik weet niet wat er gister avond op DJMantri's server gebeurt is, maar ik vond een zeker BBQ4U team niet echt heel vriendelijk. Toen miste ik de adjes wel ff :P

Als ze nou zo mans waren geweest om eventjes langs te komen, konden we het eventjes gezellig bespreken bij een kopje koffie :P Maarja...

Als ik AA op 6x zet, zal ik dat dan merken qua performance? Kost het mij veel resources als RAM en CPU? Of is het een GPU truukje?

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
Hidde schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 13:05:
[...]

Wat voor core en socket heb je? ik heb een winchester s939...
ja..heb ik ook, daar ligt 't dus niet aan :)

[ Voor 8% gewijzigd door Mr. Detonator op 22-07-2005 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 16:26
OCTheEagle schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 13:25:
Even 2 vraagjes:

[afbeelding]

Als je bommen gaat gooien met een vliegtuig. Komen de bommen dan terecht op de bovenkant van dat verticale streepje, de onderkant, het middengedeelte of gewoon ergens op dat streepje.

[afbeelding]

Antwoord op je 2de vraag : die balkjes betekenen hoe lang je kan sprinten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

de eerste vraag kan ik je beantwoorden ja...
maar ook niet precies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 17:26

Convoy

g44p

OCTheEagle schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 13:25:
Even 2 vraagjes:

[afbeelding]

[afbeelding]

antwoord op je eerste vraag: de onderkant in het midden ;) kwestie van goed time'en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-09 10:05

Ikke!

aka Netfinity

Het ligt er denk ik toch ook aan hoe hard en hoe hoog en onder welke hoek je vliegt.

Klik mee voor GoT!........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ikke! schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 13:46:
Het ligt er denk ik toch ook aan hoe hard en hoe hoog en onder welke hoek je vliegt.
Dat weet ik wel zeker. Ik kan zo genoeg voorbeelden bedenken waarin het sowieoso niet werkt. Ik vraag me dan ook af of die indicators daar daadwerkelijk voor zijn en als dat zo is, welke snelheid enz. je dan moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mysteryman
  • Laatst online: 22:14

Mysteryman

kan jij wat ik kan...

weet iemand ook wat de beste snelheid en hoogte is om bommen te droppen want ik ga altijd OF ver over mijn doel heen, of ik klap linea recta neer omdat ik te langzaam ga...

Everybody happy??? I soon change that here we go...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 12:37
JorisdeKloris schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 13:29:
Ik weet niet wat er gister avond op DJMantri's server gebeurt is, maar ik vond een zeker BBQ4U team niet echt heel vriendelijk. Toen miste ik de adjes wel ff :P

Als ze nou zo mans waren geweest om eventjes langs te komen, konden we het eventjes gezellig bespreken bij een kopje koffie :P Maarja...

Als ik AA op 6x zet, zal ik dat dan merken qua performance? Kost het mij veel resources als RAM en CPU? Of is het een GPU truukje?
ik ook niet, moest werken ;)
Maar die bbqq4u zijn nooit echt aardig. Maar spelen wel altijd erg goed, af en toe een spatje, maar dat zijn geen redenen om iemand te kicken natuurlijk, je kan er hoogstens wat van zeggen.
Plus, ik ben allang blij dat ze niet medic cheaten, dus dat geeft ze wat credit bij mij ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Schuey op 22-07-2005 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
JorisdeKloris schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 13:29:

idd. Hoeveel adjes zijn er eigenlijk op Djmantri's server? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:59:
Hoi mensen, gisteren heb ik dit spel gekocht en het ziet er allemaal heel vet uit! Echter ik wordt steeds gekickt van punkbuster servers echt zwaar irritant. Nu heb ik dus op de punbuster site precies gedaan wat er staat ( files vervangen punkbuster.exe ofzo er opgezet en het via opdracht promt laten updaten poorten geforward in de router en de firewall uit gezet ) maar ik wordt nog steeds gekicked! Please help me want ik loop nu ongeveer te schuimbekken van woede.

ps: ik krijg het bericht dat mijn versie out of date is terwijl ik echt alles geupdate heb.
Je kan punkbuster semi handmatig updaten met PBsec.htm, deze werkt vaak niet goed.
Je kan PB ook totaal handmatig updaten.

Download deze 2 HTM files (rechtermuis save as) in de BF2/PB/ htm folder
# PB Client v1.198 for Win32 Filename: wc001198.htm
# PB ClientA v1310 for Win32 Filename: wa001310.htm

Evenbalance

Probeer maar eens, bij mij werkte het wel op deze manier

/edit
JimmyWoo schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:41:
Weet iemand hoe je de kit van iemand kan 'oppakken/overnemen'?

Werd laatst namelijk neergeschoten, en toen pakte die gozer naast mij m'n kit op (ik was medic), en revivede mij. Vervolgens kreeg ik zijn kit ervoor in de plaats (spec ops unlocked gun).

Iemand?
Dat kan, maar volgens mij raak je de unlockte gun van die andere gast weer kwijt als je dood gaat of opnieuw spawnt. Met G wissel je van kit.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2005 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 16-09 12:37
Ozxobez schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:39:
[...]

idd. Hoeveel adjes zijn er eigenlijk op Djmantri's server? :?
3 a 4 in totaal :)
maar dat is nog geen week zo, moet dus nog ff goed georganiseerd worden, zodat er zovaak mogelijk een admin online is, ik ga maar weer eens aan de slag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyWoo
  • Laatst online: 17-08 20:32

JimmyWoo

sambalbij?

Werd laatst namelijk neergeschoten, en toen pakte die gozer naast mij m'n kit op (ik was medic), en revivede mij. Vervolgens kreeg ik zijn kit ervoor in de plaats (spec ops unlocked gun).

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
JimmyWoo schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:41:

Iemand?
met de g, staat in de handleiding
edit: en ook onder settings -> controls
edit 2: en op google

en dat fenomeen dat je een andere kit krijgt als je gerevived bent ken ik idd, dat is een beetje vaag. Ik denk dat als iemand jouw kit oppakt, dat je een random kit krijgt of zo :? of een kit die het dichtstbij op de grond ligt

[ Voor 46% gewijzigd door Rac-On op 22-07-2005 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:47

Stewie!

Keen must die!

Dit valt onder spam. Je bent er namelijk bij gebaat.

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2005 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyWoo
  • Laatst online: 17-08 20:32

JimmyWoo

sambalbij?

rac-on schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:43:
[...]

met de g, staat in de handleiding
edit: en ook onder settings -> controls
edit 2: en op google

en dat fenomeen dat je een andere kit krijgt als je gerevived bent ken ik idd, dat is een beetje vaag. Ik denk dat als iemand jouw kit oppakt, dat je een random kit krijgt of zo :? of een kit die het dichtstbij op de grond ligt
hmmz, ik zal wel bijziend en scheel zijn B)
Anyways, thanks :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
nicee damorpheus
als mn contract afgelopen is dan kom ik er 1 daar bestellen!!! (NL servers gaan voor UK servers :D)
al moet ik zeggen dat mpuk niet slecht is hoor maar jullie zijn een eurotje of 10 ofzo goedkoper

btw ik krijg het maar niet voor mekaar om te werken met voten (behalve punishen dat werkt wel maar da doe ik toch bijna nooit :Y) )

het probleem is dat ik die balk niet naar beneden krijg met dat pijltje, ik kan wel die serverinfo bekijken als ik op dat witte pijltje klik maar bij dat votebalkje gebeurt er niets :S, iemand hulp?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Congrats, en de prijzen zien er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Join the club.. Wij van planet combat staan op de EA site aangekondiged .. Beat that lol

Ach, hoe meer ranked servers des te beter voor de community..........

http://www.bf2rankedservers.com/ ook hier zojuist Forum Admin geworden.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

djmantri schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:54:
nicee damorpheus
als mn contract afgelopen is dan kom ik er 1 daar bestellen!!! (NL servers gaan voor UK servers :D)
al moet ik zeggen dat mpuk niet slecht is hoor maar jullie zijn een eurotje of 10 ofzo goedkoper
jep en omdat je van EA moet kunnen wisselen tussen public en private doen we ook nog bij elke public een warserver erbij O-)
btw ik krijg het maar niet voor mekaar om te werken met voten (behalve punishen dat werkt wel maar da doe ik toch bijna nooit :Y) )

het probleem is dat ik die balk niet naar beneden krijg met dat pijltje, ik kan wel die serverinfo bekijken als ik op dat witte pijltje klik maar bij dat votebalkje gebeurt er niets :S, iemand hulp?
ook niet als je eerst rechtermuisknop indrukt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvw
  • Laatst online: 16-09 07:19
Maar hoe meer ranked servers, hoe minder er gecontroleerd kan worden op medic cheat en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Laatst online: 14-09 20:45
Schuey schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:39:
[...]

ik ook niet, moest werken ;)
Maar die bbqq4u zijn nooit echt aardig. Maar spelen wel altijd erg goed, af en toe een spatje, maar dat zijn geen redenen om iemand te kicken natuurlijk, je kan er hoogstens wat van zeggen.
Plus, ik ben allang blij dat ze niet medic cheaten, dus dat geeft ze wat credit bij mij ;)
niet echt aardig?

Ze gebruiken in één zin meerdere woorden die verboden zijn bij ons in het Stadion :P Als ze het tegen mij zeggen zal ik ze wel eens vragen om langs te komen, kijken wat ze dan zeggen. Grote bek achter het hek :P

Ze halen inderdaad veel punten...

[ Voor 3% gewijzigd door jorisdekloris op 22-07-2005 15:35 ]

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmantri schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:54:
nicee damorpheus
Wij hebben een debranded MPUK 64 Ranked server, die heeft ongeveer 650 euro gekost voor 3 maanden. Dat is toch gauw 100 euro verschil. Wat mij dan vooral interesseert is of ze stabiel zijn, onze huidige server heeft nog de neiging om 3 x per avond te crashen :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel2001
  • Laatst online: 03-06-2022
net ff gebeld met I3D..nog een vraagje..als ik een ranked server 32p bestel voor m'n squad..kan ik dan wel plaats maken voor spelers uit mijn squad ? met andere worden : heb je wel controle wie er kan spelen ? weinig nut om een ranked server te kopen en dan er achter komen dat je als squad er nooit in kan spelen omdat hij vol zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Karel2001 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 16:22:
[...]

net ff gebeld met I3D..nog een vraagje..als ik een ranked server 32p bestel voor m'n squad..kan ik dan wel plaats maken voor spelers uit mijn squad ? met andere worden : heb je wel controle wie er kan spelen ? weinig nut om een ranked server te kopen en dan er achter komen dat je als squad er nooit in kan spelen omdat hij vol zit
Valt toch in te stellen..? Zodra een betaalde persoon van de server gaat connecten, wordt er ioemand van die server af gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:57:
[...]

jep en omdat je van EA moet kunnen wisselen tussen public en private doen we ook nog bij elke public een warserver erbij O-)

[...]

ook niet als je eerst rechtermuisknop indrukt? :)
offtopic:

hey kerel ken ik jouw niet van flaspoint ?

sneaker was me nick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Karel2001 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 16:22:
[...]

Helaas is dat niet mogelijk. De enige "oplossing" is kicken van mensen, maar dat zal de naam van de server en je clannaam niet veel goeds doen ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 16:24:
[...]

offtopic:

sneaker was me nick
nope, ken geen flashpoint/flaspoint :)

[ Voor 19% gewijzigd door Stewie! op 22-07-2005 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel2001
dCY schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 16:24:
[...]

Valt toch in te stellen..? Zodra een betaalde persoon van de server gaat connecten, wordt er ioemand van die server af gegooid.
ja dat is dus mijn vraag, we hebben nu al 42 man in het squad..dus de kans is groot dat er veel in de ranked server willen spelen, als er dan bv een limiet is van 5 die je kan kicken heeft het geen nut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel2001
[quote]DaMorpheus schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 16:24:
[...]

Helaas is dat niet mogelijk. De enige "oplossing" is kicken van mensen, maar dat zal de naam van de server en je clannaam niet veel goeds doen ;)
[quote]

weining nut dus om er een te huren.. Ik bedoel waarom koop je er een ? omdat we als squad met z'n alle willen spelen in een ranked server (nu zijn we al blij als we er met 5 man ergens in kunnen)..dan huur je dus een 32 server en dan kan je nog niet samen spelen omdat je niet in kan stellen dat mensen die ervoor betalen voorrang hebben... of mis ik nu iets ???

[ Voor 3% gewijzigd door Karel2001 op 22-07-2005 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 16:24:
[...]

offtopic:

sneaker was me nick
Ik heb ook veel flashpoint gedaan. Bij welke clan zat je.

ontopic.

Ben van plan vanavond djmantri's server aan te doen. nick gizzy(nl). Ben vanochtend ff online geweest, maar toen zat niemand op server.

[ Voor 4% gewijzigd door Gizzy op 22-07-2005 16:32 . Reden: mega typo ]

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Karel2001 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 16:31:

weining nut dus om er een te huren.. Ik bedoel waarom koop je er een ? omdat we als squad met z'n alle willen spelen in een ranked server (nu zijn we al blij als er er met 5 man ergens bij kunnen)..dan huur je dus een 32 server en dan kan je nog niet samen spelen omdat je niet in kan stellen dat mensen die ervoor betalen voorrang hebben... of mis ik nu iets ???
Tja, zo is het nu eenmaal. Je kan alleen bij private servers garanderen dat je hele clan erin kan. Aangezien ranked servers op geen enkele manier gemod mogen worden kan het dus alleen opgelost worden door mensen te kicken, of door de server te herstarten via het controlpanel en dan snel veel clanmembers te laten connecten ;)
Maar dat is dus niet ideaal omdat je zo toch wat mensen pissig kan maken

[ Voor 32% gewijzigd door Stewie! op 22-07-2005 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Bartvw schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 15:10:
Maar hoe meer ranked servers, hoe minder er gecontroleerd kan worden op medic cheat en dergelijke.
Waaarom? Elke server kan een admin online hebben toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel2001
DaMorpheus schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 16:33:
[...]

Tja, zo is het nu eenmaal. Je kan alleen bij private servers garanderen dat je hele clan erin kan. Aangezien ranked servers op geen enkele manier gemod mogen worden kan het dus alleen opgelost worden door mensen te kicken.
ja ik snap je standpunt wel...maar ik geen server huren voor 80 euro per maand met de kans dat we erzelf nooit in kunnen ;) volgens mij moet er iets gemaakt worden dat het mogelijk maakt om mensen die ervoor betalen voorrang te geven (op IP nummer ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

Karel2001 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 16:35:
[...]

ja ik snap je standpunt wel...maar ik geen server huren voor 80 euro per maand met de kans dat we erzelf nooit in kunnen ;) volgens mij moet er iets gemaakt worden dat het mogelijk maakt om mensen die ervoor betalen voorrang te geven (op IP nummer ofzo)
Je hebt reserverd spots scripts.. alleen ik weet niet waar je dat zo snel vandaan kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-05-2021
[...]

Je kan in principe iedereen die erin wil kick/bannen, kunnen jullie zelf (je hele clan) zelf spelen. Maar dan raak je snel je ranked status kwijt denk ik. :p

//edit
offtopic:
Da Morpheus, heb me op gegeven als admin van een van jullie servers 8) hoop dat ik door de sollicitatie kom :+

Waarom heb je eigen een mob nummer nodig?

[ Voor 16% gewijzigd door Kiev op 22-07-2005 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Energizer schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 16:31:
[...]

Ik heb ook veel flashpoint gedaan. Bij welke clan zat je.

ontopic.

Ben van plan vanavond djmantri's server aan te doen. nick gizzy(nl). Ben vanochtend ff online geweest, maar toen zat niemand op server.
off topic : jouw clan ....weet alleen niet meer hoe die heet :p

ontopic:

Ik heb dus vandaag het spel gekocht maar heb een probleempje met punkbuster ,de vraag is al verschijdende keren langsgekomen heb ook gelezen en heb geupdate zoel handmatig als automatisch maar het probleem blijft, krijg de melding : this server is running old version of pukbuster ,krijd 3x de zin te zien en dan word ik gekickt ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 16:45:
[...]

ontopic:

Ik heb dus vandaag het spel gekocht maar heb een probleempje met punkbuster ,de vraag is al verschijdende keren langsgekomen heb ook gelezen en heb geupdate zoel handmatig als automatisch maar het probleem blijft, krijg de melding : this server is running old version of pukbuster ,krijd 3x de zin te zien en dan word ik gekickt ....
Als je de server vertrouwd, dan kan je dit in tikken in de console:

pb_security 0

(even snel uit het hoofd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

[...]

Daar ben ik niet voor. Een ranked is voor iedereen. Pak een non ranked voor "clan only" dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

[...]

Via punkbuster kan je wel mensen automatisch kicken op ip-nummer, of zelfs op land, maar uiteindelijk komt het er op neer dat er toch iemand gekicked wordt.
dCY schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 16:38:
[...]

Je hebt reserverd spots scripts.. alleen ik weet niet waar je dat zo snel vandaan kan halen.
Dat mag dus niet op ranked servers
Area schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 16:42:
[...]

Je kan in principe iedereen die erin wil kick/bannen, kunnen jullie zelf (je hele clan) zelf spelen. Maar dan raak je snel je ranked status kwijt denk ik. :p
Nou nee, het enige dat gebeurd is dat je een zeer slechte naam krijgt
offtopic:
Da Morpheus, heb me op gegeven als admin van een van jullie servers 8) hoop dat ik door de sollicitatie kom :+

Waarom heb je eigen een mob nummer nodig?
Omdat mensen die volledige rcon access krijgen zich niet moeten verschuilen achter vage nicknames ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dCY schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 16:47:
[...]

pb_security 0

en er gebeurt toch niets in de zin van negatief ? dat ze allemaal gaan cheaten naar mij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
DaMorpheus schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 16:58:

[...]

Nou nee, het enige dat gebeurd is dat je een zeer slechte naam krijgt
Als het jouw server is kan je technisch gezien toch iedereen bannen? Het is niet netjes en je verliest je ranked status lijkt me, maar zou lekker zijn als er max aantal bans zou zijn, moet je sommige echte cheaters toch in je server laten omdat je max aantal bans heb bereikt...

Of zie ik 't verkeerd?
[...]

Omdat mensen die volledige rcon access krijgen zich niet moeten verschuilen achter vage nicknames ;)
Hehe, je heb me naam toch al. ;) j/k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 16:45:
[...]

ontopic:

En wat vertelde de site van punkbuster?
dCY schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 16:47:
[...]

pb_security 0

Als je zoiets aan gaat raden vertel er dan op zijn minst bij wat het doet...
en imho is dit absoluut GEEN oplossing, zoek een andere server en mail eventueel de serveradmin waar die messages komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Als ik een RANKED server join crashed BF2 bij mij naar de desktop... maar bij unranked servers niet :|
Iemand een idee hoe dit kan :?
Hij crasht op het moment dat ik "join" oid klik, na het laden iig.
Ik heb hem net gekocht en er staat versie 1.02nogwat dus ik heb die patch nog niet toegepast...lijkt me niet nodig dan right?

[ Voor 27% gewijzigd door FireFoz op 22-07-2005 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik zou gewoon ff die patch draaien :Y)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
DenniZ schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 17:36:
Ik zou gewoon ff die patch draaien :Y)
Zou ik ook doen. Lijkt me sterk dat er nu al gepatchte versies verkocht worden.

Zeker van dat je hem net 'gekocht' hebt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 14:28
lekker.. de hele middag zitten spelen op een ranked server, minimaal 500 punten gehaald (raakte de tel kwijt) en geen puntje erbij in m'n ranking :(

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Geduld is een schone zaak ;)

Er zit nu eenmaal af en toe (voor sommigen: te vaak) vertraging in de update.

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Blacksnak schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 17:41:
[...]

Zou ik ook doen. Lijkt me sterk dat er nu al gepatchte versies verkocht worden.

Zeker van dat je hem net 'gekocht' hebt? ;)
nee keb hem echt NET gekocht bij dynabite :) Ik had wel een andere minder gekochte versie eerst (ff proberen :P) dus mss dat ie het daarvan nog ergens heeft staan ofzo... ben hem nu opnieuw aan het installeren kijken wat ie doet :+

Bah hebben jullie ook altijd dat als je net een vette game hebt gekocht dat je het dan net inneens heel druk krijgt met allemaal dingen die je MOET doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
FireFoz schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 17:47:
[...]

Bah hebben jullie ook altijd dat als je net een vette game hebt gekocht dat je het dan net inneens heel druk krijgt met allemaal dingen die je MOET doen :?
JA! ik ging 2dagen erna 8 dagen op vakantie :(

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Area schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 17:16:
[...]

Als het jouw server is kan je technisch gezien toch iedereen bannen? Het is niet netjes en je verliest je ranked status lijkt me, maar zou lekker zijn als er max aantal bans zou zijn, moet je sommige echte cheaters toch in je server laten omdat je max aantal bans heb bereikt...

Of zie ik 't verkeerd?
Je hebt een ranked server en die hou je. Je mag bannen wie je wil, daar gebeurt verder niets mee. Wat je niet mag zijn bepaalde serverinstellingen wijzigen zoals bv. private slots. Wanneer je dit wel doet wordt dit "gewoon" overruled (ik denk door EA, maar kan in ons geval ook best door MPUK zijn).

Wij hebben dit probleem als volgt "opgelost": in de server message een melding geven dat als mensen gekicked worden dit niet persoonlijk is maar om plaats te maken voor onze members.
Als ze geband worden zijn het ongewenste personen.

Enige probleem is dan om alle serveradmins die wij hebben de ongewenste personen te laten bannen ipv kicken (kwestie van wennen en afspraken imo).

Degenen die gekicked worden komen ook wel terug en begrijpen het in 80% van de gevallen ook wel. Voordat we zelf een server hadden gebeurde het mij ook, maar aangezien het in de servermessage van die betreffende server stond (beter goed gejat dan slecht bedacht :)) was het verder niet erg, alleen vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Mister_X schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 18:01:
[...]

JA! ik ging 2dagen erna 8 dagen op vakantie :(

;)
Same feeling here, ga morgen op vakantie, alleen niet 8 dagen, maar dan 14 dagen. ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 17:18:
[...]

En wat vertelde de site van punkbuster?

[...]

Als je zoiets aan gaat raden vertel er dan op zijn minst bij wat het doet...
en imho is dit absoluut GEEN oplossing, zoek een andere server en mail eventueel de serveradmin waar die messages komen...
heb het gevonden :
Why does PB spam "PB Server running Old Version" on some servers and how do I make it stop?

Some PB Server admins are not able or willing to fix their firewall so that their PunkBuster server can keep itself always auto-updated to the latest version. Therefore, when a new PB update comes out, their server(s) will continue running the old version until updated manually. When players join a PB Server that is running an old version, that old PB will try to 'downgrade' each player's PB to match the old version running at that server and the "PB Server running Old Version" message is generated every few seconds during this process. We encourage players to avoid servers like this as PB often does not work efficiently nor catch the latest cheats when old versions are running. If the attempts to 'downgrade' your PB fail, then you will be kicked. If you trust the server admin, you can enter "pb_security 0" into your console to allow your PB to be downgraded. If you know how to get in touch with the admin, please let him/her know of the problems caused by not having a properly functioning / auto-updating PB Server.
het houd dus gewoon in dat ik up to date ben en de server niet ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Omg, alle medals en ribbons die ik vanmorgen heb gehaald zijn niet geupdate (er waren problemen met de account server). Wat een ongelooflijke tering zooi is dit spel toch. Laten ze nu echt eens met een goede patch komen. Triest gewoon dat de service zo brak is.

[ Voor 9% gewijzigd door Bor op 22-07-2005 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net of punten halen zo belangrijk is. :z
Dit zeg ik niet omdat ik heel slecht ben, maar het gaat mij er meer om of ik een leuk potje heb gespeeld en niet dat ik 80 punten heb gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
MetalRush schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 17:45:
Geduld is een schone zaak ;)

Er zit nu eenmaal af en toe (voor sommigen: te vaak) vertraging in de update.
waar moet ik aan denken dan? een dag of 2?
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 19:29:
Net of punten halen zo belangrijk is. :z
Dit zeg ik niet omdat ik heel slecht ben, maar het gaat mij er meer om of ik een leuk potje heb gespeeld en niet dat ik 80 punten heb gehaald.
ik zou toch graag 's een wapen unlocken.
daar heb je dus punten voor nodig... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een kutzooi, ik kan contstant op elke server pb_security0 intype waarna ik 5 minutjes kan spelen tot het weer terug komt. Echt waardeloos bijna alle servers draaien kennelijk met een oude pb versie. Ik geloof dat al die ranked servers met punkbuster draaien :( echt een kanzloos kneuze kut proggie wat alles alleen maar opfucked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
ik wordt er ook niet goed van.
snel maar weer een spelletje BF DC om van alle ergenis af te komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Laatst online: 16-09 13:17

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

voor de mensen die het nog niet wisten; de parachute badge kun je halen als je vanaf de hoogste kraan bij de Dam springt ;)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 19:46:
Wat een kutzooi, ik kan contstant op elke server pb_security0 intype waarna ik 5 minutjes kan spelen tot het weer terug komt. Echt waardeloos bijna alle servers draaien kennelijk met een oude pb versie. Ik geloof dat al die ranked servers met punkbuster draaien :( echt een kanzloos kneuze kut proggie wat alles alleen maar opfucked.
Ik kreeg vanmiddag ook een melding dat de server een oude versie van PB draaide.. kon gewoon spelen, heb zelf sinds install (weekje terug) niks geupdate aan PB tho... Maar kan wel gewoon op alle servers spelen.

offtopic:
Ff afkloppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Bor de Wollef schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 18:59:
Omg, alle medals en ribbons die ik vanmorgen heb gehaald zijn niet geupdate (er waren problemen met de account server). Wat een ongelooflijke tering zooi is dit spel toch. Laten ze nu echt eens met een goede patch komen. Triest gewoon dat de service zo brak is.
Dat argument van die punten die niet geupdate zijn kan ik nog wel begrijpen maar wtf boeit het dat een medal een dagje later pas erbij staat, of een paar dagen later, of een week zelfs |:( :Z

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-09 10:05

Ikke!

aka Netfinity

beschuitfluiter schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 19:53:
voor de mensen die het nog niet wisten; de parachute badge kun je halen als je vanaf de hoogste kraan bij de Dam springt ;)
Lijkt me cool dat als iedereen in een server, dus beide teams, achter elkaar van die kraan gaat springen. :P Zou wel een zeer gaaf filmpje opleveren.

Klik mee voor GoT!........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Waarschuwing:
Eerst zoeken, dan vragen
_/-\o_

T is weer weekend enzo, alles zit vol :(

Net nog wel CTA clan server gehad, wat 'n kleuters zeg. Sloop ff een vliegtuig omdat ik vijf minuten ervoor ge-tk-ed werd door iemand in dat vliegtuig. Hij roept iets van why? Ik: ur dangerous in a plane. Grapjuh, humor we stonden toch al 100 punten voor. Iemand anders: he's just crap. Ik: me or the other guy? *kick, BAN. :/

jammer jammer jammer

na goed gaat ie weer

jongste award de "airborne ribbon"

(smilies niet meer clickable?)

[ Voor 98% gewijzigd door ROFLASTC op 22-07-2005 20:25 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
beschuitfluiter schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 19:53:
Is gisteren nog gepost, dus ik denk dat de meeste mensen het wel weten:
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 15:12:
voor airborn ribbon hoef je maar 10 sec in de lucht te hangen met een shute.. als je in een map van die hoge kraan spring bv in kubra dam kan je hem ook al halen..
fsfikke schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 20:09:
Dat argument van die punten die niet geupdate zijn kan ik nog wel begrijpen maar wtf boeit het dat een medal een dagje later pas erbij staat, of een paar dagen later, of een week zelfs |:( :Z
Ik heb een hele tijd terug 2 ribbons gehaald en die staan er nog steeds niet bij (terwijl een nieuwere er al wel bij staat) en daar reken ik ook maar niet meer op. Dat ze "toch wel worden onthouden" is dus onzin.

[ Voor 3% gewijzigd door CorteX op 22-07-2005 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Sommige gasten van BBQ4U en xG verpesten behoorlijk de sfeer op de DJMantri server!! :(

Op Operation Clean Sweep gaan ze naar de US vlag die niet is in te nemen om daar te gaan campen...

En de map erna schiet ik ze allemaal keer op keer af in Sharqi Peninsula met de Cobra als ze een vlag willen overnemen, word ik uitgemaakt voor camper!! |:(

"Ga toch je calculator overklokken" zei een gast, omdat ik hier wel eens post. :P

Wat kunnen sommigen van die clans toch slecht tegen hun verlies, maar het zijn meestal de mindere spelers van een clan die de grootste bek hebben en meteen een vote tegen je starten als je ze pwnd! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

CorteX schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 20:51:
[...]

Ik heb een hele tijd terug 2 ribbons gehaald en die staan er nog steeds niet bij (terwijl een nieuwere er al wel bij staat) en daar reken ik ook maar niet meer op. Dat ze "toch wel worden onthouden" is dus onzin.
Heb je die ronde wel uitgespeelt? Dat schijnt een voorwaarde te zijn om ribbons e.d. te krijgen. Ik vind het wel vaag dat dat moet maar ja :/

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
fsfikke schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 21:09:
Heb je die ronde wel uitgespeelt? Dat schijnt een voorwaarde te zijn om ribbons e.d. te krijgen. Ik vind het wel vaag dat dat moet maar ja :/
Ja, we zaten de hele avond op dezelfde server. Maar ik heb dit probleem al eerder gepost en dat was die avond dat er een patch uitkwam, dus ik vrees dat dat misschien fataal is geweest voor mijn ribbons.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eerst zoeken, dan vragen