Toon posts:

[PC] Battlefield 2 - deel XII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.838 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:03
Ewald ! schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:52:
ben ik gekickt vanaf mijn favo server omdat er alsmaar kereltjes ruzie zaten ze zoeken en in mn atillery vuur gingen liggen en tegen mij aanvlogen of onder mijn vliegtuig gingen liggen :@
hoe werkt dat, zo'n ban. Hoelang ? Of is dat server/admin afhankelijk..
als je iemand banned, kan je een tijdsduur opgeven, of bannen voor een ronde, of permanent van de server bannen.

was dat niet de got server toch?

[ Voor 5% gewijzigd door Schuey op 21-07-2005 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke de hel zooi ligt er weer uit.
Je kan niet meer connecten met account server, en dat updaten server list probleem was dus een voorbode. Mensen op http://forums.totalbf2.com/showthread.php?t=17636
hebben het er ook over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redje schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 15:58:
[...]

Dat is heel irri ja, gister had ik ook zo'n potje, MEC (waar ik in zat) werd afgeslacht door USMC.
Ik stond zwaar negatief qua kill/death ratio vooral omdat er medics zijn die je gaan reviven zonder eerst de nme af te knallen: revive -> boom dood, revive -> boom weer dood, pfff.
die kill death ratio gaat echt niet nog meer omlaag als jij gerevived wordt en vervolgens weer afgeknald wordt.

Bovendien ben ik vaak medic en doen ik het dan echt niet om de stats hoor. Vaak ga ik eerst revive in de hoop dat me team zo verder kan komen. Met name de squad leader als die dood is sprint ik daar als eerste heen. Als ik eerst nog eens al die vijanden zou afknallen zijn ze misschien al opnieuw gespawnd en kunnen we weer helemaal overnieuw beginnen. Dan waag ik toch liever een gokje. En nee ik sta niet constant met me pedales in me handen of first aid, alleen als het echt nodig is. Zo denk ik er dan over :) En het had zeker wel nut merkte ik al een paar keer opde server. Net in een squad van 6 man, we waren goed aan het samenwerken. Twee man medic (waaronder ik dus), de rest vijanden neerknallen. Als die twee medics niet constant aan het reviven waren hadden we het echt niet gered. Zeker niet op die server, 64 man namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Of je dondert die arti ergens anders neer, uit de buurt van je maatjes.
of ik flikker em naast hen neer, ik kan echt wel de afstand inschatten, en als ikz ie dat alleen maar de mensen die mij weg willen in het attileri vuur gaan staan 8)7
Schuey schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 17:13:
[...]

als je iemand banned, kan je een tijdsduur opgeven, of bannen voor een ronde, of permanent van de server bannen.

was dat niet de got server toch?
nee was een andere :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 17:23:
[...]

en doen ik het dan echt niet om de stats hoor. Vaak ga ik eerst revive in de hoop dat me team zo verder kan komen.
Inderdaad, zo denk ik er ook over als ik medic ben. Reviven wie'k kan zodat we op volle sterkte kunnen handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke ATI driver kan ik het beste gebruiken voor BF2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roadcee
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09 09:11
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 18:19:
welke ATI driver kan ik het beste gebruiken voor BF2?
5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ging in me jet meer dan 2000+, toen kon ik niet meer sturen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Nou ik heb de game ook maar gekocht, vind het een soort fancy uitgevoerde ET ;)
Helaas krijg ik na enkele minuten meteen PB pbcl meldingen om de oren, wat dat betreft zijn de games van tegenwoordig zwaar vermoeiend :/ Maar goed, de game ziet er goed uit en draait lekker moet ik zeggen. Ik ga de komende tijd maar eens ont-nooben en lekker medicen, good old times ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Ach getver, jammer dat dit voorkomt :/

http://www.whyz.nl/bf2/abusers

Het ergste is nog, ze bedonderen zichzelf het meest... :z

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-09 16:46
In welke servers spelen jullie eigelijk meestal?
Misschien wel eens gezellig om met z'n alle in dezelfde server gaan oid.

Op één van deze servers kun je me meestal wel vinden. M'n ingame naam is ook Dosed. :)
  • 69.1.227.69:standaard poort
  • 81.166.125.6:standaard poort
  • 150.101.18.135:standaard poort
whyz schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 18:45:

Dat is inderdaad jammer, dat je van die spelers hebt die met hun clan samen gaan werken om die badges etc. te halen. :r

[ Voor 37% gewijzigd door Dosed op 21-07-2005 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-09 10:05

Ikke!

aka Netfinity

Dosed schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 18:46:
In welke servers spelen jullie eigelijk meestal?
Misschien wel eens gezellig om met z'n alle in dezelfde server gaan oid.
Hey wat een goed idee :+ Misschien dat een van ons voor een ranked server kan zorgen ;) :P
whyz schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 18:45:

Haha, je zal trouwens maar Dixons heten en met -6 onderaan staan :P

[ Voor 39% gewijzigd door Ikke! op 21-07-2005 18:54 ]

Klik mee voor GoT!........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
Zal denk ik lastig worden, een BF2 server verbruikt echt heel veel data. Zou erg duur worden voor diegene die er eventueel eentje gratis aanbied. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Dosed schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 18:51:
Zal denk ik lastig worden, een BF2 server verbruikt echt heel veel data. Zou erg duur worden voor diegene die er eventueel eentje gratis aanbied. :|
Sterker nog hij is er al, genereus aangeboden door DJmantri

DJMantri.nl For GoT (Dutch - Ranked)|286ms|85.236.101.31:16967

Toppie gewoon :)

Trouwens, iemand nog een advies over een volgende unlock. De sniper had ik als eerste unlock gekozen. Maar als ik een beetje doorspeel, zal dit weekend nog een unlock mogelijk zijn :P

Ben al een paar keer die van de assault tegen gekomen op servers en die van de medic. Die ik ook wel lekker vond schieten, beetje een sniper idee :P Die van de spec-op was ik ook al wel een keertje tegengekomen, maar heb er niet echt superveel mee kunnen schieten. Hij maakt overigens wel een vet geluid.

[ Voor 41% gewijzigd door whyz op 21-07-2005 18:59 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
Ah geweldig, zal hem aan m'n lijstje toevoegen. _/-\o_

Als volgende unlock zou ik die van medic doen, zeer fijn wapen vind ik zelf, auto of single shot heeft die, dus geen irritante burst die je als USMC hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-09 18:51
TjarkVerhoeven schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:23:
[...]
kun je bij mij voorstellen: ik spawn als spec-ops en hoor gebulder boven me. Zie 2 blackhawks over me heen gaan en voor me landen naast de vlag. Ik rennen -> 2 C4 op de ene, 2 C4 op de andere, ren terug. Tijdens het terug rennen hebben ze de vlag gepakt en vliegen ze weg. Sta ik daar mooi te kijken hoe 2 helicopters beide in een vuurbal veranderen. 4 kills :) Die lui zullen wel gedacht hebben: WTF! gekilled door C4??? :D
lol, wat je ook steeds vaker ziet is een berg C4 rondom een vlag, als er dan een chopper naast de vlag gaat hoveren om de vlag te pakken wordt die gewoon opgeblazen :D

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:58

Stewie!

Keen must die!

MaTr1x schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 19:06:
[...]

lol, wat je ook steeds vaker ziet is een berg C4 rondom een vlag, als er dan een chopper naast de vlag gaat hoveren om de vlag te pakken wordt die gewoon opgeblazen :D
En terecht. Gisteren speelde ik op een 32 slots server waar één squad met de chopper alle vlaggen veroverde (mashtur city). Dat hebben ze een half uur lang volgehouden (en ieder 300+ punten verdiend), na het half uur kwamen mijn teammates pas erachter dat je een heli alleen met een rakket uit de lucht schiet en niet met je klappertjespistool :/ Pure ergernis natuurlijk als je in je eentje telkens op zo'n helikopter schiet, heeft gewoon 0,0 effect, hij wordt sneller gerepaired dan ik schade kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier een filmpje van 4 naabs die aleen maar voor puntjes gaan
http://www.gigashare.com/files/embed/748915217.html
2 medics en 2 met gewone guns.. ene killt en teamie healt..

je kan trouwens.. als je goed mikt een c4 op het topje van de flag plakken.. dan is 1 genoeg voor een heli kill _/-\o_

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2005 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 19:26:
je kan trouwens.. als je goed mikt een c4 op het topje van de flag plakken.. dan is 1 genoeg voor een heli kill _/-\o_
Hehe, zal het eens proberen. Vanaf een gebouw neem ik aan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 02-10 10:09

BaRF

bijna kerst

jeez ik heb gewoon met open mond zitten kijken, dat is echt treurig

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Laatst online: 27-09 07:34
BaRF schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 20:06:
[...]

jeez ik heb gewoon met open mond zitten kijken, dat is echt treurig
damnz, hoop dat EA dit soort acties er snel uit halen, is gewoon niet vet meer!!! Damnz, wat treurig! Alles voor een lintje, of medal! :(

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Dosed schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 19:33:
[...]

Hehe, zal het eens proberen. Vanaf een gebouw neem ik aan. :D
Nope, je moet springen en gooien naar de mast, en met een beetje oefening blijft je C4 bovenin plakken.
Altijd heerlijk als je een volle BlackHawk opblaast met C4 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
ah ok, heb het net ook al zitten proberen maar lukte niet echt toen. ;(

Blijven oefenen dus, en die knife en pistol badges zijn vet lastig te halen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 08:18
Had ik ook al eens gepost dat filmpje, het is zeker te triest voor woorden eigenlijk.
maar zulke lui komen zich zelf wel tegen, je kan dan wel een hoge ranking hebben, maar echt beter word je er niet van 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevels
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-10 00:40
Ik snap er niks van Bf2 loopt nog niet lekker, Heb ik net nieuwe videokaart :S
Mijn specs:
Amd 64 3200 Mhz
6800 GT met 77.72 drivers
1024 mb geheugen
400 watt folktron voeding
Weten jullie het,

En trouwens dit klinkt dom maar ben net rank hoger heb zo'n bericht gekregen bij inloggen dat ik nu soldaat eerste klas ben, alleen kan niet vinden waar ik mijn wapen kan unlocken ?

Alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nevels schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 21:14:

En trouwens dit klinkt dom maar ben net rank hoger heb zo'n bericht gekregen bij inloggen dat ik nu soldaat eerste klas ben, alleen kan niet vinden waar ik mijn wapen kan unlocken ?

Alvast bedankt,
Je krijgt je eerste unlock pas bij Lance Corporal, nog een rankje dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nevels schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 21:14:
Mijn specs:
Amd 64 3200 Mhz
1024 mb geheugen
Weten jullie het,

Alvast bedankt,
pas bij lance corporal is dit mogelijk

/te laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik promoveerde van 1e class private naar lance corporal niet bij 1000 maar bij 1227 punten. Enig idee hoem dit komt? Verder is er niks aan de hand, ik heb gewoon mijn wapen kunnen unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevels
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-10 00:40
Waarschijnlijk heb je gewoon doorgespeeld na de 1000 punten toen je gepromoveerd was en die punten die je later nog erbij verdiende heb je later bij de volgende login er ook bijgekregen, Denk ik tenminste!
Mijn specs:
Amd 64 3200 Mhz
1024 mb geheugen
Weten jullie het,
Welke setting zou een 6800 GT en de rest van mijn systeem moeten kunnen draaien bij BF2, Dacht toch alles wel highbehalve dynamic spul enzo?
Ik zie ook bij heel veel topics dat ze ook af 8x hebben ofzo maar ik kan geen af vinden in opties van dat spel, ? ( Alleen in mijn stuurprogramma van mijn videokaart )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
Dit spel is echt een van de meest "buggende" spellen ooit gemaakt :( Zelden zo'n haast werk meegemaakt. Gister dan dat gedoe "weer" met de account servers. Dat kon nog net. Nu weer last van die vage artifacts in mijn scherm, zoals zoveel besproken onder de BF2 gamers met een ATi kaart.

Wordt er knettergek van..... morgen zal die het wel weer doen.... en dan weer niet, en dan weer wel. We zien wel waar het eindigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

artifacts met ati kaarten zijn op te lossen door ff alt+tab in te drukken en weer terug te keren naar het spel. Helpt iig bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 22:31:
artifacts met ati kaarten zijn op te lossen door ff alt+tab in te drukken en weer terug te keren naar het spel. Helpt iig bij mij.
klopt, maar soms slaat ie dan daarna helemaal vast, echt kut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-05-2021
85.236.101.20, SeatCopra.net is een kutservert. Ga ik net lekker samen met een mate vlaggen cappen, gaat die naai admin me bannen, zonder enige aanleiding, Pfff,

Voorderest top spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Tekn0z schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 22:15:
Dit spel is echt een van de meest "buggende" spellen ooit gemaakt :( Zelden zo'n haast werk meegemaakt. Gister dan dat gedoe "weer" met de account servers. Dat kon nog net. Nu weer last van die vage artifacts in mijn scherm, zoals zoveel besproken onder de BF2 gamers met een ATi kaart.

Wordt er knettergek van..... morgen zal die het wel weer doen.... en dan weer niet, en dan weer wel. We zien wel waar het eindigt.
Ik had heel eventjes ook last van artefacts en toen kwam ik er achter dat de heatsink van de kaart wel erug heet was! Even een koelertje erbij geplakt! :+

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
harryvos schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 20:37:
[...]

Had ik ook al eens gepost dat filmpje, het is zeker te triest voor woorden eigenlijk.
maar zulke lui komen zich zelf wel tegen, je kan dan wel een hoge ranking hebben, maar echt beter word je er niet van 8)7
Ik heb een van die interviews gezien voordat het spel uit was en toen zeiden ze al dat ze maatregelen treffen voor dit soort acties. Er wordt allemaal bijgehouden hoevaak je 1 en dezelfde persoon killed. Deze gasten zullen nu genieten van hun puntjes maar als EA ze in de smiezen heeft.... daaag!

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-10 14:31
Nevels schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 21:44:
Waarschijnlijk heb je gewoon doorgespeeld na de 1000 punten toen je gepromoveerd was en die punten die je later nog erbij verdiende heb je later bij de volgende login er ook bijgekregen, Denk ik tenminste!

[...]

Welke setting zou een 6800 GT en de rest van mijn systeem moeten kunnen draaien bij BF2, Dacht toch alles wel highbehalve dynamic spul enzo?
Ik zie ook bij heel veel topics dat ze ook af 8x hebben ofzo maar ik kan geen af vinden in opties van dat spel, ? ( Alleen in mijn stuurprogramma van mijn videokaart )
Ik heb precies zelfde setup behalve de voeding, loopt gewoon niet goed.
Probeer de demo es, die loopt perfect bij mij.
Full loopt gewoon slecht. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:01
DaMorpheus schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 19:11:
Pure ergernis natuurlijk als je in je eentje telkens op zo'n helikopter schiet, heeft gewoon 0,0 effect, hij wordt sneller gerepaired dan ik schade kan doen.
Toevallig schoot ik gisteren met mijn normale gun een heli neer. Maar dat kon alleen omdat hij al op 99,999% damage stond ;)

Waar ik wel erg moe van wordt is het eeuwige laden aan het begin van het level. De eerste 5 minuten zijn bij mij eigenlijk onspeelbaar, puur omdat er (neem ik aan) textures en andere zut worden geladen. Je voelt gewoon dat het spel constant even blijft hangen. Erg irritant als je probeert te mikken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Afbeeldingslocatie: http://www.highwaydevil.nl/GoT/endersuns.jpg
Moet je voor de gein eens kijken naar de score van player "Endersun". Omdat die loser 1x een punish kreeg tijdens een felle battle omdat 4 man van ons doodging door zijn bombardement, ging 'ie de ronde later expres voor onze vehicles lopen en constant punishen. Je hoeft je dus ook niet af te vragen hoe onze team-score was en waarom we verloren... :r :r :r

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

JohnnyV27 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 22:57:
[...]

Ik heb een van die interviews gezien voordat het spel uit was en toen zeiden ze al dat ze maatregelen treffen voor dit soort acties. Er wordt allemaal bijgehouden hoevaak je 1 en dezelfde persoon killed. Deze gasten zullen nu genieten van hun puntjes maar als EA ze in de smiezen heeft.... daaag!
Nog ergens een meldpunt?? Dat ze dat soort gasten nog beter in de gaten houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

MAX3400 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 23:43:
[...]

Nog ergens een meldpunt?? Dat ze dat soort gasten nog beter in de gaten houden?
Ja, bij de server beheerder :)
Ik zoek btw nog server admins voor een stuk of 13 servers :X Misschien leuk om van één van de 64 publics een Benelux only server te maken :)
eborn schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 23:28:
[...]
Toevallig schoot ik gisteren met mijn normale gun een heli neer. Maar dat kon alleen omdat hij al op 99,999% damage stond ;)

Waar ik wel erg moe van wordt is het eeuwige laden aan het begin van het level. De eerste 5 minuten zijn bij mij eigenlijk onspeelbaar, puur omdat er (neem ik aan) textures en andere zut worden geladen. Je voelt gewoon dat het spel constant even blijft hangen. Erg irritant als je probeert te mikken :(
Zal toch echt aan je PC liggen? Hoeveel ram heb je erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-10 16:15
Als ik BF2 speel dan heb ik altijd een goed boek bij me. Heb ik tenminste wat te doen terwijl het spel aan't laden is. Laadtijden bij mij duren ongeveer 1 a 2 minuten.

DJmantri is trouwens een leuke GOT server. Er moeten alleen wat meer admins komen voor die server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er een spectate functie zoals in BF2 bv counter strike, want als admin zijnde van DJMantri server vind het zeer lastig om te kijken of iemand de waarheid spreekte enzo. Meestal vragen ze iets "can you kick xxx plz, tnhx", dan zou het bv handig zijn om bv snel eventjes te kijken wat persoon xxx aan het uitspoken is. Nu is het meestal woord tegen woord en kijkend naar de punten kun je ook geen oordeel maken: het slachtoffer gaat meestal met de minpunten lopen. Ik vraag dan aan andere spelers of zij ook last hebben van die persoon xxx , maar het kan natuurlijk ook zijn dat hij/zij een clanmate ofzo is.

@OCTheEagle: admins zijn DJMantri 8)7, FnF, Shuey en Fragtallica en mij kun je meestal wel vinden op IRC moest er echt iets zijn en je niemand kunt bereiken

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2005 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 23:59
k heb trouwens maar weinig geklaag gehoord de laatste tijd, zijn alle gotters weg of is mn server gewoon goed :Y)

btw die bfcc met modmanager moet nou es snel uitkomen, die schijnt een hoop goede functionaliteit toe te voegen voor admins!!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

djmantri schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 00:45:
k heb trouwens maar weinig geklaag gehoord de laatste tijd, zijn alle gotters weg of is mn server gewoon goed :Y)

btw die bfcc met modmanager moet nou es snel uitkomen, die schijnt een hoop goede functionaliteit toe te voegen voor admins!!
Probleem van dat ding is dat ze verwachten dat je mono (.NET framework port voor linux) draait en het proces als root start.
Geen enkele linux serveradmin is zo gek :)
Groot voordeel dus voor Windows servers ;) Of hebben ze dat laatste inmiddels gefixed?

[ Voor 4% gewijzigd door Stewie! op 22-07-2005 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 00:34:
Zit er een spectate functie zoals in BF2 bv counter strike, want als admin zijnde van DJMantri server vind het zeer lastig om te kijken of iemand de waarheid spreekte enzo. Meestal vragen ze iets "can you kick xxx plz, tnhx", dan zou het bv handig zijn om bv snel eventjes te kijken wat persoon xxx aan het uitspoken is. Nu is het meestal woord tegen woord en kijkend naar de punten kun je ook geen oordeel maken: het slachtoffer gaat meestal met de minpunten lopen. Ik vraag dan aan andere spelers of zij ook last hebben van die persoon xxx , maar het kan natuurlijk ook zijn dat hij/zij een clanmate ofzo is.

@OCTheEagle: admins zijn DJMantri 8)7, FnF, Shuey en Fragtallica en mij kun je meestal wel vinden op IRC moest er echt iets zijn en je niemand kunt bereiken
Het enige correcte wat je IMHO kan doen is naar de minpunten kijken en als het mogelijk een smacktard (smacktard is iemand die niet tot weinig negatieve punten behaalt maar wel het voor de rest van zijn eigen team het spelen onmogelijk maakt) is kun je de persoon alleen het beste een tijdje volgen om te zien wat ie precies uithaalt.

Van meerdere spelers een advies opvolgen zou ik niet zo snel doen (kuddegedrag, populairste speler krijgt altijd gelijk wat meestal uitgedraait is op van een mug een olifant maken) en al helemaal niet van 1 speler in het geval van gameserver beheren.

Je eigen gezonde verstand gebruiken dus ;)

//edit: en ingame discussies houden hou ik al helemaal niet van, je bent er om te spelen niet om te jodelen :X moet verder geen probleem zijn lijkt me als je consequent en juist de server beheert :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2005 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben gebruikt vanavond :(

Wordt neergeschoten een medic van de vijand revived me en 2 andere staan met messen en pistolen te steken en te schieten. En je raad het al de vijandige medic revived me weer !!!!

Nou weet ik hoe ze aan die badges komen, ik begreep er al geen bal van. Hoe vaak moet je met een pistool schieten om iemand om te leggen ??? 5 a 6 keer voordat ik gekild werdt maar hij leefde nog

Marcel1968 die nu maar eens naar bed gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Laatst online: 14-07 13:37

riffey#4

aka Beever#4

Ik wist niet eens dat je de vijand kon reviven...
En als het je 2 keer gebeurt spawn je toch ergens anders? Of je wacht met spawnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 22:54
riffey#4 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 02:11:
Ik wist niet eens dat je de vijand kon reviven...
En als het je 2 keer gebeurt spawn je toch ergens anders? Of je wacht met spawnen?
iemand in zijn eigen team revived hem, terwijl 2 man van de nmy hem meteen weer knifen.

kun je makkelijk onderuit komen. suicide

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 02:00:

Wordt neergeschoten een medic van de vijand revived me en 2 andere staan met messen en pistolen te steken en te schieten. En je raad het al de vijandige medic revived me weer !!!!

Nou weet ik hoe ze aan die badges komen, ik begreep er al geen bal van. Hoe vaak moet je met een pistool schieten om iemand om te leggen ??? 5 a 6 keer voordat ik gekild werdt maar hij leefde nog

Door de vijand medic kun je niet gereanimeerd worden, was iemand uit je eigen team, maar waarschijnlijk wel maatjes met die gasten uit et andere team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-09 18:10

Zeg maar misbruikt :P
Dat is echt een lage streek om iemand zo te pakken voor een knife en/of pistolbadge... :X
Ik probeer het al een tijdje op de normale manier, maar dat is nog behoorlijk pittig.
De Basic Pistol Badge heb ik nu, maar zeven knife kills in één ronde is toch moeilijker.
Misschien op een 64-player server meer kans aangezien met meer tickets de ronden langer duren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:21

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Tekn0z schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 22:15:

Ben er ook mee aan het kl00ten. Heb slechts een miezerige 9800Pro maar artifacts wegens hitte had ik niet verwacht. Toch houd ik er ernstig rekening mee ondanks dat vele mensen artifacts melden (en niet alleen ATI kaarten). Maar meestal beginnen de rare verschijnselen bij mij na zo'n 45 tot 60 minuten spelen, dus dat duidt toch wel een beetje op temperatuur gerelateerde sh@t.

[off topic]
TeknoZ: ik krijg nog 45 euro van je. Van de swiftech die ik van je kocht maar nooit gezien heb.
[/off topic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Ik ga morgen battlefield 2 kopen, ben benieuwd :).

En dat filmpje, 't lijkt net een martel filmpje :o. Maar wel zwaar kansloos om zo een hogere rank oid te krijgen..Als ik dat soort gasten tegenkom, rij ik het liefst met een tank op ze in :P

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-10 13:13
Ik was gister lekker BF2 aan het spelen... PLOP scherm uit.... toen zei me monitor dat er geen signaal meer was :|.

Dus ik van het zal wel en start me pctje opnieuw op..... MAAR DOET NIKS MEER :( me GFX kaartje heeft het begeven... net eentje terug gekregen van RMA binnen 3 dagen weer stuk wat een gezeur zeg.

Spel nu BF2 op een FX5200.... en dat is geen reet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Nieuwe community update
te groot om helemaal te posten hier

highlights:
nieuwe betaalde service, waarin je een soort "war" hebt over verschillende servers over 3 maanden

nieuwe admin tool voor ranked server
Starting immediately the Planet Combat Admin team will begin to enforce about players breaking the EA's Terms of Service (which all users accepted upon creating their BF2 account), including those exploiting the stat system -- medic cheaters we're looking at you! - or others exhibiting obnoxious behavior. Players breaking the Terms of Service are subject to kicks, short-term bans and even system-wide permanent bans. Additionally, exploiters will have their stats busted down by EA's Customer Support team.
BF2 MDK is in final beta

[ Voor 68% gewijzigd door RocketKoen op 22-07-2005 05:17 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ray-zor schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 03:32:
[...]

Ben er ook mee aan het kl00ten. Heb slechts een miezerige 9800Pro maar artifacts wegens hitte had ik niet verwacht. Toch houd ik er ernstig rekening mee ondanks dat vele mensen artifacts melden (en niet alleen ATI kaarten). Maar meestal beginnen de rare verschijnselen bij mij na zo'n 45 tot 60 minuten spelen, dus dat duidt toch wel een beetje op temperatuur gerelateerde sh@t.

[off topic]
TeknoZ: ik krijg nog 45 euro van je. Van de swiftech die ik van je kocht maar nooit gezien heb.
[/off topic]
ff nadenken als je het bij andere spellen nog nooit hebt gehad, ligt het echt niet aan je videokaart. Bf2 is gewoon de boosdoener en met een simpele alt+tab zijn ze weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mis ff mooiere link voor je stats dan dat er nu staan:

http://bf2s.com/player/jenickname

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik dan had gedaan is op de suicide knop drukken en ff later hun gaan lastig vallen met een sniper.
Epitome schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 02:47:
[...]
Zeg maar misbruikt :P
Dat is echt een lage streek om iemand zo te pakken voor een knife en/of pistolbadge... :X
Ik probeer het al een tijdje op de normale manier, maar dat is nog behoorlijk pittig.
De Basic Pistol Badge heb ik nu, maar zeven knife kills in één ronde is toch moeilijker.
Misschien op een 64-player server meer kans aangezien met meer tickets de ronden langer duren. :)
mja je hebt ook meer spelers he, dus de tickets dalen sneller
MAX3400 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 23:39:
[afbeelding]
Moet je voor de gein eens kijken naar de score van player "Endersun". Omdat die loser 1x een punish kreeg tijdens een felle battle omdat 4 man van ons doodging door zijn bombardement, ging 'ie de ronde later expres voor onze vehicles lopen en constant punishen. Je hoeft je dus ook niet af te vragen hoe onze team-score was en waarom we verloren... :r :r :r
maar goed als jullie dat gebied in liepen terwijl het op de radar was aangegeven is het toch een beetje jullie schuld. Ok commander moet ook uitkijken, maar hij probeert jullie ten slotte te helpen. Hij doet het ook niet express. Punishen vind ik vaak dan ook een beetje triest. Gister ook iemand in me squad stapt plots uit me jeep en ik rij hem perongelijk over, vanwege dat vage uitstapsysteem af en toe. Belachelijkste vond ik nog wel dat hij me daarvoor punishde, we waren constant perfect aan het samen werken enz. en dan nog een punish.... Meestal vergeven ze je dan sneller, mja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Dat heb ik ook al 2 keer meegemaakt. Het zijn vrijwel altijd clans die dat doen trouwens. Erg zielig en het haalt de lol compleet uit het spelen / verzamelen van medals en ribbons vind ik.

Blijkbaar zijn ze niet skilled genoeg om deze op een normale manier te verzamelen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das wel heel lame D :X

Als ze dat doen dus jezelf van kant maken!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 09:16:
Das wel heel lame D :X

Als ze dat doen dus jezelf van kant maken!!!
en je report ze aan EA customer service. en ze staan de volgende dag op rank private :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

RocketKoen schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 09:23:
[...]

en je report ze aan EA customer service. en ze staan de volgende dag op rank private :P
Dan mag je mij eerst vertellen waar je ze kunt reporten. Ik heb al een ranked server proberen te reporten maar daar kreeg ik totaal geen antwoord op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn die gasten van team-warchild al aangepakt trouwens? Je weet wel, die van dat kniferape filmpje.. Ik kan nergens vinden of ze een schop van EA hebben gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 09:08:
maar goed als jullie dat gebied in liepen terwijl het op de radar was aangegeven is het toch een beetje jullie schuld. Ok commander moet ook uitkijken, maar hij probeert jullie ten slotte te helpen.
Tja, dat zegt helaas niets idd :( Gisteren was ik commander toen ik zag dat een groot aantal teammembers een vlag wilde innemen. Althans, een aantal voertuigen ging die kant op. De vlag was nog gewoon vrij van teammembers, dus ik gooi er alvast een setje bommen op.

Wat denk je? Twee tjokvolle (!) APC's met teammembers rijden vol in de laatste paar bommen, waarna ik door de helft gepunished wordt. Dan is je rondje zo goed als over, want bij elke volgende teamkill wordt je waarschijnlijk gekickt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Hmm, de ingame server browser geeft hier zo opeens geen servers meer nadat ik op refresh heb gedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
@dikki dik: dat punish systeem is inderdaad een beetje te losjes, het zou beter zijn als je moet kiezen tussen wel/niet punishen ipv wel/niet vergeven, ik druk nog al eens per ongeluk op de verkeerde knop in the heat of battle. erg vervelend is dat, net als die teammates die zo dom zijn om over jouw mijnen te rijden...iets wat mij keer op keer gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Laatst online: 07-07-2024
eborn schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 09:40:
[...]
Wat denk je? Twee tjokvolle (!) APC's met teammembers rijden vol in de laatste paar bommen,
Zie ik ook ongelooflijk vaak gebeuren. Precies alsof de meeste drivers denken dat die APC-kes bombestendig zijn.

Zit regelmatig als passagier in zo'n voertuig en moet zeer regelmatig maken da'k weg ben als de chauffeur weer koers zet richting bombardement! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
DaMorpheus schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 23:58:
Zal toch echt aan je PC liggen? Hoeveel ram heb je erin?
Dat het aan mijn PC ligt, daar twijfel ik niet aan ;) Maar het is wel enorm irritant.

Ik heb een A64 3000 met 1GB geheugen en een 9800Pro 128MB. Alle settings staan op medium, de viewing distance staat iets hoger dan 'normaal'. Het geluid staat er op Hardware (geen EAX) en ook op medium.

Tijdens het spelen heb ik er minder last van, maar dan merk ik soms ook dat de PC even blijft hangen omdat de harddisk iets moet doen. Ik had gehoopt dat het minder zou worden na een re-install (wat toch moest, omdat ik een WD Raptor 74GB heb ingebouwd), maar helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF
  • Laatst online: 01-10 14:58

MF

Take a Seat

eborn schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 10:02:
[...]
Dat het aan mijn PC ligt, daar twijfel ik niet aan ;) Maar het is wel enorm irritant.

Ik heb een A64 3000 met 1GB geheugen en een 9800Pro 128MB. Alle settings staan op medium, de viewing distance staat iets hoger dan 'normaal'. Het geluid staat er op Hardware (geen EAX) en ook op medium.

Tijdens het spelen heb ik er minder last van, maar dan merk ik soms ook dat de PC even blijft hangen omdat de harddisk iets moet doen. Ik had gehoopt dat het minder zou worden na een re-install (wat toch moest, omdat ik een WD Raptor 74GB heb ingebouwd), maar helaas :(
Zet het geluid eens op software om mee te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

eborn schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 09:40:
[...]
Tja, dat zegt helaas niets idd :( Gisteren was ik commander toen ik zag dat een groot aantal teammembers een vlag wilde innemen. Althans, een aantal voertuigen ging die kant op. De vlag was nog gewoon vrij van teammembers, dus ik gooi er alvast een setje bommen op.

Wat denk je? Twee tjokvolle (!) APC's met teammembers rijden vol in de laatste paar bommen, waarna ik door de helft gepunished wordt. Dan is je rondje zo goed als over, want bij elke volgende teamkill wordt je waarschijnlijk gekickt :(
Dus jij gooit er artillery op? 8)7
Tja, 2 fouten:
- teammembers die er toch inrijden
- jij omdat je arti gooit op een locatie dicht bij je teammembers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
DaMorpheus schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 10:08:
jij omdat je arti gooit op een locatie dicht bij je teammembers
Tja, er zijn altijd wel mensen dichtbij als je een artillery strike doet :) Helemaal op een 64 spelers server. Bovendien: een artillery strike voordat je eigen teammates bij een vlag komen is alleen maar een mooie opschoonbeurt.

Bovendien duurt het al even voordat de bommen vallen. APC's en buggies kunnen flink doorrijden, dus je kunt als commander nooit voorspellen wie er met z'n duffe kop in een airstrike gaat rijden :) Je krigjt toch niet voor niets te horen: Artillery in your area? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

eborn schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 10:11:
[...]
Tja, er zijn altijd wel mensen dichtbij als je een artillery strike doet :) Helemaal op een 64 spelers server. Bovendien: een artillery strike voordat je eigen teammates bij een vlag komen is alleen maar een mooie opschoonbeurt.

Bovendien duurt het al even voordat de bommen vallen. APC's en buggies kunnen flink doorrijden, dus je kunt als commander nooit voorspellen wie er met z'n duffe kop in een airstrike gaat rijden :) Je krigjt toch niet voor niets te horen: Artillery in your area? :)
Ja maar dan ga je ervanuit dat je teamgenoten kunnen denken, en in de praktijk zien ze het gewoon niet, of ze willen het niet zien. Of ze zijn ook nog toevallig doof.
Daarnaast gooien ze in het echt ook de artillery alleen maar ruim voor de eigen linies en niet vlak ervoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Dat hele artillery mag er van mij uit. Ik vind het bijna geen toegevoegde waarde geven in de huidige opzet. Eigenlijk vind ik het de gameplay alleen maar verstoren op sommige momenten. De refresh tijd voor een artillery strike (dus de tijd tussen 2 strikes) vind ik zowiezo veel te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 09:03
djmantri schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 00:45:

goede admins he 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-06 23:19
De medic-bullshit gisteren ook mogen aanschouwen; server met totaal slechts 20 man. Medic en andere teammate staan achteraf op een gebouw en medic maar healen/reviven en steken. Hij had 99 pt. terwijl de rest rond de 25 zat Ik wilde een kick aanvragen maar blijkbaar moet je er met meer players op zitten om dit te kunnen doen (?). I.i.g. toen ik andere teammates ervan op de hoogte stelde begin mr. medic eerst op mij te schieten, daarna was 'ie snel v.d. server. Erg zielig allemaal.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Het kickvoten is mij trouwens nog nooit gelukt. Niemand vote en een teamvote (wat meer kans van slagen heeft) kan helaas niet. Ik hoop dat ze dat nog wel gaan aanpassen.

Mijn wenslijst:

- Buddy names ingame (zoals in eerdere BF)
- Team kickvote optie
- Langere periode tussen art stikes
- Ondersteuning voor ASE
- Legale "no dvd" optie (dus van EA zelf)
- Betere voice communicatie (auto gain functie)

[ Voor 17% gewijzigd door Bor op 22-07-2005 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
DaMorpheus schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 10:16:
Daarnaast gooien ze in het echt ook de artillery alleen maar ruim voor de eigen linies en niet vlak ervoor
Nee, maar in het echt is er ook wel wat contact tussen soldaten en de leiding (hoop ik). Als je in een team speelt is VoIP daarom wel handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 09:08:
maar goed als jullie dat gebied in liepen terwijl het op de radar was aangegeven is het toch een beetje jullie schuld. Ok commander moet ook uitkijken, maar hij probeert jullie ten slotte te helpen. Hij doet het ook niet express. Punishen vind ik vaak dan ook een beetje triest. Gister ook iemand in me squad stapt plots uit me jeep en ik rij hem perongelijk over, vanwege dat vage uitstapsysteem af en toe. Belachelijkste vond ik nog wel dat hij me daarvoor punishde, we waren constant perfect aan het samen werken enz. en dan nog een punish.... Meestal vergeven ze je dan sneller, mja
Even vergeten te vermelden; hij kwam met zijn vliegtuig aansuizen om te bombarderen... Dan neem ik aan dat je even op je radar kijkt en ziet dat het vergeten is van de blauwe pijltjes?? 8)7

Ben in ieder geval blij dat er (hopelijk) binnenkort admins komen/zijn die strakker gaan monitoren wat je doet want volgens mij worden we allemaal een beetje enorm moe van die lamers die een rondje BF2 weten te verkloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Bor de Wollef schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 10:23:
Het kickvoten is mij trouwens nog nooit gelukt. Niemand vote en een teamvote (wat meer kans van slagen heeft) kan helaas niet. Ik hoop dat ze dat nog wel gaan aanpassen.

Mijn wenslijst:

- Buddy names ingame (zoals in eerdere BF)
- Team kickvote optie
- Langere periode tussen art stikes
- Ondersteuning voor ASE
- Legale "no dvd" optie (dus van EA zelf)
- Betere voice communicatie (auto gain functie)
Je kan toch gewoon een kickvote starten? Voor iedereen? Gisteren nog gedaan

[ Voor 3% gewijzigd door Stewie! op 22-07-2005 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

DaMorpheus schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 10:26:
[...]

Ja, de kans dat die er door komt is verschikkelijk laag is mijn ervaring. Daar hoor ik meerdere over klagen trouwens. Vaak zie je ook een "vote salvo", dwz dat bv 5 mensen steeds (om de beurt) dezelfde persoon voten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

DaMorpheus schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 10:26:
[...]

Nadeel is dat de tegenstander het "meestal" zal roesten wie er gekickt moet worden zolang ze maar winnen. Zelfs nadat meerdere teammates een broadcast-message stuurden over het gedrag van betreffende speler, kwamen we maar niet aan de vereiste 20 votes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
Waar ik soms ook moe van wordt is mensen die een tapijt van C4 neerleggen, maar vervolgens niet opletten wie er doorheen rijdt. Het idee is leuk, maar kijk dan ook even op je radar voordat je op de C4 knop drukt.

Overigens is het me nu al een paar keer gebeurd dat mijn C4 in mijn gezicht ontplofte toen ik de 5e (en laatste) C4 neergooide. Blijkbaar ziet het spel de laatste worp direct als het commando om de C4 te laten ontploffen en moet je heel kort op je muis klikken. Daar zou op zich wel een iets langere tijd tussen mogen zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Bor de Wollef schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 10:28:
[...]

Ja, de kans dat die er door komt is verschikkelijk laag is mijn ervaring. Daar hoor ik meerdere over klagen trouwens. Vaak zie je ook een "vote salvo", dwz dat bv 5 mensen steeds (om de beurt) dezelfde persoon voten.
Servers kunnen dacht ik zelf het aantal votes needed for kicking instellen, dus dat is nogal afhankelijk van de server...

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 02:28:
[...]

iemand in zijn eigen team revived hem, terwijl 2 man van de nmy hem meteen weer knifen.

kun je makkelijk onderuit komen. suicide
Thx, daar had ik niet aan gedacht. Mocht er een volgende keer zijn dan gebruik ik je tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

eborn schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 10:33:
Waar ik soms ook moe van wordt is mensen die een tapijt van C4 neerleggen, maar vervolgens niet opletten wie er doorheen rijdt. Het idee is leuk, maar kijk dan ook even op je radar voordat je op de C4 knop drukt.

Overigens is het me nu al een paar keer gebeurd dat mijn C4 in mijn gezicht ontplofte toen ik de 5e (en laatste) C4 neergooide. Blijkbaar ziet het spel de laatste worp direct als het commando om de C4 te laten ontploffen en moet je heel kort op je muis klikken. Daar zou op zich wel een iets langere tijd tussen mogen zitten ;)
Of je legt er 4 neer en vraagt om een supply-drop... :+

Maar inderdaad; die 5e is vrij tricky om neer te leggen. Op langzame servers (dus hoge ping) moet ik zelfs soms muisklikken tellen om mezelf niet op te blazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 ding heb ik ook een verschrikkelijke hekel aan. Dat is het botsen in de lucht, als je dan tegen je teammembers aanknald met een heli of vliegtuig of tegen de tegenstanders aanknald. Je weet niet wie van tevoren de teamkill krijgt of wie er punten krijgt. Ik ben een keer per ongeluk met mijn vliegtuig tegen een blackhawk aangeknald, en daar zaten 5 teamleden in. Wat denk je? Punish = kick :X

--

Next Rank: Corporal
Global score: 1,840 / 10,500
At your current rate, you should earn 8,660 in 187.97 days (or 5d 17h 57m 45s straight).

Damn ik moet nog een lange weg! :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Zat gisteren op een ranked server van een clan, 40 man op 64 map, naam weet ik helaas niet meer. Er waren maar 2 members van die clan in de server, maar ze kickten iedereen die in de blackhawk zaten toen ze bij een herstart van de level te laat waren om zelf in de blackhawk te kunnen vliegen. Met als bijbehorende tekst "only clan xxx are allowed to fly" Met blijkbaar 1 of 2 anderen zaten ze continue in de blackhawk om punten te capturen. En dat lukte ook goed, want ondanks veelvuldige hits met de AT bleven ze in de lucht. Stingers waren alleen in de homebases te vinden en waren te onbeschermd voor de miniguns. 1 level had de vlieger zelfs 237 punten zonder ook maar 1 kill te maken.

Vooral het kicken van anderen om zelf maar te kunnen vliegen is imho idioot.

Wel mooi is dat ik 1x met een AT een boordschutter uitschakelde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 10:34:
[...]

Of je legt er 4 neer en vraagt om een supply-drop... :+

Maar inderdaad; die 5e is vrij tricky om neer te leggen. Op langzame servers (dus hoge ping) moet ik zelfs soms muisklikken tellen om mezelf niet op te blazen.
Dat is inderdaad vervelend, dat heeft mij al 7 teamkills en -28 opgeleverd. Ik had wat lag en ineens was ik dood, en met mij een aantal teamleden.
Ik speel voorlopig dus ook maar niet meer met C4; was vroeger toch ook al niet zo handig met vuurwerk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zat eergisteren in een BlackHawk met m'n squad. Was best leuk om als spec-op op de rand te zitten en C4 naar beneden blijven smijten boven vijandelijke kampen. Leuker was het nog omdat er een tweetal support speelden in die BlackHawk. Kon dus zo ongeveer onbeperkt C4 blijven gooien... Was een mooi vuurwerk toen ik de boel tot ontploffing liet komen. Helaas 2 teamkills, maar ook 5 gewone kills. Was de lol wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 10:21:
Dat hele artillery mag er van mij uit. Ik vind het bijna geen toegevoegde waarde geven in de huidige opzet. Eigenlijk vind ik het de gameplay alleen maar verstoren op sommige momenten. De refresh tijd voor een artillery strike (dus de tijd tussen 2 strikes) vind ik zowiezo veel te kort.
ik denk dat veel mensen die bf2 spelen, onderschatten hoeveel strategisch voordeel je kan halen door met een 2 specops, een medic en een support via een omweg de vijandige artillery/uva/radar op te blazen... ik speel alleen de demo, maar laatst online hebben we dat geintje uitgehaald met z'n 4'en in een bootje.
vote optie is idd erg naar. Imho zouden ze moeten inbouwen dat als je bijvoorbeeld op een mijn stapt die er al > 5 seconden ligt, het geen teamkill is. Artillery zouden geen teamkills moeten zijn, omdat ook die aangekondigd wordt. In feiten zou je iedere teamkill die voorkomen had kunnen worden als diegene oplet (op rode doodshoofdjes letten, op je radar kijken enz) niet de punish optie moeten hebben.

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Quantor schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 10:40:
Zat gisteren op een ranked server van een clan, 40 man op 64 map, naam weet ik helaas niet meer. Er waren maar 2 members van die clan in de server, maar ze kickten iedereen die in de blackhawk zaten toen ze bij een herstart van de level te laat waren om zelf in de blackhawk te kunnen vliegen. Met als bijbehorende tekst "only clan xxx are allowed to fly" Met blijkbaar 1 of 2 anderen zaten ze continue in de blackhawk om punten te capturen. En dat lukte ook goed, want ondanks veelvuldige hits met de AT bleven ze in de lucht. Stingers waren alleen in de homebases te vinden en waren te onbeschermd voor de miniguns. 1 level had de vlieger zelfs 237 punten zonder ook maar 1 kill te maken.

Jep, chris-NL is dat. Kwam het ook tegen, en als admin kickte hij iedereen die in de heli klom. Hij heeft er alleen maar in gevlogen, niks anders gedaan. Dat laatste is niet erg, maar zo enorm baasje spelen over een ranked server is buitengewoon triest :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Laatst online: 25-09 14:18

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

gisternacht een vette server gehad!!! gewoon met VOIP en goede squads. een hele tijd samen met een gast in een supercobra gevlogen. Gewoon goed met de cannon rondkijken voor anti-tank gastjes en met de tv-guided raketjes andere voertuigen aan gort knallen! geweldig! op zo'n moment komt de kracht van het spel naar voren!

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is een stinger eigenlijk? Granaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 10:47:
Wat is een stinger eigenlijk? Granaat?
Stinger = grond-lucht raket

http://www.google.nl/sear...l&q=stinger+missile&meta= |:( |:(

[ Voor 17% gewijzigd door MAX3400 op 22-07-2005 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Laatst online: 05-01 15:49
Quantor schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 10:40:

Je moet als je een BH ziet aankomen gewoon dekking zoeken.
Als de BH eenmaal dicht bij de grond is schiet je de AT of een M203 grenade erin en niet erop.
Kans is groot dat de piloot daarna alleen aan het vliegen is.

Al een paar maal gehad dat ik geen specop was maar assault en een M203 is dan zeer effectief, de BH gaat niet down maar alle manschappen excl. de piloot zijn wel dood.
Wel nep trouwens dat je de piloot niet door het glas kan schieten met een AK ook niet als de BH zolaag hoovert dat je 2cm van de piloot staat.

Gister een squad gevormd, ging opzich wel oke.
We hadden vervoer nodig voor de hele squad dus 6 man er daar stond een BH.
Aangezien ik niet kan vliegen ga ik dat ding niet besturen, een ander nam het roer en iedereen klom erin. 30sec later crashde we al omdat die piloot dus ook niet kon vliegen pff :D

[ Voor 11% gewijzigd door Redje op 22-07-2005 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

rac-on schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 10:44:
[...]

ik denk dat veel mensen die bf2 spelen, onderschatten hoeveel strategisch voordeel je kan halen door met een 2 specops, een medic en een support via een omweg de vijandige artillery/uva/radar op te blazen... ik speel alleen de demo, maar laatst online hebben we dat geintje uitgehaald met z'n 4'en in een bootje.
vote optie is idd erg naar. Imho zouden ze moeten inbouwen dat als je bijvoorbeeld op een mijn stapt die er al > 5 seconden ligt, het geen teamkill is. Artillery zouden geen teamkills moeten zijn, omdat ook die aangekondigd wordt. In feiten zou je iedere teamkill die voorkomen had kunnen worden als diegene oplet (op rode doodshoofdjes letten, op je radar kijken enz) niet de punish optie moeten hebben.
Op een mijn rijden is zowiezo tk. Je kunt ze erg duidelijk zien liggen namelijk. De art van de tegenstander opblazen doe ik ook wel eens, maar ja, daar krijg je geen support punten voor he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ik heb het spel sinds gisteren, absolute n00b (nick chef@work) en een tijd op de server van DJ meegespeeld. Fijne server, mooie mappen en de meeste mensen hebben begrip voor fouten alhoewel ik wel gelijk bij 1 een punish kreeg terwijl ik zelf altijd vergeef :/ Maar goed, kom zeker vaker terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:04:
Op een mijn rijden is zowiezo geen tk. Je kunt ze erg duidelijk zien liggen namelijk. De art van de tegenstander opblazen doe ik ook wel eens, maar ja, daar krijg je geen support punten voor he.
dit bedoel je neem ik aan?
en ik speel niet zozeer voor de punten (zowiezo demo, maar anders zou ik het ook niet doen) maar om te winnen. Vijandige basis binnen sneaken als specops vin'k een van de gaafste dingen om te doen :D

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat C4 is wel aardig, maar het werkt niet echt op public servers als je een vlag moet veroveren. Zie je pakketjes C4 bij een vlag liggen; maar er is geen engineer die uberhaupt mijnen of C4 gaat opruimen, waardoor je toch die vlag moet veroveren met dat C4 erbij. Meestal gaat het zo: vlag wordt wit, vijandelijke spec ops die verderop in de buurt zit ziet dit op zijn map, drukt op knopje, en jij gaat de lucht in. En nog steeds niemand die het in zijn hoofd haalt om de C4 op te ruimen als engineer. zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:04:
[...]

Op een mijn rijden is zowiezo tk. Je kunt ze erg duidelijk zien liggen namelijk. De art van de tegenstander opblazen doe ik ook wel eens, maar ja, daar krijg je geen support punten voor he.
Maar vriendelijke mijnen volop in toegangs -en uitgangswegen leggen van bases is ook erg dom hoor. Dan vragen ze er gewoon om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stingers zijn nauwelijks effectief meer tegen helicopters, laat staan vliegtuigen van deze tijd. Maar een spel hoeft natuurlijk niet accuraat te zijn, zolang het maar gebalanceerd blijft ;)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eerst zoeken, dan vragen