Quantor schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 10:40:
Zat gisteren op een ranked server van een clan, 40 man op 64 map, naam weet ik helaas niet meer. Er waren maar 2 members van die clan in de server, maar ze kickten iedereen die in de blackhawk zaten toen ze bij een herstart van de level te laat waren om zelf in de blackhawk te kunnen vliegen. Met als bijbehorende tekst "only clan xxx are allowed to fly" Met blijkbaar 1 of 2 anderen zaten ze continue in de blackhawk om punten te capturen. En dat lukte ook goed, want ondanks veelvuldige hits met de AT bleven ze in de lucht. Stingers waren alleen in de homebases te vinden en waren te onbeschermd voor de miniguns. 1 level had de vlieger zelfs 237 punten zonder ook maar 1 kill te maken.
Vooral het kicken van anderen om zelf maar te kunnen vliegen is imho idioot.
Wel mooi is dat ik 1x met een AT een boordschutter uitschakelde

Je moet als je een BH ziet aankomen gewoon dekking zoeken.
Als de BH eenmaal dicht bij de grond is schiet je de AT of een M203 grenade erin en niet erop.
Kans is groot dat de piloot daarna alleen aan het vliegen is.
Al een paar maal gehad dat ik geen specop was maar assault en een M203 is dan zeer effectief, de BH gaat niet down maar alle manschappen excl. de piloot zijn wel dood.
Wel nep trouwens dat je de piloot niet door het glas kan schieten met een AK ook niet als de BH zolaag hoovert dat je 2cm van de piloot staat.
Gister een squad gevormd, ging opzich wel oke.
We hadden vervoer nodig voor de hele squad dus 6 man er daar stond een BH.
Aangezien ik niet kan vliegen ga ik dat ding niet besturen, een ander nam het roer en iedereen klom erin. 30sec later crashde we al omdat die piloot dus ook niet kon vliegen pff
[
Voor 11% gewijzigd door
Redje op 22-07-2005 10:53
]