[PC] Battlefield 2 - deel XII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.801 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 07:32:
[...]

spel is nu toch al een maandje uit.
die gasten hebben geloof ik iets van 8 dagen playtime erop zitten.
dus dat is ong. elke dag 6 a 7 uur spelen

Electrik is bvb gewoon heel erg goed...
altijd als wij in dezelfde server zaten (en dat was toen we alle 2 nog lance corp waren) werd hij 1e of 2e
Als je veel speelt wordt je natuurlijk vanzelf beter. Maar zij hebben wel erg veel tijd in BF2 gestoken nu al! Of het zijn meerdere mensen die met 1 account spelen!
Volgens mij werken de filters niet goed meer in de serverbrowser, dinsdag gespeeld op 2 ranked servers maar alleen van de eerste zijn de punten bijgewerkt, hier heb ik helaas maar 1 ronde gezeten omdat deze 1 round per map had staan en dan ben je elke keer zo lang aan het laden dat schiet niet op, maar helaas van de 2e server niks bijgewerkt in de stats, daar had ik toch 3 1/2 ronde meegedraaid o.a. als commander! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet crossposten en meer dan 24 uur wachten :/

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2005 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo gisteren toch ff full version gehaald :Y)

Eerste puntjes zijn binnen gesprokkeld :7

Vond trouwens wel dat die ranked servers wel errug vol zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er ook een site waar staat wat je ongeveer moet halen voor een medal en dan bedoel ik hoeveel kills enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:18
iH8 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 21:39:
[...]

er is allang een andere patch voor de mensen met problemen. mja als je niet zoekt vind je nooit iets.
Deze heb ik al gevonden.
Het gaat mij om de officiele 1.02 patch, die nog steeds niet werkt zoals het hoort. Daar baal ik een beetje van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:38
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 09:21:
is er ook een site waar staat wat je ongeveer moet halen voor een medal en dan bedoel ik hoeveel kills enzo
Yep die is er...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:40
Dit is wel erg frustrerend.

Next Rank: Corporal
Global score: 2,524 / 10,500
At your current rate, you should earn 7,976 in 123.74 days (or 4d 2h 52m 35s straight).

Ik had al wel door dat ik het niet dit weekend zou halen, maar dit is wel heel lang :(. Ik heb nu 31u gespeeld blijkbaar.
Van mij hadden ze die unlocks wel elke 1000 punten mogen laten gebeuren. Dan kan iedereen toch na verloop van tijd met alle wapens spelen, maar nu weet ik al dat ik er nooit meer dan 2 ga hebben. Want

Next Rank: Sergeant
Global score: 2,524 / 25,000
At your current rate, you should earn 22,476 in 348.70 days (or 1w 4d 14h 37m 47s straight).

Is wel heel erg lang. En ik vind van mezelf dat ik nu redelijk intensief speel (heb het spel sinds dag 1), en na een paar maanden ga ik het vanzelf minder spelen.

En ik ga misschien wel beter spelen, maar de tegenstand wordt ook alsmaar beter, dus het zal wel ongeveer hetzelfde blijven. Ik kan ook meer op punten gaan spelen natuurlijk, maar dat maakt het spel zeker niet leuker :(.
En natuurlijk maken die rangs niet uit, maar alle wapens hebben zou wel leuk zijn, en niet enkel voorbehouden zijn aan de absolute elite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Voor mensen die nog crashes hebben na de 1.02 patch:

Hebben jullie punkbuster ook geupdate?

http://www.evenbalance.com/index.php?page=updatepb.php

pbweb.exe downloaden van deze site en die in de "pb" folder in de battlefield installatiemap plakken. Dan vanuit die map de .exe uitvoeren.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

nlboy schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 23:43:
[...]

Is te duur voor EA. EA moet natuurlijk veel winst maken, zolang ze maar voor weining hoeven te inversteren.
Blij dat je precies weet wat EA allemaal uitgeeft. De jaarverslagen laten hele andere cijfers zien dan "alleen maar winst maken". Er wordt meer dan 50% van de bruto inkomsten (dus puur wat we aan de games uitgeven) geinvesteerd in onderkomen, opleiding, hardware, SDK's en overige shit om nieuwe games te kunnen maken.
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 00:09:
Ik heb een probleem, mijn stats worden niet meer bijgehouden.
zit nu twee dagen fanatiek te killen maar mijn score blijft maar hangen op 212!!!!, ook bij laatste battle gespeeld geeft hij een verkeerde datum op!!!!!!!!
:+ Speel je wel op Ranked Servers? :+

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaG!
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-03-2022
.

[ Voor 100% gewijzigd door WaG! op 21-07-2005 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaG!
(sorry... Dubbele post, geen edit-functie kunnen vinden :()
(en nu wel, na refresh...)
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 08:01:
Server List update slechts als ik binnekom
Als ik opnieuw update = geen servers, terwijl alles nog netzoals eerder staat ingesteld
Ik heb de zelfde soort problemen... Refresh werkt wel, maar als ik update klik, dan verdwijnen vaak alle servers :/

Wat ook vreemd is dat wanneer ik apply klik bij de filters (zonder wat te veranderen), de lijst OOK leeg wordt... En natuurlijk het probleem dat de filters niet goed werken ("not full" aanklikken helpt nix). Maar het is gewoon een gaaf spel... En deze dingen neem ik op dit moment nog even op de koop toe, zolang het op den duur allemaal maar wat beter wordt... Ik wacht geduldig af...

Als laatste nog een irritatiefactor waar weinig aan te doen is: Minuten lang aan het laden, eindelijk komt het spawn-scherm... Geen vlaggen! Geen vast basecamp! AAARGH! 1 Mannetje leeft nog... Een sniper... In Mashtuur City... Die overleeft het natuurlijk ook niet langer dan een minuut, dus einde spel. Was de derde ronde, dus wat denk je? Yep... Nieuwe map... *zucht* Ach, misschien heeft het ook wel zijn eigen, vreemde charme :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmantri, dit is misschien al een keer eerder gevraagd, maar ik kon het iig niet vinden: Je hebt het over battle-filmpjes van jouw server toch? Zijn die ook ergens te bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Sinds de laatste patch heb ik meer crashes to desktop dan voorheen helaas. Zijn er meer mensen die dit hebben?

Zojuist een erg leuk potje gedaan in de "dam" map. Erg spannend omdat de teams goed aan elkaar gewaagd waren. Ik begin de game steeds leuker te vinden.

Zijn er overigens al goed werkende "tweaks" voor BF-2 bekend? De tweaks voor BF 1942 en Vietnam werken niet of nauwlijks (geen snelheidswinst) wat ik ook niet heel gek vind.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Bor de Wollef schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 10:26:
Sinds de laatste patch heb ik meer crashes to desktop dan voorheen helaas. Zijn er meer mensen die dit hebben?

Zojuist een erg leuk potje gedaan in de "dam" map. Erg spannend omdat de teams goed aan elkaar gewaagd waren. Ik begin de game steeds leuker te vinden.

Zijn er overigens al goed werkende "tweaks" voor BF-2 bekend? De tweaks voor BF 1942 en Vietnam werken niet of nauwlijks (geen snelheidswinst) wat ik ook niet heel gek vind.
Ik heb sinds dag 1 al problemen.. met de patch is het vrijwel het zelfde gebleven.. of ik knal naar desktop.. of ik krijg een blauw scherm te zien.. Op willekeurige momenten.

Al 3 herinstallaties verder van windows en BF2, het blijft hetzelfde.. eniga wat meer hielp zijn de instellingen van BF2.. medium en alle lighting effect ect ect uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 09:03
Als ik update naar 1.02, wil die wel opstarten, maar kriojg ik 20x een zwart beeld ipv "ea filmpje enzo" en pist ie me weer terug naar windows :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roadcee
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-09 14:02
dCY schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 10:30:
[...]

Ik heb sinds dag 1 al problemen.. met de patch is het vrijwel het zelfde gebleven.. of ik knal naar desktop.. of ik krijg een blauw scherm te zien.. Op willekeurige momenten.

Al 3 herinstallaties verder van windows en BF2, het blijft hetzelfde.. eniga wat meer hielp zijn de instellingen van BF2.. medium en alle lighting effect ect ect uit.
Ik weet niet of het ook zo is bij BF2, maar bij BFV had mijn PC ook regelmatig CTD als ik 'm (te ver) had overgeklokt. waarschijnlijk heeft 't te maken met instabiel geheugen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Is er trouwens al een goede manier gevonden om de introfilmpjes over te slaan behalve deze te verwijderen? Met 1942 kon je dat toch doen door een commandline switch mee te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crazyx schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 10:03:

At your current rate, you should earn 7,976 in 123.74 days (or 4d 2h 52m 35s straight).

Ik had al wel door dat ik het niet dit weekend zou halen, maar dit is wel heel lang :(. Ik heb nu 31u gespeeld blijkbaar.
Van mij hadden ze die unlocks wel elke 1000 punten mogen laten gebeuren. Dan kan iedereen toch na verloop van tijd met alle wapens spelen, maar nu weet ik al dat ik er nooit meer dan 2 ga hebben. Want

At your current rate, you should earn 22,476 in 348.70 days (or 1w 4d 14h 37m 47s straight).

Is wel heel erg lang. En ik vind van mezelf dat ik nu redelijk intensief speel (heb het spel sinds dag 1), en na een paar maanden ga ik het vanzelf minder spelen.

En ik ga misschien wel beter spelen, maar de tegenstand wordt ook alsmaar beter, dus het zal wel ongeveer hetzelfde blijven. Ik kan ook meer op punten gaan spelen natuurlijk, maar dat maakt het spel zeker niet leuker :(.
En natuurlijk maken die rangs niet uit, maar alle wapens hebben zou wel leuk zijn, en niet enkel voorbehouden zijn aan de absolute elite.
Lol, in het begin was het leuk.
Zat je bijv. op een Amerikaans vliegdekschip, en dan zie je zo al die straaljagers richting het water gaan. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 10:42:
[...]

Lol, in het begin was het leuk.
Zat je bijv. op een Amerikaans vliegdekschip, en dan zie je zo al die straaljagers richting het water gaan. :Y)
Klopt, nu kom je het ook nog wel eens tegen. Erg leuk om te zien dat sommigen niet doorhebben dat dat ene vliegtuig verticaal moet opstijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 15:40

glashio

C64 > AMIGA > PC

Ik heb gezocht en niet gevonden dus vraag ik het maar :

Iemand al gelukt om een autologin te doen tijdens opstarten van BF2 ?

D.M.V. Opstart argumenten :
code:
1
C:/Program Files/EA Games/BF2.exe +playerName "itsme" + playerPassword "mypass"

Ik kom telkens toch in Profiel selektie ( geen autologin).

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 16:35:
Ik zie zojuist dat iemand anders number 1 van de wereld is namelijk een nederlander, aangezien de lijst niet is bijgewerkt maar de punten wel ( die exposure gast = 76 % opweg naar Staff Sergeant, Fear de oude nr 1 72 % ongeveer.)
Bedoel je die 'Exp-Elektric'....? Als je bij zijn awards kijkt, zie je dat hij zowel de veteran knife als de veteran pistol heeft staan. Kijk daarna bij de KNIFE KILLS: 26 minuten gespeeld en 141 knife kills.
Als dat geen cheater is die op een foute manier op die plek is gekomen... Wat heb je dan aan zo'n ranking? Ik vind het maar zielig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

crazyx schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 10:03:

Gister ochtend stond daar bij mij dat ik nog 42 dagen ongeveer nodig had voor m'n volgende rank, ik heb dan wel wat meer gespeeld dan normaal maar nu staat er nog 38 dagen. Dus het is maar een indicatie waar je niet al te veel waarde aan moet hechten :)
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 10:48:
[...]

Bedoel je die 'Exp-Elektric'....? Als je bij zijn awards kijkt, zie je dat hij zowel de veteran knife als de veteran pistol heeft staan. Kijk daarna bij de KNIFE KILLS: 26 minuten gespeeld en 141 knife kills.
Als dat geen cheater is die op een foute manier op die plek is gekomen... Wat heb je dan aan zo'n ranking? Ik vind het maar zielig.
Dat kan imo best wel, als je alleen je knife te voorschijn oakt net vordat je een kill maakt en er niet de hele tijd mee rond gaat lopen.
En veteran pistol hebben wel meer mensen, daar hoef je niet voor te cheaten ;)

[ Voor 19% gewijzigd door fsfikke op 21-07-2005 10:55 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar dan

ik kan nergens een vinden met hoeveel kills anders vroeg ik het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 10:58:
[...]

waar dan

Zulke sites zijn al zo vaak voorbij gekomen, zoek maar eens op 'ubar' :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 20:16

MF

Take a Seat

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 10:58:
[...]

waar dan

zoek je wel? (hint: http://ubar.phusion9.com/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb wel gezocht maar er word ook zo veel spam gebeukt hier

valt me wel tegen dat niemand mekaar nou meer helpt wat kan ik er aan doen dat niet iedereen zoekt zoekt
ik vond alleen die site van de condities en het stond ook niet in de startpost

btw ik volg het al sinds topic deel 1 alleen de laatste tijd kom ik terug van me werk en dan staan er 12 pagina's ja dan red ik het niet meer op om alles te lezen

maar bedankt

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2005 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Epitome schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 00:43:
De bookmarks van de BattleRecorder worden steeds met dezelfde gevuld. 8)7

Als ik ze delete dan staan ze er na opnieuw opstarten gewoon weer in. :(

Weet iemand waar die cache staat en welke files ik veilig kan verwijderen? :?

Als ik BattleRecorder aanvink als serverfilter dan krijg ik heel vaak servers waarvan blijkt dat ze geen bookmarks aanmaken en ik dus ook niet de veldslagen later eens rustig na kan kijken.

Iemand die geen problemen ondervindt met de BattleRecorder?
....dit probleem heb ik ook gehad. In je 'documents & settings'-folder staat een battlefield 2 folder en daarin staat 'ergens' een bestand met de naam die lijkt op recorder bookmarks (zit nu op m'n werk dus kan het niet sjekken). Even zoeken en je ziet wat ik bedoel. Die file kan je deleten en daarna wordt een lege file opnieuw aangemaakt als je BF2 start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 07:55
WaG! schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 10:21:

[...]

Ik heb de zelfde soort problemen... Refresh werkt wel, maar als ik update klik, dan verdwijnen vaak alle servers :/

Wat ook vreemd is dat wanneer ik apply klik bij de filters (zonder wat te veranderen), de lijst OOK leeg wordt... En natuurlijk het probleem dat de filters niet goed werken ("not full" aanklikken helpt nix). Maar het is gewoon een gaaf spel... En deze dingen neem ik op dit moment nog even op de koop toe, zolang het op den duur allemaal maar wat beter wordt... Ik wacht geduldig af...
Lijkt een beetje op mijn probleem... wat ik opgelost heb :)
Als ik de eerste keer binnenkom staan alle servers er, maar zodra ik ga zoeken verschijnt er bijna geen enkele server.
Bij mij is dit op te lossen door de optie "Some version only (of zoiets)" uit te schakelen.
Ik krijg dan gewoon alle servers te zien. In die lijst staan dan ook een hele hoop servers met dezelfde versie als mij, die ik voorheen dus niet zag 8)7 .
(Mijn installatie : BF2 installatie + patch 1.02, patch 1.01 nooit geïnstalleerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:48

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 11:07:

valt me wel tegen dat niemand mekaar nou meer helpt wat kan ik er aan doen dat niet iedereen zoekt zoekt

btw ik volg het al sinds topic deel 1 alleen de laatste tijd kom ik terug van me werk en dan staan er 12 pagina's ja dan red ik het niet meer op om alles te lezen

maar bedankt
niet in de startpost?
Medals, badges en ribbons
got3n.com – Badges met de precieze vereisten.
planetbattlefield.com - Medals
planetbattlefield.com - Badges
planetbattlefield.com - Ribbons

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

als ik lees dat ik voor een basic class badge 10 kills moet maken in een ronde, dan zou ik deze al lang moeten hebben, maar nee hoor... is dit ook een fout/bug/whatever???

of moet je d'r 10 maken zonder zelf dood te gaan?

[ Voor 21% gewijzigd door beschuitfluiter op 21-07-2005 11:19 . Reden: typo ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Laatst online: 03-09 13:28
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 11:07:

maar bedankt
waarom red je het niet meer om alles te lezen? ze posten niet sneller dan jij kan lezen hoor? toch?

en voor problemen en vragen moet je nou net even een deur verder zijn

Spielerij - Problemen & Vragen

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

Bor de Wollef schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 10:45:
[...]

Klopt, nu kom je het ook nog wel eens tegen. Erg leuk om te zien dat sommigen niet doorhebben dat dat ene vliegtuig verticaal moet opstijgen :)
Verticaal opstijgen hoeft helemaal niet met dat ding. Ik heb daar een truckje voor: Ik "leun" achterover met dat vliegtuig en dan vol gas naar voren: dan schiet hij vanzelf de lucht in. Ik heb geen geduld om te wachten op dat hoveren en dan hoog genoeg, etc.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 22:47
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 10:48:
[...]

want iedereen die een hogere score heeft als jij cheat....

alleen een noob gaat met een knife rennen.
je select knife, killed iemand en pakt je wapen weer.
das 3-4 sec per kill minimaal.

als je cheaters wilt detecteren kijk je naar de highest score op 1 map.
bij elec. is de hoogste score iets boven de 200 op 1 map. 100-150 op een paar andere, en de rest onder de 100

een cheater zou 1 of meerdere maps met onmmogenlijke scores hebben staan (500+)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:16
Twhomp schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 11:25:
[...]

Verticaal opstijgen hoeft helemaal niet met dat ding. Ik heb daar een truckje voor: Ik "leun" achterover met dat vliegtuig en dan vol gas naar voren: dan schiet hij vanzelf de lucht in. Ik heb geen geduld om te wachten op dat hoveren en dan hoog genoeg, etc.
Gewoon volgas met ff de afterburner aan werkt ook prima. >:)

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

RocketKoen schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 11:37:
[...]

141 knife kills in 26 minuten geloof ik ook echt niet hoor. Daarnaast zijn er inderdaad werkende cheats op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mis de link ff in openingspost zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

[...]

bij elec. is de hoogste score iets boven de 200 op 1 map. 100-150 op een paar andere, en de rest onder de 100

Ben je nou serieus of wat??

Een score van 200 op een map kan natuurlijk wel; afhankelijk van de instellingen van de server (bijvoorbeeld een 64-player-map meteen ticket-limiet van 350) kan je vrij snel 150+ punten scoren... Dus die 200 van je "voor een cheater" is natuurlijk een waarde die je volledig uit de lucht grijpt; mijn snelste score tot op heden is ongeveer 30 punten binnen 5 minuten (en helaas daarna een flink aantal deaths); reken dat maar eens om naar een map die een half uur zou duren. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Gaan grenades trouwens niet af als je dood gaat vlak nadat je ze hebt gegooid? Dat heb ik nu al meerdere malen meegemaakt namelijk. Dat scheelt een hele boel "last second" kills :(

Hoe kun je trouwens rollen op de grond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF

MF

Take a Seat

beschuitfluiter schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 11:17:
als ik lees dat ik voor een basic class badge 10 kills moet maken in een ronde, dan zou ik deze al lang moeten hebben, maar nee hoor... is dit ook een fout/bug/whatever???

of moet je d'r 10 maken zonder zelf dood te gaan?
Ik denk het niet, want bij 10 kills zonder zelf dood te gaan krijg je een Combat Action Ribbon.
- 10 Kills (Kill Streak - No Deaths)
- 18 Kills in 1 Round

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:46
En toch heeft RocketKoen gelijk. Alleen de tijd die jij met je knife loopt telt, en ik weet niet hoe jij iemand knifed, maar ik loop pas op laatste moment met dat ding in me hand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Freezerator schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 11:59:
En toch heeft RocketKoen gelijk. Alleen de tijd die jij met je knife loopt telt, en ik weet niet hoe jij iemand knifed, maar ik loop pas op laatste moment met dat ding in me hand...
En toch zijn er genoeg mensen die vanaf seconde 1 met hun knife rondlopen. Enigszins campen omdat ze op open grond natuurlijk veel kwetsbarder zijn, maar alleen hun knife gebruiken. En in een beetje lekker team kan je natuurlijk vrij snel de enemy terugdringen naar 2 spawn-points en dan redelijk wat kills scoren.

Tuurlijk zijn er manieren/cheats om een debiel aantal punten te krijgen, maar 150-200 punten op een map (ongeacht welk wapen) moet op een aantal servers te doen zijn afhankelijk van de ticket/tijd-limieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 11:51:
[...]

141 knife kills in 26 minuten geloof ik ook echt niet hoor. Daarnaast zijn er inderdaad werkende cheats op dit moment.
Kan ook gewoon in een 64 player map met vrienden steeds laten respawnen en dan zelf knifen totdat je die punten hebt. Zodat je op een "semi" legale manier aan de stats en de medals komt.

Ik kan het me best voorstellen dat je op een gegeven moment gewoon alle medals wilt hebben en dat je dan effe je vrienden optrommelt die je willen helpen.

Effe enigszins OT,

Weet iemand precies hoeveel de scores zijn de je als Special Forces krijgt bij het opblazen van doelen? (AKA de 3 artillerie stukken de UAV control center en de Radar) Ik dacht 2 per Artillerie, en 3 voor ieder ander gebouw. Maar je ziet gewoon niet dat je er scores bijkrijgt in het main screen.

Heb wel zelf gezien dat ik geen kills had, en toch een punt of 8 na alleen C4 gebruikt te hebben op die doelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 12:07:
[...]

Kan ook gewoon in een 64 player map met vrienden steeds laten respawnen en dan zelf knifen totdat je die punten hebt. Zodat je op een "semi" legale manier aan de stats en de medals komt.
Sorry maar ook dat vind ik cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Bor de Wollef schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 12:09:
[...]

Sorry maar ook dat vind ik cheaten.
Want??

Of is het dan ook cheaten dat je "toevallig" steeds in de buurt bent van een spawn-point van jou dat wordt overgenomen en dat je steeds terugpakt?? Of is het ook cheaten als je in een luchtafweer zit op de enige route van/naar land/vliegdekschip??

Het principe is hetzelfde alleen soms valt niet te bewijzen dat je constant "vrienden" afknalt.

[ Voor 4% gewijzigd door MAX3400 op 21-07-2005 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 12:07:
[...]
Effe enigszins OT,

Weet iemand precies hoeveel de scores zijn de je als Special Forces krijgt bij het opblazen van doelen? (AKA de 3 artillerie stukken de UAV control center en de Radar) Ik dacht 2 per Artillerie, en 3 voor ieder ander gebouw. Maar je ziet gewoon niet dat je er scores bijkrijgt in het main screen.
Niets, hier krijg je geen punten voor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
....wat bedoel je nou precies? Dat ik iedereen met een hogere score als cheater beschouw? 't Viel me in dit geval gewoon op... Als je een beetje BF2 hebt gespeeld, dan weet je dat het ONMOGELIJK is om in 26 speelminuten met een getrokken mes 141 knife kills te maken zonder te cheaten. Hoe hard je ook gaat rondrennen.... Dan mag je naam ELEKTRIK zijn en sta je bovenaan in de ranking; met zulke cijfers is het geen 'zuivere koffie' en stelt die positie m.i. niets voor. Het blijft een cheater, want die knife-kills dragen ook bij aan zijn hoge ranking. Dit is dan een extreem opvallend voorbeeld, maar ik neem aan dat er dus wel meer onzuivere cijfers in de scores van dit mannetje verborgen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

MAX3400 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 12:13:
[...]

Want??

Of is het dan ook cheaten dat je "toevallig" steeds in de buurt bent van een spawn-point van jou dat wordt overgenomen en dat je steeds terugpakt?? Of is het ook cheaten als je in een luchtafweer zit op de enige route van/naar land/vliegdekschip??

Het principe is hetzelfde alleen soms valt niet te bewijzen dat je constant "vrienden" afknalt.
Nee, maar om nou vrienden uit te nodigen om deze alleen maar te laten respawnen om ze te kunnen knifen (dat begrijp ik uit jouw post) vind ik gewoon valsspelen om aan stats te komen. Erg lame als je dat moet doen (en dus blijkbaar niet genoeg skills hebt om de stats normaal te halen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freezerator schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 11:59:
....op deze manier had ik 't nog niet bekeken (en niet begrepen vanwege het gebrekkige tikka-tikka Nederlands van RocketKoen) en dan zit er toch wel een mogelijkheid van 'echtheid' verborgen in die stats. Maar het blijft opvallend dat het juist de knife en de pistool-badges zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

MF schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 11:58:
[...]

Ik denk het niet, want bij 10 kills zonder zelf dood te gaan krijg je een Combat Action Ribbon.
- 10 Kills (Kill Streak - No Deaths)
- 18 Kills in 1 Round
gvd, waarom heb ik die awards niet dan? heb meerdere keren uren gespeeld met één kit en dan 20+ kills gemaakt en toch geen awards :( zo schiet t niet op natuurlijk....grmbl...

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 12:21:
[...]

....op deze manier had ik 't nog niet bekeken (en niet begrepen vanwege het gebrekkige tikka-tikka Nederlands van RocketKoen) en dan zit er toch wel een mogelijkheid van 'echtheid' verborgen in die stats. Maar het blijft opvallend dat het juist de knife en de pistool-badges zijn.
Precies het is best mogelijk dat het echt is: 26 min = 1560 sec
Knife tevoorschijn halen en iemand killen duurt max 5 tot 10 sec (Ruim genomen) dan zou hij dus nog veel meer knife kills kunnen hebben, het is niet aan te raden met getrokken mes door de hele map te gaan rennen, dat houd je niet lang vol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn das niet zo mooi. :)

En ik maar denken dat ik zo een beetje leuk kon sneaken, support aan mijn team verlenen en toch puntjes verdienen.

Blijf het desalniettemin leuk vinden om die dingen op te blazen. Helaas zijn de enige punten die je dan krijgt de basecamp kills. Wat dan weer een beetje minder is.

Gaat dan wel een "klein" beetje lol af van het binnendringen. De ettelijke keren dat ik na een kruiptocht van 10 minuten bijna bij mijn doel door een toevallig overvliegende helikopter gespot werd en eventjes tot omgeploegde plantjesmest werd gepound zijn niet meer op 2 handen te tellen.

En dan alleen om't team te helpen... Hahaha. Blijf't een tof spel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

MAX3400 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 12:04:
[...]

En toch zijn er genoeg mensen die vanaf seconde 1 met hun knife rondlopen. Enigszins campen omdat ze op open grond natuurlijk veel kwetsbarder zijn, maar alleen hun knife gebruiken. En in een beetje lekker team kan je natuurlijk vrij snel de enemy terugdringen naar 2 spawn-points en dan redelijk wat kills scoren.
Ik denk dat mensen als electric wel beter weten dan als een kip zonder kop met een mes rondrennen als je geen vijand in de buurt ziet, de enige manier dat je dan een knifekill kan krijgen is als je een hoekje omloopt en er toevallig iemand de andere kan op ligt te kijken en jij hem mooi kan knifen, maar in 90% van de andere gevallen dat de vijand jouw aan ziet komen ben jij toch echt dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 12:27:
...........Gaat dan wel een "klein" beetje lol af van het binnendringen. De ettelijke keren dat ik na een kruiptocht van 10 minuten bijna bij mijn doel door een toevallig overvliegende helikopter gespot werd en eventjes tot omgeploegde plantjesmest werd gepound zijn niet meer op 2 handen te tellen.

En dan alleen om't team te helpen... Hahaha. Blijf't een tof spel vinden.
Het leukste van het binnendringen is het plakken van wat C4 op bv. een Blackhawk, sneaky in de buurt blijven liggen, wachten tot het ding iig een flink eind de lucht in is en dan klik......BOEM!!

Ondanks dat me dat enorm veel tijd kost en relatief gezien niet veel punten oplevert blijft het geweldig om te doen, helemaal als er clanmates op teamspeak in die helikopter zitten, dan val ik bijna van m'n stoel van het lachen :) .

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2005 13:25 . Reden: oeps, geen teammates natuurlijk ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 12:51:
[...]

Het leukste van het binnendringen is het plakken van wat C4 op bv. een Blackhawk, sneaky in de buurt blijven liggen, wachten tot het ding iig een flink eind de lucht in is en dan klik......BOEM!!

Ondanks dat me dat enorm veel tijd kost en relatief gezien niet veel punten oplevert blijft het geweldig om te doen, helemaal als er teammates in die helikopter zitten, dan val ik bijna van m'n stoel van het lachen :) .
Typisch gedrag van een TeamKiller; zich ziek lachen als ie 7 mates opblaast... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 22:00
MAX3400 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 12:56:
[...]

Typisch gedrag van een TeamKiller; zich ziek lachen als ie 7 mates opblaast... :r
Ik denk niet dat ie bedoelt dat ie zijn eigen teammates opblaast... maar als er in die heli teammates(van het andere team) zitten, dus euh dat de heli volzit met de mensen waar je tegen vecht :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door IJnte op 21-07-2005 13:02 ]

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

[...]

ik denk dat ie bedoelt dat er meerdere enemies in dat ding zitten... zo niet -> :/

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

beschuitfluiter schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:02:
[...]

ik denk dat ie bedoelt dat er meerdere enemies in dat ding zitten... zo niet -> :/
Teammates; dat zijn in principe de mensen die bij jou in het team zitten. Tenzij je iemand bent die constant op TAB drukt om te kijken wie waar bij welke squads lopen te hobbelen bij de enemy, wat eigenlijk niet boeit want de enemy (in general) moet dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Laatst online: 03-09 13:28
dan moet de server vol zitten met spelers om zoveel kills tegeljk te hebben in 26 minuten en nooit dood gaan.... lijkt me stug dat je met een knife rondrent, nooit doodgaat in 26 min en zoveel kills hebt? ONMOGELIJK.

hij moet zeker een paar keer dood gegaan zijn, waardoor je dus ook nog je spawntijd erbij optelt. een paar keer dood... en die score klopt niet meer.

dat is gewoon iemand met een eigen ranked server. paar bots ofzo erin.... steeds afraggen en klaar is kees.

[ Voor 14% gewijzigd door CRpt3r55 op 21-07-2005 13:19 ]

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF

MF

Take a Seat

Crypter schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:17:
dan moet de server vol zitten met spelers om zoveel kills tegeljk te hebben in 26 minuten en nooit dood gaan.... lijkt me stug dat je met een knife rondrent, nooit doodgaat in 26 min en zoveel kills hebt? ONMOGELIJK.

hij moet zeker een paar keer dood gegaan zijn, waardoor je dus ook nog je spawntijd erbij optelt. een paar keer dood... en die score klopt niet meer.
Anders lees je eerst even.... De Knife tijd is de tijd waarin je ook echt het mes in de hand hebt. (een sec of 2 voor en na de kill dus) edit: Het kan dus makkelijk

[ Voor 3% gewijzigd door MF op 21-07-2005 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik bedoelde eigenlijk Clanmates op Teamspeak :), beetje te snel geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Had een mailtje gestuurd over het niet krijgen van badges terwijl ik deze zeker verdient heb:
Hello,

Thank you for contacting us here at Electronic Arts Technical Support. I’m sorry for the difficulty that you are having with Battlefield 2.

Although this situation has been improved, some users are still experiencing a delay or stop in the update of their statistics and ranking. This is being looked into by the appropriate teams and when corrected should allow updates to go through without incident.

Should you require further assistance about this or any Electronic Arts games in the future please visit our website and review our extensive Self Help knowledgebase (http://eatech.custhelp.co.../php/enduser/std_alp.php?)

Emmanuel
EA Technical Support
naja, ze reageren iig wel snel...

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel grappig dat die Elektric toch ook een Purple Heart (1:4 kill to death ratio) heeft. Volgens mij moet deze speler deze aan het begin hebben gehaald, want daarna lijkt het me toch heel moeilijk.

Dat ie uberhaupt de moeite heeft genomen om deze medaille te halen....klasse hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:29:
Ik vind het wel grappig dat die Elektric toch ook een Purple Heart (1:4 kill to death ratio) heeft. Volgens mij moet deze speler deze aan het begin hebben gehaald, want daarna lijkt het me toch heel moeilijk.

Dat ie uberhaupt de moeite heeft genomen om deze medaille te halen....klasse hoor!
....dat is waarschijnlijk gebeurd toen ie bezig was om zijn KNIFE BADGE te halen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:31:
[...]

....dat is waarschijnlijk gebeurd toen ie bezig was om zijn KNIFE BADGE te halen ;-)
Nou nee, als die er een medic bij heeft...

Offtopic vraagje: Ik zoek een commander voor de clan: UDF.

Hij moet microfoon hebben en toch al wat aardig uurtjes hebben gespeeld, oftewel ervaren.

Als je interesse hebt moet je me maar pm-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF

MF

Take a Seat

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:34:
Je mag hier niet voor clans naar leden op zoek :X (zie topicstart }:O )

[rml][ PC] Battlefield 2 - deel XII[/rml]

[ Voor 32% gewijzigd door MF op 21-07-2005 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:34:
[...]

Nou nee, als die er een medic bij heeft...

Hij moet microfoon hebben en toch al wat aardig uurtjes hebben gespeeld, oftewel ervaren.

Als je interesse hebt moet je me maar pm-en.
Wil best een gooi wagen aan Commander zijn; PM is voor mij niet te doen. Als je wil, voeg me toe op MSN of mail me (alles staat in mijn profiel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-09 13:59
Mr. Detonator schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 02:18:

staat op www.bf2s.com

ps. de nummer een heeft 38.000 punten, en 13.000 kills (de nummer 2 zelfs 14.000) _/-\o_ 8)7
Bedankt!

Global score: 1,245 / 10,500
At your current rate, you should earn 9,255 in 299.51 days (or 1w 0d 5h 29m 49s straight).

Nog even tegaan dus :P

M'n stats zijn zo tezien ook bijgewerkt, wat die gisteren niet deed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MF schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:36:
[...]

Je mag hier niet voor clans naar leden op zoek :X (zie topicstart }:O )

[rml][ PC] Battlefield 2 - deel XII[/rml]
Das fijn, zo een groot topicstart, niet gezien sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WaG! schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 10:21:

[...]

Als laatste nog een irritatiefactor waar weinig aan te doen is: Minuten lang aan het laden, eindelijk komt het spawn-scherm... Geen vlaggen! Geen vast basecamp! AAARGH! 1 Mannetje leeft nog... Een sniper... In Mashtuur City... Die overleeft het natuurlijk ook niet langer dan een minuut, dus einde spel. Was de derde ronde, dus wat denk je? Yep... Nieuwe map... *zucht* Ach, misschien heeft het ook wel zijn eigen, vreemde charme :)
Hebben jullie het allemaal sinds gisteren? want ik had daarvoor nog geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 14:14

Tjark

DON'T PANIC

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 12:51:
[...]
kun je bij mij voorstellen: ik spawn als spec-ops en hoor gebulder boven me. Zie 2 blackhawks over me heen gaan en voor me landen naast de vlag. Ik rennen -> 2 C4 op de ene, 2 C4 op de andere, ren terug. Tijdens het terug rennen hebben ze de vlag gepakt en vliegen ze weg. Sta ik daar mooi te kijken hoe 2 helicopters beide in een vuurbal veranderen. 4 kills :) Die lui zullen wel gedacht hebben: WTF! gekilled door C4??? :D

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaG!
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:19:
[...]

Hebben jullie het allemaal sinds gisteren? want ik had daarvoor nog geen problemen.
Voor zover IK mij kan herinneren begon het eigenlijk na het hele patch gebeuren... En ja, ik heb zelfs een volledig cleane install van een gepatchte alswel een cleane install van de ongepatchte versie... En volgens mij is het alleen bij de gepatchte... :? [sarcasm]Toch vreemd... Want die patch heeft alles opgelost![/sarcasm] }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-07-2024
Heeft iemand onderscheiding 'The Airborne Ribbon (10 seconds in a Parachute)' al?
Ik heb namelijk al 3x op zijn minst 20 seconden in de lucht gehangen, maar ik heb nog steeds geen ribbon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

innocent schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:55:
Heeft iemand onderscheiding 'The Airborne Ribbon (10 seconds in a Parachute)' al?
Ik heb namelijk al 3x op zijn minst 20 seconden in de lucht gehangen, maar ik heb nog steeds geen ribbon :(
Krijg je ook geen mededeling dat je een ribbon krijgt in-game?? Pak anders een vliegtuig en trek 'm recht omhoog naar een hoogte van 1500 ofzo...

De ribbon (als je wel in-game een mededeling krijgt) krijg je pas als de ronde netjes is afgelopen en je de hele ronde hebt meegedaan volgens mij. Dus niet halverwege de ronde instappen, dacht ik, en netjes de server de nieuwe ronde/map laten laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu nog de orginele install ga vanavond patch 1.02 installeren. Zal wel merken wat voor een effect dit zal hebben.

Zit Londen in Battlefield 2? Zo niet, dan is het offtopic en dus niet gewenst

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2005 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
MAX3400 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:58:
[...]

Krijg je ook geen mededeling dat je een ribbon krijgt in-game?? Pak anders een vliegtuig en trek 'm recht omhoog naar een hoogte van 1500 ofzo...

De ribbon (als je wel in-game een mededeling krijgt) krijg je pas als de ronde netjes is afgelopen en je de hele ronde hebt meegedaan volgens mij. Dus niet halverwege de ronde instappen, dacht ik, en netjes de server de nieuwe ronde/map laten laden.
Volgens mij had ik aan al die eisen voldaan :) Echter helaas geen ribbon, ik probeer het inderdaad wel even met een vliegtuig, ik had het nu namelijk met een heli geprobeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

innocent schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 15:01:
[...]

Volgens mij had ik aan al die eisen voldaan :) Echter helaas geen ribbon, ik probeer het inderdaad wel even met een vliegtuig, ik had het nu namelijk met een heli geprobeerd :)
Aah... De minimale hoogte is volgens sommige sites 500ft en niet veel choppers komen daar boven namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Zucht, je komt echt veel mensen tegen op ranked servers die niets anders aan het doen zijn dan ribbons etc verzamelen. Voorbeelden: de meest domme acties uithalen voor een purple heart, heli's naar nutteloze hoogte brengen (natuurlijk met anderen erin) voor de para award, heli's nutteloos aan de rand van de map laten hoveren etc. Erg leuk allemaal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Bor de Wollef schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 15:06:
Zucht, je komt echt veel mensen tegen op ranked servers die niets anders aan het doen zijn dan ribbons etc verzamelen. Voorbeelden: de meest domme acties uithalen voor een purple heart, heli's naar nutteloze hoogte brengen (natuurlijk met anderen erin) voor de para award, heli's nutteloos aan de rand van de map laten hoveren etc. Erg leuk allemaal :(
Daar kan je toch wel een TK aan wagen?? Plus een pissig berichtje naar alle spelers in het spel?? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met chopper kun je met gemak de Airborne Ribbon halen.

Eergisteren vloog ik nog met een vriend van me zo ver mogelijk naar boven in een AH-12.
Hij springt eruit, hangt aan z'n parachute en haalt de ribbon, en ik vlieg naar beneden, kom onder
'm terecht en pik 'm weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
MAX3400 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 15:03:
[...]

Aah... De minimale hoogte is volgens sommige sites 500ft en niet veel choppers komen daar boven namelijk...
De heli kwam inderdaad met moeite op 300, dus toch maar even met een vliegtuig proberen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF

MF

Take a Seat

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 15:08:
Met chopper kun je met gemak de Airborne Ribbon halen.

Eergisteren vloog ik nog met een vriend van me zo ver mogelijk naar boven in een AH-12.
Hij springt eruit, hangt aan z'n parachute en haalt de ribbon, en ik vlieg naar beneden, kom onder
'm terecht en pik 'm weer op.
Is het dan niet "stjop stjop" dood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor airborn ribbon hoef je maar 10 sec in de lucht te hangen met een shute.. als je in een map van die hoge kraan spring bv in kubra dam kan je hem ook al halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blorgg
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
MF schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 15:09:
[...]

Is het dan niet "stjop stjop" dood?
BF2 is nou niet bepaald een realistisch spel of zo hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
Ik probeer dat alleen als ik geen medespelers in de heli heb O-). Ik erger me veel meer aan die mensen die niet opletten waar mijnen geplaatst zijn of waar attelerie aanval uitgevoerd wordt.
Zit je als commander namelijk secuur te plannen waar je de bommen kunt droppen , zonder teamkills
te veroorzaken, negeren er altijd wel een aantal mensen alle waarschuwingen en gaan er gewoon tussen staan of rijden er dwars doorheen, gevolg weg zuur verdiene puntjes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Waarik me vooral aan erger zijn die stats-geile medics :r
Sta je half dood naast ze, rennen ze liever naar een dode waar drie vijanden omheen staan om hem te reviven en vervolens allebij dood te gaan dan mij te healen. Ook als ze je reviven terwijl er een hele groep vijanden omheen staat en je meteen weer afknallen gebeurt vaak :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet crossposten

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2005 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:05

Stewie!

Keen must die!

Morgen wordt officieel bekend welke gamehosters de ranked servers mogen gaan hosten :)
Zoals het er nu naar uit ziet komen er eind volgende week meer dan 30 gratis 32 slot public ranked servers online B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

DaMorpheus schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 15:48:
Morgen wordt officieel bekend welke gamehosters de ranked servers mogen gaan hosten :)
Zoals het er nu naar uit ziet komen er eind volgende week meer dan 30 gratis 32 slot public ranked servers online B)
Ah, wellicht kun je daarna wat van de eerder gestelde vragen beantwoorden?

Overigens zijn er de laatste tijd behoorlijk wat ranked servers bijgekomen, ik heb nu nooit meer een probleem om een ranked server te vinden met een goede ping die ik kan joinen :) Overdag zijn er zelfs plenty ranked servers te vinden waar de ronde niet wil starten door gebrek aan spelers :/

[ Voor 27% gewijzigd door Bor op 21-07-2005 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
fsfikke schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 15:33:
[...]

Waarik me vooral aan erger zijn die stats-geile medics :r
Sta je half dood naast ze, rennen ze liever naar een dode waar drie vijanden omheen staan om hem te reviven en vervolens allebij dood te gaan dan mij te healen. Ook als ze je reviven terwijl er een hele groep vijanden omheen staat en je meteen weer afknallen gebeurt vaak :(
Dat is heel irri ja, gister had ik ook zo'n potje, MEC (waar ik in zat) werd afgeslacht door USMC.
Ik stond zwaar negatief qua kill/death ratio vooral omdat er medics zijn die je gaan reviven zonder eerst de nme af te knallen: revive -> boom dood, revive -> boom weer dood, pfff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-06 23:19
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 15:34:
Ik heb nu al sinds gisteravond problemen met die update server, hij doet het de eerste keer als ik binnenkom , maar daarna als ik weer op update server list klik dan doet ij niks.
hebben jullie dit ook of moet ik me zorgen gaan maken dat er iets mis met mijn PC is?
:(
Heb ik ook....wel eens. Zelfde met het inloggen op BF HQ. Hopelijk is dit in de volgende update opgelost. Bij mij helpt het uit- en weer aanloggen vaak wel. Blijft irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Laatst online: 17-08 17:14
Redje schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 15:58:
[...]

Dat is heel irri ja, gister had ik ook zo'n potje, MEC (waar ik in zat) werd afgeslacht door USMC.
Ik stond zwaar negatief qua kill/death ratio vooral omdat er medics zijn die je gaan reviven zonder eerst de nme af te knallen: revive -> boom dood, revive -> boom weer dood, pfff.
Ehm, ja maar dat kost je dan maar een kill toch? Revive betekent dat je NIET dood bent gegaan en krijgt dus geen +1 bij je dead lijst. Dus dat valt wel mee dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Oakley schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:21:
[...]

Ehm, ja maar dat kost je dan maar een kill toch? Revive betekent dat je NIET dood bent gegaan en krijgt dus geen +1 bij je dead lijst. Dus dat valt wel mee dan.
Donno, dus als je wordt gerevived en gekilled komt er geen death bij?, maar wel een kill voor de andere of ook niet? Klinkt niet logisch iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Redje schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:27:
Donno, dus als je wordt gerevived en gekilled komt er geen death bij?, maar wel een kill voor de andere of ook niet? Klinkt niet logisch iig.
Maar het is wel zo. En de ticket gaat er ook pas af als je echt dood bent. Als je gerevived wordt gaat de ticket er ook niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

MAX3400 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 15:03:
[...]

Met de blackhawk kan je makkelijk boven de 500ft komen, ook met de gevechtshelicopters geen probleem. Ik heb zelf gewoon die ribbon gehaald met heli, even naar boven de 650ft gaan, en dan er uit springen, maar ik had hem al vrij snel, denk dat ik nog maar 150ft gedaald was :Y)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 22:47
Crypter schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:17:
snap je die stats wel?
er staat dat ie van die 200 uur speeltijd 26 minuten een mes in zn hand had, en daarmee 140 kills ofzo.
dus NIET in 1 ronde en NIET allemaal achter elkaar zonder dood te gaan.......
dat is gewoon iemand met een eigen ranked server. paar bots ofzo erin.... steeds afraggen en klaar is kees.
bots in een ranked server....

wanneer dringt het door dat er mensen zijn die goed zijn?
of dat er uberhaubt mensen zijn die het spel begrijpen....

niet iedereen die meer punten heeft als jijzelf heeft wallhack, aimbot, een eigen private server met bots en andere cheats.... (dit is counterstrike niet)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:44:
[...]
snap je die stats wel?
er staat dat ie van die 200 uur speeltijd 26 minuten een mes in zn hand had, en daarmee 140 kills ofzo.
dus NIET in 1 ronde en NIET allemaal achter elkaar zonder dood te gaan.......

[...]

bots in een ranked server....

wanneer dringt het door dat er mensen zijn die goed zijn?
of dat er uberhaubt mensen zijn die het spel begrijpen....

niet iedereen die meer punten heeft als jijzelf heeft wallhack, aimbot, een eigen private server met bots en andere cheats.... (dit is counterstrike niet)
[humor]
Dus in CounterStrike had jij een wallhack en aimbot? Tsssk
[/humor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:05

Stewie!

Keen must die!

Bor de Wollef schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 15:51:
[...]

Ah, wellicht kun je daarna wat van de eerder gestelde vragen beantwoorden?
Wat wil je weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
ben ik gekickt vanaf mijn favo server omdat er alsmaar kereltjes ruzie zaten ze zoeken en in mn atillery vuur gingen liggen en tegen mij aanvlogen of onder mijn vliegtuig gingen liggen :@
hoe werkt dat, zo'n ban. Hoelang ? Of is dat server/admin afhankelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ewald ! schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:52:
ben ik gekickt vanaf mijn favo server omdat er alsmaar kereltjes ruzie zaten ze zoeken en in mn atillery vuur gingen liggen en tegen mij aanvlogen of onder mijn vliegtuig gingen liggen :@
Of je dondert die arti ergens anders neer, uit de buurt van je maatjes.

Mensen die onder je vliegtuig gaan liggen willen graag zelf dat vliegtuig hebben. Zo'n discussie hebben we al eerder gehad in deel XI geloof ik, toen een of andere kwiebus vond dat iedereen die geen clanlid (lees: addict) is, geen recht had om in helikopters te vliegen als hij er was. Hij vond dat mensen die in zijn ogen niet goed genoeg waren, maar moesten wieberen.....tja, dat soort gepeupel is er ook...jammer genoeg

Ban is er na een dagje zeker wel vanaf. Denk dat het maar een paar uurtjes is.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2005 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-09 13:59
Ewald ! schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:52:
Meestal kan je na 15 minuten ofzo de server gewoon weer joinen, of je moet een perm ban hebben gekregen door een admin.
innocent schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:55:
Je moet ook de heletijd heen en weer gaan met bijvoorbeeld wasd, zo heb ik hem gehaald.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eerst zoeken, dan vragen