[PC] Battlefield 2 - deel XII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.800 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 22:00
SlideR NL schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:09:
Waar slaat dit op. Ben ik blij haal ik zo'n mooie medaille.

[afbeelding]

En wat denk. Half uurtje later staat hij er nog niet bij. Of mischien wel langer.

[afbeelding]

Waar slaat dit op. Heb ik hem wel verdiend? Ik wil hem.. Kan iemand mij helpen.
Lees dit maar es ;) http://forums.totalbf2.com/showthread.php?t=12082

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 12:11
Ik zie al wat het betekent die medaille... Ik hoef hem al niet meer... Klote medaille!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Shuriken schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:06:
[...]

Zover ik weet begin je altijd als soldaat of je moet een officieren opleiding op de KMA doen. Ik heb familie in het leger met vooropleiding Havo. En die mocht netjes als soldaat beginnen. Daarna heb je dan misschien wel wat sneller kans op promotie.
De laatste info die ik weet is als volgt:
In '96 tekenen bij de luchtmacht, luchtverkeersleiding, VWO-B: 1e luitenant
In '03 tekenen bij de marine, ICT Wapenbeheer, VWO-B: in ieder geval schaal 4 salaris (dus geen matroos/dekzwabber).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-08 11:34
Bij het starten van de installatie van patch 1.02 laat de installer zien: patch 1.01??

Is dat een foutje in de text in de patch of is het gewoon niet de juiste file? Ik heb hem van de officiele EA largedownloads FTP server en hij heeft wel de filename 1.02. Verder is hij ook groter dan de eerder gedownde 1.01 patch namelijk een dikke 16 MB. Is dit meer mensen opgevallen of ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Datis nou echt juist de ENIGE medialle die je niet in je lijstje wilt hebben LOL...Verders als het goed is allemaal..

Ik vind het punten systeem echt dikke bagger...Veelsssste hoge eisen...is gewoon nooit haalbaar of je moet kansloos thuiszitten zonder baan geen leven...etc..anders is het toch niet mogelijk :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slash24 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:38:
Bij het starten van de installatie van patch 1.02 laat de installer zien: patch 1.01??

Is dat een foutje in de text in de patch of is het gewoon niet de juiste file? Ik heb hem van de officiele EA largedownloads FTP server en hij heeft wel de filename 1.02. Verder is hij ook groter dan de eerder gedownde 1.01 patch namelijk een dikke 16 MB. Is dit meer mensen opgevallen of ben ik de enige?
Is al 100X gezegd zie vorige delen...Maar idd het staat er maar is wel de officiele patch :) en is uiteindelijk 1.02...denk dat ze in alle haast toch nog even vergeten zijn om het versie nummertje aan te passen bij install..:)

Geen zorgen het werkt gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjen86
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
ik begin 17 augustus als soldaat 3 bij de kma, je klimt je weg door de 4 jaren opleiding eerst omhoog, dan moet je verdergaan door te solliciteren.

Foto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Arjen86 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:40:
ik begin 17 augustus als soldaat 3 bij de kma, je klimt je weg door de 4 jaren opleiding eerst omhoog, dan moet je verdergaan door te solliciteren.
hmm, niks voor mij denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
elke 4 jaar andere positie toch? en met elke functie liefst een hogere rang.,. (als je daarop soliciteert iig)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Wat dus helemaal niet in lijn is met de opmerkingen die eerder geplaatst werden over even een basis goed verdedigen en leiding geven. Oftewel; zoals bekend is Hollywood dus aanzienlijk naast de pot aan het pissen...

Succes op je KMA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soliciteren bij het leger? waar is dit land heen gegaan.

Meneer magg ik aub de vijand die ons land wil invaderen omleggen?
Heb je VWO gedaan?
WTF!!

Even offtopic maar toch frapant

Ik zag laatst op Discovery dat slechts 2% tijdens WOII schoot om te doden
en dat 25 % schoot in de richting van de vijand. Vervolgens werd het uitgelegd
Het zit zo vroeger was men nog heel gelovig en in de bijbel staat = Gij zult niet doden.

Nou vraag je je af als ze niet in de richting van de vijand schoten, hielpen ze dan hun maatje aan een Purple Heart?

(even de naam noobmedal weglaten hier mensen uit respect)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:50:
[...]

Wat dus helemaal niet in lijn is met de opmerkingen die eerder geplaatst werden over even een basis goed verdedigen en leiding geven. Oftewel; zoals bekend is Hollywood dus aanzienlijk naast de pot aan het pissen...

Succes op je KMA!
Dus die twee gasten van Pearl Harbor(is echt gebeurd die 2 piloten) zijn niet onderscheiden en zijn niet tot kapitein bevorderd(lees het boek, het komt niet voor in de film))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 16:20

flessuh

Set sail for fail!

Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:52:
Soliciteren bij het leger? waar is dit land heen gegaan.

Meneer magg ik aub de vijand die ons land wil invaderen omleggen?
Heb je VWO gedaan?
WTF!!

Even offtopic maar toch frapant

Ik zag laatst op Discovery dat slechts 2% tijdens WOII schoot om te doden
en dat 25 % schoot in de richting van de vijand. Vervolgens werd het uitgelegd
Het zit zo vroeger was men nog heel gelovig en in de bijbel staat = Gij zult niet doden.

Nou vraag je je af als ze niet in de richting van de vijand schoten, hielpen ze dan hun maatje aan een Purple Heart?

(even de naam noobmedal weglaten hier mensen uit respect)
mmm....en had die 2% toevallig de titel "sniper" :+

hoe kan het eigenlijk dat je met de mg's op tanks e.d. niet altijd door ruiten kunt schieten (helicopters / hummers e.d.)??dit zijn toch zware machinegeweren? die bovenop de Vodnik van de MEC werkt wel tegen heli's.....

dus met welke wapens kun je nu WEL door de ruiten schieten??? :?

[ Voor 5% gewijzigd door flessuh op 20-07-2005 15:57 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Banzaibunny schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:56:
[...]

hoe kan het eigenlijk dat je met de mg's op tanks e.d. niet altijd door ruiten kunt schieten (helicopters / hummers e.d.)??dit zijn toch zware machinegeweren? die bovenop de Vodnik van de MEC werkt wel tegen heli's.....

Voorlopig heb ik alleen gezien dat je met de unlockte sniper-rifle door glas heen kan schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien rare vraag...maar ik vind het zoooo irritant...Die oververhitting op zo'n machine geweer...irl is dat niet zo lijkt mij (idd ik heb niet in het leger gezeten anders stelde ik deze vraag nie :P)

Ben je lekker aan het maaien op zo'n chopper en die chopper maar zoeken waar het vandaan komt...heb je em bijna....hoor je katssjik katssjiik...ding oververhit...moet je wachten om vervolgens te zien hoe de chopper ervandoor gaat om te repairen...arghh hoe frusti is dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 16:20

flessuh

Set sail for fail!

MAX3400 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 16:02:
[...]

Voorlopig heb ik alleen gezien dat je met de unlockte sniper-rifle door glas heen kan schieten.
dat lijkt me logisch......de m95 is n anti-material rifle.......kun je n motorblok in 1 schot mee verwijderen uit n jeep als k t goed begrepen heb (in real-life dan)

maar t gaat mij meer om de machinegeweren.....zit wel aardig verschil in volgens mij

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IJnte schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:13:
[...]

:D Ik zit nu op mijn werk :X :X Af en toe effe GoT op om wat te posten en dan weer verder met typen :)
we zijn niet allemaal 12 jaar en hebben vakantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 16:03:
Misschien rare vraag...maar ik vind het zoooo irritant...Die oververhitting op zo'n machine geweer...irl is dat niet zo lijkt mij (idd ik heb niet in het leger gezeten anders stelde ik deze vraag nie :P)

Ben je lekker aan het maaien op zo'n chopper en die chopper maar zoeken waar het vandaan komt...heb je em bijna....hoor je katssjik katssjiik...ding oververhit...moet je wachten om vervolgens te zien hoe de chopper ervandoor gaat om te repairen...arghh hoe frusti is dat!
Ik wil niet heel vervelend doen, maar oververhitting bestaat wel degelijk. Vooral met de mini-guns die ze op de Blackhawks monteren in BF2. Ja, eens, het gebeurt sneller dan verwacht in het spel maar het bestaat wel degelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 22:00
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 16:06:
[...]

we zijn niet allemaal 12 jaar en hebben vakantie
Is dat positief of negatief jegens mij :? Als et negatief was bedoelt, dan zeg ik: Stfu. Als het positief was bedoelt zeg ik: O-)

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Banzaibunny schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 16:06:
[...]

dat lijkt me logisch......de m95 is n anti-material rifle.......kun je n motorblok in 1 schot mee verwijderen uit n jeep als k t goed begrepen heb (in real-life dan)

maar t gaat mij meer om de machinegeweren.....zit wel aardig verschil in volgens mij
Er is geen machinegeweer (wat je even meesjouwt in je eentje zoals in BF2) ter wereld wat door het pantser van een APC/Tank heen kan schieten. Duzzz...

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 20-07-2005 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avalanche_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 21:52

natuurlijk wel

en btw over de KMA, daarvoor moet je VWO hebben gedaan,
en als je daarmee klaar ben dan verdien je redelijk/ tot goed. En je krijgt dacht ik ook zakgeld omdat je op de KMA zit en dat is niet weinig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Banzaibunny schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:56:
[...]

Volgens mij komt het glas niet van Carglass

Tegenwoordig kunnen de ruiten van het Pentagon een explosie verdargen en zijn zelfs sterker dan de muur, dardoor moest de muur versterkt worden(op 9/11 vloog het vliegtuig in dat niuewe deel, waardoor naar schatting 4000 levens gered werden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euhg jazeker, sniper leren daarom ook te schieten met een koude loop en een warme, dat kan het verschil make tussen het hoofd van de dader of van de hostage(swat team sniper voorbeedl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 16:14:
[...]

Euhg jazeker, sniper leren daarom ook te schieten met een koude loop en een warme, dat kan het verschil make tussen het hoofd van de dader of van de hostage(swat team sniper voorbeedl)
_/-\o_ Gaan ze er dan een uurtje op zitten om 'm warm te maken? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

1300A schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 16:11:
[...]

natuurlijk wel

en als je daarmee klaar ben dan verdien je redelijk/ tot goed. En je krijgt dacht ik ook zakgeld omdat je op de KMA zit en dat is niet weinig 8)
Nee hoor, kijk maar op www.kma.nl. Voor bachelors opleiding heb je echter wel VWO of afgeronde HBO/WO opleiding nodig.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IJnte schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 16:10:
[...]

Is dat positief of negatief jegens mij :? Als et negatief was bedoelt, dan zeg ik: Stfu. Als het positief was bedoelt zeg ik: O-)
positief in dit geval, er zijn ook mensen die gewoon werken en een gezin hebben, dat bedoelde ik ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Epitome schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 12:54:
Hij snapt gewoon niet dat 3 dagen spelen, straight is, non-stop 72 uur!! :Z

http://www.bf2s.com/ geeft trouwens nu aan hoeveel je moet spelen voor je volgende ranks, in straight en een schatting van de werkelijk tijd aan de hand van je vorige playtime. :Y)
Ik beweerde toch niet dat je in 3 dagen die rank kan halen, ik had het erover hoelang je er mee bezig was. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 16:23:
[...]

Ik beweerde toch niet dat je in 3 dagen die rank kan halen, ik had het erover hoelang je er mee bezig was. ;)
Aangezien BF2S waarschijnlijk geen trends bijhoudt, kan je ervanuit gaan dat in "straight-time" je sneller bij je volgende rang bent als je eenmaal lekker bezig bent en nieuwe trucjes/tactieken leert en dus meer/sneller punten haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie zojuist dat iemand anders number 1 van de wereld is namelijk een nederlander, aangezien de lijst niet is bijgewerkt maar de punten wel ( die exposure gast = 76 % opweg naar Staff Sergeant, Fear de oude nr 1 72 % ongeveer.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 16:35:
Ik zie zojuist dat iemand anders number 1 van de wereld is namelijk een nederlander, aangezien de lijst niet is bijgewerkt maar de punten wel ( die exposure gast = 76 % opweg naar Staff Sergeant, Fear de oude nr 1 72 % ongeveer.)
Contact gestoord iemand..??

ik bedoel.. heb je echt niks beters te doen heel dag/nacht dan alleen maar BF2-en..?
LOL

(ik zeg niet dat bf2 niet leuk is ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 12:31

Stewie!

Keen must die!

Ja of het is een groep mensen die 24/7 gamen om die ene nickname hoog te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:47
dCY schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 16:56:
[...]

Contact gestoord iemand..??

ik bedoel.. heb je echt niks beters te doen heel dag/nacht dan alleen maar BF2-en..?
LOL

(ik zeg niet dat bf2 niet leuk is ;) )
niet echt.
heb in de 1e weken na de release vaak met elektric gespeeld.
hij is een geweldige teamspeler. en als ie aan de andere kant zat, was wie meestal degene die me omlegde.....

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Rofl :D

Ook tijd teveel jij ;)

offtopic:
maar kheb het even nagerekend en't klopt wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

http://www.big-boys.com/articles/30mm.html :+ heet? burnin' hot!

Aunt bunny is coming to get me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1300A schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 16:11:
[...]

natuurlijk wel

Havo is afdoende hoor voor veel functies (zelfs mbo is al genoeg voor sommige). Er zijn maar enkele functies waarvoor VWO verplicht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-09 20:38
IJnte schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 16:10:
[...]

offtopic:
stel je niet aan gast en post eens wat nutigs.

Ben vandaag ook maar eens overgestapt op de '1.2' patch. de 1.0 versie had maar een stuk of 7 servers online :)

En ik moet zeggen dat naast de server browser ingame ook wel degelijk een kleine performance increase te merken is, zeker een memoryleak opgelost :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 17:43:
[...]

Havo is afdoende hoor voor veel functies (zelfs mbo is al genoeg voor sommige). Er zijn maar enkele functies waarvoor VWO verplicht is.
Hehe volgens mij haal je wat dingen doorelkaar. Je hebt mavo/havo/vwo, en waar je later echt iets meekan is mbo/hbo/wo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Laatst online: 10-09 17:27

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

ik ga vanavond ook maar eens een kijkje nemen op djmanti's server.
komen er veel GOTt'ers

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58
ik moet helaas even weg (ga naar nicht die is kapper)
kan daarna mn nieuwe 3d kaart uitproberen >:)
laterz

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
djmantri schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 18:41:
laterz
De meeste kappers zijn nichten... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Laatst online: 06-09 20:38
Epitome schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 19:06:
[...]
De meeste kappers zijn nichten... :+
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

ToFast schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 18:09:
[...]

Hehe volgens mij haal je wat dingen doorelkaar. Je hebt mavo/havo/vwo, en waar je later echt iets meekan is mbo/hbo/wo.
Hehe volgens mij haal je wat dingen doorelkaar. MBO kan je op sommige gebieden vrij weinig mee, HBO is al een stuk beter en WO is natuurlijk een toppertje. Desondanks zal je bijvoorbeeld wel WO hebben moeten afronden als je (bijvoorbeeld) leger-advocaat wil spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Laatst online: 26-08 14:55
Ik heb weer es wat vaags, ik heb dinsdag de hele dag gespeeld. Nam even een pauze (eten) en na het eten weer opgestart. Niemand heeft aan mijn pc gezeten. BF 2 opgestart, alles werken. En nadat de map klaar was met laden, moest ik een team kiezen (logisch :D)

En wat blijkt, mijn MUIS werkt nie meer :(:( Pijltje blijft statisch op een plek staan, tobo idem (dwz enter drukken helpt nix) Kan hem nu constant blijven opstarten, maar dit probleem blijft. Heeft iemand een oplossing:? Want heb geen enkele instelling gewijzigd, en dit is er ineens ingeslopen. Erg naadje.

Ik draai versie 1.02 (1e patch daarvan) Mijn muis en tobo werken gewoon wel als ik in BF2 zit, serverbrowser e.d. Via ASE opstarten biedt geen soelaas helaas. Iemand :? (want wil niet weeer reinstallen. Grrrrrr

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:39

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Net een potje gedaan als commander. Dat is best een "goede" manier om vals te spelen merk ik. Je kunt gewoon terwijl je zelf aan het gevecht deel neemt scan gebruiken, de uav op je eigen locatie zetten, artillery net zo. Jammer dat commanders ook echt mee mogen spelen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Vergeet het niet ontopic te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:24

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Tekn0z schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 19:36:
Ik heb weer es wat vaags, ik heb dinsdag de hele dag gespeeld. Nam even een pauze (eten) en na het eten weer opgestart. Niemand heeft aan mijn pc gezeten. BF 2 opgestart, alles werken. En nadat de map klaar was met laden, moest ik een team kiezen (logisch :D)

En wat blijkt, mijn MUIS werkt nie meer :(:( Pijltje blijft statisch op een plek staan, tobo idem (dwz enter drukken helpt nix) Kan hem nu constant blijven opstarten, maar dit probleem blijft. Heeft iemand een oplossing:? Want heb geen enkele instelling gewijzigd, en dit is er ineens ingeslopen. Erg naadje.

Ik draai versie 1.02 (1e patch daarvan) Mijn muis en tobo werken gewoon wel als ik in BF2 zit, serverbrowser e.d. Via ASE opstarten biedt geen soelaas helaas. Iemand :? (want wil niet weeer reinstallen. Grrrrrr
gokje:
kijk is bij de instellingen voor je toetsen, is daar niet toevallig alles leeg?

had ik laatst namelijk ook, geen id hoe het gekomen is, maar alles was weg. Weer teruggezet dmv default ding en alles werkte weer.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Laatst online: 26-08 14:55
RedFox schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 19:59:
[...]

gokje:
kijk is bij de instellingen voor je toetsen, is daar niet toevallig alles leeg?

had ik laatst namelijk ook, geen id hoe het gekomen is, maar alles was weg. Weer teruggezet dmv default ding en alles werkte weer.
idd, dat was het :( Ernstig vaag, alles opnieuw weer "binden" suxx

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 19:55:
Net een potje gedaan als commander. Dat is best een "goede" manier om vals te spelen merk ik. Je kunt gewoon terwijl je zelf aan het gevecht deel neemt scan gebruiken, de uav op je eigen locatie zetten, artillery net zo. Jammer dat commanders ook echt mee mogen spelen.
Een commander krijgt wel geen punten voor eigen kills (wel minpunten voor tks :r 8)7 ), dus puur statswhore-ig bekeken maakt het niet uit. Wel kun je bevoorbeeld als commander in aan stinger zitten, je krijg die badge (10 min in AA) en een ribbon (artillery kill ziet hij als AA kill). Maar soms moet je zelf wel vechten als je op je scan ziet dat er iemand verdacht dichtbij de artillery komt, ff ernaartoe en je artillery is gered :)
djmantri schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 18:41:
laterz
Geen probleem, hij is in goede handen :9

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2005 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-03-2024
Vreemd maar de hele week kreeg ik mijn punten er meteen bij na de game, maar vandaag blijf ik maar op hetzelfde aantal staan. Weet iemand hier de oorzaak van of een mogelijke oplossing?

Gister deed ie ook al moeilijk en kreeg ik de score van de hele dag er op het eind van de avond pas nog bij... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35

dat is in 't echt ook zo, na een aantal kistjes kogels moet zelfs wel 's de loop worden vervangen, maar sowieso omgewisseld voor een ''koude''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 12:38
net lekker paar potjes gespeeld :)
eigelijk voor het eerst effectief squadleader, voegt gelijk een hele andere dimensie toe! Zaten goede gasten in mijn squad die heel de tijd bij me spawnden, en het orders geven is zo leuk, vooral als ze dan nog werken ook, en je best wel wat punten overneemt. Om dan aan het einde van de map te zien dat je de beste squad was, is om een dikke piemel van te krijgen :D _/-\o_

fenk joe terr :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-09 21:44
Nou.. de nieuwe patch van EA werkt nog steeds niet.
Wat een gezeik zeg om te updaten. Zo moeilijk is het toch niet voor een software gigant om een goede patch uit te brengen.
Heb spijt dat ik dit spel voor 54 euri heb gekocht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-07 13:37

riffey#4

aka Beever#4

De serverbrowser is nog steeds ontzettend bagger.
Ik kan 2 vrienden online vinden met http://www.game-monitor.com/
Beide servers zijn niet te vinden in de gamebrowser, maar als ik de naam van de servers intik vindt ie ze wel, en nog met een goeie ping ook.
Ik heb alle filters al uit en aan gehad, maar no way dat ik ze kan vinden zonder de naam in te tikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 12:38
en als je the all seeing eye gebruikt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

Dennis_k schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 20:42:
Wat een gezeik zeg om te updaten. Zo moeilijk is het toch niet voor een software gigant om een goede patch uit te brengen.
er is allang een andere patch voor de mensen met problemen. mja als je niet zoekt vind je nooit iets.

Aunt bunny is coming to get me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik heb ook het idee dat de punten vanavond niet worden bijgeteld :/
Naja, zal wel snel overgaan :)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhhh same here :( normaal is het 5 min update maar van de gehele avond tot nu geen rukkie gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
haha gelukkig maar.. dacht dat ik op een niet-klassements server zat te gamen :-P .. of telt ie dan toch nog punten ofzoiets?

iig leuk spelletje, ben blij dat ik het gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

loona35 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 22:21:
haha gelukkig maar.. dacht dat ik op een niet-klassements server zat te gamen :-P .. of telt ie dan toch nog punten ofzoiets?

iig leuk spelletje, ben blij dat ik het gekocht heb.
Heet dat zo in de Nederlandse versie :D :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqnLdr
  • Niet online
Hier een uberleet batchbestandje om de irri introfilmpjes eruit te keilen _/-\o_. Gooi de code in notepad, sla op als .bat in je installatie dir en runnen maar.

Iedereen die het wil uitbreiden met undo opties, automatische installatiedirzoeker, zelf kiezen welke filmpjes eruit gaan... ga je gang! post dan wel ff je resultaat hier, zou leuk zijn.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
@ECHO OFF
COLOR 0A
ECHO Û²±°                                                                       °±²Û
ECHO Û²±°                    Battlefield 2 Intro Removal Patch                  °±²Û
ECHO Û²±°                           (C) WhizChris 2005                          °±²Û
ECHO Û²±°                                                                       °±²Û
ECHO Û²±°                               Version 1.0                             °±²Û
ECHO Û²±°  This program comes with no warranty. Use at your own risk!           °±²Û
ECHO Û²±°  Make sure this file is located in your BF2 installation directory.   °±²Û
ECHO Û²±°  Works with all (legal) versions of BattleField 2.                    °±²Û
ECHO Û²±°  Contact me: whizchris@gmail.com                                      °±²Û
ECHO.
ECHO ÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜ
ECHO.
ECHO To commence patching . . .
PAUSE
CD mods\bf2\Movies
REN Dice.bik _Dice.bik
REN EA.bik _EA.bik
REN Intro.bik _Intro.bik
REN Legal.bik _Legal.bik
REN welcome.bik _welcome.bik
ECHO Patch completed, enjoy playing!
EXIT

Prachtig gemaakt he? Kheb er uren aan gewerkt })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

whizchris schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 22:26:
Hier een uberleet batchbestandje om de irri introfilmpjes eruit te keilen _/-\o_. Gooi de code in notepad, sla op als .bat in je installatie dir en runnen maar.

Iedereen die het wil uitbreiden met undo opties, automatische installatiedirzoeker, zelf kiezen welke filmpjes eruit gaan... ga je gang! post dan wel ff je resultaat hier, zou leuk zijn.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
@ECHO OFF
COLOR 0A
ECHO Û²±°                    Battlefield 2 Intro Removal Patch                  °±²Û
ECHO Û²±°                           (C) WhizChris 2005                          °±²Û
ECHO Û²±°                               Version 1.0                             °±²Û
ECHO Û²±°  This program comes with no warranty. Use at your own risk!           °±²Û
ECHO Û²±°  Make sure this file is located in your BF2 installation directory.   °±²Û
ECHO Û²±°  Works with all (legal) versions of BattleField 2.                    °±²Û
ECHO Û²±°  Contact me: whizchris@gmail.com                                      °±²Û
ECHO.
ECHO ÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜßÜ
ECHO.
ECHO To commence patching . . .
PAUSE
CD mods\bf2\Movies
REN Dice.bik _Dice.bik
REN EA.bik _EA.bik
REN Intro.bik _Intro.bik
REN Legal.bik _Legal.bik
REN welcome.bik _welcome.bik
ECHO Patch completed, enjoy playing!
EXIT

Prachtig gemaakt he? Kheb er uren aan gewerkt })
En dan kom je er achter dat je ook gewoon de filpjes uit de map met filmpjes in een andere map had kunnen zetten :Y) :D

edit:
Hmm ik dacht dat dit een of ander ingewikkeld script was dat die filpjes onderschepte ofzo maar het veranderd gewoon de naam... Verplaatsen blijft iig makkelijker ;)

[ Voor 6% gewijzigd door fsfikke op 20-07-2005 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag toch maar naar de winkel gegaan voor wat upgrade spullen. Het kost wat maar wat maakt het een verschil dit is niet normaal. Zo zuiver, mooie schaduwen en textures. Als ik de scope van sniper gebruik zie je van ver de mannetjes ook gewoon echt. Ik ben happy.

A8N-SLI deluxe, 2gb DDR400, AMD64 +3500 en een XFX GF7800.

Eigenlijk wel extreem dat het spel pas echt mooi wordt als je deze spullen koopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Laatst online: 17-08 17:14
Dennis_k schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 20:42:
Ik heb hier een kleine handleiding gezet, maar de admins vonden het niet handig en hebben hem op slot gegooid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 22:33:
Vandaag toch maar naar de winkel gegaan voor wat upgrade spullen. Het kost wat maar wat maakt het een verschil dit is niet normaal. Zo zuiver, mooie schaduwen en textures. Als ik de scope van sniper gebruik zie je van ver de mannetjes ook gewoon echt. Ik ben happy.

Eigenlijk wel extreem dat het spel pas echt mooi wordt als je deze spullen koopt
Zolang jij niet aangeeft wat je eerst had zal het iedereen aan de reet oxideren. Waar was het dan niet mooi? Met een s3 Virge 4 mb pci kaartje? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 22:54:
[...]

Zolang jij niet aangeeft wat je eerst had zal het iedereen aan de reet oxideren. Waar was het dan niet mooi? Met een s3 Virge 4 mb pci kaartje? :?
Wat zijn we weer positief en vriendelijk DaMorpheus, staat je goed

Ik had een ati radeon 9800 en een P4 3ghz met 1 GB ram, het was niet slecht maar stotterde veel en echt veel minder detail dan ik nu heb. Zo nu tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Laatst online: 30-03-2023
Nou volgens mij ligt de accountserver weer plat.

Mensen hebben jullie trouwens ook dat elke keer als je het spel start je zeker enkele minuten moet wachten totdat dat updaten van de serverlijst eindelijk eens voltooid is ?? @#$ irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Laatst online: 10-09 13:55

nlboy

Alles kitz?

BoXie schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 23:22:
Nou volgens mij ligt de accountserver weer plat.

Mensen hebben jullie trouwens ook dat elke keer als je het spel start je zeker enkele minuten moet wachten totdat dat updaten van de serverlijst eindelijk eens voltooid is ?? @#$ irritant.
Ik heb ook hetzelfde probleem. Battlefield 2 loopt hier ook vast als ik wil connecten naar de account server. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Same here... of dat het willekeurig gekicked worden (dus niet alleen op DJMantri's server) nog niet genoeg was... kan ik er ook niet meer bij :( (zit pas 7 minuten tegen het 'Connecting...' schermpje aan te kijken).

Toch maar eens een boos e-mailtje naar EA sturen. Dit is zo een verschrikkelijker domper op de feest-/spelvreugde :(

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Laatst online: 30-03-2023
Maar met die 'Updating Server list' .. duurt dat bij jullie ook altijd zo lang ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Normaal gaat het redelijk snel met die nieuwste patch 1.02, maar nu is EA heel erg bagger bezig. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistral
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 07:52
BoXie schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 23:35:
Maar met die 'Updating Server list' .. duurt dat bij jullie ook altijd zo lang ?
Bij mij 20 seconden.
Account server weer plat:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwieX924
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-03-2017
Ik heb dit spel maar om 1 reden gekocht... Om het online te spelen met m'n clan... Beetje jammer als dat dus niet kan... Echt een superspel, maar dit wekt (elke keer) erg veel irritatie op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 09:33
dat is dus de reden dat ik dus ook niet kan inloggen (#*#(&#&($@&*.

EA maak eens een page waar dat soort dingen gemeld worden.

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

TwieX schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 23:39:
Ik heb dit spel maar om 1 reden gekocht... Om het online te spelen met m'n clan... Beetje jammer als dat dus niet kan... Echt een superspel, maar dit wekt (elke keer) erg veel irritatie op!
Waarom zou dat niet kunnen :? Dat je nu een uurtje ofzo niet kan spelen is misschien klote maar toch niet zo erg om meteen Battlefield uit het raam te gooien en te zeggen dat het een ***** ***** spel is? er zijn vast genoeg andere dingen die je kan doen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door fsfikke op 20-07-2005 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

cybermans schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 23:40:EA maak eens een page waar dat soort dingen gemeld worden.
Is te duur voor EA. EA moet natuurlijk veel winst maken, zolang ze maar voor weining hoeven te inversteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 23:42:
[...]

Waarom zou dat niet kunnen :? Dat je nu een uurtje ofzo niet kan spelen is misschien klote maar toch niet zo erg om meteen Battlefield uit het raam te gooien en te zeggen dat het een ***** ***** spel is? er zijn vast genoeg andere dingen die je kan doen ;)
Ik heb de hele dag gewerkt en ben de hele avond druk geweest.. ik moet er morgen weer aardig vroeg uit om te werken dus ik had mijn tijd van half 12 tot half 1 gereserveerd voor een potje BF.
Krijg je dit.
Misschien heb jij de hele dag de tijd, maar niet elk mens heeft dat helaas.
nlboy schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 23:43:
[...]

Is te duur voor EA. EA moet natuurlijk veel winst maken, zolang ze maar voor weining hoeven te inversteren.
Als dit niet opgelost wordt koop ik de full nog niet voolopig.
Gelukkig voor mij had ik even geen geld, anders had ik hem al lang gekocht.
Ik was van plan hem deze week te kopen, maar nu krijgen we zulke shit.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2005 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

* nlboy gaat maar weer Desertcombat (BF1942) spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
fsfikke schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 22:29:
[...]

En dan kom je er achter dat je ook gewoon de filpjes uit de map met filmpjes in een andere map had kunnen zetten :Y) :D

edit:
Hmm ik dacht dat dit een of ander ingewikkeld script was dat die filpjes onderschepte ofzo maar het veranderd gewoon de naam... Verplaatsen blijft iig makkelijker ;)
idd....ik heb gewoon de hele map ''movies'' vernoemd naar ''ovies'' 2 tellen werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

nlboy schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 23:43:
[...]

Storingen zullen ze niet zo 123 continu melden. Sowieso is gamespy verantwoordelijk voor de accountservers, daarnaast kunnen ze bijna een dagelijks weblog bijhouden voor elke miniscuul ding dat fout gaat. Maar wat wil je met dit soort enorme systemen? Valve had Steam ook niet direct stabiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
  • Laatst online: 05-09 13:59
Ik heb vandaag nergens last van gehad met het inloggen. Zojuist nog heerlijk zitten spelen en de Basic Badges binnengehaald (uitgezonderd van een paar). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 22:33:

Volgens dit artikel http://hardware.gamespot....2147-x-x-x&body_pagenum=4 maakt het niets uit of je een high end systeem hebt of niet, als je videokaart maar goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendal.
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 09:43

Hendal.

Chocolate moose

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 00:03:
[...]

Volgens dit artikel http://hardware.gamespot....2147-x-x-x&body_pagenum=4 maakt het niets uit of je een high end systeem hebt of niet, als je videokaart maar goed is.
Uche uche, wil niet zeiken hoor maar er staat ook duidelijk dat je niet een goedkope cpu moet nemen want als je ingame veel actie hebt is de cpu toch heel belangrijk voor de berekeningen en dat hebben ze niet getest.

BF2 Stats specs || JA hij doet het nog :-) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem, mijn stats worden niet meer bijgehouden.
zit nu twee dagen fanatiek te killen maar mijn score blijft maar hangen op 212!!!!, ook bij laatste battle gespeeld geeft hij een verkeerde datum op!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 00:09:
Ik heb een probleem, mijn stats worden niet meer bijgehouden.
zit nu twee dagen fanatiek te killen maar mijn score blijft maar hangen op 212!!!!, ook bij laatste battle gespeeld geeft hij een verkeerde datum op!!!!!!!!
En nu mogen wij de vraag, hoe vanzelfsprekend het ook mag zijn, zeker gaan raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De vraag is hebben andere er ook last van???? en zal dit uiteindelijk netjes gecorrigeerd worden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 10-09 19:21
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 00:23:
De vraag is hebben andere er ook last van???? en zal dit uiteindelijk netjes gecorrigeerd worden??
Zoals duidelijk al eerder naar voren gekomen: die updates duren af en toe wat langer. Geduldig afwachten dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!
  • Laatst online: 06-09 10:05

Ikke!

aka Netfinity

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 00:23:
Als je de moeite nam om ook maar één bladzijde terug te lezen, zag je dat dit al veel vaker was gevraagd. Antwoord: Ja, ja, soms duurt het langer, soms gaat het snel

Klik mee voor GoT!........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
Zullen schijnbaar wel met de servers bezig zijn he, aangezien veel mensen niet kunnen inloggen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik heb geen enkel probleem met inloggen/spelen, het enigste is dat sinds vanmiddag de stats nog niet zijn bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
Ikzelf heb ook nergens last van gehad, uitgezonderd die stats dan. Maar zoals ik hier heb gelezen hebben er aardig wat toch problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
De bookmarks van de BattleRecorder worden steeds met dezelfde gevuld. 8)7

Als ik ze delete dan staan ze er na opnieuw opstarten gewoon weer in. :(

Weet iemand waar die cache staat en welke files ik veilig kan verwijderen? :?

Als ik BattleRecorder aanvink als serverfilter dan krijg ik heel vaak servers waarvan blijkt dat ze geen bookmarks aanmaken en ik dus ook niet de veldslagen later eens rustig na kan kijken.

Iemand die geen problemen ondervindt met de BattleRecorder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duncan_R
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-08 12:19

Duncan_R

www.motor-forum.nl

Next Rank: Private First Class
Global score: 69 / 500
At your current rate, you should earn 431 in 26.94 days (or 19h 30m 03s straight).

Mmmm moet nog effe doorspelen dus :) Maar eerst van het weekend de pc opschonen ( norton kan je niet echt uitzetten en knalt er met buffer overruns heftig uit na een tijdje BF2 :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeSSie! schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 20:05:
Vreemd maar de hele week kreeg ik mijn punten er meteen bij na de game, maar vandaag blijf ik maar op hetzelfde aantal staan. Weet iemand hier de oorzaak van of een mogelijke oplossing?

Gister deed ie ook al moeilijk en kreeg ik de score van de hele dag er op het eind van de avond pas nog bij... :?
Heb ik ook, zal binnenkort wel verwerkt worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Net voor het eerst sind een hele tijd een crash naar de desktop gehad met v1.02, ik had net 5 mensen met m'n pistol gekilled ::/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
Duncan_R schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 01:30:
Next Rank: Private First Class
Global score: 69 / 500
At your current rate, you should earn 431 in 26.94 days (or 19h 30m 03s straight).

Mmmm moet nog effe doorspelen dus :) Maar eerst van het weekend de pc opschonen ( norton kan je niet echt uitzetten en knalt er met buffer overruns heftig uit na een tijdje BF2 :) )
Waar haal je zo die informatie vandaan? Ben namelijk wel benieuwd naar dat van mij. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
fsfikke schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 01:58:
Net voor het eerst sind een hele tijd een crash naar de desktop gehad met v1.02, ik had net 5 mensen met m'n pistol gekilled ::/
als je dan dezelfde ronde weer inlogt, staan je punten er nog :)
Dosed schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 02:00:
[...]

Waar haal je zo die informatie vandaan? Ben namelijk wel benieuwd naar dat van mij. :Y)
staat op www.bf2s.com

ps. de nummer een heeft 38.000 punten, en 13.000 kills (de nummer 2 zelfs 14.000) _/-\o_ 8)7

[ Voor 66% gewijzigd door Mr. Detonator op 21-07-2005 02:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Detonator schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 02:18:
[...]

als je dan dezelfde ronde weer inlogt, staan je punten er nog :)

[...]

staat op www.bf2s.com

ps. de nummer een heeft 38.000 punten, en 13.000 kills (de nummer 2 zelfs 14.000) _/-\o_ 8)7
1 keer raden wat voor een leven die gasten hebben......geen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is weer zover om de 5 minuten ong crash naar desktop :(

ik heb het verholpen doormiddel van al mijn aangebrachte oc instellingen in bios trug naar standaart te zetten wat mij dus wel 20 fps scheelt ach ja kan nu weer vrolijk verder spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Epitome schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 00:43:
De bookmarks van de BattleRecorder worden steeds met dezelfde gevuld. 8)7

Als ik ze delete dan staan ze er na opnieuw opstarten gewoon weer in. :(

Weet iemand waar die cache staat en welke files ik veilig kan verwijderen? :?

Als ik BattleRecorder aanvink als serverfilter dan krijg ik heel vaak servers waarvan blijkt dat ze geen bookmarks aanmaken en ik dus ook niet de veldslagen later eens rustig na kan kijken.

Iemand die geen problemen ondervindt met de BattleRecorder?
Het zelfde probleem heb ik hier, dit heb ik opgelost door zelf het bestand "DemoBookmarks.con" leeg te maken op de locatie "C:\Documents and Settings\Username\Mijn documenten\Battlefield 2\Profiles\0001"

Ik heb er geen problemen mee ondervonden :) met de oplossing that is ;)

Maar ik heb ook problemen met dat sommige servers geen bookmarks aanmaken, ookal filter je op battlerecorder. Nog leuker, is dat als ze wel een bookmark aanmaken maar dat die dan niet te downloaden is, maar dat is dan een server instelling die niet goed staat. Wat bij veel servers zo is.

[ Voor 20% gewijzigd door whyz op 21-07-2005 07:13 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 22:47
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 04:29:
[...]

1 keer raden wat voor een leven die gasten hebben......geen!
spel is nu toch al een maandje uit.
die gasten hebben geloof ik iets van 8 dagen playtime erop zitten.
dus dat is ong. elke dag 6 a 7 uur spelen

Electrik is bvb gewoon heel erg goed...
altijd als wij in dezelfde server zaten (en dat was toen we alle 2 nog lance corp waren) werd hij 1e of 2e

TheS4ndm4n#1919

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eerst zoeken, dan vragen