[Multiplatform] Grand Theft Auto: San Andreas (deel 12)

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.881 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Hm, ben bezig met de Amphibious Assault missie van Wuzzi. Had hem eerst geprobeerd met een streepje Lung Capacity, maar toen was ik zo dood in de tweede tunnel waar je doorheen moet duiken. Heb nu 50-60% LC en heb de tweede tunnel met een streepje energie overleefd om vervolgens te verzuipen in de derde. :'( Ik kom gewoon niet vooruit onderwater, ik klik gewoon op muis1 om te duiken, dan de spatiebalk om vooruit te bewegen en de muis om te sturen. Maar in die tunnels staattie gewoon echt bijna stil, lijkt omdat hij tegen het plafond vast komt te zitten ofzo. Irritant! :X Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

Veni, Vidi, Vici

ik beweeg altijd een beetje mee met de muis, zodat hij horizontaal onder water blijft zwemmen. Ik had wel volgensmij mijn long-cap. rond de 85% toen ik die missie had gedaan.
spoiler:
Je moet daarna namelijk nog een heel stuk onder water na de boot zwemmen, anders wordt je af geschoten.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Rfce schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:46:
spoiler:
Je moet daarna namelijk nog een heel stuk onder water na de boot zwemmen, anders wordt je af geschoten.
Ja daar was ik ook al bang voor. Maar weer ff aan de slag in het water...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik had dat probleem ook met die missie.
Je moet proberen zoveel mogelijk naar onderen te zwemmen, dan kom je het meeste vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Uh, ik had net genoeg capacity (40% gok ik) en dat ging eigenlijk prima. Gewoon even boven komen na elke ring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rfce schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:46:
ik beweeg altijd een beetje mee met de muis, zodat hij horizontaal onder water blijft zwemmen. Ik had wel volgensmij mijn long-cap. rond de 85% toen ik die missie had gedaan.
spoiler:
Ik heb gemerkt dat hij niet altijd zo zwemt als dat je zou verwachten dat hij zou zwemmen, en dat je voor je gevoel ietsjes naar beneden moet zwemmen om horizontaal te blijven zwemmen. Dus in die tunnels is het het beste om gewoon een ruime afstand te houden van de bovenkant. En om het noodzakelijke onderwaterzwemmen nog wat nuttig te maken: ga oesters verzamelen!
spoiler:
Voor dat tweede gedeelte is een grote longinhoud handig, maar niet noodzakelijk. Je kan namelijk gewoon naar het oppervlak zwemmen. Je moet dan wel helemaal stil blijven liggen om niet opgemerkt te worden.

Heb ik net een triathlon race gewonnen, kan ik hem daarna niet eens terug vinden in de stats. Wel wat jammer, want voor zo'n inspanning (bijna een kwartier bezig geweest) mag je toch wel verwachten dat het in ieder geval in de stats verschijnt, ter meerdere glorie van jezelf.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2005 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
bassGunner schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:58:
[...]

Ja daar was ik ook al bang voor. Maar weer ff aan de slag in het water...
Hoeft niet. Ik had ook wel 100% long capiciteit, vond het alleen te omslachtig en heb dus gewoon al die bewakers afgeschoten en naar het schip gevaren. Op het schip ook iedereen afmaken. Schijt aan stealth :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Metal schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 16:25:
[...]

Hoeft niet. Ik had ook wel 100% long capiciteit, vond het alleen te omslachtig en heb dus gewoon al die bewakers afgeschoten en naar het schip gevaren. Op het schip ook iedereen afmaken. Schijt aan stealth :P
Aha, da's ook meer mijn stiel ja >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:53

K-Jay

Klaas Jan

Hoe krijg je een cheat weer uit? Ik kreeg ineens de melding "Cheat activated" toen ik wat zat te kloten met een RC-heli... Nu krijg ik dus steeds een waarschuwing als ik wil saven. En ik weet niet eens wat ik nu gecheat heb :P
Kun je eigenlijk ook sprinten op de fiets? Sprinttoets haalt niets uit bij mij, maar ik kan me van het allereerste begin wel herinneren dat het kon :?

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K-Jay schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 17:34:
Hoe krijg je een cheat weer uit? Ik kreeg ineens de melding "Cheat activated" toen ik wat zat te kloten met een RC-heli... Nu krijg ik dus steeds een waarschuwing als ik wil saven. En ik weet niet eens wat ik nu gecheat heb :P
Kun je eigenlijk ook sprinten op de fiets? Sprinttoets haalt niets uit bij mij, maar ik kan me van het allereerste begin wel herinneren dat het kon :?
Tappen met W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2mb
  • Laatst online: 10-09 15:25

2mb

RadeonXT schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 13:44:
Flying School alles goud in 8 minuten

Het bewijs

P.S. CygnusX = RadeonXT
Is dat nadat je de school had gecomplete (en dus al heel wat flying skill hebt opgebouwd) of de eerste keer? >:)
Hoe houd je bij Circle Airstrip dat vliegtuig zo perfect schuin? Ik moet steeds ff loslaten om niet te ver te rollen. Verder nice gedaan hoor _/-\o_

Mijn muziek op SoundCloud - Speel online rikken - Maak muziek in je browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2mb schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 17:37:
[...]

Is dat nadat je de school had gecomplete (en dus al heel wat flying skill hebt opgebouwd) of de eerste keer? >:)
Hoe houd je bij Circle Airstrip dat vliegtuig zo perfect schuin? Ik moet steeds ff loslaten om niet te ver te rollen. Verder nice gedaan hoor _/-\o_
Wat dacht je van een een joystick of gamepad :), heb ik ook gedaan. Gaat perfect

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2005 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Inderdaad dat rollen gaat bij mij ook slecht, ik gebruik nu joypad dat gaat al iets beter, vooral die airrace vind ik lastig aangezien je bijna niet de volgende hoepel kan zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Waf.

2mb schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 17:37:
[...]

Nee, ik deed dit voor iemand anders, die nog geen flying skill had. Dat kan je afleiden uit het filmpje anders stond er bij Circle Airstrip geen 'get 70% to pass' :P

Dat schuinhouden leer je onderhand wel. Ik heb ondertussen al voor ongeveer 25-30 mensen flying school gedaan, dan weet je wel hoe het moet ;)

P.S.

Ik gebruik muis & keyboard, gamepads zuigen!

[ Voor 13% gewijzigd door Omni op 20-07-2005 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

bassGunner schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:35:
Hm, ben bezig met de Amphibious Assault missie van Wuzzi. Had hem eerst geprobeerd met een streepje Lung Capacity, maar toen was ik zo dood in de tweede tunnel waar je doorheen moet duiken. Heb nu 50-60% LC en heb de tweede tunnel met een streepje energie overleefd om vervolgens te verzuipen in de derde. :'( Ik kom gewoon niet vooruit onderwater, ik klik gewoon op muis1 om te duiken, dan de spatiebalk om vooruit te bewegen en de muis om te sturen. Maar in die tunnels staattie gewoon echt bijna stil, lijkt omdat hij tegen het plafond vast komt te zitten ofzo. Irritant! :X Tips?
Shift (of spatie als je sprint anders hebt ingesteld) tappen, zodat je sneller gaat onder water :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RadeonXT schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 18:02:
[...]

Nee, ik deed dit voor iemand anders, die nog geen flying skill had. Dat kan je afleiden uit het filmpje anders stond er bij Circle Airstrip geen 'get 70% to pass' :P

Dat schuinhouden leer je onderhand wel. Ik heb ondertussen al voor ongeveer 25-30 mensen flying school gedaan, dan weet je wel hoe het moet ;)

P.S.

Ik gebruik muis & keyboard, gamepads zuigen!
:9~ Ik durf het bijna niet te vragen, maar wil je voor mij ook alles 100% halen?
Ik heb de circle airstrip and land op 99 dacht ik, en de destroy targets op 98% en de parachute onto target op 96%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RadeonXT schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 18:02:

Gebruik je voor die barrel-roll ook nog je richtingsroer om die andere corona zo mooi in je vizier te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni
  • Niet online

Omni

Waf.

Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 18:46:
[...]

:9~ Ik durf het bijna niet te vragen, maar wil je voor mij ook alles 100% halen?
Ik heb de circle airstrip and land op 99 dacht ik, en de destroy targets op 98% en de parachute onto target op 96%.
Gebruik je voor die barrel-roll ook nog je richtingsroer om die andere corona zo mooi in je vizier te houden?
Nee, ik gebruik vrijwel nooit het richtingsroer als ik aan het vliegen ben.

[ Voor 3% gewijzigd door TheZeroorez op 30-12-2010 13:00 . Reden: adres verwijderd op verzoek ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:01
bassGunner schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:35:
Frame Limiter aan zetten, helpt echt enorm met zwemmen, gaat veel soepeler. Er zijn ook nog een paar andere (kleine) dingen waarbij het uitmaakt of je het aan of uit hebt.

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Laatst online: 03-09-2024
Wil iemand voor mij Circle Airstrip and Land (89%) op 100% halen en Destroy Targets (88%) ook? Ben er zo langzamerhand al 3 uur mee bezig |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Kan iemand AJB voor mij zorgen dat ik alle vlieg missies op gold krijg :? Het lukt me echt niet... ik heb de meeste wel gold op 3 ofzo na...
ik ben gesaved op de vliegbasis dus je kunt meteen beginnen :D

http://www.kalvaz.com/GTASAsf1.b

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
sdomburg schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 20:56:
Wil iemand voor mij Circle Airstrip and Land (89%) op 100% halen en Destroy Targets (88%) ook? Ben er zo langzamerhand al 3 uur mee bezig |:(
haha :D
Welke is circle airstrip? met die parachutte? die kan ik wel @ 100%, destroy targets ook. Als jij de mijne wilt doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

lol @ de reacties hierboven...
één iemand showt ff z'n vlieg skillz.. en gelijk gaat iedereen zeuren of ie t ook voor hun wil doen :P
Lekker zeg :P
Ik zou alleen maar meer energie krijgen om het zelf te doen... bewijzen dat ik net zo goed ben :Y)
Alleen jammer dat k nog nie bij de vlieg school kan :/

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Spike_wolf schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 21:12:
lol @ de reacties hierboven...
één iemand showt ff z'n vlieg skillz.. en gelijk gaat iedereen zeuren of ie t ook voor hun wil doen :P
Lekker zeg :P
Ik zou alleen maar meer energie krijgen om het zelf te doen... bewijzen dat ik net zo goed ben :Y)
Alleen jammer dat k nog nie bij de vlieg school kan :/
Na 3 uur het zelfde rondje heb je meestal niet zo veel zin meer :+
bovendien vind ik dat vliegen sowieso niet zo veel aan... ik wil aan die apache heli zodat ik de politie missies goed kan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

FireFoz schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 21:13:
[...]

Na 3 uur het zelfde rondje heb je meestal niet zo veel zin meer :+
bovendien vind ik dat vliegen sowieso niet zo veel aan... ik wil aan die apache heli zodat ik de politie missies goed kan doen :)
tja, na zolang hetzelfde doen krijg je er inderdaad wel de ballen in...
Meestal als een missie me na 4-5 keer nog niet gelukt is ga ik ff een half uurtje zitten tekenen ofzo... als k t daarna nog eens probeer haal ik hem vaak de eerste keer :D
Had ik ook met de laatste paar rij-school missies...

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni
  • Niet online

Omni

Waf.

Savegame voor Firefoz, alles goud ;)

klikje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
FireFoz schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 20:57:
[...]

haha :D
Welke is circle airstrip? met die parachutte? die kan ik wel @ 100%, destroy targets ook. Als jij de mijne wilt doen ;)
Circle airstrip and land is met dat vliegtuig banken en daarna landen ;) Ik wil de jouwe wel doen, maar dat zou een beetje dubbel zijn gezien 'ie hierboven al gepost staat ;)

Hier mijn savegame voor degene die zo lief willen zien die laatste twee van zilver naar goud te brengen :) :

http://www.xs4all.nl/~idomburg/GTASAsf1.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:24
Uitgespeeld!
Maar mijn god, wat wordt die laatste zin van het spel zwakjes uitgesproken zeg. Dat haalt de hele kracht uit die scene.
Conclusie: Geweldig spel met oneindig (nou ja) veel spelplezier. Soms een beetje buggy, maar dat wordt ruim goedgemaakt door alle mogelijkheden die het spel bied.
Voor mij nog niet zo goed als Vice City, maar dat kan meer te maken hebben met mijn voorliefde voor de jaren 80 (miami vice, scarface etc).

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik krijg elke keer die parachute niet op 100%, Position is wel 100% maar dan heb ik die progress weer op 90 ofzo, terwijl ik in 54 seconden kan landen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni
  • Niet online

Omni

Waf.

Lees mijn Flying School FAQ

Hier

of

Hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-08 18:52
sdomburg schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 21:28:
[...]

Circle airstrip and land is met dat vliegtuig banken en daarna landen ;) Ik wil de jouwe wel doen, maar dat zou een beetje dubbel zijn gezien 'ie hierboven al gepost staat ;)

Hier mijn savegame voor degene die zo lief willen zien die laatste twee van zilver naar goud te brengen :) :

100%: http://www.thunk.demon.nl/GTASAsf1.rar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sdomburg schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 21:28:

Is gedaan :)

Heh heh, net te laat :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2005 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
Toch bedankt alle twee :*

* sdomburg gaat snel met de Apache spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni
  • Niet online

Omni

Waf.

In totaal zijn me filmpjes al meer dan 2,000 keer gedownload :D in maar 1 week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
w00t !! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
scheelt me een paar uur frustratie!! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vliegen vind ik echt een domper op de feest vreugde. Ik heb nu gewoon naar veel moeie overal brons voor en ik kan het gewoon niet meer opbrengen die missies ooit nog te spelen laat staan ze allemaal op goud te krijgen en dat geldt ook voor driving school ik vind ze gewoon frustrerend lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni
  • Niet online

Omni

Waf.

Stuur je savegame maar, dan zorg ik wel voor goud. Ze zijn echt niet moeilijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal CJ ff naar het vliegveld breng en dan is ie voor jou :)
Post hem later!

Thnx! :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2005 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
cheiron schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 21:57:
Uitgespeeld!
Maar mijn god, wat wordt die laatste zin van het spel zwakjes uitgesproken zeg. Dat haalt de hele kracht uit die scene.
Conclusie: Geweldig spel met oneindig (nou ja) veel spelplezier. Soms een beetje buggy, maar dat wordt ruim goedgemaakt door alle mogelijkheden die het spel bied.
Voor mij nog niet zo goed als Vice City, maar dat kan meer te maken hebben met mijn voorliefde voor de jaren 80 (miami vice, scarface etc).
Wat was die laatste zin dan ook alweer?

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
Viper7 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 23:37:
[...]

Wat was die laatste zin dan ook alweer?
see you later, officer

ofzo iets toch?! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni
  • Niet online

Omni

Waf.

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(

Rockstar is ge-owned

De Amerikanen hebben hun zin gekregen, San Andreas krijgt nu een AO (Adults Only, 18+) rating ipv M (17+).

Lees hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni
  • Niet online

Omni

Waf.

Conan schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 23:46:
[...]

see you later, officer

ofzo iets toch?! :?
See you around, officer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:20
Hm, ben bezig met de Amphibious Assault missie van Wuzzi. Had hem eerst geprobeerd met een streepje Lung Capacity, maar toen was ik zo dood in de tweede tunnel waar je doorheen moet duiken. Heb nu 50-60% LC en heb de tweede tunnel met een streepje energie overleefd om vervolgens te verzuipen in de derde. Ik kom gewoon niet vooruit onderwater, ik klik gewoon op muis1 om te duiken, dan de spatiebalk om vooruit te bewegen en de muis om te sturen. Maar in die tunnels staattie gewoon echt bijna stil, lijkt omdat hij tegen het plafond vast komt te zitten ofzo. Irritant! Tips?
Gewoon heel even onderwater zwemmen de corana aantikken in de onderwatertunnel en dan gelijk weer terug....nu op het droge klimmen en gewoon over de tunnel heenlopen en weer in het water jumpen..en zo hetzelfde met de volgende...ik had ook problemen om snel onderwater te zwemmen, want als je snel zwemt gaat je zuurstof ook snel op...

Trouwens weet iemand nog hoe je teammembers linkt voor een gangwar. ik kan ze wel selecteren met de rechtermuisknop, maar ze dan niet zover brengen dat ze met me mee gaan.

Aha zelf de oplossing al gevonden je moet dus op g of h drukken.... :P

[ Voor 4% gewijzigd door Michel242186 op 21-07-2005 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:00
Ben ff een avondje in het casino geweest. En niet zonder succes mag ik zeggen :)
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/boo2you/small1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/boo2you/small2.jpg

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 15:57

chromeeh

the Gnome

Master FX schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 02:02:
Ben ff een avondje in het casino geweest. En niet zonder succes mag ik zeggen :)
[afbeelding]

[afbeelding]
Nice :D

@RadeonXT:
Met het parachute springen heb ik juist wel links / rechts gebruikt en 100% gehaald :D ;)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 21:24
nee, iets in de trant van
spoiler:
CJ, where are you going? -> Going to check the streets

Alsof hij net te horen had gekregen dat hij toch niet betaald werd voor het inspreken van de stem.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dikke pret met je homies: In je allesproof 4-deurs sedan stappen (een Glendale of een Admiral zijn opties voor mij), drie homies met MP5s recruteren en dan zorgen dat je vijf sterren wanted level aan je broek krijgt. Vervolgens gewoon rondjes gaan rijden en je homies op de FBI laten schieten. Heerlijk, al die exploderende FBI Ranchers om je heen, terwijl jij gewoon veilig zit. Zijn je homies toch nog ergens goed voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
Nu heb ik wel ff genoeg :)
FF gauw wat wapens kopen

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/boo2you/eindsmall1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/boo2you/eindsmall2.jpg

$243,490,449

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:19
Ok.

Die Catalina? Wat is dat voor een slet joh. Helemaal mij verrot schelden en alles shittttttt erg pittig.

Maar op laatst vertrekt ze met een mannetje naar liberty city. En als ik me niet vergis is hij dat ventje waar je mee speelt in de allereerste gta die in 3d was?

Kan dit kloppen? Dus catalina is de vriendin die in gta 3 haar vriendje in de maling neemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Laatst online: 03-09 10:12
RadeonXT schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 23:47:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(

Rockstar is ge-owned

De Amerikanen hebben hun zin gekregen, San Andreas krijgt nu een AO (Adults Only, 18+) rating ipv M (17+).

Lees hier.
Take-Two is exploring its legal options as it relates to companies that profited from creating and distributing tools for altering the content of Grand Theft Auto: San Andreas.
Ik ben benieuwd of die nederlander die zegt dat alles al gewoon in het spel zat hier nog problemen mee gaat krijgen? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:52
PacinoAllstars schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 11:52:
Ok.

Die Catalina? Wat is dat voor een slet joh. Helemaal mij verrot schelden en alles shittttttt erg pittig.

Maar op laatst vertrekt ze met een mannetje naar liberty city. En als ik me niet vergis is hij dat ventje waar je mee speelt in de allereerste gta die in 3d was?

Kan dit kloppen? Dus catalina is de vriendin die in gta 3 haar vriendje in de maling neemt?
Die ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Weet iemand nog leuke "plekken" om alles te slopen/iedereen te killen? Wat ik vaak doe (heb hem al uitgespeeld dus ja je moet toch wat :P) is ergens op een beetje strategische plek gaan zitten en dan zo vele mogelijk kills maken met mn minigun oid :)

Vind het tot nu toe het leukst in LV... :)
Met de apache (hunter heet ie geloof ik) ben je helemaal onsterfelijk:D
Alleen krijg ik die tanks niet kappot met de raketten er van... maar goed. Heeft iemand nog andere leuke dingen die je kunt doen als jehem uit gespeeld hebt? :)

je kan trouwens ook "jobs" doen in de trein! instappen en "2" drukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je die eerste vliegmissie makkelijk kan halen : N.O.E. wat een ontzettende kutmissie is dat man! ik vlieg steeds te hoog mara dat komt omdat er een bos is en dan ga ik daar overheen en ja dan komt er zo'n kutraket..

of heeft iemand een routekaart hoe ik moet vliegen en waar ik niet over obstakels moet vliege ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 12:50:
weet iemand hoe je die eerste vliegmissie makkelijk kan halen : N.O.E. wat een ontzettende kutmissie is dat man! ik vlieg steeds te hoog mara dat komt omdat er een bos is en dan ga ik daar overheen en ja dan komt er zo'n kutraket..

of heeft iemand een routekaart hoe ik moet vliegen en waar ik niet over obstakels moet vliege ?
Ik vloog gewoon om het bos heen :P via de rechterkant over het water

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en dan zijn er allemaal rotsen ook een keer had ik hem bijna en toen vloog ik over die 'corona' heen en toen zal ik omdraaien en toen stortte ik neer.. erge rotmissie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 12:50:

http://img328.imageshack.us/img328/2533/noe2px.jpg

Zoiets heb ik gevlogen, het is gewoon belangrijk om zoveel mogelijk boven water en wegen te vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Na het opstijgen direct rechts over de rotsen gaan, vervolgens eerst helemaal naar het westen vliegen (over de zee), vervolgens gewoon constant de kustlijn volgen.
Helemaal doorvliegn naar het zuidelijkste puntje van het land draaien, door de Coroana vliegen,
weer naar de zee vliegen, nu weer in noorderlijke richting, helemaal in het noorden ga je naar het oosten. Vervolgens ff goed je kaart checken dat je vlakbij je airport over de rotsen vliegt en landt.
Mission Passed.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireFoz schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 12:40:
Weet iemand nog leuke "plekken" om alles te slopen/iedereen te killen? Wat ik vaak doe (heb hem al uitgespeeld dus ja je moet toch wat :P) is ergens op een beetje strategische plek gaan zitten en dan zo vele mogelijk kills maken met mn minigun oid :)

Vind het tot nu toe het leukst in LV... :)
Met de apache (hunter heet ie geloof ik) ben je helemaal onsterfelijk:D
Alleen krijg ik die tanks niet kappot met de raketten er van... maar goed. Heeft iemand nog andere leuke dingen die je kunt doen als jehem uit gespeeld hebt? :)
Wat altijd een zeer goede plek was (in het begin al, om mijn wapenskills te oefenen), is naast het politiebureau in Los Santos. Je hebt daar een spoorboom en even verder op het terrein heb je dan een een klein hokje. Als je daar in gaat staan, ben je veilig voor de helicopter, en je kan niet overreden worden. En met je minigun is het werkelijk peanuts om iedereen en alles neer te knallen. Het is bijna jammer dat de politie redelijk gedoseerd naar je toe komt, alhoewel dit ook vaak genoeg je redding kan zijn.

Verder is het wel een aanrader om het spel op 100% te krijgen, aangezien je dan ongelimiteerde ammo hebt. Lekker blazen met je minigun zonder je zorgen te hoeven maken over de ammo. Ontsnappen is meestal ook wel een lastig puntje. Ik heb zelf daarvoor auto's die allesproof zijn (bulletproof, explosionproof, fireproof en damageproof), maar ik neem aan dat niet iedereen die heeft. Je moet maar hopen dat 1 van de soldaten in de tanks die zich tegen die tijd om je heen hebben verzameld uit stapt, zodat je die tank mee kunt nemen. Overigens zijn tanks in ieder geval bullet-, en explosionproof, misschien ook damageproof, alhoewel ik dat laatste niet zeker weet. Ik weet in ieder geval wel zeker dat ze niet fireproof zijn, dus met een lading aan molotovs kun je ze ook opblazen, maar je Hunter is dus niet in staat om af te rekenen met tanks.

Andere leuke dingen die ik graag mag doen zijn lekker stunten met je NRG-500, en wat ook altijd aardig is om te proberen: kijken of je met je bmx een wheelie kunt doen van Los Santos naar Las Venturas, misschien dat je vanaf daar zelfs nog naar San Fierro kan komen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2005 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkie196>>

Hoe kom je dan (zonder cheats...) aan allesproof auto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:58:
Henkie196>>

Hm link werkte niet

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2005 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2mb
  • Laatst online: 10-09 15:25

2mb

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:58:
Henkie196>>

http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/924362.html en dan naar Bulletproof Car Walkthrough (PS2)

Mijn muziek op SoundCloud - Speel online rikken - Maak muziek in je browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer kan je die rooie huisjes kopen? daar staat bij mij zo not available yet, maar ik heb al wel de lettertjes gehad en ik heb tenpenny al gemold, ik dacht dat dat het einde van het spelletje was :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 14:49:
wanneer kan je die rooie huisjes kopen? daar staat bij mij zo not available yet, maar ik heb al wel de lettertjes gehad en ik heb tenpenny al gemold, ik dacht dat dat het einde van het spelletje was :S
Nee je hebt nog heel veel side missions.

Volgens mij moet je voor het rode huisje in San Fierro eerst de auto rijschool uitgespeelt hebben en eventueel wat missies die daaruit volgen (zie garage na uitspelen van auto rijschool). Maar als het goed is krijg je er een telefoontje over na de auto rijschool.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Goed nieuws... wij hebben nu al een classic versie :P
nieuws: GTA: San Andreas uit winkels, productie gestopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja triest hoor! Geweld is goed, neuken is slecht! Misschien als ze dat idee in Amerika eens zouden omdraaien dat er dan veel minder ellende zou zijn. Maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij hier aub helpen met de missies in de Desert : circle airstrip en circle airstrip and land
Het lukt mij maar niet! ik ben er al een week of anderhalf mee bezig |:(

spoiler:
mail mij dan ff of voeg me toe op msn zodat ik de savegame kan sturen thomasvervoort@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 16:19:
Kan iemand mij hier aub helpen met de missies in de Desert : circle airstrip en circle airstrip and land
Het lukt mij maar niet! ik ben er al een week of anderhalf mee bezig |:(

spoiler:
mail mij dan ff of voeg me toe op msn zodat ik de savegame kan sturen thomasvervoort@hotmail.com
Upload hem ff op rapidshare.de en zet de link hier neer, ik speel hem wel voor je (verwacht geen uber-score ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yeaahh,, na 10 x freefal te hebben gedaan heb ik hem gehaald... Had hem bijna al eerder gehaald maar werd doodgeschoten door die mannetjes in het vliegtuig (khad geen ammor meer gepakt... dom, dom, dom...!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok tnx...ben alleen al een beetje te laat om ze uit missies te halen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-06 11:56
ik heb net die airstrip, maar moet nu rondje eromheen vliegen. Als ik echter door de eerste corona wil vliegen, dan begint mijn motor te sputteren + dat ik de hoogte helemaal niet haal.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

MarcoZ20 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 19:18:
ik heb net die airstrip, maar moet nu rondje eromheen vliegen. Als ik echter door de eerste corona wil vliegen, dan begint mijn motor te sputteren + dat ik de hoogte helemaal niet haal.

Iemand een oplossing?
wielen intrekken met 2 ?

Edit: ik was sneller >:)

[ Voor 7% gewijzigd door M3rcury op 21-07-2005 19:29 ]

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:48
Op 2 drukken om je landingsgestel in te trekken :)

edit:
Damn you M3rcury :P

[ Voor 25% gewijzigd door Daan op 21-07-2005 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 10:47
MarcoZ20 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 19:18:

Iemand een oplossing?
Even het topic doornemen, maar check even de links in deze reply en dan heel veel oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-06 11:56
landingsgestel 8)7

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UITGESPEELD!

....dan kan ik nu weer het huis uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

100% of alleen de missies?
Ikzelf zit nu op 83% en begin het een beetje zat te worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 20:04:
UITGESPEELD!

yes! terug in de echte wereld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 20:28:
100% of alleen de missies?
Ikzelf zit nu op 83% en begin het een beetje zat te worden..
Alleen de missies, zit op iets van 67%. Nu de rest dus nog...
Ik heb alleen niet zo'n zin om al die spray tags etc te gaan lopen zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 20:04:
UITGESPEELD!

Staat je computer niet thuis dan? :+

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
Uitgespeeld... zucht.. Ik zit al een tijdje vast bij de Free Fall. Alle tips op het net hebben me nog niet echt vooruitgeholpen. Moet vooral maar eens gaan oefenen om een mooie turn te maken. Ik kom soms totaal verkeerd uit dat ik me eerst weer moet gaan positioneren achter de jet. Jammer dat je je missies niet kunt kopen. Heb net veel geld verdiend in het casino :) (saldo 240*106)

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu ook alweer een tijdje te klooien met de FreeFall... Ik snap het principe wel, maar lukken doet het nog niet... :)

Morgen weer verder kijken, nou bedtijd... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Ik ben nu back in Las Santos :)
Ben ook maar begonnen met sprays te taggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Laatst online: 28-02 15:07
Heb de storyline uitgespeeld en al een boel odd-jobs gedaan, evenals een hoop tounaments etcetc.
Ben nu op bijna 80% van de game. Ik was heel breed, maar heb er al een tijdje niets aan gedaan en nu ben ik weer een magere sprinkhaan. Maar als ik nu naar de sportschool ga, dan zegt ie gelijk al dat ik genoeg heb getraind voor vandaag en kan ik niet sporten om weer breed te worden.

Hoe kan dat? Bij iets oudere savesgames hetzelfde verhaal.

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

free faal is eigenlijk best makkelijk. je vliegt naar het noordoosten (als het vliegtuig in 't oosten is) en als je dan op 1 horizontale lijn met het vliegtuig zit dan vlieg je er recht op af. Dan hoef je nog maar een bocht van 90 graden te maken. verder moet je zo hoog mogelijk vliegen, dan kan je als je bij dat vliegtuig bent omlaag en dan maak je meer vaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe doen jullie de missie: A Home In The Hills...? Je springt met een paar Jappen uit een vliegtuig en moet dan al die kereltjes in het huis kapot schieten, ik wordt als ik in de gang ben al kapot geschoten, hoe doen jullie dat....???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:53

Sabbi

je denkt aan mij.

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 10:26:
Hoe doen jullie de missie: A Home In The Hills...? Je springt met een paar Jappen uit een vliegtuig en moet dan al die kereltjes in het huis kapot schieten, ik wordt als ik in de gang ben al kapot geschoten, hoe doen jullie dat....???
eerst ff blijven campen op het dak en alle gangmembers die het dak op blijven klimmen afschieten, blijven er vrij lang veel komen, dan pas naar beneden gaan (en volgetankt op health en ammo zijn he, tis een vrij heftige missie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand die vliegmissies voor mij willen doen?

http://rapidshare.de/files/3255211/GTASAsf1.b.html

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 10:26:
Ik heb 'm zo gedaan:
spoiler:
Zorg dat je een full armor draagt!
Op het moment dat je op het dak staat blijven schieten (dus zorg voor veeel veeeeeeel ammo), zodra er iemand over de rand kijkt direct z'n kop er af knallen....
Als je naar binnen gaat eerst direct links de 2 bandito's in de struiken neer schieten, vervolgens krijg je de instructie je door de gang te werken... (Blijf bewegen en schiet op alles wat beweegt)
Pas op bij de zij kamers, er zitten meer bandito's in die je achterna komen.
Zorg op het moment dat je 'Big Poppa' ziet direct achter 'm aan gaat, en doe een brutal attack (als het beweegt schieten, maar ga niet stil staan).
Een hoge assaultweapon skill is handig (M4 / AK49) zodat je snel en effectief killen.

Op het moment dat je buiten komt en je achter 'Big Poppa' aan moet, spring in de auto en probeer 'm in de heuvels ergens klem te rijden, blaas 'm op, schiet 'm neer.... Wees creatief >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik heb nu 49 oysters, ik kan er 1-tje niet vinden :r en heb geen idee welke |:(

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

klopt 't dat je de vliegschool helemaal goud moet halen om een hunter te laten spawnen @je vliegveld? Zo ja, kan dan iemand gold halen @de vliegschool voor me? :) Ik heb al moeite om een barrel roll uberhaupt te laten lukken |:(

http://people.zeelandnet.nl/vanreemst/GTASAsf2.b

alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Jay
  • Laatst online: 14:53

K-Jay

Klaas Jan

NinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 12:20:
Ik heb nu 49 oysters, ik kan er 1-tje niet vinden :r en heb geen idee welke |:(
Dat had ik met de spray tags: bij nr 100 had ik er 99 8)7 Allemaal weer bij langs dus, had er eentje niet helemaal goed gedaan :)

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

K-Jay schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 13:00:
[...]

Dat had ik met de spray tags: bij nr 100 had ik er 99 8)7 Allemaal weer bij langs dus, had er eentje niet helemaal goed gedaan :)
Daarvoor gebruik ik meestal een kaartje en afkruizen waar je 'm ongeveer vind.
Je kunt dan later jouw kaartje altijd nog vergelijken met een kaartje waarop alle sprays staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni
  • Niet online

Omni

Waf.

Nieuw en verbeterd filmpje van San Andreas

Hydra Takedown

In dit filmpje van 9 minuten zie je een leuk luchtgevecht als je Hydra's achter je aan hebt zitten :)

Download hier of hier!

Of hier: Filefront.com

[ Voor 11% gewijzigd door Omni op 22-07-2005 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar moet je naar toe met date Michelle Cannes? [die je in de rijschool kan vinden] Wanneer je haar oppikt voor een date, wil ze eten. Op verschillende sites lees je dan "naar het dichstbijzijde glaasje" of "restaurant in queens". Maar die bitch is nooit tevreden!! Ben ook al bij andere restaurants geweest, maar zelfe resultaat! Ik heb echt zin om haar af te knallen met de mini gun, maar dan krijg ik hem niet op 100%. Wie heeft advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni
  • Niet online

Omni

Waf.

Naar Gaydar Station gaan onderin San Fierro. Check de map, het heeft een wijnglas-logo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:19
Geweldig!

Die ene gast joh met ze weed uit de hippie tijd :D Echt grappig al die dialogen alleen word ik af en toe moe van dat "hey wassup nigga" gedoe. Lijkt wel of ik menace 2 society aan het kijken ben. Verder vind ik de verhaallijn wel leuk gedaan.

Vind het alleen jammer dat ik die hotcoffe mod niet geinstalleerd heb voor het spelen. Dat voegt namelijk wel een extra dimensie toe.

Oja kan niet wachten tot ik die tenpenny dood maak. Btw zijn stem lijkt op samuel jackson 8)

[ Voor 13% gewijzigd door PacinoAllstars op 22-07-2005 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Weet je waarom ie er op lijkt... omdat dat em is :)

Zie ook -> http://www.imdb.com/title/tt0402224/

[ Voor 34% gewijzigd door PilatuS op 22-07-2005 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glewellyn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-09 08:10

Glewellyn

is er ook weer.

Deze is wel errug leuk... thinkgeek.com

Afbeeldingslocatie: http://www.thinkgeek.com/images/products/front/hot_coffee.jpg

-1 spammer!

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

PacinoAllstars schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:29:
Geweldig!

Die ene gast joh met ze weed uit de hippie tijd :D Echt grappig al die dialogen alleen word ik af en toe moe van dat "hey wassup nigga" gedoe. Lijkt wel of ik menace 2 society aan het kijken ben. Verder vind ik de verhaallijn wel leuk gedaan.

Vind het alleen jammer dat ik die hotcoffe mod niet geinstalleerd heb voor het spelen. Dat voegt namelijk wel een extra dimensie toe.

Oja kan niet wachten tot ik die tenpenny dood maak. Btw zijn stem lijkt op samuel jackson 8)
Young Maylay .... Carl 'C.J.' Johnson (voice)
Faizon Love .... Sean 'Sweet' Johnson (voice)
Yolanda Whittaker .... Kendl Johnson (voice) (as Yo Yo)
Clifton Powell .... Melvin 'Big Smoke' Harris (voice)
Mc Eiht .... Lance 'Ryder' Wilson (voice) (as MC Eiht)
Jonathan Anderson .... Jeffrey 'OG Loc' Cross (voice)
The Game .... Mark 'B-Dup' Wayne (voice)
Big Boy .... Barry 'Big Bear' Thorne (voice)
Eugene Jeter Jr. .... Emmet (voice)
Ice-T .... Madd Dogg (voice)
Clifton Collins Jr. .... Cesar Vialpando (voice)
Samuel L. Jackson .... Officer Frank Tenpenny (voice)
Chris Penn .... Officer Eddie Pulaski (voice)
Armando Riesco .... Officer Hernandez/Pedestrian (voice)
Cynthia Farrell .... Catalina (voice)
t'Is hem ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:12
-RazieL- schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 12:53:
klopt 't dat je de vliegschool helemaal goud moet halen om een hunter te laten spawnen @je vliegveld? Zo ja, kan dan iemand gold halen @de vliegschool voor me? :) Ik heb al moeite om een barrel roll uberhaupt te laten lukken |:(

http://people.zeelandnet.nl/vanreemst/GTASAsf2.b

alvast bedankt _/-\o_
done, http://www.roflpantoffel.nl/GTASAsf2.b
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.