FireFoz schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 12:40:
Weet iemand nog leuke "plekken" om alles te slopen/iedereen te killen? Wat ik vaak doe (heb hem al uitgespeeld dus ja je moet toch wat

) is ergens op een beetje strategische plek gaan zitten en dan zo vele mogelijk kills maken met mn minigun oid
Vind het tot nu toe het leukst in LV...

Met de apache (hunter heet ie geloof ik) ben je helemaal onsterfelijk:D
Alleen krijg ik die tanks niet kappot met de raketten er van... maar goed. Heeft iemand nog andere leuke dingen die je kunt doen als jehem uit gespeeld hebt?

Wat altijd een zeer goede plek was (in het begin al, om mijn wapenskills te oefenen), is naast het politiebureau in Los Santos. Je hebt daar een spoorboom en even verder op het terrein heb je dan een een klein hokje. Als je daar in gaat staan, ben je veilig voor de helicopter, en je kan niet overreden worden. En met je minigun is het werkelijk peanuts om iedereen en alles neer te knallen. Het is bijna jammer dat de politie redelijk gedoseerd naar je toe komt, alhoewel dit ook vaak genoeg je redding kan zijn.
Verder is het wel een aanrader om het spel op 100% te krijgen, aangezien je dan ongelimiteerde ammo hebt. Lekker blazen met je minigun zonder je zorgen te hoeven maken over de ammo. Ontsnappen is meestal ook wel een lastig puntje. Ik heb zelf daarvoor auto's die allesproof zijn (bulletproof, explosionproof, fireproof en damageproof), maar ik neem aan dat niet iedereen die heeft. Je moet maar hopen dat 1 van de soldaten in de tanks die zich tegen die tijd om je heen hebben verzameld uit stapt, zodat je die tank mee kunt nemen. Overigens zijn tanks in ieder geval bullet-, en explosionproof, misschien ook damageproof, alhoewel ik dat laatste niet zeker weet. Ik weet in ieder geval wel zeker dat ze niet fireproof zijn, dus met een lading aan molotovs kun je ze ook opblazen, maar je Hunter is dus niet in staat om af te rekenen met tanks.
Andere leuke dingen die ik graag mag doen zijn lekker stunten met je NRG-500, en wat ook altijd aardig is om te proberen: kijken of je met je bmx een wheelie kunt doen van Los Santos naar Las Venturas, misschien dat je vanaf daar zelfs nog naar San Fierro kan komen.
[
Voor 8% gewijzigd door
Verwijderd op 21-07-2005 13:52
]