[Multiplatform] Grand Theft Auto: San Andreas (deel 12)

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.880 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word gek van dat vliegen! Ik haal zowat geen enkele missie! Wat een domme besturing :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 18:22:
Ik word gek van dat vliegen! Ik haal zowat geen enkele missie! Wat een domme besturing :(
Rustig blijven en oefenen. Pak een keer een vliegtuig en vlieg er gewoon mee rond (zonder missie meuk erbij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceStorm schreef op maandag 18 juli 2005 @ 18:27:
[...]

Rustig blijven en oefenen. Pak een keer een vliegtuig en vlieg er gewoon mee rond (zonder missie meuk erbij).
Sinds ik dat vliegen moet doen ben ik al een beetje aan het afhaken van SA! Het een moment vlieg ik en 2 seconden later lig ik alweer in de grond. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 18:28:
Sinds ik dat vliegen moet doen ben ik al een beetje aan het afhaken van SA! Het een moment vlieg ik en 2 seconden later lig ik alweer in de grond. :(
Rustig sturen. Pak een klein vliegtuig dan hoef je geen gas (W) te geven om in de lucht te blijven en kun je heel rustig oefenen met sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als je het eenmaal wat geoefend hebt, is het ontzettend simpel
Ga ns naar het vliegveld, pak een vliegtuig, en oefen wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-06 11:56
Waar kan je in hemelsnaam zo'n blista compact vinden??? rij al heel de tijd rond in SF, maar zie hem nooit rijden :(

edit:
gevonden..........moet eerder posten, dan komen ze gelijk te voorschijn :)

[ Voor 30% gewijzigd door MarcoZ20 op 18-07-2005 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 18:28:
[...]

Ik hoop dat je je landingsgestel wel inhaalt als je opstijgt? (2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 20:28
wanneer ga je vliegen in dit spel zonder jumpjet in te tikken?

ben zonder cheats bezig en ben nu bij de missie dat je cocktails in gangster huis naar binnen moet gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
PacinoAllstars schreef op maandag 18 juli 2005 @ 19:24:

ben zonder cheats bezig en ben nu bij de missie dat je cocktails in gangster huis naar binnen moet gooien
nog LAANG niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:19

FlyEragon

Alien Monkeys

PacinoAllstars schreef op maandag 18 juli 2005 @ 19:24:

Je kan in het eerste deel waar je begint, een auto naast het hek van de ingang van de Airport zetten en zo over het hek klimmen. >:) Er wachten daar een aantal vliegtuigjes op je..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Lekker is dat. Kan niet wachten tot ik van ghetto zwartje een echte mobster word. Dat homie gedoe word ik een beetje simpel van. Komt er nog een missie dat je die corrupte agent af mag maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op maandag 18 juli 2005 @ 19:32:
[...]

Lekker is dat. Kan niet wachten tot ik van ghetto zwartje een echte mobster word. Dat homie gedoe word ik een beetje simpel van. Komt er nog een missie dat je die corrupte agent af mag maken?
spoiler:
helaas, je mag alleen z'n maat killen, dat gebeurd pas als je al in las venturas komt. hij laat je gaan zeg maar

ik krijg dat vliegen nu eindelijk onder de knie, was eerst een hel, maar nu doe ik het al voor m'n plezier :Y) ipv op m'n motortje te stappen pak ik het vliegtuig+parachute =)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2005 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
weet iemand waar madd doggs crib is in Los Santos???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:17
ja, dat grote huis naast de vinewood letters, met die oprit van beneden af helemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-10-2022
Skoelat schreef op zondag 17 juli 2005 @ 20:18:
Ik zit met een probleempje, Ik heb zogoed als alle missies in los santos gedaan maar ik moet er nog 3 van de vlieg basis. oa die met de radar.

Is er iemand die die missies voor mij zou willen doen want ik zit al 2 weken vast. het lukt me echt niet.

alvast bedankt
hier mijn savegame
http://rapidshare.de/files/3158946/GTASAsf7.b.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind idd dat vliegen wel een beetje grote rol heeft in SA. Ik heb het nu wel onder de knie, maar af en toe werd het een beetje irritant.
Ja ik weet het, nu KAN je tenminste vliegen, maar ja...

En ik vind het een beetje raar dat je...
spoiler:
...niks in de garage kan zetten bij Madd Dogg's crib :? Heb je eindelijk een dikke vette villa, moet je je pimpkar aan de overkant gaan parkeren :+

Maar het is een superspel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
-Eraser- schreef op zondag 17 juli 2005 @ 21:57:
Misschien wel handig om je savegame te posten ;)

uploaden: rapidshare.de of yousendit.com
hij staat er :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Vliegen was voor mij in het begin ook vrij frustrerend - moeilijk om de verschillende controls goed onder de knie te krijgen. Ik vond dan ook dat het iets te veel aanwezig was in de missions, maar goed, je moet er ook iéts mee doen :).

Wel jammer trouwens dat je jetpack steeds naar de airstrip terugkeert als je ergens je spel opgeslagen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:22

GVR

Waypoint schreef op maandag 18 juli 2005 @ 17:53:
[...]

Er zijn nog veel leukere wagens te vinden hoor, vooral na het tunen :*)
Vind deze ook wel aardig zo

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~gemer352/gtasa/gtasa_screen_Sultan01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~gemer352/gtasa/gtasa_screen_Sultan02.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:31

sjaakaq

It might get loud

Ik probeer mijn 35GB aan mp3's in San Andreas te krijgen. Guess what: lukt niet :( Of beter: lukt half.

Ik heb in de user track folder:
-Een M3U playlist geplaatst, vervolgens gescand, deed niks.
-Een WPL playlist geplaatst (WMP formaat), vervolgens gescand, deed niks.
-Snelkoppeling naar een MP3 gemaakt: werkt.

Echter, ik heb mijn mp3's zo:
H:/Muziek/Artiest - Titel Album/01-liedje1.mp3

In de map "muziek" staan iets van 450 mappen. Om die nu 1 voor 1 af te gaan, alle bestanden in die mappen te selecteren, dan met rechts drukken, snelkoppelingen op t bureaublad te plaatsen en die weer te knippen/plakken naar die ene map is wel eeeerg veel werk. Weet iemand dus een programma waarmee je snel en makkelijk heel veel snelkoppelingen kan maken?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Wat gebeurd er als jer een snelkoppeling naar de map muziek maak?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
Steve schreef op maandag 18 juli 2005 @ 21:18:
Vliegen was voor mij in het begin ook vrij frustrerend - moeilijk om de verschillende controls goed onder de knie te krijgen. Ik vond dan ook dat het iets te veel aanwezig was in de missions, maar goed, je moet er ook iéts mee doen :).

Wel jammer trouwens dat je jetpack steeds naar de airstrip terugkeert als je ergens je spel opgeslagen hebt.
was dat tegen mij?
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:57

chromeeh

the Gnome

@$%#@$#$$#%# kan iemand me alsjeblieft helpen met de missie 'FreeFall' :?
Wordt er helemaal @#$%#$%#@%#@$ van |:( |:(
Heb het ondertussen op tig manieren geprobeerd en haal het net niet :'( :'(

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Marzman schreef op maandag 18 juli 2005 @ 21:29:
Dat werkt bij mij in ieder geval wel zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
chromeeh schreef op maandag 18 juli 2005 @ 21:34:
@$%#@$#$$#%# kan iemand me alsjeblieft helpen met de missie 'FreeFall' :?
Wordt er helemaal @#$%#$%#@%#@$ van |:( |:(
Heb het ondertussen op tig manieren geprobeerd en haal het net niet :'( :'(
ik heb een savegame na freefall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Skoelat schreef op maandag 18 juli 2005 @ 21:35:
[...]
ik heb een savegame na freefall
* chromeeh kijkt Skoelat lief aan O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Megatof, werkt! :) Thanks!

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2mb
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 15:25

2mb

Ook met zoveel mp3's? Dan moet ik dat ook eens proberen :)

Hoeveel kan CJ eten per dag, of is dat gewoon onbeperkt? Ik lees dat die Michelle pas met je wil daten als je 50% vet hebt, en ik heb net al dat vet erafgerend/getraind en gezwemd. :+

Mijn muziek op SoundCloud - Speel online rikken - Maak muziek in je browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel eens gehad dat als je teveel vreet in 1x bij zo'n chicken ding, CJ 't allemaal weer uitkotst. :D

-edit-
dat van die shortcut naar een map met MP3's werkt echt goed! :)
Kun je ook instellen dat je alleen je eigen mp3's hoort? Ik heb die SA muziek nu wel gehoord.
Of is dat die optie in 't submenu "Random, Sequential, Radio"?

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2005 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Ja, hij speelt ze random af :) Music I never heard of :P
Ehm tja, en als je autotune aanzet en in 1 auto user track radio aanzet, doet ie dat ook automatisch als je een andere auto instapt he ;)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
iemand die voor mij nog 3 missies van de AIRSTRIP wil doen??

alvast 1000000000000 maal dank

http://rapidshare.de/files/3158946/GTASAsf7.b.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
impreza-look..............mooi man.............alleen de vering niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceStorm schreef op maandag 18 juli 2005 @ 18:03:
[...]

http://www.icestorm.nl/GTASAsf1.b

Dus ;) Circle en Circle & Land op 100%. Helikopter mag je weer zelf doen en als het niet lukt mail je maar @ IceStorm@tweakers.net.
IceStorm, je bent een geweldige gozer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
2mb schreef op maandag 18 juli 2005 @ 22:10:
[...]

[...]

Ook met zoveel mp3's? Dan moet ik dat ook eens proberen :)

Hoeveel kan CJ eten per dag, of is dat gewoon onbeperkt? Ik lees dat die Michelle pas met je wil daten als je 50% vet hebt, en ik heb net al dat vet erafgerend/getraind en gezwemd. :+
10 maaltijden per dag, daarna ga je over geven en ben je al je vet kwijt :P

Dus als je per dag 10 keer de duurste maaltijd neemt kom je per dag 30% aan, dacht gaat hard genoeg lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:00
Heb ff flink wat "parts" zitten scannen. Maar kan iemand me vertellen waarom ik soms belaagd wordt of zelfs neergehaald door raketten als ik met een vliegtuig bijvoorbeeld wil landen op Easter Bay Airport. Ik heb dan gelijk 5 sterren aan politie op me dak. Ik heb wel gewoon een pilot license,

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan kom je waarschijnlijk over het vliegdekschip wat naast het vliegveld ligt aanvliegen.
en dat is verboden terrein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aargh! Ik ben nu al een paar dagen bezig met de missie waarbij je een vliegtuig tegemoet moet vliegen en vervolgens door een ring achter het vliegtuig moet vliegen, maar ik ben altijd te langzaam met draaien. Dat vliegtuig is al in LV voordat ik ook maar in de buurt van die ring kom! Tips?

Een ieder die zich geroepen voelt mag deze missie ook voor mij halen...http://members.tomaatnet.nl/~manny/GTASAsf2.b daarna kun je hem mailen naar manny apendingetje tomaatnet.nl

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2005 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Eh, vraagje. Heb in San Fierro alleen nog een missie van die Chinees staan, maar ik ben een n00b in onderwater zwemmen zeggen ze. :/ Hoe wordt ik daar 1337 in? Gewoon in de zee springen en gaan spartelen? Heb niks anders te doen en ik mag nog niet naar Las Venturas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zwemmen, inderdaad. Dat gaat relatief snel, en als je het saaie zwemmen wat opleukt met relaxed rondcruisen en absurde jumps maken, is het best leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Voor de laatste keer over freefall (is al ontzettend vaak behandeld, gebruik dus de search ;)):

Je moet gewoon zo hoog mogelijk klimmen, een stukje hoger dan de Shamal waar die hitmen in zitten. Zodra die in zicht is begin je te draaien, zodat je uiteindelijk ietsje achter 'm vliegt (maar wel erboven dus). Vervolgens maak je een duikvlucht naar beneden; die gaat veel sneller dan wanneer ga je gewoon rechtdoor vliegt. Nog even goed richten voor de corona en je bent er. In de Shamal is het makkelijk.

Ik ben intussen begonnen aan de laatste mission uit de verhaallijn, verdomd moelijk zeg.
spoiler:
Het vervelendste is dat je alles steeds opnieuw moet beginnen als het mislukt - steeds opnieuw de verdiepingen clearen en dan weer helemaal door het vuur naar beneden. Dat stuk is sowieso erg moeilijk met alle mannetjes die nog op je schieten door het vuur heen, terwijl je ze amper kunt zien.

Hoe dicht/ver moet je eigenlijk van de brandweertruck als Sweet valt? Ik zat er vrij dicht bij en ik denk dat hij gewoon over m'n auto is gevlogen. Voorlopig nog niet de moed gehad om 't weer helemaal opnieuw te proberen...

Heeft iemand er trouwens al een verklaring voor dat zowel de BF-400 als de FCR-900 in twee versies voorkomen - met windscherm (lijkt wat op de PCJ-600) en zonder windscherm (waarbij het licht er dus apart aan hangt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 00:37:
Aargh! Ik ben nu al een paar dagen bezig met de missie waarbij je een vliegtuig tegemoet moet vliegen en vervolgens door een ring achter het vliegtuig moet vliegen, maar ik ben altijd te langzaam met draaien. Dat vliegtuig is al in LV voordat ik ook maar in de buurt van die ring kom! Tips?

Een ieder die zich geroepen voelt mag deze missie ook voor mij halen...http://members.tomaatnet.nl/~manny/GTASAsf2.b daarna kun je hem mailen naar manny apendingetje tomaatnet.nl
U got mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit..zou je hem misschien nog een keer naar 4smodeus@gmail.com willen versturen? Mijn tomaatnet-account schijnt niet te werken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:16

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Steve schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 01:34:
Ik ben intussen begonnen aan de laatste mission uit de verhaallijn, verdomd moelijk zeg.
Ik heb hem in 1x gehaald die missie, vond hem niet veel moeilijker dan de rest. Overal staat wel weer wat armour om je bij te vullen. Ben je trouwens fireproof, door de ambulance brandweer ;) op level 12 te halen? Dat scheelt namelijk nogal, dan loop je gewoon door :P

[ Voor 3% gewijzigd door Gizz op 19-07-2005 02:05 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Lolz, ik dus bezig met de Denise, ( je wel wel na die eerste missie van de biggetjes ), probeer ik zo snel mogelijk 100% te halen. Wat krijg ik rond 67% ( en 7 keer uitgaan ) "you are getting fat" . ..tja als je alleen maar rondtrijd, bloemen ophaalt en uitgaat dan zit dat er wel snel in ;-)

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Gizz schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 01:49:
[...]

Ben je trouwens fireproof, door de ambulance op level 12 te halen?
De Brandweer bedoel je? ;)

Is er ergens een overzicht van welke auto's je in welke modshop kan tunen?

[ Voor 16% gewijzigd door GVR op 19-07-2005 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 20:42
Ja staat dacht ik op www.gtasanandreas.net weet de precieze link ff nie, moet je ff zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Laatst online: 12-07 18:27
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 00:43:
Zwemmen, inderdaad. Dat gaat relatief snel, en als je het saaie zwemmen wat opleukt met relaxed rondcruisen en absurde jumps maken, is het best leuk om te doen.
Uiteraard wel onder water ;)

Zwemmen met je kop boven het water geeft je geen grotere longcapaciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Is er ergens een overzicht van welke auto's je in welke modshop kan tunen?
Hier heb je vast de streetracers die je kan tunen bij
ArcAngels in San Fierro ;)

Afbeeldingslocatie: http://ikzegtog.op.het.net/gta-sa/gta-sa-streetracers.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steve schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 01:34:

Heeft iemand er trouwens al een verklaring voor dat zowel de BF-400 als de FCR-900 in twee versies voorkomen - met windscherm (lijkt wat op de PCJ-600) en zonder windscherm (waarbij het licht er dus apart aan hangt)?
spoiler:
Van die laatste missie vond ik het opvangen van Sweet nog het moeilijkst. Maar niet getreurd, als dat niet lukt, gewoon weer in die marker bij Sweet's huis lopen, je gaat dan weer verder waar Sweet op die brandweerwagen klimt.

Zelf heb ik hem in 4x gehaalt. Eerste keer om de SWAT tank in een garage te plaatsen, tweede keer om de allesproof (bullet-, fire-, explosion-, en damageproof) Feltzer waarin je de brandweerwagen achtervolgt in de garage te zetten. (Je moet de auto in het water rijden als je langs het strand rijdt, dan denkt het spel dat de auto gemold is en faal je de missie, maar je kan er gewoon weer mee het water uit rijden. Als je op andere wijze de missie faalt, wordt de Feltzer weer een gewone Feltzer, zonder zijn allesproof-zijn.) De derde keer viel Sweet van de brandweerwagen af, maar de vierde keer lukte alles gewoon.)

En volgens mij is er voor die twee versies van de BF-400 en de FCR-900 niet echt een verklaring. Het is gewoon zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je een mountainbike kan vinden?? Na die ene missie heb ik er nooit meer ergens een gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

Veni, Vidi, Vici

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 10:08:
Weet iemand waar je een mountainbike kan vinden?? Na die ene missie heb ik er nooit meer ergens een gezien...
Ik kom ze gewoon willekeurig overal tegen hoor. Ik weet wel dat er een staat op die grote berg in the waste land....en eentje bij de haven (noordelijk van de grote brug) in SF

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat er toch eentje boven op mount chiliad >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 10:47:
Er staat er toch eentje boven op mount chiliad >:)
Ja, kwam ik ook achter nadat ik met mijn bmx erop was gereden 8)7

btw: Weet iemand hoe ik snel geld kan verdienen, ik heb 80000 nodig om die airstrip te kopen, maar
ik heb maar 35000 en alleen de missies van zero nog (die me niet lukken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 10:54:
[...]

Ja, kwam ik ook achter nadat ik met mijn bmx erop was gereden 8)7

btw: Weet iemand hoe ik snel geld kan verdienen, ik heb 80000 nodig om die airstrip te kopen, maar
ik heb maar 35000 en alleen de missies van zero nog (die me niet lukken)
Probeer eens op paardenraces te gokken. Altijd het slechtste paard kiezen en opnieuw laden als je niet gewonnen hebt. Ik had vrij snel 30.000.000 Moet genoeg zijn voor een vliegveldje dacht ik zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen zoveel geld vind ik ook weer niks aan.
En dat loaden als je geld verloren hebt en weer loaden als het mistlukt TOT je wel een keer gewonnen hebt is ook niet echt leuk ofzo.
Als je de brandweermissies doet krijg je 50.000 en ze zijn heel makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Bobnofski schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 03:03:
[...]

Hier heb je vast de streetracers die je kan tunen bij
ArcAngels in San Fierro ;)

[afbeelding]
tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 11:23:
Alleen zoveel geld vind ik ook weer niks aan.
En dat loaden als je geld verloren hebt en weer loaden als het mistlukt TOT je wel een keer gewonnen hebt is ook niet echt leuk ofzo.
Als je de brandweermissies doet krijg je 50.000 en ze zijn heel makkelijk
Ik heb dat ook niet gedaan. Ik wedde ook iedere keer met 2000 op het slechste paard. Als dat paard verloren had ging ik gewoon door met wedden. Toen had ik vrij snel mijn 60000 omgetoverd in 220000.

En dat zonder lame praktijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 11:54:
[...]

Ik heb dat ook niet gedaan. Ik wedde ook iedere keer met 2000 op het slechste paard. Als dat paard verloren had ging ik gewoon door met wedden. Toen had ik vrij snel mijn 60000 omgetoverd in 220000.

En dat zonder lame praktijken...
ik ging gister en ik zette al me geld 3000 ofzo in op 1/12 en won gelijk. Daarna me 66000 gelijk weer en ook gewonnen. Ben nu rijk heb zo een 14 miljoen :P

Gelijk een autotje getuned. Dik dingetje nu vooral die nitro. Ik mis alleen dat je een dak open en dicht kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:58
Ik heb gisteren mijn PC geformatteerd, maar niet gedacht aan het feit dat savegames van GTA in mijn profiel staan: alles kwijt dus.

Heeft iemand voor mij een normale savegame (dus zonder abnormaal veel geld, wapens of andere cheats) van ergens na het punt waarop Sweet uit de gevangenis komt (geregeld door die CIA-kerel). Ik was bezig de buurt te heroveren van de andere bendes :O Ik had ongeveer 240.000 dollar

Ik wil dus niet cheaten oid, ik wil gewoon verder vanaf het punt waar ik ongeveer was (nee, ik heb absoluut geen zin om heel dat spel overnieuw te doen, het gros van de missies is oersaai)

Heb wat savegames gevonden op internet maar a) die zitten meestal vol met e.e.a. cheats b) zitten in de verkeerde fase van het spel

[ Voor 3% gewijzigd door Stefke op 19-07-2005 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 11:48

Firestone

$ su - vuursteen

stefijn schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 12:35:
Ik heb gisteren mijn PC geformatteerd, maar niet gedacht aan het feit dat savegames van GTA in mijn profiel staan: alles kwijt dus.

Heeft iemand voor mij een normale savegame (dus zonder abnormaal veel geld, wapens of andere cheats) van ergens na het punt waarop Sweet uit de gevangenis komt (geregeld door die CIA-kerel). Ik was bezig de buurt te heroveren van de andere bendes :O Ik had ongeveer 240.000 dollar

Ik wil dus niet cheaten oid, ik wil gewoon verder vanaf het punt waar ik ongeveer was (nee, ik heb absoluut geen zin om heel dat spel overnieuw te doen, het gros van de missies is oersaai)

Heb wat savegames gevonden op internet maar a) die zitten meestal vol met e.e.a. cheats b) zitten in de verkeerde fase van het spel
Ik ben daar toevallig net :) Geen cheats, zo'n $300.000 en ben bezig de buurt te heroveren(heb zo'n 40% gok ik)
Voor het geval dat je het wil: click

[ Voor 3% gewijzigd door Firestone op 19-07-2005 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Hmmmm sorry maar je stelt wel moeilijke eisen :P
Maar goed, ik ben nog niet zo ver....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Laatst online: 15:58
Ik heb wel een savegame voor je, net na de eerste missie in badlands, met iets van 3000$ op de teller :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firestone schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 12:43:
[...]

Ik ben daar toevallig net :) Geen cheats, zo'n $300.000 en ben bezig de buurt te heroveren(heb zo'n 40% gok ik)
das bijna het einde, zonde zeg, nog 3/4 missies ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2mb
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 15:25

2mb

Ik heb een save online staan, net na de missie Highjack (Desert), met +/- 110.000 dollar, zonder cheats en ontzettend veel wapens. Stats zitten erbij, dan kun je zien wat ik tot nu toe gedaan heb. Drive school zit op bronze, eigenlijk alles silver of gold alleen Burn and Lap is me nog niet beter dan bronze gelukt. Bike school alles op gold, flight en boat school nog niet gedaan. CJ is een beetje dik, dat moest ff voor de dates, maar ff trainen in de sportschool en het is er weer af ;)

Misschien leuk voor de mensen die hun saves kwijt zijn geraakt. :)
Als ik iemand ermee een plezier kan doen, hij staat hier.

[ Voor 4% gewijzigd door 2mb op 19-07-2005 14:09 ]

Mijn muziek op SoundCloud - Speel online rikken - Maak muziek in je browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:58
Firestone schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 12:43:
[...]

Lijkt precies op wat ik had, bedankt
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 13:20:
[...]

das bijna het einde, zonde zeg, nog 3/4 missies ofzo
O...nou dan is het maar goed dat ik niet opnieuw hoef te beginnen, dat was ook een teleustelling geweest dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsem
  • Laatst online: 27-01-2022
ik zit nu bij een missie waar je met een klein vliegtuigje in de corona van een grotere moet vliegen, vliegtuig overnemen en landen..
hoe land je in godsnaam met zo'n groot vliegtuig? hoe doe je het landingstuig open? dat ding valt niet te remmen..

ik zit nu op iets meer dan 50% van het hele spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 20:42
Met 2 kun je het landingsgestel uitklappen, dan met S remmen en met pijltjestoets de neus omlaag doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

... en op tijd weer ietsje omhoog zodat je niet met je neus op landingsbaan landt :).

Bedankt voor de tips over de laatste missie. Dat fireproof zijn is wel ontzettend handig; waar kan je het best de firetruckmissie doen om tot 12 te raken? Met de ambulance kan je wel naar Angel Pine of zo (lekker makkelijk), maar volgens mij zijn er geen dorpjes met een brandweergebouw.

Hoe kan je trouwens die SWAT Tank opslaan? Ik heb 'm in m'n garage gereden, maar de missie werd niet afgebroken, ook niet na even wachten. Ook aan de rand van het water ermee rijden?

[ Voor 4% gewijzigd door Steve op 19-07-2005 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

Veni, Vidi, Vici

Steve schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 15:49:
waar kan je het best de firetruckmissie doen om tot 12 te raken? Met de ambulance kan je wel naar Angel Pine of zo (lekker makkelijk), maar volgens mij zijn er geen dorpjes met een brandweergebouw.
Ik heb de firetruck missies gewoon in SF gedaan. Is goed te doen. Had alleen de bij de eerste poging dat ik in level 11 over een mannetje heen reed :X Gewoon rustig blijven dus.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Waf.

... en op tijd weer ietsje omhoog zodat je niet met je neus op landingsbaan landt :).

Bedankt voor de tips over de laatste missie. Dat fireproof zijn is wel ontzettend handig; waar kan je het best de firetruckmissie doen om tot 12 te raken? Met de ambulance kan je wel naar Angel Pine of zo (lekker makkelijk), maar volgens mij zijn er geen dorpjes met een brandweergebouw.

Hoe kan je trouwens die SWAT Tank opslaan? Ik heb 'm in m'n garage gereden, maar de missie werd niet afgebroken, ook niet na even wachten. Ook aan de rand van het water ermee rijden?
Firetruck vond ik het makkelijkst in Bone County / The Desert. Die SWAT tank kan je niet opslaan, ook al zet je hem in je garage, hij wordt nadat de missie uitgespeeld is gewist. Je kan er dus alleen tijdens End Of The Line mee rijden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Ik wil die rhino vervangen door een andere tank.

maar nu heb ik rhino.col wat moet ik met die file :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Laatst online: 19:16

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Dat fireproof zijn is wel ontzettend handig; waar kan je het best de firetruckmissie doen om tot 12 te raken?
Ik heb het in Las Venturas gedaan. Eerste 2 levels zijn in de stad zelf, daarna moet je een beetje heen en weer rijden op de snelweg, de brandende auto's staan dan op de op- en afritten. Erg simpel :P

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Niet online
RadeonXT schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 16:43:
[...]

Firetruck vond ik het makkelijkst in Bone County / The Desert. Die SWAT tank kan je niet opslaan, ook al zet je hem in je garage, hij wordt nadat de missie uitgespeeld is gewist. Je kan er dus alleen tijdens End Of The Line mee rijden :'(
onzin, tank in je garage zetten, jezelf killen, mission failed, voila.
er zijn geloof ik ook andere manieren, moet je ff op gamefaqs kijken.

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RadeonXT schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 16:43:
[...]

spoiler:
Mission: End of the Line
Character: Sweet

The last mission in the game features this unique vehicle, otherwise known as
the SWAT Tank. Note that it is seen twice, but you can only take the first one
in the mission. It's not as big as the Rhino and most certainly can't blow up
cars on contact. However, it has a water turret that's fun to screw around
with, and is also naturally Bulletproof. You can also do Vigilante with this
thing, but the lack of an ability to do a drive-by kind of screws it up.

Method one
----------
Drive over to the crack palace as normal, then arm your weapon and head to the
SWAT Tank. Some Ballas will be having a gunfight with some cops, kill them all.
Take the SWAT Tank and ram into the wall as normal. Don't worry about the
Ballas shooting at you: The SWAT Tank is Bulletproof. Once you do so, it's as
simple as going to park it in a garage and killing yourself. Note that if you
continue on to do the mission, the SWAT Tank may vanish from your garage.

In case you want to know, the second SWAT Tank is seen in the crack palace. You
can't get it out of there, however.

Method two (from MrHurcules)
----------------------------
The S.W.A.T. tank from "End of the Line" can be saved without killing yourself,
getting busted, or *worst of all* using cheats. First, get the S.W.A.T. as you
normally would. Then, drive it to the import-export crane in San Fierro. To
fail the mission, use the crane to lower the S.W.A.T. into the water. When it
is submerged, the game will think the S.W.A.T. is destroyed, thus failing the
mission. Then, simply raise it from the water and onto the dock and drive it
to a garage to save.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Weet iemand die een beetje bekend is in Las Venturas of dit een Pay & Spray is die je ergens mee moet unlocken (net als die van Michelle in SF) of is dat bord gewoon een wegwijzer naar de P&S die tig km verder zit? Als je puur kijkt naar de ligging en hoe het gebouw er uit ziet zou het eigenlijk een P&S moeten zijn :)

Afbeeldingslocatie: http://ikzegtog.op.het.net/gta-sa/ps-venturas-small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
Wie heeft er toevallig nog een savegame net na of rond de missie Los Sepulcros (Los Santos)
Ik ben m'n savegames kwijt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die methodes werken wel, maar het makkelijkst is toch wel om zodra je de SWAT tank hebt, hem naar een garage te rijden, er een paar satchels onder te gooien en hem op te blazen. Je hebt dan je missie gefaald en je auto gesaved. Dus niet eerst ermee dat gebouw in rijden, want anders faal je de missie niet als je hem op blaast.

Overigens, er staat wel ergens een Firetruck geparkeerd, net ten zuiden van je Dillimore garage in San Fierro, achter de Fire department. Maar gewoon een fikkie stoken, komen ze vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt wel alsof Rockstar je homies expres in je weg laat lopen. Ik bedoel als het "gewoon" slechte AI zou zijn zouden ze OVERAL als idioten moeten lopen, maar ze gaan gewoon ALTIJD in je vuurlinie staan ronddraaien! Vooral bij Los Desperados is het erg frustrerend, daar kan je ze ook niet eerst opsluiten in je garage of zo |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
Bobnofski schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 19:37:
Weet iemand die een beetje bekend is in Las Venturas of dit een Pay & Spray is die je ergens mee moet unlocken (net als die van Michelle in SF) of is dat bord gewoon een wegwijzer naar de P&S die tig km verder zit? Als je puur kijkt naar de ligging en hoe het gebouw er uit ziet zou het eigenlijk een P&S moeten zijn :)

[afbeelding]
zit ie niet om de hoek? ik zie nl 2x een pijl..

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Je moet gewoon daar de bocht om, die steeg in.. dan zie je 4 garage deuren en 1 daarvan staat open.. das de Spray shop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 22:56:
Je moet gewoon daar de bocht om, die steeg in.. dan zie je 4 garage deuren en 1 daarvan staat open.. das de Spray shop ;)
Jaja, die ken ik natuurlijk maar da's best nog wel een endje rijden:

Afbeeldingslocatie: http://ikzegtog.op.het.net/gta-sa/ps-venturas-map.jpg

Las Venturas is groot genoeg voor 2 Pay & Sprays, vandaar m'n unlock gedachte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 22:05:
Het lijkt wel alsof Rockstar je homies expres in je weg laat lopen. Ik bedoel als het "gewoon" slechte AI zou zijn zouden ze OVERAL als idioten moeten lopen, maar ze gaan gewoon ALTIJD in je vuurlinie staan ronddraaien! Vooral bij Los Desperados is het erg frustrerend, daar kan je ze ook niet eerst opsluiten in je garage of zo |:(
Je kunt volgens mij met g of h regelen dat je homies met je meelopen, of dat ze blijven staan.
Ik geloof dat g meelopen was, en h blijven staan.
Dit weet ik alleen niet zeker, so correct me if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

spoiler:
Het lukt me maar niet om Sweet op te vangen in de laatste missie. Ik ben altijd ofwel te dicht (waarbij hij een stuk over je Feltzer vliegt), ofwel juist iets te ver (dat hij net voor je motorkap op de grond komt). Lijkt wel alsof hij elke keer op een verschillende plaats landt :?

Nevermind, je moet blijkbaar recht onder 'm gaan rijden zodra hij z'n grip begint te verliezen, en gelijk daarna volgt een cutscene. Ik dacht dat je moest wachten tot ie z'n grip helemaal kwijt was en 'm op een afstandje vangen, omdat je normaal met zo'n snelheid wel niet recht naar beneden valt 8)7 maar goed, eind goed, al goed :).

[ Voor 38% gewijzigd door Steve op 20-07-2005 04:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Weet iemand of het ook mogelijk is zonder mod(!) decals / flames op een auto te krijgen in de Transfender :?
Want dat zou natuurlijk helemaal kewl zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:30
Ik speel SA nog niet zo lang, maar ik heb last van een rare bug.
CJ raakt zijn spieren niet meer kwijt en hoeft ook niet meer te eten.
Nu is dit niet zo heel erg, ware het niet dat ik een vrouwtje moet aanspreken die CJ te gespierd vind, maar daar kan ik dus helemaal niets aan doen. Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:33
FallenAngel666,
eten heb ik in het begin helemaal niet gedaan. Is ook niet echt nodig. Om muscle kwijt te raken moet je maar eens gaan zwemmen. Het gewoon lopen verlies je niks, met rennen gaat het heel langzaam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 01:04:
[...]

Je kunt volgens mij met g of h regelen dat je homies met je meelopen, of dat ze blijven staan.
Ik geloof dat g meelopen was, en h blijven staan.
Dit weet ik alleen niet zeker, so correct me if I'm wrong.
Ja dat werkt inderdaad :) Ik laat ze voortaan wel gewoon ergens achter een bosje staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Ik vind missies waarbij een AI char betrokken is (die me dus 'meehelpt') toch vrij irritant, aangezien ze of in de weg lopen, in point blank range gaan staan, etc etc
bij voorkeur probeer ik de AI dan te dumpen of vast te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:38
Te gespierd :? ? Nooit last van gehad, wie moet dat dan zijn? Ik was wel een keer te skinny bij de rijschool.

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FallenAngel666 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 09:14:
Ik speel SA nog niet zo lang, maar ik heb last van een rare bug.
CJ raakt zijn spieren niet meer kwijt en hoeft ook niet meer te eten.
Nu is dit niet zo heel erg, ware het niet dat ik een vrouwtje moet aanspreken die CJ te gespierd vind, maar daar kan ik dus helemaal niets aan doen. Iemand ervaring?
Een hele tijd niks eten, daar raak je spieren van kwijt, maar ik denk dat het makkelijkst toch is om een hoge sex appeal te hebben, want anders moet je toch iedere keer voor iedere vriendin er weer anders uit zien. Als je sex appeal hoog genoeg is, maakt het voor die vriendinnen niet meer uit hoe je er uit ziet. Een goeie manier om je sex appeal te verhogen is om alle oesters te verzamelen.

Heeft iemand trouwens nog wat tips voor die triathlon 'beat the cock'? Het lukt mij maar nooit om het te winnen, met het zwemmen kan ik ze redelijk bij houden, met het fietsen raak ik ze zo kwijt, maar CJ wil dan vervolgens alleen nog maar gewoon lopen, en niet sprinten, met als gevolg dat ik op het einde iedere keer weer wordt ingehaald. Mijn stamina is al max, en ik heb het al met verschillende mate van gespierdheid geprobeerd, maar dat lijkt niks uit te maken.

/edit
Oh ja, weet iemand waar je kan zien welke dag van de week het is in-game? Want die triathlon races zijn alleen op zaterdag en zondag beschikbaar, maar ik heb geen flauw idee welke dag van de week het is. Ik kan me herinneren dat ik het ooit ergens heb gezien, maar ik weet niet meer waar.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2005 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:30
ucchan schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:52:
Te gespierd :? ? Nooit last van gehad, wie moet dat dan zijn? Ik was wel een keer te skinny bij de rijschool.
Ergens in Red County (dacht ik) valk bij een Ammunation staat er een vrouwtje op een platdak met haar guns te spelen :)

Als ik haar wil aanspreken (staat een blauwe marker bij) dan zegt ze min of meer dat je eruit ziet als Rambo @ steroids met het IQ van een hoop stront. Vervolgens krijg ik dan van de game de medling dat ik te gespierd ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkie196 >>

Je kan de dag zien als je op tab drukt, dus ook waar je je mate van gespierdheid/stamina etc ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 12:10:
henkie196 >>

Je kan de dag zien als je op tab drukt, dus ook waar je je mate van gespierdheid/stamina etc ziet.
* chromeeh wist dit ook nog niet :)
Maar goed, over die triathlon: gewoon rustig fietsen, zodat je met het lopen een eindsprint kunt maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 12:10:
henkie196 >>

Ja, maar dat wordt bij mij niet minder, dus weet ik nooit wat ik bij dat wijf kan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Waf.

Flying School alles goud in 8 minuten

Het bewijs

P.S. CygnusX = RadeonXT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:30

Nakebod

Nope.

Die zullen we eens gaan bekijken :)
Nog steeds niet alles op 100%, en 98% is nu eenmaal niet genoeg :D

Edit: Net ff gekeken, best wel netjes :)

[ Voor 18% gewijzigd door Nakebod op 20-07-2005 14:04 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
hmm weet het ook niet zo snel... misschien moet je maar ff naar ze bellen, het nummer staat op het bord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

RadeonXT schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 13:44:
Flying School alles goud in 8 minuten

Het bewijs

P.S. CygnusX = RadeonXT
Damn, en ik krijg de loop-the-loop niet eens op 100% :X. Elke keer 95% daar wordt je echt gek van :(.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 14:46:
[...]

hmm weet het ook niet zo snel... misschien moet je maar ff naar ze bellen, het nummer staat op het bord :P
Denk dat je raar staat te kijken als je echt een Pay & Spray aan de lijn krijgt :P

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.