[Multiplatform] Grand Theft Auto: San Andreas (deel 12)

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.882 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Glewellyn schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:36:
Deze is wel errug leuk... thinkgeek.com

[afbeelding]

-1 spammer!
CUTE!!!!

And so evil..

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet meer dan 2 toetsen tegelijkertijd indrukken in mijn pc, als ik dat wel doe hoor ik een domme piep uit de pc kast zelf... Dus ik kan de rijscholen (de eerste missie al!! ) niet doen!
Wie weet een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:01

scorpie

Supra Addict

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:50:
Ik kan niet meer dan 2 toetsen tegelijkertijd indrukken in mijn pc, als ik dat wel doe hoor ik een domme piep uit de pc kast zelf... Dus ik kan de rijscholen (de eerste missie al!! ) niet doen!
Wie weet een oplossing?
Pas 100 keer gezegd in het topic (search weet je wel..) maar gebruik de pijltjes toetsen...
Dus w,a,s,d EN de pijltjes toetsen..

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scorperito schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:51:
[...]

Pas 100 keer gezegd in het topic (search weet je wel..) maar gebruik de pijltjes toetsen...
Ok thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ives
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 13:35
(jarig!)
Zit trouwens Lazlo nog in GTA:SA, want die was zo goed, vooral in GTA3, iets minder in VC! (op de radio that is)

[ Voor 11% gewijzigd door Ives op 22-07-2005 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cramthabam
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:32

Cramthabam

Leef en laat leven

Scorperito schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:51:
[...]

Dit werkte dus niet voor mij. Ik heb tijdelijk het sturen even op mijn muisknoppen gezet en dit werkte vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvw
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 20:11
Ives schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 15:34:
Zit trouwens Lazlo nog in GTA:SA, want die was zo goed, vooral in GTA3, iets minder in VC! (op de radio that is)
hij schijnt op die praat zender een programma te hebben, heb het alleen nog nooit gehoord.
Ik ken hem alleen van Vrock, en daar vond ik hem wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Lazlow doet wat hij het beste doet, hij zit vooral achter WCTR Talk Radio.

maar Lazlow heeft bijna alle radio zenders "ge imaged"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake Bullet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-09 22:29

Jake Bullet

Wise Scripter

Bartvw schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 15:48:
[...]

hij schijnt op die praat zender een programma te hebben, heb het alleen nog nooit gehoord.
Ik ken hem alleen van Vrock, en daar vond ik hem wel goed.
Vrock, mijn favo van Vice City! Jammer genoeg is Radio X wat softer al klinkt Sage best "lekker" :9

Ik heb een probleem met de oesters. Ik zwem er doorheen, maar er gebeurt niks? Ik ram op alle toetsen, muis, maar niks hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Zwem je er letterlijk doorheen, dat wil zeggen ook op de goede diepte? Even duiken dus waarschijnlijk (control).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake Bullet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-09 22:29

Jake Bullet

Wise Scripter

Ik zwem er doorheen volgens mij, maar blijkbaar niet goed genoeg :/ . Ik zal het vanavond nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

ty very much. Nu kan ik flink hunten met m'n hunter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ives
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 13:35
(jarig!)
Blijkbaar gebruikt hij zijn echte naam in het spel, hij heet Lazlow Jones, ff googlen. Hij heeft blijkbaar ook veel gescript van de radio. Ik heb al enkele keren gewoon de .wav van gta3 waarin hij speelt afgespeelt terwijl ik werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaag probleem volgen gtasanandreas site moet ik een elegy car kunnen modden in de modshop. als ik ervoor sta gaat de deur niet open, heb alle modshop al getest. Ook vreemd dat ik met geen enkele car in de wheel arch angels modshop kan komen. iemand een idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:06:
Waar moet je naar toe met date Michelle Cannes? [die je in de rijschool kan vinden] Wanneer je haar oppikt voor een date, wil ze eten. Op verschillende sites lees je dan "naar het dichstbijzijde glaasje" of "restaurant in queens". Maar die bitch is nooit tevreden!! Ben ook al bij andere restaurants geweest, maar zelfe resultaat! Ik heb echt zin om haar af te knallen met de mini gun, maar dan krijg ik hem niet op 100%. Wie heeft advies?
Ik heb begrepen dat daten niet nodig is voor de 100%, maar zoals gezegd kun je Michelle het best naar dat wijnglaasje vlakbij de gym in San Fierro. Ik vind dat daten trouwens sowieso maar niks. Het is dat je een aardige outfit krijgt als je die vriendin op 100% krijgt, maar anders had ik het nooit gedaan. Vooral die Barbara (die cop) is vervelend. Wil ze gaan dansen, kijk je op de kaart, moet je vanuit de middle of nowhere een heel pokke eind gaan rijden naar Las Venturas of San Fierro om zo'n club te vinden. Dat dansen vind ik sowieso al niks, maar ik heb het zelfs een keer gehad dat ik terug kwam van het dansen, en dat ik kennelijk te langzaam terug had gereden, waardoor de date ook nog eens gefaald was. Ik moet me bij die vrouwen dan ook regelmatig in houden om ze niet af te schieten (heb ik bij vrij veel dingen in SA trouwens, maar dan hoef ik me niet in te houden :)).
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 17:42:
Vaag probleem volgen gtasanandreas site moet ik een elegy car kunnen modden in de modshop. als ik ervoor sta gaat de deur niet open, heb alle modshop al getest. Ook vreemd dat ik met geen enkele car in de wheel arch angels modshop kan komen. iemand een idee
Een Elegy zou je moeten kunnen tunen in de Wheel Arch Angels in San Fierro, dat is de modshop in het westen van SF. Als dat nog niet werkt, volgens mij moet je ook 1 of meerdere missies voor Cesar in SF doen voordat Wheel Arch Angels geopend wordt.

Nog even opgezocht:
Requirements to unlock:
Wheel Angels will unlock after you have purchased Wang Autos and have completed all car collection missions for Cesar at your garage in Doherty. Note that you must also complete driving school at some point (NOT all golds, just complete).

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2005 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Zucht, heb ik eindelijk alles op gold van de boatschool, rij ik uitgehongerd naar m'n savepoint bij de airstrip overkomt me dit: Filmpje [Xvid]

Ik zat al low on health maar hierna was er amper 2 mm over, ik haalde het net ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, heb 5 auto;s in de wang garage staan en ben ook de eigenaar van de garage. Welke garage in doherty bedoel je precies - degene bij dat tankstation waar je ook saved (tegenover trein station)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Bobnofski schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 19:26:
Zucht, heb ik eindelijk alles op gold van de boatschool, rij ik uitgehongerd naar m'n savepoint bij de airstrip overkomt me dit: Filmpje [Xvid]

Ik zat al low on health maar hierna was er amper 2 mm over, ik haalde het net ;)
Als je dood gaat heb je missies die je gehaald hebt toch nog steeds gehaald? Ik hoef nooit dingen opnieuw te doen als ik dood ga na een missie (alleenals het tijdens een missie gebeurd :))

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Marzman schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 20:40:
[...]

Als je dood gaat heb je missies die je gehaald hebt toch nog steeds gehaald? Ik hoef nooit dingen opnieuw te doen als ik dood ga na een missie (alleenals het tijdens een missie gebeurd :))
Maar om nu zonder wapens te komen zitten omdat je dood gaat VER van een safe house.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm... vliegschool.
Als je FS2004 gewend bent, zuigt dit wel behoorlijk hoor!
Controls van dat ding zijn echt 3x maar dan ook echt 3x helemaal niks!
Heb 't met zowel m'n joystick geprobeerd als met m'n muis + keyboard.
Ik haal bij de eerste missie niet eens 100%. 96% is 't hoogste wat ik tot nu toe heb gehaald.
Maken de secs nog wat uit? Zeker weer op of onder de 30 ofzo? Heb em wel eens in 32 secs gehaald.

Is er ergens een lijstje met eisen om overal bij Flightschool de 100% te halen?
Die driving school kon je gelukkig overslaan (zal em na 't einde van het spel nog wel doen voor de 100%) maar deze kan dus niet worden geskipped.

Tips anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 21:40:
Hmm... vliegschool.
Ik haal bij de eerste missie niet eens 100%. 96% is 't hoogste wat ik tot nu toe heb gehaald.
Maken de secs nog wat uit? Zeker weer op of onder de 30 ofzo? Heb em wel eens in 32 secs gehaald.

Die driving school kon je gelukkig overslaan (zal em na 't einde van het spel nog wel doen voor de 100%) maar deze kan dus niet worden geskipped.

Tips anyone?
Het blijft een Arcade spel, geen real-life simulator ;)

Even nog over die Hot Coffee mod. Als ik het goed heb begrepen dan veranderd er voor de EU niks, maar alleen wat voor de VS??? Behalve dan dat we binnenkort allemaal die vernieuwde versie kunnen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Hmm... vliegschool.

Tips anyone?
Bij de eerste missie moet je zo snel de staart iets beweegt de neus iets optrekken, landingsgestel in (met 2) en gewoon blijven gassen en af en toe een beetje omhoog om de gewenste hoogte te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de missie Grove 4 Life wordt mijn homie steeds overreden! De eerste war haal ik met een redelijk gemak maar als ik aan de tweede wil beginnen is het steeds snel over met de pret. Heeft iemand een goede spot waar ik de tweede war in Idlewood kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 22:57:
In de missie Grove 4 Life wordt mijn homie steeds overreden! De eerste war haal ik met een redelijk gemak maar als ik aan de tweede wil beginnen is het steeds snel over met de pret. Heeft iemand een goede spot waar ik de tweede war in Idlewood kan doen?
Je kunt toch met G zeggen dat ze moeten blijven? dan plak je em gewoon ergens aan de kant neer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Waf.

Hmm... vliegschool.

Tips anyone?
Lees FAQ / Bekijk filmpje

Lukt het niet, upload je savefile dan ff op rapidshare.de ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RadeonXT schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 14:09:
Naar Gaydar Station gaan onderin San Fierro. Check de map, het heeft een wijnglas-logo.
thanks man!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024

Acolyte

Lid

Bobnofski schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 19:26:

Dat is te zuur man :D
Doet me denken aan zo'n klassiek filmpje van "auto steekt zonder uit te kijken de weg over en wordt geramd door een truck". Zijn er duizenden van te vinden op Internet. Nu hebben we ook een GTA versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Acolyte schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 23:35:
[...]

Dat is te zuur man :D
Doet me denken aan zo'n klassiek filmpje van "auto steekt zonder uit te kijken de weg over en wordt geramd door een truck". Zijn er duizenden van te vinden op Internet. Nu hebben we ook een GTA versie ;)
Om nou te zeggen dat de anderen op de weg "lief" rijden is een groot woord. Meeste rijden redelijk maar maken soms rare bewegingen. Maar sommigen... don't even start!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net eens wat filmpjes bekeken van missies die met de PS2 gedaan zijn, maar die zien er echt vele malen makkelijker uit met auto-aim... :/

Neem missies als de bistro en de crib van een bepaald iemand overnemen: daar komen toch een bult enemies om de hoek kijken, nietwaar? Zelfs met M4 en AK47 op hitmanniveau kost het nog redelijk wat health eer je aan het einde bent en dan mag ik toch zeggen dat ik redelijk strak in headshots ben. Maar met die auto-aim floep je zo van de ene enemy naar de andere. Beetje jammer...

Heb eens zitten tellen: in de crib-van-iemand-overnemen-missie is de persoon die het met de PS2 speelde welgeteld 4 keer geraakt. 4 keer maar!!! Oftewel; de enemies kregen nog niet eens kans om aan te leggen. Ik heb die missie 3 keer moeten doen (2x met de achtervolgactie gecrashed) maar alle 3 de keren kwam ik er toch vanaf met heel wat meer kleerscheuren...

Auto-aim sucks volgens mij, way too easy... Of pis ik nou erg ver naast de pot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
swampy schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 23:52:
[...]

Om nou te zeggen dat de anderen op de weg "lief" rijden is een groot woord. Meeste rijden redelijk maar maken soms rare bewegingen. Maar sommigen... don't even start!
Soms zie je ook wel eens een busje of truck achteruit de weg af komen blazen, die dan keert en weer verder scheurt :P :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 03:20:

Auto-aim sucks volgens mij, way too easy... Of pis ik nou erg ver naast de pot...
Nou ja, je moet het zo bekijken: Manual aim met een controller is ook geen pretje. Als ik me niet vergis heeft Halo op de Xbox ook een vorm van auto-aim, dus is het niet vreemd dat in zo'n spel dat geen echte shooter is, er een behoorlijke hulp is om dat gedeelte van het spel niet frusterend moeilijk te maken.
Megamind schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 07:21:

Soms zie je ook wel eens een busje of truck achteruit de weg af komen blazen, die dan keert en weer verder scheurt :P :?
Of vliegende auto's, of auto's die juist gedeeltelijk in het asfalt lijken te zijn gezakt. Ik weet van die vliegende auto's dat ze in ieder geval ook in VC voorkwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:19
Ben aan het spelen maar nog geen boot gezien. Zijn er boten waar je mee kan varen in dit spel? Is wel te hopen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

PacinoAllstars schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 10:40:
Ben aan het spelen maar nog geen boot gezien. Zijn er boten waar je mee kan varen in dit spel? Is wel te hopen!!!
Ja er zijn boten genoeg en je kunt ook zwemmen. Waarschijnlijk ben je net begonnen als je nog geen boot gezien hebt, en in dat geval is het ook verstandig om niet met een boot te gaan varen. Je mag namelijk de stad niet verlaten.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Marzman schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 10:46:
[...]

Ja er zijn boten genoeg en je kunt ook zwemmen. Waarschijnlijk ben je net begonnen als je nog geen boot gezien hebt, en in dat geval is het ook verstandig om niet met een boot te gaan varen. Je mag namelijk de stad niet verlaten.
Gelukkig zeg ik schrok al, zou een domper zijn.

Ik ben nu bij die 2de stad. Ik heb een garage gewonnen met dat racen en heb nu een paar vriendjes erbij. Heb net 1 of andere bouwvakker in een put gegooid en cement erbij gemikt 8) Is dit nog steeds net begonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
PacinoAllstars schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 12:09:
[...]

Ik ben nu bij die 2de stad. Ik heb een garage gewonnen met dat racen en heb nu een paar vriendjes erbij. Heb net 1 of andere bouwvakker in een put gegooid en cement erbij gemikt 8) Is dit nog steeds net begonnen?
Hm je zit op 1/3 denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

PacinoAllstars schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 12:09:
[...]

Dan ben je toch al even bezig geweest ;), maar dan kun je ook al bij boten komen hoor. Bij het vliegveld liggen in het water dacht ik politieboten.

[ Voor 5% gewijzigd door Marzman op 23-07-2005 12:21 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte

Acolyte

Lid

swampy schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 23:52:
[...]

Ja maar toch zat ik me later te bedenken: de auto's in SA maar ook in alle andere GTA's stoppen vrijwel gelijk als jij voor ze gaat staan. Ik bedoel, zij hoeven (en zeker in SA met de snelweg is dat zeer ongeloofwaardig) niet te remmen, ze staan plotsklaps stil, ook al razen ze met duizelingwekkende snelheden over die weg.
Zal ook wel met geheugenproblemen te maken hebben op de PS2? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Acolyte schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 12:23:
[...]

Ja maar toch zat ik me later te bedenken: de auto's in SA maar ook in alle andere GTA's stoppen vrijwel gelijk als jij voor ze gaat staan. Ik bedoel, zij hoeven (en zeker in SA met de snelweg is dat zeer ongeloofwaardig) niet te remmen, ze staan plotsklaps stil, ook al razen ze met duizelingwekkende snelheden over die weg.
Zal ook wel met geheugenproblemen te maken hebben op de PS2? :?
Heb het nooit op de PS2 gespeeld, maar op de pc krijg je toch behoorlijke kettingbotsingen als je dat doet op de snelweg :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Idd ps2 heeft geheugen problemen de vorige 2 heb ik ook op ps2 gespeeld en het was heel irritant dat je auto opeens verdween als jij je effe omdraaide of dat auto's zo makkelijk stil stonden.

Nu ik deze op pc speel moet ik zeggen dat het er een stukje gelikter uitziet en dat de auto's ook realitscher reageren maar dat is ook logisch want wij zijn minder beperkt dan de ps2.

Trouwens wel weer een dilemma. Wow gaan spelen of GTA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
De auto AI in GTA is best wel slecht. 'K heb er veel lol mee.
Zo ben ik eens een keer geramd door een vliegende taxi in San Fierro. Ik heb eens een truck recht een ravijn in zien rijden, er zat een bocht in de weg, maar die truck reed gewoon rechtdoor. Ik heb ook eens gehad dat er een politieauto voor me reed en toen we over een brug reden, reed die politieauto zo van de brug af, blijkbaar wilde de AI op de weg eronder rijden. Ook als je met een motor over de snelweg rijdt, wordt je soms zomaar van achter geramd, net alsof ze daar een hekel aan motorrijders hebben.

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 03:20:
Heb net eens wat filmpjes bekeken van missies die met de PS2 gedaan zijn, maar die zien er echt vele malen makkelijker uit met auto-aim... :/

Neem missies als de bistro en de crib van een bepaald iemand overnemen: daar komen toch een bult enemies om de hoek kijken, nietwaar? Zelfs met M4 en AK47 op hitmanniveau kost het nog redelijk wat health eer je aan het einde bent en dan mag ik toch zeggen dat ik redelijk strak in headshots ben. Maar met die auto-aim floep je zo van de ene enemy naar de andere. Beetje jammer...

Heb eens zitten tellen: in de crib-van-iemand-overnemen-missie is de persoon die het met de PS2 speelde welgeteld 4 keer geraakt. 4 keer maar!!! Oftewel; de enemies kregen nog niet eens kans om aan te leggen. Ik heb die missie 3 keer moeten doen (2x met de achtervolgactie gecrashed) maar alle 3 de keren kwam ik er toch vanaf met heel wat meer kleerscheuren...

Auto Aim is inderdaad handiger op momenten dat je kan aimen.. maar let op ... de controller maakt auto dansen moeilijker....

Ook is het "manueel" aimen dat je toch zo nu en dan moet doen veel moeilijker met de controller.

De pc is in 80% van de gevallen beter :-) en ja..soms wil je wel een auto aim!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 22:54:
[...]

Bij de eerste missie moet je zo snel de staart iets beweegt de neus iets optrekken, landingsgestel in (met 2) en gewoon blijven gassen en af en toe een beetje omhoog om de gewenste hoogte te halen.
Moet je ook precies door die ringen heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
Ik bedoel, zij hoeven (en zeker in SA met de snelweg is dat zeer ongeloofwaardig) niet te remmen, ze staan plotsklaps stil, ook al razen ze met duizelingwekkende snelheden over die weg.
Op de snelweg remmen de auto's helemaal niet meteen als je stil gaat staan. Ze rijden juist keihard door! Ik heb al vaak genoeg gehad dat ik een gigantische kettingbotsing veroorzaakte, omdat ik 2 auto's ombeukte en alle auto's die er verder aan kwamen gereden gewoon in de botsing reden, best wel grappig, zorgt echter wel voor veel graphische lag.

'T is wel zo dat als je bijvoorbeeld in een sportauto gaat zitten, er ineens superveel sportauto's rondrijden, dat is om geheugen te besparen.

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Cold_Phoenix schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 13:46:
[...]

Op de snelweg remmen de auto's helemaal niet meteen als je stil gaat staan. Ze rijden juist keihard door! Ik heb al vaak genoeg gehad dat ik een gigantische kettingbotsing veroorzaakte, omdat ik 2 auto's ombeukte en alle auto's die er verder aan kwamen gereden gewoon in de botsing reden, best wel grappig, zorgt echter wel voor veel graphische lag.

'T is wel zo dat als je bijvoorbeeld in een sportauto gaat zitten, er ineens superveel sportauto's rondrijden, dat is om geheugen te besparen.
Ook rijden alle auto's even snel, ja zelfs de sloomste auto kan 170km p/h als jij dat ook kan.. :-). Ik wil ook wel een golfcart op 170km p/h

( en ja ik gebruikt zo'n speed-o-meter )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand voor mij die vliegmissies helemaal op gold zetten? Het lukt mij echt niet, zeker niet met dat helikopter schieten. Ik heb dat filmpje van een paar postten trug bekeken, maar het lijkt allemaal zo makkelijk, maar mij lukt het echt niet. |:(

spoiler:
mail maar ff naar thomasvervoort@hotmail.com of zet in je msn, ik stuur dan savegame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 14:44:
Kan iemand voor mij die vliegmissies helemaal op gold zetten? Het lukt mij echt niet, zeker niet met dat helikopter schieten. Ik heb dat filmpje van een paar postten trug bekeken, maar het lijkt allemaal zo makkelijk, maar mij lukt het echt niet. |:(

spoiler:
mail maar ff naar thomasvervoort@hotmail.com of zet in je msn, ik stuur dan savegame
Mailen is moeite. Als je hem gewoon even op zon site zet wat andere mensen ook doen, is het een stuk eenvoudiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
ik moet op een militaire basis een helikopter halen ! om een geld truck te liften !

alleen op die basis kom ik alleen als ik een militair voertuig heb !

hoe kom ik daaraan ! er rijdt er 1 uit de basis , als ik daar kom , maar die stop nergens voor !

wie helpt me ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Hard doorrijden? Jij moet erin als die truck eruit gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghostface schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 16:28:
ik moet op een militaire basis een helikopter halen ! om een geld truck te liften !

hoe kom ik daaraan ! er rijdt er 1 uit de basis , als ik daar kom , maar die stop nergens voor !

wie helpt me ??
spoiler:
Zien af te pakken of als het hek opengaat voor die gast, dan naar binnen lopen/rijden.
Alle mannetjes uitschakelen, op het dak staat die heli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43

wie helpt me ??
spoiler:
Haal je jetpack, vlieg HEEL hoog, als je op je radar ziet dat je boven de helikopter hangt, zo snel mogelijk dalen, mannetjes op t dak doodschieten, en de rest wijst zich vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 14:44:

spoiler:
Stuur maar op, als het goed is heb je mijn mail nog, en anders staat ie in mijn profiel.

/edit
Had je al gedaan, ik moet vaker mijn mail checken :)

/edit2
You've got mail ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2005 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

wie helpt me ??
Lol, grappig om te zien dat iedereen een andere manier heeft :P.

spoiler:
Neem een motor, rijdt naar het hek, wacht totdat de jeep eruit rijdt. Rijdt snel langs de jeep door het hek. En scheur met motor en al de trappen op :P. Ventjes killen en heli stelen :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie helpt me ??
Haha, inderdaad :D

spoiler:
Dat met die motor was inderdaad zo veel makkelijker geweest. Anyways ik ben dus die humvee gaan volgen, die inderdaad nergens voor stopt. Maar na het nodige beuk en schiet werk 8) kon ik hem afpakken en zo binnen komen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2005 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 13:42:

Moet je ook precies door die ringen heen?
Als je voor de take-off goud wilt halen, moet je door de onderkant van de ringen vliegen (ja, van alle corona's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:42
Freefall gehaald en High Noon ook :D ! Nu heeft die sul me weer gebeld voor iets... zal me benieuwen wat. En ik heb ook pimping complete, dus gewoon hoertjes oppikken als ik geld nodig heb 8) .

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meauses
  • Laatst online: 12-09 10:11
ucchan schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 19:46:
Freefall gehaald en High Noon ook :D ! Nu heeft die sul me weer gebeld voor iets... zal me benieuwen wat. En ik heb ook pimping complete, dus gewoon hoertjes oppikken als ik geld nodig heb 8) .
Hm ja ik heb ook High Noon gehaald, maar ik wordt nog niet gebeld, en ik zie ook niks op de map staan dat van toepassing kan zijn, alleen dat vliegveld waar ik die missies voor toreno kan doen :(

Solaredge SE8K - 8830Wp - 15 x Jinko Solar N-type 420Wp - 2x Jinko Solar 405Wp - 4x Jinko Solar N-type 430 & Hoymiles HMS800 + 2x JASolar 375Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte

Acolyte

Lid

Marzman schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 12:25:
[...]

Heb het nooit op de PS2 gespeeld, maar op de pc krijg je toch behoorlijke kettingbotsingen als je dat doet op de snelweg :)
Nee, ik heb hem ook nog nooit op de PS2 gespeeld, maar aangezien we er al achter waren gekomen dat je de PC versie een port van de PS2 kunt noemen (zonder optimalisaties voor de PC), wijd ik de AI maar aan de geheugenprobs van de PS2.
Maar op de snelweg is dat van de kettingbotsingen wel waar, maar de eerste auto waar jij voor gaat staan, hoe hard ie ook gaat, staat in één keer stil. Pats-boem. Alles wat daar achter komt knalt idd wel vrolijk erbovenop maar de eerste auto stopt abrupt. Vind het gewoon niet kloppen :P

Btw: damn! :P ik heb álles op Gold @ flightschool behalve die Destroy Targets (90%) en Air strip met landing (98%, ik kom iedere keer net niet goed aan waardoor ik niet in de rode cirkel kom, óf ik doe te lang over de corona's :/). Echt gefrustreerd word ik er van.
Ik heb alles verder op gold, zelfs de barrel roll die ik de eerste keer voor bronze ook al 50x moest doen.
Ik zeg nog niet dat iemand anders ze anders ff moet doen voor me, want ik kan die Hunter nauwelijks onder controle krijgen en ik wil zo graag die Vigilante missies ermee doen. Maar ja als je die stilstaande trucks niet eens goed kunt afschieten, laat staan die 2 moving targets daarna, zullen die bandieten dan ook wel je te snel af zijn :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:18

mokumouse

LOLstoel User

Ik zit al een week vast bij de missie freefall. Hij wil maar niet lukken. Iemand die hem misschien kan doen?? Bij voorbaat dank

Link: http://rapidshare.de/files/3294229/GTASAsf8.b.html

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hark_k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 15:23
mokumouse schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 20:38:
Ik zit al een week vast bij de missie freefall. Hij wil maar niet lukken. Iemand die hem misschien kan doen?? Bij voorbaat dank

Link: http://rapidshare.de/files/3294229/GTASAsf8.b.html
Ik ga aan de slag :)

Edit:
Hij is gelukt, 3 pogingen ;) Staat op http://rapidshare.de/files/3295198/GTASAsf8.b.html

[ Voor 28% gewijzigd door Hark_k op 23-07-2005 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om bij de vlieg-missies het destroy targets gedeelte te willen doen... Ben er 3 avonden mee bezig geweest maar ik krijg het niet voor elkaar :(

Als iemand zo vriendelijk wil zijn een mail adres te geven waar ik de file heen kan sturen zou ik zeer aardig vinden ! Alvast bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hark_k
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 20:57:
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om bij de vlieg-missies het destroy targets gedeelte te willen doen... Ben er 3 avonden mee bezig geweest maar ik krijg het niet voor elkaar :(

Als iemand zo vriendelijk wil zijn een mail adres te geven waar ik de file heen kan sturen zou ik zeer aardig vinden ! Alvast bedankt...
Mail maar (zie profiel). Heb hem zelf op 98%, maar daar zal jij wel van dromen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002

mokumouse

LOLstoel User

Marco K schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 20:43:
[...]

Ik ga aan de slag :)

Edit:
Hij is gelukt, 3 pogingen ;) Staat op http://rapidshare.de/files/3295198/GTASAsf8.b.html
top man bedankt!! :)
mail maar naar mokumouse (at) yahoo (dot) com

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Bah, ik moet nu verplicht gaan leren duiken :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Zo eindelijk uitgespeeld (de verhaallijn welteverstaan) :).
Ook net de vlieg, boat en driving scholen gehaald (bike had ik al :P). Nu even alle tags, horseshoes, unique jumps, oesters, foto's en nog wat dingen die ik vast vergeten ben, halen :P.
Damn, ik zit pas op 65% :o

[ Voor 7% gewijzigd door Jerry op 23-07-2005 21:54 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:31

sjaakaq

It might get loud

Vraagje: ik heb het spel inmiddels allang uitgespeeld, en ik vind het wel relax om nu een beetje rond te cruisen in mijn gepimpte mobielen (met op de achtergrond Dr. Dre, Snoop Dogg en Xzibit voor de gangster feel :) ), edoch, het is dan nogal irritant als zo'n halvegare medeweggebruiker met 150 tegen je auto aanknalt als je netjes wacht voor het rode stoplicht. De vraag is dus of er een methode (cheatcode, trainer, iets anders) is om je auto "undamagable" te maken, dus zodat er bijv. geen deuken inkomen of zaken vanaf vliegen. In GTA3 en GTA:VC kon dit d.m.v. een trainer, maar voor GTA:SA heb ik de functie nog nergens gezien...

[ Voor 3% gewijzigd door sjaakaq op 23-07-2005 22:29 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Jerry schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 21:52:
Ook net de vlieg, boat en driving scholen gehaald (bike had ik al :P). Nu even alle tags, horseshoes, unique jumps, oesters, foto's en nog wat dingen die ik vast vergeten ben, halen :P.
Dat gaat nog een afgrijselijke klus worden :X
Ontzettend irritant om al die dingen te vinden, dan mis je er weer 1, en dan kun je alles nog ns nazoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leokennis schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 22:29:
Vraagje: ik heb het spel inmiddels allang uitgespeeld, en ik vind het wel relax om nu een beetje rond te cruisen in mijn gepimpte mobielen (met op de achtergrond Dr. Dre, Snoop Dogg en Xzibit voor de gangster feel :) ), edoch, het is dan nogal irritant als zo'n halvegare medeweggebruiker met 150 tegen je auto aanknalt als je netjes wacht voor het rode stoplicht. De vraag is dus of er een methode (cheatcode, trainer, iets anders) is om je auto "undamagable" te maken, dus zodat er bijv. geen deuken inkomen of zaken vanaf vliegen. In GTA3 en GTA:VC kon dit d.m.v. een trainer, maar voor GTA:SA heb ik de functie nog nergens gezien...
Er zijn verscheidene damageproof auto's te vinden in het spel (zie GameFAQs, en dan even naar beneden scrollen naar de faq over bulletproof auto's), maar de keuze in auto's is dan vrij beperkt, plus dat je dan het spel opnieuw zal moeten uit spelen, iets wat lang niet iedereen bereid is te doen (mijzelf incluis). De bovengenoemde FAQ meld ook nog een andere manier om auto's (tijdelijk) allesproof te maken:
To make any car bulletproof, enter the vehicle of death code while on foot. Then, deactivate the vehicle of death code while in the vehicle your vehicle of choice. The car will remain everything-proof until stored in a garage or driven to a mod garage. When stored, the vehicle loses it's fireproofing and damage-proofing, but retains its bulletproofing and explosion-proofing.
Waarbij de genoemde 'Vehicle of Death' code voor de pc is: JCNRUAD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hark_k
Kan iemand mij in een paar zinnen uitleggen hoe dat poolen werkt? Wat de basisregels zijn. Word er helemaal simpel van met verkeerde ballen in de pocket stoten, de eerste bal verkeerd raken e.d. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Poolen, je moet de witte ball raken met de poolstick, en de witte bal moet een andere ball..of meerdere dus in een van de gaten krijgen. Zodra een speler er een in heeft wordt die "kleur" ( gestreept of vol ) het doel van die speler! De speler moet zijn "kleur" ballen in de gaten krijgen met de witte bal :-)
Als een speler al zijn "kleur" ballen erin heeft dan pas mag hij de zwarte ball ook in een van de gaten proberen te krijgen.

Als je de witte bal in een van de gaten krijgt dan is het een "foul" en ben je de beurt krijgt. Als je geen van je ballen of een van de andere "kleur" in een van de gaten krijgt is het ook een "foul" en ben je de beurt krijgt!

Dat is zo ongeveer het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
Weet imand hier hoe je de viewing distance nog meer kan vergroten? Want heb nu een bakbeest van een videokaart en wil m goed gebruiken ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

jaapstobbe schreef op zondag 24 juli 2005 @ 10:27:
Weet imand hier hoe je de viewing distance nog meer kan vergroten? Want heb nu een bakbeest van een videokaart en wil m goed gebruiken ook :)
Schijnen Mods voor te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:58
Is de bigfoot nog ergens te vinden? Heb m alleen in een missie gezien, daarna niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 00:30:
[...]

Er zijn verscheidene damageproof auto's te vinden in het spel (zie GameFAQs, en dan even naar beneden scrollen naar de faq over bulletproof auto's), maar de keuze in auto's is dan vrij beperkt, plus dat je dan het spel opnieuw zal moeten uit spelen, iets wat lang niet iedereen bereid is te doen (mijzelf incluis). De bovengenoemde FAQ meld ook nog een andere manier om auto's (tijdelijk) allesproof te maken:

[...]

Waarbij de genoemde 'Vehicle of Death' code voor de pc is: JCNRUAD.
Tnx :) ff testen ;)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

jaapstobbe schreef op zondag 24 juli 2005 @ 10:27:
Hier is een mod die de viewing distance met 10x vergroot :).
http://www.gtagaming.com/pafiledb.php?action=file&id=965

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
stefijn schreef op zondag 24 juli 2005 @ 10:49:
Is de bigfoot nog ergens te vinden? Heb m alleen in een missie gezien, daarna niet meer
Die is makkelijk te vinden. Er is 1 bij een woonwagenkamp net links achter de brug als je Los Santos uitrijdt richting Helena(dacht ik) of Angle Pine.
Daar staat redelijk vaak een Bigfoot.

Als je er niet uit komt, laat ik het wel op een plattegrond zien. ;)

Je kan ook een Bigfoot winnen door de 8-Track race te winnen in Los Santos.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Jerry schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 21:52:
Grappig, ik moet onderandere nog de Black Project missie doen en ik zit al op 73%. :P

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is ook een vriendin die een bigfoot heeft. Die kan je pas in als je 50% bij haar bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

henkie196: het werkt :) Dank!

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Jerry schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 17:58:
[...]

Lol, grappig om te zien dat iedereen een andere manier heeft :P.
mijn manier:

spoiler:
rustig cruisen naar je airport en je jetpack halen.
Dan naar het platform en daar een beetje blijven zweven todat die mannetjes per ongeluk die heli's uit de lucht schieten. [duurt een minuutje of 5 a 10 :P ]
Oh en wel een beetje blijven bewegen/ontwijken.
Mannetjes neerknallen et voila.

Na het halen van deze missie zit ik op 74% en dat in 60 uur. 8)7
83 cent per uur entertainment vind ik toch een hele beste koop.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIAS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07-2020

GIAS

Grandpa In A String

Wil iemand voor mij de missie stowaway doen? door mijn trage pc kom ik nooit snel genoeg op snelheid. zelfs met alles op low. :'(
mijn savegame staat hier

mag worden gemailt naar lwolting at gmail.com

alvast bedankt. _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door GIAS op 24-07-2005 15:38 ]

jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Mystic_Jack schreef op zondag 24 juli 2005 @ 11:48:
[...]

Grappig, ik moet onderandere nog de Black Project missie doen en ik zit al op 73%. :P
Ik heb bijna niks van de side-missies gedaan ;). Alleen degene die belangrijk waren voor een missie.
LoneRanger schreef op zondag 24 juli 2005 @ 13:00:
[...]

mijn manier:

spoiler:
rustig cruisen naar je airport en je jetpack halen.
Dan naar het platform en daar een beetje blijven zweven todat die mannetjes per ongeluk die heli's uit de lucht schieten. [duurt een minuutje of 5 a 10 :P ]
Oh en wel een beetje blijven bewegen/ontwijken.
Mannetjes neerknallen et voila.

Na het halen van deze missie zit ik op 74% en dat in 60 uur. 8)7
83 cent per uur entertainment vind ik toch een hele beste koop.
Ook een goede manier :).

Ik heb trouwens 26 uur en 33 minuten over 65% gedaan :P.
GIAS schreef op zondag 24 juli 2005 @ 15:08:
Wil iemand voor mij de missie stowaway doen? door mijn trage pc kom ik nooit snel genoeg op snelheid. zelfs met alles op low. :'(
mijn savegame staat hier

alvast bedankt. _/-\o_
Mail sent :).

[ Voor 18% gewijzigd door Jerry op 24-07-2005 15:38 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GIAS schreef op zondag 24 juli 2005 @ 15:08:
mijn savegame staat hier

alvast bedankt. _/-\o_
Dat ligt niet aan je pc hoor, als je motor traag zou gaan door de pc, dan zou het vliegtuig dat ook doen. Het is echt niet zo dat alleen de motor vertraagt wordt.
Het komt waarschijnlijk doordat je niet steeds achter elkaar op pijltje naar voren drukte zodat je steeds naar voren leunde en zo meer snelheid kreeg. Waarschijnlijk hield jij gewoon W in zonder dat pijltje erbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 15:51:
[...]

Dat ligt niet aan je pc hoor, als je motor traag zou gaan door de pc, dan zou het vliegtuig dat ook doen. Het is echt niet zo dat alleen de motor vertraagt wordt.
Het komt waarschijnlijk doordat je niet steeds achter elkaar op pijltje naar voren drukte zodat je steeds naar voren leunde en zo meer snelheid kreeg. Waarschijnlijk hield jij gewoon W in zonder dat pijltje erbij...
Hij is ook te halen zonder het pijltje naar voren te tappen hoor :). Zo deed ik hem de eerste keer :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 15:56
Weet iemand al hoe je WCTR (de praatradiozender) uit het spel kan halen?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de laatste missie eigenlijk te halen zonder de firetruck-missie te doen? Ik heb de verhaallijn nu op een haar na uitgespeeld, maar de laatste missie lijkt niet te lukken als je niet fireproof bent. En die firetruck-missies gaan ook niet echt van harte. Ben al behoorlijk lang aan het proberen, maar ik kan verdorie niet mikken met dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:57

odan

The dark side is within all!

Breepee schreef op zondag 24 juli 2005 @ 17:53:
Weet iemand al hoe je WCTR (de praatradiozender) uit het spel kan halen?
hoe bedoel je eruit halen?

zorgen dat die niet meer werkt of het praten op mp3 krijgen?

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 18:13:
Is de laatste missie eigenlijk te halen zonder de firetruck-missie te doen? Ik heb de verhaallijn nu op een haar na uitgespeeld, maar de laatste missie lijkt niet te lukken als je niet fireproof bent. En die firetruck-missies gaan ook niet echt van harte. Ben al behoorlijk lang aan het proberen, maar ik kan verdorie niet mikken met dat ding.
Ik heb het zonder fireproof te zijn gedaan. Je moet met die blusser vlakbij de brand gaan staan, en mikken op de grond v/d brand. Soms zijn het 2 of 3 kleinere brandjes naast elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hark_k
.... En die firetruck-missies gaan ook niet echt van harte....
Bekende tip: rij naar Angel Pine (dat bergdorpje, helemaal zuid-westelijk op de kaart) en doe ook de firefighter missie. Auto's staan nooit ver van elkaar dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marco K schreef op zondag 24 juli 2005 @ 19:45:
[...]

Bekende tip: rij naar Angel Pine (dat bergdorpje, helemaal zuid-westelijk op de kaart) en doe ook de firefighter missie. Auto's staan nooit ver van elkaar dan :)
En je moet een beetje over je target heen mikken...heb ik zelf na veel proberen ontdekt. Dus niet OP die brandende mensen mikken maar zorgen dat ze onder je straal staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die heb ik gehaalt zonder fireproof, extra armor en extra healt :) Die dingen wist ik toen nog niet . Was meer alleen met het verhaal bezig. Ik had ook het idee dat ik iets van 50/100 keer zoiets moest doen om ze te enablen dankzij gta 3. Blijkt het maar 12 keer te zijn 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2005 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte

Acolyte

Lid

Woei :D
Freefall in 8 tries en High Noon in 3, beide een beetje door mazzel denk ik:

Freefall: beetje als in het filmpje van radeonxt (cygnusx), ik raakte echt bij de u-turn met het puntje van m'n vliegtuig de corona en eerst dacht ik van "weer een failure" maar hij registreerde hem als goed dus de cutscene begint :D ik helemaal perplex...

High Noon: die mafklap knalt iedere keer tegen zo'n wegwijsbord op als ie de verharde weg op scheurt, bij mij iig wel. Hij stoeit dan wat met de weg terug vinden en meestal stap ik dan uit die (overigens verrotte) buggy om met een M4 z'n auto wat te vernielen, maar dit keer bleef ie maar achteruit rijden, de sukkel, want door een heuvel naast de berm kieperde hij om en op z'n zij en vervolgens op de kop. Ik betrapte me er zelf op dat ik niets anders stond te doen dan toekijken naar die geweldige toevalstreffer. Polanski kruipt uit dat ding maar te laat, en wordt op een haar na gedood in de explosie. 4 kogels uit mijn M4 deden de rest :+.

Oh btw, nu ik Freefall aardig onder de knie heb, na 9 keer moet dat toch wel, ben ik benieuwd of het me nog een keer lukt maar ik heb dus geen savegame meer van daarvoor. Iemand die er niet uitkomt? Laat mij eens proberen :Y) (aangezien al die andere ouwe rotten in het vak er nu wel een beetje genoeg van beginnen te krijgen, of niet? ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIAS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07-2020

GIAS

Grandpa In A String

hartelijk dank.
nu kan ik eindelijk weer verder. :)

nu in de volgende stad. i kzit op iets van 40 % in 28 uur.
Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 15:51:
[...]

lijkt me wel, als m'n pc te traag is om die knop zo snel waar te nemen heeft het dus geen invloed op de snelheid van de motor, waardoor het dus alsnog niet werkt.
binnenkort toch maar's een nieuw systeem bouwen.

[ Voor 66% gewijzigd door GIAS op 25-07-2005 00:21 ]

jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 15:57

chromeeh

the Gnome

Hmmm heel apart:
spoiler:
Ik ben nu 'back in Las Santos'
De missies waarbij ik met Sweet (die zich makkelijk laat afschieten) hoods moet overnemen kun je deels skippen. Gewoon zelf hoodwars uitlokken....
Op de een of andere manier kun je ook een aan tal hoods overnemen die je normaal met Sweet moet doen :? :?
Tip: neem je JetPack mee ;)

[ Voor 20% gewijzigd door chromeeh op 25-07-2005 09:39 ]

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meauses
Mijn probleem is dat ik High Noon heb gedaan, maar ik ben nog niet gebeld en dus kan ik ook niet echt verder komen. Iemand die een oplossing weet? Ik zie ook niks op de map staan...

Solaredge SE8K - 8830Wp - 15 x Jinko Solar N-type 420Wp - 2x Jinko Solar 405Wp - 4x Jinko Solar N-type 430 & Hoymiles HMS800 + 2x JASolar 375Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Ook alle missies bij de flightstrip gedaan (dus flightschool alles minimaal brons gehaald eerst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:58
chromeeh schreef op maandag 25 juli 2005 @ 09:08:
Hmmm heel apart:
spoiler:
Ik ben nu 'back in Las Santos'
De missies waarbij ik met Sweet (die zich makkelijk laat afschieten) hoods moet overnemen kun je deels skippen. Gewoon zelf hoodwars uitlokken....
Op de een of andere manier kun je ook een aan tal hoods overnemen die je normaal met Sweet moet doen :? :?
Tip: neem je JetPack mee ;)
En wat is het verschil? Je moet in beide gevallen die hoodwars doen...

Veel handiger dan een jetpack is de AK47. Beetje strategische positie innemen (hoek van de straat bijv.) en je knalt alle tegenstanders van ver met headshots neer. Simpel, veilig en snel...Sweet komt niet eens in gevaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meauses
Megamind schreef op maandag 25 juli 2005 @ 09:44:
Ook alle missies bij de flightstrip gedaan (dus flightschool alles minimaal brons gehaald eerst)
Ja flightschool heb ik gedaan, alleen nog die missies voor toreno met die packages droppen moet ik nog doen, maar die hoeven toch niet persé of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 15:57

chromeeh

the Gnome

stefijn schreef op maandag 25 juli 2005 @ 09:46:
[...]

En wat is het verschil? Je moet in beide gevallen die hoodwars doen...

Veel handiger dan een jetpack is de AK47. Beetje strategische positie innemen (hoek van de straat bijv.) en je knalt alle tegenstanders van ver met headshots neer. Simpel, veilig en snel...Sweet komt niet eens in gevaar.
Het verschil zit 'm in dat je Sweet niet bij je hebt en dus een grotere kans van slagen hebt ;)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Meauses schreef op maandag 25 juli 2005 @ 09:51:
[...]

Ja flightschool heb ik gedaan, alleen nog die missies voor toreno met die packages droppen moet ik nog doen, maar die hoeven toch niet persé of wel?
Ja, anders klopt het verhaal niet meer ... Soms heb je maar keuze uit 1 missie soms heb je keuze uit wel 4

Ik nou best wel veel hoods overgenomen maar soms heb je van die kleine vlakjes nog over die paars zijn, alleen als ik daar een half uur rondloop zie ik bijna geen paarse mannetjes, moet je die lokken ofzo? Ik kan nou niks meer overnemen :'(

[ Voor 25% gewijzigd door Megamind op 25-07-2005 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meauses
Megamind schreef op maandag 25 juli 2005 @ 10:28:
[...]

Ja, anders klopt het verhaal niet meer ... Soms heb je maar keuze uit 1 missie soms heb je keuze uit wel 4

Ik nou best wel veel hoods overgenomen maar soms heb je van die kleine vlakjes nog over die paars zijn, alleen als ik daar een half uur rondloop zie ik bijna geen paarse mannetjes, moet je die lokken ofzo? Ik kan nou niks meer overnemen :'(
Ah ok, in ieder geval bedankt ;) dan ga ik die ff doen en dan kan ik hopelijk weer verder ;)

En met die hoods moet je ff die tags resprayen, dat helpt wel met hoods overnemen.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.