Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 22:31:
Het hele principe van de iPod is dat het deel is van een totaalproduct. Ik beheer mijn muziek met iTunes, en als ik een iPod koop is het een questie van hem aan de mac hangen, op OK te klikken, en binnen no-time staat mijn muziek op de iPod.
Mjah, dat kan dus met de Gmini ook, met die iTunes plugin. Ik gebruik em niet, want ik vind het verschrikkelijk.
De agenda die ik beheer met iCal(ender) word er ook automatisch opgezet. Ik kan via iTunes deze muziek in mijn woonkamer beluisteren doormiddel van Airtunes, terwijl mijn computer in de studiekamer staat. Als ik met mijn iBook in de tuin zit, kan ik al mijn mp3-muziek streamen, en smooth door heel mijn library scrollen.
Dat kan ik ook, ik sluit em gewoon aan op mn geluidsinstallatie, of ik gebruik gewoon de Gmini zelf, daar is ie immers voor

Als ik een CDtje importeer, zal hij de eerste en beste keer dat ik mijn iPod connect direct op mijn iPod gezet worden, inclusief album-art e.d.
Nou geweldig, alsof een cd rippen en op je mp3speler zetten veel moeite is

Dát maakt de iPod zo duur / hip, het hele concept en idee erachter. Dat is wat mij nog steeds tegenhoud om een Archos Gmini 402 te kopen. Je hebt niet eens een dockingstation voor dit apparaat..
Dat bepaalt zeker niet de prijs, je betaalt ook zeker voor het merk. Wat is trouwens de toegevoegde waarde van een dockingstation, behalve dat je je speler daar in kan pleuren? Ik weet dat er een aantal aansluitingen op zitten, maar ik sluit gewoon alles rechtstreeks aan op mn Gmini.
Al die dingen die jij opnoemt zijn misschien aardig, maar het zijn kleine dingetjes imho, ik hecht er zelf totaal geen waarde aan. Primair wil ik dat het apparaat functioneel is, en dat is iets waar de Archos imho onovertroffen in is.