Je bedoelt kennelijk 3,5 mmRoD schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 21:43:
Wat voor aansluiting hebben die? Als het gewoon 3,5" stekkertjes zijn dan past het. Ik ken die oordoppen verder niet.
Of het moet echt reuzen doppen zijn
Verwijderd
Je bedoelt kennelijk 3,5 mmRoD schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 21:43:
Wat voor aansluiting hebben die? Als het gewoon 3,5" stekkertjes zijn dan past het. Ik ken die oordoppen verder niet.
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 22:49:
[...]
Je bedoelt kennelijk 3,5 mmwant 3,5'' is bijna 90 mm (= 9 cm).
Of het moet echt reuzen doppen zijn.
Verwijderd
Ja, die methode stond ook in de FAQ; maar dan ga ik liever voor die minstens gelijkwaardige Creative 603 ofzo.MPmad schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 22:15:
Of met de soldeerbout aan de slag gaan en de 4e pole onklaar maken. Is ook een optie.
Verwijderd
Je moet het programaatje ImToo DVD downloaden, dit is ook een dvd-rip programaatje. Hierbij kun je dezelfde instellingen toepassen zoals bij Virtual Dub, zodat hij speelklaar is voor de gmini 400/402. Gewoon ff googlen en dan vind je een demo, en eventueel een hele versiemarc1982 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 09:45:
ik vind het wel behoorlijk jammer dat het omzetten van dvd naar divx om 'm te kunnen spelen op je archos, behoorlijk lang duurt.. mijn p4 1.7 doet er zo'n 5,5 - 6 uur over..
*hoopt dat iemand me nou gaat vertellen dat ik het verkeerd doe, of de verkeerde programma's gebruik*
ik gebruik btw, zoals in de OT is genoemd, dvd decryptor + autogk
als ik daar de breedte op 640 zet,
dan valt er bij de meeste (zo niet, alle) films een stuk naast,
en moet ik 'm bij afspelen op 'full picture format' ofzo, zetten.
hierdoor is de ondertiteling zo goed als niet te lezen..
zou het kunnen helpen als ik de breedte op 608 ofzo zet?
gaat ook sneller?Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 10:08:
[...]
Je moet het programaatje ImToo DVD downloaden, dit is ook een dvd-rip programaatje. Hierbij kun je dezelfde instellingen toepassen zoals bij Virtual Dub, zodat hij speelklaar is voor de gmini 400/402. Gewoon ff googlen en dan vind je een demo, en eventueel een hele versie.
Op alle drie kan ik met de volste overtuiging ja antwoordenbasdv schreef op woensdag 02 november 2005 @ 21:01:
Hallo,
Ik zit er ook over te denken een 402 of een 402cc te kopen.
Maar eerst wil ik wat zekerheid over de volgende dingen:
- Is de kwaliteit beeld goed? (zijn de ondertitels goed te lezen)
- Is de kwaliteit geluid goed? (Met andere oordopjes uiteraard)
- Is de kwaliteit van de batterij goed? (Dus niet dat na een tijdje de batterij afzwakt)
En als laatste dan nog, of het wel aan te raden zou zijn om de 402cc te nemen..
Alvast bedankt
Hoi:basdv schreef op woensdag 02 november 2005 @ 21:01:
Hallo,
Ik zit er ook over te denken een 402 of een 402cc te kopen.
Maar eerst wil ik wat zekerheid over de volgende dingen:
- Is de kwaliteit beeld goed? (zijn de ondertitels goed te lezen)
- Is de kwaliteit geluid goed? (Met andere oordopjes uiteraard)
- Is de kwaliteit van de batterij goed? (Dus niet dat na een tijdje de batterij afzwakt)
En als laatste dan nog, of het wel aan te raden zou zijn om de 402cc te nemen..
Alvast bedankt
wow, dat zou wel goed zijn,Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2005 @ 20:12:
Jup, je bent er ongeveer anderhalf uur bezig..
Bedoel je de video en audio instellingen die je moet nemen? Die staan in de TS. Het geldt dan misschien voor VirtualDub, maar de codecs blijven hetzelfde uiteraard.marc1982 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 23:13:
[...]
wow, dat zou wel goed zijn,
en wat zijn de instellingen die je moet hebben dan voor je 402?
.: There are 10 kinds of people in the world: those that understand binary, and those that do not :.
Over die camcorder;PuDy schreef op woensdag 02 november 2005 @ 21:17:
[...]
Hoi:
1. Ja de kwaliteit van het schermpje is zeer goed. En de ondertitels zijn imho best goed te lezen, het is natuurlijk geen breedbeeld maar een schermpje van 5 cm breed
2. Ja, de kwaliteit is zeer goed. Ligt natuurlijk ook aan de mp3'tjes en de oordopjes.
3. De batterij kan 800 keer worden opgeladen zonder verlies. Na een jaar ging de batterij nog even lang mee als toen ik hem net kocht.
4. Ik zeg: NEE er zit gewoon een hele slechte camera in (1.3 megapixel) dus het is gewoon weg gegooid geld. Het scheelt 50 euro, dus koop de gmini402 en een goede set oordopjes.
Als het een betrouwbare webwinkel is, kun je em prima daar kopen, het is alleen wat lastig met garantie, maar dat moet wel lukken. Je moet nu voor jezelf maar de afweging maken wat je wilt. Bij een lokale winkel het ding zonder camera kopen, of bij een webshop met camera.basdv schreef op donderdag 03 november 2005 @ 16:28:
Ik ben erbij vergeten te zetten dat ie bij NoRRoD zonder camera was, dus die webwinkel was iets duurder maar wel met camera
Dit is niet het topic om dit soort dingen te vragen en bovendien hebben we daar de Shopsurvey voor.basdv schreef op donderdag 03 november 2005 @ 17:41:
Hij is 299 bij de winkel www.komplett.nl
Heeft iemand hier ervaring mee?
Verwijderd
Mmmm hier is hij schijnbaar zwartbasdv schreef op donderdag 03 november 2005 @ 17:41:
Hij is 299 bij de winkel www.komplett.nl
Heeft iemand hier ervaring mee?
Een goedkope 402?Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 20:08:
[...]
Mmmm hier is hij schijnbaar zwart
Als ik hem bestel, en een spuuglelijke oranje variant binnenkrijg, heb ik dan recht op een zwarte? Niet dat die bestaat, maar toch
* RoD wilt gewoon een goedkope 402
Verwijderd
[ Voor 56% gewijzigd door RoD op 15-10-2014 18:40 ]
Verwijderd
Verwijderd
tja...marc1982 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 10:52:
bedankt,
ga ik vanavond even proberen
zou wel super zijn
De variant die op komplett.nl staat is de CamCorder, het plaatje klopt niet, heb ze daarvoor een mail gestuurd.Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 20:08:
[...]
Mmmm hier is hij schijnbaar zwart
Als ik hem bestel, en een spuuglelijke oranje variant binnenkrijg, heb ik dan recht op een zwarte? Niet dat die bestaat, maar toch
* basdv wilt gewoon een goedkope 402
[ Voor 150% gewijzigd door Polycom op 12-01-2006 19:48 ]
Verwijderd
1. Ja.WizZie- schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 09:54:
Ik heb een paar vraagskies over de 402!
1. Kan je, als de Gmini op stroom zit, de stroomkabel eruittrekken als ie aanstaat?
2. Kan je, als de Gmini aangesloten is met de USB kabel, de USB kabel eruit trekken nadat je Hardware veilig verwijderen hebt gedaan, en niets meer aan het kopieren bent naar het ding toe?
3. Moet je, als je de Gmini aan hebt staan en je wilt iets kopieren, het apparatus eerst UITzetten, dan de USB kabel aansluiten, en hem dán pas weer aanzetten?
Tönks!
is het nodig om te kiezen voor 'hardware veilig verwijderen' ?
Heb ze zelf gemaild, en ze zeiden dat het wle de camcorder wasImpry schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 18:27:
Is geen camcorder, staat ook niets over in de specificaties en kan ook niet voor die prijs.
Vestig je hoop er dus maar niet op...
Ik doe het al een jaar niet, niks aan de hand. Gewoon er voor zorgen dat je niet meer van/naar de Gmini kopieërt.marc1982 schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 12:40:
[...]
is het nodig om te kiezen voor 'hardware veilig verwijderen' ?
ik doe dit vaak (bijna altijd) niet..
Verwijderd
Inderdaad, want het zou ook raar zijn dat hij 20 euro duurder is dan de 402 die er eerst aangeboden werdbasdv schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 20:53:
[...]
Heb ze zelf gemaild, en ze zeiden dat het wle de camcorder was
* RoD schopt zn eigen vraag nog ns.RoD schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 19:00:
Ik heb hier wel ns gelezen dat mensen muziek luisteren op de pc door de Gmini erop aan te sluiten, en vanaf de Gmini muziek te draaien. Mijn vraag is, hoe lang kunnen jullie dan met de batterij doen?
Verwijderd
ik doe dat nooitRoD schreef op zondag 06 november 2005 @ 01:56:
[...]
* RoD schopt zn eigen vraag nog ns.
Er moet toch iemand zijn die hier wat over kan vertellen? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Dat heb ik uiteraard al gedaan, maar hij gaat bij mij naar mn gevoel nogal snel leeg. Daarom wil ik weten wat jullie halen.WizZie- schreef op zondag 06 november 2005 @ 18:32:
Ik vond 't ook een beetje vreemde vraag. Hoezo zou je dat willen weten? En waarom test je 't zelf niet
Verwijderd
Wel in principe is dat mogelijk wel wat nutteloos als je muziek ook op je pc staat, probleem 2 dat ik enkel heb als ik me niet vergis, ik heb een nieuwe gmini 400 die spijtig genoeg te koppig is om z'n hdd na 10 seconden uit te schakelen als hij aan de pc is gekoppelt. M'n vorige deed dit niet, ook start deze trager op, MAAR de antishock functie is veel beter. Op de vorige had ik wat beschadigde sectoren...RoD schreef op zondag 06 november 2005 @ 18:38:
[...]
Dat heb ik uiteraard al gedaan, maar hij gaat bij mij naar mn gevoel nogal snel leeg. Daarom wil ik weten wat jullie halen.
Maar het is niet nutteloos als je op een andere pc bent en toch je eigen muziek wilt luisterenVerwijderd schreef op zondag 06 november 2005 @ 19:28:
[...]
Wel in principe is dat mogelijk wel wat nutteloos als je muziek ook op je pc staat, probleem 2 dat ik enkel heb als ik me niet vergis, ik heb een nieuwe gmini 400 die spijtig genoeg te koppig is om z'n hdd na 10 seconden uit te schakelen als hij aan de pc is gekoppelt. M'n vorige deed dit niet, ook start deze trager op, MAAR de antishock functie is veel beter. Op de vorige had ik wat beschadigde sectoren...
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2005 23:03 ]
Verwijderd
Zolang het voltage van de Nokia adapter maar niet hoger is, anders kan de batterij beschadigen. Ik geloof dat zoiets ook al ns voorbij is gekomen.Verwijderd schreef op zondag 06 november 2005 @ 23:15:
Ik heb een Gmini 400, maar ik ben mijn oplader kwijt.
Nou heb ik misschien een domme vraag, maar is het mogelijk om een adapter van een ander oplaadbaar apparaat te gebruiken? De oplader van een Nokia telefoon lijkt er wel veel op, maar dat zegt natuurlijk niet zo veel.
Ik wil het wel eerst zeker weten dat het echt kan voordat ik het probeer.
Fijn.
Verwijderd
wel probeer een adaptor met een spanning van 5 v... niet te veel lager gaan anders haalt je gmini rare toeren uit...Verwijderd schreef op zondag 06 november 2005 @ 23:15:
Ik heb een Gmini 400, maar ik ben mijn oplader kwijt.
Nou heb ik misschien een domme vraag, maar is het mogelijk om een adapter van een ander oplaadbaar apparaat te gebruiken? De oplader van een Nokia telefoon lijkt er wel veel op, maar dat zegt natuurlijk niet zo veel.
Ik wil het wel eerst zeker weten dat het echt kan voordat ik het probeer.
Ik denk zo:WizZie- schreef op maandag 07 november 2005 @ 18:56:
Ik krijg mijn wmv bestanden niet goed... Heb van die leuke wmv files, maar bij elke file staat er dat ie not supported is, en dat ik simple profile moet hebben oid. Hoe converteer ik dat???
Verwijderd
Slaat nergens op; Archos zet nota bene in de specificaties van de Gmini dat ie protected wmv kan afspelen. Ik heb alleen neit het goede formaat, en dat wil ik omzetten.Klopt, er wordt dan gezegd dat .wmv beveiligd is, omdat ze geen gezeik met windows willen. Dit is bij mijn weten ook niet te omzeilen, of je moet een goeie hacker zijn/kennen
[ Voor 89% gewijzigd door Atomius op 08-11-2005 12:39 ]
Aha, op zon manier. Sja, volgens mij kan het wel, maar dat mag hier niet besproken worden, want dan moet je de beveiliging omzeilen.WizZie- schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 12:38:
Je bedoelt je firmware??
[...]
Slaat nergens op; Archos zet nota bene in de specificaties van de Gmini dat ie protected wmv kan afspelen. Ik heb alleen neit het goede formaat, en dat wil ik omzetten.
Daar zouden ze best weleens moeilijk over kunnen gaan doen.Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 12:30:
Er is iets mis gegaan met het flashen van mijn geheugen, valt dit onder de garantie of niet?
Verkeerd flashen zou je kunnen zien als "improper or inadequate maintenance or modification".Archos' limited warranty covers only those defects which arise as a result of normal use of the product, and do not apply to any:
1. improper or inadequate maintenance or modification;
2. software, interfacing, media, parts, or supplies not provided or supported by Archos; or
3. operation outside the product's specifications.
Het verschil is dat Divx en Xvid bestanden niet beveiligd zijn. Door de boel om te zetten haal je de beveiliging eraf bij die WMV bestanden, waardoor je het gewoon kunt verspreiden. Laat dat nou net de bedoeling niet zijn van die protected WMV bestanden.WizZie- schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 15:08:
Onjuist. Ik wil gewoon een .wmv7 en .wmv8 bestand converteren naar .wmv9 simple profile. Ik zie niet echt het verschil tussen dat en het converteren van divx naar xvid bestanden.
Ja, en dat noem ik verkeerd flashen. Jij niet?RoD schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 15:21:
Volgens mij is het niet mogelijk om "verkeerd" te flashen, er is maar 1 manier, en dat is de juiste. Het is een ander verhaal als het niet de goeie firmware is, of dat de speler uitgezet werd tijdens het updaten, of een vergelijkbaar iets.
Ja, sorry, ik verwoord het niet goed.MPmad schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 15:47:
[...]
Ja, en dat noem ik verkeerd flashen. Jij niet?
In een van je vorige posts schreef je dat het protected WMV's waren, maar als je die dus zelf gemaakt hebt zijn het geen protected WMV's.WizZie- schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 15:41:
En wie zegt dat mijn wmv bestanden per sé beveiligd zijn? Dat zijn ze helemaal niet. Bovendien gaat het om domme ongein bestanden die ik zelf gemaakt heb, en daar zit dus echt geen copyright op.
Verwijderd
Verwijderd
Ik had het over Virtual Dub, die willen waarschijnlijk geen gezeikWizZie- schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 12:38:
Je bedoelt je firmware??
[...]
Slaat nergens op; Archos zet nota bene in de specificaties van de Gmini dat ie protected wmv kan afspelen. Ik heb alleen neit het goede formaat, en dat wil ik omzetten.
"Iets" en dat ligt dan dus niet aan jou. Ik zou garantie claimen.Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 13:38:
Ik was diegene waarbij het flashen verkeerd is gegaan, ik heb de adapter niet verwijderd, ik heb het flashen ook niet onderbroken, dat heeft de speler ook vanzelf niet gedaan. Ik heb ook niet de verkeerde versie geinstalleerd, dus ik heb geen flauw idee wat er mis is gegaan...?
Verwijderd
Dan lijkt 't erop dat je Divx codec niet goed (meer) is geïnstalleerd, even opnieuw installeren dus.Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 15:58:
Ik ben een poging aan het doen op een DVD om te zetten zodat ik die op mijn gmini kan afspelen. Dat doe ik via de manier die staat in de beginpost, met DVD Decrypter an AutoGK. Maar als ik bij de stap ben waar je DivX moet aanvinken ( bij advanced settings) krijg ik de fout melding: unsupported version of divX is found. Xvid will be used in stead.
Wat heb ik fout gedaan?
Divx is beter ofzo?RoD schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 16:45:
En anders kun je Xvid ook gebruiken mocht het niet werken.
Ik weet het verschil niet echt, maar de codecs zijn ongeveer vergelijkbaar.marc1982 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 22:43:
[...]
Divx is beter ofzo?
betere compressie?
of eeh ??
[ Voor 35% gewijzigd door Piggen op 12-11-2005 04:33 ]
Verwijderd
Leuk, weer een nieuwe featureVerwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 20:24:
voor de geïnteresseerden, er is een e-bookreader uitgebracht (op hetzelfde principe als dat van de sega emulator van gligli).
zie op http://www.pwot.pwp.blueyonder.co.uk/gmini/miniread.zip
[ Voor 6% gewijzigd door RoD op 12-11-2005 21:26 ]
Verwijderd
Ik vond deze Franstalige review en op het forum van gmini400.com staat ook één en ander.RoD schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 19:52:
Heeft iemand dit hoesje toevallig? Ik vind em echt ubermooi, en wil em bestellen, alleen die prijs
Heb nog geen ervaringen met deze case in dit topic gezien, hij is dus niet zo populair?
Edit:
[afbeelding]
Bedankt, maar ik bestel em wel bij mp3player.de, omdat een vriend van me daar gaat bestellen, dus ik kan het op zijn bestelling zettenMPmad schreef op zondag 13 november 2005 @ 00:11:
[...]
Ik vond deze Franstalige review en op het forum van gmini400.com staat ook één en ander.
Je kunt hem trouwens beter bij Noreve zelf bestellen. Hij kost daar hetzelfde als bij mp3-player.de, maar de verzendkosten zijn €6.58 tegenover €19,90.
Het zijn inderdaad prachtige hoesjes. Ik heb er eentje voor m'n iAudio M3L en die bevalt prima. Kost wat, maar dan heb je ook wat
Ik heb zelf sinds een paar maanden de "Leather case Archos Gmini 400-402 Tradition" Dit is de 'opvolger' van het hoesje waar jij je oog op hebt laten vallen, de verschillen zijn dat deze een ingebouwde screenprotector heeft, de flap is er af te halen, en je krijgt er een 'standaard' bij, erg handig voor bijv. in het vliegtuig.RoD schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 19:52:
Heeft iemand dit hoesje toevallig? Ik vind em echt ubermooi, en wil em bestellen, alleen die prijs
Heb nog geen ervaringen met deze case in dit topic gezien, hij is dus niet zo populair?
[ Voor 9% gewijzigd door Wobcat op 13-11-2005 12:09 . Reden: Pic toegevoegd ]
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Bij Noreve.com online besteld.
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Gebruik je die beltclip ook?Wobcat schreef op zondag 13 november 2005 @ 12:05:
[...]
Ik heb zelf sinds een paar maanden de "Leather case Archos Gmini 400-402 Tradition" Dit is de 'opvolger' van het hoesje waar jij je oog op hebt laten vallen, de verschillen zijn dat deze een ingebouwde screenprotector heeft, de flap is er af te halen, en je krijgt er een 'standaard' bij, erg handig voor bijv. in het vliegtuig.
De clip die er aan zit is verwijderbaar, is een stevig ding en je kunt 'm 360 graden draaien.
Verder is het tasje mooi afgewerkt, zacht leder, perfect fit, veel beter als die originele Archos case die ik eerst had.
Dit is 'm dus
[afbeelding]
Beltclip gebruik ik soms, meestal heb ik de speler gewoon in m'n broek of jas zak zitten, zonder clip er aan dus.RoD schreef op zondag 13 november 2005 @ 14:24:
[...]
Gebruik je die beltclip ook?
Ik heb even gezocht, en het blijkt dat ie er ook in het wit is, ik denk dat ik die maar ga bestellen, als ik tenminste het geld er voor uit wil geven. Zal er nog ns over nadenken, maar dat ding ziet er wel echt geweldig uit!
Bij het hoesje voor m'n M3L zat nochtans een clip die je niet kunt draaien (deze, de standaard clip). Althans, je kunt hem wel draaien, maar het is niet echt de bedoeling. Het gebeurt ook vaak dat m'n speler ineens horizontaal aan m'n riem hangt in plaats van verticaal. Dat is wel een beetje lastig.Wobcat schreef op zondag 13 november 2005 @ 12:05:
De clip die er aan zit is verwijderbaar, is een stevig ding en je kunt 'm 360 graden draaien.
[ Voor 10% gewijzigd door Piggen op 13-11-2005 14:58 ]
Verwijderd
Ziet er wel goed uit imho, beter dan die beltclip bij iSkinsMPmad schreef op zondag 13 november 2005 @ 14:56:
[...]
Bij het hoesje voor m'n M3L zat nochtans een clip die je niet kunt draaien (deze, de standaard clip). Althans, je kunt hem wel draaien, maar het is niet echt de bedoeling. Het gebeurt ook vaak dat m'n speler ineens horizontaal aan m'n riem hangt in plaats van verticaal. Dat is wel een beetje lastig.
Ze verkochten daar ook eerst een 'swivel clip', die wel gewoon vrij kan roteren, maar die verkopen ze helaas niet meer bij Noreve.
Hier staat nog wat uitleg over de beltclip.
Leuke pics! Je zei dat de flap verwijderbaar was, maar dit zie ik op de pics niet terug. Kun je me laten zien hoe je dat precies kunt doen? Het lijkt trouwens wel alsof die van jou er iets anders uit ziet dan op de Noreve site, en dan met name de achterkant.
Leuk! gauw even updatenVerwijderd schreef op zondag 13 november 2005 @ 17:18:
ondertussen al een nieuwe versie van de textreader uit, aanpasbare lettertypes enzovoort... ook kleuren mogelijk te veranderen... alle 't is okéhttp://gmini400.com/index...f&Itemid=69&topic=1443.45
Bij deze :RoD schreef op zondag 13 november 2005 @ 20:16:
Leuke pics! Je zei dat de flap verwijderbaar was, maar dit zie ik op de pics niet terug. Kun je me laten zien hoe je dat precies kunt doen? Het lijkt trouwens wel alsof die van jou er iets anders uit ziet dan op de Noreve site, en dan met name de achterkant.
werkt alleen voor de 400 nog zeker?RoD schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 21:24:
[...]
Leuk, weer een nieuwe featureDe emulator werkt in ieder geval, maar ik heb geen e-books om te testen. Iemand die hem even kan testen?
Edit: Hij pakt ook tekstbestandentof zeg
Verwijderd
Ze proberen het wel, maar blijkbaar is het nog niet gelukt. Ik geloof wel dat je de grootte van de letters aan kunt passen, maar de tekst zelf kun je niet aanpassen.Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 15:35:
Waarom worden deze software hacks niet voor de Gmini 402 uitgebracht, of waarom duurt het zo lang voordat het gedaan gaat worden. Ik zit namelijk wel op de emulator te wachten, en zo'n textreader lijkt mij ook erg handig. De textreader houdt toch gewoon in dat wanneer je een words bestand opent op je Archos, dat je deze gewoon kunt zien. Is het ook mogelijk om aanpassingen te maken (verandering tekst, lettertype)? Waarom komt Archos zelf niet met een textreader?
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq