precies, alleen als ik de gmini aansluit op de tv zet ik het geluid voluit.
edit: woei, 600ste post. Tijd voor een nieuw deel?
[ Voor 27% gewijzigd door Bramm op 14-10-2005 19:02 ]
[ Voor 27% gewijzigd door Bramm op 14-10-2005 19:02 ]
Bramm schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:02:
precies, alleen als ik de gmini aansluit op de tv zet ik het geluid voluit.
87/99 bedoel je.Horla schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 21:33:
Om even iets bij te dragen bij de geluidskwestie:
Met mijn Sony EX71 staat men geluid altijd op 87/90, als ik mijn koptelefoon voor op mijn gewone pc aansluit (sony mdr780) dan moet het een heel eind naar beneden.
Ik heb ook de Sony EX71... en als ik me Gmini 400 op dat volume instel, ben ik doof voor me batterij leeg isHorla schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 21:33:
Om even iets bij te dragen bij de geluidskwestie:
Met mijn Sony EX71 staat men geluid altijd op 87/90, als ik mijn koptelefoon voor op mijn gewone pc aansluit (sony mdr780) dan moet het een heel eind naar beneden.
Verwijderd
Zwijg er mij van, ik denk dat je meer betaald als je je apparaat 2 x opstuurd onder garantie dan dat je 50 Euro meer betaald in een winkel, ik heb nu een klein deukje in het scherm gehad, het hinderd niet maar het glas is wel beschadigd, het lcd niet. Waarschijnlijk zal ik me toch blauwbetalen als ik enkel dat klein stukje glas laat vervangen...RoD schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 13:02:
De prijs van de CC zal wel hoger blijven als de gewone versie, vind het al een redelijke prijs, dus ik vraag het me af of ie nog wel zo veel in prijs gaat dalen.
Foto's en video's zijn inderdaad leuk, maar ik vraag me af wat de kwaliteit is, de resolutie van de camera is niet echt hoog. Je zou ns bij een winkel kunnen kijken of ze em daar hebben, en vragen of je em even mag proberen.
Voor goeie webshops kun je in de Shopsurvey kijken, het is voor de garantie natuurlijk handiger als je het in een "gewone" winkel koopt.
Verwijderd
Ik had dat probleem ook, heb hem toen terug gestuurd. En 3 weken later de Gmini 402 binnen gekregen, je kan dus een nieuwe eisen. Bij mij werkte hij met andere oordopjes niet! Bleef uit een kanaal geluid krijgen.Bramm schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 15:44:
is 87 niet al erg hard? ik heb 't volume met m'n Sennheiser PMX-60 koptelefoon altijd rond de 50 staan. En ik dacht dat je het volume altijd hoger moest zetten met een koptelefoon dan met dopjes?
uhh ik heb geen probleem hoor...Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 14:08:
[...]
Ik had dat probleem ook, heb hem toen terug gestuurd. En 3 weken later de Gmini 402 binnen gekregen, je kan dus een nieuwe eisen. Bij mij werkte hij met andere oordopjes niet! Bleef uit een kanaal geluid krijgen.
Het grootste deel van de bezitters zal deze topic nooit lezenWizZie- schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 15:20:
Als ik dit topic doorlees krijg ik eigenlijk een beetje het gevoel dat 90% van de mensen die dat ding aanschaft problemen heeft en hem moet opsturen oid. Is dit waar of niet?
Ik zie hier helemaal niet zoveel posts die gaan over het terugbrengen van de Gmini, valt imho best mee. Als je naar de poll in de TS kijkt zie je dat het overgrootte deel van de bezitters tevreden met de Gmini isWizZie- schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 15:20:
Als ik dit topic doorlees krijg ik eigenlijk een beetje het gevoel dat 90% van de mensen die dat ding aanschaft problemen heeft en hem moet opsturen oid. Is dit waar of niet?
Verwijderd
Het is een standaard kabeltje. Zo'n zelfde zit bij ongeveer elke mp3 speler of digitale cameraVerwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 16:59:
Ben trouwens mijn USB-kabeltje voor de comp. kwijtgeraak. Het schijnt gewoon een standaard USB-kabeltje te zijn, gewoon ff naar de elekronica-boer rennen? Of nieuwe bestellen bij gmini..
Ik heb em inmiddels al meer dan een jaar, zonder krasjes of wat dan ookWizZie- schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 19:00:
Naja, ik kreeg die indruk iig een beetje. Hoe lang hebben jullie hem al dan?
Ik kan krassen wat ik wil over het aluminium, maar ik krijg geen krasje.Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 16:59:
Die van mij wel hoor, als je hem een keer laat vallen, dan scheidt op de een of andere manier het grijze 'metaal' zich van het zwarte plastic, of er komen vervormingen. Als je al voorzichtig met je nagel over het grijze 'metaal' gaat, dan komen er al zichtbare krasje. Lucky for me...:) dat ik hem in een 402 - hoesje bewaar..
Ben trouwens mijn USB-kabeltje voor de comp. kwijtgeraak. Het schijnt gewoon een standaard USB-kabeltje te zijn, gewoon ff naar de elekronica-boer rennen? Of nieuwe bestellen bij gmini..
[ Voor 59% gewijzigd door RoD op 16-10-2005 19:26 ]
Verwijderd
Afwachten, volg dat topic op gmini400.com ns, daar zal het vast wel gepost worden als het zo ver is, mocht het zo ver komen.marc1982 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 17:12:
ik volg dit topic al een tijdje,
en ben sinds een dag of 4-5 ook eigenaar van een gmini 402
(dankzij alle dingen die ik hier in dit topic gelezen heb en kan 'm iedereen aanraden),
wat een wereld apparaatje![]()
![]()
![]()
weet iemand hoe het zit met die 'sega-hack' voor de gmini 402 ?
komt die er aan?
of is er nog weinig over te zeggen?
Ik zit met Shure e2's wel rond de 80-90 met mijn gmini... Moet gewoon hard klinken voor mij..SgtCaffran schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 15:53:
wow...bij mij is 40 zo'n beetje het max (als het geluidsniveau op 40 gelijk is aan de gemini, ik heb een av420). Ik heb shure in-ear oordopjes, dus dan is 40 al best hard.
WizZie- schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 17:30:
Cool! Ik loop een beetje te treuzelen of ik moet wachten op de 402 Camcorder of niet. Maar dat had ik al gezegd geloof ik
Áls ik er één koop ga ik wel even wat leuke plaatjes schieten en een (paar) filmpje(s) ervan maken!
Waar heb je hem gekocht Marc"1982"?
vooral het laatste stukje van je zin wijst erop dat je niet verwacht dat het er komen gaat,RoD schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 18:03:
[...]
Afwachten, volg dat topic op gmini400.com ns, daar zal het vast wel gepost worden als het zo ver is, mocht het zo ver komen.
Zijn gedachten zijn waarschijnlijk dat je gmini400.com moet lezen. Daar heeft GliGli al gezegd heeft dat het een paar uur werk kost om van dezelfde bug gebruik te maken op de 402, als op de 400. Dus zal het eraan komen. Waarschijnlijk na de sound upgrade van de emulator. Maar goed, dit had je dus ook allemaal zelf kunnen lezen.marc1982 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 20:29:
[...]
vooral het laatste stukje van je zin wijst erop dat je niet verwacht dat het er komen gaat,
of vat ik dat verkeerd op?
zou je als ik het goed opvat je mening / gedachten kunnen toelichten?
[ Voor 35% gewijzigd door marc1982 op 17-10-2005 21:29 ]
lol, sorryWizZie- schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 20:43:
Hé Marc, waarom quote je mijn post zonder antwoord
Ik heb ook de e2'tjes, maar als ik hem op 80 zet krijg ik zeker wel oorpijn en zal het niet lang duren eer ik (een beetje) doof wordt. Ik probeer heel zuinig te doen met mijn gehoor, maar zelfs 40 vind ik al 'hard'.jvvv schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 18:06:
[...]
Ik zit met Shure e2's wel rond de 80-90 met mijn gmini... Moet gewoon hard klinken voor mij..
Je kunt games spelen op de 402, en hij is verder identiek aan de 400, dus ik zie niet in waarom niet. Mail Archos om er zeker van te zijn.marc1982 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 21:08:
nog een vraagje,
zijn de games op de site van archos, voor de gmini 400 ook te spelen op de 402?
en hoe werkt de betaling van de games?
edit : betaling werkt via eurocard / mastercard en nog een andere creditcard,
heb ik niet dus worden dan waarschijnlijk geen archos games..
Denk dat Archos dat toch wel het beste weetWizZie- schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:27:
Op de Archos staat dat de Gmini 402 CC eind oktober uitkomt. Weet iemand hier iets meer van misschien?
Verwijderd
Ik heb gehoord dat de 402 sowieso wat sneller reageert dan de 400 (als je door de menuutjes browset bvb), dus dan zal ie mp3-tjes ook wel wat sneller openen.PuDy schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 22:38:
Ik vroeg me eigenlijk nog iets af over de gmini402![]()
Aangezien ik die volgende week krijg, wil ik er nog wat over weten: Een paar pagina's terug vertelde iemand dat de gmini402 i.v.t de gmini400 mp3'tjes sneller laadt (dus een beter processor heeft)
iemand die dit kan bevestigen? (die dus eerst de 400 heeft gehad en nu de 402 heeft?)
many thanks.
Verwijderd
Het laden van het liedjes hangt volgens mij eerder af van het aantal files op je schijf en de zoektijd.Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 21:28:
[...]
Ik heb gehoord dat de 402 sowieso wat sneller reageert dan de 400 (als je door de menuutjes browset bvb), dus dan zal ie mp3-tjes ook wel wat sneller openen.
Vergeet die games van Archos, Sega games zijn veel leuker, en bovendien gratis.WizZie- schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 19:52:
Hebben jullie Gmini fans eigenlijk spelletjes gekocht/op een andere manier erop gezet?
En zo ja, hoeveel en welke zijn het leukst? (Heb zelf al wat demo's geprobeerd)
Verwijderd
Ik heb gehoord dat je alleen een probleempje hebt als je gmini door een lege accu uitgaat terwijl je aan het spelen bent, maar verder gaat er volgens mij niets stuk..versie 0.4 werkt zonder problemen bij mij (is wel gmini400 natuurlijk)WizZie- schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 20:29:
Maar dat kan toch radicaal misgaan? Dacht ik? Dat 't allemaal kapot gaat ofzo? Misschien lul ik hoor
Die zijn toch (nog) niet goed voor de 402?
Nee hoor, er wordt gewoon een emulator gedraaid op de Gmini 400, mocht je speler crashen dan reset je em gewoon. Zorg wel inderdaad dat je batterij niet leeg gaat.WizZie- schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 20:29:
Maar dat kan toch radicaal misgaan? Dacht ik? Dat 't allemaal kapot gaat ofzo? Misschien lul ik hoor
Die zijn toch (nog) niet goed voor de 402?
[ Voor 8% gewijzigd door Atomius op 21-10-2005 23:11 ]
Dat laatste wat je zei, wacht gewoon tot de 402CC gemakkelijk te verkrijgen is, en koop die. Tenminste, dat had ik gedaan.WizZie- schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 23:09:
Ik ben een beetje op onderzoek uitgegaan. De Gmini 402 wordt verkocht bij;
Mediamarkt voor 333,- Maar de verkoper zei dat als ik kon aantonen dat ie elders voor +/- 300 was ik hem mee zou krijgen voor die prijs.
Informatique voor 295,- En het vage daaraan is dat ze er 24 maanden garantie op geven ipv 1 jaar. Ze beweren in een email dat Archos dat bij al hun produkten doet. Is volgens de voorwaarden op hun .com site niet zo, maar goed...
Komplett is gestopt met het leveren van het speeltje omdat volgens hen de 402 "EOL" is (End of Life) is. Ze wezen me erop dat zijn opvolger binnenkort de boel over zou nemen. Misschien doelen ze op de 402CC
MP3Man en andere webshops hebben niet echt meer een voordeel als je de bovenste twee bekijkt. Mediamarkt is imo gewoon inhoppen en garantie claimen (1 jaar), maar ik denk toch dat ik voor Informatique ga, aangezien die hem voor een leuk prijsje verkopen en ik er 2 jaar garantie op krijg. Dat ik hem via internet moet bestellen neem ik dan maar voor lief...
Maar dan steekt toch dat stemmetje weer op van "wacht nou even een weekje, dan is de Gmini 402CC misschien beter verkrijgbaar en heb je voor 40 euro meer een foto- en videocam".
Nog tips?
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2005 22:24 ]
Download voor Gmini 402V1.2.00
---------------------------------------
New Feature:
Add support for Chinese and asian langages
Improvment:
Current usb mode is now displayed when usb cable is attached
Improved usb host driver to support more sony digital cameras
Always ask for confirmation before changing usb mode to "windows device"
Upgraded Janus Digital Rights Management version.
Displayed symbols for minutes and seconds accordingly to the selected language.
Proper LCD initialisation to avoid some white screens.
Bug:
Some files caused checkdisk error under windows98
Update ARCLIB after copying files into /Music directory
When playing back a track from an external device, unplugging it stops the playback
Fixed a bug in jpeg decoder that caused some images to display an error message
Pause in mophun games could lead to corrupted display.
Do not allow to copy or display info from an empty external device
Rotating a photo after setting it as wallpaper lead to corrupted display
Make sure all new files copied from an external device are visible from a PC in "windows device mode".
Reworked some behaviour of the playlist editor.
Some other user interface fixes
Do not allow to update ArcLib or Software while in audiocorder
[ Voor 87% gewijzigd door Piggen op 23-10-2005 13:34 ]
[ Voor 31% gewijzigd door Piggen op 24-10-2005 15:49 ]
Verwijderd
eh neenVerwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:47:
Heej, vraagje
hoe zit het nou met de spellen, als je betaald, moet je ze dan downloaden.
Als dit zo is, en iemand heeft al betaald, kan die ze tog net zo goed sharen met de rest
[ Voor 58% gewijzigd door Atomius op 24-10-2005 21:17 ]
Verwijderd
zo te zien in dit filmpje laadt de 402 idd een stuk sneller!WizZie- schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 20:56:
Kijk eens wat ik nou gevonden heb...
http://www.luuk-online.nl...yimage.php?album=9&pos=14
Iets voor de startpost?
Verwijderd
't Is een filmpje van de 400zo te zien in dit filmpje laadt de 402 idd een stuk sneller!
Verwijderd
Nou raak ik toch een beetje in de war hoor..is er geen enkel probleem als je SMS aan het spelen bent en hij valt uit? Ik heb andere dignen gehoord. Daarnaast heb ik persoonlijk wel een btje het gevoel dat de emulator veel energie verbruikt, wat min of meer tegenstrijdig is met wat jij denkt..hoe zit het nou?Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 17:15:
[...]
Ach ja, niet kopen dus, persoonlijk vind ik die emulator vele beter, je kan verder spelen, zelfs op een "lege" batterij tot het apparaat uitvalt. de HDD blijft NIET draaien, wat bij de mophun games wél het geval is en zo je batterij in 2 uur leeg is...
Verwijderd
hey idd je heb gelijk... toch laadt ie friends wel erg snel tov filmpjes die hij bij mij laadt
[ Voor 23% gewijzigd door Atomius op 27-10-2005 00:16 ]
Als je veel op je Gmini hebt staan dan duurt het laden een stuk langer.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 09:59:
[...]
hey idd je heb gelijk... toch laadt ie friends wel erg snel tov filmpjes die hij bij mij laadt
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2005 17:54 ]
Neem risico's in wat jij geloofd
Conclusie, je kan net zogoed een 402 kopen, aangezien de enige extra fuctie die brakke camera is. Mn telefoon heeft zelfs een betere camera (w800i)WizZie- schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 18:04:
Geinig. Foto's en filmpjes vallen ietwat tegen, maar 't is 1.3 megapixel natuurlijk.
Ik had nog een vraag. De zogenaamde "protective pouch" die je bij de Gmini 402 krijgt... wat moet ik me daarbij voorstellen?
[ Voor 8% gewijzigd door Polycom op 27-10-2005 19:18 ]
Het bestand moet je in de 'root' van je Gmini zetten, dus waar alle mapjes staan met data, music enz. Daarna ga je met je Gmini naar 'Setup' en dan 'System' en dan 'Update Firmware'. Je kunt eventueel ook nog even hier kijken op pagina 16.Tynos schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 18:29:
Als ik mijn Archos 402 geupdate hebt, staat er gewoon nog dat ik versie 1.0.04 heb. Dit terwijl ik de nieuwste versie: 1.2.00 erop heb geprobeert te zetten. Het bestandje die ik heb gedownload zet ik gewoon in het mapje system. Is dit wel goed? Of wat doe ik sowiezo verkeerd bij het updaten?
[ Voor 17% gewijzigd door ®Otto op 27-10-2005 19:37 ]
Staat er nergens een compatibility list van de 402? Die zou er toch moeten zijn. Mail anders Archos ns, weet je meteen of je Powershot hoort te werken.®Otto schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 19:31:
[...]
Het bestand moet je in de 'root' van je Gmini zetten, dus waar alle mapjes staan met data, music enz. Daarna ga je met je Gmini naar 'Setup' en dan 'System' en dan 'Update Firmware'. Je kunt eventueel ook nog even hier kijken op pagina 16.
Heb de Gmini 402 alweer een tijdje en hij bevalt echt super, verbaas me nog steeds over de mogelijkheden. Vind trouwens de 402cc niet echt mooi met dat rooie erbij en ben dus blij dat ik de gewone 402 heb gekocht.
Edit: Heeft trouwens al iemand het voor elkaar gekregen om en Canon Powershot aan te sluiten via de USB Host? Is toch vreemd, want als je kijk op de site van Archos bij features en bij Connectivity, dat lijkt toch verdacht veel op een Powershot?!
Verwijderd
"Vertaald"
Dat is steeds bij dezelfde files?Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:24:
Hier een trotse 402-bezitter, je krijgt er een hoesje bij (als je dat bedoelt?). Dat hoesje bevalt mij enorm. Het is in feite, een stuk leer die je kan sluiten met een elastiek, de bovenkant is open waardoor je oordopjes er in kan steken. Hij bevalt mij zeer goed, aangezien hij goed beschermd word, en er makkelijk uit halen is. Foto's volgen later.
Had al eerder een vraag gepost, als ik sommige liedjes afspeel krijg ik de melding 'Playing stopped. File corrupted'. Iemand die weet wat ik hier aan kan doen..?
Koning!Hier een trotse 402-bezitter, je krijgt er een hoesje bij (als je dat bedoelt?). Dat hoesje bevalt mij enorm. Het is in feite, een stuk leer die je kan sluiten met een elastiek, de bovenkant is open waardoor je oordopjes er in kan steken. Hij bevalt mij zeer goed, aangezien hij goed beschermd word, en er makkelijk uit halen is. Foto's volgen later.
Het ziet eruit alsof je em dicht kunt snoeren, dus ik denk dat het wel meevalt. Bovendien zou je er dan nog kabels oid bij in kunnen stoppen. Ik zie eigenlijk de meerwaarde er niet van, want je kunt em beter in een of ander goedkoop hoesje stoppen.SgtCaffran schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:05:
Wat ik alleen niet snap is dat dat washandje veel groter is dan de gemini, dan konden ze hem tenminste toch op maat maken?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
oke je verstata me verkeerd,Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:16:
[...]
Nou raak ik toch een beetje in de war hoor..is er geen enkel probleem als je SMS aan het spelen bent en hij valt uit? Ik heb andere dignen gehoord. Daarnaast heb ik persoonlijk wel een btje het gevoel dat de emulator veel energie verbruikt, wat min of meer tegenstrijdig is met wat jij denkt..hoe zit het nou?
Verwijderd
Normaalgezien zou de batterij (als deze volledig opgelaen is en nog in een degelijek staat is) minimaal een 6 uur moeten kunnen spelen...RoD schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:08:
Als dat zo is, dan snap ik niet waarom mijn batterij zo snel leeg gaat als ik Sega games speel
Dat haalt die van mij zeker niet, terwijl hij met audio 12 uur haalt, en video toch zeker wel 5 uur.Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:54:
[...]
Normaalgezien zou de batterij (als deze volledig opgelaen is en nog in een degelijek staat is) minimaal een 6 uur moeten kunnen spelen...
Verwijderd
verander je vaak van game of sla je het te vaak op?RoD schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:56:
[...]
Dat haalt die van mij zeker niet, terwijl hij met audio 12 uur haalt, en video toch zeker wel 5 uur.
Ik verander vaak, daar zou het aan kunnen liggen.Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:58:
[...]
verander je vaak van game of sla je het te vaak op?
Verwijderd
Dat zou het enigszins kunnen verklaren, je harde schijf verbruik 500 mAh (500 milli Ampère per uur), je batterij kan 1300 mAh leveren. Je gmini zelf verbuikt daarentegen misschien 200 mAh (geschat) bij gewoon videos... dus je kan ongeveer beginnen rekenen hoe het komt....RoD schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:58:
[...]
Ik verander vaak, daar zou het aan kunnen liggen.
Verwijderd
Het is ook bij de liedjes, die ik voorheen wel op mijn Gmini 400 kon afspelen. En bij de Gmini 400 heb ik nooit zo'n melding gehad.Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:40:
Lederen hoesje is perfect bij de gmini 402, ik denk alleen dat het hoesje dat je kan kopen functioneler is. Als je nu iets wilt wijzigen moet je het hele ding eruit halen.
Bij dat andere hoesje (40 euro) zit er polastic voor het scherm en d knopjes en verder ingepakt in leer.
Iemand vroeg ook iets over corrupted file, is niet goed geconverteerd, of er zit een fout in het liedje
Verwijderd
De 400 blijft gewoon het beste dat archos ooit voortgebracht heeftVerwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 19:19:
[...]
Het is ook bij de liedjes, die ik voorheen wel op mijn Gmini 400 kon afspelen. En bij de Gmini 400 heb ik nooit zo'n melding gehad.
Op de 402 na danVerwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:26:
[...]
De 400 blijft gewoon het beste dat archos ooit voortgebracht heeft
[ Voor 11% gewijzigd door Impry op 30-10-2005 20:46 ]
Als je met ARClibrary je muziek aan het doorspitten bent, hoef je alleen maar op het knopje naar rechts te drukken, dan opent ie een nieuwe playlist.WizZie- schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 20:01:
Ik heb de 402 nu ook.Mooi ding man! Echt heel cool! Ik vraag me alleen af hoe ik playlists maak van bijvoorbeeld een paar mappen. Want als ik dat zelf probeer kom ik in een al bestaande playlist die ik dan maar moet aanpassen, in plaats van dat er een nieuwe wordt aangemaakt!
Meeste PDA shops verkopen ze wel, moet je alleen nog op maat knippen.En degenen van jullie die een screenprotector hebben gekocht; waar hebben jullie dat gedaan?
Ik vind die volumeregelaar maar lomp, en verder vind ik ze nergens naar klinken, ontzettend dof.En ik vind zelf de oortjes die Archos erbijlevert helemaal niet zo slecht als iedereen zegt. Oke, ik merk wel een klein beetje verschil met mijn Sennheiser MX400, maar Archos heeft tenminste een mooie volumeregelaar erop!![]()
[ Voor 18% gewijzigd door BaT op 31-10-2005 09:42 ]
Verwijderd
Ik heb het volume juist superzacht. In mijn kamer, waar het muisstil is, op 3-12 ofzo. Nog niet geprobeerd buiten.moet je voortaan je volume wat zachter instellen... anders ben je doof voor je 40-ste
Verwijderd
Valt dit eigenlijk onder de garantie?RoD schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 14:42:
Dan is er waarschijnlijk iets fout gegaan met het flashen van de firmware. Heb daarvoor nog geen oplossing gezien, maar bel anders Archos ns.
Als je gewoon op de normale manier geflashed hebt met Archos firmware, dan valt het onder garantie.
Wat voor aansluiting hebben die? Als het gewoon 3,5" stekkertjes zijn dan past het. Ik ken die oordoppen verder niet.Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 10:27:
Passen in de Gmini 402 4-Pole Earphone dopjes?
N.a.v.: Wat zijn goede oordopjes? Deel 6
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq