Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:04

Polycom

Poes van goud

RoD schreef op maandag 12 december 2005 @ 23:27:
Np, mooi dat het opgelost is :) In ieder geval weer een functie van de 402 ontdekt, al is het een behoorlijk nutteloze :P
pff echt he.. echt heel zinvol. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
PuDy schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 14:43:
[...]

pff echt he.. echt heel zinvol. :O
Mjah, wie zit er nou op MTP te wachten. Het heeft alleen maar nadelen ten opzichte van UMS.

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Nieuwe firmware voor de 402CC, en nieuwe firmware voor de 402 :)

Verwijderd

nou... ben ik lekker mee dan met mn 400 :( lijkt wel of ze die zijn vergeten. zijn er nog belangrijke veranderingen??

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
De Gmini 400 heeft zn upgrades al gehad, ze kunnen moeilijk door blijven gaan met nieuwe firmware verzinnen, en de bugs houden ook een keer op :P

Changelog:
Version 1.3.11
-----------------

Bug fixes
USB: fixed sometimes transferring an album with Windows Media Player in Windows Device mode could lead to folder duplicates
Niet veel, maar wellicht een belangrijke bugfix :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 09:47

Erik80

Sinds 1980

Heeft iemand misschien nog een reserve-LCD voor een gmini 400 liggen? Die van mij is gebroken en repareren kost ong. 120,-. Dat moet goedkoper kunnen...

Weet iemand anders nog een adresje waar ze reserve-/vervangingsonderdelen verkopen?

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Laatst online: 11-09 14:33

Impry

Rallymedia.nl

Erik80 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 10:46:
Heeft iemand misschien nog een reserve-LCD voor een gmini 400 liggen? Die van mij is gebroken en repareren kost ong. 120,-. Dat moet goedkoper kunnen...
Helaas... Net m'n laatste verkocht :P :D

Zal niet meevallen om die te vinden.

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 09:06
Ok, ik heb een vraagje. Heb nu een nieuwe digicam (nikon d50) die nu SD kaartjes gebruikt ipv comact flash. Nu heeft r iemand ervaring met sd2cf adapters op de gmini 400 (dus met CF slot!)? En moet ik de adapter van archos kopen of zal eenderwelke het doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Erik80 schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 10:46:

Weet iemand anders nog een adresje waar ze reserve-/vervangingsonderdelen verkopen?

Bedankt.
Ik heb geen adresje, maar als je geen gekke dingen met je gmini hebt gedaan mag je gewoon garantie aanvragen. Als je hem zelf gesloopt heb uiteraard niet, maar dat spreekt voor zich :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
jvvv schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:35:
Ok, ik heb een vraagje. Heb nu een nieuwe digicam (nikon d50) die nu SD kaartjes gebruikt ipv comact flash. Nu heeft r iemand ervaring met sd2cf adapters op de gmini 400 (dus met CF slot!)? En moet ik de adapter van archos kopen of zal eenderwelke het doen?
Lijkt me dat die dingen gewoon werken. De adapter van Archos werkt op een zelfde soort manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jvvv schreef op woensdag 21 december 2005 @ 16:35:
ik gebruik een niet-archos xD>CF adaptertje en die werkt perfect. ookal staat er op het apparaatje dat het type 2 is, doet ie het alsnog :D tis er een van olympus, en het is ook al een keer voorbij gekomen in dit topic. over sd kan ik eigenlijk niet zoveel zeggen, alleen dat ik verwacht dat er geen probleem zal zijn

• marc1982
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06 19:35
Wat een drama dag dit, voor m'n gmini 402 dan..

koppel 'm aan een pc, gebruik 'm daarna een tijdje niet, dus koppel 'm even los, sluit 'm daarna weer aan..

'usb device not recognized'

wtf !!

nu na beetje kloten, heb laatste firmware daarna geinstalleerd, kwam ik er achter dat als ik 'm op 'windows device' zet. Dan uitschakel en weer in en verander naar harddisk, dat ie het dan weer even doet..

maar heel vaag, kan 'm dan ook maar tijdelijk aanspreken..
en hij is traag !!
niet te kort..
bij muziekluisteren duurt het heel lang voor ie naar volgende nr gaat als ik rechts druk op de vierpuntsdruktoets.

laat 'm even een nachtje rusten, hoop dat ie morgen weer beter is, maar ik betwijfel het :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Andere USB poort geprobeerd? Doet ie het op een andere pc wel? USB drivers gerefreshed?

Bij mij duurt het soms ook wel even als ik op de rechtertoets druk, maar mn hdd staat ook vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc1982
RoD schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 00:06:
Andere USB poort geprobeerd? Doet ie het op een andere pc wel? USB drivers gerefreshed?

Bij mij duurt het soms ook wel even als ik op de rechtertoets druk, maar mn hdd staat ook vol.
zowel andere usb poort geprobeerd als andere pc('s) :(
en het duurt nu zeker 4x zolang als daarvoor (s'ochtends bijvoorbeeld nog), en heb er niks bij gezet, dus hd is even vol / leeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laatst werd mijn computer heel traag, en steeds trager. uiteindelijk bleek de hd gecrashed te zijn, onherstelbare fouten enzo. kan je niet een keer iets van chkdsk eroverheen laten gaan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc1982
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 10:08:
laatst werd mijn computer heel traag, en steeds trager. uiteindelijk bleek de hd gecrashed te zijn, onherstelbare fouten enzo. kan je niet een keer iets van chkdsk eroverheen laten gaan ofzo?
mmm, misschien...

goeie optie, even proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramm
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 09:16
Afbeeldingslocatie: http://www.navman.com/land/images/products/icn320/iCN320_a.jpg
één keer raden waar ze het design voor deze Navman iCN 320 vandaan hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

:D :D

Hij is wel gespiegeld hoor! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk van een iPod :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
marc1982 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 10:17:
[...]

mmm, misschien...

goeie optie, even proberen :)
Het lijkt me inderdaad een hdd probleem als het niet aan je USB poorten of je pc ligt. Je hdd zal wel stervende zijn vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc1982
RoD schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 11:54:
[...]

Het lijkt me inderdaad een hdd probleem als het niet aan je USB poorten of je pc ligt. Je hdd zal wel stervende zijn vrees ik.
nu al !! ?? :( :(

2 maanden..
misschien 2,5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

marc1982 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 12:20:
[...]

nu al !! ?? :( :(

2 maanden..
misschien 2,5...
Wees blij, waarschijnlijk een productiefout. Dus dan valt het gewoon onder de garantie omdat je hem nog niet zo lang hebt.
Snel opsturen/informeren dus.

[ Voor 6% gewijzigd door Impry op 23-12-2005 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
Denk er wel aan dat harde schijf problemen identiek zijn aan problemen met je IDE kabels. Ik heb zelf 3x m'n HD vervangen, voordat ik erachter kwam dat het aan m'n kabels lag :P

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc1982
Cold_Phoenix schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 12:24:
Denk er wel aan dat harde schijf problemen identiek zijn aan problemen met je IDE kabels. Ik heb zelf 3x m'n HD vervangen, voordat ik erachter kwam dat het aan m'n kabels lag :P
terechte opmerking :)
maar het is dus ook zo dat m'n gmini sinds gister veel en veel trager is, en heb 'm vandaag nog niet kunnen verbinden met m'n pc..
wil ik wel eigenlijk, nog even alles backuppen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Cold_Phoenix schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 12:24:
Mjah, het ligt wel aan zn Gmini in ieder geval, dus hij kan em gewoon terugbrengen en een nieuwe krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc1982
RoD schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 14:13:
[...]

Mjah, het ligt wel aan zn Gmini in ieder geval, dus hij kan em gewoon terugbrengen en een nieuwe krijgen :)
:)
gekocht bij komplett.nl, maar die levert 'm niet meer volgens mij,
terugsturen naar komplett of naar archos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
marc1982 schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 14:43:
[...]

:)
gekocht bij komplett.nl, maar die levert 'm niet meer volgens mij,
terugsturen naar komplett of naar archos?
Kan beide. Als je em terugstuurt naar Komplett zorgen zijn voor de afhandeling met Archos, en anders doe je het zelf. Ik zou em gewoon terugsturen naar Komplett, lekker makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 402 was ook kapot, vervolgens geretourneerd naar komplett, en heb toen de 402 CC ontvangen.
De kwaliteit van de fototoestel was boven verwachting, vrij goed. Het zijn scherpe foto's, je mag in feite niet bewegen, want elke trilling wordt vast gelegd. De camcorder is ronduit slecht, het wordt in hele rare kleuren weergegeven, en de bitrate is ook niet bepaald om naar huis over te schrijven. Ik ga hem toch weer terugsturen, want het schermpje is er verkeerd in gemonteerd. Dat houdt in dat het schermpje te ver naar rechts zit, waardoor het lijkt alsof er continu 2 lichtjes aan het linkerkant van je beeld zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Dat heb ik geloof ik met mijn Gmini 400 ook. Kun je ns een pic schieten?

Hmm, ligt het aan mij of ziet de TS er spontaan vernökt uit? :?
Fixed :Y)

[ Voor 38% gewijzigd door RoD op 23-12-2005 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Gmini 400 nu bijna een jaar en ben zeer tevreden met dit apparaat. De laatste weken doet het knopje waarmee ik 'naar beneden' kan bladeren heel raar. Soms reageert hij niet als ik erop druk en soms reageert hij dubbel: hij gaat bij 1 druk twee regels naar beneden. Hebben nog meer mensen dit probleem? Is dit op te lossen? Moet ik hem terugsturen naar de winkel waar ik hem gekocht heb (Komplett)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Lijkt me niet normaal dat ie dat doet. Dusja, als er iets stuk is lijkt het me logisch om em terug te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, RMA-nummer aanvragen, en retouren die zooi..(in de positieve zin van het woord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 21:00:
Dat heb ik geloof ik met mijn Gmini 400 ook. Kun je ns een pic schieten?

Hmm, ligt het aan mij of ziet de TS er spontaan vernökt uit? :?
Fixed :Y)
Ja, zal ik morgen doen voor je. Ik had het ook bij mijn 1e gmini 400, ik dacht dat het gewoon zo hoorde, ik stoorde er mij wel aan, maar goed. Ik retourde hem om het feit dat er iets mis was met mijn audio ingang, en toen werd mij ook verteld dat het schermpje verkeerd was gemonteerd. Vervolgens kreeg ik een 402, en daar zat het schermpje er inderdaad goed in, en nu weer de 402 CC waar hij er verkeerd is ingezet. Even een correctie over de videocamera, die is minder slecht dan ik voorheen gezegd had. Hij gaf gisteravond rare kleuren weer, vanochtend deed hij het prima. Dus kwaliteit video-en fotocamera zijn de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Zo, leuk om daar eens ervaringen over te horen :) Valt me mee dat het goeie kwaliteit is. Zou je eens een aantal pics/video's online kunnen zetten voor in de TS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prima, ik weet alleen niet hoe ik hier plaatjes inzet op het juiste formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 25 december 2005 @ 09:52:
Prima, ik weet alleen niet hoe ik hier plaatjes inzet op het juiste formaat.
offtopic:
Uploaden naar bijvoorbeeld Imageshack en dan met de volgende tag: [img]URL van plaatje[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Laatst online: 20:36

BaT

Ik heb nog steeds last van het middelste knopje van de 3 onder het scherm.... maar aangezien ik die toch niet vaak gebruik; laat ik het maar voor wat het is. De rest doet het wel goed en straks krijg ik hem geretourneerd met weer een ander probleem.

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
BaT schreef op zondag 25 december 2005 @ 22:18:
Ik heb nog steeds last van het middelste knopje van de 3 onder het scherm.... maar aangezien ik die toch niet vaak gebruik; laat ik het maar voor wat het is. De rest doet het wel goed en straks krijg ik hem geretourneerd met weer een ander probleem.
Als je je Gmini opstuurt, dan heb je de kans dat je een nieuwe toegestuurd krijgt. Aangezien de 400 niet meer gemaakt wordt is de kans groot dat je een 402 krijgt. Lijkt mij het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gmini 402 is zeker een vooruitgang, snellere processor, minder reflecterend schermpje en een usb-host optie (enorm handig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje jammer dat je een verrot tasje krijg bijgeleverd bij je 402 cc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 16:20:
Beetje jammer dat je een verrot tasje krijg bijgeleverd bij je 402 cc.
Heb je de 402? Zou je eens pics van dat tasje kunnen maken?

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.generationmp3.com/images/tests/g402cc/IMG_2283.jpg

URL-fix...

Het is dus gewoon een soort van zakje, biedt alleen bescherming tegen krassen. Plaatje is van internet.

[ Voor 51% gewijzigd door DeeD2k2 op 29-12-2005 19:52 ]

Verwijderd

Lukt mij niet om plaatjes te posten, check deze link dan maar --> http://images.google.nl/i...l%26lr%3Dlang_nl%26sa%3DG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 09:16
Hallo,

Ik wilde even kijken of er al een nieuwere versie van de 'sega emulator' uit is, of dat de 'nes emulator' er al is, maar gmini400.com is niet meer bereikbaar. Dacht eerst dat ik het verkeerde adres had, maar heb de link uit de startpost gevolgd, zelfde resultaat.
Lijkt er op dat er niet betaald is voor de domein naam of zo, iemand meer info ?

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
http://sfx.gligli.free.fr/gmini/

Deze site moet je hebben. En er is sinds V0.5 geen nieuwe meer uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 19:35:
Mijn 402 was ook kapot, vervolgens geretourneerd naar komplett, en heb toen de 402 CC ontvangen.
De kwaliteit van de fototoestel was boven verwachting, vrij goed. Het zijn scherpe foto's, je mag in feite niet bewegen, want elke trilling wordt vast gelegd. De camcorder is ronduit slecht, het wordt in hele rare kleuren weergegeven, en de bitrate is ook niet bepaald om naar huis over te schrijven. Ik ga hem toch weer terugsturen, want het schermpje is er verkeerd in gemonteerd. Dat houdt in dat het schermpje te ver naar rechts zit, waardoor het lijkt alsof er continu 2 lichtjes aan het linkerkant van je beeld zitten.
Dit is bij de gmini400 en 402 ook zo, dit is geen constructie fout. Terug sturen is dus zinloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wobcat schreef op maandag 02 januari 2006 @ 10:45:
Hallo,

Ik wilde even kijken of er al een nieuwere versie van de 'sega emulator' uit is, of dat de 'nes emulator' er al is, maar gmini400.com is niet meer bereikbaar. Dacht eerst dat ik het verkeerde adres had, maar heb de link uit de startpost gevolgd, zelfde resultaat.
Lijkt er op dat er niet betaald is voor de domein naam of zo, iemand meer info ?
Best jammer ja, dat forum was wel ongeveer het contactpunt voor alle 400-programmeurs volgens mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PuDy schreef op maandag 02 januari 2006 @ 16:40:
[...]

Dit is bij de gmini400 en 402 ook zo, dit is geen constructie fout. Terug sturen is dus zinloos.
Nee, want ik had het bij mijn eerste gmini 400, maar vervolgens bij mijn gmini 402 niet. Het werd zelfs gezegd door het bedrijf dat het gerepareerd heeft, ik had hem opgestuurd voor audio-problemen, en toen werd deze fout ook opgemerkt. Het is dus degelijk wel een fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Volgens mij hebben best wel veel Gmini's daar last van. Mijne heeft het ook, maar ik vind het niet zo hinderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Het is maar wat je wil hé.

Je gmini een paar week kwijt zijn omdat als je van een bepaald aantal graden naar je gmini kijkt 2 lichtjes ziet zitten. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nahja ik vond het wel hinderlijk, en kreeg na een week een gloednieuwe, en dan ook nog eens een 402, had ik geen bezwaar tegen moet ik zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Jammer dat mijn garantie verlopen is, anders had ik het ook gedaan. Had graag een 402 gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een CC is nog veel vetter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blacknoise
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10-2024
Ik had een iriver h320 sinds maart 2005, toen ging de hardeschijf stuk, ergens in december teruggestuurd en nu krijg ik de dagwaarde in geld terug, omdat die h320 niet meer geleverd kan worden:(
Nu zoek ik dus een nieuwe player. Mij leek de gmini 500 wel iets:)
Heeft een veel groter scherm dan de gmini 400 serie en een grote kijkhoek dus in de trein n filmpje kijken wordt r ook echt enigsinds mogelijk op (hoop ik).
Ik zag dat er wel een topic was over de av500 maar nog geen topic over de gmini 500.
Waarom eigenlijk? Ik ben wel nieuwsgierig naar ervaringen van anderen met dit playertje namelijk.. Vooral hoe het scherm is in vergelijking met de av500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
De Gmini 500 is praktisch gelijk aan de AV500. Alleen hij is wat goedkoper omdat hij geen video op kan nemen. Ook is hij wat dikker.
Ik vind persoonlijk de Gmini 500 een grote flop. De Gmini serie was altijd de serie met de wat kleinere spelers en wat minder functies. Nu maken ze em dikker dan de AV serie, en met minder functies :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blacknoise
hmm ze spelen een beetje omgekeerde wereld bij archos dus...
Het klopt wel idd dat de gmini 500 qua grootte allesbehalve een "compact en simpel" alternatief is voor de av500. De 65 euro prijsverschil plus dat de gmini 10gb meer heeft waren de redenen waarom ik naar de gmini zat te kijken.

Om nou 65 eu meer te betalen voor een klein beetje dunnere archos met 10gb minder vond k teveel. Die camerafuncties enzo van de av500 heb ik niet echt nodig dus die hebben voor mij geen meerwaarde. En aangezien mijn iriver van 20gb altijd propvol zat is 20gb erbij meer dan welkom.

Ik kan zo 123 geen specs vinden over de hd van de gmini 500 maar misschien dat ie dikker is omdat die 40gb hd 2 platters heeft ipv 1?
Als archos de av530 40gb had gemaakt en de gmini 500 30 dan hadden ze de hele opzet van de series beter behouden denk ik. qua prijs, en misschien ook wel qua grootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Imho hadden ze de Gmini helemaal niet zo groot moeten maken, maar er gewoon een kleiner handzamer formaat van maken.
En de AV500 heeft geen camerafuncties, dat is de Gmini 402 CC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blacknoise
Een av500 heeft idd zelf geen camera in zich maar je kan em op een soort handcameratje aansluiten (dat dus wel ff lekker 200 euro kost:)) Ik dacht eerst dat de "opname functies" daar op sloegen maar k bedenk me nu dat t welles op het dingen van de tv opnemen kan slaan:P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik las net in de Digitale Consument dat de Gmini 402 als beste koop werd uitgeroepen :) Natuurlijk zijn het nooit betrouwbare testen, maar dit keer is het wel een test waar ik het mee eens ben. :P

De Archos AV700 en de iPod G5 deden ook mee. De AV700 versloeg de Gmini 402 nog wel, maar omdat de AV700 zo duur is werd de Gmini uitgeroepen tot beste keus :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 01:45:
Ik las net in de Digitale Consument dat de Gmini 402 als beste koop werd uitgeroepen :) Natuurlijk zijn het nooit betrouwbare testen, maar dit keer is het wel een test waar ik het mee eens ben. :P

De Archos AV700 en de iPod G5 deden ook mee. De AV700 versloeg de Gmini 402 nog wel, maar omdat de AV700 zo duur is werd de Gmini uitgeroepen tot beste keus :Y)
Hmm..staat er ook in waarom de iPod G5 minder was dan de 402? Er wonen hier namelijk twee mac-freaks die maar niet accepteren dat ze gewoon een miskoop hebben gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 01:44:
[...]

Best jammer ja, dat forum was wel ongeveer het contactpunt voor alle 400-programmeurs volgens mij :(
Update: gmini400.com is weer online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 10:16:
[...]

Hmm..staat er ook in waarom de iPod G5 minder was dan de 402? Er wonen hier namelijk twee mac-freaks die maar niet accepteren dat ze gewoon een miskoop hebben gedaan :P
Ik zal zo even voor je kijken. Ook hoef je hiermee niet te accepteren dat je een miskoop gedaan hebt, aangezien die tests nooit erg kloppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar kleine speakertjes/boxjes om aan te sluiten op m'n Gmini 402. Zodat ik zeg maar m'n favo muziek kan afluisteren zonder m'n oordopjes in te doen. Ik heb totaal geen verstand van zulks gedoe, met name of er aardig geluid uit zulke boxjes kan komen zonder versterker en dergelijke. Het hoeven maar kleine boxjes te zijn uiteraard.

Is zoiets als dit bijvoorbeeld een optie ?
http://www.kijkshop.nl/on...03232&variant%5Fid=103232

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Een versterker lijkt me wel handig, anders komt er nauwelijks geluid uit die dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat dacht je van USB-powered speakertjes? De stroom kun je dan vanaf de USB-OTG halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 12:13:
Wat dacht je van USB-powered speakertjes? De stroom kun je dan vanaf de USB-OTG halen.
Ik wil juist geen pc nodig hebben om muziek te kunnen luisteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:19:
[...]

Hij bedoelt de USB Host poort op je Gmini 402.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:19:
[...]

Ik ken iemand met dit ding : ShoqBox met 512 MB* geheugen (Philips), kost wel wat, maar dan heb je ook wat ! Er komt echt hard en helder (ook lekkere bass) geluid uit! (En hij is best klein en komt met een mooi beschermtasje).

Hij werkt ook opzich zelf, aangezien er al 512 mb intern geheugen inzit (met geintegreerde audiospeler), maar aan de achterkant kan je een klepje openmaken en zo je Archos er direct met een jack-jack kabeltje op aansluiten! (en hem dus als versterker/speaker gebruiken voor je Archos) Batterij duur van het ding was ook goed, van wat ik me er van kan herinneren. Maar wat ik al zei : hij kost wel wat; rond de 150 euro :X Maar de meeste speakers van dit formaat klinken niet zo goed als dit dingetje; dus als je echt zoiets zoekt; dit is het helemaal O-) (Het blijft natuurlijk wel Philips ;) )

Afbeeldingslocatie: http://www.consumer.philips.com/catalog/PS/PSS120_00_webImage198.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door BaT op 06-01-2006 15:09 ]

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Hij heeft al een Gmini 402, dus ik snap niet waarom je em nou aanraad om een andere mp3speler te kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

RoD schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 15:10:
Hij heeft al een Gmini 402, dus ik snap niet waarom je em nou aanraad om een andere mp3speler te kopen :P
Dat snap ik ! Maar ik heb dit ding gehoord in het echt en er komt echt verbluffend geluid uit ! Hij zocht draagbare speaker-TJES, wat dit ding ook nog eens ondersteund, dmv een mooie line-in functie. Daar komt bij : Je kan dit ding niet vergelijken met een mp3-speler : te groot, geen line-out (voor head-phones dus) en maar 512 mb (niet uitbreidbaar). Wat je dan vervolgens overhoud : precies wat Lord McRinkel zoekt... alleen veels te duur :9 (naar mijn mening dan), dus dat moet ie zelf afwegen. Ik wilde alleen maar er mee zeggen dat dit een draagbaar/goed geluid/maar wel duur versterktje is, want voor de rest ken ik ook niet van dit soort versterkertjes (niet van deze kwaliteit iig). :)

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik denk dat er voor die prijs wel wat beters te krijgen is. 150 euro is nogal wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

True true, het is nogal wat ... maar ik heb het dan ook alleen gepost omdat ik de geluids kwaliteit echt heel goed vond. Geloof me, de meeste andere kleinere speakers kosten idd stukken minder .... maar klinken dan ook stukken minder.

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramm
Ik had vanmiddag last van een vreemde bug: nadat ik de film die ik aan het kijken was een paar minuten op pauze had laten staan, zag ik het volgende op het scherm:
Afbeeldingslocatie: http://i31.photobucket.com/albums/c364/Bramgeenen/DSC00232_klein.jpg
menu:
Afbeeldingslocatie: http://i31.photobucket.com/albums/c364/Bramgeenen/DSC00233_klein.jpg
het scherm zag er ook uit als een monitor op 50Hz. (flikkerend dus)

even uit een aanzetten en 't was weer weg. :?
firmware: nieuwste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Ach, ff een foutje misschien. Als het niet vaker voorkomt moet je je er niet te druk om maken.

p.s Wat heb jij een hoop krassen op je gmini zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Mjah, de Gmini doet wel vaker raar met video afspelen. Als ik op stop/cancel druk terwijl hij een nieuwe videoclip opent (nadat de vorige is geëindigd) Ziet de GUI er compleet verneukt uit, allemaal rare kleuren enzo. Als ik daarna weer naar het hoofdmenu terug ga is het weer goed. Rare bug, maar niet echt erg, gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over bugs gesproken: die 400 kan echt nog wel een update gebruiken hoor. Als je bijvoorbeeld een playlist maakt en gaat afspelen, vervolgens naar het hoofdmenu gaat en op 'Resume' drukt, dan gaat ie opeens denken dat je in de folder zit van het laatste nummer dat je afspeelde van die playlist, ipv dat ie weer verdergaat met die playlist...is dat ook met de 402?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2006 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Dat heb ik niet met mijn Gmini. Als ik op resume druk gaat ie gewoon verder met de playlist. Hij is dan alleen alle nummers "vergeten" die hij al heeft afgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaT schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 15:33:
True true, het is nogal wat ... maar ik heb het dan ook alleen gepost omdat ik de geluids kwaliteit echt heel goed vond. Geloof me, de meeste andere kleinere speakers kosten idd stukken minder .... maar klinken dan ook stukken minder.
Dank voor de reacties, hij is wel wat duur, maar m'n pa werkt bij Philips, dus is wel met korting te krijgen :P

Ik moet er nog even over nadenken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Alstu :7 Het feit dat je pa bij Philips werkt kan er eventueel voor zorgen dat er een paar tientjes afgaan; dat zou wel heel relaxed zijn dan.

[ Voor 50% gewijzigd door BaT op 09-01-2006 18:41 ]

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-04 15:04

Iwes

Blaat

Heb mijn gmini400 ook maar teruggebracht... Audiokanaal zit heel los. Plug van de dopjes valt er zomaar uit, en 1 kanaal valt in een bepaalde stand uit (met de draad van de MP3 af, als ik 'm andersom in m'n jaszak doe doettie 't wel. Dacht eerst dat het aan de dopjes lag, maar laatst de splitter erop gezet, en in diezelfde stand had mijn broertje helemaal geen geluid en ik nog steeds maar 1 kanaal.. Toen maar besloten om 'm terug te brengen...
Bij de mediamarkt werd als omschrijving opgeschreven dat als er aan de dopjes gedraaid wordt dat dan het geluid uit valt. Gaan ze dat dan ook echt onderzoeken of sturen ze het dan gelijk terug dat ze geen garantie op de dopjes geven? (want hoe ze 't opgeschreven had leek het gewoon op draadbreuk)

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ze gaan het wel onderzoeken. Mochten ze het verkeerd doen dan geef je em gewoon weer terug, met een duidelijkere beschrijving. Ben je em wel langer kwijt, maar Archos is vaak redelijk snel met de afhandeling van garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smastie
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10-2024
voor iedereen die het nog niet wist.. op gmini400.com staat nu ook doom voor op de gmini400 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smastie schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 13:42:
voor iedereen die het nog niet wist.. op gmini400.com staat nu ook doom voor op de gmini400 :)
ik kijk waarschijnlijk met mn neus, kan je misschien een linkje posten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramm
Hier klikken
Ik heb 'm net geprobeerd, hij is echt heftig >:)

[ Voor 32% gewijzigd door Bramm op 12-01-2006 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Wauw!! Wat tof! :D :D Die gast is echt geweldig _O_ Doom op mn Gmini, wie had dat gedacht? :*)

Wie weet wat er nog meer uitkomt :)

Hmm, hij sluit hier af na het eerste level, hebben hier meer mensen last van? Hopelijk wordt het snel gefixed. Gligli kennende zal dat wel gebeuren.

[ Voor 42% gewijzigd door RoD op 12-01-2006 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 500 is nu al ongeveer 2 maandjes uit.. iemand een ideetje waar ik een review oid kan vinden?
Die van AdvancedMP3players is een verkapte advertentie.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik heb zelf ook nog geen reviews gevonden van de Gmini 500. Volgens mij is het apparaat niet erg in trek (wat ik niet raar vind).
Is het niet wat om de Gmini 500 een eigen topic te geven? Ik vind em hier niet echt bijpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 18:48:
Is het niet wat om de Gmini 500 een eigen topic te geven? Ik vind em hier niet echt bijpassen.
Inderdaad, dit ding o.a. veel te lomp en verschilt technisch veel te veel om het een opvolger van de 4xx te noemen.
Ik heb zelf ook nog geen reviews gevonden van de Gmini 500. Volgens mij is het apparaat niet erg in trek (wat ik niet raar vind).
Hoezo? Het is bijna net een AV500, alleen dan zonder de TV-in/out smuk .. prima toch? Bespaart een hoop geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 18:51:

Hoezo? Het is bijna net een AV500, alleen dan zonder de TV-in/out smuk .. prima toch? Bespaart een hoop geld!
De Gmini's waren altijd de audiospelers met videofunctie. En de AV serie was meer de videospeler met audiofunctie. De Gmini 500 is anders dan hoe het zou "moeten zijn". Dat ding is dikker dan de AV500, en heeft minder functies. Dit vind ik erg jammer. Opzich had de Gmini 500 best leuk kunnen zijn, als het in de trend voortgezet werd als de huidige Gmini serie. Maar nu krijg je een lompe speler met minder functies dan zn dunnere broer.
Ik zou het ding nooit kopen, ook al is ie minder duur. Ik heb liever een Gmini 402 dan een Gmini 500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 18:57:
[...]

De Gmini's waren altijd de audiospelers met videofunctie. En de AV serie was meer de videospeler met audiofunctie. De Gmini 500 is anders dan hoe het zou "moeten zijn". Dat ding is dikker dan de AV500, en heeft minder functies. Dit vind ik erg jammer. Opzich had de Gmini 500 best leuk kunnen zijn, als het in de trend voortgezet werd als de huidige Gmini serie. Maar nu krijg je een lompe speler met minder functies dan zn dunnere broer.
Ik zou het ding nooit kopen, ook al is ie minder duur. Ik heb liever een Gmini 402 dan een Gmini 500.
Ja het is jammer dat ie dikker is (waarom eigenlijk?? zal toch wel verklaring voor zijn..)
Maar de 4xx heeft de videofunctie als een gimmick, net zoals de Iaudio X5.. het zit er alleen bij om even snel wat fotootjes en een klein vidje van inet te bekijken, das met de 500 natuurlijk totaal anders.
Kan de 500 eigenlijk geen spellen aan? Zat dit bij de 4xx al bij de eerste release erin of is het later als "geintje" met firmware toegevoegd en toen "per ongeluk" populair geworden??
Misschien dat ze de spelfunctie niet serieus meer nemen, of ze zijn bang dat de 500 dan teveel de concurrentie met de PSP aan moet gaan..

Kan iemand misschien een lijstje maken met de verschillen tussen de 4 en 5 serie? Ik niet, ik ben te lui.. :*) nahja mss later

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2006 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 19:06:
[...]

Ja het is jammer dat ie dikker is (waarom eigenlijk?? zal toch wel verklaring voor zijn..)
Maar de 4xx heeft de videofunctie als een gimmick, net zoals de Iaudio X5.. het zit er alleen bij om even snel wat fotootjes en een klein vidje van inet te bekijken, das met de 500 natuurlijk totaal anders.
Kan de 500 eigenlijk geen spellen aan? Zat dit bij de 4xx al bij de eerste release erin of is het later als "geintje" met firmware toegevoegd en toen "per ongeluk" populair geworden??
Misschien dat ze de spelfunctie niet serieus meer nemen, of ze zijn bang dat de 500 dan teveel de concurrentie met de PSP aan moet gaan..
Nouja, de videofunctie is wel echt goed bij de Gmini. Het schermpje is alleen voor sommigen te klein. Het is inderdaad bij de 500 totaal anders. Maar voor de videozaken is de AV serie er. Daarom zie ik het nut niet in van een dikkere speler met minder functies. Ik had liever een verbeterde Gmini 402 oid gezien.
Kan iemand misschien een lijstje maken met de verschillen tussen de 4 en 5 serie? Ik niet, ik ben te lui.. :*) nahja mss later
Leg de specs eens naast elkaar. Je kunt ze hier vinden.

Ik zal over een paar posts deel 4 eens aan gaan maken :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door RoD op 12-01-2006 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maareh, 319 piekjes is erg weinig geld.. 40 GB, groot scherm

Afbeeldingslocatie: http://www.pricewatch.info/item/22529/png/?n=5

Archos.com is hier offline?
Werkt alweer..
_
Eh, is dit wat..?

Gmini 400

*Capacity: 20 GB* Hard Drive.

*Store up to 80 hours1 of videos, 200,000 photos1 or 10,000 songs1.

*Video playback: MPEG-46 SP with B-Frames with stereo sound. Near DVD quality up to 720x480 @ 30 f/s (NTSC), 720x576 @ 25 f/s (PAL), AVI file format. WMV9 (including protected files) up to 352x288 @ 30 f/s, and 800 KBit/s2.

*Photo viewer: JPEG (except progressives) or BMP.

*Download photos from computer through USB 2.0 port.

*Transfer photos from digital camera3 through USB Host port.

*Music recording: From an analog source in stereo sound for WAV (PCM & ADPCM) format.

*Music playback: Stereo MP3 decoding @ 30-320 kb/s CBR & VBR, WMA (including protected WMA files), WAV (PCM & ADPCM).

*Game engine: Mophun™ game engine4.

*Display: 2.2" TFT LCD 220x176 pixels, 262 000 colors.

*Interfaces: USB 2.0 high-speed device, compatible USB 1.1, PC & Mac.

*USB Host port compatible Mass Storage Device.

*AV connections: Stereo analog Line In (via adapter included). Earphones. Audio and Video line Out (TV output).
*Built-in microphone.

*Battery life: Up to 10 hours5 for music.

*Up to 4 hours5 for video on built-in LCD.

*Scalability: Download firmware updates from www.archos.com

*Power source: Internal: rechargeable Lithium-Ion Battery.

*External: AC charger/adapter.

*Dimensions: Approx. 10,6 x 6 x 1,7 mm - 4.1 x 2.3 x 0.7"
Weight: Approx. 160 g - 6.64 oz

*Minimum system requirements: • Minimum computer configuration:
PC with Windows® ME, or 2000, and USB 2.0 port. Macintosh® G3 with MAC OS v10.2.4 or higher, Macintosh® G3 and USB 2.0 port.
• Minimum configuration for Playsforsure™ content:
PC with Windows® XP SP1 or higher operating system, Windows Media® Player 10 or higher, and USB 2.0 port.

*Package includes: Gmini 402, AV cable and adapter, earphones, USB cable, USB Host adaptor, AC power charger, Quick Start Guide (full user guide in Gmini 402 Hard Drive), protective pouch.
Gmini 500

*Capacity: 40 GB* Hard drive

*Store up to 160 hours of video1, 20,000 songs1 or 400,000 photos1

*Display: 4" LCD 480x272 pixels, 262 000 colours and TV output.

*Video playback: MPEG-42 SP with B-Frames with stereo sound. Near DVD quality up to 720x480 @ 30 f/s (NTSC), 720x576 @ 25 f/s (PAL), AVI file format. WMV9 (including protected files) up to 352x288 @ 30 f/s, and 800 KBit/s.

*Music recording: From an analog source (with optional adapter) in stereo sound in WAV (PCM & ADPCM) format or with voice recorder.

*Music playback: Stereo MP3 decoding @ 30-320 kb/s CBR & VBR, WMA (including protected WMA files), WAV (PCM & ADPCM).

*Photo viewer: JPEG (except progressives) or BMP.

*Download photos from computer through USB 2.0 port.

*Transfer photos from digital camera4 through USB Host port.

*AV connections: Earphones / Audio & Video line out.

*Speaker: Built-in speaker.

*Built-in microphone.

*Interfaces: USB 2.0 high-speed device, compatible USB 1.1, PC & Mac.

*USB Host port compatible Mass Storage Device.

*Battery life: Up to 15 hours5 for music.
Up to 5 hours5 for video on built-in LCD.

*Removable battery (additional battery optional).

*Scalability: Download firmware updates from www.archos.com

*Minimum system requirements: • Minimum computer configuration:
PC with Windows® ME, or 2000, and USB 2.0 port. Macintosh®; G3 with MAC OS v10.2.4 or higher, Macintosh® G3 and USB 2.0 port.
• Minimum configuration for Playsforsure™ content:
PC with Windows® XP SP1 or higher operating system, Windows Media® Player 10 or higher, and USB 2.0 port.

*Power source: Internal: rechargeable Lithium-Ion Battery.

*External: AC charger/adapter.

*Dimensions: 7.6 x 12.4 x 2.4 cm - 3" x 4.9 x 1."
Weight: 320 g - 11.2 oz

*Package includes: Gmini 500, audio/video cables, USB 2.0 cable, USB host adapter, AC adapter & charger, stereo headphones, protective pouch, user guide.

Niet echt een succes.. okee wie gaat er ff vergelijken ? :> :P

[ Voor 117% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2006 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Mjah, toch een mooie vergelijking. Ik blijf bij wat ik gezegd heb. De specs en de prijs is leuk, maar de afmetingen vind ik verschrikkelijk.. een beetje Gmini onwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, zolang het in je broekzak past..

Denk trouwens dat ze de vele types in hun AV-segment beu zijn en maar zijn overgestapt op Gmini.. slechte keuze want we vergelijken nu dus appels en peren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Mjah, de AV500 past ook nog wel in je broekzak. Ik heb gewoon liever die dan zon "kreupel" ding. :) Magoed, ik denk dat we de Gmin 500 beter een eigen topic kunnen geven. Iemand zin om em te starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 16:38:
Wauw!! Wat tof! :D :D Die gast is echt geweldig _O_ Doom op mn Gmini, wie had dat gedacht? :*)

Wie weet wat er nog meer uitkomt :)

Hmm, hij sluit hier af na het eerste level, hebben hier meer mensen last van? Hopelijk wordt het snel gefixed. Gligli kennende zal dat wel gebeuren.
Inderdaad best extreem! Jammer dat er geen geluid is, maar..bij mij doet het spel het wel gewoon hoor (gaat dus gewoon naar de volgende level). Echt verslavend :) ALleen zou ik wel willen dat je op 1 of andere manier zou kunnen strafen, je kan een fireball van zo'n aap maar moeilijk ontwijken zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ja inderdaad, daar had ik ook al moeite mee. Is dat in de originele Doom ook zo? Zo lang geleden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:34

Piggen

Lekker bakkie

Nieuwe firmware voor de 402's, 1.3.11.

402
402cc

Ook voor de Gmini500, nu we toch bezig zijn en daar geen topic voor is. Klik

[ Voor 27% gewijzigd door Piggen op 13-01-2006 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Leuk.

De 400's zijn ze dus waarschijnlijk mee gestopt. Jammer, want er hadden nog veel leuke dingen bij ingestopt kunnen worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoghi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-03-2018
wat zijn de verbeteringen?
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.