Toon posts:

[Ervaringen] Sony Vaio S-series

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 4.620 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Timmor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03-2021
Download dan ff de nieuwe K Lite full codec pack v6.0 en stel bij ffd video configuratie -> codec -> bij mpg2/4 weet ik wat ff de juiste codec in. Zou dan moeten werken zonder problemen

Verwijderd

@ philflow: Dat heb ik inmiddels gedaan, goede tip. Het lijkt minder erg maar ik kan dat niet volledig beoordelen. Ik weet wel dat het nog niet weg is. :( Heel vervelend. Verder heb ik een vario care (check) uitgevoerd en complete windows update.

De haperingen (beeld staat stil voor 2/3 seconden en spoelt dan snel door) zitten nog steeds in de films.

Iemand nog suggesties?

edit: @Timmor: had jouw reactie over het hoofd gezien, ga ik nu gelijk uitvoeren! tnx.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2010 17:41 ]

Verwijderd

Media player clasic gedownload (samen met k lite codec) versie: 1.3.1976.0
en de K Lite full codec pack v6.0.4. dus. Nu is het beeld helemaal verslechterd. Ik had het niet goed uitleggen maar ik zo grote vierkante blokken wat het beeld onherkenbaar maakt. Dit is dus een stap achteruit.

Kan het zijn omdat ik een 64-bits systeem heb? en een 32-bits codec heb geïnstalleerd?
http://www.codecguide.com/ - hier hebben ze ook een 64-bits versie maar hele andere versie.

Er staat ook wat bij over: Win7DSFilterTweaker 3.2, heeft iemand hier ervaring mee?

Edit: bij het instaleren van de K lite full codec pack krijg ik de volgende 2 meldingen:

The following codec was detected as broken:

ID: vidc.VP60 /EN/ vidc.VP61
Filename: c:\windows\system32\vp6vfw.dll
Description: <none>

Reason: File not found

Remove this item from the windows registry?
Yes (heb ik gedaan)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2010 18:10 ]

Pagina: 1 2 Laatste