Iemand die het volgende probleem herkent dan wel zo uit z'n hoofd weet op te lossen?
Als ik BlueTooth op mijn MDA activeer (dus aangeef dat hij moet zoeken, andere apparaten hem kunnen vinden), dan blijft BlueTooth gemiddeld een paar minuten aanstaan. Daarna schakelt de MDA de BlueTooth uit.
Maakt niet uit wat ik doe, pair ik geen ander BlueTooth apparaat met het ding of juist wel (geprobeerd met diverse BT handel, een BT USB stick in m'n desktop, een BT headset, een BT Adapt GPS muis) de BT van de MDA gaat gewoon uit (BT symbool met rode streep er doorheen) na een aantal minuten.
Pair ik met een apparaat, dan krijg ik volgens de regels een code die ik intyp (vaak 4 x 0) en zie ik ook de naam van het andere BT apparaat. Bijv. bij de headset kan ik één gesprek voeren met het ding, probeer ik het weer, dan ligt BT eruit. Bij de Adapt GPS muis, ziet de MDA het ding, code intoetsen, naam en finish. Vervolgens start ik TomTom op en dan is 't ding alweer eruit.
Wat doe ik hieraan?
p.s.: ja BT Tools staat al op m'n MDA dus die tip hoeft al niet meer

, Rom updaten voor morgen (ga ik weekendje weg) lukt ook niet meer. Hopelijk zijn er andere zaken die te proberen zijn
[
Voor 12% gewijzigd door
Verwijderd op 04-08-2005 21:01
]