Ik heb een probleem met mijn bluetooth, zoals veel andere mensen
Ik probeer activesync via bluetooth te laten lopen en dat is me ook gelukt! Misschien werkt het ook bij andere mensen. Ik heb het volgende gedaan.
Installeer bluetooth tool. Dit programma kun je
hier vinden. Gek genoeg zit er standaard geen bluetooth manager bij de Orange M500. Hetzelfe zal gelden voor de T-Mobile en de MDA (?)
Als je het programma hebt geinstalleerd zoek je met je M500 je pc op. Vervolgens komt na het invoeren van de code een scherm omhoog van de bluetooth manger,. Hier kies je voor de optie "Active Sync". Vervolgens start je active sync op en kies je voor "Tools" / "Connect via bluetooth"
Ik heb het op deze manier werkend gekregen!
Nou komt toch mijn probleem

Ik heb een nieuwe M500 gekregen van de orange shop, omdat ik een dode pixel in me scherm had. Allemaal erg netjes afgehandeld! Ik moest dus alles weer opnieuw installen. Ik doe weer hetzelfde als me eerste M500. Installeer de Qtek 1.11.00 update en zet er bluetooth tools op. Ik zoek weer me PC op en geef een code op. Dit alles werkt prima, maar bluetooth tools komt niet meer omhoog.... Ik heb hetzelfde gedaan met me bluetooth GPS ontvanger en daar komt hij wel netjes omhoog en kan ik hem op een COM poort instellen.
Ook maakt hij geen COM poorten aan op me PC. Ik krijg dus geen incoming en outgoing poort.... Ik heb van alles geprobeerd, maar ik krijg die COM poorten niet terug. Ook zelf aanmaken werkt gewoon niet. Nadat ik bluetooth tools verwijderd had ging ik het nog een keer proberen en toen kreeg ik die COM poorten wel op me PC geinstalleerd! Alleen dan werkt active sync dus niet meer, omdat je niet via een bluetooth manager aan kunt geven wat hij ermee moet gaan doen
Hebben jullie een oplossing? Het zit hem volgens mij in de bluetooth manager, maar die werkt dus wel goed met me GPS ontvanger. Misschien met een andere bluetooth tool?
Op me PC lijkt me niets fout te staan, omdat het op deze manier wel heeft gewerkt met me vorige M500....