Nice work Lighteye!
Jammer dat er zo weinig ranked servers zijn..
Jammer dat er zo weinig ranked servers zijn..
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Ok thanks.Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 15:52:
[...]
Geen zin om dat actueel te updaten
http://lighteye.whyz.nl/G...ers/index.php?pagina=home kun je ook bezoeken om te copy/pasten
Verwijderd
lezen is ook een vak....Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 09:43:
[...]
[...]
beide zet je textures eens op medium, waarschijnlijk zuigt hij teveel ram.
[ Voor 33% gewijzigd door Mr. Detonator op 26-06-2005 16:06 ]
Terr is on killing spreeVerwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 13:09:
Zeker als je zoveel screenshots posts: Maak er echte thumnails van. Dit is gewoon lui en niet nodig.
Hoewel ik mezelf blijf herhalen heb ik het idee, toch nog maar een keerTubby schreef op zondag 26 juni 2005 @ 14:51:
Voor de mensen die het voor mekaar hebben gekregen om een image te maken van de BF2 dvd zou willen vragen om het even uit te leggen. Ik krijg het nog steeds niet voor mekaar om bij een DVD een datatype te selecteren (safedisk). En als ik het forum van alcohol lees blijkt dat ook niet mogelijk te zijn.
http://forum.alcohol-soft...owtopic=13624&hl=datatype
graag even wat meer info dus...
Ja, ff in het registry zoeken naar Battlefield en je komt bij de language key uitVerwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 14:57:
Ik had bij de installatie als taal Nederlands gekozen, maar ik dacht dat is vast alleen voor het menu, maar ingame blijkt het nu ook NL te zijn, is er een mogelijkheid om dit engels te krijgen?
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde probleem, terwijl dit bij de demo niet voorkomt. Ik wacht dus nog met kopen voordat dit probleem is opgelost.Pu_Dy schreef op zondag 26 juni 2005 @ 16:09:
Oke erg lame, na 2 minuten spelen op een deticated server en ik word er meteen naar mn desktop gesmeten
Bij de demo had ik er geen last van.. toch maar even goed dat ik even keek of het spel wel goed werkte (niet dus) voordat ik hem zou kopen.
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2005 16:15 ]
Verwijderd
dat is een bug die er binnekort uit wordt gehaald. Is al meerdere malen langs gekomen.Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 16:15:
[...]
Ik heb precies hetzelfde probleem, terwijl dit bij de demo niet voorkomt. Ik wacht dus nog met kopen voordat dit probleem is opgelost.
Verwijderd
we hebben het hier wel over bf 2 heVerwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 14:59:
Als het echt heel realistisch is hebben de tanks reactive armor dus dan kan je het beste 2 of meer keer op precies dezelfde plek knallen.
reactive armor werkt als volgt |\||||| | is een staal laag en \ is een laag plastic explosief
er zit dus 1 laag armor en dan een explosief dat een raket die zich naar binnen probeert te boren als het ware weer naar buiten schiet dus als je een 2e keer op de zelfde plek schiet is dat effect weg omdat de eerste laag plus het explosief al weg zijn
en anders kan je het beste op- de achterkant of de naad tussen turret en chassis mikken
weet je hoelang ik daarover heb gedaanVerwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 13:09:
Zeker als je zoveel screenshots posts: Maak er echte thumnails van. Dit is gewoon lui en niet nodig.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2005 16:24 ]
denk je dat ze een paar miljoen cd's gaan terugroepenVerwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 16:15:
[...]
Ik heb precies hetzelfde probleem, terwijl dit bij de demo niet voorkomt. Ik wacht dus nog met kopen voordat dit probleem is opgelost.
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
LET WEL: Op grafisch vlak mag alles flex lopen (zelf testen onder Solo mode, dus eigen singleplayer-game)Bor de Wollef schreef op zondag 26 juni 2005 @ 12:04:
[...]
Voor mij is vlekkeloos ongeveer meer dan 50 fps, geen schokken. En dan natuurlijk op normale settings (dus niet alles op low) zoals medium.
Heeft wellicht met de drive te maken. Ik kan namelijk op het moment dat ik de DVD van BF2 in mijn Plextor drive hebt op die 'make image wizard' ook geen datatype meer selecteren. Dat pulldown ding linksonder is dan ineens verdwenen. Haal ik de DVD eruit dan kan het wel weer.FnF schreef op zondag 26 juni 2005 @ 16:06:
Hoewel ik mezelf blijf herhalen heb ik het idee, toch nog maar een keer
Start Alcohol 120% op.
Selecteer de aller langzaamste reading speed die maar mogelijk is voor de beste settings.
Kies het SafeDisk 2/3 profile.
En lezen maar. Vervolgens mounten met Alcohol 120% of DaemonTools werkt perfect.
Ping van 100 is nou ook niet wat je zegt laag. Maar serverlist is wel iets waar aan gewerkt kan worden. Verder hoop ik over een jaar of zo ook servers te zien die 64 players aankunnen. Ben ze nog niet tegen gekomen. Terwijl iedereen ping onder de 100 was toch niet te spelen qua lag. Das jammer.MrDummy schreef op zondag 26 juni 2005 @ 16:30:
Want als sniper op ping van 100 zou ik verwachten dat op grote afstand kan schieten.
Even googlen en je moet een mini-image kunnen vinden van 2.5mb (een link naar *knip zal ik hier niet mogen plaatsen). Heb deze hier ook gemount met deamon tools i.c.m. de legale versie en werkt perfect. Scheelt weer de nodige ruimte op de harde schijf t.o.v. een image van 2 gig.Tubby schreef op zondag 26 juni 2005 @ 14:51:
Voor de mensen die het voor mekaar hebben gekregen om een image te maken van de BF2 dvd zou willen vragen om het even uit te leggen. Ik krijg het nog steeds niet voor mekaar om bij een DVD een datatype te selecteren (safedisk). En als ik het forum van alcohol lees blijkt dat ook niet mogelijk te zijn.
http://forum.alcohol-soft...owtopic=13624&hl=datatype
graag even wat meer info dus...
[ Voor 3% gewijzigd door Crash op 26-06-2005 18:23 ]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2005 17:01 ]
Smiling as the shit comes down...
Tx to: @internetofshit
Probeer in je register de onderstaande sleutel eens aan te passen....Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 14:57:
Ik had bij de installatie als taal Nederlands gekozen, maar ik dacht dat is vast alleen voor het menu, maar ingame blijkt het nu ook NL te zijn, is er een mogelijkheid om dit engels te krijgen?
Nee, die hebben niet alle poorten openstaan in de firewallbertenernie schreef op zondag 26 juni 2005 @ 16:59:
Je moet gewoon sorteren op ping en degenen met een ping van 0 mijden, dan is het namelijk heeeeeel traag als servers een ping van 0 hebben (meer dan 1000 gok ik zo); daarom laadt die lijst zo langzaam, omdat de servers lang doen om jou te bereiken via de verbinding
[ Voor 65% gewijzigd door Crash op 26-06-2005 18:24 ]
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
[ Voor 16% gewijzigd door Crash op 26-06-2005 18:24 ]
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Ranked servers zitten bijna altijd helemaal vol, je bent altijd te laat als je gaat refreshen om een vrije slot te vinden.Gekkenhuis schreef op zondag 26 juni 2005 @ 16:26:
wat is dat met die ranked servers? na een half uur refreshen nog steeds geen server kunnen joinen.
gaat hier nog iets aan gebeuren dat er hier servers komen of moeten we het hiermee doen?
Hm ik had eerst alleen de language-key veranderd, toen kreeg ik niet de goede knoppen in het spel, dingen als multieplayer en al die andere knoppen bovenaan in het menu zijn nu veranderd in "mainbutton1" enz.digital8 schreef op zondag 26 juni 2005 @ 17:01:
[...]
Probeer in je register de onderstaande sleutel eens aan te passen....
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA GAMES\Battlefield 2\
Language zou dan English moetten zijn
Locale zou dan en_US moetten zijn
Klik mee voor GoT!........
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Jonge, lig niet te ijlen. Als je een beetje ervaring hebt met EA games weet je dat de cd kwaliteit van EA zwaar te wensen overlaat en dat als je de cd's dan langer als een jaar in gebruik hebt ze kleine scheurtjes gaan vertonen aan de binnenkant van de cd. Vandaar dat ik de dvd liever in het doosje laat zitten.Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 14:55:
gewoon de reloaded release downloaden ofzow, een image op de regulieren manier krijgen is nagenoeg onmogelijk met safedisk
en als het lukt kan je er alsnog niet mee op internet spellen
Maar het is gewoon de bedoeling dat je em koopt
en ea vind dat je geen backups voor eigen gebruik mag hebben
tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN
Sorry hoor, maar dit is gewoon crap. Zelfs de makers van Alcohol zeggen dat je geen disk types kan selecteren bij DVD....FnF schreef op zondag 26 juni 2005 @ 16:06:
[...]
Hoewel ik mezelf blijf herhalen heb ik het idee, toch nog maar een keer
Start Alcohol 120% op.
Selecteer de aller langzaamste reading speed die maar mogelijk is voor de beste settings.
Kies het SafeDisk 2/3 profile.
En lezen maar. Vervolgens mounten met Alcohol 120% of DaemonTools werkt perfect.
tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN
Ik maak een image met een Lite-On DVD speler. Ik zou voor het maken van images in eerste instantie zeker geen branders aanradenOzBoz schreef op zondag 26 juni 2005 @ 16:42:
[...]
Heeft wellicht met de drive te maken. Ik kan namelijk op het moment dat ik de DVD van BF2 in mijn Plextor drive hebt op die 'make image wizard' ook geen datatype meer selecteren. Dat pulldown ding linksonder is dan ineens verdwenen. Haal ik de DVD eruit dan kan het wel weer.
Wat ik trouwens vanochtend had met BF2, mijn naam was rood bij mijn teammates. Ik vond het al opvallend veel TK's en paar keer niet punishen maar op gegeven moment had ik het gehad. En toen ook maar votekick voor een gozer. Bleek dus dat ie mijn naam rood zagdas fijn 1 tegen 31
maar wel weer leuk over lopen ouwehoeren. Na opnieuw starten van de map was ik weer blauw.
Het laatste half uur @ random servers proberen te joinen: geen succes. Gisteren ook niet na 3 kwartier, dus ik gok dat jij gewoon enorm veel geluk hebtDaMorpheus schreef op zondag 26 juni 2005 @ 17:11:
[...]
Ranked servers zitten bijna altijd helemaal vol, je bent altijd te laat als je gaat refreshen om een vrije slot te vinden.
GOUDEN TIP: probeer willekeurig een volle server te joinen, liefst 32+ slots. Binnen 5 pogingen heb je vaak een vrij slot te pakken en kan je op de ranked server gaan spelen!![]()
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Verwijderd
join de club hier zelfde kwa hardware ongeveer tijdens vliegen met helikopter/straaljager fps drop naar 12 en dan half min tijdens vliegen ltr wordt het weer gewoon normaal dus jah spel heeft een bugDenniZ schreef op zondag 26 juni 2005 @ 09:10:
Ik begrijp er niks van, zelfs op 1024x768 alles op medium en geen AA heb ik regelmatig fps drops naar onder de 30
x800 pro P4 3.0 Ghz 1 gig RAM
idd je hebt gelijk ik kan ook geen profiel en dergelijke selecteren met die dvd zie maar:FnF schreef op zondag 26 juni 2005 @ 17:40:
[...]
Ik maak een image met een Lite-On DVD speler. Ik zou voor het maken van images in eerste instantie zeker geen branders aanraden
Ik heb dit nu al 3x gemeld, je hoeft geen profiel te selecteren, zorg dat ie fouten overslaat en lees zo sloom mogelijk, maak de image mds/mdf formaat, en je mount hem in Daemon tools met alle Emulaties gewoon aan, dan werkt ie hier gewoon!!jorisw86 schreef op zondag 26 juni 2005 @ 18:04:
[...]
idd je hebt gelijk ik kan ook geen profiel en dergelijke selecteren met die dvd zie maar:
http://home.wanadoo.nl/n.werensteijn/alcohol.JPG
en dat alles bij 640x480Pu_Dy schreef op zondag 26 juni 2005 @ 15:36:
wow net even battlefield2 geinstaleerd, en het werkt als een gek! Bijna alles op high op A.A na, en textures staan op medium.!
Dat alles met een 2.4 ghz 2 x 512 mb en een 9800pro!
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Verwijderd
Je kan het op iemand gooien, je kan het er naast gooien. Je kan de pack in je handen houden en bij de persoon gaan staan en daarbij maak je jezelf ook gezonder.Gunner schreef op zondag 26 juni 2005 @ 18:15:
Als je een medic bent, moet je dan je health pack boven op iemand gooien, of ernaast?
Ook als die persoon dood is?Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 18:16:
[...]
Je kan het op iemand gooien, je kan het er naast gooien. Je kan de pack in je handen houden en bij de persoon gaan staan en daarbij maak je jezelf ook gezonder.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Nope
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
Verwijderd
Nee, dan moet je hem reanimeren. Staat dingen over in de handleiding. Maar met de defribillator (hopelijk typ ik het goed) helemaal onderaan in je 'wapen-lijstje' . Kun je mensen reviven , dus levend maken. Je moet dan eerst gaan liggen en op de mensen gaan richten en klikken met je schiet knop. Dan maak je hem weer levend, maar pas op. Dat er geen vijanden in de buurt zijn. En als mensen dood zijn, zie je aan het zwarte balkje met niets erin. Dan moet je erg snel naartoe gaan, en als je een hartje of dergelijks ervoor ziet moet je heel snel zijn, want hij word dan heel snel ergens anders gespawned.
Heb nog weinig medic gespeeld, maar krijg je er ook 2 punten voor (Dus net zo als je iemand killt?)IJnte schreef op zondag 26 juni 2005 @ 18:20:
[...]
Nopedan moet je die Shockpack gebruiken;) moet je bij em gaan zitten en dan shocken
Misschien effe deze week ER kijken oid
Verwijderd
1 punt, voor het mensen levend maken en mensen meer health geven.FnF schreef op zondag 26 juni 2005 @ 18:23:
[...]
Heb nog weinig medic gespeeld, maar krijg je er ook 2 punten voor (Dus net zo als je iemand killt?)
Oke, toch maar eens medic proberen dusVerwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 18:25:
[...]
1 punt, voor het mensen levend maken en mensen meer health geven.
Grappig want ik heb hetzelfde systeem zo'n beetje en high is daarop echt uit den boze hoor.Pu_Dy schreef op zondag 26 juni 2005 @ 15:36:
wow net even battlefield2 geinstaleerd, en het werkt als een gek! Bijna alles op high op A.A na, en textures staan op medium.!
Dat alles met een 2.4 ghz 2 x 512 mb en een 9800pro!
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Ikke ook 9800pro. textures op high geen goed idee.Bor de Wollef schreef op zondag 26 juni 2005 @ 18:56:
[...]
Grappig want ik heb hetzelfde systeem zo'n beetje en high is daarop echt uit den boze hoor.
Verwijderd
Yep, nu al 3 keer gehad. Kick zonder kickvote en zonder tk. Vaag hoor.Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 19:03:
Iemand deze al gehad. Ik ben halverwege het laden, krijg ik een bericht "you are kicked from the server as a result of teamkilling or a succesfull kickvote". Ik was nog nooit op die server geweest en was pas halverwege het laden. Moet niet veel gekker worden.
Verwijderd
Ik ga lekker iets anders spelen totdat de patch uit is!Money, it's a gas
Verwijderd
Ik niet, ik ben gemiddeld zo'n half uur bezig om een server te vinden. En dan heel vaak crash ik net na het laden, vrij frustrerend. Ik game nu gewoon in de morgen of middag dan gaat het wel.Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 19:11:
Het is gewoon geen doen om op een rankedserver te komen via de ingame serverbrowser, iemand een methode die wel een beetje werkt?
Of gewoon lekker spelen en bij de messages voorbij zien komen "playerX has been kicked and banned bladiebla"Bor de Wollef schreef op zondag 26 juni 2005 @ 19:09:
[...]
Yep, nu al 3 keer gehad. Kick zonder kickvote en zonder tk. Vaag hoor.
[ Voor 21% gewijzigd door Stewie! op 26-06-2005 19:21 ]
Het verschilt per persoon, die crashes. De ene heeft ze wel en de ander niet... Dus tja tis een kwestie van geluk/pech?Cyber Spy schreef op zondag 26 juni 2005 @ 19:25:
Grappig om te lezen hoeveel problemen iedereen heeft met dit spel... heb gisteren bf2 gekocht en vandaag ongeveer 8 uur achter elkaar gespeeld. Geen vastloper of crash naar bureuablad te bekennen. Heb ik nu gewoon geluk of moeten die crashes nog komen?
Dit zijn mijn pc specs:
CPU = AMD64 3800
Moederbord = MSI k8N Neo4
Geheugen = 1024 MB PC3200 dual channel
Videokaart = Radeon x800xl
Harde schijf = 2 x 74 gig Raptor in raid 0
Heb hier zelf ook (weinig) problemen met BF2. Maar eerst had ik ook nogal wat problemen. Maar (zoals bijna niemand hier in dit topic doet zoals ik lees) heb ik ook eens naar de oorzaken bij mezelf gekeken.BioHazard schreef op zondag 26 juni 2005 @ 19:27:
[...]
Het verschilt per persoon, die crashes. De ene heeft ze wel en de ander niet... Dus tja tis een kwestie van geluk/pech?
Geen idee, heeft bijna iedereen, maar maakt weinig uit, zolang de fps links maar niet te laag komt naar jou mening is het wel goed. Misschien dat je heel in het begin maar 1 fps hebt oid, maar dat je dat nog niet ziet. Hebben wel meer games zo...
[ Voor 29% gewijzigd door Phyxion op 26-06-2005 19:38 ]
Ik heb dit ook, weet iemand hoe dit zit ??Hertog_Martin schreef op zondag 26 juni 2005 @ 03:38:
[...]
Bij mij is het eerste getal constant boven de 50, en het tweede getal constant rond de 10-15
Dus dat het tweede getal het gemiddelde is klopt hier niet
't heeft in 1 van de eerdere Batttlefield2 topics gestaan. Ik vroeg t me nl. ook af maar ben vergeten wat t was
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Verwijderd
natuurlijk ! hehe eindelijk iemand die het zegt.
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door jagermeister op 26-06-2005 20:34 ]
Verwijderd
MAAR, er komt wel een patch die dat probleem oplost.Bor de Wollef schreef op zondag 26 juni 2005 @ 20:21:
Net weer een paar potjes gedaan op een franse server. Na ongeveer een minuutje werd ik al uitgescholden om niets door leden van de GaF clan. Enorm racistische opmerkingen. Erg zielig dat soort gedrag. Jammer dat je ze niet op een of andere manier ergens kunt aangeven.
Hoe kun je trouwens de naam of het ip adres zien van de server waarop je speelt zonder terug te moeten naar de game browser?
@redje: nee, je nick kun je niet veranderen.
FnF heeft dus al meer medic gespeeld dan jij...Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 18:25:
[...]
1 punt, voor het mensen levend maken en mensen meer health geven.
Right for all the wrong reasons.
Verwijderd
Cyber Spy schreef op zondag 26 juni 2005 @ 19:25:
Grappig om te lezen hoeveel problemen iedereen heeft met dit spel... heb gisteren bf2 gekocht en vandaag ongeveer 8 uur achter elkaar gespeeld. Geen vastloper of crash naar bureaublad te bekennen. Heb ik nu gewoon geluk of moeten die crashes nog komen?
Dit zijn mijn pc specs:
CPU = AMD64 3800
Moederbord = MSI k8N Neo4
Geheugen = 1024 MB PC3200 dual channel
Videokaart = Radeon x800xl
Harde schijf = 2 x 74 gig Raptor in raid 0
[ Voor 14% gewijzigd door mad_max234 op 26-06-2005 21:15 ]
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
WTF? Ik ga maar eens die videokaart bestellenjagermeister schreef op zondag 26 juni 2005 @ 20:09:
Ik kon het niet laten om nog wat screens te maken. Ditmaal met Battlerecorder
*knip*
Oops... misschien zijn het er wel iets teveel
[ Voor 34% gewijzigd door Twhomp op 26-06-2005 21:15 ]
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
dus je hebt álles op high staan ?!PcManiaxx schreef op zondag 26 juni 2005 @ 18:18:
Vind het maar raar dat veel mensen het niet normaal kunnen spelen met een supersysteem.
Check voor de gein mijn systeem in sig: je zou niet verwachten dat je met dit systeempje alles op z'n max kan draaien @ 4AA en 1280x1024.
Verwijderd
Goh, bekend idee is dat. Normaal hou ik erg van mijn pcMr. Detonator schreef op zondag 26 juni 2005 @ 21:21:
dat had ik net ook alweer....sta ik bovenaan met een vrij aardige score, knalt ie ineens weer naar 't bureaublad.....
vreemd, maar de laatste dagen heb ik af en toe de neiging om m'n pc van 't balkon af te gooien..normaal heb ik dat nooit !
[afbeelding]
Q indrukken......en dan met de muis selecterenMrDummy schreef op zondag 26 juni 2005 @ 21:37:
Ik moet verder nog even leren hoe ik commando's kan uitdelen
[ Voor 3% gewijzigd door Mr. Detonator op 26-06-2005 21:38 ]
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2005 21:44 ]
[ Voor 1% gewijzigd door Basti504 op 26-06-2005 21:45 . Reden: typo ]
...
Verwijderd
Ah, Ik had niet in de gaten dat het een GameSpy account was, ik dacht een EA account.jagermeister schreef op zondag 26 juni 2005 @ 20:33:
Je kunt je nick wel veranderen... het is alleen erg omslachtig geregeld. Je moet naar "manage accounts" en dan gooi je je bestaande weg. Daarna "create account". Vul je gewenste nickname in en gebruik wel het juiste mailadres waarop je bij gamespy bent geregistreerd... et voila... nieuwe nickname.
Overigens zou ik bovenstaande niet snel uitvoeren als je al flink wat puntjes bij elkaar geknald hebt. Het is maar dat je het weet
Ik heb het zo te zien ook alleen op ranked servers. Jammer genoeg is dat de enige plek waar ik speel. Bovendien lijkt het altijd voor te komen als ik boven aan kom te staan. Wellicht een vreemd toeval maar het valt me tot nu toe op.jagermeister schreef op zondag 26 juni 2005 @ 21:36:
Heb het net ook weer gehad. Ik heb het dus alléén op ranked servers. Ik denk dat ik daar maar ff niet meer kom. Bovendien zijn ze altijd vol...
Hahahaha... u suxor omg wtf!!!DaMorpheus schreef op zondag 26 juni 2005 @ 21:53:
Nieuwe mode: mutiny starten en dan van team wisselen.
Vanavond heeft al 5x iemand zo een mutiny tegen me gestart waarna hij gewoon direct naar het andere team ging onder begleiding van "hahahahaha u suxor omg omg wtf !!1111"
Punkbuster heb ik nog geen kicks van gekregen. Ik blijf nu maar ff van die ranked servers weg. Teamplay is ook daar vaak ver te zoeken.... dus dat zal ik iig niet missen.Bor de Wollef schreef op zondag 26 juni 2005 @ 21:55:
[...]
Ik heb het zo te zien ook alleen op ranked servers. Jammer genoeg is dat de enige plek waar ik speel. Bovendien lijkt het altijd voor te komen als ik boven aan kom te staan. Wellicht een vreemd toeval maar het valt me tot nu toe op.
Ik heb ook al een keer een punkbuster kick gekregen trouwens. Hopelijk komt er deze week nog een fix.
[ Voor 59% gewijzigd door jagermeister op 26-06-2005 22:01 ]
Het lijkt erop dat ie sneller vastloopt als je server lijst laat refreshen.Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 21:43:
- waarom loopt deze server zo bagger?!
- d8 ik ga vrolijk verder zoeken in server lijst....menu loopt vast...
Dit hele verhaal is 2 keer gebeurd vanavond, op 1 of andere manier heb ik voor vandaag genoeg gebattled...
Helemaal mee eens. Het was leuker als er iemand op de plaats om artillerie moest roepen. Nu kun je het overal gewoon neersmijten.jagermeister schreef op zondag 26 juni 2005 @ 21:40:
Artillerie vind ik toch ook nog steeds een van de meeste storende dingen mbt de gameplay. Opzich is het een leuke toevoeging, maar het is té dominant aanwezig. IMHO hadden ze de tijd tussen de verschillende strikes verdubbeld. Voor een commander is het ook te makkelijk om zo ff een reeks kills op naam te krijgen.
[ Voor 12% gewijzigd door Bor op 26-06-2005 22:01 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq