[PC] Battlefield 2 - deel VIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.590 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 14:15

DesertShooter

Afgekickt

Nice work Lighteye!

Jammer dat er zo weinig ranked servers zijn.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 15:52:
[...]

Geen zin om dat actueel te updaten :X

http://lighteye.whyz.nl/G...ers/index.php?pagina=home kun je ook bezoeken om te copy/pasten
Ok thanks.

Is er trouwens geen manier om spectator te zijn tijdens een ronde? Heb het wel geprobeerd maar het lukte niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke class heeft eigenlijk een verrekijker, en hoe gebruik je die???
Ik ben het nog niet tegengekomen.

En ik word die demo zat :( stomme winkel die hem niet op voorraad heeft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 09:43:
[...]

[...]

beide zet je textures eens op medium, waarschijnlijk zuigt hij teveel ram.
lezen is ook een vak....

heb er inmiddels nog 1024 bijgeprikt....zonder resultaat trouwens....

als de fps nou rond de 40-50 blijft hangen, is 't geen probleem, maar met die fps-drops van 15-20 valt niet te spelen (op welke instellingen dan ook)

[ Voor 33% gewijzigd door Mr. Detonator op 26-06-2005 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 13:09:
Zeker als je zoveel screenshots posts: Maak er echte thumnails van. Dit is gewoon lui en niet nodig.
Terr is on killing spree :Y)
Tubby schreef op zondag 26 juni 2005 @ 14:51:
Voor de mensen die het voor mekaar hebben gekregen om een image te maken van de BF2 dvd zou willen vragen om het even uit te leggen. Ik krijg het nog steeds niet voor mekaar om bij een DVD een datatype te selecteren (safedisk). En als ik het forum van alcohol lees blijkt dat ook niet mogelijk te zijn.

http://forum.alcohol-soft...owtopic=13624&hl=datatype

graag even wat meer info dus...
Hoewel ik mezelf blijf herhalen heb ik het idee, toch nog maar een keer :Y)
Start Alcohol 120% op.
Selecteer de aller langzaamste reading speed die maar mogelijk is voor de beste settings.
Kies het SafeDisk 2/3 profile.
En lezen maar. Vervolgens mounten met Alcohol 120% of DaemonTools werkt perfect.
Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 14:57:
Ik had bij de installatie als taal Nederlands gekozen, maar ik dacht dat is vast alleen voor het menu, maar ingame blijkt het nu ook NL te zijn, is er een mogelijkheid om dit engels te krijgen?
Ja, ff in het registry zoeken naar Battlefield en je komt bij de language key uit :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:56

Polycom

Poes van goud

Oke erg lame, na 2 minuten spelen op een deticated server en ik word er meteen naar mn desktop gesmeten :?

Bij de demo had ik er geen last van.. toch maar even goed dat ik even keek of het spel wel goed werkte (niet dus) voordat ik hem zou kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk eens ff lkkr kunnen spelen zonder lag en gewoon een keer tijd hebben :-)
Nu ik dus een keer zonder gezeik lkkr heb kunnen spelen moet ik zeggen: wat een geil spel is dit zeg! Khad tot nu alleen maar in van die stad mappen gespeeld, en nu voor het eerst een veld met meer groen water bruggetjes....zucht het leek wel een schilderij...heerlijk knalluuhh! Prachtig om zo vanuit je tank een tegenstandertje ff de volle lading te geven >:) En rennen dat ze doen... Was gewoon ff vergeten dat ik een kater heb, goed teken van een game :-)

Kheb geen klachten meer over dit spel (mits lag vrije server) alleen nu meot ik nog van die blokkerige schaduw af, weet iemand ofdat ati 5.6 dat oplost? kheb nu 5.5 nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pu_Dy schreef op zondag 26 juni 2005 @ 16:09:
Oke erg lame, na 2 minuten spelen op een deticated server en ik word er meteen naar mn desktop gesmeten :?

Bij de demo had ik er geen last van.. toch maar even goed dat ik even keek of het spel wel goed werkte (niet dus) voordat ik hem zou kopen.
Ik heb precies hetzelfde probleem, terwijl dit bij de demo niet voorkomt. Ik wacht dus nog met kopen voordat dit probleem is opgelost.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2005 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 16:15:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem, terwijl dit bij de demo niet voorkomt. Ik wacht dus nog met kopen voordat dit probleem is opgelost.
dat is een bug die er binnekort uit wordt gehaald. Is al meerdere malen langs gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 14:59:
Als het echt heel realistisch is hebben de tanks reactive armor dus dan kan je het beste 2 of meer keer op precies dezelfde plek knallen.
reactive armor werkt als volgt |\||||| | is een staal laag en \ is een laag plastic explosief
er zit dus 1 laag armor en dan een explosief dat een raket die zich naar binnen probeert te boren als het ware weer naar buiten schiet dus als je een 2e keer op de zelfde plek schiet is dat effect weg omdat de eerste laag plus het explosief al weg zijn

en anders kan je het beste op- de achterkant of de naad tussen turret en chassis mikken
we hebben het hier wel over bf 2 he :p

De achterkant zal je maar twee kogels kosten voorkant en volgens mij ook zijkant vier.
Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 13:09:
Zeker als je zoveel screenshots posts: Maak er echte thumnails van. Dit is gewoon lui en niet nodig.
weet je hoelang ik daarover heb gedaan :/ En ze worden toch automatisch kleiner gemaakt :/ Haal dan tenminste alleen de img weg en maak er links van....

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2005 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fout

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2005 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:09
Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 16:15:
[...]

denk je dat ze een paar miljoen cd's gaan terugroepen :? ze komen volgende week met een patch ;)

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-09 18:27
kut heb een gforce 4 mx (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

wat is dat met die ranked servers? na een half uur refreshen nog steeds geen server kunnen joinen.
gaat hier nog iets aan gebeuren dat er hier servers komen of moeten we het hiermee doen?

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Ik heb een gast zeker 5 keer gerevived, er stond een APC om de hoek die hem steeds dood schoot, maar hij miste mij telkens als ik die gast weer tot leven defebrileerde. Leverde wel veel teampoints op! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Bor de Wollef schreef op zondag 26 juni 2005 @ 12:04:
[...]

Voor mij is vlekkeloos ongeveer meer dan 50 fps, geen schokken. En dan natuurlijk op normale settings (dus niet alles op low) zoals medium.
LET WEL: Op grafisch vlak mag alles flex lopen (zelf testen onder Solo mode, dus eigen singleplayer-game)
Als solo goed is, en onder multiplayer toch alles beetje schokt. Dan moet je niet gelijk beschuldigende vinger naar graphics wijzen. Die is wel goed.

Ik merk dat er op dit moment veel geklaagd is over lag. Ik heb indruk dat protocol waarmee men online gespeeld wordt niet optimaal is. Misschien teveel verkeer of niet goede dataverwerking op servers.

Want als sniper op ping van 100 zou ik verwachten dat op grote afstand kan schieten.
Maar dat blijkt niet waar te zijn. Ik kan door vizier goed zien hoe bibberend en schokkend de tanks en spelers over de grond bewegen. Dit is niet normaal man.
Van dichtbij is misschien nog beetje te doen, maar toch nog schudt alles een beetje alsof er een draadje los zit. Dat op server met ping van 16 :( Asociale protocol dus.

Ook de grote bug zit in slechte server lijst van multiplayer gedeelte.
De eerste keer laadt ie wel in, en na eerste filter of zoeken naar naam gaat het nog.

Maar als je na spelen andere wilt nemen, en dus Verversen knop doet, blokkeert alles zowat. Achtergrond clip loopt niet. Hier moeten ze echt wat aan doen.

BF2 heeft dus 2 grote problemen: slechte internet protocol en buggy server lijst venster.

Voor de rest, als lag opgelost zou worden (en voor sommigen grafische probs) is het dan heerlijk om te spelen. BF2 is erg leuk, door hogere realisme graad is sensatie heel groot. :)
Veel beter dan BF-V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Ik heb t al een x eerder gevraagd maar toen geen antwoord gekregen:

Zijn de maps in t volledige spel zwaarder als de relatief kleine demo map ?
Ik heb namelijk niet zo'n super systeem (zie sig) en ik overweeg serieus om t spel te kopen.

Ik draai t goed op 1024*768 en nou vroeg ik me af of ik deze resolutie ook nog de grotere maps zou kunnen spelen (Wat dat betreft geeft de demo niet echt een goed beeld omdat die map relatief klein is vergeleken met de maps uit het hele spel). En ik wil eigenlijk niet op lagere instellingen gaan spelen, dan vind ik 55 euro weer een beetje veel.

Dus kan iemand mij hier iets meer over inlichten ? (Mensen die zowel demo als het hele spel gespeelt hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

FnF schreef op zondag 26 juni 2005 @ 16:06:
Start Alcohol 120% op.
Selecteer de aller langzaamste reading speed die maar mogelijk is voor de beste settings.
En lezen maar. Vervolgens mounten met Alcohol 120% of DaemonTools werkt perfect.
Heeft wellicht met de drive te maken. Ik kan namelijk op het moment dat ik de DVD van BF2 in mijn Plextor drive hebt op die 'make image wizard' ook geen datatype meer selecteren. Dat pulldown ding linksonder is dan ineens verdwenen. Haal ik de DVD eruit dan kan het wel weer.

Wat ik trouwens vanochtend had met BF2, mijn naam was rood bij mijn teammates. Ik vond het al opvallend veel TK's en paar keer niet punishen maar op gegeven moment had ik het gehad. En toen ook maar votekick voor een gozer. Bleek dus dat ie mijn naam rood zag :( das fijn 1 tegen 31 :) maar wel weer leuk over lopen ouwehoeren. Na opnieuw starten van de map was ik weer blauw.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

MrDummy schreef op zondag 26 juni 2005 @ 16:30:
Want als sniper op ping van 100 zou ik verwachten dat op grote afstand kan schieten.
Ping van 100 is nou ook niet wat je zegt laag. Maar serverlist is wel iets waar aan gewerkt kan worden. Verder hoop ik over een jaar of zo ook servers te zien die 64 players aankunnen. Ben ze nog niet tegen gekomen. Terwijl iedereen ping onder de 100 was toch niet te spelen qua lag. Das jammer.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clem
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Tubby schreef op zondag 26 juni 2005 @ 14:51:
Voor de mensen die het voor mekaar hebben gekregen om een image te maken van de BF2 dvd zou willen vragen om het even uit te leggen. Ik krijg het nog steeds niet voor mekaar om bij een DVD een datatype te selecteren (safedisk). En als ik het forum van alcohol lees blijkt dat ook niet mogelijk te zijn.

http://forum.alcohol-soft...owtopic=13624&hl=datatype

graag even wat meer info dus...
Even googlen en je moet een mini-image kunnen vinden van 2.5mb (een link naar *knip zal ik hier niet mogen plaatsen). Heb deze hier ook gemount met deamon tools i.c.m. de legale versie en werkt perfect. Scheelt weer de nodige ruimte op de harde schijf t.o.v. een image van 2 gig.

Trouwens als ik google op 'battlefield 2 image dvd' staat er een zeer informatieve link bovenaan, was dat nou zo moeilijk ??? |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Crash op 26-06-2005 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe ik van die "blokkerige bewegende" schaduw af kan komen, of wordt dat w88 op nieuwe ati driver. kheb een x800xtpe met driver 5.5 . Weet iemand hoe dit op te lossen is? Tis niet erg storend die schaduwen maar toch is het een rommelig detail tijdens het online feesten.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2005 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

pfffff, word er nu wel een beetje moedeloos van.......... probeer al dagen lang op een ranked server to komen.
Je komt er gewoon niet tussen, vooral niet als die ingame browser ook al zo traaaaaaag reageert :(
of BF2 crasht gewoon in het browser scherm.

Wat ik ook heb is dat als je een potje afmaakt als je Commander bent dat bij mij BF2 gewoon geterminated word zeg maar en naar desktop knald.

BF2 is een goed spel maar al die bugs maken het toch wel tot een on-af product.... beetje gerusht heb ik het idee.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Je moet gewoon sorteren op ping en degenen met een ping van 0 mijden, dan is het namelijk heeeeeel traag als servers een ping van 0 hebben (meer dan 1000 gok ik zo); daarom laadt die lijst zo langzaam, omdat de servers lang doen om jou te bereiken via de verbinding |:(

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 11:35
Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 14:57:
Ik had bij de installatie als taal Nederlands gekozen, maar ik dacht dat is vast alleen voor het menu, maar ingame blijkt het nu ook NL te zijn, is er een mogelijkheid om dit engels te krijgen?
Probeer in je register de onderstaande sleutel eens aan te passen....

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA GAMES\Battlefield 2\
Language zou dan English moetten zijn
Locale zou dan en_US moetten zijn

O en voor de geintereseerden hier staat je CD-Key...

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA GAMES\Battlefield 2\ergc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja wat mij trouwens ook op viel, is dat er maar 1 gamemode is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:58

Stewie!

Keen must die!

:D 8)7
bertenernie schreef op zondag 26 juni 2005 @ 16:59:
Je moet gewoon sorteren op ping en degenen met een ping van 0 mijden, dan is het namelijk heeeeeel traag als servers een ping van 0 hebben (meer dan 1000 gok ik zo); daarom laadt die lijst zo langzaam, omdat de servers lang doen om jou te bereiken via de verbinding |:(
Nee, die hebben niet alle poorten openstaan in de firewall

[ Voor 65% gewijzigd door Crash op 26-06-2005 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:53

MaDLiVe

.-Observer-.

Toch jammer dat de netcode zo brak is van deze game. Ze mochten weleens een voorbeeld nemen aan sierra die ten tijde van Tribes2 al 64 vs. 64 servers draaiende had een geweldige ingame interface. Bovendien was het meestal perfect te spelen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 19:39

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

http://img173.echo.cx/img173/8486/screen0090ig.jpg

Doe een volgende keer eens netjes resizen :*

[alienmode]Look Agent Scully, arent that Croppcircles, lets call our HQ at Area51[/alienmode] :X B) :*)

[ Voor 16% gewijzigd door Crash op 26-06-2005 18:24 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Gekkenhuis schreef op zondag 26 juni 2005 @ 16:26:
wat is dat met die ranked servers? na een half uur refreshen nog steeds geen server kunnen joinen.
gaat hier nog iets aan gebeuren dat er hier servers komen of moeten we het hiermee doen?
Ranked servers zitten bijna altijd helemaal vol, je bent altijd te laat als je gaat refreshen om een vrije slot te vinden.
GOUDEN TIP: probeer willekeurig een volle server te joinen, liefst 32+ slots. Binnen 5 pogingen heb je vaak een vrij slot te pakken en kan je op de ranked server gaan spelen! :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-09 10:05

Ikke!

aka Netfinity

digital8 schreef op zondag 26 juni 2005 @ 17:01:
[...]

Probeer in je register de onderstaande sleutel eens aan te passen....

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA GAMES\Battlefield 2\
Language zou dan English moetten zijn
Locale zou dan en_US moetten zijn
Hm ik had eerst alleen de language-key veranderd, toen kreeg ik niet de goede knoppen in het spel, dingen als multieplayer en al die andere knoppen bovenaan in het menu zijn nu veranderd in "mainbutton1" enz.
Toen zag ik jouw post, de locale-key ook veranderd, maar dit hielp nog niet. Dus denk dat er nog wat anders veranderd moet worden. Heb nog niks kunnen vinden in de bf2 map.

Klik mee voor GoT!........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

@ Lighteye... ik heb even zitten spelen met battlerecorder. Ik kan eventueel een berg screens rarren en uploaden ofzo. Kun je zelf de mooiste uitzoeken voor in de startpost. Zelf heb ik bijna geen plek om ze te hosten. Rar-file is zo'n 35 MB... dus het zijn flink wat screens.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:19

Tubby

or not to be

Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 14:55:
gewoon de reloaded release downloaden ofzow, een image op de regulieren manier krijgen is nagenoeg onmogelijk met safedisk
en als het lukt kan je er alsnog niet mee op internet spellen

Maar het is gewoon de bedoeling dat je em koopt
en ea vind dat je geen backups voor eigen gebruik mag hebben
Jonge, lig niet te ijlen. Als je een beetje ervaring hebt met EA games weet je dat de cd kwaliteit van EA zwaar te wensen overlaat en dat als je de cd's dan langer als een jaar in gebruik hebt ze kleine scheurtjes gaan vertonen aan de binnenkant van de cd. Vandaar dat ik de dvd liever in het doosje laat zitten.

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Laatst online: 19:19

Tubby

or not to be

FnF schreef op zondag 26 juni 2005 @ 16:06:
[...]
Start Alcohol 120% op.
Sorry hoor, maar dit is gewoon crap. Zelfs de makers van Alcohol zeggen dat je geen disk types kan selecteren bij DVD....

Bovendien kan ik geen reading speed selecteren bij DVD

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

OzBoz schreef op zondag 26 juni 2005 @ 16:42:
[...]

Heeft wellicht met de drive te maken. Ik kan namelijk op het moment dat ik de DVD van BF2 in mijn Plextor drive hebt op die 'make image wizard' ook geen datatype meer selecteren. Dat pulldown ding linksonder is dan ineens verdwenen. Haal ik de DVD eruit dan kan het wel weer.

Wat ik trouwens vanochtend had met BF2, mijn naam was rood bij mijn teammates. Ik vond het al opvallend veel TK's en paar keer niet punishen maar op gegeven moment had ik het gehad. En toen ook maar votekick voor een gozer. Bleek dus dat ie mijn naam rood zag :( das fijn 1 tegen 31 :) maar wel weer leuk over lopen ouwehoeren. Na opnieuw starten van de map was ik weer blauw.
Ik maak een image met een Lite-On DVD speler. Ik zou voor het maken van images in eerste instantie zeker geen branders aanraden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
DaMorpheus schreef op zondag 26 juni 2005 @ 17:11:
[...]

Ranked servers zitten bijna altijd helemaal vol, je bent altijd te laat als je gaat refreshen om een vrije slot te vinden.
GOUDEN TIP: probeer willekeurig een volle server te joinen, liefst 32+ slots. Binnen 5 pogingen heb je vaak een vrij slot te pakken en kan je op de ranked server gaan spelen! :) :)
Het laatste half uur @ random servers proberen te joinen: geen succes. Gisteren ook niet na 3 kwartier, dus ik gok dat jij gewoon enorm veel geluk hebt :/

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er ook een optie zoals in de gewone BF om je eigen naam een andere kleur te geven? De vorige code was ~ab player number

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
DenniZ schreef op zondag 26 juni 2005 @ 09:10:
Ik begrijp er niks van, zelfs op 1024x768 alles op medium en geen AA heb ik regelmatig fps drops naar onder de 30 :(

x800 pro P4 3.0 Ghz 1 gig RAM ;(
join de club hier zelfde kwa hardware ongeveer tijdens vliegen met helikopter/straaljager fps drop naar 12 en dan half min tijdens vliegen ltr wordt het weer gewoon normaal dus jah spel heeft een bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
FnF schreef op zondag 26 juni 2005 @ 17:40:
[...]

Ik maak een image met een Lite-On DVD speler. Ik zou voor het maken van images in eerste instantie zeker geen branders aanraden :Y)
idd je hebt gelijk ik kan ook geen profiel en dergelijke selecteren met die dvd zie maar:

http://home.wanadoo.nl/n.werensteijn/alcohol.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

jorisw86 schreef op zondag 26 juni 2005 @ 18:04:
[...]

idd je hebt gelijk ik kan ook geen profiel en dergelijke selecteren met die dvd zie maar:

http://home.wanadoo.nl/n.werensteijn/alcohol.JPG
Ik heb dit nu al 3x gemeld, je hoeft geen profiel te selecteren, zorg dat ie fouten overslaat en lees zo sloom mogelijk, maak de image mds/mdf formaat, en je mount hem in Daemon tools met alle Emulaties gewoon aan, dan werkt ie hier gewoon!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:09

Crusader

Arc Nature

Pu_Dy schreef op zondag 26 juni 2005 @ 15:36:
wow net even battlefield2 geinstaleerd, en het werkt als een gek! Bijna alles op high op A.A na, en textures staan op medium.!

Dat alles met een 2.4 ghz 2 x 512 mb en een 9800pro! _/-\o_
en dat alles bij 640x480 >:)

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Als je een medic bent, moet je dan je health pack boven op iemand gooien, of ernaast? Ik krijg nooit het idee dat het helpt

[ Voor 19% gewijzigd door Gunner op 26-06-2005 18:17 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op zondag 26 juni 2005 @ 18:15:
Als je een medic bent, moet je dan je health pack boven op iemand gooien, of ernaast?
Je kan het op iemand gooien, je kan het er naast gooien. Je kan de pack in je handen houden en bij de persoon gaan staan en daarbij maak je jezelf ook gezonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 18:16:
[...]

Je kan het op iemand gooien, je kan het er naast gooien. Je kan de pack in je handen houden en bij de persoon gaan staan en daarbij maak je jezelf ook gezonder.
Ook als die persoon dood is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Vind het maar raar dat veel mensen het niet normaal kunnen spelen met een supersysteem.
Check voor de gein mijn systeem in sig: je zou niet verwachten dat je met dit systeempje alles op z'n max kan draaien @ 4AA en 1280x1024.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:09
Gunner schreef op zondag 26 juni 2005 @ 18:17:
[...]

Nope 8)7 dan moet je die Shockpack gebruiken;) moet je bij em gaan zitten en dan shocken ;) Misschien effe deze week ER kijken oid ;)

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Heb net even getest met ander Alcohol 120% versie, en zoals iemand al zei, het werkt inderdaad ook gewoon met Skip Read Errors oid. Gewoon mounten en je bent klaar. Wel even langzaamste reading speed natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op zondag 26 juni 2005 @ 18:17:
[...]

Nee, dan moet je hem reanimeren. Staat dingen over in de handleiding. Maar met de defribillator (hopelijk typ ik het goed) helemaal onderaan in je 'wapen-lijstje' . Kun je mensen reviven , dus levend maken. Je moet dan eerst gaan liggen en op de mensen gaan richten en klikken met je schiet knop. Dan maak je hem weer levend, maar pas op. Dat er geen vijanden in de buurt zijn. En als mensen dood zijn, zie je aan het zwarte balkje met niets erin. Dan moet je erg snel naartoe gaan, en als je een hartje of dergelijks ervoor ziet moet je heel snel zijn, want hij word dan heel snel ergens anders gespawned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

IJnte schreef op zondag 26 juni 2005 @ 18:20:
[...]

Nope 8)7 dan moet je die Shockpack gebruiken;) moet je bij em gaan zitten en dan shocken ;) Misschien effe deze week ER kijken oid ;)
Heb nog weinig medic gespeeld, maar krijg je er ook 2 punten voor (Dus net zo als je iemand killt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op zondag 26 juni 2005 @ 18:23:
[...]

Heb nog weinig medic gespeeld, maar krijg je er ook 2 punten voor (Dus net zo als je iemand killt?)
1 punt, voor het mensen levend maken en mensen meer health geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 18:25:
[...]

Oke, toch maar eens medic proberen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Pu_Dy schreef op zondag 26 juni 2005 @ 15:36:
wow net even battlefield2 geinstaleerd, en het werkt als een gek! Bijna alles op high op A.A na, en textures staan op medium.!

Dat alles met een 2.4 ghz 2 x 512 mb en een 9800pro! _/-\o_
Grappig want ik heb hetzelfde systeem zo'n beetje en high is daarop echt uit den boze hoor.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zondag 26 juni 2005 @ 18:56:
[...]

Grappig want ik heb hetzelfde systeem zo'n beetje en high is daarop echt uit den boze hoor.
Ikke ook 9800pro. textures op high geen goed idee. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand deze al gehad. Ik ben halverwege het laden, krijg ik een bericht "you are kicked from the server as a result of teamkilling or a succesfull kickvote". Ik was nog nooit op die server geweest en was pas halverwege het laden. Moet niet veel gekker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 19:03:
Iemand deze al gehad. Ik ben halverwege het laden, krijg ik een bericht "you are kicked from the server as a result of teamkilling or a succesfull kickvote". Ik was nog nooit op die server geweest en was pas halverwege het laden. Moet niet veel gekker worden.
Yep, nu al 3 keer gehad. Kick zonder kickvote en zonder tk. Vaag hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gewoon geen doen om op een rankedserver te komen via de ingame serverbrowser, iemand een methode die wel een beetje werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Fuck it, ik wil het niet eens meer proberen.. gaar ***@*!* spel. Breng je een spel uit wat nog vol errors zit.
Money, it's a gas
Ik ga lekker iets anders spelen totdat de patch uit is!

Zo dat is eruit. Heeft eigenlijk iemand een idee wanneer dat zou kan gaan gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 19:11:
Het is gewoon geen doen om op een rankedserver te komen via de ingame serverbrowser, iemand een methode die wel een beetje werkt?
Ik niet, ik ben gemiddeld zo'n half uur bezig om een server te vinden. En dan heel vaak crash ik net na het laden, vrij frustrerend. Ik game nu gewoon in de morgen of middag dan gaat het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Bor de Wollef schreef op zondag 26 juni 2005 @ 19:09:
[...]

Yep, nu al 3 keer gehad. Kick zonder kickvote en zonder tk. Vaag hoor.
Of gewoon lekker spelen en bij de messages voorbij zien komen "playerX has been kicked and banned bladiebla"
En die speler staat dus gewoon nog naast je, heeft ook geen teamkill gemaakt en kan gewoon door blijven spelen.
Dan zie je dus héél veel "wtfbbq"'s door het scherm vliegen 8)7

Overigens is de Linux serverbug gepatched :)

Oh en er zijn weer een paar servers bij (gepatched en wel):

84.244.130.120 : 16567 32 slots public
84.244.130.127 : 16567 24 slots public
84.244.130.225 : 16567 24 slots public
84.244.131.140 : 16567 20 slots public

[ Voor 21% gewijzigd door Stewie! op 26-06-2005 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyber Spy
  • Laatst online: 03-05-2022
Grappig om te lezen hoeveel problemen iedereen heeft met dit spel... heb gisteren bf2 gekocht en vandaag ongeveer 8 uur achter elkaar gespeeld. Geen vastloper of crash naar bureaublad te bekennen. Heb ik nu gewoon geluk of moeten die crashes nog komen? :)

Dit zijn mijn pc specs:

CPU = AMD64 3800
Moederbord = MSI k8N Neo4
Geheugen = 1024 MB PC3200 dual channel
Videokaart = Radeon x800xl
Harde schijf = 2 x 74 gig Raptor in raid 0

BF2 stats - [RP2M]Snipes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

Cyber Spy schreef op zondag 26 juni 2005 @ 19:25:
Grappig om te lezen hoeveel problemen iedereen heeft met dit spel... heb gisteren bf2 gekocht en vandaag ongeveer 8 uur achter elkaar gespeeld. Geen vastloper of crash naar bureuablad te bekennen. Heb ik nu gewoon geluk of moeten die crashes nog komen? :)

Dit zijn mijn pc specs:

CPU = AMD64 3800
Het verschilt per persoon, die crashes. De ene heeft ze wel en de ander niet... Dus tja tis een kwestie van geluk/pech? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

BioHazard schreef op zondag 26 juni 2005 @ 19:27:
[...]

Het verschilt per persoon, die crashes. De ene heeft ze wel en de ander niet... Dus tja tis een kwestie van geluk/pech? :>
Heb hier zelf ook (weinig) problemen met BF2. Maar eerst had ik ook nogal wat problemen. Maar (zoals bijna niemand hier in dit topic doet zoals ik lees) heb ik ook eens naar de oorzaken bij mezelf gekeken.
Na hier en daar wat dingen te veranderen loopt het echt perfect _/-\o_
Damian021 schreef op zondag 26 juni 2005 @ 19:37:
[...]

Ik heb dit ook, weet iemand hoe dit zit ??
Geen idee, heeft bijna iedereen, maar maakt weinig uit, zolang de fps links maar niet te laag komt naar jou mening is het wel goed. Misschien dat je heel in het begin maar 1 fps hebt oid, maar dat je dat nog niet ziet. Hebben wel meer games zo...

[ Voor 29% gewijzigd door Phyxion op 26-06-2005 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian021
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 10:50
Hertog_Martin schreef op zondag 26 juni 2005 @ 03:38:
[...]

Bij mij is het eerste getal constant boven de 50, en het tweede getal constant rond de 10-15

Dus dat het tweede getal het gemiddelde is klopt hier niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Damian021 schreef op zondag 26 juni 2005 @ 19:37:
[...]

't heeft in 1 van de eerdere Batttlefield2 topics gestaan. Ik vroeg t me nl. ook af maar ben vergeten wat t was :o

Maar als je t niet erg vindt, ga ik t niet opzoeken. B)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DW-ike schreef op zondag 26 juni 2005 @ 12:20:
[...]
Highbandwidthers veroorzaken lag.
natuurlijk ! hehe eindelijk iemand die het zegt.
met een hoge ping loop je enkel wat meer achter op de server dan de rest.
Mensen met hoge ping kicken omdat ze de rest "naar beneden halen" is ook echt onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsdegrave
  • Laatst online: 03-01-2024
Ik heb een:

AMD3500+
1024MB RAM
XFX 6600GT

Speel op alles med. plus 2xAA

Gaat redelijk, in iedergeval geen rare crashes E.D.

Hoop dat als morgen mijn 6800ultra binnekomt ik alles op high kan spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Kan je met de full itt. de demo ook je nick veranderen online??
Dat is namelijk een beetje bagger aangezien ik tijdens het aanmaken van een account maar wat heb verzonnen omdat alles al bezet was :D
Ook zou het niet echt flexibel zijn met clans enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik kon het niet laten om nog wat screens te maken. Ditmaal met Battlerecorder :)

Afbeeldingslocatie: http://www.bxl.speedlinq.nl/Battlefield2/screen278_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bxl.speedlinq.nl/Battlefield2/screen279_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bxl.speedlinq.nl/Battlefield2/screen281_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bxl.speedlinq.nl/Battlefield2/screen284_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bxl.speedlinq.nl/Battlefield2/screen285_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bxl.speedlinq.nl/Battlefield2/screen286_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bxl.speedlinq.nl/Battlefield2/screen289_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bxl.speedlinq.nl/Battlefield2/screen290_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bxl.speedlinq.nl/Battlefield2/screen294_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bxl.speedlinq.nl/Battlefield2/screen304_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bxl.speedlinq.nl/Battlefield2/screen309_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bxl.speedlinq.nl/Battlefield2/screen315_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bxl.speedlinq.nl/Battlefield2/screen319_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bxl.speedlinq.nl/Battlefield2/screen320_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bxl.speedlinq.nl/Battlefield2/screen323_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bxl.speedlinq.nl/Battlefield2/screen339_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bxl.speedlinq.nl/Battlefield2/screen345_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bxl.speedlinq.nl/Battlefield2/screen356_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bxl.speedlinq.nl/Battlefield2/screen357_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bxl.speedlinq.nl/Battlefield2/screen359_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bxl.speedlinq.nl/Battlefield2/screen361_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bxl.speedlinq.nl/Battlefield2/screen362_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bxl.speedlinq.nl/Battlefield2/screen364_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bxl.speedlinq.nl/Battlefield2/screen374_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bxl.speedlinq.nl/Battlefield2/screen376_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bxl.speedlinq.nl/Battlefield2/screen379_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bxl.speedlinq.nl/Battlefield2/screen394_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bxl.speedlinq.nl/Battlefield2/screen395_S.jpg

Oops... misschien zijn het er wel iets teveel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de GF4Ti user, ik kwam dit tegen :

http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=1659

Er zit een exe in de zip, dus ik weet niet of het te vertrouwen is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Net weer een paar potjes gedaan op een franse server. Na ongeveer een minuutje werd ik al uitgescholden om niets door leden van de GaF clan. Enorm racistische opmerkingen. Erg zielig dat soort gedrag. Jammer dat je ze niet op een of andere manier ergens kunt aangeven.

Hoe kun je trouwens de naam of het ip adres zien van de server waarop je speelt zonder terug te moeten naar de game browser?

@redje: nee, je nick kun je niet veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Je kunt je nick wel veranderen... het is alleen erg omslachtig geregeld. Je moet naar "manage accounts" en dan gooi je je bestaande weg. Daarna "create account". Vul je gewenste nickname in en gebruik wel het juiste mailadres waarop je bij gamespy bent geregistreerd... et voila... nieuwe nickname.

Overigens zou ik bovenstaande niet snel uitvoeren als je al flink wat puntjes bij elkaar geknald hebt. Het is maar dat je het weet :P

[ Voor 26% gewijzigd door jagermeister op 26-06-2005 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zondag 26 juni 2005 @ 20:21:
Net weer een paar potjes gedaan op een franse server. Na ongeveer een minuutje werd ik al uitgescholden om niets door leden van de GaF clan. Enorm racistische opmerkingen. Erg zielig dat soort gedrag. Jammer dat je ze niet op een of andere manier ergens kunt aangeven.

Hoe kun je trouwens de naam of het ip adres zien van de server waarop je speelt zonder terug te moeten naar de game browser?

@redje: nee, je nick kun je niet veranderen.
MAAR, er komt wel een patch die dat probleem oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 18:25:
[...]

FnF heeft dus al meer medic gespeeld dan jij...
voor revive krijg je 2 punten. en voor healen krijg je 1 punt per HP balkje dat je vult. (dus 2 mensen healen van half health naar full = 1 punt)
dit is een hele goede manier om punten te verzamelen, je ziet ook vaak dat de beste spelers in een server medic zijn.
met uitzondering van maps als kubra dam ofzo waar iedereen een tank/APC heeft....

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Hebben ze de punten voor de medic (healing) niet te hoog gezet? De top spelers zijn bijna altijd medic. Het is een erg makkelijke manier van punten verzamelen en je hebt nog een goed wapen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Ik ben het nu toch wel zo schijtbeu niet normaal.. irri gedoe met de ingame serverbrowser + dat er gewoon niet genoeg ranked EU servers zijn... :( Gewoon 20 minuten proberen om op een server te komen, en dan na 5 minuten al de melding krijgen "There is a problem with the connection" :(

Ik snap ik godsnaam niet hoe de staat van het spel zoals het nu is door de "keuring" is gekomen. Voor de rest is het echt wel een leuke game.. als je eenmaal ingame bent dat is. Nee ik zit er stevig over na de denken om het spel maar lekker ff een maandje aan de kant te schuiven, totdat ze eindelijk weten dat de community hier totaal NIET happy mee is... en maar eens een patch uitbrengen, als compensatie mogen ze er gelijk een nieuwe map er aan toevoegen ofzo...

Zo weer ff genoeg gezeurt...moest er ff uit, kwerd nogal frustie na het zoeken van een server in 20 minuten...

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Is de berekening van het aantal punten niet raar? Mijn broer speelt minder lang en minder goed, en die heeft 4 punten en ik heb dus langer gespeeld en ik heb er nog steeds geen :(

Mijn rank bar loopt wel verder door, dus er wordt wel degelijk ites geteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyber Spy schreef op zondag 26 juni 2005 @ 19:25:
Grappig om te lezen hoeveel problemen iedereen heeft met dit spel... heb gisteren bf2 gekocht en vandaag ongeveer 8 uur achter elkaar gespeeld. Geen vastloper of crash naar bureaublad te bekennen. Heb ik nu gewoon geluk of moeten die crashes nog komen? :)

Dit zijn mijn pc specs:

CPU = AMD64 3800
:o Je geeft me een zekerheid man! ik ga ook zo'n systeem halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ik heb het spel al een paar dagen en in eens krijg ik net als ander hier crash naar de bureaublad.
nu had ik gistere een aantal instellingen veranderd:

1. ik had geometry van medium naar high gezet.
2. ik had audio renderer van software naar hardware gezet.
3. en sound audlity van midium naar high
4. tot slot had ik ook nog aex enable

naar dat ik deze instellingen weer terug had gezet liep het weer als een trientje :>
nu weet ik niet wat er bij mij crasht maar misschien heeft iemand hier iets aan.

/edit
hierzo geen probleem met rank servers ik ben zeker binnen 5 min. op een server met de map die ik wil spelen en met een ping onder de 100. >:)

[ Voor 14% gewijzigd door mad_max234 op 26-06-2005 21:15 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 14:57

beany

Meeheheheheh

ik snap niet dat mensen zoveel problemen hebben om op een ranked server te komen :?

telkens als ik ga spelen zit ik binnen 5 minuten op een ranked server, 64 players. En een ping rond 50... Geen connections problems, geen rare kicks, geen desktops die spontaan verschijnen...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

jagermeister schreef op zondag 26 juni 2005 @ 20:09:
Ik kon het niet laten om nog wat screens te maken. Ditmaal met Battlerecorder :)

*knip*

Oops... misschien zijn het er wel iets teveel 8)7
WTF? Ik ga maar eens die videokaart bestellen :P :9

edit:

Oh ja:
Hoe ingewikkeld/uitgebreid is het serverproggie? Zijn die er al? (ik heb nog niks gezocht, ik geef het toe}. Is het mogelijk om een soort lokale ranked server te draaien? (dus dat men ranks en medailles krijgt die alleen op die server gelden en dat de accounts op die server bijgehouden worden?)

[ Voor 34% gewijzigd door Twhomp op 26-06-2005 21:15 ]

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Net even een backup van de dvd gemaakt met Alcohol. Nu wil BF2 natuurlijk niet meer opstarten :( Is er een regedit key of moet ik opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
PcManiaxx schreef op zondag 26 juni 2005 @ 18:18:
Vind het maar raar dat veel mensen het niet normaal kunnen spelen met een supersysteem.
Check voor de gein mijn systeem in sig: je zou niet verwachten dat je met dit systeempje alles op z'n max kan draaien @ 4AA en 1280x1024.
dus je hebt álles op high staan ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vermaak me bijzonder met dit spel,maar toch zitten er nog een paar vage dingen in. ben ik een tijdje aan 't knallen...pats..systeem compleet vast en dus een reboot. Daar gaan je scores dan....
Op zulk soort momenten moet ik effe bij de pc weggaan , anders komt 't niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

GVD. Weer stond ik nummer 1 - een korte stotter in het spel en ik zit weer tegen mijn desktop aan te kijken. :( Ik word er nu echt zat van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
dat had ik net ook alweer....sta ik bovenaan met een vrij aardige score, knalt ie ineens weer naar 't bureaublad.....

vreemd, maar de laatste dagen heb ik af en toe de neiging om m'n pc van 't balkon af te gooien..normaal heb ik dat nooit !

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/weertdebeste/bef2.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Mr. Detonator schreef op zondag 26 juni 2005 @ 21:21:
dat had ik net ook alweer....sta ik bovenaan met een vrij aardige score, knalt ie ineens weer naar 't bureaublad.....

vreemd, maar de laatste dagen heb ik af en toe de neiging om m'n pc van 't balkon af te gooien..normaal heb ik dat nooit !

[afbeelding]
Goh, bekend idee is dat. Normaal hou ik erg van mijn pc O+ maar de afgelopen dagen (sinds ik iets meer BF2 speel)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Heb het net ook weer gehad. Ik heb het dus alléén op ranked servers. Ik denk dat ik daar maar ff niet meer kom. Bovendien zijn ze altijd vol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

De lag moeten ze echt fixen. Ik kan niet goed mikken en lopen gaat al met schokken.
Ik krijg er koppijn van. Ondanks leuke ingame pings is lag of schokken in spel echt irritant.

Ik stop maar ermee voor een tijdje tot er patch komt die aantal problemen fixt

Ik moet verder nog even leren hoe ik commando's kan uitdelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
MrDummy schreef op zondag 26 juni 2005 @ 21:37:

Ik moet verder nog even leren hoe ik commando's kan uitdelen :)
Q indrukken......en dan met de muis selecteren

[ Voor 3% gewijzigd door Mr. Detonator op 26-06-2005 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Tech vragen kunnen hun thuis vinden in Spielerij - Problemen & Vragen. Kijk eerst wel of dit probleem al eerder is langsgekomen, want er zijn een hoop Battlefield 2 probleem topics

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2005 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Artillerie vind ik toch ook nog steeds een van de meeste storende dingen mbt de gameplay. Opzich is het een leuke toevoeging, maar het is té dominant aanwezig. IMHO hadden ze de tijd tussen de verschillende strikes verdubbeld. Voor een commander is het ook te makkelijk om zo ff een reeks kills op naam te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:50

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Ik heb ook een vaag probleem met BF2. Als ik een server join, dan start ik blijkbaar (?) een kickvote of een mapvote, precies als ik binnen kom. Dit gebeurt 1 op 10 keer wel eens. Meer mensen hier last van ?

Mja, ranked servers, als ik erop kan ben ik blij (tenzij hij lagt dat je alle kanten op vliegt) :P zoniet dan pak ik wel een gewone server.

[ Voor 1% gewijzigd door Basti504 op 26-06-2005 21:45 . Reden: typo ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis idd een beetje iri op deze manier, kheb vanmiddag heerlijk gespeeld. Ik kwam makkelijk op een server en het liep goed. Maar dat geluk is over vanavond...Dat menu! !#@!
- na een beetje geduld zit ik in het server lijstje
- dan ga ik op zoek naar een laag ping servertje
- dan is er weer een moment van rust omdat de map moet inladen
- oja, en nog even (..) de gegevens controleren
- opeens laad het volgende veld in, want ik zat net tegen het eind van een partij
- zie stap 2/3....
- jippie! kzit in de game!!!
- waarom loopt deze server zo bagger?!
- d8 ik ga vrolijk verder zoeken in server lijst....menu loopt vast...

Dit hele verhaal is 2 keer gebeurd vanavond, op 1 of andere manier heb ik voor vandaag genoeg gebattled...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
jagermeister schreef op zondag 26 juni 2005 @ 20:33:
Je kunt je nick wel veranderen... het is alleen erg omslachtig geregeld. Je moet naar "manage accounts" en dan gooi je je bestaande weg. Daarna "create account". Vul je gewenste nickname in en gebruik wel het juiste mailadres waarop je bij gamespy bent geregistreerd... et voila... nieuwe nickname.

Overigens zou ik bovenstaande niet snel uitvoeren als je al flink wat puntjes bij elkaar geknald hebt. Het is maar dat je het weet :P
Ah, Ik had niet in de gaten dat het een GameSpy account was, ik dacht een EA account.
Daarom had ik problemen met mijn e-mail en nick, deze had ik op GS dus al, ik zat al zo te kutten op de account site van EA :P

Heb ondertussen 4 accounts ofzo op GameSpy omdat ik aan het testen was :D
Je kan btw. op www.gamespyid.com je nick gewoon editen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Nieuwe mode: mutiny starten en dan van team wisselen.
Vanavond heeft al 5x iemand zo een mutiny tegen me gestart waarna hij gewoon direct naar het andere team ging onder begleiding van "hahahahaha u suxor omg omg wtf !!1111"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

jagermeister schreef op zondag 26 juni 2005 @ 21:36:
Heb het net ook weer gehad. Ik heb het dus alléén op ranked servers. Ik denk dat ik daar maar ff niet meer kom. Bovendien zijn ze altijd vol...
Ik heb het zo te zien ook alleen op ranked servers. Jammer genoeg is dat de enige plek waar ik speel. Bovendien lijkt het altijd voor te komen als ik boven aan kom te staan. Wellicht een vreemd toeval maar het valt me tot nu toe op.

Ik heb ook al een keer een punkbuster kick gekregen trouwens. Hopelijk komt er deze week nog een fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

DaMorpheus schreef op zondag 26 juni 2005 @ 21:53:
Nieuwe mode: mutiny starten en dan van team wisselen.
Vanavond heeft al 5x iemand zo een mutiny tegen me gestart waarna hij gewoon direct naar het andere team ging onder begleiding van "hahahahaha u suxor omg omg wtf !!1111"
Hahahaha... u suxor omg wtf!!! :+ ;)

Dat is inderdaad erg lame ja. Ik zat net nog op een public waar een gast gewoon op -107 punten stond. Lekker teamkillen dat ie deed... meerdere votekicks gestart.. maar goed... als maar 13 van 20 benodigde votes worden gegeven... :/
Bor de Wollef schreef op zondag 26 juni 2005 @ 21:55:
[...]
Ik heb het zo te zien ook alleen op ranked servers. Jammer genoeg is dat de enige plek waar ik speel. Bovendien lijkt het altijd voor te komen als ik boven aan kom te staan. Wellicht een vreemd toeval maar het valt me tot nu toe op.

Ik heb ook al een keer een punkbuster kick gekregen trouwens. Hopelijk komt er deze week nog een fix.
Punkbuster heb ik nog geen kicks van gekregen. Ik blijf nu maar ff van die ranked servers weg. Teamplay is ook daar vaak ver te zoeken.... dus dat zal ik iig niet missen.

[ Voor 59% gewijzigd door jagermeister op 26-06-2005 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 21:43:
- waarom loopt deze server zo bagger?!
- d8 ik ga vrolijk verder zoeken in server lijst....menu loopt vast...

Dit hele verhaal is 2 keer gebeurd vanavond, op 1 of andere manier heb ik voor vandaag genoeg gebattled...
Het lijkt erop dat ie sneller vastloopt als je server lijst laat refreshen.
Met Filter Toepassen lijkt het niet vast te lopen (het ververst niet, maar pakt gewoon uit geheugen, dus je kan dan zoeken op naam en zo, of opties aanvinken, en dan Filter Toepassen.
Server lijst nog een keer opvragen gaat sneller fout en kan boel bevriezen, zo voel ik het...
Dus als je andere server wilt, probeer dus eerst Filter toepassen.
Alleen 1e keer mag server lijst ververst worden. Dat gaat wel goed.

Btw, commando's uitdelen gaat niet met Q, maar met T knop. Daar deel je pas echt opdrachten uit aan je leden. Q is meer algemene zaken zoals medic en munitie, of bedankjes....

Wel leuk dat je als teamleider even op strategische plek kan staan, want je bent tegelijk ook respawnpunt voor andere leden. Maar ga niet midden in de oorlog liggen... daar schrikken je teamleden heel erg van! Beetje op afstand, op safe plek. Kunnen ze zich in orde maken en rond kijken. ;)

Maar ik moet nog zoeken naar kant-en klare commando's zoals 'attack south flag' zoals ik dat ook meemaak in DC. Nu moet ik zelf heen huppelen en een rookpluimpje gebruiken voor markeren plek.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

jagermeister schreef op zondag 26 juni 2005 @ 21:40:
Artillerie vind ik toch ook nog steeds een van de meeste storende dingen mbt de gameplay. Opzich is het een leuke toevoeging, maar het is té dominant aanwezig. IMHO hadden ze de tijd tussen de verschillende strikes verdubbeld. Voor een commander is het ook te makkelijk om zo ff een reeks kills op naam te krijgen.
Helemaal mee eens. Het was leuker als er iemand op de plaats om artillerie moest roepen. Nu kun je het overal gewoon neersmijten.

[ Voor 12% gewijzigd door Bor op 26-06-2005 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 17:05
Eindelijk is het gelukt om een server te vinden waar ik BattleRecorder files van kan downloaden :p
Bij veel servers kreeg ik namelijk foutmeldingen ''Can't locate Server'' enz, maar het is gelukt.
Wel mooi om te zien hoe je capriolen met de jet zijn gelukt :9

Hier even 2 kleine screens:

Afbeeldingslocatie: http://img42.echo.cx/img42/5980/screen0232xw.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img42.echo.cx/img42/8061/screen0242hq.th.jpg

Voor de rest ben ik nog steeds tevreden over het spel, alleen zit ik, net als andere mensen, met het ''lag'' probleem. Ik moet soms een paar minuten wachten totdat ik ''lag-loos'' kan spelen en dan nog wil hij soms kleine schokjes geven, dit terwijl de server-ping goed is en die van mij.
Dit probleem heb ik trouwens ook in singleplayer alleen duurt het daar niet zo lang voordat ik goed kan spelen. Sommige zeggen dat het ligt aan het geheugen, maar ik heb 1gig. en Half-Life², Doom³ en Far Cry lopen gewoon perfect :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 11:34
Ik heb tot nu toe 2 keer een kick gekregen van punkbuster, ook op een ranked server :(
Extra informatie die erbij stond ging over iets van losing key packets ofzo, heel wazig. M'n ping was goed verder :S inderdaad hopen dat er binnenkort een fix voor komt.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Illegale praktijken horen hier niet thuis.

Ook tech vragen horen hier niet thuis.