[Multiplatform] Grand Theft Auto: San Andreas (deel 10)

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.161 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

LuPo schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 12:48:
Heeft er iemand een savegame op ong 20%? Liefst iets minder dan meer. Vriend van me heeft ze savegame kwijt. Ik ben zelf op 36% oid. Ik ben bij de missie dat je naar Area 69 moet en die jetpack moet jatten. Alleen als ik naar buiten vlieg krijg je zo'n raketinstallatie die op je schiet, ik kan niet wegkomen. Weet iemand hoe dat moet? :)
Al geprobeerd laag bij de grond te blijven.... dan kunnen die raket installaties weinig doen!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swampy schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 13:33:
[...]

Al geprobeerd laag bij de grond te blijven.... dan kunnen die raket installaties weinig doen!
Je kan die instalaties met een raket opblazen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:30

Nakebod

Nope.

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 13:37:
[...]

Je kan die instalaties met een raket opblazen!
Je kan ze ook gewoon uitzetten :Y)
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan :D

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:10
swampy schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 13:33:
[...]

Gewoon zsm over het hek vliegen, ik kreeg niks achter me aan

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:46
Weet iemand wat de standaart knop is om het landingsgestel in en uit te klappen? (ik ben met een missie bezig maar ik weet de knop er niet voor 8)7 ) Ik heb alle logische knoppen al geprobeert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amd_at_primus schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 14:15:
Weet iemand wat de standaart knop is om het landingsgestel in en uit te klappen? (ik ben met een missie bezig maar ik weet de knop er niet voor 8)7 ) Ik heb alle logische knoppen al geprobeert...
2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:46
Thxx :> (ik werd al bijna duizelig van de rondjes die ik vloog :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Ik had zojuist eindelijk een lastige missie gehaald, duurde gewoon heel lang! Vaar ik in San Fierro langs de militaire basis. Dus had ineens een flink aantal sterren achter me aan, en niet opgeslagen.

Nu wist ik nog een cheat om dit ongedaan te maken, dus gedaan. Wil ik m later opslaan, geeft ie die cheat "foutmelding". In hoeverre heb ik nu een probleem :?

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 20:20
je hebt een probleem als je het spel 100% wilt uitspelen.. want dit gaat niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Laatst online: 26-08 14:55
warchaser schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 14:35:
je hebt een probleem als je het spel 100% wilt uitspelen.. want dit gaat niet meer
Zo'n verschrikkelijke addict ben ik ook weer niet, ik had GTA:VC uitgespeeld qua storyline en wat jumps, daarna wat mods geinstalled. En vond het toen wel weer leuk :)

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
armageddon_2k1 schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 12:24:
Hebben jullie nou eigenlijk ook niet dat je het spel overall wel leuk vind, maar de missie's ronduit saai/kut/vervelend? De missies doe ik echt met tegenzin, vooral die missie's in het begin voor die nigga's. Die van Toreno waren nog wel leuk.
Ik vond ze meestal wel te doen, op een paar na zoals Freefall. En inmiddels wordt ik, ondanks m'n oude joystick, gillend gek van die flightschool, moet er nog 3 op gold maar die probeer ik later dit jaar nog wel een keer. Kheb de vigilante missies met een Rhino gedaan en die Hunter mogen ze lekker in hun * steken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat dogfighten met die hydra's is wel oppervet hoor :D Echt tof dat dat erin zit _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor iedereen klagen over de flightschool.
Ik zelf vond hem goed te doen, maar ik heb niet alles op goud maakt dat wat uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 15:24:
Ik hoor iedereen klagen over de flightschool.
Ik zelf vond hem goed te doen, maar ik heb niet alles op goud maakt dat wat uit?
Ja vond ik ook. Was eigenlijk de makkelijkste school vond ik (heb de boat school nog niet gedaan).

Brons, zilver of goud maakt alleen uit voor je beloning (oftewel welk voertuig er daarna zal spawnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niks, maar als je alles op goud hebt geeft dat toch wel een leuk gevoel ;)
En je krijgt er een hunter bij dacht ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dionysos schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 15:31:
[...]

Ja vond ik ook. Was eigenlijk de makkelijkste school vond ik (heb de boat school nog niet gedaan).

Brons, zilver of goud maakt alleen uit voor je beloning (oftewel welk voertuig er daarna zal spawnen)
die boatschool is samen met de bikeschool echt veruit het makkelijkst hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, haal je zo 100%

Bij de flightschool moet ik nu nog:

Circle Airstrip and Land: 99% atm
Destroy Targets: 96% atm
Parachute onto Target: 99%

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2005 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turrrbothijs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-03-2023
-Eraser- schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 02:35:
Ik heb nog maar een keer 4x gesavet en toen kon ik weer wel trainen :)
bij mij kan ik nog steeds niet trainnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 15:15:
dat dogfighten met die hydra's is wel oppervet hoor :D Echt tof dat dat erin zit _O_
Vind t wel erg meevallen, je keert de goede kant op, houdt spatiebalk in voor locken en je ramt om de rakketen knop, klaar!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08-2022
Ah, ook een bekende in GTA SA uit GTA3:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~hofma659/plaatjes/gta_sa2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je ziet later nog meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonH
  • Laatst online: 13-08-2022
Ben heel benieuwd wat me allemaal nog staat te wachten. Ik heb nu namelijk alle tijd om San Andreas uit te spelen (gister m'n laatste tentamen gehad :P).

[ Voor 21% gewijzigd door AntonH op 02-07-2005 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wtf is dit voor naaiactie? :? Ik die missie gehaald met die hydra jatten enz, staat er dat ie voortaan altijd in de hangar zal staan. Ga ik daar kijken, staat dat ding er gewoon niet :( :( :(

even saven en hij staat er. gelukkig :+

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2005 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dribbel schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 01:17:
[...]

hoe krijg jij die keycard dan als je dat wijf doodknalt?
D.m.v in haar huis tegaan, in de woonkamer voila. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woonkamer?? :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of dit al in de topics over gta is voorgekomen, maar post het dus toch even (anders ben ik over 24 uur nog bezig met doorlezen van de topics).

Okeej, op het eerste eiland heb je een gymzaal.
Ga daar naar binnen, wanneer je daar binnen bent, ga je aan de kant van de deur, helemaal achterin naast de boksring staan. Zorg dan dat je je menu voor je krijgt, en zet een marker bij de weg vlak bij het stadion (als ik het goed heb). Voor nu de code voor de jetpack in. Stijg op en je komt in een grote zwarte ruimte. Volg nu de weg naar je de rode marker die je net hebt weggezet. Vanaf daar moet je weer een ander duur kunnen zien, ga daar dan weer naar binnen toe. Als het goed is als je dan opstijgt, en omhoog blijft gaan, kom je in een gedeelte van GTA 3 terecht.

Het kan zijn dat wat hier staat niet helemaal klopt, heb hier als het goed osnog een filmpje over, en zal straks of morgen even zoeken naar dit filmpje en deze hier posten.Heb ik deze niet, zul je zelf even wat research moeten doen.

Dit werkt in de playstation versie, ik neem aan dat dit in de pc/xbox versie ook zo zal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:38

Damian

Insane Obtrusion

Kan iemand me vertellen hoe ik aan meer swim skills kom ??

Heb al een kwartier lopen zwemmen, maar der komt niets bij...

[ Voor 36% gewijzigd door Damian op 02-07-2005 16:42 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die map is nie groot ook ik ben nou een paar uur aan het spelen maar weet nog steeds niet waar ik ben :P . En ik had de spel wat zwaarder verwacht draait een beetje te soepel.. der zitten ook keiveel lompe missies tussen.

Maar wel een mooie game..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is niet zoiets als swim skills. Je hetb longcapaciteit. Je moet duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:30

Nakebod

Nope.

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 16:39:
Weet niet of dit al in de topics over gta is voorgekomen, maar post het dus toch even (anders ben ik over 24 uur nog bezig met doorlezen van de topics).

Ga daar naar binnen, wanneer je daar binnen bent, ga je aan de kant van de deur, helemaal achterin naast de boksring staan. Zorg dan dat je je menu voor je krijgt, en zet een marker bij de weg vlak bij het stadion (als ik het goed heb). Voor nu de code voor de jetpack in. Stijg op en je komt in een grote zwarte ruimte. Volg nu de weg naar je de rode marker die je net hebt weggezet. Vanaf daar moet je weer een ander duur kunnen zien, ga daar dan weer naar binnen toe. Als het goed is als je dan opstijgt, en omhoog blijft gaan, kom je in een gedeelte van GTA 3 terecht.

Het kan zijn dat wat hier staat niet helemaal klopt, heb hier als het goed osnog een filmpje over, en zal straks of morgen even zoeken naar dit filmpje en deze hier posten.Heb ik deze niet, zul je zelf even wat research moeten doen.

Dit werkt in de playstation versie, ik neem aan dat dit in de pc/xbox versie ook zo zal zijn
Hmm, die zwarte ruimte klopt :D Alleen nog niet de ingang ofzo gevonden.
Wel irri dat je niet met jetpack en al naar binnen kan, want ik had al een jetpack bij me, nu moet je weer cheaten :P

Misschien kom ik in de buurt?
Afbeeldingslocatie: http://img295.imageshack.us/img295/8994/zwartgat7jr.th.jpg
:P

[ Voor 6% gewijzigd door Nakebod op 02-07-2005 16:58 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met die kraan met magneet kan je trouwens leuk spelen.
Magneet bovenop snelle auto, in de auto stappen, keihard wegcruisen en dan lekker schommelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hier het filmpje, maar vind het te groot om te uppen.
Welk weet ik war het filmpje vandaan komt namelijk: "edisoncarter" ik heb hem hier staan onder de naam "Libertycitiviagym" (ja aan elkaar). Dus daar zul je even moeten zoeken.

Edit:
Gevonden :9 http://www.maxbot.com/gta/#libertycity
En dan helemaal onderaan

Verder zie ik hier dat je voor de ps2 dan een gameshark nodig hebt, maar ik heb ook verhalen gehoord van mensen die het zonder gameshark gelukt is.

Voor de pc weet ik niet of er iets is van een gameshark, maar aangezien er ook mensen zijn die het op de playstation zonder gameshark is gelukt zal het op de pc ook wel lukken

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2005 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 16:39:

Misschien is het wel zo makkelijk als je de coordinaten doorgeeft ;) (deze kun je "San Andreas Place Manager" bekijken, opslaan editen en erna toe teleporten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mag toch aannemen dat de filmpjes duidelijk genoeg, zijn tenminste wel voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-08 20:34

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

een paar mods gemaakt:

Death Star MOD: (vervangt de maan door de Death Star uit star wars)
http://users.pandora.be/massiv/SA/mods/DeathStar.rar

Earth MOD: (vervangt de maan door de Aarde)
http://users.pandora.be/massiv/SA/mods/Earth.rar

Saturn MOD: (vervangt de maan door Saturnus)
http://users.pandora.be/massiv/SA/mods/Saturn.rar

deze mods zijn op hun best vanaf 2u. snachts (om ze in volle glorie te zien)

als je vragen hebt stel ze dan hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ssilverhaze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-02 15:17
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 17:14:
Heb hier het filmpje, maar vind het te groot om te uppen.
Welk weet ik war het filmpje vandaan komt namelijk: "edisoncarter" ik heb hem hier staan onder de naam "Libertycitiviagym" (ja aan elkaar). Dus daar zul je even moeten zoeken.

Edit:
Gevonden :9 http://www.maxbot.com/gta/#libertycity
En dan helemaal onderaan

Verder zie ik hier dat je voor de ps2 dan een gameshark nodig hebt, maar ik heb ook verhalen gehoord van mensen die het zonder gameshark gelukt is.

Voor de pc weet ik niet of er iets is van een gameshark, maar aangezien er ook mensen zijn die het op de playstation zonder gameshark is gelukt zal het op de pc ook wel lukken
http://img73.imageshack.us/img73/9021/324323va.jpg

Zie de ingang wel maar kan er niet in omdat deze net IETS te hoog zit =\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als je kruipt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ssilverhaze
ik kan niet kruipen.. de ingang zit tegen het plafond aan en daar kan ik net niet komen.. scheelt maar een meter :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je probeert megajump cheat aan te zetten, dat je dan springt, en hopelijk goed voor de deur komt.

Ik zie hier dus dat mensen voor de ps2 een cheat hebben ingevoerd in de gameshark om hoger te kunnen met de jetpack dan normaal, ik vrees dus dat je iets van een trainer zal moeten downloaden voor de pc waarin dit ook mogelijk is. Check anders deze site ook even http://www.gta-sanandreas.com Daar heb ik namelijk ook veel info van vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ssilverhaze
Ik ken de megajump cheat wel maar die werkt hier niet omdat de "ingang" helemaal in de lucht zit en de grond HEEEEL ver beneden is dus dat haal ik niet.. ik check wel ff een trainer maar zonder die "oneindige hoogte met jetpack" cheat gaat het niet lukken ben ik bang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 20:23

Polycom

Poes van goud

o je saved natuurlijk waar je die missie hebt dat je naar liberty city moet en laat je een paar mannetjes leven en vlieg je weg met je jetpack..

maar sowieso een lame iets, er zijn maar een paar straten in liberty city, teveel moeite voor zo iets kleins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ssilverhaze
Ik kan geen trainer vinden met die cheat voor de jetpack dus ik denk niet dat liberty city toegankelijk is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

ben voorbij de eerste geraakt, maar als ik de tweede keer moet opstijgen naar het tweede punt vind ik die pijl niet, als ik daal val ik in het water, dus zal idd niet hoog genoeg raken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_R
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-06 16:27
Is er iemand die voor mij de Freefall missie kan doen, hij wil echt niet...
Ik word er gewoon hopeloos van en mij bureau en tobo moeten het ontgelden... :+

http://home.hetnet.nl/~timmyboy_/GTASAsf1.b
timmyboy_@hetnet.nl

Ik zou je heel dankbaar zijn, en wil vanzelfsprekend ook een missie proberen die jou eventueel niet lukt ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Tim_R op 02-07-2005 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

hmm die Liberty City zal niet voor pc-spelers zijn denk ik:

de eerste pijl is simpel, als je boven de gym bent blijf dan continue "rechts" + "snel lopen" induwen, zodat je omhoog gaat en toch naar de richting van de blip (gele pijl), eens daar gewoon dalen en in die pijl lopen zonder jetpack, maar bij de tweede waar je terug omhoog moet en dan naar de andere kant van Los Santos is niet doenbaar, aan de hand van sommige objecten die voorbijvliegen zie ik dat ik veel te snel daal ook als ik upwards thrust gebruik, dus zonder een cheat voor unlimited height met jetpack zal het noppes worden :) hier wat screens van waar ik ben geraakt:

http://users.pandora.be/massiv/SA/secret.jpg
http://users.pandora.be/massiv/SA/secret2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:14

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

spoiler:
Hmm.. ik zit nu @ 35% ofzo en heb net die missie gedaan dat je die Ryder in die boot moet afknallen ... nu had ik hem dood en de missie gehaald en vervolgens ontploft mijn boot ... ik al balen, dacht dat ik al mijn wapens weer kwijt was ... maar ik kom uit het ziekenhuis en heb ze allemaal nog :?

iemand dit vaker meegemaakt :?

Let een beetje op met wat je zegt :*

[ Voor 9% gewijzigd door Crash op 02-07-2005 18:50 ]

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_R
AngelDust schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 18:33:
spoiler:
Hmm.. ik zit nu @ 35% ofzo en heb net die missie gedaan dat je die Ryder in die boot moet afknallen ... nu had ik hem dood en de missie gehaald en vervolgens ontploft mijn boot ... ik al balen, dacht dat ik al mijn wapens weer kwijt was ... maar ik kom uit het ziekenhuis en heb ze allemaal nog :?

iemand dit vaker meegemaakt :?
Dat komt als het goed is doordat je Katie als vriendin hebt... :)

[ Voor 2% gewijzigd door Crash op 02-07-2005 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
dude, spoiler :{

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Shit ... ben ik de laatste paar dagen bezig alle tags te resprayen volgens een map, doe ik de laatste, staat er 99 out of 100 tags resprayed. Ik ben er dus eentje vergeten :( En ik heb geen zin om alles opnieuw bij langs te gaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_R
Zeg, hoe kan je een replay eigenlijk opslaan; ik kan er niets over vinden. Ik heb ook geen geluid tijdens de replay, hoort dat zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Damn, ik word behoorlijk gefrustreerd door die missie 'free fall'.
Je kunt met dat propellorvliegtuig toch nooit achter die learjet aanvliegen en dan verwachten hem in te halen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Laatst online: 11-09 20:42
Toen ik de jet zag draaide ik meteen om en ging achter hem aan en ik haalde hem in, inhalen ging wel langzaam maar je gaat dus wel iets harder dan de jet.

[ Voor 1% gewijzigd door -Eraser- op 02-07-2005 20:43 . Reden: typfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ssilverhaze
-ScuL- schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 20:31:
Damn, ik word behoorlijk gefrustreerd door die missie 'free fall'.
Je kunt met dat propellorvliegtuig toch nooit achter die learjet aanvliegen en dan verwachten hem in te halen :?
spoiler:
HEEEEEEEEEEEEEEEL hoog vliegen totdat je over die jet heen vliegt dan METEEN omdraaien en naar beneden vliegen recht op die jet af, zo maak je heel veel snelheid en hang je binne een paar seconde recht boven hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust
  • Laatst online: 16:14

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Timmyboy_ schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 18:34:
[...]

Dat komt als het goed is doordat je Katie als vriendin hebt... :)
Dat is dus het vreemde, die heb ik niet als vriendin ...

@ Crash .. my bad :X :X

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024

Acolyte

Lid

Hij zal vast al wel eens langs gekomen zijn, maar ik loop al vast bij de eerste missie bij de drivingschool *schaam schaam*

Er staat dat je W en S moet indrukken om te beginnen en dan iets met rear wheel ofzo maar weet niet zo goed wat ze daarmee bedoelen :?
Iemand ff zin om me dat uit te leggen? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_tjerk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 12:48
Die tegelijk indrukken en dan op een van de cursor toetsen.. links of rechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb dit topic even door gespit (posts=999 :P) en ik zoek een manier om snel kogels en geld te regelen. Zonder cheaten natuurlijk, das niet leuk. Tot nu toe ging ik altijd gang members neerknallen (met die paarse truitjes enzo). Maar dat heeft als nadeel dat je soms nog wel eens dood gaat als je net een paar honderd euro's en wat kogels hebt "gevonden".

Zeker als je een klein huisje wilt kopen, dan heb je een andere tactiek nodig. Anders ben je jaren bezig :D. Dus: hoe regel ik snel geld & kogels :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

inbreken 's nachts?

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Boh ik heb net Vertical Bird gedaan..... w0000t :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Straatraces zijn goed om geld te verdienen. Je krijgt voor idere race die je wint een smak geld... maar mocht je elke race in heel San Andreas winnen (moet je natuurlijk wel toegang hebben tot heel San Andreas), dan krijg je de hoofdprijs en die is niet gering. ;)

Een ander baantje dat veel geld opleverd is pooier zijn. Je hebt daar een speciale auto nodig, maar die kan je vinden bij een pompstation bij de latino hydraulics contest in de buurt (Los Santos). Volgens mij was het met dat baantje dat hoe langer je bezig bent hoe meer geld je krijgt. Na een tijdje ging het echt oplopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doogie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Alle firefighter missies doen is ook goed voor ongeveer 50.000 en niet zo moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ssilverhaze
wwillem schreef op zondag 03 juli 2005 @ 01:18:
Ik heb dit topic even door gespit (posts=999 :P) en ik zoek een manier om snel kogels en geld te regelen. Zonder cheaten natuurlijk, das niet leuk. Tot nu toe ging ik altijd gang members neerknallen (met die paarse truitjes enzo). Maar dat heeft als nadeel dat je soms nog wel eens dood gaat als je net een paar honderd euro's en wat kogels hebt "gevonden".

Zeker als je een klein huisje wilt kopen, dan heb je een andere tactiek nodig. Anders ben je jaren bezig :D. Dus: hoe regel ik snel geld & kogels :?
Voor kogels moet je gewoon vlakbij een safe house gaan staan en politie's neerknallen totdat je nog maar een klein beetje health hebt, dan moet je snel saven en heb je weer een volle health bar en politie laat je met rust.. als je dit een paar keer doet kun je ook FBI agente neerschieten en Sub machine gun's gaan rapen :P zo heb ik mijn 9999+ kogels ongeveer gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Als er een wapen vlakbij een van je safehouses ligt kun je ook gewoon dat wapen halen saven en weer opnieuw wapen halen want hij komt dan steeds weer terug (bijv. bij het huis van Toreno).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Jammer dat ze niet meer aandacht aan de punten zoals tram, treinen etc hebben geschonken. Ik had liever dat zulke dingen goed uit waren gewerkt. Tram, zit helemaal niemand in en dat ding stopt nog niet ook al zet je er een tank voor. Ontspoord met geen mogelijkheid. Trein, ik jat er een en rijd uren lang rond maar ik kom 0,0 andere treinen tegen. En bij een missie zijn er ineens volop treinen. Ook het spawnen van auto's. Ik sta op een doodlopende weg. Draai me om, draai terug en hup een hele rij auto's die vanaf de doodlopende kant afkomen. Yeah right. Brandweer is ook weer 3x niks. Ventjes blijven er gewoon weer inzitten en die straal ziet er ook weer niet uit. Ja wel beter dan in VC maar toch. Hetzelfde voor die tank, deze keer gelukkig geen grote deur met een raam voorin maar wéér geen rupsbanden. De politie is ook weer super lomp. Andere weggebruikers knallen ze ook maar zo van de weg af en die schieten ze maar weer overhoop. Ze hadden imho meer aandacht aan al die punten (en meer) kunnen besteden en dat The Sims gebeuren als vriendinnen, eten/sporten etc achterwege kunnen laten. Erg sonde. Maar goed het blijft natuurlijk leuk om te spelen. Ik hoop echter dat deze punten heel wat verbeterd worden in de volgende GTA's.

[ Voor 70% gewijzigd door TommyGun op 03-07-2005 04:55 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:20

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

komt er weer een nederlandse versie? Ik dacht dat ergens gelezen te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turrrbothijs
  • Laatst online: 18-03-2023
HuggyB schreef op zondag 03 juli 2005 @ 01:28:
Straatraces zijn goed om geld te verdienen. Je krijgt voor idere race die je wint een smak geld... maar mocht je elke race in heel San Andreas winnen (moet je natuurlijk wel toegang hebben tot heel San Andreas), dan krijg je de hoofdprijs en die is niet gering. ;)

Een ander baantje dat veel geld opleverd is pooier zijn. Je hebt daar een speciale auto nodig, maar die kan je vinden bij een pompstation bij de latino hydraulics contest in de buurt (Los Santos). Volgens mij was het met dat baantje dat hoe langer je bezig bent hoe meer geld je krijgt. Na een tijdje ging het echt oplopen.
wat krijg je dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 15:57

chromeeh

the Gnome

TommyGun schreef op zondag 03 juli 2005 @ 04:48:
Jammer dat ze niet meer aandacht aan de punten zoals tram, treinen etc hebben geschonken. Ik had liever dat zulke dingen goed uit waren gewerkt. Tram, zit helemaal niemand in en dat ding stopt nog niet ook al zet je er een tank voor. Ontspoord met geen mogelijkheid. Trein, ik jat er een en rijd uren lang rond maar ik kom 0,0 andere treinen tegen. En bij een missie zijn er ineens volop treinen. Ook het spawnen van auto's. Ik sta op een doodlopende weg. Draai me om, draai terug en hup een hele rij auto's die vanaf de doodlopende kant afkomen. Yeah right. Brandweer is ook weer 3x niks. Ventjes blijven er gewoon weer inzitten en die straal ziet er ook weer niet uit. Ja wel beter dan in VC maar toch. Hetzelfde voor die tank, deze keer gelukkig geen grote deur met een raam voorin maar wéér geen rupsbanden. De politie is ook weer super lomp. Andere weggebruikers knallen ze ook maar zo van de weg af en die schieten ze maar weer overhoop. Ze hadden imho meer aandacht aan al die punten (en meer) kunnen besteden en dat The Sims gebeuren als vriendinnen, eten/sporten etc achterwege kunnen laten. Erg sonde. Maar goed het blijft natuurlijk leuk om te spelen. Ik hoop echter dat deze punten heel wat verbeterd worden in de volgende GTA's.
Tja, ieder z'n kijk er op :)
Vind het wel humor om te zien hoe een ander aan word gehouden en neer wordt geschoten enzo :P

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In china town zit een missie waar ik de melding krijg dat ik eerst mijn divingskills moet upgraden, waar en hoe doe ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 11:20:
In china town zit een missie waar ik de melding krijg dat ik eerst mijn divingskills moet upgraden, waar en hoe doe ik dat?
in het water door te gaan duiken :)

[ Voor 5% gewijzigd door Viper7 op 03-07-2005 11:21 ]

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot je het balkje voor long capaciteit ongeveer op 8 mm zit, dan kun je hem doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Jep ik had dat ook.. gewoon tijdje in het water doorbrengen en steeds duiken totdat het je neus uit komt :P

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Das een idee. Alleen heb je daar een speciaal busje voor nodig wat ik totaal niet kan vinden ;(.
HuggyB schreef op zondag 03 juli 2005 @ 01:28:

Straatraces mag ik nog niet aan mee doen. Bij 1 race kreeg ik te horen dat m'n autorij skills nog niet hoog genoeg waren. Die tip over de pooier ga ik meteen uit voeren. Niks mooier dan pooier toch :P.
Doogie schreef op zondag 03 juli 2005 @ 01:36:
Alle firefighter missies doen is ook goed voor ongeveer 50.000 en niet zo moeilijk
Goed idee, ga ik ook proberen. De ambulance heb ik al wel geprobeerd, maar was nog iets te lastig voor mij.
Neoblade111 schreef op zondag 03 juli 2005 @ 01:42:
Voor kogels moet je gewoon vlakbij een safe house gaan staan en politie's neerknallen totdat je nog maar een klein beetje health hebt, dan moet je snel saven en heb je weer een volle health bar en politie laat je met rust.. als je dit een paar keer doet kun je ook FBI agente neerschieten en Sub machine gun's gaan rapen :P zo heb ik mijn 9999+ kogels ongeveer gehaald.
Klinkt bruut 8). Eerst even wat geld regelen voor een safe huis en dan dus wat FBI-agenten gaan afknallen >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:24
Waar kan je die "inbreek wagen" vinden?

With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTB81
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:56
spoiler:
Bij driving school krijg ik de eerste missie (360) niet voor elkaar. Ik heb al op internet gezocht en volgens mij moet je de W en de S inhouden en dan naar links of rechts sturen. Maar als ik naar links of rechts stuur dan begint mijn pc-speaker te piepen. Wie o wie kan mij helpen?

www.tweakers.net/gallery/107938/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Twixxx schreef op zondag 03 juli 2005 @ 12:12:
spoiler:
Tegenover de gymzaal in Los Santos in een achtertuin van een huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat in de OP
TommyGun schreef op zondag 03 juli 2005 @ 04:48:
Sja, als ze al deze punten zouden uitwerken, zou je denk ik rond de 4GB geheugen nodig hebben...

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2005 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Laatst online: 19:28

Haan

dotnetter

Uit de startpost:
Q: Waar staat het inbrekers busje?
A: Je vind de auto tegenover de gymzaal in Los Santos, in een achtertuintje. Je kan alleen maar dingen stelen tussen 22.00-06.00. Je kan alleen in huizen waar een gele pijl bij staat.
omg 34 tegelijk :D

[ Voor 9% gewijzigd door Haan op 03-07-2005 12:26 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:57

odan

The dark side is within all!

lees de faq in TS eens.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Laatst online: 19:28

Haan

dotnetter

JTB81 schreef op zondag 03 juli 2005 @ 12:24:
spoiler:
Bij driving school krijg ik de eerste missie (360) niet voor elkaar. Ik heb al op internet gezocht en volgens mij moet je de W en de S inhouden en dan naar links of rechts sturen. Maar als ik naar links of rechts stuur dan begint mijn pc-speaker te piepen. Wie o wie kan mij helpen?
Dat zal aan je toetsenbord liggen, sommige toetsenborden vinden het niet leuk als je teveel toetsen tegelijk indrukt. Dus je moet gewoon dat gepiep even voor lief nemen en snel die opdracht doen, hoeft niet meer dan 10 sec te duren.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmoothVision
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-03 13:40
'ksnap echt niet dat jullie een 'relaxe' game als GTA SA (en andere series) met tobo en muis spelen.. ok.. missie's waarbij veel geschoten moet worden ok.. maar de rest

gebruikt hier niemand een joypad oid..

zelf heb ik gewoon een ps2 controller met convertertje aan m'n pc gehangen.. werkt heerlijk icm GTA SA ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Laatst online: 02-08 17:50
Kan ik SA ook opstarten in Safe-Mode? Hij crasht bij mij zonder reden bij het opstarten :? Op alle resoluties.

Was net bezig alles op 100% te krijgen :P

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Solomon schreef op zondag 03 juli 2005 @ 13:14:
Kan ik SA ook opstarten in Safe-Mode? Hij crasht bij mij zonder reden bij het opstarten :? Op alle resoluties.

Was net bezig alles op 100% te krijgen :P
Ik denk niet dat je videodriver geladen wordt in safe mode.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTB81
  • Laatst online: 16:56
Haan schreef op zondag 03 juli 2005 @ 13:06:
[...]

Dat zal aan je toetsenbord liggen, sommige toetsenborden vinden het niet leuk als je teveel toetsen tegelijk indrukt. Dus je moet gewoon dat gepiep even voor lief nemen en snel die opdracht doen, hoeft niet meer dan 10 sec te duren.
Maar hij doet gewoon niets, hij stuurt niet. De banden spinnen als een gek, maar hij maakt de daadwerkelijke burnout niet.

www.tweakers.net/gallery/107938/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mss de knoppen anders configureren zodat je ze wel tegelijk in kan drukken, mijn toetsenbord doet ook moeilijk als ik bepaalde combinaties tegelijk indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Wanneer kun je eigenlijk in deze garage? Er staat wel zo'n tekentje op de radar maar ik kan er niet in :?

Afbeeldingslocatie: http://img27.imageshack.us/img27/6988/streetmod4uu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

San Andreas Music Extractor:
--------------------------------------------
link: http://users.pandora.be/m...c_extractor/samusicex.zip
This program was made for just one purpose:
extracting music from radio stations of San Andreas (PC version only).
It uses the "Fire & Forget" ideology and is very easy to use.
Run it, select a destination folder for extracted tracks
and press the "Extract" button.

Program features:
-----------------

* Automatic search for stream files (in local folders and CD/DVD drives,
including virtual discs);
* The ability to select the destination folder for extracted tracks;
* Automatic moving of radio files to corresponding stations folders;
* Automatic renaming of tracks with proper names of songs and artists;
* Automatic merging of music chunks
(special options for DJ-style mixing are available);
* Automatic generation of WinAmp-compatible playlists (.m3u).
* Possibility to create one music file for each station.

What will you need?
-------------------

* A preferably untampered installation of GTA: San Andreas
(PC version only);
* Approx. 600 Mb of free space on your hard drive;
* A player capable of playing back OGG Vorbis music files.
zelf nog niet geprobeerd maar zou moeten werken, lees ook de readme die erbij zit :)

[ Voor 4% gewijzigd door TwistedAnimator op 03-07-2005 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alles doorzocht,

maar waar staat die boeing vliegtuig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
In een grote hangar op het vliegveld in Las Venturas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 14:34:
Ik heb alles doorzocht,

maar waar staat die boeing vliegtuig?
Vliegveld las venturas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JTB81 schreef op zondag 03 juli 2005 @ 13:52:
[...]

Maar hij doet gewoon niets, hij stuurt niet. De banden spinnen als een gek, maar hij maakt de daadwerkelijke burnout niet.
Gewoon W en S indrukken, en dan niet sturen met A en D maar met pijltje links en pijltje rechts. Is dit niet eerder langsgekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Eraser- schreef op zondag 03 juli 2005 @ 14:19:
Wanneer kun je eigenlijk in deze garage? Er staat wel zo'n tekentje op de radar maar ik kan er niet in :?

[afbeelding]
Kan alleen met bepaalde autos, kijk maar ff op http://www.g-unleashed.com/ voor het lijstje autos, staat bij waar je ze kan customizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook al iets bekend over een eventuele patch voor GTA: SA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

ik heb nog een unique stunt jump gevonden die niet werkt. Die schans bij wang cars lukt me niet, terwijl ik er zo hard mogelijk overheen ga met die nr46 bike |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 12:25:
[...]

Staat in de OP

[...]

Sja, als ze al deze punten zouden uitwerken, zou je denk ik rond de 4GB geheugen nodig hebben...
4GB zal wel meevallen. De huidige GTA hebben ze in de 64MB ofzo van de PS2 weten te krijgen.

Hoop dat de volgende versie van GTA voor de PS3 is zodat we op de PC ook een fatsoenlijke versie kunnen verwachten :P

Toevoeging die ik dan maar altijd bij doe: Ik vind het een geweldig spel ;) Er is alleen te weinig aandacht aan de port besteed. En te weinig uit de kracht van een PC gehaald. Het is net of ze er een emulator onder geplakt hebben nu en er verder niks meer aan hebben gedaan.. en dat is jammer.

[ Voor 25% gewijzigd door Bosmonster op 03-07-2005 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

SmoothVision schreef op zondag 03 juli 2005 @ 13:09:
'ksnap echt niet dat jullie een 'relaxe' game als GTA SA (en andere series) met tobo en muis spelen.. ok.. missie's waarbij veel geschoten moet worden ok.. maar de rest

gebruikt hier niemand een joypad oid..

zelf heb ik gewoon een ps2 controller met convertertje aan m'n pc gehangen.. werkt heerlijk icm GTA SA ;)
Omdat ik gewend ben games met TB en muis te spelen? En het meeste dat ik doe is schieten (elke keer switchen is ook niks).. Fuck stealth :P Heb me net nog door de militaire basis heen geknald met m'n M4 (alle weapon skills hitman woot!) :P Ik heb een mooie joypad.. dat ding ligt nog ergens te verstoffen.

Ik vind het juist erg 'relax' spelen. Lopen/rijden met WASD en camera besturen met muis (wel handig als je af en toe andere kant op kunt kijken, maar toch rechtdoor kunt blijven rijden :P)

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 03-07-2005 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

(+^TriviaBot^) [Gamer.nl] Multiplayer mod GTATournament voor San Andreas - http://gamer.nl/nieuws/26843

>:)

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Bosmonster schreef op zondag 03 juli 2005 @ 15:34:
[...]

4GB zal wel meevallen. De huidige GTA hebben ze in de 64MB ofzo van de PS2 weten te krijgen.

Hoop dat de volgende versie van GTA voor de PS3 is zodat we op de PC ook een fatsoenlijke versie kunnen verwachten :P

Toevoeging die ik dan maar altijd bij doe: Ik vind het een geweldig spel ;) Er is alleen te weinig aandacht aan de port besteed. En te weinig uit de kracht van een PC gehaald. Het is net of ze er een emulator onder geplakt hebben nu en er verder niks meer aan hebben gedaan.. en dat is jammer.
Volledig mee eens :)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmoothVision
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-03 13:40
TwistedAnimator schreef op zondag 03 juli 2005 @ 14:20:
San Andreas Music Extractor:
--------------------------------------------
link: http://users.pandora.be/m...c_extractor/samusicex.zip

[...]

zelf nog niet geprobeerd maar zou moeten werken, lees ook de readme die erbij zit :)
Meer info @ http://www.ggmania.com/cheat.php3?cheat=11227

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het juist erg 'relax' spelen. Lopen/rijden met WASD en camera besturen met muis (wel handig als je af en toe andere kant op kunt kijken, maar toch rechtdoor kunt blijven rijden )
Amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

shameblaster schreef op zondag 03 juli 2005 @ 15:45:
(+^TriviaBot^) [Gamer.nl] Multiplayer mod GTATournament voor San Andreas - http://gamer.nl/nieuws/26843

>:)
Mwah, ik wacht meer op Multi Theft Auto. Alleen hoop dat er deze keer ook gewoon mensen door de stad zelf rondlopen, en de gebieden zijn zo groot dat je elkaar al helemaal niet meer vind.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en interessant voor iedereen!

Zoek eerst zelf naar het antwoord voordat je een vraag stelt!

Dit topic is niet bedoeld voor techvragen! Waarom niet? Lees dit!

Lees dit voordat je post!

Indien je post niet voldoet aan bovenstaande kan je op sancties rekenen!