Weet niet of dit al in de topics over gta is voorgekomen, maar post het dus toch even (anders ben ik over 24 uur nog bezig met doorlezen van de topics).
Okeej, op het eerste eiland heb je een gymzaal.
Ga daar naar binnen, wanneer je daar binnen bent, ga je aan de kant van de deur, helemaal achterin naast de boksring staan. Zorg dan dat je je menu voor je krijgt, en zet een marker bij de weg vlak bij het stadion (als ik het goed heb). Voor nu de code voor de jetpack in. Stijg op en je komt in een grote zwarte ruimte. Volg nu de weg naar je de rode marker die je net hebt weggezet. Vanaf daar moet je weer een ander duur kunnen zien, ga daar dan weer naar binnen toe. Als het goed is als je dan opstijgt, en omhoog blijft gaan, kom je in een gedeelte van GTA 3 terecht.
Het kan zijn dat wat hier staat niet helemaal klopt, heb hier als het goed osnog een filmpje over, en zal straks of morgen even zoeken naar dit filmpje en deze hier posten.Heb ik deze niet, zul je zelf even wat research moeten doen.
Dit werkt in de playstation versie, ik neem aan dat dit in de pc/xbox versie ook zo zal zijn