[Multiplatform] Grand Theft Auto: San Andreas (deel 10)

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.163 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-08 20:34

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

@josvg & eraser: het is een mod die 3 voertuigen vervangt, kan je hier vinden:

http://www.gtagaming.com/...b.php?action=file&id=1018

have fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TwistedAnimator schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 21:23:
weird ik krijg die mapmod niet aan de praat 8)7 ik doe wat er in de nfo staat (files toevoegen piece of cake), maar het stuk over de aanpassing in gta.dat is onduidelijk, er staat dat je 3 lines moet toevoegen namenlijk deze:

IMG DATA\MAPS\ocram\ocram.IMG
IDE DATA\MAPS\ocram\ocram.IDE
IPL DATA\MAPS\ocram\ocram.IPL

als ik elke lijn plaats bij de code waar het moet horen (IMG bij de IMG's enz..) geeft hij een foutmelding, als ik alle 3 de lijnen onderaan toevoeg (helemaal onderaan) geeft hij ook een fout 8)7

iemand met meer geluk?
Iemand die ons kan helpen?
Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 17:50:
[...]

Iemand die ons kan helpen?
Bedankt.
het is me toch gelukt, gebruik deze gta.dat:

http://users.pandora.be/massiv/SA/gta.dat

dan doen wat er in de nfo staat van files toevoegen enz.., dan het spel opstarten en je MOET een nieuw spel starten (dus niet 1 laden), dan schiet de mod in werking

tip: loop niet te ver weg zonder een voertuig te kiezen (anders als je terugkeert zijn alle voertuigen verdwenen behalve de monster-truck), en de toeter is supernitro ^^

[ Voor 18% gewijzigd door TwistedAnimator op 01-07-2005 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 20:42
Heeft iemand missien een tip voor het onderdeel van de drivingschool "Burn and Lap"? Ik haal steeds maar rond de 82% (0% damage)

[ Voor 11% gewijzigd door -Eraser- op 01-07-2005 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx Twisted! Hij doet het nu. :)
Ben benieuwd of er nog meer maps uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 18:13:
Thx Twisted! Hij doet het nu. :)
Ben benieuwd of er nog meer maps uitkomen.
ik ook :) liever wat groter met meer stuntruimte (dat je niet direct in het water beland)

@eraser: gebruik firstperson view (vlak voor de auto) en zo weinig mogelijk remmen, vanaf je zeer dicht tegen de 36sec zit (of eronder) dan krijg je goud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
tnx ik zal t ff probere :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Wat ik persoonlijk ook erg fijn vind aan GTA:SA is dat je kan alt-tabben zonder dat het hele spel naar de knoppen gaat. Je kan zo, als je bijv. de hoefijzers zoekt, ff naar een mapje op internet, en dan hoppa zonder problemen weer verder. Ideaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nouja niet altijd. Soms heb ik render errors nadien. Maar niet als ik het vanuit pause doe.

Sowieso wel mooi dat veel moderne spellen ook alleen CPU load hebben als ze draaien en niet als ze alt-tabbed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:38
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 18:43:
Nouja niet altijd. Soms heb ik render errors nadien. Maar niet als ik het vanuit pause doe.

Sowieso wel mooi dat veel moderne spellen ook alleen CPU load hebben als ze draaien en niet als ze alt-tabbed zijn.
Idd. Probeer eens in een kledingwinkel in zo'n pashokje te staan en dan alt-tabben. Gegarandeerd dat je dan allemaal render fouten krijgt. Idd wel super dat in Windows het spel geen geheugen vreet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

TranceSetter schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 18:48:
[...]

Idd. Probeer eens in een kledingwinkel in zo'n pashokje te staan en dan alt-tabben. Gegarandeerd dat je dan allemaal render fouten krijgt. Idd wel super dat in Windows het spel geen geheugen vreet :)
om nog maar te zwijgen over de loading-tijd, super gewoon _/-\o_ daar kunnen andere spellen nog een lesje van leren :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:38
TwistedAnimator schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 19:02:
[...]

om nog maar te zwijgen over de loading-tijd, super gewoon _/-\o_ daar kunnen andere spellen nog een lesje van leren :Y)
inderdaad! Bij mij is het spel in 3 seconden geladen :D Heb je Far Cry al eens gespeeld :( Daar duurt het een minuut ofzo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat die kledinghokjes betreft vind ik het wel irritant hoe lang je bezig bent om een andere outfit aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-07 16:31
Is er al iemand op de 100 %? :D
Ik zit nu op iets meer dan 85% :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er trouwens met het getal 46? Zowel de NRG-500 als de Hydra hebben dat getal op de zijkant staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:45

Distortion

Bottle to Throttle

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 19:12:
Wat is er trouwens met het getal 46? Zowel de NRG-500 als de Hydra hebben dat getal op de zijkant staan?
Rossie rijdt met nr 46 in de MotoGP

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 19:06:
Wat die kledinghokjes betreft vind ik het wel irritant hoe lang je bezig bent om een andere outfit aan te doen.
dat is inderdaad verschikelijk, maar die laad tijd is wel ideaal kort (alhoewel hoe lang kan het duuren met een P4 3.4 en een 6800GT) dat kan je niet zeggen over de preformance die is soms echt enorm slecht :(

en zit nu ondanks dat ik vuur bestendig ben nog steeds vast in de allerlaatste missie end of the line :( ,
spoiler:
op de terug weg word ik steeds dood geschoten omdat je met nachtkijker niet ziet of ze in 1x dood zijn met je combat shotgun (zet hem ook af en toe af maar die rook is ook zo lastig), iemand tips welke wapen bijv. wel handig is of andere tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Laatst online: 21:37

charrel

Cortisol4life..

http://www.valentinorossi46.tk/

Dat lijkt me een duidelijke verwijzing voor de nrg500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoldenSample schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 19:15:
[...]

dat is inderdaad verschikelijk, maar die laad tijd is wel ideaal kort (alhoewel hoe lang kan het duuren met een P4 3.4 en een 6800GT) dat kan je niet zeggen over de preformance die is soms echt enorm slecht :(

en zit nu ondanks dat ik vuur bestendig ben nog steeds vast in de allerlaatste missie end of the line :( ,
spoiler:
op de terug weg word ik steeds dood geschoten omdat je met nachtkijker niet ziet of ze in 1x dood zijn met je combat shotgun (zet hem ook af en toe af maar die rook is ook zo lastig), iemand tips welke wapen bijv. wel handig is of andere tips?
ak47 vond ik erg fijn daar. Moet je wel flink wat kogels hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
GoldenSample schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 19:15:
spoiler:
End of the Line was bij mij gelukt met een minigun :) de minigun kun je hier vinden:
spoiler:
bij de treinbrug aan de kant van san fierro (bovenop het poortje), bij het huis van Toreno en in Area 69 (ten zuiden van je vliegveld), als je savet en weer terugkomt ligt de minigun er weer dus kun je em steeds pakken, makkelijkste bij het huis van Toreno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turrrbothijs
  • Laatst online: 18-03-2023
ik heb een probleem ik heb het spel uitgespeeld maar als ik nu wil gaan trainnen krijg elke keer de melding dat ik al genoeg heb getraind voor vandaag ik heb het ook geprobeerd om eerst iets te eten en na saven maar ik krijg het nog steeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet 3 keer saven dacht ik , na 24 uur (in het spel) kan je trug gaan trainen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:25
Die missie vond ik bagger, ik had een mooie SMG met 3000 kogels (in de loop der tijd verzameld :+ ) en dan moet je op een gegeven moment met een uzi gaan schieten. Gevolg: mijn schitterende verzameling aan kogels weg :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

-Eraser- schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 19:32:
[...]

End of the Line was bij mij gelukt met een minigun :) de minigun kun je hier vinden:
spoiler:
bij de treinbrug aan de kant van san fierro (bovenop het poortje), bij het huis van Toreno en in Area 69 (ten zuiden van je vliegveld), als je savet en weer terugkomt ligt de minigun er weer dus kun je em steeds pakken, makkelijkste bij het huis van Toreno
Ik kwam er ook 1 tegen in een parkeergarage in het noordoosten van Las Venturas...

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 16:36:
[...]

Ik wilde dus weten of het uitmaakt dat je de croupier killt voor de special die ze je geeft bij het daten.
Weet iemand dit al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:17
denk dat dat wel uitmaakt ja

zonder haar "special" kun je die laatste missie niet spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim_rs
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

pim_rs

Stars and Stripes

Zo, ik heb hem net ook uitgespeeld :Y)

Maar wat gebeurd er nu als je al die gang buurten overneemt, blijven ze dan van jou, of worden ze dan nog steeds aangevallen. Ik vind het namelijk uiterst irritant om steeds mijn buurten te defenden, maar het is ook irritant om steeds beschoten te worden, als je je bolide heel wilt laten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:37
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 20:20:
je moet 3 keer saven dacht ik , na 24 uur (in het spel) kan je trug gaan trainen
Er hoeft geen 24 uur tussen te zitten, zolang het maar een nieuwe dag is.
Na 23:59 kan je gewoon weer verder trainen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:07
Wie kan voor mij de Free Fall missie van Ken Rosenberg doen? Ik heb hem nou zo vaak gedaan, maar krijg het maar niet voor elkaar. :?

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dribbel schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 21:19:

Nou dan ben ik genaaid want ik had het geduld niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:10
je krijgt die keycard al bij 35% - da's na 2 dates.. beetje inspanning mag wel hoor :D

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
-ScuL- schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 21:45:
je krijgt die keycard al bij 35% - da's na 2 dates.. beetje inspanning mag wel hoor :D
Je kan haar ook neerknallen. Kan je de keycard zo uit huis halen. ;)

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
^^
dribbel schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 21:19:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-roberth- schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 21:50:
[...]

Je kan haar ook neerknallen. Kan je de keycard zo uit huis halen. ;)
Daar gaat het nou net om. Na het neerknallen kun je niet verder op het laatst :?

Ik heb d'r trouwens wel 5 keer gedate en ik had nog steeds geen kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Paar keer in je gimpsuit langs gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betekent dat dat je helemaal niet meer verder kan in het spel of mis je gewoon 1 missie?

In dat eerste geval heb ik een probleem namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor hier dat je ergens een eindmissie niet kunt doen dan. Nou dan is het voor mij te laat. Dus ik zie wel hoever ik nog kan komen. Ik heb 'r na 5 dates meegenomen naar een veldje en omgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 22:21:
Ik hoor hier dat je ergens een eindmissie niet kunt doen dan. Nou dan is het voor mij te laat. Dus ik zie wel hoever ik nog kan komen. Ik heb 'r na 5 dates meegenomen naar een veldje en omgelegd.
Haha, ik ook! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:24

Nakebod

Nope.

Nooit te hopen dat jullie ooit IRL een relatie krijgen dan :P
Aso volk :D

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-10-2022
Vraagje.

In GTA3 zat een auto sloperij waar jeje auto kon slopen met een kraan. zit deze ook in san andreas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
de eindmissie van de serie missies waar je mee bezig bent (the heist)

t spel valt gewoon uit te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 22:39
volgens verschillende sites zijn de dates niet nodig om het spel uit te spelen (zelfs niet voor 100%).. Ik heb haar ook al vrijwel meteen omgebracht =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:39
jeej ik zit op het derde eiland. heb ook meteen op de harde manier ondervonden waar de no-fly zone zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
pim_rs schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 21:21:
Zo, ik heb hem net ook uitgespeeld :Y)

Maar wat gebeurd er nu als je al die gang buurten overneemt, blijven ze dan van jou, of worden ze dan nog steeds aangevallen. Ik vind het namelijk uiterst irritant om steeds mijn buurten te defenden, maar het is ook irritant om steeds beschoten te worden, als je je bolide heel wilt laten :+
Als je 100% van de 'hoods in je bezit hebt word je _niet_ meer aangevallen. Mensen die anders beweren hebben last van een bug..
Maar normaal word je dan dus niet meer aangevallen als je alles hebt.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:41
Ik heb een klein bugje ontdekt. Iedereen kent wel het enorme gebouw waar je vanaf kunt springen (boven ligt een parachute). Ik ben al 2x beneden gekomen zonder health te verliezen (1% health eraf) en zonder het gebruik van die parachute :D.

Wat je doet, je springt, en vervolgens duw je heel hard op 'w' terwijl je naar het gebouw toedraaid. Je loopt dus terwijl je valt tegen het gebouw op. De laatste paar meter word het gebouw 'wijder' en tadaa, je remt af :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

laadtijden zijn ideaal, alt-tabben gaat idd ook prima (niet dat ikd a veel doe onder het gamen)

performance vinnik neit echt ideaal, hij draaid gewoon net niet soepel @1280x1024 kheb hem nu op 16bit staan ipv 32 dat scheelt een beetje. AA aan geeft bij mij meer crashen dan zonder AA, beetje irritant allemaal aangezien het spel al niet van erg goeie grafische kwaliteit is zou ik het spel graag met beter instellingen draaien maja .

zit wel veel speeltijd in! kheb nu bijna 10 uren speeltijd en ik zit nog maar net over de 20% :D kwa net lekker op gang met hoods overnemen liep allemaal lekker, ging ik die missie doe waarbij ik erachter kom dat smoke en ryder ons naaien. kzit nu dus links op de kaart in the middle of nowhere missies te doen, vinnik toch wat saaier hopelijk duurt dat niet te lang daar. :?

[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 01-07-2005 23:21 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Nakebod schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 22:26:
Nooit te hopen dat jullie ooit IRL een relatie krijgen dan :P
Aso volk :D
ach soms als ik een beetje gefrustreerd ben, mep ik op straat (bij voorkeur) een vrouw neer, op haar in trappen als ze op de grond liggen geeft toch wel een lekker gevoel :+

of iritante verkeers deelnemers, van die lui die je aanrijden en/of op je gaan schelden.... *blam* hier hebje een kogel door je kop... dat lucht echt op.

[ Voor 18% gewijzigd door Chaoss op 01-07-2005 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Ik raadt aan, zker zolang het nog relaxt mogelijk is. Om aan de "extras" te werken. Zoals de Firefight missions enzovoort, want als je die later moet doen om aan de bonus te komen...is alles een stuk moeilijker!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
was ff verder gegaan met de drivingschool, burn and lap was best wel moeilijk maar kheb nou alles op 100% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke missie moet je doen om auto's te kunnen exporteren en importeren?
spoiler:
En klopt het dat je dat moet doen bij die kraan en het vrachtschip in San Fierro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 00:21:
spoiler:
En klopt het dat je dat moet doen bij die kraan en het vrachtschip in San Fierro?
Das t einde van de missies van San Fierro dan kan je die garage kopen! Etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 00:21:
spoiler:
spoiler:
Je moet de drivingschool doen, alles op minimaal 70%, en dan koop je de autoshowroom (Wang Cars $80000) tegenover je garaga in San Fierro en dan moet je nog een paar missies doen bij je garage daarna kun je gaan exporteren en importeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allemaal bullshit want de andere zeggen, ik had haar gelijk de 1ste date al neergeknald en heb gewoon verder het spel uitgespeeld, dat betekent eindmissie gedaan.
The heist gaat ook gewoon door! Dus maak je geen zorgen dat je de eindmissie niet kan doen want dat is bullcrap! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 20:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

-Eraser- schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 00:41:
[...]

spoiler:
Je moet de drivingschool doen, alles op minimaal 70%, en dan koop je de autoshowroom (Wang Cars $80000) tegenover je garaga in San Fierro en dan moet je nog een paar missies doen bij je garage daarna kun je gaan exporteren en importeren :)
spoiler:
Dat exporteren lukt wel, ik heb nu 39 van de 40 auto's. Moet alleen de Wrangler nog, maar die kan ik nergens vinden?

Verder weet ik niet hoe het importeren werkt. Op de kraan gaan zitten helpt niet? Moet dat op een andere plek dan het exporteren? Staat niet in de handleiding iig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Laatst online: 13:41
gwystyl schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 00:51:
[...]

spoiler:
Dat exporteren lukt wel, ik heb nu 39 van de 40 auto's. Moet alleen de Wrangler nog, maar die kan ik nergens vinden?

Verder weet ik niet hoe het importeren werkt. Op de kraan gaan zitten helpt niet? Moet dat op een andere plek dan het exporteren? Staat niet in de handleiding iig...
Iets achter de kraan (kijk richting het water) staat een bord waar op staat welke autos je kan 'stelen' om geld voor terug te krijgen right?

Als je voor dat bord gaat staan kan je op enter rammen. Vervolgens krijg je een lijstje met de autos die je kan kopen (per dag, sommige dagen heb je een leukere auto, dan moet je terug komen op die dag). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme
  • Laatst online: 29-07 15:47

nzyme

terror

lekker, heb die magneto-mod dr op gezet.... ik begin met een nieuwe game en hoe de fuck moet ik dan checke of die mod werkt :? aangzien ik geen vliegskillz heb en dus niet het ding in kan die op sf airport staat. Die overigens nix heeft wat op een magneet lijkt ...

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
alleen jammer dat ze zo duur zijn :P

edit: die auto's die je kan importeren

[ Voor 38% gewijzigd door -Eraser- op 02-07-2005 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 00:45:
[...]

Allemaal bullshit want de andere zeggen, ik had haar gelijk de 1ste date al neergeknald en heb gewoon verder het spel uitgespeeld, dat betekent eindmissie gedaan.
The heist gaat ook gewoon door! Dus maak je geen zorgen dat je de eindmissie niet kan doen want dat is bullcrap! }:O
hoe krijg jij die keycard dan als je dat wijf doodknalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Volgens mij moet je dan haar huis ingaan, maar ik heb dat zelf niet geprobeerd ik ging gewoon steeds met haar ergens eten ;)

[ Voor 3% gewijzigd door -Eraser- op 02-07-2005 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
dribbel schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 01:17:
[...]

hoe krijg jij die keycard dan als je dat wijf doodknalt?
woozie zal je bellen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd .. de heist heb ik ook allang gedaan. Dat is niet de eindmissie.

Ik ben nu bezig met die riots. Mijn god wat irritant zeg. Die wouten verpesten echt de boel grondig steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ssilverhaze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-02 15:17
-Eraser- schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 01:08:
alleen jammer dat ze zo duur zijn :P

edit: die auto's die je kan importeren
Vigilante missie's doen met een hunter.. zo had ik binnen 30 minuten $3,000,000 verdient :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
ja had ik gistere en vanochtend al gedaan kheb iets meer dan $10.000.000 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Tijdens de drivingschool moest ik eigenlijk een paar keer gaan eten omdat ie honger had maar dat had ik niet gedaan omdat ik dus met die drivingschool bezig was. Maar nu zijn mijn spieren ongeveer 66% minder geworden dus ik wilde ff gaan trainen maar dat kon niet want er kwam te staan dat ik voor die dag genoeg gedaan had :? Ik had dus ff 4x gesavet (=24 uur ingame) maar ik kan nog steeds niet trainen, weet iemand hoe dit komt, of wanneer je weer wel kan trainen?

[ Voor 2% gewijzigd door -Eraser- op 02-07-2005 02:16 . Reden: typfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turrrbothijs
  • Laatst online: 18-03-2023
-Eraser- schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 02:14:
Tijdens de drivingschool moest ik eigenlijk een paar keer gaan eten omdat ie honger had maar dat had ik niet gedaan omdat ik dus met die drivingschool bezig was. Maar nu zijn mijn spieren ongeveer 66% minder geworden dus ik wilde ff gaan trainen maar dat kon niet want er kwam te staan dat ik voor die dag genoeg gedaan had :? Ik had dus ff 4x gesavet (=24 uur ingame) maar ik kan nog steeds niet trainen, weet iemand hoe dit komt, of wanneer je weer wel kan trainen?
ik heb precies hetzelfde probleem, ik heb nu nog maar 25% spieren en mijn ventje wordt wel erg mager maar ik kan niet trainnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Ik heb nog maar een keer 4x gesavet en toen kon ik weer wel trainen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-07-2023
Aargh die laatste missie is irritant zeg!

spoiler:
Ik had de missie dus bijna gehaald, maar dan moet je ontsnappen in de brand. Bovendien staan er overal ineens weer ventjes die ik niet goed kan zien. Ook het blussen van die brandjes lukt af en toe niet, terwijl ik volgens mij toch echt goed mik met dat ding. Het vervelende is dat je steeds die héle missie overnieuw moet doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Laatst online: 21:37

charrel

Cortisol4life..

Getah schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 08:16:
Aargh die laatste missie is irritant zeg!

spoiler:
Ik had de missie dus bijna gehaald, maar dan moet je ontsnappen in de brand. Bovendien staan er overal ineens weer ventjes die ik niet goed kan zien. Ook het blussen van die brandjes lukt af en toe niet, terwijl ik volgens mij toch echt goed mik met dat ding. Het vervelende is dat je steeds die héle missie overnieuw moet doen...
spoiler:
Gewoon eerst even alle brandweermissies halen, die zijn niet eens zo moeilijk en dan verdien je dat je vuurvast bent, hoef je ook niet meer te blussen en kom je lachend op tijd buiten.
Ik had iets van 3.24min over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ssilverhaze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-02 15:17
spoiler:
AAARGH en ik maar denken dat je in die ene missie ook ECHT naar liberty city kon vliegen :X (die missie in las venturas: St. Mark's Bistro) toch wel leuk om een stukje in liberty city te hebben kunnen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu alle scholen behalve de flying school op 100%.
Bij de flying school krijg ik de 3e niet op 100%, ik vlieg altijd door in 1 keer door de rondjes maar heb altijd 96%...
iemand tips? (ik zal het wel 1 seconde sneller moeten doen maar dat lukt dus niet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt man! kan ik weer verder gaan waar ik was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

swampy schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 00:02:
Ik raadt aan, zker zolang het nog relaxt mogelijk is. Om aan de "extras" te werken. Zoals de Firefight missions enzovoort, want als je die later moet doen om aan de bonus te komen...is alles een stuk moeilijker!
hmm wat is de bonus dan van de firefight missies??

ik heb vrij direct in het begin de FF missies al gedaan en afgemaakt (tot lvl 12 ofzo)? kheb dat toen gedaan om direct in het begin 60k te verdienen, maar wat voor bonus zou ik er verde van meoten krijgen?

hoevele driving skill hadden jullie op 20% van het spel?

[ Voor 7% gewijzigd door Chaoss op 02-07-2005 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Chaoss schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 09:46:
[...]

hmm wat is de bonus dan van de firefight missies??
charrel schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 09:00:
spoiler:
Gewoon eerst even alle brandweermissies halen, die zijn niet eens zo moeilijk en dan verdien je dat je vuurvast bent, hoef je ook niet meer te blussen en kom je lachend op tijd buiten.
....
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 09:33:
Ik heb nu alle scholen behalve de flying school op 100%.
Bij de flying school krijg ik de 3e niet op 100%, ik vlieg altijd door in 1 keer door de rondjes maar heb altijd 96%...
iemand tips? (ik zal het wel 1 seconde sneller moeten doen maar dat lukt dus niet.)
Dus de 3de lukt niet maar de 4de wel?
De 4de vond ik veel lastiger dan de 3de om te halen :P
Anyway, probeer eens om van binnenuit het vliegtuig te kijken (V=change view) sowieso landinggear intrekken (default: 2) Kijk ook even welke kant lekkerder vliegt voor jou (met de klok mee of tegen de klok in) als je in het begin kiest. Als het dan nog niet lukt veel gaan oefenen, beetje gaan stunten enzo en door de stad gaan vliegen, vlak langs rotsen etc. dan krijg je meer het gevoel.
Hopelijk helpen deze tips je :)

[ Voor 47% gewijzigd door Dark Lord op 02-07-2005 09:53 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

start ik net het spel weer eens op zie ik geen enkele savegame in de lijst staan :'(
Ze staat er wel op de hd. is er een manier om die savegames weer werkend te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 10:03:
start ik net het spel weer eens op zie ik geen enkele savegame in de lijst staan :'(
Ze staat er wel op de hd. is er een manier om die savegames weer werkend te krijgen?
laat maar ben er achter. heb de oude map verwijderd en daarna spel opgestart en dan de nieuwe overschrijve met de oude map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

charrel schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 09:00:
[...]

spoiler:
hmmm ok, nog niet getest eigenlijk :D ik mag aannemen dat explosie's van auto's nog steeds dodelijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-01 23:25
Ik heb jullie hulp nodig. Ik zit vast bij de missie Cop Wheels. Die heb ik al wel 100x opnieuw gedaan maar hij wil gewoon niet lukken. Kan iemand die missie voor mij halen?

Laat maar :) Ik haal hem nu ineens wel met nog 2 minuten over :X

[ Voor 23% gewijzigd door matel op 02-07-2005 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:22
Chaoss schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 10:28:
[...]

hmmm ok, nog niet getest eigenlijk :D ik mag aannemen dat explosie's van auto's nog steeds dodelijk zijn?
Jep, maar dat fireproof zijn is heeeeerlijk, vooral tijdens missies waar vuur bij komt kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat bij de vorige GTA, vice city, je niet echt veel grafische kracht nodig had aangezien het gewoon omgezet was van PS2 naar PC en het grafisch dus niet echt top was. Is dit nu ook zo? Want ik zit nog steeds met een Radeon 9000 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Iemand nog een handige tip voor de missie "Architectual Espionage" waar je die foto moet maken van die blueprint? [2e missie van de heist]
Ik heb in dit hele spel nooit problemen gehad met schieten maar deze vind ik erg moeilijk.
Vooral beneden in de hal komen ze van alle kanten.

Hij is al eens voorbij gekomen een paar delen geleden maar ik kan het niet terug vinden.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

LoneRanger schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 11:28:
Iemand nog een handige tip voor de missie "Architectual Espionage" waar je die foto moet maken van die blueprint? [2e missie van de heist]
Ik heb in dit hele spel nooit problemen gehad met schieten maar deze vind ik erg moeilijk.

Hij is al eens voorbij gekomen een paar delen geleden maar ik kan het niet terug vinden.
spoiler:
nadat je die foto hebt gemaakt, rustig de trap af....om elk hoekje staat bijna een ventje. Als je dan beneden bent, gewoon keihard naar de deur sprinten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Lord schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 09:50:
[...]

[...]

....

[...]

Dus de 3de lukt niet maar de 4de wel?
De 4de vond ik veel lastiger dan de 3de om te halen :P
Anyway, probeer eens om van binnenuit het vliegtuig te kijken (V=change view) sowieso landinggear intrekken (default: 2) Kijk ook even welke kant lekkerder vliegt voor jou (met de klok mee of tegen de klok in) als je in het begin kiest. Als het dan nog niet lukt veel gaan oefenen, beetje gaan stunten enzo en door de stad gaan vliegen, vlak langs rotsen etc. dan krijg je meer het gevoel.
Hopelijk helpen deze tips je :)
Nee, de 4e lukt dus ook niet ;)
Ik kan wel goed vliegen, alles lukt perfect.
Maar ik moet denk ik 1 seconde sneller zijn om het te halen.
Ik heb volgens mij namelijk elke keer 61 seconden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 11:28:

ik heb het zo gedaan: foto maken boven en dan vol op shift rammend die trap afrennen en snel een auto jatten. Naar je save rijden en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar vind ik in godsnaam die hunter om even leuk die vigilante missies mee te doen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Alle flightschool missies op 100%, dan staat er een hunter op je vliegveld of je kan er ook een jatten uit een legerbasis (dacht dat er wel 1 stond op Area 69).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Hebben jullie nou eigenlijk ook niet dat je het spel overall wel leuk vind, maar de missie's ronduit saai/kut/vervelend? De missies doe ik echt met tegenzin, vooral die missie's in het begin voor die nigga's. Die van Toreno waren nog wel leuk.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Sommige missies zijn inderdaad best wel kut waardoor je ze 10x moet doen en het vanzelf wel saai wordt :r zoals die missie dat je een vliegtuig moet onderscheppen en sommige flight- en drivingschool missies (als je 100% wil halen).

[ Voor 6% gewijzigd door -Eraser- op 02-07-2005 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

armageddon_2k1 schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 12:24:
Hebben jullie nou eigenlijk ook niet dat je het spel overall wel leuk vind, maar de missie's ronduit saai/kut/vervelend? De missies doe ik echt met tegenzin, vooral die missie's in het begin voor die nigga's. Die van Toreno waren nog wel leuk.
ja een beetje wel idd, maar dat komt ook omdat het voor mij te makkelijk is. Ik haal alle missies eigenlijk wel in 1 keer, het enige moeilijke vind ik dan nog het ontsnappen aan de politie na je missie. Wat dan gelijk ook weer onwijs lame is, omdat er dan echt overal politieauto's spawnen enz |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:39
Heeft er iemand een savegame op ong 20%? Liefst iets minder dan meer. Vriend van me heeft ze savegame kwijt. Ik ben zelf op 36% oid. Ik ben bij de missie dat je naar Area 69 moet en die jetpack moet jatten. Alleen als ik naar buiten vlieg krijg je zo'n raketinstallatie die op je schiet, ik kan niet wegkomen. Weet iemand hoe dat moet? :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

-Eraser- schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 02:14:
Hoe weet je wanneer dat hij honger heeft?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 12:48:
Heeft er iemand een savegame op ong 20%? Liefst iets minder dan meer. Vriend van me heeft ze savegame kwijt. Ik ben zelf op 36% oid. Ik ben bij de missie dat je naar Area 69 moet en die jetpack moet jatten. Alleen als ik naar buiten vlieg krijg je zo'n raketinstallatie die op je schiet, ik kan niet wegkomen. Weet iemand hoe dat moet? :)
binnen door ergens in zo'n rood rondje te gaan staan die sam sites uitschakelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 13:47
Politiemissies doen met een tank gaat veel sneller :p

Ben nu bezig ene eigen leger aan te leggen door tanks in mijn hangar te verzamelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owja, ik wilde dan maar even die rhino gaan jatten om de vigilante missies te gaan doen. Ik naar area69 naar binnen, 5 sterren achter me aan, in de tank gestapt en naar mn vliegveld gereden. Uitgestapt en gesaved, maar als ik dan weer naar buiten kom is mn tank weg :( :( Ik dacht dat die altijd bleef staan ofzo na een save? :? Hoe moet ik dat anders doen?

edit: ik heb het al, die grote hangar kan dus wel open, zal ik hem daar wel inrijden en snel naar mn save sprinten :+

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2005 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 12:54:
Owja, ik wilde dan maar even die rhino gaan jatten om de vigilante missies te gaan doen. Ik naar area69 naar binnen, 5 sterren achter me aan, in de tank gestapt en naar mn vliegveld gereden. Uitgestapt en gesaved, maar als ik dan weer naar buiten kom is mn tank weg :( :( Ik dacht dat die altijd bleef staan ofzo na een save? :? Hoe moet ik dat anders doen?
In de garage zetten natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 12:54:
Ik heb net precies hetzelfde gedaan, ik ben naar Area 69 gegaan, heb de Rhino gejat en reed vervolgens naar m'n eigen vliegveldje. Daar heb ik het ding heel vlak voor de deur van de abandoned AC tower neergezet, gesaved, en toen stond ie er nog.. Dus.. gewoon nog een keer proberen en het ding dichtbij houden. Je moet hem in je save house kunnen blijven horen op z'n minst.

Na het saven kun je hem dan met alle rust in je garage rijden.

[ Voor 5% gewijzigd door SanderTje! op 02-07-2005 13:03 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Laatst online: 09-09 13:47
Kan een tank trouwens kapot gaan?
Ik heb namelijk het idee van niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Als je over heel veel auto's en zo heen rijdt waardoor je dus veel ontploffingen hebt vliegt de tank na een tijdje ook in de fik en ontploft ie :P maar dat duurt best wel lang voordat dat gebeurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Laatst online: 09-09 23:59
heb iets raars bij deze missie: Fender Ketchup

dat is de misse waar zon vent aan een auto vast is geplakt. ik zie hem in de cutscene naar achter rijden en daar blijft et bij. Hij gaat dus niet verder kan de cutscene ook niet skippen.

Meer mensen met dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een headcrash van mijn HD ben ik alle savegames van SA kwijt, heeft er iemand een savegame vanaf een procent of 15-16 (laatste missie was diegene met de DA waar ik drugs in zijn auto moest planten)

biohazardnl@mail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
jaaoie17 schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 12:59:
heb iets raars bij deze missie: Fender Ketchup

dat is de misse waar zon vent aan een auto vast is geplakt. ik zie hem in de cutscene naar achter rijden en daar blijft et bij. Hij gaat dus niet verder kan de cutscene ook niet skippen.

Meer mensen met dit probleem.
moet je ff op L-shift of enter rammen

- Specs -

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en interessant voor iedereen!

Zoek eerst zelf naar het antwoord voordat je een vraag stelt!

Dit topic is niet bedoeld voor techvragen! Waarom niet? Lees dit!

Lees dit voordat je post!

Indien je post niet voldoet aan bovenstaande kan je op sancties rekenen!