@josvg & eraser: het is een mod die 3 voertuigen vervangt, kan je hier vinden:
http://www.gtagaming.com/...b.php?action=file&id=1018
have fun
http://www.gtagaming.com/...b.php?action=file&id=1018
have fun
Verwijderd
Iemand die ons kan helpen?TwistedAnimator schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 21:23:
weird ik krijg die mapmod niet aan de praatik doe wat er in de nfo staat (files toevoegen piece of cake), maar het stuk over de aanpassing in gta.dat is onduidelijk, er staat dat je 3 lines moet toevoegen namenlijk deze:
IMG DATA\MAPS\ocram\ocram.IMG
IDE DATA\MAPS\ocram\ocram.IDE
IPL DATA\MAPS\ocram\ocram.IPL
als ik elke lijn plaats bij de code waar het moet horen (IMG bij de IMG's enz..) geeft hij een foutmelding, als ik alle 3 de lijnen onderaan toevoeg (helemaal onderaan) geeft hij ook een fout![]()
iemand met meer geluk?
het is me toch gelukt, gebruik deze gta.dat:
[ Voor 18% gewijzigd door TwistedAnimator op 01-07-2005 17:55 ]
[ Voor 11% gewijzigd door -Eraser- op 01-07-2005 18:06 ]
ik ookVerwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 18:13:
Thx Twisted! Hij doet het nu.![]()
Ben benieuwd of er nog meer maps uitkomen.
Verwijderd
Idd. Probeer eens in een kledingwinkel in zo'n pashokje te staan en dan alt-tabben. Gegarandeerd dat je dan allemaal render fouten krijgt. Idd wel super dat in Windows het spel geen geheugen vreetVerwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 18:43:
Nouja niet altijd. Soms heb ik render errors nadien. Maar niet als ik het vanuit pause doe.
Sowieso wel mooi dat veel moderne spellen ook alleen CPU load hebben als ze draaien en niet als ze alt-tabbed zijn.
om nog maar te zwijgen over de loading-tijd, super gewoonTranceSetter schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 18:48:
[...]
Idd. Probeer eens in een kledingwinkel in zo'n pashokje te staan en dan alt-tabben. Gegarandeerd dat je dan allemaal render fouten krijgt. Idd wel super dat in Windows het spel geen geheugen vreet
inderdaad! Bij mij is het spel in 3 seconden geladenTwistedAnimator schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 19:02:
[...]
om nog maar te zwijgen over de loading-tijd, super gewoondaar kunnen andere spellen nog een lesje van leren
Verwijderd
Verwijderd
Rossie rijdt met nr 46 in de MotoGPVerwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 19:12:
Wat is er trouwens met het getal 46? Zowel de NRG-500 als de Hydra hebben dat getal op de zijkant staan?
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
dat is inderdaad verschikelijk, maar die laad tijd is wel ideaal kort (alhoewel hoe lang kan het duuren met een P4 3.4 en een 6800GT) dat kan je niet zeggen over de preformance die is soms echt enorm slechtVerwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 19:06:
Wat die kledinghokjes betreft vind ik het wel irritant hoe lang je bezig bent om een andere outfit aan te doen.
Verwijderd
ak47 vond ik erg fijn daar. Moet je wel flink wat kogels hebbenGoldenSample schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 19:15:
[...]
dat is inderdaad verschikelijk, maar die laad tijd is wel ideaal kort (alhoewel hoe lang kan het duuren met een P4 3.4 en een 6800GT) dat kan je niet zeggen over de preformance die is soms echt enorm slecht![]()
en zit nu ondanks dat ik vuur bestendig ben nog steeds vast in de allerlaatste missie end of the line,
spoiler:op de terug weg word ik steeds dood geschoten omdat je met nachtkijker niet ziet of ze in 1x dood zijn met je combat shotgun (zet hem ook af en toe af maar die rook is ook zo lastig), iemand tips welke wapen bijv. wel handig is of andere tips?
End of the Line was bij mij gelukt met een minigunGoldenSample schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 19:15:
en zit nu ondanks dat ik vuur bestendig ben nog steeds vast in de allerlaatste missie end of the line,
spoiler:op de terug weg word ik steeds dood geschoten omdat je met nachtkijker niet ziet of ze in 1x dood zijn met je combat shotgun (zet hem ook af en toe af maar die rook is ook zo lastig), iemand tips welke wapen bijv. wel handig is of andere tips?
Ik kwam er ook 1 tegen in een parkeergarage in het noordoosten van Las Venturas...-Eraser- schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 19:32:
[...]
End of the Line was bij mij gelukt met een minigunde minigun kun je hier vinden:
spoiler:bij de treinbrug aan de kant van san fierro (bovenop het poortje), bij het huis van Toreno en in Area 69 (ten zuiden van je vliegveld), als je savet en weer terugkomt ligt de minigun er weer dus kun je em steeds pakken, makkelijkste bij het huis van Toreno
PSN: Arienix
Weet iemand dit al?Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 16:36:
[...]
Ik wilde dus weten of het uitmaakt dat je de croupier killt voor de special die ze je geeft bij het daten.
Er hoeft geen 24 uur tussen te zitten, zolang het maar een nieuwe dag is.Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 20:20:
je moet 3 keer saven dacht ik , na 24 uur (in het spel) kan je trug gaan trainen
Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED
Verwijderd
Nou dan ben ik genaaid want ik had het geduld nietdribbel schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 21:19:
denk dat dat wel uitmaakt ja
zonder haar "special" kun je die laatste missie niet spelen
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Je kan haar ook neerknallen. Kan je de keycard zo uit huis halen.-ScuL- schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 21:45:
je krijgt die keycard al bij 35% - da's na 2 dates.. beetje inspanning mag wel hoor
Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED
dribbel schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 21:19:
denk dat dat wel uitmaakt ja
zonder haar "special" kun je die laatste missie niet spelen
Verwijderd
Daar gaat het nou net om. Na het neerknallen kun je niet verder op het laatst-roberth- schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 21:50:
[...]
Je kan haar ook neerknallen. Kan je de keycard zo uit huis halen.
Verwijderd
Verwijderd
Haha, ik ook!Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 22:21:
Ik hoor hier dat je ergens een eindmissie niet kunt doen dan. Nou dan is het voor mij te laat. Dus ik zie wel hoever ik nog kan komen. Ik heb 'r na 5 dates meegenomen naar een veldje en omgelegd.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
de eindmissie van de serie missies waar je mee bezig bent (the heist)Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 22:21:
Ik hoor hier dat je ergens een eindmissie niet kunt doen dan. Nou dan is het voor mij te laat. Dus ik zie wel hoever ik nog kan komen. Ik heb 'r na 5 dates meegenomen naar een veldje en omgelegd.
Als je 100% van de 'hoods in je bezit hebt word je _niet_ meer aangevallen. Mensen die anders beweren hebben last van een bug..pim_rs schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 21:21:
Zo, ik heb hem net ook uitgespeeld![]()
Maar wat gebeurd er nu als je al die gang buurten overneemt, blijven ze dan van jou, of worden ze dan nog steeds aangevallen. Ik vind het namelijk uiterst irritant om steeds mijn buurten te defenden, maar het is ook irritant om steeds beschoten te worden, als je je bolide heel wilt laten
10100111001
[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 01-07-2005 23:21 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
ach soms als ik een beetje gefrustreerd ben, mep ik op straat (bij voorkeur) een vrouw neer, op haar in trappen als ze op de grond liggen geeft toch wel een lekker gevoelNakebod schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 22:26:
Nooit te hopen dat jullie ooit IRL een relatie krijgen dan
Aso volk
[ Voor 18% gewijzigd door Chaoss op 01-07-2005 23:20 ]
There is no place like ::1
Verwijderd
Verwijderd
Das t einde van de missies van San Fierro dan kan je die garage kopen! EtcVerwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 00:21:
Welke missie moet je doen om auto's te kunnen exporteren en importeren?
spoiler:En klopt het dat je dat moet doen bij die kraan en het vrachtschip in San Fierro?
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 00:21:
Welke missie moet je doen om auto's te kunnen exporteren en importeren?
spoiler:En klopt het dat je dat moet doen bij die kraan en het vrachtschip in San Fierro?
Verwijderd
Allemaal bullshit want de andere zeggen, ik had haar gelijk de 1ste date al neergeknald en heb gewoon verder het spel uitgespeeld, dat betekent eindmissie gedaan.Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 22:21:
-Eraser- schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 00:41:
[...]
spoiler:Je moet de drivingschool doen, alles op minimaal 70%, en dan koop je de autoshowroom (Wang Cars $80000) tegenover je garaga in San Fierro en dan moet je nog een paar missies doen bij je garage daarna kun je gaan exporteren en importeren
Iets achter de kraan (kijk richting het water) staat een bord waar op staat welke autos je kan 'stelen' om geld voor terug te krijgen right?gwystyl schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 00:51:
[...]
spoiler:Dat exporteren lukt wel, ik heb nu 39 van de 40 auto's. Moet alleen de Wrangler nog, maar die kan ik nergens vinden?
Verder weet ik niet hoe het importeren werkt. Op de kraan gaan zitten helpt niet? Moet dat op een andere plek dan het exporteren? Staat niet in de handleiding iig...
| Hardcore - Terror |
[ Voor 38% gewijzigd door -Eraser- op 02-07-2005 01:21 ]
hoe krijg jij die keycard dan als je dat wijf doodknalt?Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 00:45:
[...]
Allemaal bullshit want de andere zeggen, ik had haar gelijk de 1ste date al neergeknald en heb gewoon verder het spel uitgespeeld, dat betekent eindmissie gedaan.
The heist gaat ook gewoon door! Dus maak je geen zorgen dat je de eindmissie niet kan doen want dat is bullcrap!
[ Voor 3% gewijzigd door -Eraser- op 02-07-2005 01:23 ]
woozie zal je bellen geloof ik.dribbel schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 01:17:
[...]
hoe krijg jij die keycard dan als je dat wijf doodknalt?
Verwijderd
Vigilante missie's doen met een hunter.. zo had ik binnen 30 minuten $3,000,000 verdient-Eraser- schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 01:08:
alleen jammer dat ze zo duur zijn![]()
edit: die auto's die je kan importeren
[ Voor 2% gewijzigd door -Eraser- op 02-07-2005 02:16 . Reden: typfout ]
ik heb precies hetzelfde probleem, ik heb nu nog maar 25% spieren en mijn ventje wordt wel erg mager maar ik kan niet trainnen-Eraser- schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 02:14:
Tijdens de drivingschool moest ik eigenlijk een paar keer gaan eten omdat ie honger had maar dat had ik niet gedaan omdat ik dus met die drivingschool bezig was. Maar nu zijn mijn spieren ongeveer 66% minder geworden dus ik wilde ff gaan trainen maar dat kon niet want er kwam te staan dat ik voor die dag genoeg gedaan hadIk had dus ff 4x gesavet (=24 uur ingame) maar ik kan nog steeds niet trainen, weet iemand hoe dit komt, of wanneer je weer wel kan trainen?
Getah schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 08:16:
Aargh die laatste missie is irritant zeg!
spoiler:Ik had de missie dus bijna gehaald, maar dan moet je ontsnappen in de brand. Bovendien staan er overal ineens weer ventjes die ik niet goed kan zien. Ook het blussen van die brandjes lukt af en toe niet, terwijl ik volgens mij toch echt goed mik met dat ding. Het vervelende is dat je steeds die héle missie overnieuw moet doen...
Verwijderd
hmm wat is de bonus dan van de firefight missies??swampy schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 00:02:
Ik raadt aan, zker zolang het nog relaxt mogelijk is. Om aan de "extras" te werken. Zoals de Firefight missions enzovoort, want als je die later moet doen om aan de bonus te komen...is alles een stuk moeilijker!
[ Voor 7% gewijzigd door Chaoss op 02-07-2005 09:47 ]
Chaoss schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 09:46:
[...]
hmm wat is de bonus dan van de firefight missies??
....charrel schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 09:00:
spoiler:Gewoon eerst even alle brandweermissies halen, die zijn niet eens zo moeilijk en dan verdien je dat je vuurvast bent, hoef je ook niet meer te blussen en kom je lachend op tijd buiten.
Ik had iets van 3.24min over.
Dus de 3de lukt niet maar de 4de wel?Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 09:33:
Ik heb nu alle scholen behalve de flying school op 100%.
Bij de flying school krijg ik de 3e niet op 100%, ik vlieg altijd door in 1 keer door de rondjes maar heb altijd 96%...
iemand tips? (ik zal het wel 1 seconde sneller moeten doen maar dat lukt dus niet.)
[ Voor 47% gewijzigd door Dark Lord op 02-07-2005 09:53 ]
10100111001
Verwijderd
Verwijderd
laat maar ben er achter. heb de oude map verwijderd en daarna spel opgestart en dan de nieuwe overschrijve met de oude map.Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 10:03:
start ik net het spel weer eens op zie ik geen enkele savegame in de lijst staan![]()
Ze staat er wel op de hd. is er een manier om die savegames weer werkend te krijgen?
hmmm ok, nog niet getest eigenlijkcharrel schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 09:00:
[...]
spoiler:Gewoon eerst even alle brandweermissies halen, die zijn niet eens zo moeilijk en dan verdien je dat je vuurvast bent, hoef je ook niet meer te blussen en kom je lachend op tijd buiten.
Ik had iets van 3.24min over.
[ Voor 23% gewijzigd door matel op 02-07-2005 11:30 ]
Jep, maar dat fireproof zijn is heeeeerlijk, vooral tijdens missies waar vuur bij komt kijken...Chaoss schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 10:28:
[...]
hmmm ok, nog niet getest eigenlijkik mag aannemen dat explosie's van auto's nog steeds dodelijk zijn?
Verwijderd
Only fools are enslaved by time and space.
LoneRanger schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 11:28:
Iemand nog een handige tip voor de missie "Architectual Espionage" waar je die foto moet maken van die blueprint? [2e missie van de heist]
Ik heb in dit hele spel nooit problemen gehad met schieten maar deze vind ik erg moeilijk.
Vooral beneden in de hal komen ze van alle kanten.
Hij is al eens voorbij gekomen een paar delen geleden maar ik kan het niet terug vinden.
Verwijderd
Nee, de 4e lukt dus ook nietDark Lord schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 09:50:
[...]
[...]
....
[...]
Dus de 3de lukt niet maar de 4de wel?
De 4de vond ik veel lastiger dan de 3de om te halen
Anyway, probeer eens om van binnenuit het vliegtuig te kijken (V=change view) sowieso landinggear intrekken (default: 2) Kijk ook even welke kant lekkerder vliegt voor jou (met de klok mee of tegen de klok in) als je in het begin kiest. Als het dan nog niet lukt veel gaan oefenen, beetje gaan stunten enzo en door de stad gaan vliegen, vlak langs rotsen etc. dan krijg je meer het gevoel.
Hopelijk helpen deze tips je
Verwijderd
ik heb het zo gedaan: foto maken boven en dan vol op shift rammend die trap afrennen en snel een auto jatten. Naar je save rijden en klaarLoneRanger schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 11:28:
Iemand nog een handige tip voor de missie "Architectual Espionage" waar je die foto moet maken van die blueprint? [2e missie van de heist]
Ik heb in dit hele spel nooit problemen gehad met schieten maar deze vind ik erg moeilijk.
Vooral beneden in de hal komen ze van alle kanten.
Hij is al eens voorbij gekomen een paar delen geleden maar ik kan het niet terug vinden.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
[ Voor 6% gewijzigd door -Eraser- op 02-07-2005 12:44 ]
Verwijderd
ja een beetje wel idd, maar dat komt ook omdat het voor mij te makkelijk is. Ik haal alle missies eigenlijk wel in 1 keer, het enige moeilijke vind ik dan nog het ontsnappen aan de politie na je missie. Wat dan gelijk ook weer onwijs lame is, omdat er dan echt overal politieauto's spawnen enzarmageddon_2k1 schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 12:24:
Hebben jullie nou eigenlijk ook niet dat je het spel overall wel leuk vind, maar de missie's ronduit saai/kut/vervelend? De missies doe ik echt met tegenzin, vooral die missie's in het begin voor die nigga's. Die van Toreno waren nog wel leuk.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Hoe weet je wanneer dat hij honger heeft?-Eraser- schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 02:14:
Tijdens de drivingschool moest ik eigenlijk een paar keer gaan eten omdat ie honger had maar dat had ik niet gedaan omdat ik dus met die drivingschool bezig was. Maar nu zijn mijn spieren ongeveer 66% minder geworden dus ik wilde ff gaan trainen maar dat kon niet want er kwam te staan dat ik voor die dag genoeg gedaan hadIk had dus ff 4x gesavet (=24 uur ingame) maar ik kan nog steeds niet trainen, weet iemand hoe dit komt, of wanneer je weer wel kan trainen?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
binnen door ergens in zo'n rood rondje te gaan staan die sam sites uitschakelenLuPo schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 12:48:
Heeft er iemand een savegame op ong 20%? Liefst iets minder dan meer. Vriend van me heeft ze savegame kwijt. Ik ben zelf op 36% oid. Ik ben bij de missie dat je naar Area 69 moet en die jetpack moet jatten. Alleen als ik naar buiten vlieg krijg je zo'n raketinstallatie die op je schiet, ik kan niet wegkomen. Weet iemand hoe dat moet?
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2005 12:57 ]
Verwijderd
In de garage zetten natuurlijk!Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 12:54:
Owja, ik wilde dan maar even die rhino gaan jatten om de vigilante missies te gaan doen. Ik naar area69 naar binnen, 5 sterren achter me aan, in de tank gestapt en naar mn vliegveld gereden. Uitgestapt en gesaved, maar als ik dan weer naar buiten kom is mn tank weg![]()
Ik dacht dat die altijd bleef staan ofzo na een save?
Hoe moet ik dat anders doen?
Ik heb net precies hetzelfde gedaan, ik ben naar Area 69 gegaan, heb de Rhino gejat en reed vervolgens naar m'n eigen vliegveldje. Daar heb ik het ding heel vlak voor de deur van de abandoned AC tower neergezet, gesaved, en toen stond ie er nog.. Dus.. gewoon nog een keer proberen en het ding dichtbij houden. Je moet hem in je save house kunnen blijven horen op z'n minst.Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 12:54:
Owja, ik wilde dan maar even die rhino gaan jatten om de vigilante missies te gaan doen. Ik naar area69 naar binnen, 5 sterren achter me aan, in de tank gestapt en naar mn vliegveld gereden. Uitgestapt en gesaved, maar als ik dan weer naar buiten kom is mn tank weg![]()
Ik dacht dat die altijd bleef staan ofzo na een save?
Hoe moet ik dat anders doen?
[ Voor 5% gewijzigd door SanderTje! op 02-07-2005 13:03 ]
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Verwijderd
moet je ff op L-shift of enter rammenjaaoie17 schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 12:59:
heb iets raars bij deze missie: Fender Ketchup
dat is de misse waar zon vent aan een auto vast is geplakt. ik zie hem in de cutscene naar achter rijden en daar blijft et bij. Hij gaat dus niet verder kan de cutscene ook niet skippen.
Meer mensen met dit probleem.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq