[Multiplatform] Grand Theft Auto: San Andreas (deel 10)

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.159 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceStorm schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 20:24:
Kan iemand me zeggen wat de positie is bij "Destroy Targets" in de flight school om 100% te krijgen? De tijd is geen punt (meer) voor me maar ik kom gewoon niet verder dan 90% position score. Als in, welk punt van mijn Apache moet ik op het middelpunt van de cirkel mikken?
Heb PRECIES hetzelfde probleem...
Iemand?
Of een screen van waar je precies moet landen ofzo, want ik zat er laatst toch dacht ik mooi recht in maar had toch nog 90%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-08 20:34

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

weird ik krijg die mapmod niet aan de praat 8)7 ik doe wat er in de nfo staat (files toevoegen piece of cake), maar het stuk over de aanpassing in gta.dat is onduidelijk, er staat dat je 3 lines moet toevoegen namenlijk deze:

IMG DATA\MAPS\ocram\ocram.IMG
IDE DATA\MAPS\ocram\ocram.IDE
IPL DATA\MAPS\ocram\ocram.IPL

als ik elke lijn plaats bij de code waar het moet horen (IMG bij de IMG's enz..) geeft hij een foutmelding, als ik alle 3 de lijnen onderaan toevoeg (helemaal onderaan) geeft hij ook een fout 8)7

iemand met meer geluk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:23
Woei, ook uitgespeeld.
Alle tags al gedaan, nu de rest van de collections nog etc. Wil wel 100% halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 18:39:
Gewoon rijden is het makkelijkst.
Maar als het je niet lukt, geef dan ff je msn adres dan doe ik hem wel voor je..
M'n MSN is thomasvervoort@hotmail.com, dus je moet maar maar kijken oke:-) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil wapens kopen anders haal ik een missie niet maar bij de map staat maar 1 wapenhandel en als ik daar ben weet ik niet hoe ik de wapens moet halen ik sie niemand ik sie ook geen geel aanwijsding..??? Wie helpt mij...???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 11-09 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

gwystyl schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 21:08:
Volgens mij gaat het meer om hoe hij gedraaid is. Ik kreeg iig 100% toen ik alles binnen 75 sec (?) voltooid had en de apache in de richting van de landingsbaan had neergezet (welke kant de neus op staat moet niet uitmaken). Kijk anders eens waar je punten mist:
bij heading moet je je richting veranderen
bij position moet je meer naar het midden van de cirkel
Destroy targets heeft geen 'heading' :) Maar ik heb het ondertussen op 100%, niet echt iets heel anders gedaan maar ging nu prima. En na het verplichte oefenenen kan ik die missie nu in 55 seconden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 21:26:
Ik wil wapens kopen anders haal ik een missie niet maar bij de map staat maar 1 wapenhandel en als ik daar ben weet ik niet hoe ik de wapens moet halen ik sie niemand ik sie ook geen geel aanwijsding..??? Wie helpt mij...???
Ik was ook op zoek naar een pistool met geluidsdemper (dacht hier ergens gelezen te hebben dat die bestaan) en dacht ook aan die wapenzaak. Maar die ziet er vrij gesloten uit, al staat er een pistooltje op de kaart.

Iemand enig idee hoe ik aan een pistool met geluidsdemper kom?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Dat pistooltje geen wapenhandel, maar dat is is Emmets 'gun shop', eigk een 9mm die altijd in het steegje achter de Ammunation ligt. De Ammunation zelf kan je pas in na de missie "Doberman" van Sweet. Daar kan je na verloop van tijd een silenced 9mm kopen.

Het verschil tussen de twee pisooltjes is te zien, Emmet heeft een bruine kolf en Ammunation een donkergrijze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Weet iemand hoe ik bij mijn vliegveld dat ik gekocht heb (dat verlaten ding...nog wat 'meadows') hoe ik een heli kan saven. Ik heb ergens een heli gejat, maar wil hem zeg maar bewaren net zoals je een auto in een garage bewaart. Ik had hem eerst in zo'n (open) hangar gezet. Toen gesaved, spel geladen maar helaas, de heli was weg.
Iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 20:42
Vlak bij je safehouse is een grote hangar (dicht, met grote schuifdeuren) waar je heli's, auto's en vliegtuigen in kan opslaan ;)

[ Voor 66% gewijzigd door -Eraser- op 30-06-2005 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 08:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Dionysos schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 21:57:
Weet iemand hoe ik bij mijn vliegveld dat ik gekocht heb (dat verlaten ding...nog wat 'meadows') hoe ik een heli kan saven. Ik heb ergens een heli gejat, maar wil hem zeg maar bewaren net zoals je een auto in een garage bewaart. Ik had hem eerst in zo'n (open) hangar gezet. Toen gesaved, spel geladen maar helaas, de heli was weg.
Iemand een idee??
Aan de overkant van de landingsbaan staat een dichte hangar. Die gaat open voor voertuigen net als een garage. Heb ik 20 posts geleden ofzo ook al gezegd O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hej!

Kan iemand mij helpen met een missie van Madd Dogg, dat je zijn huis moet veroveren, hij wil maar niet lukken ik ga steeds dood. Erg frusterend, heeft iemand tips of wil iemand hem doen voor mij?
Alvast erg bedankt.

Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 22:06:
Hej!

Kan iemand mij helpen met een missie van Madd Dogg, dat je zijn huis moet veroveren, hij wil maar niet lukken ik ga steeds dood. Erg frusterend, heeft iemand tips of wil iemand hem doen voor mij?
Alvast erg bedankt.

Tim
Zorg voor hitman M4 skills, zorg voor 150% armor, zorg voor 150% health, etc.
En neem je tijd, als je te gehaast overal heen rent ga je sowieso dood.

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, vandaag weer eens even wat progress gemaakt.

Is het de bedoeling dat je in de cargo bob ook auto's kan stoppen? Ik heb al numpad 8 + 2 en "2" geprobeerd, maar dat doet helaas niks :( Is er anders misschien nog een andere helicopter waarmee je voertuigen op kan tillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okeej ik ga het nog eens proberen!!
Bedankt geeft motivatie dat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

godver de godver de godver dat bouncende level met die auto kom ik maar niet door heen, al zeker 40 keer opnieuw gedaan, nog even en ik frisbee dat hele stink spel het raam weer uit...

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Ik snap die Barrel Roll in de driving school niet. Net half uur aan het proberen geweest, maar continu 0%. Je moet toch gewoon gas geven, los laten zodra je op de ramp zit, en dan met w en s recht landen ? (Je auto schiet uiteraard wel door / sta niet in een keer stil )

Plaatje: http://www.starwolf-online.com/gta_sa1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarWolf schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 22:33:
Ik snap die Barrel Roll in de driving school niet. Net half uur aan het proberen geweest, maar continu 0%. Je moet toch gewoon gas geven, los laten zodra je op de ramp zit, en dan met w en s recht landen ? (Je auto schiet uiteraard wel door / sta niet in een keer stil )

Plaatje: http://www.starwolf-online.com/gta_sa1.jpg
Heb jij het filmpje waarin het voorgedaan wordt wel bekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:52

Martinspire

Awesomeness

@ sithwarrior: lol, rustig maar
host je savegame maar ergens (rapidshare of eigen serverruimte) en dr is wel iemand (miss ik) die het ff voor je wil doen

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 30-06-2005 22:38 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:55

Polycom

Poes van goud

Je moet met 2 wielen over de ramp zodat je gaat draaien, als je dan op 4 wielen terecht komt heb je hem gehaald. Maar inderdaad, had even het filmpje gekeken.. haastige spoed is zelden goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

gwystyl schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 22:05:
[...]

Aan de overkant van de landingsbaan staat een dichte hangar. Die gaat open voor voertuigen net als een garage. Heb ik 20 posts geleden ofzo ook al gezegd O-)
Hee dank je! Sorry had je post wel gelezen, maar het is nergens in de grijze massa blijven hangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bij de missie Farewell my Love... maar ik krijg hem niet uitgespeeld, t is de een a laatste missie om naar San Fierro te gaan maar k krijg em nie uitgespeeld, echt al 10 x geprobeerd ofzo, maar het lukt gewoon niet. Misschien heeft iemand tips om deze missie iets makkelijker te halen. Problemen: of de auto vliegt in de fik, of ik wordt gewoon 2, 3 of 4es.

Tnx alvast: Yacko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:18

Hu9o

Schokkend

Ik ben steeds aan het daten met die miep uit het autorijschool. Iemand daar tips voor? Want ik ga er al heen met een gepimpte auto maar steeds is ze niet tevreden over de date :x

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 22:46:
Ik ben bij de missie Farewell my Love... maar ik krijg hem niet uitgespeeld, t is de een a laatste missie om naar San Fierro te gaan maar k krijg em nie uitgespeeld, echt al 10 x geprobeerd ofzo, maar het lukt gewoon niet. Misschien heeft iemand tips om deze missie iets makkelijker te halen. Problemen: of de auto vliegt in de fik, of ik wordt gewoon 2, 3 of 4es.

Tnx alvast: Yacko
Stuur ff je savegame naar rexomnium at gmail.com, dan doe ik hem nu wel ff voor je.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Eindelijk 100% bij alle vliegoefeningen :) ik heb nou dus zo'n hunter en ik ging dus even vigilante missie's doen en ik ben nou bij level 59, gaat dat tot een bepaald level of blijft het maar doorgaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tnx, alvast k zal em zo sture
Rexomnium schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 22:59:
[...]

Stuur ff je savegame naar rexomnium at gmail.com, dan doe ik hem nu wel ff voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Hu9o schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 22:53:
Ik ben steeds aan het daten met die miep uit het autorijschool. Iemand daar tips voor? Want ik ga er al heen met een gepimpte auto maar steeds is ze niet tevreden over de date :x
Je gaat toch wel met haar dansen ofzo....

Ja... je moet ook echt iets met je date doen! Naar de snackbar gaan is DUD!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Hu9o schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 22:53:
Michelle Cannes

Omschrijving:
Waar vind ik haar: Je vindt haar soms in de rijschool. Ze wil pas met je daten als je minstens 50% vet en een hoog sexappeal hebt. Als je een date met haar hebt vind je haar in het noorden van San Fierro.

Wanneer is ze thuis: 00.00-12.00

Waar wil ze eten: Schijnbaar moet je haar naar het dichtstbijzijnde "glaasje" brengen...

Waar wil ze dansen: De enige dansclub in San Fierro

Hoe hard wil ze rijden: Vrij hard, maakt niet uit waar

EXTRA DATE: Je stapt bij haar in de auto en laat je rondrijden terwijl jij zo min mogelijk doet

Beloning:

15%: Een extra Pay 'n Spray bij haar huis
40%: Sex is mogelijk
50%: Haar auto is beschikbaar
100%: Racing Suit in je warderobe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb Michelle net op 100% gekregen.

- Eten: Misty's even noord van de sportschool
- Rijden: Dat doet ze zelf "I won't even make jokes about women driving"
- Dansen: in de Gaydar (San Fierro)

Ik ging meestal met de GT40 (Bullet). "This car has plenty of torque"

Als je toch bij Michelle langs gaat, kijk eens op de werkbank van haar garage....

Afbeeldingslocatie: http://www.mrit.nl/10k.JPG

edit: Post hierboven is quote van gtasanandreas.nl maar die klopt dus niet helemaal.

[ Voor 29% gewijzigd door FirmPete op 01-07-2005 00:30 ]

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ok dat dansen is nieuw, wist niet dat je dat kon doen met je date. Ik ging steeds naar die Misy (glaasje bij de ninja fighting cobra) maar met dat dansen zal het wel wat sneller gaan want steeds 1 streepje schiet niet op.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nadat ik een ghost image terug heb gezet ben ik mijn savegame kwijt.. heeft iemand voor mij een savegame net nadat je wijken mag gaan overnemen door het voeren van gang wars?

Ik zou erg blij mij zijn :) bedankt iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:25
Eh, ik heb iets gemist kennelijk, hoe kan je in een trein komen :? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-08 15:16
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 00:46:
nadat ik een ghost image terug heb gezet ben ik mijn savegame kwijt.. heeft iemand voor mij een savegame net nadat je wijken mag gaan overnemen door het voeren van gang wars?

Ik zou erg blij mij zijn :) bedankt iig!
Alstu :)

Leave only footprints, take only memories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
MarcoC schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 01:10:
Eh, ik heb iets gemist kennelijk, hoe kan je in een trein komen :? ?
Door in te stappen als ie bij een station stil staat.

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Treintje gestolen, goeie aanloop genomen en zo naar LV gereden door de afsluiting heen.

Vreemd is dat. Als je hard genoeg rijd dan remt ie niet op tijd af en ben je zo in het andere level :D

Paar rondjes gereden door GTA SA tot ie ontspoorde en ik maar de 6 wanted sterren cheat invoerde :P

http://members.lycos.nl/gamerguntk/uploads/gtasa/gtasa1.PNG

Doe eens ietsjes beter resizen een volgende keer :*

Ze vermaken zich goed met voet treinballen ;) Ze hebben me wel een dorp verder geduwt :P

[ Voor 8% gewijzigd door Crash op 01-07-2005 08:36 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

SithWarrior schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 22:21:
godver de godver de godver dat bouncende level met die auto kom ik maar niet door heen, al zeker 40 keer opnieuw gedaan, nog even en ik frisbee dat hele stink spel het raam weer uit...
Nofi, er zijn meer mensen die hier problemen mee hebben, maar ik snap werkelijk niet waarom.

Gewoon toetsjes indrukken op maat van de muziek.. hoe moeilijk kan dat zijn? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:54

Nakebod

Nope.

Niet moeilijk, maar je moet eigenlijk niet naar de muziek luisteren :)
Alleen kijken naar welke toets je moet indrukken. Heb die eigenlijk nog steeds niet voltooid, ook maar een paar keer geprobeerd, alleen kwam iedere keer net wat punten te kort, tegenstander die steeds achter ligt, en ineens meer punten heeft :|

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TommyGun schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 03:44:
en ik maar de 6 wanted sterren cheat invoerde :P
Je hoeft geen cheat in te voeren hoor voor 6 sterren. Je gaat op zoek naar bv een parkeergarage wat overdekt is (het liefst eentje met ronddraaiende gangen omhoog) en alles wat beweegt pomp je vol met lood. En voila binnen een korte tijd heb je 6 sterren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Bosmonster schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 09:24:
[...]

Nofi, er zijn meer mensen die hier problemen mee hebben, maar ik snap werkelijk niet waarom.

Gewoon toetsjes indrukken op maat van de muziek.. hoe moeilijk kan dat zijn? :P
Mensen die geluid vanaf de softwarebuffer laten lopen i.p.v. hardware, hebben wel een chronisch probleem met deze missies. De pijltjes lopen dan voor op de muziek waardoor je er altijd naast zit.

Misschien dat dit hetgeen is wat de problemen veroorzaakt.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Nakebod schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 09:29:
Niet moeilijk, maar je moet eigenlijk niet naar de muziek luisteren :)
Alleen kijken naar welke toets je moet indrukken. Heb die eigenlijk nog steeds niet voltooid, ook maar een paar keer geprobeerd, alleen kwam iedere keer net wat punten te kort, tegenstander die steeds achter ligt, en ineens meer punten heeft :|
Dus je hebt hem zelf nog niet voltooid, maar hebt wel tips over hoe mensen hem moeten doen? ;)

Zelf lukte hij me ook niet goed, tot dat ik dacht 'he.. dat is gewoon op maat van de muziek'.. daarna had ik met geen enkele van die missies (auto, dansen) nog problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Laatst online: 08-09 11:55
Bosmonster schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 09:46:
[...]Zelf lukte hij me ook niet goed, tot dat ik dacht 'he.. dat is gewoon op maat van de muziek'.. daarna had ik met geen enkele van die missies (auto, dansen) nog problemen.
da's toch meestal het idee van dansen? op de maat van de muziek? :X

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

party42 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 09:56:
[...]

da's toch meestal het idee van dansen? op de maat van de muziek? :X
Yeah ;) maar de eerste missie als zodanig die je moet doen is die met de auto ;) Daar is het nog iets minder voor de hand liggend.

Bovendien kun je dus ook helemaal gaan lopen focusen op die rondjes, maar mijn ervaring is dat dat dus niet echt werkt. Dan zit je er te vaak naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Laatst online: 08-09 11:55
Bosmonster schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 10:15:
[...]

Yeah ;) maar de eerste missie als zodanig die je moet doen is die met de auto ;) Daar is het nog iets minder voor de hand liggend.

Bovendien kun je dus ook helemaal gaan lopen focusen op die rondjes, maar mijn ervaring is dat dat dus niet echt werkt. Dan zit je er te vaak naast.
klopt, jammergenoeg loopt het beeld achter bij de muziek. Gewoon de muziek volgen idd.

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Hmm, ik heb sinds gisteren last van een bugje (na een crash naar desktop). Als ik gangmembers neerknal (of andere) blijven sommige textures weg. Bijv. wapens ed komen niet te voorschijn (iig niet in alle gevallen). Iemand enig idee voor een oplossing? Echt vervelend of storend is het niet, ik mis alleen wat kogels en geld (beide heb ik zat ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

IceStorm schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:04:
Hmm, ik heb sinds gisteren last van een bugje (na een crash naar desktop). Als ik gangmembers neerknal (of andere) blijven sommige textures weg. Bijv. wapens ed komen niet te voorschijn (iig niet in alle gevallen). Iemand enig idee voor een oplossing? Echt vervelend of storend is het niet, ik mis alleen wat kogels en geld (beide heb ik zat ;)).
Weet je zeker dat het een bug is? Ik heb gister ook een aantal gang-wars meegemaakt en daarbij heb ik ook afentoe een heel groepje mensen neergenkald die op mij schoten maar er bleef ook maar 1 wapen liggen.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

fsfikke schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:09:
Weet je zeker dat het een bug is? Ik heb gister ook een aantal gang-wars meegemaakt en daarbij heb ik ook afentoe een heel groepje mensen neergenkald die op mij schoten maar er bleef ook maar 1 wapen liggen.
Nou ja, ik heb het nog nooit eerder gehad totdat GTA een keer crashte (na wat alt-tab werk :P). En sindsdien heb ik het echt bijna altijd dus ik gok dat er ergens toch wel iets mis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Volgens mij is het in GTA sowieso al zo dat als je meerdere gasten neerknalt die hetzelfde wapen droppen, dat opgeteld wordt bij het wapen dat al op de grond ligt.

Als je dus 4 gasten bij elkaar afknalt dropt er vaak maar 1 wapen, maar die heeft wel de kogels van 4.

Lijkt me simpelweg om geheugen te sparen ofzo weer op de console.

Zo is het bij mij in ieder geval altijd al geweest :)

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 01-07-2005 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Bosmonster schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:12:
Zo is het bij mij in ieder geval altijd al geweest :)
Ja das waar, dat heb ik ook altijd gehad maar ik heb nu vaak dat er gewoon geen wapens verschijnen of wel verschijnen maar bijna meteen weer verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook eindelijk uitgespeeld, heerlijk gevoel nu alles nog gaan collecten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

SanderTje! schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 09:40:
[...]

Mensen die geluid vanaf de softwarebuffer laten lopen i.p.v. hardware, hebben wel een chronisch probleem met deze missies. De pijltjes lopen dan voor op de muziek waardoor je er altijd naast zit.

Misschien dat dit hetgeen is wat de problemen veroorzaakt.
Hoe stel je dan in dat je je hardware buffer wilt gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 08:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Nakebod schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 19:17:
[...]

spoiler:
Ik denk dat de beste en enige manier is, om zodra je het driehoekje in je radar ziet bewegen, al beginnen met draaien, zo snel mogelijk, en daarna in een duik (Freefall) naar beneden richting die jet. Duurde bij mij ook even voor dat het eindelijk was gelukt, maar dat is wel een goede oplossing, gezien dat vliegtuig een stuk sneller is.
Ik ben daar nu ook, maar ik ben een paar keer veel te langzaam geweest, en nu net veel te snel met draaien... ik kwam voor het vliegtuig uit, en toen ik langzamer ging vliegen haalde hij me in en was ie alsnog weg :'(.
Op welke hoogte vloog je toen je begon te draaien? hoger of lager dan het vierkantje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:06
gwystyl schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 12:00:
[...]

Ik ben daar nu ook, maar ik ben een paar keer veel te langzaam geweest, en nu net veel te snel met draaien... ik kwam voor het vliegtuig uit, en toen ik langzamer ging vliegen haalde hij me in en was ie alsnog weg :'(.
Op welke hoogte vloog je toen je begon te draaien? hoger of lager dan het vierkantje?
Ik vloog ietsje hoger dan de jet, en toen ik hem aan zag komen heb ik een uitgebreide draai gemaakt terwijl ik naar beneden ging om snelheid te krijgen.

Let wel, ik heb hem ook 5 keer moeten doen voordat ik hem had..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:52

Martinspire

Awesomeness

wtf ik heb net naar de eindcredits gekeken maar ik kan nog steeds niet die casino's opkopen??

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de bikeschool gevonden en ook meteen 100% gehaald bij alles.
Maar ik heb maar 2 bikes, de nrg 500 en de freeway.
Is dat de bedoeling, ik dacht dat je bij 100% 3 bikes zou hebben :/

EDIT: Laat maar, toen ik wegging en weer terugkwam stonden er wel 3...
frc 900 ofzo was de laatste..

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2005 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluuuurgh
  • Laatst online: 24-04 11:15
gooooooooodverdomme, ik zit nu net dus die ambulance missies te doen in dat kleine stadje, ben ik bij level 12, moet nog 5 mensen ophalen, haal daarvan er 1 op en hoor ineens een knal, is het 'the patient is dead paramedic mission ended' ofzoiets, heeft 1 of andere gore klootzak mijn patient doodgereden en moet ik alles overnieuw doen :'( ik was het niet eens zelf! =/

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Hoe moet je bij de bikeschool een stoppie doen? Er staat: "Accelerate to top speed, push UP, and then press S". Maar als ik dat doe dan hangt ie heel even naar voren en staat dan stil :?

edit: het is al gelukt, ik kwam erachter dat je ze tegelijk moest indrukken 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door -Eraser- op 01-07-2005 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ssilverhaze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-02 15:17
GGGRRRR wanneer kan ik nou eindelijk didier sachs in???? (die kleding winkel) ik ben al bij de rosenberg misie's in las venturas maar nog steeds is die *** winkel dicht... help plz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluuuurgh
en waarom kan je niet rennen in het casino behalve als je op een trap loopt? beetje irritant ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluuuurgh
maar ik zit nu vast bij die missie dat je naar het vliegveld moet om een vliegtuig te pakken, daarmee op te stijgen en een dam moet opblazen (ben de naam er van vergeten, in de cutscene ervoor zie je dat CJ 't bouwplan van zo'n casino omdraait omdat er iemand onverwachts binnenkomt en er op de achterkant een Love Fist plaatje staat)
Je moet door zo'n half doorzichtig rood rondje vliegen, maar het vliegtuig dat je moet pakken komt gewoon niet hoog genoeg om erdoorheen te gaan, als je op een bepaalde hoogte zit gaat het vliegtuig vanzelf stotteren en weer naar beneden =/ (het landingsstel heb ik ook ingeklapt, dus daar ligt het niet aan) en ook werkt 'f' niet om (bij mij dan) uit het vliegtuig te springen, het enige wat ik dus kan doen is talibanstrijder spelen en mezelf in een gebouw vliegen oid

[ Voor 5% gewijzigd door bluuuurgh op 01-07-2005 13:21 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

bluuuurgh schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 13:21:
maar ik zit nu vast bij die missie dat je naar het vliegveld moet om een vliegtuig te pakken, daarmee op te stijgen en een dam moet opblazen (ben de naam er van vergeten, in de cutscene ervoor zie je dat CJ 't bouwplan van zo'n casino omdraait omdat er iemand onverwachts binnenkomt en er op de achterkant een Love Fist plaatje staat)
Je moet door zo'n half doorzichtig rood rondje vliegen, maar het vliegtuig dat je moet pakken komt gewoon niet hoog genoeg om erdoorheen te gaan, als je op een bepaalde hoogte zit gaat het vliegtuig vanzelf stotteren en weer naar beneden =/ (het landingsstel heb ik ook ingeklapt, dus daar ligt het niet aan) en ook werkt 'f' niet om (bij mij dan) uit het vliegtuig te springen, het enige wat ik dus kan doen is talibanstrijder spelen en mezelf in een gebouw vliegen oid
Je moet niet te stijl omhoog willen, gewoon rustig stijgen, eventueel een rondje vliegen, tot je op de goede hoogte zit. Dan zou het moeten lukken.

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bluuuurgh schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 13:21:
Fijn dat je dit zo zonder spoiler zegt. :(
@#$@#$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Waar staan de savegames eigelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ssilverhaze
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 13:43:
[...]

Fijn dat je dit zo zonder spoiler zegt. :(
@#$@#$
IDD :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:57

chromeeh

the Gnome

Iemand bekent met dit probleem:
spoiler:
Missie: 'Mike Toreno'
Ik wordt een beetje verdrietig van het feit dat wanneer ik Mike heb gelocate (het busje gevonden).
En die lui heb afgemaakt, wat ook niet verschrikkelijk moeilijk is mits je maar ver genoeg van ze af staat....
Dan komt er in beeld te staan "Get of the airfield before the cops arrive", geen probleem gewoon ff flink gas en gaan, dan komt het:
Ik zie de waypoint, rij er heen en vlak voordat ik 'm raak dan verdwijnt deze gewoon (niet meer zichtbaar) en de blip blijft gewoon op de radar staan :? :?

Ik heb wel eens een keer een Hydra, Hunter en een JetPack gespawnded d.m.v. cheats....

[ Voor 10% gewijzigd door chromeeh op 01-07-2005 14:05 ]

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Net lol gehad in de missie Cops Wheels

spoiler:
Dat is die missie dat je 4 politiemotoren moet jatten en deze al rijden achter op een truck moet zetten (beetje knightriderachtig idee). Ik vrolijk bezig met mn eerste motor, rijd naar die truck toe. Blijkt dat Michael Knight ook in las Venturas is, want mn plekkie was al bezet :D :D
Zie: http://members.chello.nl/~c.oudshoorn/packer.JPG
Om hem eraf te beuken, heeft mij kostbare minuten gekocht en daarom heb ik hem niet gehaald :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Laatst online: 11-09 14:33

Impry

Rallymedia.nl

Dionysos schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 14:07:
Net lol gehad in de missie Cops Wheels

spoiler:
Blijkt dat Michael Knight ook in las Venturas is, want mn plekkie was al bezet :D :D
Zie: http://members.chello.nl/~c.oudshoorn/packer.JPG
:D Haha

Hoe kun je trouwens goed vliegen met die straaljager? (Cheat = jumpjet), ik krijg hem wel opgestegen (net zoals een harrier; recht omhoog) maar dan krijg ik hem niet vooruit... :(

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:10
bluuuurgh schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 12:45:
gooooooooodverdomme, ik zit nu net dus die ambulance missies te doen in dat kleine stadje, ben ik bij level 12, moet nog 5 mensen ophalen, haal daarvan er 1 op en hoor ineens een knal, is het 'the patient is dead paramedic mission ended' ofzoiets, heeft 1 of andere gore klootzak mijn patient doodgereden en moet ik alles overnieuw doen :'( ik was het niet eens zelf! =/
hehe da's zuur :{

ik ben nu in Venturas bij die missie..
spoiler:
blabla bla met chips waarbij je dat warenhuis in moet van die Italiaanse familie. Ik klim over het hek en ga naar binnen maar daar binnen zitten zo veel gasten en je wordt ook nog eens dik van achter genaaid dat ik zeer veel moeite heb om überhaupt te overleven, laat staan die generatoren te nuken.. Iemand misschien een goede tip?

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

op numpad 8 drukken :D

had ik ook last van, je ziet vanzelf wel de straalpijpen naar achteren bewegen, en met 2 gaan ze weer naar voren zodat je een helicopter hebt:+

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Laatst online: 01-09 12:00
@bluuurgh

Hey vervelend ventje, gebruik is ff spoiler tags, net als iedereen... en loop in je posts daarvoor niet zo te vloeken (met religieuze woorden). Is nergens voor nodig :(

[ Voor 69% gewijzigd door StarWolfer op 01-07-2005 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heeft iemand anders hier ook het probleem dat GTA:SA niet verder gaat bij die missie in Las Venturas waar je met die vent (die vastgebonden zit) op je motorkap moet rondrijden om hem bang te maken?
Vlak voor de missie begint - in het tussenfilmpje - loopt ie vast. Niet vast in de zin van een freeze, maar vast omdat die auto vast blijft zitten in / tegen de garage.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 13:28
w00t, Eindelijk maar weer eens die lowrider stuiter missie geprobeerd. Ditmaal zonder geluid, en het is me gelukt! 1620pt tegen 1100vd tegenstander _O_.

Ik tapte eerst dus meer op het ritme vd muziek, dan wanneer het pijltje in het rondje stond.

Thx voor degene die deze tip gaf.

@Mazo, ik meen dat dit probleem al een keer eerder is langsgekomen met de oplossing, moet je ff zoeken.

[ Voor 16% gewijzigd door Giant87 op 01-07-2005 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
-ScuL- schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 14:13:
[...]

hehe da's zuur :{

spoiler:
blabla bla met chips waarbij je dat warenhuis in moet van die Italiaanse familie. Ik klim over het hek en ga naar binnen maar daar binnen zitten zo veel gasten en je wordt ook nog eens dik van achter genaaid dat ik zeer veel moeite heb om überhaupt te overleven, laat staan die generatoren te nuken.. Iemand misschien een goede tip?
spoiler:
voordat je het warenhuis binnenloopt schiet je die auto kapot die ervoor staat daarna loop je naar binnen en ga je achter een pilaar staan en dan kun je zo iedereen neerschieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ssilverhaze
MaZo schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 14:28:
Heeft iemand anders hier ook het probleem dat GTA:SA niet verder gaat bij die missie in Las Venturas waar je met die vent (die vastgebonden zit) op je motorkap moet rondrijden om hem bang te maken?
Vlak voor de missie begint - in het tussenfilmpje - loopt ie vast. Niet vast in de zin van een freeze, maar vast omdat die auto vast blijft zitten in / tegen de garage.

:(
Ja wahahaha had ik ook, gewoon ff op een paar knopjes rammen en je kunt beginne met de missie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

-ScuL- schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 14:13:
spoiler:
Makkelijker is:

spoiler:
Meteen na de cutscene naar buiten lopen, die auto afknallen en wachten tot die mannetjes naar buiten komen. Pas vooral op die vent met die shotgun. Doe rustig aan en knal iedereen binnen over hoop. Schiet alle mallen oid overhoop op 1 na. Pak een (snelle) motor, zet die naast je neer, knal de laatste generator overhoop en scheur er vandoor. Klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07 15:47

nzyme

terror

toch balen dat die chopper die bij de soldaten staat OOK al geen cargo kan vervoeren :( Ondanks zn naam, en een open ruim achterin ofzo :? Maar dat klepje is niet te bewegen dus een bike dr in zette is niet mogelijk :( snap echt niet dat niemand al eens een mod voor die leviathan bv gemaakt heeft :(

/me wil auto's door de lucht slepen :p

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Hellraizer schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 15:19:
toch balen dat die chopper die bij de soldaten staat OOK al geen cargo kan vervoeren :( Ondanks zn naam, en een open ruim achterin ofzo :? Maar dat klepje is niet te bewegen dus een bike dr in zette is niet mogelijk :( snap echt niet dat niemand al eens een mod voor die leviathan bv gemaakt heeft :(

had ik ook. Ben tjidje bezig geweest om iets erin te krijgen. De naam (cargobob) doet dingen vermoeden die hij niet kan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 16:39
hm, hebben meer mensen er lst van dat de up/down knoppen van op de moter, en vliegtuig enzo het niet doen?? Ik kan ze remappen naar wat ik wil, ik krijg ze niet werken, en ik ben nu bij een missie dat ik ze echt nodig heb (vliegen).

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:52:
Waar zien jullie überhaupt je snelheid in auto's en treinen en zo?
Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Meen dat het al gezegd was, maar kijk hier eens:
http://www.gtasanandreas.net/news/single.php?id=1550

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Laatst online: 11-03 14:03
schijnt mod voor te zijn, dat antwoord is je geloof ik vorige keer ook al gegeven op deze vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:55

Polycom

Poes van goud

lol ik had laatst iets fucking raars, was een missie aan het doen en was er mee klaar en moest terug naar madd dogs house geloof ik. Dus ik rij er vrolijk heen, rij om hoog naar zn crip.. stort er opeens een vliegtuig neer op mn auto.. boom boom wasted, mission failed.

Ik zal maar niet vertellen wat ik toen allemaal zei. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat zijn die dingen die het spel speciaal maken. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit. Ik zie nu dat ik de verkeerde post van mezelf gequote heb :( |:( dom dom dom.

Ik wilde dus weten of het uitmaakt dat je de croupier killt voor de special die ze je geeft bij het daten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator
  • Laatst online: 21-08 20:34

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

edit:
oops.. mn vinger vertoonde even spastische trekjes..

[ Voor 91% gewijzigd door Bosmonster op 01-07-2005 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Maverick schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 16:02:
hm, hebben meer mensen er lst van dat de up/down knoppen van op de moter, en vliegtuig enzo het niet doen?? Ik kan ze remappen naar wat ik wil, ik krijg ze niet werken, en ik ben nu bij een missie dat ik ze echt nodig heb (vliegen).
En met gewoon default settings? De pijltjestoetsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 16:39
Bosmonster schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 16:38:
[...]

En met gewoon default settings? De pijltjestoetsen?
Nou ik heb het al een paar keer terug op default gezet, MAAR nu ben ik er achter, ik was er namelijk stellig van overtuigt dat het de special controls waren, die dus op het numpad gemapt waren, maar het zijn dus de pijltjes toetsen :X :X
tnx iig ;)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 16:36:
[...]

Shit. Ik zie nu dat ik de verkeerde post van mezelf gequote heb :( |:( dom dom dom.

Ik wilde dus weten of het uitmaakt dat je de croupier killt voor de special die ze je geeft bij het daten.
Ah, ik wil dus precies hetzelfde weten.....geen zin om met haar te daten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Schnitzel
  • Laatst online: 16:46

You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

maakt het eigenlijk uit wat voor kleren je draagt? en dan doel ik op de kleuren, redelijk in het begin van het spel krijg je een opmerking datje kleren moet gaan kopen waarin de kleuren van je gang voorkomen (groen dus).

maar maakt het wat uit als je later kleren aantrekt waar totaal geen groen in voorkomt? :?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Hellraizer schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 15:19:

Op GTAForums.com staat een mod voor de leviathan met een magneet maar die schijnt alleen te werken als je opnieuw begint met het spel :/

download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
Chaoss schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 17:01:
maakt het eigenlijk uit wat voor kleren je draagt? en dan doel ik op de kleuren, redelijk in het begin van het spel krijg je een opmerking datje kleren moet gaan kopen waarin de kleuren van je gang voorkomen (groen dus).

maar maakt het wat uit als je later kleren aantrekt waar totaal geen groen in voorkomt? :?
Volgens mij maakt het niet uit wat voor kleren je koopt. Ik heb iig nooit groene kleren gekocht.

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Ik heb wel een hele groene outfit gekocht, maar nooit iets van gemerkt.. Al verhoogde het wel persoonlijk mijn gang gevoel!

Grovestreet 4 life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Waar heb je die SWAT Tank van? Van de laatste missie had ik er een in mijn garage gezet in Grove Street maar na de missie was ie weg :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Chaoss schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 17:01:

Wat ik ervan begreep is dat het niet uitmaakt of je geen groen draagt, maar als je wel groene kleren gaat dragen (Grove Street Families kleuren dus) dan herkent iedereen je en word er zonder aarzeling op je geschoten door vijandelijke gangs..
Maar volgens mij schieten ze sowieso wel, alleen dat las ik op een of andere faq site oid

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Laatst online: 11-09 14:33

Impry

Rallymedia.nl

josvg schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 16:47:
[...]

waar heb je die andromada gehaald?
Die wil ik ook ja! :)

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
spoiler:
De Andromeda staat in Las Venturas op het vliegveld in een grote hangar, net zo'n hangar als je op je eigen vliegveld hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

-Eraser- schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 17:17:
[...]

spoiler:
De Andromeda staat in Las Venturas op het vliegveld in een grote hangar, net zo'n hangar als je op je eigen vliegveld hebt
haha, daar had ik al een keer in gevlogen zonder ook maar door te hebben dat het die was....

Me=stupid

edit: ah zo stom was ik dus ik niet , getuige de post onder mij

[ Voor 10% gewijzigd door Dionysos op 01-07-2005 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Net nog even op het vliegveld van Las Venturas gekeken maar dat was dus een AT-400 :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07 15:47

nzyme

terror

-Eraser- schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 17:03:
[...]

Op GTAForums.com staat een mod voor de leviathan met een magneet maar die schijnt alleen te werken als je opnieuw begint met het spel :/

download
VET :D :D zal vnaaf ff checke, en overnieuw beginnen is geen probleem aangzien ik op me laptop toch alleen maar aant klooien ben :p

| Hardcore - Terror |

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en interessant voor iedereen!

Zoek eerst zelf naar het antwoord voordat je een vraag stelt!

Dit topic is niet bedoeld voor techvragen! Waarom niet? Lees dit!

Lees dit voordat je post!

Indien je post niet voldoet aan bovenstaande kan je op sancties rekenen!