[Multiplatform] Grand Theft Auto: San Andreas (deel 10)

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.160 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Bosmonster schreef op zondag 03 juli 2005 @ 15:34:
[...]

4GB zal wel meevallen. De huidige GTA hebben ze in de 64MB ofzo van de PS2 weten te krijgen.

Hoop dat de volgende versie van GTA voor de PS3 is zodat we op de PC ook een fatsoenlijke versie kunnen verwachten :P

Toevoeging die ik dan maar altijd bij doe: Ik vind het een geweldig spel ;) Er is alleen te weinig aandacht aan de port besteed. En te weinig uit de kracht van een PC gehaald. Het is net of ze er een emulator onder geplakt hebben nu en er verder niks meer aan hebben gedaan.. en dat is jammer.
Umm, 32Mb van de PS2 ( en ja dat GTA:SA zo goed speelt op een PS2 komt dus vooral door streaming )

En het is verbeterd in overzicht op de PS2 maar.... je kan maar zo veel verbeteren zonder het direct een NIEUW spel te maken! Dat zou pas slecht zijn als de PC versie in vele dingen gewoon anders zou zijn als de PS2 versie!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Je hebt er alleen niet veel aan, want de hele OST is al gereleased. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Neoblade111 schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 21:51:
spoiler:
HEEEEEEEEEEEEEEEL hoog vliegen totdat je over die jet heen vliegt dan METEEN omdraaien en naar beneden vliegen recht op die jet af, zo maak je heel veel snelheid en hang je binne een paar seconde recht boven hem :)
Ik heb ook zoveel problemen met deze missie. :'(

Ik heb veel moeite gehad met vlieglessen... maar uiteindelijk merk je wel dat je hier gewoon beter in wordt. Je gaat gewoon echt beter vliegen en dan is het achteraf toch wel leuk. Maar deze missie... tsja ik word er gek van. Hoog vliegen en dan naar beneden lukt me ook niet. Iedere keer ben ik te laat. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:01

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

TwistedAnimator schreef op zondag 03 juli 2005 @ 14:20:
San Andreas Music Extractor:
--------------------------------------------
link: http://users.pandora.be/m...c_extractor/samusicex.zip

[...]
zelf nog niet geprobeerd maar zou moeten werken, lees ook de readme die erbij zit :)
ooooooww wat relaxed zeg _/-\o_

Alle muziek is al omgezet, alles wel in ogg maar dat geven ze ook aan,
netjes elk nr apart per radiozender EN zelfs een aantal bonustracks 8) > loading muziek bijv.
en er worden netjes .m3u bestandjes bijgezet.

Zeker de moeite waard om in de startpost op te nemen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-08 20:34

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

filmpje gemaakt:

Basejump Extraordinaire: (XVID codec needed)
http://users.pandora.be/massiv/SA/movies/base.avi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Vandaag even geld verdiend. Geprobeerd:
* Pooier spelen (10.000 in 30 min)
* Inbreken (500 in 15 min)
* Brandweerman (50.000 in 25 min) >:)

Duidelijk dus :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:54

Coldcat

HODL

ik heb zonet de brandweerman missie gehaald MET 2 lekke achterbanden, echt geen pretje. Maar ja heb het spel nu uitgespeeld :D

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 20:42
wwillem schreef op zondag 03 juli 2005 @ 17:11:
Vandaag even geld verdiend. Geprobeerd:
* Pooier spelen (10.000 in 30 min)
* Inbreken (500 in 15 min)
* Brandweerman (50.000 in 25 min) >:)

Duidelijk dus :P.
Probeer ook ff met een hunter vigilante missies te doen heb je in een uur wel een paar miljoen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barca schreef op zondag 03 juli 2005 @ 16:48:
[...]

Ik heb ook zoveel problemen met deze missie. :'(

Ik heb veel moeite gehad met vlieglessen... maar uiteindelijk merk je wel dat je hier gewoon beter in wordt. Je gaat gewoon echt beter vliegen en dan is het achteraf toch wel leuk. Maar deze missie... tsja ik word er gek van. Hoog vliegen en dan naar beneden lukt me ook niet. Iedere keer ben ik te laat. :'(
tis echt geen moeilijke missie hoor. Je moet gewoon als je hem ziet naderen heel snel omkeren zodat je gelijk al dicht achter hem zit. Ja, als je een enorme bocht gaat vliegen dat zit je natuurlijk heel ver achter hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat met een hunter niet moeilijk dan?
Want als je vigilante missies met een politieauto/motor doet is het niet heel makkelijk ofzo..
En hoe kom ik aan die hunter, want goud bij de flying school lukt me niet. :(

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2005 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Pendaco schreef op zondag 03 juli 2005 @ 16:51:
[...]

netjes elk nr apart per radiozender EN zelfs een aantal bonustracks 8) > loading muziek bijv.

idd erg handig maar ik zet het toch even om naar mp3 ;)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Laatst online: 11-09 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om even de alley oop voor mij te halen van de driving school? Ik word er een beetje moe van om het voor de 348745e keer te proberen.
Savegame hier

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraggel
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-01-2023
Iemand een tip voor de missie 'Key to her heart' waarin je die croupier moet volgen en haar daarna moet 'bevredigen'? Ik heb die missie al iets van 10x keer gedaan, maar ik krijg het niet voor elkaar om dat balkje voor 'excitement' ook maar iets meer gevuld te krijgen.
Op welk moment moet nou je shift indrukken, als ie vol is of als die leeg is? En moet je shift langer inhouden of gewoon aantikken?

Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Iemand een tip om aan een Euros te komen? Dat is de laatste van mn 3de export lijst, maar de enige die ik kan vinden staat in LV, en die zit op slot :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Dan moet je em ff opblaze, een blokje omlope, en als ie dan is teruggespawnt is ie niet meer op slot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

-Eraser- schreef op zondag 03 juli 2005 @ 17:36:
Dan moet je em ff opblaze, een blokje omlope, en als ie dan is teruggespawnt is ie niet meer op slot
Hmm thanks, ff proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rexomnium schreef op zondag 03 juli 2005 @ 17:25:
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om even de alley oop voor mij te halen van de driving school? Ik word er een beetje moe van om het voor de 348745e keer te proberen.
Savegame hier
http://s32.yousendit.com/...LAOZYQ2VXTAA1G7L3TMAIA9DG
Alstublieft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Iemand nog een savegame zonder cheats voor mij van San Fierro?
Heb ooit een keer een cheat gebruikt om met de tank e.d. te pielen, maar nu krijg ik dat gezeik met saven. Kan em niet meer disablen, omdat ik niet meer weet welke ik nou uiteindelijk allemaal heb gebruikt.

Merci. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-08 20:34

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

GTA SA Tournament:(Multiplayer)
-------------------------------------------------
Link: http://dracoblue.gamehost.at/gtat/

Serverlist: http://gtat.org/server/index.php

is wel wat laggy maarja, see u there ;)

[ Voor 12% gewijzigd door TwistedAnimator op 03-07-2005 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Is er misschien iemand die de flying school voor me kan halen?zit echt al dikke 2 uur te proberen op die bochten en krijg het gewoon niet voor elkaar!echt super klote missies!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Aghanim schreef op zondag 03 juli 2005 @ 18:10:
Is er misschien iemand die de flying school voor me kan halen?zit echt al dikke 2 uur te proberen op die bochten en krijg het gewoon niet voor elkaar!echt super klote missies!!!!
Geef dan je savegame even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
http://members.brabant.chello.nl/~j.kuijpers1/GTASAsf8.b

Je kan terugmailen als je wilt naar Stefankuijpers@gmail.com

Thx alvast!

[ Voor 38% gewijzigd door Aghanim op 03-07-2005 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Pendaco schreef op zondag 03 juli 2005 @ 16:51:
[...]

Het werkt wel inderdaad, maar ik heb nu opeens zo'n 50 Free mp3's icoontje bij mijn klokje waar ik toch dit programma van verdenk :/

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
IceStorm schreef op zondag 03 juli 2005 @ 18:16:
[...]

Geef dan je savegame even ;)
Bedankt man!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ALLeen, je had die flightmissies beter zelf kunnen doen omdat je het later nodig zult hebben in missies!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
ik merk het ja...die volgende missie is al meteen zwaar kut :S

denk dat ik voorlopig maar ff kap met het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

spoiler:
bedoel je de missie waarbij je door een marker moet vliegen en daar een paket moet droppen? Daar moet je gewoon de hele tijd over het water blijven vliegen en misschien 3 of 2 makkelijke bochten maken. Als je over de bergen gaat dan is het lastig om hem te halen maar niet onhaalbaar, ik koos ook voor de moeilijke manier:D alleen met een spitfire tegen een harrier had ik weinig kans

[ Voor 97% gewijzigd door Coldcat op 03-07-2005 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_R
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-06 16:27
Is er iemand die voor mij de Freefall missie kan doen, hij wil echt niet...
Ik word er gewoon hopeloos van en mij bureau en tobo moeten het ontgelden... :+

http://home.hetnet.nl/~timmyboy_/GTASAsf1.b
timmyboy_@hetnet.nl

Ik zou je heel dankbaar zijn, en wil vanzelfsprekend ook een missie proberen die jou eventueel niet lukt ;)

^^ Is er echt niemand? Ik word er zo gek van... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
Even een vraag omdat ik toch wel geirriteerd begin te raken.
Ik zit nu bij de (een-na)-laatste missie, waarbij ik voordat ik deze mag beginnen eerst een hoeveelheid territory van mijn gang moet maken. Nou ben ik zelf geen fan van de gang-wars, dus wilde ik even vragen hoeveel procent je eigenlijk eigen moet maken voordat je met deze missie mag beginnen?
spoiler:
En die riots maken het er niet makkelijker op... :(

[ Voor 10% gewijzigd door Martin op 03-07-2005 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

spoiler:
Damn..zit nu bij die Treinmissie..big Sweet zit bij mij achterop de motor..en ik moet dan een trein volgen; alleen sweet schiet zo scheel als de pest..op het eind zijn der nog 2 manne'tjes levend op de trein.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Martinator schreef op zondag 03 juli 2005 @ 19:24:
Even een vraag omdat ik toch wel geirriteerd begin te raken.
Ik zit nu bij de (een-na)-laatste missie, waarbij ik voordat ik deze mag beginnen eerst een hoeveelheid territory van mijn gang moet maken. Nou ben ik zelf geen fan van de gang-wars, dus wilde ik even vragen hoeveel procent je eigenlijk eigen moet maken voordat je met deze missie mag beginnen?
spoiler:
En die riots maken het er niet makkelijker op... :(
tip: Haal een tank uit Area 69 (daarna saven op je vliegveld dat je geen wanted sterren meer hebt); gaat veel sneller ;) je moet geloof ik 35% van de territories hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
-Eraser- schreef op zondag 03 juli 2005 @ 19:36:
[...]

tip: Haal een tank uit Area 69 (daarna saven op je vliegveld dat je geen wanted sterren meer hebt); gaat veel sneller ;) je moet geloof ik 35% van de territories hebben
Je mag toch niet in een voertuig zitten bij gangwars, of zie ik iets het hele spel al over het hoofd? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
gebruik een minigun, maakt het ZO veel makkelijker (en leuker :P)

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

YellowNeck schreef op zondag 03 juli 2005 @ 19:31:
spoiler:
Damn..zit nu bij die Treinmissie..big Sweet zit bij mij achterop de motor..en ik moet dan een trein volgen; alleen sweet schiet zo scheel als de pest..op het eind zijn der nog 2 manne'tjes levend op de trein.
spoiler:
Je moet gewoon de hele tijd naast de trein gaan reiden en Sweet het werk laten doen, alleen als er een tegemoetkomende trein aankomt moet je van je lijn afwijken en na de tunnel moet je even het zandpad op, ga daar weer af zodra de tegemoetkomende trein(2e) gepasseerd is

Succes!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Coldcat schreef op zondag 03 juli 2005 @ 19:44:
[...]

spoiler:
Je moet gewoon de hele tijd naast de trein gaan reiden en Sweet het werk laten doen, alleen als er een tegemoetkomende trein aankomt moet je van je lijn afwijken en na de tunnel moet je even het zandpad op, ga daar weer af zodra de tegemoetkomende trein(2e) gepasseerd is

Succes!!!
Oow..ok bedankt!!.. Maar een ding nog:
spoiler:
Ik haal btw de trein soms in...moet ik dan afremmen? Ik zie ook soms dat Sweet tegen de trein zelf aan schiet...dan zit ik volgens mij te dicht onder/naast die trein ofnie?

[ Voor 11% gewijzigd door Yellowneck op 03-07-2005 19:48 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Oow..ok bedankt!!.. Maar een ding nog:
spoiler:
Ik haal btw de trein soms in...moet ik dan afremmen? Ik zie ook soms dat Sweet tegen de trein zelf aan schiet...dan zit ik volgens mij te dicht onder/naast die trein ofnie?
spoiler:
Je moet gewoon naast die gasten rijden zodat Sweet er naast zit. Dan schiet hij de hele tijd door en schiet hij ze redelijk snel neer. Een goede afstand is ongeveer op het spoor aan de zijkant van de trein. Als je ziet dat de kogels goed aankomen dan weet je dat je goed rijdt en die hoogte moet je gaan aan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Martinator schreef op zondag 03 juli 2005 @ 19:38:
[...]

Je mag toch niet in een voertuig zitten bij gangwars, of zie ik iets het hele spel al over het hoofd? :X
Bij het uitlokken mag je inderdaad niet in een voertuig zitten maar daarna wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:10
Ik was eigenlijk op zoek naar een bus (zo'n touringcar) zodat ik al m'n homies erin kan stoppen maar ik kan in heel LS hem niet zo gauw vinden.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
-ScuL- schreef op zondag 03 juli 2005 @ 19:54:
Ik was eigenlijk op zoek naar een bus (zo'n touringcar) zodat ik al m'n homies erin kan stoppen maar ik kan in heel LS hem niet zo gauw vinden.
Heeft niet zoveel zin als je hoopt, ik heb het ook geprobeerd. Er staat er een in de duinen bij het tv-station, maar als je homies erin zitten kunnen ze niet schieten uit het raam helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 16:04

dreeke

outdated icon

Ik ben nu bij de Driving School bij San Fierro en moet het level doen waarbij ik met een sportauto naar de andere kant van San Fierro moet rijden en weer terug.
Dit moet binnen 2 minuten.

Maar haal ik niet... ik kom meestal uit op ongeveer 127 sec. en daarmee haal ik niet genoeg percentage. Ook komt het vaak voor dat ik teveel botsingen maak.

Ik ga bij de school meteen naar beneden en dan langs de kust naar de andere kant, daar omhoog en door de stad weer terug.

Wie heeft tips?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
dreeke schreef op zondag 03 juli 2005 @ 19:55:
Ik ben nu bij de Driving School bij San Fierro en moet het level doen waarbij ik met een sportauto naar de andere kant van San Fierro moet rijden en weer terug.

Maar haal ik niet... ik kom meestal uit op ongeveer 127 sec. en daarmee haal ik niet genoeg percentage. Ook komt het vaak voor dat ik teveel botsingen maak.

Ik ga bij de school meteen naar beneden en dan langs de kust naar de andere kant, daar omhoog en door de stad weer terug.

Wie heeft tips?
Iig zorgen dat je driving skill maximaal is, kun je stukken harder door de bochten. En geen gas geven tijdens het sturen, want daar kan deze auto niet zo goed tegen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Ik reed gewoon
spoiler:
over de weg voor je garage langs, dan kun je over de tramrail gewoon 100% gassen en met geluk kom je niemand op je weg tegen, aan het eind van dat rechte stuk moet je wat sturen en dat gaat lastig met je Super GT omdat je vrij veel overstuur hebt. Als je door de marker bent gereden rijd je langs het "strand" terug naar de drive school

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zich is dat wel de meest relaxte route. Ik heb hem ook vaak moeten rijden voordat het goed (gold) ging maar het kan echt.
Probeer heel rustig de bochten te nemen en op de 2 grote rechte stukken goed gas te geven. De rechte stukken kunnen voluit als je mooi in het midden van de baan rijd (zodat je zo min mogelijk om auto's heen moet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:40

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

dreeke schreef op zondag 03 juli 2005 @ 19:55:

Wie heeft tips?
eerste de beste weg helemaal uitrijden, dan rechts,links. Dan kom je op zo'n kronkel weggetje naar beneden, door de checkpoint heen, keren en dezelfde weg terug. over die trambaan karren is het makkelijkst vond ik.

edit: 4 tips in 4 min :)

[ Voor 3% gewijzigd door Marrruuuk op 03-07-2005 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, over de tramweg, kronkelweg naar beneden en weer dezelfde weg terug.
Zo kun je ook onder de 100 sec komen (voor goud is dat nodig dacht ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke

dreeke

outdated icon

Ja dat heb ik allemaal al geprobeerd en ik rijd ook altijd in het midden. Nadeel is ook dat die kar bij het minste sturen gelijk andersom staat.
Dus misschien is idd mijn driving skill niet hoog genoeg, die is maar 1/4 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

in de bochten geen gas gaan geven omdat dat leidt tot te veel overstuur en dus een crash, als je je tc kon instellen zou het iig makkelijker zijn :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
dreeke schreef op zondag 03 juli 2005 @ 20:25:
Ja dat heb ik allemaal al geprobeerd en ik rijd ook altijd in het midden. Nadeel is ook dat die kar bij het minste sturen gelijk andersom staat.
Dus misschien is idd mijn driving skill niet hoog genoeg, die is maar 1/4 ofzo.
Stel dan die driving school nog maar even uit en ga een paar uren gewoon hard rondracen in auto's tot je driving skill maximaal is, geloof me, dat scheelt een hele hoop, zeker bij zo'n snelle auto...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img42.imageshack.us/img42/913/gtasa3ze.jpg
Ik reed volgens mij zo. En dat ging perfect. Ik had hem in 2x gehaald op goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En je moet in de bocht dus ook gewoon afremmen, je kunt bijna stilstaan.
Deed ik wel iig en heb wel goud gehaald.
Op de terugweg kun je btw wel gewoon alles op fullspeed doen omdat je dan niet met zo'n hoge speed aankomt bij de bochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

dit lijkt idd de snelste route in theorie. Je moet wel in het begin even inhouden maar daarna kun je volgas doorrijden en je vermeidt er de lastige boch (die dubbele strepen op het kaartje) mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, ik heb net die vriendin die je krijgt na "a key to her heart" dood geschoten.
Je zou van haar een keydinges meoten krijgen, maar die kan ik nu dus niet meer krijgen.
Hier heb ik gelezen dat ik die dan uit haar huis kan halen, maar daar kan ik niet in?!?
Wat nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

ik heb nooit gedated
spoiler:
maar heb het spel net uitgespeeld, alles missies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat maar, toen ik haar doodschoot kreeg ik een telefoontje dat ik hem uit haar huis kon halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Laatst online: 11-09 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 20:56:
laat maar, toen ik haar doodschoot kreeg ik een telefoontje dat ik hem uit haar huis kon halen..
Kreeg je toen gelijk het kaartje zonder te daten etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, wel eerst in dat rondje gaan staan voor haar huis, maar dan afknallen en je krijgt telefoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 13:47
Ik heb nu een missie, war niks gebeurt maar ik doe het wel..
"Fly the aircraft to the jump point over the dam"
En dat heb ik gedaan (meerdere malen), maar er gebeurt helemaal niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Triloxigen schreef op zondag 03 juli 2005 @ 21:55:
Ik heb nu een missie, war niks gebeurt maar ik doe het wel..
"Fly the aircraft to the jump point over the dam"
En dat heb ik gedaan (meerdere malen), maar er gebeurt helemaal niks...
als het goed is is er ergens naast het water zo'n rode cirkel te zien waar je in moet gaan staan en dan gaat het verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 20:20
da komt omdat je hoger moet zijn :P

kijk maar op je kaart als er zo'n driehoekje staat naar bove moet je hoger vliegen

[ Voor 56% gewijzigd door warchaser op 03-07-2005 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
justawitte schreef op zondag 03 juli 2005 @ 21:58:
[...]

als het goed is is er ergens naast het water zo'n rode cirkel te zien waar je in moet gaan staan en dan gaat het verder.
Hoe kan ik er met een vliegtuig instaan?
Of moet ik landen (dat kan nooit, is dat ding te groot voor)?

Edit: a, hoger vliegen dus :p

[ Voor 6% gewijzigd door Bender op 03-07-2005 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met je parachute in die cirkel landen zodra je hem ziet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 22:27:
Met je parachute in die cirkel landen zodra je hem ziet....
Ik zie nu de cirkel pas :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Triloxigen schreef op zondag 03 juli 2005 @ 22:09:
[...]

Hoe kan ik er met een vliegtuig instaan?
Of moet ik landen (dat kan nooit, is dat ding te groot voor)?

Edit: a, hoger vliegen dus :p
Inderdaad..

Een collega vroeg het mij gisteren ook al wat ie moest doen (Ja ja, San Andreas kan inderdaad hét gesprek van de dag zijn)...

Je moet gewoon letten op het driehoekje, wijst hij naar boven, dan zit het punt waar jij heen moet ook hoger en vice versa. Is het een vierkantje, dan zit je goed.

Ook handig als je dit weet bij de missie
spoiler:
waarbij je achter het vliegtuig aan moet wat op Las Venturas afstuift en wat je dan moet onderscheppen voordat het boven Las Venturas is. Iets boven het andere vliegtuig vliegen helpt heel goed om de corona te intercepten...

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit ik net weer gta sa te spelen op de xbox kom ik er achter dat er 2 verschillende types zijn van de Nrg-500 motor, eentje die had ik op eerste eiland gevonden en heeft 2 uitlaten aan beide zijkanten en de andere heeft 1 uitlaat aan linker kant en 2 uitlaten aan de achterkant, opmerkelijk detail iemand dit al gezien? :D, Gta blijft toch altijd verassen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:07
Even over de Freefall missie. Ik heb deze missie al voor een aantal vrienden van me moeten doen
en telkens de zelfde metode gedaan en dat is:

Lekker hoog aanvliegen, gewoon ruim boven het vliegtuigje. Dus laat
het driehoekje naar beneden wijzen. Zodra het vliegtuig in de buurt komt
een duik vlucht naar beneden en er dan iets boven vliegen. Je hoeft
namelijk niet helemaal in de corona te vliegen. Succes...

hier nog een aantal foto's van een klasgenoot:

http://ofp.gamezone.cz/_h...Marcel/GTA/gallery187.jpg

http://ofp.gamezone.cz/_h...Marcel/GTA/gallery150.jpg

http://ofp.gamezone.cz/_h.../Marcel/GTA/gallery99.jpg

http://ofp.gamezone.cz/_h.../Marcel/GTA/gallery93.jpg

http://ofp.gamezone.cz/_h.../Marcel/GTA/gallery70.jpg

http://ofp.gamezone.cz/_h.../Marcel/GTA/gallery72.jpg

Doe in het vervolg eens netjes resizen ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Crash op 03-07-2005 23:54 ]

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Waarom heeft iedereen toch zo'n problemen met die freefall missie :? :/
ik heb hem in twee keer gedaan. de eerste keer kon ik idd die jet niet inhalen maar de tweede keer ben ik van rechts aangevlogen, op de zelfde hoogte als de jet, zodra ik het vliegtuig in de verte zag aankomen ben ik gekeerd, ik moest zelfs wat langzamer gaan vliegen om door die corona te gaan :P

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
Ik had die Freefall missie in één keer gedaan!

Waarom is die Millie uit Las Venturas nou nooit thuis voor een 'date' :? Hartstikke irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

nog ff een paar kleine vraagjes;

- hoe krijg je snel of sneller je max health omhoog?
voor je muscle en stamina kun je trainen maar je health schiet af en toe bij s een keer omhoog, is dat nog te beinvloeden op 1 of andere manier

- en hoe krijg je sneller je drivingskills omhoog?
ik had al iets gelezen van veel zandweggetjes off road enz, maar t lijkt niet zo heel erg veel te helpen :'(

en t laatste vraagje;

- bij die garageshop in los santos kun je extra bas in laten bouwen, ik had dan zoiets verwacht dat je dan zo'n lekkere bass zou horen wanneer je ff uit je wagen stapt 8) om even te pimpen zullen we maar zeggen :+ , maar er gebeurt helemaal niets ook niet als je in je kar zelf zit (nou staat mn eigen subwoofer al lekker mee te doen maargoed), of moet je daarvoor een knop indrukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
- hoe krijg je snel of sneller je max health omhoog?
voor je muscle en stamina kun je trainen maar je health schiet af en toe bij s een keer omhoog, is dat nog te beinvloeden op 1 of andere manier
paramedic missies tot level 12 doen (ook nodig voor 100% completetion)
- en hoe krijg je sneller je drivingskills omhoog?
ik had al iets gelezen van veel zandweggetjes off road enz, maar t lijkt niet zo heel erg veel te helpen :'(
Gewoon veel in een auto rijden en de drivingschool doen als je daar al heen kan
- bij die garageshop in los santos kun je extra bas in laten bouwen, ik had dan zoiets verwacht dat je dan zo'n lekkere bass zou horen wanneer je ff uit je wagen stapt 8) om even te pimpen zullen we maar zeggen :+ , maar er gebeurt helemaal niets ook niet als je in je kar zelf zit (nou staat mn eigen subwoofer al lekker mee te doen maargoed), of moet je daarvoor een knop indrukken?
Ik heb die ook wel eens ingebouwd maar merkte er ook niks van, misschien die special controls oid die je ook voor een lowrider moet gebruiken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

masser120 schreef op zondag 03 juli 2005 @ 23:27:
Ik had die Freefall missie in één keer gedaan!

Waarom is die Millie uit Las Venturas nou nooit thuis voor een 'date' :? Hartstikke irritant!
Freefall missie lukte me hier ook gewoon de eerste keer. Gewoon zo hoog mogelijk, zodra je over het vliegtuig heen gevlogen bent even rechtsomkeert maken en duikvlucht naar de corona.

Rond avond eten.. Om snel de tijd vooruit te spoelen gewoon een paar keer saven (zet de tijd iets van 4 uur vooruit).

Neem der eerst mee uit eten bij de diner (steakhouse is dichtbij) en kom de volgende keer in je gimpsuit met dildo :+ Na de tweede keer (gimpsuit) gaf ze me het pasje al.

Of was dat niet millie? :P Al die vrouwtjes ook!

------

Vraagje van me dan nog:

spoiler:
Ik ben bezig met de casino overval. Aan het einde moet je van het gebouw afspringen naar de politiehelicopter, maar dit lukt me dus echt nooit :/ Ik kan de missie afmaken zonder, maar volgens mij krijg je op je vliegbasis de helicopter erbij als het wel lukt? Net als die cargo helicopter die ik nu heb.

Weet iemand of dat inderdaad zo is en hoe je met de parachute bij die helicopter komt? :P

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 03-07-2005 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
spoiler:
Je hoeft niet per sé precies bij de heli te landen, ik was er naast geland op het voetpad :P en hij komt daarna niet op je vliegveld, helaas ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het voordeel van de brandweermissies doen? In VC wordt je fireproof. Zoiets zou wel handig zijn bij het ontsnappen uit het crackhuis. Ik kom nu steeds tijd tekort omdat het blussen zo traag gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 00:06:
Wat is het voordeel van de brandweermissies doen? In VC wordt je fireproof.
in SA ook

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Laatst online: 16-07 13:03
Ik ben bij de driving school, maar die 360 lukt met niet.

met W & S begint ie wel te spinnen...... maar hij gaat echt maar heel heel heel minimalistisch ronddraaien. Naar link/rechts met A en D helpt niets. Hoe doe ik dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
In plaats van A of D een van de pijltjestoetsen, links of rechts, gebruiken ;)

edit: kan blijkbaar wel met A en D |:(

[ Voor 25% gewijzigd door -Eraser- op 04-07-2005 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke

dreeke

outdated icon

Lawtje.com schreef op maandag 04 juli 2005 @ 00:25:

met W & S begint ie wel te spinnen...... maar hij gaat echt maar heel heel heel minimalistisch ronddraaien. Naar link/rechts met A en D helpt niets. Hoe doe ik dit?
Ik drukte W en S tegelijk in en hield daarna D ingedrukt en had ik 100%, ging ook best langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunk
  • Laatst online: 11-08 18:52
Lawtje.com schreef op maandag 04 juli 2005 @ 00:25:

je keyboard kan waarschijnlijk geen triple input aan, zet accelereren /remmen even op je muisknoppen ofzo, druk die in, en dan kan je lekker die 360 in 1x doen.
dit hoef je alleen bij auto en motorlessen even te veranderen in je config en daarna kan je het weer terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:41
Thunk schreef op maandag 04 juli 2005 @ 00:41:
[...]

je keyboard kan waarschijnlijk geen triple input aan, zet accelereren /remmen even op je muisknoppen ofzo, druk die in, en dan kan je lekker die 360 in 1x doen.
dit hoef je alleen bij auto en motorlessen even te veranderen in je config en daarna kan je het weer terugzetten.
Beter oplossing, w+s en gebruik je pijltje naar links of rechts. Technische details zal ik je besparen maar dat werkt wel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 00:06:
Wat is het voordeel van de brandweermissies doen? In VC wordt je fireproof. Zoiets zou wel handig zijn bij het ontsnappen uit het crackhuis. Ik kom nu steeds tijd tekort omdat het blussen zo traag gaat.
spoiler:
Er komen nog een aantal missies waar fireproof zijn héél handig is...

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check deze missie http://files.gtanet.com/gtasa/videos/hotcoffee.wmv
Iemand het al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Het feit dat het maar een kleine mod is betekent toch wel dat het ingebouwd is in de game al eerder. Lolz, "you naughty boy"

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderTje! schreef op maandag 04 juli 2005 @ 03:07:
[...]

spoiler:
Er komen nog een aantal missies waar fireproof zijn héél handig is...
spoiler:
zoals? na die missie had ik het spel uit. dus?

Ohja dat spawnen van de hydra is ECHT irritant.

Maar nog irritanter is dit: tijdens gangwars blijven die eikels ver uit hun war zone, en ik moet er in blijven. Loop ik er achteraan om ze te mollen, dan is de mededeling dat IK ben weggelopen en is de war over :(

Edit: en als je homies meeneemt dan doen ze niks, maar ze lopen wel in de weg. In je schietveld .. en in je beeld zodat je niet ziet waar je schiet :/

Ik probeer trouwens nu taximissies te doen maar waar ik ook heen rijdt .. ik heb steeds 'no fares nearby'. Waar kan dat aan liggen?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2005 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Misschien is je auto niet goed genoeg meer om klanten te kunne anatrekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

-Eraser- schreef op maandag 04 juli 2005 @ 00:03:
spoiler:
Je hoeft niet per sé precies bij de heli te landen, ik was er naast geland op het voetpad :P en hij komt daarna niet op je vliegveld, helaas ...
Dat je er naast kunt landen en de missie af kunt maken was ik al achter, maar komt de helicopter ook niet bij je vliegveld als je WEL de helicopter pakt?

Die jetpack is in veel missies trouwens wel erg handig. Moest iemand afmaken die er normaliter met een helicopter vandoor zou gaan. Met de jetpack echter heb ik hem gewoon voor die de helicopter in kon al afgemaakt :P

spoiler:
Ook de missie waarin je die agent Polaski ofzo moest killen. Kun je ingewikkeld met car-chase gaan doen, je kunt ook ff je jetpack pakken en hem in een paar seconden van de weg schieten :P

[ Voor 34% gewijzigd door Bosmonster op 04-07-2005 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet je wat ik raar vind ?
bij radio K-jAH West (reggea enz.) spelen ze geen Bob Marley af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 09:39:
weet je wat ik raar vind ?
bij radio K-jAH West (reggea enz.) spelen ze geen Bob Marley af
Misschien waren de rechten iets te prijzig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:12
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 07:55:
[...]

Maar nog irritanter is dit: tijdens gangwars blijven die eikels ver uit hun war zone, en ik moet er in blijven. Loop ik er achteraan om ze te mollen, dan is de mededeling dat IK ben weggelopen en is de war over :(
Ze komen na een tijdje altijd weer terug lopen (bij mij in ieder geval). Meestal lopen ze even een blokje om, de logica er achter zie ik ook niet. Verder is een sniper rifle ook wel handig om te hebben. Dan kun je ze "on the run" nog even afknallen.

Je homies meenemen is handig omdat je dan Ballas en Vagos in auto's snel kunt herkennen omdat je homies er op lopen te schieten. Zeker in hoods waar weinig gangstas zijn is dit wel handig.
En ze schieten de politie voor je af als je sterren hebt ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:57

chromeeh

the Gnome

Ik heb nog steeds een bug waardoor ik niet verder kan....
spoiler:
Het gaat om de missie 'Mike Toreno'
Mijn game flipt steeds op die missie, zomaar ineens onploft het busje waar Mike in zit, de checkpoint net buiten het vliegveld doet het niet etc etc....

Heeft iemand een save game na het succesvol afronden van deze missie :?
Eventueel mailen naar marcbrummer [at] home [dot] nl :)

[ Voor 10% gewijzigd door chromeeh op 04-07-2005 09:56 ]

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat is eigenlijk het nut van het kunnen importeren van auto's? Dat hoef ik nergens te doen :?

Ik vind het wel raar dat ik dus echt nergens taxiritten kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
Coldcat schreef op maandag 04 juli 2005 @ 08:43:
Misschien is je auto niet goed genoeg meer om klanten te kunne anatrekken :)
Nee, dan krijg je namelijk nog wel fares (blauwe pijl) maar stappen ze simpelweg niet meer in.

%Geen fares is gewoon dat je wat drukker gebied moet opzoeken. Simpel. De tijd stopt dan toch dus verder geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar ik ben in alle 3 de steden echt al overal geweest. Bij de vliegvelden, de havens, de winkels, enz. Nergens een fare. Met een wagen zonder ook maar 1 deuk.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2005 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu bij de opdracht dat ik een combien weg moet halen bij een boer, hoe kun je dit het beste doen want ik ben daar steeds heel snel dood, vind het nog een van de moeilijkste onderdelen,, komen er van die trekkertjes op je af rijden en dood ben je... Hoe kun je het het beste doen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 10:04:
En wat is eigenlijk het nut van het kunnen importeren van auto's? Dat hoef ik nergens te doen :?

Ik vind het wel raar dat ik dus echt nergens taxiritten kan doen.
importeren is vrij nutteloos, tenzij je snel een bepaalde wagen wil hebben (om te pimpen ofzo).

Dat van die taxi lijkt me een bug :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 10:51:
Ik ben nu bij de opdracht dat ik een combien weg moet halen bij een boer, hoe kun je dit het beste doen want ik ben daar steeds heel snel dood, vind het nog een van de moeilijkste onderdelen,, komen er van die trekkertjes op je af rijden en dood ben je... Hoe kun je het het beste doen???
Is alweer tijdje geleden, maar ik weet dat ik met een voertuig gewoon direct overal doorheen naar de combine ben gereden. Daar wat mannetjes afgeknald en vervolgens gewoon met die combine weggereden. Had er geen problemen mee in ieder geval.

Erg leuk om met die combine overal overheen te rijden :P de armen en benen vliegen je om de oren :P

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 04-07-2005 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 18:05

gwystyl

Beugeltje dan maar?

babba schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 19:03:
Shit ... ben ik de laatste paar dagen bezig alle tags te resprayen volgens een map, doe ik de laatste, staat er 99 out of 100 tags resprayed. Ik ben er dus eentje vergeten :( En ik heb geen zin om alles opnieuw bij langs te gaan :(
Ja dat had ik dus ook. Ik ben ze wel weer allemaal langsgegaan (op de fiets, is veel handiger dan een auto voor dit soort dingen), en gelukkig had ik bij nr 22 al beet.

spoiler:
wel jammer dat je die extra wapens in the Jackson House pas krijgt als je alle tags hebt en dat ze alleen maar daar liggen. Ik vond het bij GTA VC en GTA 3 juist zo handig dat na het opzoeken van de hidden packages in elke safe house wapens lagen..... en dat er dan per 10 of 20 packages meer een extra wapen lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

gwystyl schreef op maandag 04 juli 2005 @ 10:53:
[...]

Ja dat had ik dus ook. Ik ben ze wel weer allemaal langsgegaan (op de fiets, is veel handiger dan een auto voor dit soort dingen), en gelukkig had ik bij nr 22 al beet.

spoiler:
wel jammer dat je die extra wapens in the Jackson House pas krijgt als je alle tags hebt en dat ze alleen maar daar liggen. Ik vond het bij GTA VC en GTA 3 juist zo handig dat na het opzoeken van de hidden packages in elke safe house wapens lagen..... en dat er dan per 10 of 20 packages meer een extra wapen lag
Geef mij maar de Jetpack.. kun je ook heel hard mee rennen :P

En nummer 2 is helemaal waar.. tegen de tijd dat je ze nu allemaal hebt zijn ze al niet meer nodig en is het dus alleen voor de 100% interessant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Schnitzel
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:10
gwystyl schreef op maandag 04 juli 2005 @ 10:53:
[...]

spoiler:
Je moet voor die dingen niet op een fiets gaan, maar met je jetpack, zo heb ik alle oesters en hoefijzers al gehaald, nu ga ik ook de gangtags even proberen.

spoiler:
ik ben nu bij de missie van Sweet waar je een grote wijk bestaande uit 4 territoria moet overnemen, maar ik heb al 100% territoria, dus ik heb echt geen zin om er nu nog meer te gaan doen... beetje matig dat ze deze missies zo gemaakt hebben imo.. maar ik vermaak me genoeg met side-missies :)

You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

josvg schreef op maandag 04 juli 2005 @ 11:17:
[...]

Je moet voor die dingen niet op een fiets gaan, maar met je jetpack, zo heb ik alle oesters en hoefijzers al gehaald, nu ga ik ook de gangtags even proberen.

spoiler:
ik ben nu bij de missie van Sweet waar je een grote wijk bestaande uit 4 territoria moet overnemen, maar ik heb al 100% territoria, dus ik heb echt geen zin om er nu nog meer te gaan doen... beetje matig dat ze deze missies zo gemaakt hebben imo.. maar ik vermaak me genoeg met side-missies :)
Oesters met de jetpack? :P Je hebt een soort submarine jetpack versie ofzo?

Die jetpack verdwijnt al als ik een scheet laat (iets te ver uit beeld loop, save, missie volbreng, etc).. dus vind het wel knap dat dat met jetpack gelukt is :) Al moet ik ze zelf nog ophalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 10:51:
hoe ik deze heb gedaan, heel simpel;

- pak een sanchez zo'n crossmotortje en rij naar de plek toe
- eenmaal daar rij je in de rode cirkel
- vervolgens ga je Niet rechtdoor maar rij je (off road) rechts om het gebied heen, net zo ver totdat je bij het veld bent waar die combine bezig is.
- zorg wel dat je een uzi of andere smg hebt
- ren nu net zolang totdat je bij de combine aankomt (ik had niet eens hoeven schieten)
- klim die combine in en rij over de boerderij weg
- ga hier rechtsaf de weg op, je zou nu allemaal kronkel weggetjes naar beneden moeten rijden maar rij gewoon van die klif af, je tolt 1x over de kop en komt gewoon weer goed terecht :o
- op deze manier ben je ook die auto's met die boeren kwijt
- rij nu op zn dooie gemakkie naar het aangewezen punt (kijk wel uit voor tegemoet komende auto's)

ik was namelijk 1x op mijn weg terug, dr kwam een auto aan, ik reed hier tegenaan vloog erover en kantelde achterover > combine op de kop in de fik en mission failed |:( :*)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en interessant voor iedereen!

Zoek eerst zelf naar het antwoord voordat je een vraag stelt!

Dit topic is niet bedoeld voor techvragen! Waarom niet? Lees dit!

Lees dit voordat je post!

Indien je post niet voldoet aan bovenstaande kan je op sancties rekenen!