[Multiplatform] Grand Theft Auto: San Andreas (deel 10)

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.153 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-08 16:07

Demo

Probleemschietende Tovenaar

LOL.. het is me eindelijk gelukt :D Ik heb weliswaar een cheat (bulletproof vehicles) gebruikt om lullige ongelukjes te voorkomen, maar ik heb 14 tractors aan elkaar geknoopt 8)7 Mijn record zonder cheats staat overigens op 9 :P
Afbeeldingslocatie: http://www.emulation.nl/~demoniac/images/14tractorsklein.png

[ Voor 20% gewijzigd door Demo op 28-06-2005 00:02 ]

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Misschien kan je het op een normale manier vragen. Want dit geschreew (caps) daar luisterd niemand naar.

[ Voor 34% gewijzigd door Crash op 28-06-2005 08:22 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Je kan beter zonder caps-lock typen, dan is je bericht wat makkelijker te lezen.

Je stapt op de motor met dezelfde knop als dat je in een auto stapt, maar voor die missie hoef je niet eens een motor te gebruiken.

[ Voor 25% gewijzigd door Crash op 28-06-2005 08:23 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 20:49
Demoniac schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 00:01:
LOL.. het is me eindelijk gelukt :D Ik heb weliswaar een cheat (bulletproof vehicles) gebruikt om lullige ongelukjes te voorkomen, maar ik heb 14 tractors aan elkaar geknoopt 8)7 Mijn record zonder cheats staat overigens op 9 :P
[afbeelding]
Vet, welke cheat? Zie nergens een cheat voor spawn tractor

[ Voor 5% gewijzigd door Brammel op 28-06-2005 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

Ik heb 't met een trainer gedaan maar het kan ook met een code dacht ik.. en het zoeken van die trainer kan je zelf wel ;)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
Fo sho ! :o

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Ik heb een nieuw woord gevonden: "pendejo" echt mega :9~

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Brammel schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 00:17:
[...]

Vet, welke cheat? Zie nergens een cheat voor spawn tractor
Staat er dan dat ie daar een cheat voor heeft gebruikt? Neen!

Voor bulletproof cars staat er ;)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 20:49
TommyGun schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 00:46:
[...]

Staat er dan dat ie daar een cheat voor heeft gebruikt? Neen!

Voor bulletproof cars staat er ;)
Oeps, was weer eens te snel met lezen... Sorry...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:25

chromeeh

the Gnome

Anders reageer niet, maar plaats een TR? ;)

[ Voor 91% gewijzigd door Crash op 28-06-2005 08:23 ]

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

chromeeh schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 06:42:
Anders reageer niet, maar plaats een TR? ;)
Ok sorry :'( :'(

Maar goed, ben eindelijk weer verder :)
spoiler:
Na wat geklooi met Wa Zu Mi missie en de race daarna, heb nu eindelijk de garage :)
Dat weed verbranden is humor vooral dat commentaar is leuk :D
Het is heel makkelijk te doen binnen de tijd, gewoon brander aan zetten en dan gewoon strafe lopen en klaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

Nee de tractors heb ik allemaal zelf verzameld.. als je vlakbij de pier in Los Santos (waar je ook een safehouse hebt) het water oversteekt naar het oosten, dan kom je vrijwel gelijk langs een groot veld waar altijd boeren aan het werk zijn. Daar heb ik er een aantal meegenomen en in mijn garages in Los Santos opgeslagen. Vervolgens ben ik bij dat veld weer een stuk of 5 tractors gaan halen en daarmee langs alle garages gereden om de daar opgeslagen tractors mee te nemen.
Vervelend is overigens wel dat bij deze aantallen er al voertuigen verdwijnen zodra je een garage in- en uitloopt :/ Zonder die beperking was het me misschien wel gelukt om 20 tractors aan elkaar te hangen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mafkeez schreef op zondag 26 juni 2005 @ 02:41:
[knip]

Er zijn wel wat "bugs" waar ik me wat aan erger..
• Soms vallen er geluiden weg? Ik hoor de radio nog, en als ik gas inhoud hoor ik het ook, maar verder hoor ik helemaal niets? Heb de oplossing voor "de soundbug" in de TS net toegepast, morgen ff kijken of dit helpt. Is mijn probleem "de" bug? Of is dit wat anders?

scrol je dan niet per ongeluk?

• Camerastandpunten.. zoals bij die missie dat je met die vorkheftruck die dozen in je vrachtwagen moet zetten bij het National Security Depot ofzoiets. Kan die camera niet gewoon zoals "vroegah" uit zichzelf op een goede manier meedraaien? Ik zag geen drol :P

je kan ook een keer op V drukken dan komt de camera dichter bij het voertuig of je kan zelf vanuit het voertuig kijken

• Die verschrikkelijke gekleurde vakken op de radar die de territoria van de gangs voorstellen :r
Onoverzichtelijke bende :( :r
• De rare verhoudingen tussen de maximumsnelheden van de verschillende voertuigen.. en ook de snelheden waarmee er in die voertuigen op de highway gereden wordt.
Sowieso vind ik het rijgedrag soms een beetje vreemd. Übersnel van rijbaan wisselende auto's, 800km/h rijdende vrachtwagens en fietsers, enz.. :?

dit komt omdat de engine wil dat voertuigen die dicht bij elkaar rijden met dezelfde snelhijd rijden. Dat is waarschijnlijk om je cpu rekenkracht te besparen. Zo ben ik wel eens een heftruck tegengekomen die zo snel als mijn moter ging

Maar ik vind het een goed spel, zal me er nog wel een flinke tijd mee kunnen vermaken :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
  • Laatst online: 11-09 10:17
Weet iemand de link naar het gta forum waar een aantal maps te vinden zijn? Ik ben op zoek naar de maps waar alle wapens te vinden zijn en waar (speciale) cars te vinden zijn. Dit forum werd ergens genoemd in deeltje 9, maar ik kan hem niet terug vinden. Googlen leverde ook niks op...... :'(

Weet iemand welk forum ik bedoel??

Scorito: FC Bal op ons dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Spike-man schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 10:10:
Weet iemand de link naar het gta forum waar een aantal maps te vinden zijn? Ik ben op zoek naar de maps waar alle wapens te vinden zijn en waar (speciale) cars te vinden zijn. Dit forum werd ergens genoemd in deeltje 9, maar ik kan hem niet terug vinden. Googlen leverde ook niks op...... :'(

Kijk hier maar eens: faq.gtasanandreas.nl... dan doorklikken naar vehicles, staan ze allemaal met vindplaatsen. Staat trouwens ook in de Startpost, onder Game Help :Z

[ Voor 11% gewijzigd door gwystyl op 28-06-2005 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Spike-man schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 10:10:

of deze http://www.gtasanandreas.net/sam/

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Some tunes to whistle on a lonely night.. :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
gwystyl schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 10:14:
[...]

Kijk hier maar eens: faq.gtasanandreas.nl... dan doorklikken naar vehicles, staan ze allemaal met vindplaatsen. Staat trouwens ook in de Startpost, onder Game Help :Z
Hier had ik gekeken.... Niet het forum wat ik bedoel. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Nakebod schreef op maandag 27 juni 2005 @ 23:03:
Oesters moet je opduiken in het water, in/rond de hele map, niet alleen San Fierro. En je hoeft ze niet in te leveren.
Ze liggen soms best diep, en zonder kaart is het echt niet te doen om ze allemaal te vinden, zoiets kom je dan toevallig eens tegen. Kwam ook regelmatig voor dat ik op de kaart keek waar een oester lag, ik daar zwom, niets te zien was, ik terug ging, en ineens lag ie er.
Volgens mijn beginnen oesters altijd in de buurt van de oppervlakte. Als ik er een tegenkom zie ik ze namelijk vaak langzaam naar de bodem zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
Alllll my exes live in Texas! Texas is the place I'd really love to be!
...

Ik krijg m niet meer uit mn hoofd :P

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 14:33

Impry

Rallymedia.nl

Viper7 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 11:03:
...

K-Rose! :D Mijn zusje zingt heel de tijd dat liedje :P Geef mij maar "User Track Player"

Stukje uit de OP over Radio Stations (met die .txt erbij) werkt niet meer. Dode link.

[ Voor 15% gewijzigd door Impry op 28-06-2005 11:06 ]

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Schnitzel
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:37
Viper7 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 11:03:
...

Geweldig nummer :D:D

Heeyy good-looking, whatt'cha got cookin'?? :Y)

K-Rose is leuk, samen met K-DST de beste zender

I went trough the desert on a horse with no name...

You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Night89
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-09 11:17

Night89

Als je alles op een rijtje heb

ik ben nu op ongeveer 70%, en ik kan nog steeds de missies van "The Heist" niet doen :(

wanneer kan je die wel doen ? ( heb millie dus ook nog niet als vriendin, die krijg je in de reeks missies)

enige wat is mischien fout gedaan heb, is dat ik per ongeluk Denise heb afgeknald :)

(gangwar, en ze liep per ongeluk voor de loop langs :X)

Met Vriendelijke Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator
  • Laatst online: 21-08 20:34

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

turrrbothijs schreef op maandag 27 juni 2005 @ 22:38:
het gaat om territories held en niet taken over dit is namelijk gewoon hoe vaak je een gangwar hebt gewonnen en held is hoeveel je hebt

ik heb ook iets grappigs bij mij is een gebied grijs maar wordt wel in procenten bij mij gerekend maar niet bij territories

Territories taken over
60
Territory under control
100.00%
Territories held
53
ahh dus die 55 komt wss van een gebied dat ik eens verloren was en terug ingenomen heb? dus als ik nu nog een gebied zou verliezen en terug innemen, zou er dan 2 lost op staan en 56 taken over, maar nog steeds 54 held? ahh nu snap ik het :) dus in feite zijn er "maar" 54 gebieden om in te nemen? thx alot! :)

toch wel raar dat ze nog steeds gebieden aanvallen ;(

[ Voor 5% gewijzigd door TwistedAnimator op 28-06-2005 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
hier stond een hele domme vraag!
want het antwoord stont in de startpost!

[ Voor 76% gewijzigd door edgarf28 op 28-06-2005 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Nee SF-UR en Radio X :)

Ik vind die Duitse Presentator grappig @ SF-UR .. die zegt echt rare dingen altijd :P

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 12:51
shit!

Gistreren mooi een flink stuk opgeschoten.

Alleen heb ik met een tijdelijk windows profiel gespeeld.
Ik dacht dat dat allemaal wel kon, maar dat windows profiel was dus echt tijdelijk, dus het stuk dat ik gister gedaan heb is allemaal voor niks geweest :(

Maar omdat ik geen zin heb om dat gedoe allemaal nog een keer opnieuw te moeten doen wil ik hier even vragen of iemand een savegame voor mij heeft tot het gedeelte dat je iets moet jatten van een military base.

Die missie dat als je bij die basis aan komt rijden er een legertruck door de poort wil en als je die jat je er makkelijker doorheen komt.
En als je eenmaal binnen bent dat die lui beginnen te schreeuwen van dat het een restricted area is.

Ik hoop dat iemand begrijpt welke missie dat is, want ik weet niet hoe de missie heet.

edit:

volgens mij heet de missie:

Up, Up and Away!

ow en e-mailen kan op rfolkers[at]xs4all[punt]nl

[ Voor 7% gewijzigd door Volk op 28-06-2005 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 20:42
op deze site: http://dlh.net/cheats/pc/...an+andreas/savegame3.html

kun je een rar bestand downloaden met 104 savegames (van bijna elke missie een savegame), misschien zit daar een goede bij :) (tis inderdaad up, up and away ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet waar de spontane reboots in SanAndreas aan liggen?
Je bent dus aan het gamen en dan in een keer *plok* reboot de hele pc...

Systeem:
Windows XP pro SP2
AMD64 3200+
MSI K8n Neo 2 Platinum
2x512MB Twinmos pc3200 dualchannel
Radeon 9500 - nieuwste drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
temperatuur probleem :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mijn bios (v1.8) is de system temp 26gr en de cpu temp 32gr...
Ik heb ook helemaal niks overgeklokt en ik heb zo'n dikke zalman koperen cpu-koeler.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Laatst online: 17-12-2023
Nee.. Bij mij en aantal anderen is het de hardware acceleration..

1. Uitvoeren
2. dxdiag
3. tabblad sound
4. hardware acc off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flashin schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 12:48:
Nee.. Bij mij en aantal anderen is het de hardware acceleration..

1. Uitvoeren
2. dxdiag
3. tabblad sound
4. hardware acc off
Was dit niet voor als je 'krakend' geluid had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash_Override007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:02
Ik ben al dagen bezig met een missie uit de ps2 versie van grand theft auto san andrea.
In San Fierro kom ik niet uit de missie: suply lines. (Dit is die missie met dat afstands bestuurbaar vliegtuigje)
Tips die ik heb gelezen helpen niet.
Ik kom gewoon steeds benzine tekort om terug te keren naar mijn start plaats nadat ik alle koeriers heb gedood.

Wie kan mij helpen???
B.v.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-08 15:54

sjaakaq

It might get loud

dit komt omdat de engine wil dat voertuigen die dicht bij elkaar rijden met dezelfde snelhijd rijden. Dat is waarschijnlijk om je cpu rekenkracht te besparen. Zo ben ik wel eens een heftruck tegengekomen die zo snel als mijn moter ging
Hehe idd, ga maar eens met je fietsje op de snelweg rijden; dan rijden alle auto's opeens heel sloom :P

Die vrachtauto's zijn idd irritant, die rijden je minstens 1x per dag bijna dood ofzo :X

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 12:43:
Wie weet waar de spontane reboots in SanAndreas aan liggen?
Je bent dus aan het gamen en dan in een keer *plok* reboot de hele pc...

Systeem:
Windows XP pro SP2
AMD64 3200+
MSI K8n Neo 2 Platinum
2x512MB Twinmos pc3200 dualchannel
Radeon 9500 - nieuwste drivers.
brakke voeding die het niet meer kan trekken bij grote vraag achter juice? ook al eens auto reboot afegezet om te zien wat die bsod zegt? alleen bij SA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er een nieuwe zalman 400watt psu in zitten, dat zal het probleem niet zijn.
Ik had net een vpu recover...

Het loopt verder als een trein, ik wacht nu alleen nog op mijn 6600GT :9

Ik heb mijn systeem net nieuw, alles net geïnstalleerd alle drivers etc. etc.
SanAndreas is naast Windows het enige wat er op staat op dit moment :+

Je zult het altijd meemaken, zet een nieuw systeem in elkaar en de hele bende werkt natuurlijk net bij jou niet |:(

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 08:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Crash_Override007 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 12:50:
Ik ben al dagen bezig met een missie uit de ps2 versie van grand theft auto san andrea.
In San Fierro kom ik niet uit de missie: suply lines. (Dit is die missie met dat afstands bestuurbaar vliegtuigje)
Tips die ik heb gelezen helpen niet.
Ik kom gewoon steeds benzine tekort om terug te keren naar mijn start plaats nadat ik alle koeriers heb gedood.

Wie kan mij helpen???
B.v.d.
Da's vooral een kwestie van oefenen met vliegen gok ik. Je kan wel proberen om het vliegtuigje op de grond te zetten in de richting van het/de busje/auto/fiets/motor met supplier om die stabieler overhoop te knallen. Ik had zelf net de melding gekregen dat ik nog maar een halve tank had op het moment dat ik de laatste koerier aan het opzoeken was.
Tip: kijk eerst op de kaart wie waar zit en bedenk voor jezelf een logische korte route

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 13:28
All my exes live in Texas :D:D

ook zo'n dom nummer :P

Ik krijg het maar niet voor elkaar om die lowrider missie (stuiteren op muziek) te halen.

Elke keer ga ik goed, tot ik schuine pijltjes krijg, die lukken nooit :S Ik doe gewoon num8+num4 tegelijk etc...

Dan ligt mijn tegenstander in 1x met 300pt voor :S. Dans missie lukte me wel in 1x ....

Nouja nog maar eens proberen, gelukkig kon ik wel gewoon andere missies doen (og loc etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Laatst online: 17-12-2023
Je moet:

1. muziek uitzetten
2. probeer juist voor een aantal perfect te halen, je hoeft niet alles goed te hebben. 1 perfect of 7 goed (oid, zit vrij veel verschil in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

giant schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 13:15:
All my exes live in Texas :D:D

ook zo'n dom nummer :P

Ik krijg het maar niet voor elkaar om die lowrider missie (stuiteren op muziek) te halen.

Elke keer ga ik goed, tot ik schuine pijltjes krijg, die lukken nooit :S Ik doe gewoon num8+num4 tegelijk etc...

Dan ligt mijn tegenstander in 1x met 300pt voor :S. Dans missie lukte me wel in 1x ....

Nouja nog maar eens proberen, gelukkig kon ik wel gewoon andere missies doen (og loc etc)
Je moet ze echt precies tegelijk indrukken maar om te oefenen kun je altijd een low-rider ergens jatten en vervolgens gaan trainen :)
Als je numpad 4&8, 6&8, 2&4 of 2&6 dan moet je rider aan een van de punten omhoog komen...
Doet deze dat niet dan heb je niet tegelijk gedrukt, dit vergt tijdens de dans missie exacte timing....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 13:02:
Ik heb er een nieuwe zalman 400watt psu in zitten, dat zal het probleem niet zijn.
Ik had net een vpu recover...

Het loopt verder als een trein, ik wacht nu alleen nog op mijn 6600GT :9

Ik heb mijn systeem net nieuw, alles net geïnstalleerd alle drivers etc. etc.
SanAndreas is naast Windows het enige wat er op staat op dit moment :+

Je zult het altijd meemaken, zet een nieuw systeem in elkaar en de hele bende werkt natuurlijk net bij jou niet |:(
zet eens VPU recover af (schiet veeeel te snel in werking), alsook Fast-Write, en kijk of het nog voorkomt

[ Voor 54% gewijzigd door TwistedAnimator op 28-06-2005 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 12:51
-Eraser- schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 12:36:

kun je een rar bestand downloaden met 104 savegames (van bijna elke missie een savegame), misschien zit daar een goede bij :) (tis inderdaad up, up and away ;) )
tnx.

Ik heb ze even getest, maar ik ga ze niet gebruiken denk ik.

Alles unlocked en veels te veel geld.
Vind ik een beetje cheaten en dat doe ik niet (iig zo min mogelijk) als ik een spel wil uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net weer zo'n spontane reboot gehad in SanAndreas, de acceleratie voor het geluid had ik al uitgezet...
Iemand nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TwistedAnimator schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 13:29:
[...]

zet eens VPU recover af (schiet veeeel te snel in werking), alsook Fast-Write, en kijk of het nog voorkomt
VPU recover heb ik nu uitgeschakeld en Fast Writes ook, ff testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 12:47:
[...]

Volgens mijn bios (v1.8) is de system temp 26gr en de cpu temp 32gr...
Ik heb ook helemaal niks overgeklokt en ik heb zo'n dikke zalman koperen cpu-koeler.
Eigenlijk hoort dit soort posts hier niet. Zie ook de waarschuwing onderaan de pagina. Zie ook

Dus je hebt de temperatuur bekeken als je dus NET boot in de BIOS? Of in Windows zelf? Want daar moet je eigenlijk kijken. Installeer speedfan eens zou ik zeggen om te kijken wat voor temperaturen je hebt als je in Windows bent en als je een tijdje GTA-SA gespeelt hebt.

[ Voor 2% gewijzigd door Graham op 28-06-2005 14:15 . Reden: typo ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

Ik heb een probleem...
ik heb, ik denk nu inmiddels, 30x geprobeerd om in dat stomme rot vliegtuig te rijden in de missie stowaway
ik weet dat als je naar voren leunt dat je dan harder gaat maar op 1 of andere manier is het niet hard genoeg want telkens als ik er bijna ben trekt dat vliegtuig op.
kan iemand misschien mij ff helpen om die ene missie voorbij te komen?
je kan em hiero downloaden. alvast bedankt!!!

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
@ Geckoo, here you go.

En ik vroeg me af hoe jij in je Stats (tab menu in game) een extra bar heb gekregen voor weapon skill?

[ Voor 45% gewijzigd door Graham op 28-06-2005 14:22 . Reden: typo ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graham schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 13:47:
[...]
Eigenlijk hoort dit soort posts hier niet. Zie ook de waarschuwing onderaan de pagina. Zie ook

Dus je hebt de temperatuur bekeken als je dus NET boot in de BIOS? Of in Windows zelf? Want daar moet je eigenlijk kijken. Installeer speedfan eens zou ik zeggen om te kijken wat voor temperaturen je hebt als je in Windows bent en als je een tijdje GTA-SA gespeelt hebt.
Na een speelsessie SanAndreas en dan dus na de spontane reboot en doe niet meteen zo op je teentjes getrapt met gelijk allemaal waarschuwingen etc.
Iemand dacht dat de temps misschien te hoog lagen dus poste ik de temps die ik in het bios kan zien.
Ik ben verder niet bekend met andere temp. progjes, dus vandaar.
Ik zal speedfan even installeren en dan mbv dat progje de temps controleren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
rfolkers schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 13:31:
[...]

tnx.

Ik heb ze even getest, maar ik ga ze niet gebruiken denk ik.

Alles unlocked en veels te veel geld.
Vind ik een beetje cheaten en dat doe ik niet (iig zo min mogelijk) als ik een spel wil uitspelen.
hm dacht dat het gewone savegames waren, kheb ze zelf nl. niet geprobeerd (en ik had zelf ook geen savegame meer van die missie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De temp. readings van het bios blijken overeen te komen met die van Speedfan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

weet iemand trouwens ook of die files waarin de radiozenders staan op een of andere manier om te zetten zijn naar mp3 oid? (of is deze vraag tegen de policy? :? )

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:32:
weet iemand trouwens ook of die files waarin de radiozenders staan op een of andere manier om te zetten zijn naar mp3 oid? (of is deze vraag tegen de policy? :? )
ja! daar ben ik ook benieuwd naar.

Verder: ben nu bij die missie Back to Los Santos.. maar
spoiler:
tering! wat een hoop ballaslui krijg je dan over je heen. Zijn daar tips voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Dan kan je toch beter een topic openen in Spielerij - Problemen & Vragen, of kijken of je daar wat kan vinden wat overeen komt.
Gezien dat forum over problemen gaat, en dit forum niet :)

En @ hierboven, meerdere malen gevraagd in het vorige deel, en volgens mij in dit deel, dus even zoeken in die topics, en je ziet veelal de conclusie: niet. GTA SA soundtracks zijn er dan weer wel, 8 cd box met de muziek van GTA SA.
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:34:
[...]

ja! daar ben ik ook benieuwd naar.

Verder: ben nu bij die missie Back to Los Santos.. maar
spoiler:
tering! wat een hoop ballaslui krijg je dan over je heen. Zijn daar tips voor?
spoiler:
Dat is toch dat je Sweet moet ophalen, en terug naar Grove Street?
Was geloof ik een vrij drukke straat, maar met sniper kan je gewoon op veilige afstand blijven, en dan vaak een hele rij achter elkaar lopende gasten neerknallen

[ Voor 40% gewijzigd door Nakebod op 28-06-2005 14:37 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:32:
Voor gta vice city was daar een progje voor. Ik weet de naam niet meer, maar die werkt misschien ook wel met San Andreas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Werkende Speed-o-meter voor de pc versie, de DLL hook werkt nog het beste mijns inziens!

Speed-o-meter

Een grasmaaier bijvoorbeeld heeft een maximale snelheid van 60Km/h in zijn twee! Je zal wel merken dat de versnellingen raar werken maar...op zich weten hoe snel je rijdt is op zich al aardig!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Deze al gezien:
http://members.chello.nl/~c.oudshoorn/gallery21.jpg

In de RC shop van Zero in San Fierro kan je dus een action-figure kopen van Tommy!

Doe een volgende keer eens resizen :*

[ Voor 17% gewijzigd door Crash op 28-06-2005 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:26:
[...]

Na een speelsessie SanAndreas en dan dus na de spontane reboot en doe niet meteen zo op je teentjes getrapt met gelijk allemaal waarschuwingen etc.
Iemand dacht dat de temps misschien te hoog lagen dus poste ik de temps die ik in het bios kan zien.
Ik ben verder niet bekend met andere temp. progjes, dus vandaar.
Ik zal speedfan even installeren en dan mbv dat progje de temps controleren...
Ik wijs je gewoon even op de regels en als jij je daar niet aan wilt houden en mij hulp niet waardeert, mij best.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

swampy schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:43:
Werkende Speed-o-meter voor de pc versie, de DLL hook werkt nog het beste mijns inziens!

Speed-o-meter

Een grasmaaier bijvoorbeeld heeft een maximale snelheid van 60Km/h in zijn twee! Je zal wel merken dat de versnellingen raar werken maar...op zich weten hoe snel je rijdt is op zich al aardig!
En deze mod, lijkt me eens nuttig :)
Dat vind ik jammer van GTA, dat zoiets er standaard niet meer in zit. Geloof dat het nog wel in GTA1 kon via cheat ofzoiets, maar volgens mij verdween het daarna :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

-Eraser- schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 12:36:

Hoe kun je zien welke missie wat is?
Ik zoek de savegame voor de missie dat je die pimp guy moet killen op SF.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graham schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:44:
[...]

Ik wijs je gewoon even op de regels en als jij je daar niet aan wilt houden en mij hulp niet waardeert, mij best.
Tuurlijk waardeer ik je hulp, maar ik hoef niet meteen waarschuwingen naar mijn hoofd geslingerd te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry Crash, mijn toetsenbord was inderdaad kapot.

Klopt het dat in je in de pc versie ook Monstertrucks kan tunen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Nakebod schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:47:
[...]

En deze mod, lijkt me eens nuttig :)
Dat vind ik jammer van GTA, dat zoiets er standaard niet meer in zit. Geloof dat het nog wel in GTA1 kon via cheat ofzoiets, maar volgens mij verdween het daarna :(
Ik weet het niet van de speed maar je had ook een cheat om de damage van je auto ten alle tijden te kunnen zien. Ok, ik weet wel dat je het in kan schatten (witte rook gaat nog wel, zwarte rook is snel van auto wisselen en vuur is al veelste laat), maar een 'health'-bar is toch wel handig.

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
TommyGun schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:52:
[...]

Hoe kun je zien welke missie wat is?
Ik zoek de savegame voor de missie dat je die pimp guy moet killen op SF.
de savegames staan in mappen, (1-13, in elke map 8 saves), gewoon in de volgorde waarin je de missies moet doen

maar ik zou ze niet gebruiken (dit staat in de readme):
All levels, all special levels, all cars, all guns, all bikes, all
missions are unlocked. EVERYTHING is UNLOCKED !
Have a nice play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:58:
Sorry Crash, mijn toetsenbord was inderdaad kapot.

Klopt het dat in je in de pc versie ook Monstertrucks kan tunen?
Nee, die kan je niet tunen. Iig reed ik laatst na de missie 'Monster' met de Monster truck die ik gekregen had een tuningshop binnen, en kon ik hem niet tunen. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ssilverhaze
  • Laatst online: 22-02 15:17
Ik ben nu in san fiero en heb alle missie's daar gedaan.. nu kan ik ook al de woestijn in maar in los santos heb ik geen 1 territory ofzo.. ook zijn ze daar niet gekleurd op de map en "homie's" zie ik daar ook niet meer lopen :? kan ik nu nog wel een territory overnemen en zo ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

@ Neoblade111:
spoiler:
Nee, nog niet, dit komt na een bepaalde missie wel terug, maar op het moment kan je dat nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Schnitzel
  • Laatst online: 10:37
Chorus:
All my ex's live in Texas,
And Texas is a place I'd dearly love to be.
But all my ex's live in Texas
And that's why I hang my hat in Tennessee.

Rosanna's down in Texarcana; wanted me to push her broom,
And sweet Ilene's in Abilene; she forgot I hung the moon,
And Allison in Galveston somehow lost her sanity,
And Dimples who now lives in Temple's got the law lookin’ for me.

Chorus

I remember that old Frio river where I learned to swim.
And it brings to mind another time where I wore my welcome thin.
My transcendental meditation, I go there each night,
But I always come back to myself long before daylight.

Chorus

Some folks think I'm hidin',
It's been rumored that I died,
But I'm alive and well in Tennessee.
Ik krijg het niet meer uit mijn kop... HELP :+

[ Voor 5% gewijzigd door Acid_Schnitzel op 28-06-2005 16:22 ]

You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Laatst online: 10:01
echt heel vervelend dit...zit bij de laatste missie
spoiler:
maar Smoke gaat maar neit dood. Ben magezijnen op m leeg aan t pompen maar zijn balk blijft in tact. En het licht gaat niet uit :( .
Lijkt wel of de verhaallijn niet klopt |:( terwijl ik niet gecheat heb :X

[ Voor 7% gewijzigd door Crash op 28-06-2005 16:52 ]

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap geen bal van hoe die User Tracks werken. Ik heb geprobeerd snelkoppelingen naar mn mp3's in de User Tracks folder te zetten, m3u's, de mp3's zelf, maar niks werkt. Als ik de user radio zender aanzet krijg ik óf stilte, óf reclame. Ook heb ik al meerdere keren het ding laten scannen, maar t werkt gewoon niet.
Iemand nog tips :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spyros schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:43:
echt heel vervelend dit...zit bij de laatste missie maar
spoiler:
Smoke gaat maar neit dood. Ben magezijnen op m leeg aan t pompen maar zijn balk blijft in tact. En het licht gaat niet uit :( .
spoiler:
Dude is het je opgevallen dat smoke een kogel vrije vest aandraagt?
Op z'n kop raggen man, 2 min lang en die dikzak is eraan.

[ Voor 6% gewijzigd door Crash op 28-06-2005 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Laatst online: 03-01 12:51
[b][message=23683185,noline]
spoiler:
spyros schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:43[/message]:[/b]
echt heel vervelend dit...zit bij de laatste missie maar Smoke gaat maar neit dood. Ben magezijnen op m leeg aan t pompen maar zijn balk blijft in tact. En het licht gaat niet uit :( .
Verpest ff het verhaal ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 10-09 19:21
Willen jullie een beetje oppassen met wat jullie posten? :) Ik heb zojuist namelijk een paar zeer overduidelijke spoilers moeten hiden. Gebruik dus aub de [spoiler]blabla[/spoiler] tags

[ Voor 20% gewijzigd door Crash op 28-06-2005 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Spelletje gaat lekker bij mij, ben nu bezig om wat hoods over te nemen aan het einde van het spel. Is nog best lastig, maar met een M4 op hitman skill lukt het toch aardig.
Ondertussen ben ik ook wat wagentjes naar de import boot aan het brengen, met m'n towtruck. Best cool opzich, met je towtruck een wagentje ophalen en ermee terug crossen... Jammer alleen dat je towtruck niet te modden is! :(

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Laatst online: 01-06-2023
Vraagje he.. waar dienen die spoilers voor eigenlijk? :P

Waarom mag je niet snel kunnen lezen wat er in staat..

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
NLuna schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 17:39:
Vraagje he.. waar dienen die spoilers voor eigenlijk? :P

Waarom mag je niet snel kunnen lezen wat er in staat..
Omdat het anders de verhaallijn verpest voor sommigen :)

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Laatst online: 03-01 12:51
Chi3F schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 17:37:
Spelletje gaat lekker bij mij, ben nu bezig om wat hoods over te nemen aan het einde van het spel. Is nog best lastig, maar met een M4 op hitman skill lukt het toch aardig.
Ondertussen ben ik ook wat wagentjes naar de import boot aan het brengen, met m'n towtruck. Best cool opzich, met je towtruck een wagentje ophalen en ermee terug crossen... Jammer alleen dat je towtruck niet te modden is! :(
Hey kerel.. hoe kan je met een towtruck en een trekker dingen meenemen? Maw, met welke knop laat je je haak zakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Numpad... search enzo weetje :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de missie "Life's a beach" van OG Loc geeft ie bij mij een foutmelding en sluit de game af :S
Kent iemand dit probleem, of weet iemand waar dit aan ligt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn eigen muziek in gta zet en later in het spel naar de user zender ga, minimaliseert hij gta en krijg ik er nog een venster bij die ik niet selecteren kan. Als ik dat weer in gta ga, sluit hij daarna het spel af met de fout in gta_sa.exe. Ik heb gta al opnieuw geinstalleerd, dus daar ligt het niet aan. Heb alleen lezen ook al uitgezet en er staan snelkoppelingen in de user track map, dus iemand oplossing ?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

DeRCT13 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 17:51:
[...]

Hey kerel.. hoe kan je met een towtruck en een trekker dingen meenemen? Maw, met welke knop laat je je haak zakken?
Numpad 8 en 2, knoppen die je ook bij andere voertuigen regelmatig gebruikt dus... (Hydra bijv.)

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 17:58:
Bij de missie "Life's a beach" van OG Loc geeft ie bij mij een foutmelding en sluit de game af :S
Ik heb dat ook een keer gehad, niet bij deze missie maar bij "Just Business". Wat ik ook probeerde, na de cutscene was het CTD. Ben maar een savegame teruggegaan en toen lukte het wel. Beetje vaag gedoe, denk dat de savegame corrupt was ofzo.

[ Voor 19% gewijzigd door Bobnofski op 04-07-2005 16:16 . Reden: Link naar texture verwijderd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Aaaarg, gvd, knake klote zooi :x
Ben ik bijna klaar met de laatste missie, ben ik bijna buiten, schiet zo een ballas eikel me dood :|
Ben je weer 30 minz ofzo kwijt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 17:58:
Aan de minder legale versie misschien?
Het komt namelijk bekend voor O-)

Tip: Kijk het filmpje niet uit, maar druk het weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

pffff, 4x geprobeerd maar kan de vliegtuig maar niet inhalen. iemand enig idee hoe ik de mission free fall het beste kan halen?? je moet met een slome propeller vliegtuig een jet geval inhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

SYQ schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 19:14:
pffff, 4x geprobeerd maar kan de vliegtuig maar niet inhalen. iemand enig idee hoe ik de mission free fall het beste kan halen?? je moet met een slome propeller vliegtuig een jet geval inhalen
spoiler:
Ik denk dat de beste en enige manier is, om zodra je het driehoekje in je radar ziet bewegen, al beginnen met draaien, zo snel mogelijk, en daarna in een duik (Freefall) naar beneden richting die jet. Duurde bij mij ook even voor dat het eindelijk was gelukt, maar dat is wel een goede oplossing, gezien dat vliegtuig een stuk sneller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik kon in dit topic niet echt een antwoord vinden op de volgende vraag:

Hoe kun je het beste die missie met dat stuntvliegtuigje halen, dat je al die koeriers af moet maken?
Dat ding is praktisch onbestuurbaar, ik kan er absoluut niet mee overweg.
Ligt dit aan mij of zijn hier een paar handige trucjes voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Laatst online: 11-09 14:33

Impry

Rallymedia.nl

Als je een cheat gebruikt in 'savegame 1', zorgt dit er dan ook voor dat je in 'savegame 2' niet meer de volle 100% kunt halen? Of staat dit helemaal los van elkaar?

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

RoD schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 19:18:
Ik kon in dit topic niet echt een antwoord vinden op de volgende vraag:

Hoe kun je het beste die missie met dat stuntvliegtuigje halen, dat je al die koeriers af moet maken?
Dat ding is praktisch onbestuurbaar, ik kan er absoluut niet mee overweg.
Ligt dit aan mij of zijn hier een paar handige trucjes voor?
Laat die missie zitten en ga gewono verder met het spel. Op een gegeven moment krijg je steeds meer missies waar je kunt vliegen en zodoende leer je het vanzelf een beetje. Ik heb die missie iig een tijd laten liggen, flight school gedaan en pas na het uitspelen van het spel die missie er weer bij gepakt. Resultaat, in 1x gehaald en met 3:20 over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

tnx, had ik al een x geprobeerd maar zonder resultaat. zo maar weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:47:
[...]

spoiler:
Dude is het je opgevallen dat smoke een kogel vrije vest aandraagt?
Op z'n kop raggen man, 2 min lang en die dikzak is eraan.
spoiler:
dat werkt niet ben net de hele tijd met een AK, shawn of shotgun ( ofzo ) op zn kop wezen raggen maar het werkt niet . hij blijft gewoon leven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ at spyros, vaag, denk dat ge dan een buggie heeft.
Gaat er helemaal geen health eraf? Zoja danis het zker weten een bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 19:38:
er gaat helemaal niks af. alleen ammo bij mij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje:

Die wang car missies, (zeroing in, test drive, customs fast track en puncture wounds) heb je die nodig om door te gaan, of alleen voor die 100%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Laatst online: 28-08 15:08
spyros schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 19:40:
[...]

er gaat helemaal niks af. alleen ammo bij mij :9
beter mikken met een gun waar je meer ervaring mee hebt, het zal echt niet aan het spel liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje weet iemand zo'n takelwagentje staan??
towtruck denk ik
iemand zei dat wat posts hierboven

kweet dat er rond rijden maar kvind gene meer:p
weet er iemand een staan ?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

En ik heb hem zojuist uitgespeeld, 2e keer kwam ik wel goed door het laatste level :)
Heb nu gewoon 51 uur speeltijd erop zitten, ik vraag me af waar ik die tijd vandaan heb gehaald zeg :D
Gelukkig zit in die 51 uur ook heel wat dingen voor de 100%, maar daar moet ik nog wel wat werk voor verzetten voor ik 100% heb :)

En towtruck: volgens mij kom ik die erg vaak in San Fierro tegen.

[ Voor 10% gewijzigd door Nakebod op 28-06-2005 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Tux

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 19:38:
En je gebruikt geen trainer of cheat zodat je zelf onsterfelijk bent? Want het schijnt dat in sommige missies je tegenstander dan ook onsterfelijk wordt ;)

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Laatst online: 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

Graham schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:13:
@ Geckoo, here you go.

En ik vroeg me af hoe jij in je Stats (tab menu in game) een extra bar heb gekregen voor weapon skill?
hey bedankt, ik kan nu lekker verder... leuke missie trouwens met die jetpack.

en die extra bar? geen idee die zat er altijd. die kan je trouwens ook terug vinden in je stats (maar dan via het menu.)

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en interessant voor iedereen!

Zoek eerst zelf naar het antwoord voordat je een vraag stelt!

Dit topic is niet bedoeld voor techvragen! Waarom niet? Lees dit!

Lees dit voordat je post!

Indien je post niet voldoet aan bovenstaande kan je op sancties rekenen!