Nakebod schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 21:52:
Mensen die 100% van de hoods hebben overgenomen, toevallig een tip voor die kleine k*t gebieden?
Zit nu ongeveer op 48% van alle hoods, maar heb nu al een paar gebieden waar steeds niemand loopt, of ze lopen net in mijn gebied, schiet ik ze neer in de hoop dat het helpt, geen gangwar

Ik heb toevallig net de 100% territory gehaald. Zal nog even wat tips geven:
-Als je niemand ziet, rij dan een rondje, misschien zijn er daarna nieuwe gespawnt.
-Als je wel een groepje ziet, maar bijvoorbeeld aan de verkeerde kant van de straat, schiet er dan even op, soms komen ze dan achter je aan rennen. Ren dan zelf naar het over te nemen gebied, en schiet ze daar neer, zodat je in dat gebied een gangwar uitlokt.
-Schiet gangleden in hun auto's dood, die tellen ook mee. Soms lok je daarmee ook hun homies in hun auto's uit om ook uit te stappen, zodat je die ook mooi om kan leggen.
Nog wat tips voor de gangwars zelf:
-Zorg voor een M4 met heel veel kogels, die kan je gewoon bij de ammunation kopen en heeft een groot bereik en een groot magazijn. Zorg het het liefst ook voor 150% health en armor om het wat makkelijker te maken.
-Kijk van tevoren voor steegjes of tuintjes/daken waar je heen kan rennen als 't wat benauwd wordt.
-Als de ventjes van 2 kanten komen, ren dan een stukje weg zodat ze samengroepen richting jou. Dan kan je ze achter elkaar omleggen.
-Je hebt ongeveer 5 seconden tussen de waves, gebruik die evt. om een betere schuilplaats te zoeken en om je health en armor bij te vullen.
-Schiet op de ventjes in de drive-by auto's en niet op de auto's zelf, gaat veel sneller.