[Multiplatform] Grand Theft Auto: San Andreas (deel 10)

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.156 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://img78.echo.cx/my.php?image=gtadance8he.jpg
kan iemand mij uitleggen wat ik precies moet doen.
moet ik nou voordat die bij het ringetje komt op de toets hebben gedrukt,of als die in het ringetje komt?

*edit
bedankt poohbeer _/-\o_

[ Voor 121% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 20:44:
[afbeelding][img=http://img78.echo.cx/img78/7008/gtadance8he.th.jpg][/url]
kan iemand mij uitleggen wat ik precies moet doen.
moet ik nou voordat die bij het ringetje komt op de toets hebben gedrukt,of als die in het ringetje komt?
je moet de richting van de pijl indrukken als het symbooltje (die pijl) precies in het midden van die cirkel is.
Schuin naar boven onder doe je door links/rechts en onder/boven tesamen in te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 20:25
heb een rare bug ontdekt (ook een hele vervelende)
Ik heb nu een aantal keren gehad dat mijn gave paintjobs verdwenen zijn als ik mijn auto in een garage heb gesaved. Soms duurt het een aantal dagen en is ineens mijn supergaaf gevlamde lowrider weer effen van kleur. Ook had ik een mooie Jester met alles erop en eraan oranje (zoals in de Fast & the Furious) en is ie ineens roze van kleur.
Wel balen als ik speciaal met mijn schaars verkrijgbare Slamvan (tevens mijn favoriete auto) helemaal dat pokke-eind naar Los Santos ben gereden en hem in nette staat in een garage in San Fierro heb gestald de volgende dag weer verprutst is....
Iemand anders ook last van??

Kun je trouwens die jetpacks ook in garage's bewaren??

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Iedereen die een bepaald voertuig ofzo gaat gewoon ff hier kijken.

Bijvoorbeeld als je een towtruck zoekt: kijk op die map, vink 'vehicles' aan, onder de map vul je bij set filter 'Towtruck' in, en zie, de locatie waar je altijd een towtruck vindt. Werkt dus ook voor alle andere voertuigen, ideaal.

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:59

Nakebod

Nope.

Of je jetpack kan bewaren in je garage weet ik niet, maar die staat wel altijd @ je vliegveld.
En die Slamvan, die is niet schaars, als je eenmaal weet waar ie ALTIJD staat :) check http://faq.gtasanandreas.nl voor de locatie van die bak.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Ik ben net een aardige tijd bezig geweest met de missie van Sweet als je na de return to los santos met hem territory over moet nemen. Die ballas waren af en toe executiepeletonnen, niet normaal, ook veel zwaarder bewapend en beter schieten dan normaal. Maar gehaald en nu kan ik weer door met CJ en meer gangwars })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Mensen die 100% van de hoods hebben overgenomen, toevallig een tip voor die kleine k*t gebieden?
Zit nu ongeveer op 48% van alle hoods, maar heb nu al een paar gebieden waar steeds niemand loopt, of ze lopen net in mijn gebied, schiet ik ze neer in de hoop dat het helpt, geen gangwar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turrrbothijs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-03-2023
Nakebod schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 21:52:
Mensen die 100% van de hoods hebben overgenomen, toevallig een tip voor die kleine k*t gebieden?
Zit nu ongeveer op 48% van alle hoods, maar heb nu al een paar gebieden waar steeds niemand loopt, of ze lopen net in mijn gebied, schiet ik ze neer in de hoop dat het helpt, geen gangwar :(
iets eerder in dit forum of in een eerder deel had iemand een truukje met een sniper ofzoiets maar je kan
in ieder geval de gasten uit auto's schieten en als er maar een is wachten tot de ambulance komt en hem nog een keer afschieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Hmm, ok, dus meerdere malen 1 gast afknallen mag ook :D Alleen 1 gebieden is bijv die skate/fietsbaan, daarin loopt niemand, en daarbuiten heb je alleen een heel klein stukje straat, tot nu toe ook nog niemand gezien, lopend of in een auto.
Die sniper gebruik ik al veel, had ik ook al gelezen hier, lekker op afstand het rijtje homies afknallen :P
Ach, ik zie wel, eerst maar de grotere gebieden doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Nakebod schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 22:12:
Hmm, ok, dus meerdere malen 1 gast afknallen mag ook :D Alleen 1 gebieden is bijv die skate/fietsbaan, daarin loopt niemand, en daarbuiten heb je alleen een heel klein stukje straat, tot nu toe ook nog niemand gezien, lopend of in een auto.
Die sniper gebruik ik al veel, had ik ook al gelezen hier, lekker op afstand het rijtje homies afknallen :P
Ach, ik zie wel, eerst maar de grotere gebieden doen.
de meeste mensen knallen hun homies niet af en anders zijn 't geen homies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ik zei ook niet dat het mijn homies waren ;) Maar wel van elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

zeg dan dat 't pendejos zijn ofzo :P (let niet op de wss foute spelling...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024

Acolyte

Lid

Ik kan dit gewoon niet geloven :D
Te mooi, die link naar GTA 3 in de verhaallijn.

Ik hou zo van dat soort verwevingen. Is dan ZIJ ook degene die hém in GTA3 in de lead-in doodschiet (of najah neerknalt)? Ik kan me niet herinneren dat ze een spaans accent had daarin ("And you... You are just small time." *Bang*).

Maar echt geweldig.

Afbeeldingslocatie: http://img102.echo.cx/img102/6974/gta3sa3wr.th.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gta rules

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:50

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Ken Rozenburg ( ja, die advocaat die ook in Vice City zit!) verspreekt zich een keer tijdens en missie en noemt je per ongeluk Tommy :) ( van Tommy Vercetti, ook uit Vice ciity)

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluuuurgh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-04 11:15
godver dat vliegen is kut zeg, klote vliegschool :) die van de auto & motor waren supersimpel... maar dat rondje vliegen en dan landen gaat me een stukje moeilijekr af

en na 7x proberen is m'n motor ook nog eens weg en respawnt niet, wat een teringhomo is diegene die die vliegschool bedacht heeft

[ Voor 36% gewijzigd door bluuuurgh op 29-06-2005 00:56 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

bluuuurgh schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 00:47:
godver dat vliegen is kut zeg, klote vliegschool :) die van de auto & motor waren supersimpel... maar dat rondje vliegen en dan landen gaat me een stukje moeilijekr af

en na 7x proberen is m'n motor ook nog eens weg en respawnt niet, wat een teringhomo is diegene die die vliegschool bedacht heeft
Ik vond de vliegschool juist wel ok. De heli was zwaar kut, maar de rest was met een beetje oefenen wel te doen. Motorrijschool vond ik echt een eitje, en autorijschool viel mij zwaar tegen (die heb ik nu wel voltooid, maar de helft maar net over de 70%). Als je mij een savegame mailt met de vliegschool, mail ik jou er een vlak bij de autorijschool. Zijn we allebei blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluuuurgh
  • Laatst online: 24-04 11:15
nee, ik wil alles zelf doen ;) maar die heli is echt vervelend ja, de camera staat nooit goed !

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alle knoppen die ik kan bedenken al geprobeert .. maar hoe krijg ik nu de leviathan zo ver dat ik auto's kan oppakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

bluuuurgh schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 01:16:
nee, ik wil alles zelf doen ;) maar die heli is echt vervelend ja, de camera staat nooit goed !
Haha, ik eigenlijk ook. In dat geval is het gewoon een kwestie van veel oefenen en zodra je een 100% hebt (door toeval of door goed sturen/vliegen) gelijk saven :+. Zo ben ik nog door een paar missies van de autorijschool heengekomen. Bij de heli helpt het om een paar keer op V te meppen totdat je first person view hebt, dan heb je een richt-vierkantje. Verder gewoon op CTRL en ALT blijven meppen zodra je doelen ziet >:).
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 01:21:
Ik heb alle knoppen die ik kan bedenken al geprobeert .. maar hoe krijg ik nu de leviathan zo ver dat ik auto's kan oppakken?
De in/export dingen in de haven werken met Shift en Spatie als op en neer, en verder worden NUM2 en NUM8 veel gebruikt. Ik ben net zelf ook bij die missie, maar wordt vooralsnog voortijdig om zeep geholpen door wat legermannetjes daar. Ik weet dus nog niet hoe hij precies werkt :)

[ Voor 10% gewijzigd door gwystyl op 29-06-2005 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychokiller
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Wat de nuek heeft dit in de douche van een woute bureau te zoeken 8)7
( Bureau tegenover benzinepomp waar je ooit de missie hebt gehad de tankwagen te rippen )
Geen idee of die al langs is gekomen verder.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/h.benthem/watdeneuk.JPG

Zit zelf nu de laatste van vier subopdrachten van die pittige meid met al der gevloek enzo :)
Enkel nog de bank overvallen daarvan om weer verder te kunnen als ik het goed had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acolyte schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 23:58:
Ik hou zo van dat soort verwevingen. Is dan ZIJ ook degene die hém in GTA3 in de lead-in doodschiet (of najah neerknalt)?
Precies, 99% zeker dat zij het is in de introscene. In de hele Gta serie zijn er nog meer verwijzingen te vinden maar dit is de leukste. Voorbeeldje: de een-armige wapenhandelaar uit gta 3 zit ook in Vice City.

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2005 01:48 . Reden: quote ge-edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
spoiler:
de grootste link naar gta3 is denk dat je die missie in liberty city moet doen :P
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 01:21:
num8/2 om dat ding omhoog en omlaag te doen. Volgens mij was het LMB en Schift (LMB = RCTRL in meeste gevallen dacht ik) om dat ding op te pakken/los te laten. Maar ik kreeg een tooltip toen ik die skycrane (leviathan) stal.
Psychokiller schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 01:39:
Geen idee of die al langs is gekomen verder.
[afbeelding]
Die is al langsgekomen, een paar keer zelfs :)
Je vindt ze op meerdere plekken, ik vind het wel handig om auto's kapot te slaan :P

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

[quote]Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 01:46:
Acolyte schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 23:58:
Ik hou zo van dat soort verwevingen. Is dan ZIJ ook degene die hém in GTA3 in de lead-in doodschiet (of najah neerknalt)?
Precies, 99% zeker dat zij het is in de introscene. In de hele Gta serie zijn er nog meer verwijzingen te vinden maar dit is de leukste. Bijvoorbeeld de een-armige wapenhandelaar uit gta 3 zit ook in Vice City.
* gwystyl trekt GTA3 weer eens uit de kast... ik geloof dat ik die intro nooit zo goed bekeken heb O-) . Ik wil altijd gelijk spelen..... missie-cutscenes bekijk ik ook alleen de eerste keer dat ik de missie doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STi
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08-2024

STi

spyros schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 19:34:
[...]

spoiler:
dat werkt niet ben net de hele tijd met een AK, shawn of shotgun ( ofzo ) op zn kop wezen raggen maar het werkt niet . hij blijft gewoon leven
spoiler:
Haal voor de gein eens een minigun (te vinden bij het huis van die geheim agent gast) gewoon iets van 1500 rounds ofzo, is meteen makkelijk voor de rest van de missie. 2sec vol raken en game over voor Smoke. Tip: om snel veel kogels te krijgen de minigun oppakken, saven en herhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 01:46:
[...]

Precies, 99% zeker dat zij het is in de introscene. In de hele Gta serie zijn er nog meer verwijzingen te vinden maar dit is de leukste. Voorbeeldje: de een-armige wapenhandelaar uit gta 3 zit ook in Vice City.
Die garagemonteurs komen uit Vice City, dat zijn die stoners die in de boot zitten als de je Boatyard koopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Lord schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 01:47:
spoiler:
de grootste link naar gta3 is denk dat je die missie in liberty city moet doen :P

[...]

num8/2 om dat ding omhoog en omlaag te doen. Volgens mij was het LMB en Schift (LMB = RCTRL in meeste gevallen dacht ik) om dat ding op te pakken/los te laten. Maar ik kreeg een tooltip toen ik die skycrane (leviathan) stal.
P
Werkt dus niet. Ik heb ook geen magneet er onder hangen. Ik heb gewoon zo'n heli van het vliegveld gepakt. Dat is dezelfde .. maar zonder magneet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 03:01:
[...]

Werkt dus niet. Ik heb ook geen magneet er onder hangen. Ik heb gewoon zo'n heli van het vliegveld gepakt. Dat is dezelfde .. maar zonder magneet??
Ja dat klopt. Alleen tijdens die missie Up, Up and Away krijg je er een met een magneet eronder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb van een missie die harrier gekregen(hydra).
Deze moest ik parkeren in een hangar op het vliegveld. Ik ging er vanuit dat deze automatisch weer spawned daar, maar dat blijkt niet zo te zijn?
Als ik nu daar kom istie weg? :'-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 08:32:
Ik heb van een missie die harrier gekregen(hydra).
Deze moest ik parkeren in een hangar op het vliegveld. Ik ging er vanuit dat deze automatisch weer spawned daar, maar dat blijkt niet zo te zijn?
Als ik nu daar kom istie weg? :'-(
Misschien had je hem in die gesloten hangar moeten zetten? Vanaf safehouse/vliegschool aan de overkant van de landingsbaan, en niet die open dingen waar je je opdrachten kon halen.... daar blijven ze niet in staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:54
STi schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 02:17:
[...]

spoiler:
Haal voor de gein eens een minigun (te vinden bij het huis van die geheim agent gast) gewoon iets van 1500 rounds ofzo, is meteen makkelijk voor de rest van de missie. 2sec vol raken en game over voor Smoke. Tip: om snel veel kogels te krijgen de minigun oppakken, saven en herhalen.
waarom denk je dat dit wel werkt? en als ik minuten lang op zn kop aan t rossen ben met shotguns e.d. niet

Dark Lord schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 01:47:
spoiler:
die vond ik echt goed _/-\o_ zag er percies zo uit als ik GTA3 herkende het weer helemaal :9

[ Voor 24% gewijzigd door FDMK op 29-06-2005 08:58 ]

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
dubbel :o

[ Voor 96% gewijzigd door FDMK op 29-06-2005 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turrrbothijs
STi schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 02:17:
[...]

spoiler:
welke gast bedoel je en waar is dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 08:50:
[...]

Misschien had je hem in die gesloten hangar moeten zetten? Vanaf safehouse/vliegschool aan de overkant van de landingsbaan, en niet die open dingen waar je je opdrachten kon halen.... daar blijven ze niet in staan.
:'(
ik heb em inderdaad in die open hangar gezet, maar dat moest ook aan het einde van de missie.
Eigenlijk ging ik er vanuit dattie telkens weer zou spawnen, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 09:18:
[...]

ik heb em inderdaad in die open hangar gezet, maar dat moest ook aan het einde van de missie.
dat heb ik ook gedaan ,maar bij mij spawnt die wel gewoon elke keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Nakebod schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 21:01:
Of je jetpack kan bewaren in je garage weet ik niet, maar die staat wel altijd @ je vliegveld.
En die Slamvan, die is niet schaars, als je eenmaal weet waar ie ALTIJD staat :) check http://faq.gtasanandreas.nl voor de locatie van die bak.
Kan niet, ding verdwijnt gewoon. Stond ik zonder vervoer in de middle of nowhere. :(
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 09:18:
[...]

Hij spawnt vaak genoeg wel op je vliegveld hoor, vlak voor de deur van je kantoortje. Helmaas inderdaad niet altijd.

[ Voor 33% gewijzigd door witchdoc op 29-06-2005 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
spyros schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 08:54:

waarom denk je dat dit wel werkt? en als ik minuten lang op zn kop aan t rossen ben met shotguns e.d. niet
OMdat 2 secs van zo'n minigun net zoveel dmg doen als minuten lang met shitgun en dergelijke.
Op z'n kop of niet maakt volgens mij niet uit trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evant87
  • Laatst online: 04-09-2023
Misschien is deze vraag al veel vaker gesteld, maar ik kon hem zo gauw niet vinden tussen de posts, dus bij deze. Ik zie dus wel op plaatjes etc. dat je zo een lowrider auto (voodoo en nog zo cabrio achtige lowrider bijv .) ook kan tunen maar de deur van mod garage gaat niet open:s Moet je naar speciale plek voor zo een auto ofzo??

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
Evant87 schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 10:20:
Misschien is deze vraag al veel vaker gesteld, maar ik kon hem zo gauw niet vinden tussen de posts, dus bij deze. Ik zie dus wel op plaatjes etc. dat je zo een lowrider auto (voodoo en nog zo cabrio achtige lowrider bijv .) ook kan tunen maar de deur van mod garage gaat niet open:s Moet je naar speciale plek voor zo een auto ofzo??

Alvast bedankt :)
Volgens mij hoort een auto in SA pas bij de low riders als ie hydralics (hoe je t ook schrijven mag) heeft :?

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, het zijn gewoon bepaalde types die je bij "Loco Low co" kan pimpen. Bijn Transfender in north-los santos kun je bijna alles pimpen.

Daarnaast moet je ook nog eens de low-rider missie succesvol hebben afgerond voordat de pimpgarages opengaan.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2005 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-08 20:34

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

ivm met die basketballen die nergens te bespeuren waren en mijn gebieden die bleven aangevallen worden terwijl ik ze allemaal al had:

heb een 100% savegame gedownload en daarin zie ik op ELK plein een bal liggen, ook vallen de gangs mij daarin niet meer aan, en in die savegame staat er 57 territories taken over, en 53 maar held, nuja alles werkt zoals het moet dus blijf ik bij die gedownloade savegame, dus het waren wel degelijk bugs

hopelijk worden ze gefixed in den patch

hier staan een hoop screens van lowriders en andere voertuigen die ik getuned heb:
http://users.pandora.be/massiv/SA/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
O_o

Ik zit op het moment een klein beetje vast met de driving school. De eerste opdracht daar is om een zgn 'donut' te maken. Ik druk dus op W en S (PC versie dus)... en hij gaat heeeeeeeeel langzaam een rondje draaien.

Of ik doe iets verkeerd, of ik moet nog iets anders indrukken op mijn tobo... maar als ik een derde knop indrukken wil begint mijn computer te protesteren O_o.

Weet iemand wat ik verkeerd / niet doe of wat ik vergeet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turrrbothijs
TwistedAnimator schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 11:18:
ivm met die basketballen die nergens te bespeuren waren en mijn gebieden die bleven aangevallen worden terwijl ik ze allemaal al had:

heb een 100% savegame gedownload en daarin zie ik op ELK plein een bal liggen, ook vallen de gangs mij daarin niet meer aan, en in die savegame staat er 57 territories taken over, en 53 maar held, nuja alles werkt zoals het moet dus blijf ik bij die gedownloade savegame, dus het waren wel degelijk bugs

hopelijk worden ze gefixed in den patch

hier staan een hoop screens van lowriders en andere voertuigen die ik getuned heb:
http://users.pandora.be/massiv/SA/
gast waar heb je die dildo gehaald, die heb ik nog nooit gezien ik ken alleen die paarse grote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
YopY schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 11:33:
O_o

Ik zit op het moment een klein beetje vast met de driving school. De eerste opdracht daar is om een zgn 'donut' te maken. Ik druk dus op W en S (PC versie dus)... en hij gaat heeeeeeeeel langzaam een rondje draaien.

Of ik doe iets verkeerd, of ik moet nog iets anders indrukken op mijn tobo... maar als ik een derde knop indrukken wil begint mijn computer te protesteren O_o.

Je vergeet een kant op te drukken (a of d)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Laatst online: 11-09 14:33

Impry

Rallymedia.nl

turrrbothijs schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 11:33:
[...]

gast waar heb je die dildo gehaald, die heb ik nog nooit gezien ik ken alleen die paarse grote
Dat is een vibrator :P En die hebben sommige hoeren bij.

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

turrrbothijs schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 11:33:gast waar heb je die dildo gehaald, die heb ik nog nooit gezien ik ken alleen die paarse grote
kan je hier vinden achter die oranje container:

http://users.pandora.be/massiv/SA/mapd.jpg

enjoy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evant87
  • Laatst online: 04-09-2023
Ik heb dus gekeken bij die Garage in noorden van los Santos bij dat grote huis. Maar als ik daar met lowrider voor deur ga staan bij die trans fender body shop gaat de deur niet open. Zou iemand het misschien op een kaartje kunnen laten zien waar het precies is? Want ik zou ook wel graag zo een auto hebben met special paint als van die pic hierboven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STi

STi

spyros schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 08:54:
[...]

[...]
Omdat het bij mij ook lang duurde toen ik het probeerde met een gewone gun, er leek niets van zijn gezondheid af te gaan (dat groene driehoekje boven zijn kop veranderde niet van kleur). Het kostte mij ook een aantal minuten om hem dood te krijgen. Toen ik het met de minigun probeerde was hij dood voordat er bij mij ook maar 1 streepje gezondheid/armor af was. Probeer het nou maar eens, niet geschoten is altijd mis. (pun intended) :)
turrrbothijs schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 09:07:
[...]

welke gast bedoel je en waar is dat
Ik bedoelde Mike Toreno (had vannacht geen zin om z'n naam op te zoeken), en het huis is waar je voor het eerst een missie voor hem doet. Aan de kant van Las Venturas, vlak bij waar de Spoorbrug van San Fiero (die grote rode) aan land komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

Evant87 schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 12:14:
Ik heb dus gekeken bij die Garage in noorden van los Santos bij dat grote huis. Maar als ik daar met lowrider voor deur ga staan bij die trans fender body shop gaat de deur niet open. Zou iemand het misschien op een kaartje kunnen laten zien waar het precies is? Want ik zou ook wel graag zo een auto hebben met special paint als van die pic hierboven :)
niet bij transfender, lowriders moeten naar Loco Low & Co gaan, ligt ten westen van Playa Del Seville (ten noorden van de ocean docks) in Los Santos ;)

[ Voor 62% gewijzigd door TwistedAnimator op 29-06-2005 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

poohbeer schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 09:31:
[...]

OMdat 2 secs van zo'n minigun net zoveel dmg doen als minuten lang met shitgun en dergelijke.
Op z'n kop of niet maakt volgens mij niet uit trouwens.
Love Miniguns!

Al in Vice City een gewaardeerd wapen voor diegene die niet van uitpraten houden!

Let op, wat ik gehoord had... maar weet niet zeker....vindt de politie het BEZIT van miniguns al een reden om je te arresteren! ( dus laat ze het niet zien )

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

en de desert eagle/sniper is 1 shot - 1 kill ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STi

STi

swampy schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 12:39:
[...]

Love Miniguns!

Al in Vice City een gewaardeerd wapen voor diegene die niet van uitpraten houden!

Let op, wat ik gehoord had... maar weet niet zeker....vindt de politie het BEZIT van miniguns al een reden om je te arresteren! ( dus laat ze het niet zien )
Je kan er gewoon mee rondlopen hoor, geen problemen mee gehad eigenlijk...
TwistedAnimator schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 12:44:
spoiler:
niet bij Smoke neem ik aan... :) Want een headie van een m4 is ook in 1 schot dodelijk normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YopY schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 11:33:
O_o

Je moet daarbij nog 1 vd pijltjes indrukken (links of rechts, A of D werkte bij mij niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:52

Martinspire

Awesomeness

hmmm ik moet nu de 1na laatste missie gaan doen maar het lukt me niet om die members te recruiten
hoe vaak ik ook druk op g of h of y, ik krijg ze maar niet achter mn kont aan :(

en daardoor kan ik ook niet dat halve las venturas opkopen omdat ik die huizen nog niet mag kopen (toch)

doe ik iets fout ofzo?

[ Voor 80% gewijzigd door Martinspire op 29-06-2005 13:07 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
TwistedAnimator schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 11:18:

heb een 100% savegame gedownload en daarin zie ik op ELK plein een bal liggen [...]
Dat die basketballen verdwijnen is een bug die soms voorkomt als je saved in Mad Dogs Mansion. Zie punt 6 in dit lijstje van bugs/glitches. Bij mij zijn ze ook weg trouwens |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

djmantri schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 13:06:
hmmm ik moet nu de 1na laatste missie gaan doen maar het lukt me niet om die members te recruiten
hoe vaak ik ook druk op g of h of y, ik krijg ze maar niet achter mn kont aan :(

en daardoor kan ik ook niet dat halve las venturas opkopen omdat ik die huizen nog niet mag kopen (toch)

doe ik iets fout ofzo?
Gangs kan je maken door met je rechter muisknop een 'homie' te locken en dan g of h in te drukken
Doe je het zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nu al een eindje te klooien met dat modelvliegtuigje dat maar niet normaal wil vliegen (ik krijg er mijn controls ook niet vangewijzigd... ik kan gewoon geen spellen spelen met de lettertoetsen, zet die normaal altijd op num's). Zijn er eigelijk veel van die mislukte vlieg-missies?

indien dat het geval is probeer ik niet meer en gooi ik het gewoon in de kast bij spellekes stijl Battlefield 2... afgekeurd binnen de eerste 2 weken en dus ook nooit veel mee gespeeld.

vind GTA eigelijk alsmaar verder achteruit gaan. GTA3 vond ik nog goed, Vice al stuk minder en dees is me eigelijk geen 10€ meer waard... juist als ik dacht dat het msch interessanter ging worden met de gangwars ed. zijn bij volgende missies die gangs gelijk weer opgedoekt en is territorium ook nie meer vindbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:31

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Ik heb gister dan maar eens geprobeerd om mn eigen muziek collectie in gta te zetten.
Even een snelkoppeling gemaakt van de map waar mn complete muziekcollectie inzit (inclusief verschillende albums en submappen),
gta opgestart en verrek t werkt gewoon :o

Ik ben er ook achter gekomen dat gta ook gewoon ogg bestanden speelt, toen ik opeens een nr voorbij hoorde komen waarvan ik zeker was dat het een ogg was :P

edit:

wat krijg je trouwens wanneer je de progress bij een vriendin op 100% hebt? ik ben nu nog bij dat 1ste mokkel, maar t gaat zo rete langzaam met die progress :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Pendaco schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 13:22:
edit:

wat krijg je trouwens wanneer je de progress bij een vriendin op 100% hebt? ik ben nu nog bij dat 1ste mokkel, maar t gaat zo rete langzaam met die progress :/
Dan krijg je een PIMP-pak volgens mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 13:21:
ik zit nu al een eindje te klooien met dat modelvliegtuigje dat maar niet normaal wil vliegen (ik krijg er mijn controls ook niet vangewijzigd... ik kan gewoon geen spellen spelen met de lettertoetsen, zet die normaal altijd op num's). Zijn er eigelijk veel van die mislukte vlieg-missies?

indien dat het geval is probeer ik niet meer en gooi ik het gewoon in de kast bij spellekes stijl Battlefield 2... afgekeurd binnen de eerste 2 weken en dus ook nooit veel mee gespeeld.

vind GTA eigelijk alsmaar verder achteruit gaan. GTA3 vond ik nog goed, Vice al stuk minder en dees is me eigelijk geen 10€ meer waard... juist als ik dacht dat het msch interessanter ging worden met de gangwars ed. zijn bij volgende missies die gangs gelijk weer opgedoekt en is territorium ook nie meer vindbaar...
Het vliegen vereist heel wat oefening en heb ik flink op lopen schelden. Later krijg je een flightschool waar je een hoop van kunt leren. Ook de tip die ik van iemand kreeg om in first person te vliegen (met 'v' kun je camera standpunt aanpassen), werkte erg goed.

Spelen met lettertoetsen lijkt me toch wel vrij basic inmiddels. Zo goed als elke game werkt met wasd en naast de muis is dat ook de meest logische plek voor je linker hand (tenzij je links handig bent natuurlijk :P).

Ik vind de GTA's overigens alleen maar beter worden, omdat juist de grote steden, het rondtoeren en suffe dingen doen mij het meeste aantrekken. En dit is in GTA:SA natuurlijk helemaal top! De missies doe ik af en toe als ik daar zin in heb :)

[edit]
Vliegen had ik overigens graag met de muis gedaan, helaas werkt het sturen in een vliegtuig met de muis echt voor geen meter.. het is veel te gevoelig.

Maar goed.. kleine dingetjes in een verder super spel.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 29-06-2005 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 13:55:
[...]
Spelen met lettertoetsen lijkt me toch wel vrij basic inmiddels. Zo goed als elke game werkt met wasd en naast de muis is dat ook de meest logische plek voor je linker hand (tenzij je links handig bent natuurlijk :P).
vrij basic als je die liet staan... heb elke keer bij elke game de controls aangepast (en nu blijkt het dat ik deze niet kan aanpassen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 13:21:

Je bedoelt die missie bij Zero he..
Die hoef je niet te doen om door te gaan, die heb je alleen nodig voor 100% completion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:14:
[...]

Die hoef je niet te doen om door te gaan, die heb je alleen nodig voor 100% completion.
En een acquire van $5000 :) Ook leuk.

Wist trouwens niet dat je hem niet nodig had. Het is een reeks van 4 of 5 missies ofzo toch? Zijn op zich wel geinig als je de besturing beetje door hebt (op die eerste na.. vliegtuigje is kut).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:13
Is er ergens een soort van verhaallijn-tree waarin ik kan zien hoe ik verder in t spel kan komen zonder overbodige missies te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Vinnienerd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:18:
Is er ergens een soort van verhaallijn-tree waarin ik kan zien hoe ik verder in t spel kan komen zonder overbodige missies te doen?
Volgens mij zijn er geen overbodige missies afgezien van Zero en Showroom.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

die latino gast die belt me af en toe wel es dat er wat gastjes rondrijden op bikes met pakje. (altijd op een vaste dag/dagen). Het maakt voor de 100% tog niet uit als je die weigert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:14:
Nice dat ik dat weet... waarom zitter trouwens geen boekje bij met welke missies je niet moet doen als je ze nie wil doen... zou echt handiger zijn. voor de veel verder gevorderden... komt dat gang-war en territory-systeem nog terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:23:
[...]

Nice dat ik dat weet... waarom zitter trouwens geen boekje bij met welke missies je niet moet doen als je ze nie wil doen... zou echt handiger zijn. voor de veel verder gevorderden... komt dat gang-war en territory-systeem nog terug?
Omdat dat het spel een beetje zou verzieken als je van te voren al gaat vertellen wat er allemaal te doen gaat zijn :P

Als je iets niet wilt doen doe je het toch niet? Je bent volledig vrij. Als er op een gegeven moment niks anders meer te doen is dat die ene missie is het wel duidelijk dat die nodig is voor de verhaallijn.

Een beetje uitdaging in een game mag toch nog wel? 90% van de games van tegenwoordig is al niet meer dan 'loop van punt a naar punt b en vermoord alles wat je tegenkomt'...

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 29-06-2005 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Laatst online: 11-09 20:42
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:23:
[...]

Na de laatste missie in Las Venturas kom je terug in Los Santos en is het gang-war en territory-systeem weer terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu op zo'n 15% (gokje, was gistere op 13,xx) En ik vind dat het nu pas echt leuk gaat worden. Ik ben nu aangekomen bij het deel dat je buurten kan gaan overnemen! Echt gaaf!

Maare, mijn moeder komt net thuis met mijn zalman VF700Cu ene, dat gaat ff voor =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is wel een lijst met spul datje moet doen om de volle 100% te krijgen, kun je ook op aanvinken wat je allemaal al gedaan hebt.
Ook handig om te zien hoeveel missies je nog in een bepaald gedeelte moet doen:

http://faqs.ign.com/articles/566/566942p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06 21:50

Pepper

The one and only!!

waar kan ik blackjack doen?

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:44:
Ik zit nu op zo'n 15% (gokje, was gistere op 13,xx) En ik vind dat het nu pas echt leuk gaat worden. Ik ben nu aangekomen bij het deel dat je buurten kan gaan overnemen! Echt gaaf!

Maare, mijn moeder komt net thuis met mijn zalman VF700Cu ene, dat gaat ff voor =)
Lol, en het wordt nog VEEEL leuker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Ik had gisteren nog veel pret met een rocketlauncher, een doelzoekende that is :D

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:38
Ik heb net het spel uitgespeeld. Ik zit nu op 70,05% dus ik heb nog wel wat te doen...

Wel grappig trouwens dat Catalina je steeds belt met zo'n stomme telefoontjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik zit nu vast....

spoiler:
Bij zero moet ik carriers slopen met een vliegtuigje en voor een andere knakker moet ik mijn vliegbrevet halen....

Ik heb nu twee dingen gehaald op het vliegveld, maar volgens hem is het nog niet genoeg.

Het vliegen in GTA is zo bagger naar mijn mening.

Iemand nog wat tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Voor het vliegen geld gewoon, blijven proberen, het gaat vanzelf veel en veel beter. Als je er echt geen zin in hebt wil ik best die flightschool in een paar minuten er voor je doorheen rammen maar dan kom je later gok ik nog wel dingen tegen (aan de andere kant, dan heb je niet de huidige frustratie :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 12:55

Polycom

Poes van goud

Sommige mensen maken ook de fout door de muis te gebruiken. Maar gebruik de pijltjes toetsen!!! dat werkt imho veeeel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Snow_King schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 15:44:
Ik zit nu vast....

spoiler:
Bij zero moet ik carriers slopen met een vliegtuigje en voor een andere knakker moet ik mijn vliegbrevet halen....

Ik heb nu twee dingen gehaald op het vliegveld, maar volgens hem is het nog niet genoeg.

Het vliegen in GTA is zo bagger naar mijn mening.

Iemand nog wat tips?
Zero is niet nodig voor de storyline, maar wel voor 100%. Jouw keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
DeRCT13 schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 16:13:
[...]

Gelukkig maar! ik kon die missie namelijk ook niet halen, dat vliegen gaat echt niet lekker.
Ik laat het mooi zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001

Snow_King

Konijn is stoer!

PuDy schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 16:12:
Sommige mensen maken ook de fout door de muis te gebruiken. Maar gebruik de pijltjes toetsen!!! dat werkt imho veeeel beter.
Ik heb me joystick er al aan gehangen, maar GTA snapt de helft van de dingen op die joystick niet, dus dat werkt ook niet.

Die spitfire vliegt echt gewoon bagger :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Vandaag heb ik GTA uitgespeeld, nu nog de 100% en dan heb ik volgens mij nog veeeeeel te doen, aangezien de procenten nog niet erg hoog zijn
spoiler:
67%
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
TwistedAnimator schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 12:44:
minigun is een volautomatische DE :P

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 10-09 08:26
Kun je ook een minigun kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Nakebod schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 21:52:
Ik heb toevallig net de 100% territory gehaald. Zal nog even wat tips geven:

-Als je niemand ziet, rij dan een rondje, misschien zijn er daarna nieuwe gespawnt.
-Als je wel een groepje ziet, maar bijvoorbeeld aan de verkeerde kant van de straat, schiet er dan even op, soms komen ze dan achter je aan rennen. Ren dan zelf naar het over te nemen gebied, en schiet ze daar neer, zodat je in dat gebied een gangwar uitlokt.
-Schiet gangleden in hun auto's dood, die tellen ook mee. Soms lok je daarmee ook hun homies in hun auto's uit om ook uit te stappen, zodat je die ook mooi om kan leggen.

Nog wat tips voor de gangwars zelf:

-Zorg voor een M4 met heel veel kogels, die kan je gewoon bij de ammunation kopen en heeft een groot bereik en een groot magazijn. Zorg het het liefst ook voor 150% health en armor om het wat makkelijker te maken.
-Kijk van tevoren voor steegjes of tuintjes/daken waar je heen kan rennen als 't wat benauwd wordt.
-Als de ventjes van 2 kanten komen, ren dan een stukje weg zodat ze samengroepen richting jou. Dan kan je ze achter elkaar omleggen.
-Je hebt ongeveer 5 seconden tussen de waves, gebruik die evt. om een betere schuilplaats te zoeken en om je health en armor bij te vullen.
-Schiet op de ventjes in de drive-by auto's en niet op de auto's zelf, gaat veel sneller.

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:12

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Mooi spel! Draait op mijn pc alleen niet zo geweldig soms :( Maar das nog wel te overleven, dit echter niet:
Die verschrikkelijk irritante soundbug :( :( Net een hele tijd niet kunnen saven omdatk van de ene in de andere missie gegooid werd, en jahoor, toen hield het geluid er weer es mee op...
Dus net tijden zonder geluid zitten spelen ;(

De soundbug fix uit de TS lost helaas niks op :(

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Scatman_II schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 18:40:
Mooi spel! Draait op mijn pc alleen niet zo geweldig soms :( Maar das nog wel te overleven, dit echter niet:
Die verschrikkelijk irritante soundbug :( :( Net een hele tijd niet kunnen saven omdatk van de ene in de andere missie gegooid werd, en jahoor, toen hield het geluid er weer es mee op...
Dus net tijden zonder geluid zitten spelen ;(

De soundbug fix uit de TS lost helaas niks op :(
Ik heb ook wel ns dat het geluid er midden in het spel mee ophoudt.
dan ff uit het spel met alt+tab, en ff de slider van basis naar standaard zetten (of andersom) en hij doet het weer :)
Vooral met regen houdt het geluid er bij mij mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scatman_II
  • Laatst online: 11-09 22:12

Scatman_II

R9500 Pro >:)

RoD schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 18:41:
[...]

Ik heb ook wel ns dat het geluid er midden in het spel mee ophoudt.
dan ff uit het spel met alt+tab, en ff de slider van basis naar standaard zetten (of andersom) en hij doet het weer :)
Vooral met regen houdt het geluid er bij mij mee op.
Hmm, okee... Ga ik dat nog eens proberen :) En idd, tijdens regen dan kapt het er zowieso mee, anders alleen maar soms :P

Komt er trouwens nog een handig te pakken voertuig voor lange afstanden? Groooote steden is natuurlijk mooi, maar ik moet nu soms zulke enorme afstanden rijden datk toch wel zin krijg in iets snellers :)

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Hmm, ik kom maar niet voorbij missies die je met met pijltjes bewegen enzo moet doen, gaat steeds veel te snel :(

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ik wist dat ik veel respect had, maar dat ik zoveel had??? :D
Afbeeldingslocatie: http://img170.echo.cx/img170/7665/respect7fm.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 22:10

krvabo

MATERIALISE!

Nakebod schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 19:51:
Ik wist dat ik veel respect had, maar dat ik zoveel had??? :D
[afbeelding]
Had ik ook.. maar hoe meer hoods je daarna overneemt, hoe lager dat die wordt ;)

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Als respect maar wel gewoon op 100% blijft, dan is het goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:21
DeRCT13 schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 16:13:
[...]

Zeker wel, wil jij die auto's gaan verzamelen in aaneenvolgende missies van je ''eigen'' garage naar die boot toe, dan zal je zeker wel Zero af moeten maken.
En die missies van je ''eigen garage'' zijn immers ook storyline he ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Jorn1986 op 29-06-2005 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Laatst online: 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

kon je die nrg-500 nou alleen krijgen door een missie te spelen of kon je hem ook vinden in de stad zelf??
ik heb em namelijk gevonden

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Hmmm... ik vind 't niet leuk maar helaasch moet ik hierbij ook 'n vraag stellen over de pilot school.

Ik loop evenals zo velen vast bij de 3e keer vliegen. Ik moet zeggen dat ik wel steeds beter ben gaan vliegen... maar zelfs zonder ook maar een enkele fout kom ik steeds op 67% en 68% was dus net tekort is. :( Wat is nou de cloe bij deze missie. Ik ga in een keer goed door alle cirkels. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geckoo schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 20:48:
kon je die nrg-500 nou alleen krijgen door een missie te spelen of kon je hem ook vinden in de stad zelf??
ik heb em namelijk gevonden
In een parkeergarage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barca schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 21:10:
Hmmm... ik vind 't niet leuk maar helaasch moet ik hierbij ook 'n vraag stellen over de pilot school.

Ik loop evenals zo velen vast bij de 3e keer vliegen. Ik moet zeggen dat ik wel steeds beter ben gaan vliegen... maar zelfs zonder ook maar een enkele fout kom ik steeds op 67% en 68% was dus net tekort is. :( Wat is nou de cloe bij deze missie. Ik ga in een keer goed door alle cirkels. :(
Hier heb ik ook een tijdje vastgezeten, maar bij jou gaat het waarschijnlijk te langzaam.
Ik heb het gewoon heel vaak geprobeerd en kon ook steeds sneller overal langs gaan.
Toen had ik ineens 92%, dus blijf het gewoon proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:38
Zorgen dat je recht op de landingsbaan terechtkomt en niet stuitert. Was ook ff wennen in het begin voor me. Maar je kunt het vliegtuig zelfs afremmen in de lucht door gewoon op 'S' of de pijl omlaag te duwen. Dan kom je zachter op de landingsbaan terecht, en stuiter je niet zo snel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Laatst online: 11-09 20:42
sjaakhaar schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 20:30:
[...]

Zeker wel, wil jij die auto's gaan verzamelen in aaneenvolgende missies van je ''eigen'' garage naar die boot toe, dan zal je zeker wel Zero af moeten maken.
En die missies van je ''eigen garage'' zijn immers ook storyline he ;)
Ik heb de missies van Zero niet gedaan en ik kon gewoon auto's gaan exporteren dus je hoeft ze daarvoor niet per sé te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Laatst online: 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

dacht ik eindelijk iets nieuws te hebben gevonden... :/

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en interessant voor iedereen!

Zoek eerst zelf naar het antwoord voordat je een vraag stelt!

Dit topic is niet bedoeld voor techvragen! Waarom niet? Lees dit!

Lees dit voordat je post!

Indien je post niet voldoet aan bovenstaande kan je op sancties rekenen!