[Multiplatform] Grand Theft Auto: San Andreas (deel 10)

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.152 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58

Martinspire

Awesomeness

Bosmonster schreef op zondag 26 juni 2005 @ 21:09:
Weet iemand hoe je W, pijltje naar boven EN de linkermuisknop tegelijktijd kan indrukken? :P

Das blijkbaar nodig om een helicopter te besturen... Weet iemand ook misschien hoe ik de camera achter de helicopter kan laten hangen? Ik heb mn handen vol met WASD/pijltjes toetsen dat ik niet ook nog eens een (derde) hand vrij kan maken voor de muis..

Degene bij Rockstar die die besturing heeft bedacht mag ook afgeschoten worden..
als je nou es ipv van linker muisknop de linker alt indrukt :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Nakebod schreef op zondag 26 juni 2005 @ 21:42:
[...]

Ik heb het misschien nog wel simpeler gedaan :)
spoiler:
Benedendek staan er 3, blaas er 2 op, had "toevallig" nog 69 van die remote charge dingetjes bij me :) ga in je overgebleven harrier zitten, stijg op, en kijk of er toevallig op het bovendek de 3e harrier staat. Het kan namelijk, zoals ik had, dat die al opgestegen is. Hoewel dat de keer ervoor niet zo was. Als ie er nog staat dus ook die opblazen. En anders is het proberen dat vliegtuig in de lucht te locken, en paar keer vuren.
En dan gewoon op kleine hoogte boven die bootjes hangen, target locken, en gaan met die banaan.
spoiler:
kan je ook buiten de missies om met je harier targets locken? lukt mij niet, moet zelf richten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:21

Nakebod

Nope.

GoldenSample schreef op zondag 26 juni 2005 @ 22:18:
[...]

spoiler:
kan je ook buiten de missies om met je harier targets locken? lukt mij niet, moet zelf richten :(
Je bedoeld als je gewoon in je vrije tijd gaat vliegen? Nog niet geprobeerd, volgens mij niet, zou wel kicken zijn :D

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 22:10

krvabo

MATERIALISE!

Kan wel.. spatiebalk inhouden, wachten tot het groene rondje rood wordt en op rctrl rammen (met mijn controls dan)

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~derdidas/felix/police_klein.jpg
:7

Okok ik heb het niet allemaal in een politie auto gedaan maar in die heli :P . Bij level 9 ofzo komt er wel een harrier achter je aan die je uit de lucht probeert te knallen maar daar heb je verder geen last van. Ook komt er behalve een politie heli een blauwe helikopter bij je vliegen, TV oid :?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

fsfikke schreef op zondag 26 juni 2005 @ 23:47:
[afbeelding]

Okok ik heb het niet allemaal in een politie auto gedaan maar in die heli :P . Bij level 9 ofzo komt er wel een harrier achter je aan die je uit de lucht probeert te knallen maar daar heb je verder geen last van. Ook komt er behalve een politie heli een blauwe helikopter bij je vliegen, TV oid :?
ik heb met die hunter de hele tijd geen hydra gezien.. had ook maar de hele tijd 1 ster :X

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Laatst online: 07:52

The_Scarabial

MTB for life!

wie weet met welke toetsen ik mijn rearwing van een vliegtuig kan bewegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
The_Scarabial schreef op zondag 26 juni 2005 @ 23:52:
wie weet met welke toetsen ik mijn rearwing van een vliegtuig kan bewegen?
Rudder....Q en E, kwestie van de vliegtuig lesjes te volgen ;)

Ben je nou klaar met alle missie van een bepaald reeks (bv valet) als het een asset is geworden. Want vaak kan je daarna nog missies doen. Vroeg het me effe af.

[ Voor 25% gewijzigd door Graham op 27-06-2005 00:51 . Reden: typo ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
foutje

[ Voor 98% gewijzigd door Graham op 27-06-2005 00:51 . Reden: double post ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
[afbeelding]

ja, das een media heli :P

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 20:20
Ik ben nu bij dat deel dat de stad foked up is. haha is best grappig allemaal mense met tv's alles in de fik en die shit :P

alleen gang wars zijn nu weer moeilijker want er loopt 40x zoveel pliesie

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Bosmonster schreef op zondag 26 juni 2005 @ 21:09:
Weet iemand hoe je W, pijltje naar boven EN de linkermuisknop tegelijktijd kan indrukken? :P

Das blijkbaar nodig om een helicopter te besturen... Weet iemand ook misschien hoe ik de camera achter de helicopter kan laten hangen? Ik heb mn handen vol met WASD/pijltjes toetsen dat ik niet ook nog eens een (derde) hand vrij kan maken voor de muis..

Degene bij Rockstar die die besturing heeft bedacht mag ook afgeschoten worden..
Linkerhand op WASDQE en je linkerpink op LCTRL. Rechterhand op Pijltjestoetsen en rechterduim op RCTRL. Zet je camereview van binnenuit de heli, met 'V' doe je dat. Dan is het echt piece of cake.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij snapt hem darklord :)

Dit is gewoon dé manier om dit spel te besturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangeloos
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-09 10:36
Is het ook mogelijk om kleren uit te trekken, ik ben me fake masker zat! Ik kan hem wel inruilen voor de doek voor me mond, maar ik wil me normale gezichtje trug....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mangeloos schreef op maandag 27 juni 2005 @ 11:01:
Is het ook mogelijk om kleren uit te trekken, ik ben me fake masker zat! Ik kan hem wel inruilen voor de doek voor me mond, maar ik wil me normale gezichtje trug....
Ja, in je savehouses kan dat. Er staat bij je kledingkast ook ergens de optie Remove Item of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik loop altijd in mijn onderbroek rond :X Shirt, broek en schoenen, daar doe ik niet aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Schnitzel
  • Registratie: December 2004
[afbeelding]

ik heb van Vice City nog een leuke screenshot, ik zal hem eens zoeken, politiemissies level 153 :7 :7

ben ik 2 uur mee bezig geweest in een Apache helicopter, per missie kreeg ik toen $1.000.000 :P

ik zal ens kijken of die screen nog op een backup staat :D

You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik weet niet of hij al een keer voorbij is gekomen maar dit soort humor moet je kunnen waarderen:

Afbeeldingslocatie: http://www.koenstraathof.nl/gallery12.jpg

Heerlijke manier van afreageren op een minderwaardige kloon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, geweldig die reclames!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

Shit, ik heb in plaats van een savegame te laden hem per ongeluk verwijderd. Ik had het spel al uitgespeeld, maar ik wilde het opnieuw doen en ditmaal zonder cheats. :)

Heeft iemand nog een savegame voor mij net na de Green Sabre, of na de missies van Catalina? Ik zou heeeel erg dankbaar zijn dan. Thanks alvast. Gooi hem maar naar rexomnium at gmail punt com.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezellige ganguitjes moeten er ook zijn. Het is een verrassing, maar neem je zwembroek mee :+

Afbeeldingslocatie: http://www.jwbierman.nl/stuff/gtawater.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij of hoor ik af en toe deze reclame op een radiozender : gloryhole themepark :? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 12:44:
Ligt het aan mij of hoor ik af en toe deze reclame op een radiozender : gloryhole themepark :? :D
dat is dat ding dat op disneyland lijkt denk ik. dat tegen over woozys cassino ligt in LV

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 13:59

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 11:15:
Ik loop altijd in mijn onderbroek rond :X Shirt, broek en schoenen, daar doe ik niet aan :+
Lol Nudist :P

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-08 15:54

sjaakaq

It might get loud

Hmm hoe vlieg ik zo'n Harriër? Als ik de aandrijving zegmaar verander naar de "horizontale" stand en ik druk op "gas geven", dan gaat ie eigenlijk niet vooruit :X De enige manier om vooruit te komen is de helicopter manier: naar beneden vliegen, dan gaattie een beetje vooruit. Maar dus niet zoals met bijv. dat stuntvliegtuigje dat al naar voren gaat als je op gasgeven drukt...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

leokennis schreef op maandag 27 juni 2005 @ 13:54:
Hmm hoe vlieg ik zo'n Harriër? Als ik de aandrijving zegmaar verander naar de "horizontale" stand en ik druk op "gas geven", dan gaat ie eigenlijk niet vooruit :X De enige manier om vooruit te komen is de helicopter manier: naar beneden vliegen, dan gaattie een beetje vooruit. Maar dus niet zoals met bijv. dat stuntvliegtuigje dat al naar voren gaat als je op gasgeven drukt...
Hoe denk je dat een harrier met z'n motoren verticaal nog vooruit kan komen dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

leokennis schreef op maandag 27 juni 2005 @ 13:54:
Met numpad 2 & 8 kun je de thrusters kantelen ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Pas 506450 keer gezegd

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Ik was net na San Andreas weer ff NFSU2 aan het doen, maar wat een verschil in graphics zeg! NFSU2 is ook in een groot gebied maar ziet er vele malen mooier uit :P

Niet dat ik San Andreas een slecht spel vind hoor :)

[ Voor 3% gewijzigd door babbaloerie op 27-06-2005 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 08:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

babba schreef op maandag 27 juni 2005 @ 14:02:
Ik was net na San Andreas weer ff NFSU2 aan het doen, maar wat een verschil in graphics zeg! NFSU2 is ook in een groot gebied maar ziet er vele malen mooier uit :P

Niet dat ik San Andreas een slecht spel vind hoor :)
Verschil is inderdaad het goede woord. NFSU2 is meer bedoeld als simulatie van de werkelijkheid dan GTA (al zou ik nog niet dood gevonden willen worden in zo'n pImPeD car :+). Als je het vergelijkt met bijvoorbeeld XIII is het weer wat echter. Ik vind de manier waarop ze deze graphics hebben verwerkt wel heel gaaf. Mijn computer heeft alleen nogal moeite met wolken/mist en veel rook :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-08 15:54

sjaakaq

It might get loud

chromeeh schreef op maandag 27 juni 2005 @ 13:56:
[...]

Met numpad 2 & 8 kun je de thrusters kantelen ;) ;)
Leik duh :P Dat weet ik wel. Maar je hebt zegmaar 2 standen:

1-De "ik sta stil en wil recht omhoog modus", te vergelijken met een helikopter.
2-De "nu zit ik op 10m hoogte en nu wil ik met mach 1 bochten gaan draaien" modus.

In de 2e modus krijg ik het ding dus niet vooruit :X In alle vliegtuigen behalve die zorgt "W" ervoor dat je vliegtuig sneller vooruit gaat, maar bij die harrier lijkt de W wel niks te doen ofzo...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

leokennis schreef op maandag 27 juni 2005 @ 14:17:
[...]

Leik duh :P Dat weet ik wel. Maar je hebt zegmaar 2 standen:

1-De "ik sta stil en wil recht omhoog modus", te vergelijken met een helikopter.
2-De "nu zit ik op 10m hoogte en nu wil ik met mach 1 bochten gaan draaien" modus.

In de 2e modus krijg ik het ding dus niet vooruit :X In alle vliegtuigen behalve die zorgt "W" ervoor dat je vliegtuig sneller vooruit gaat, maar bij die harrier lijkt de W wel niks te doen ofzo...
Het is heel makkelijk:
1. Je stijgt op met W;
2. Je trekt het landingsgestel in met 2;
3. Je kantelt de thrusters naar voren met NUMPAD 8 ingedrukt houden;
4. Je laat 8 los en je beweegt de neus van het vliegtuig omhoog met pijltje omlaag;
5. Je vliegt verder met W ingdedrukt en de normale besturing van elk ander vliegtuig.

[ Voor 4% gewijzigd door Rexomnium op 27-06-2005 14:38 ]

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
babba schreef op maandag 27 juni 2005 @ 14:02:
Kan je bij NFSU2 in een vliegtuig stappen, Hoog de lucht in klimmen en dan de godganse stad in 1 freaking keer zien?! Dacht het niet.
Als GTA parcours zou maken waardoor je telkens maar stukje kan zien zou het ook beter kunnen denk'k. Als verkies ik gameplay boven grafische kwaliteiten.

Beiden is natuurlijk wel über.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

poohbeer schreef op maandag 27 juni 2005 @ 14:39:
[...]

Kan je bij NFSU2 in een vliegtuig stappen, Hoog de lucht in klimmen en dan de godganse stad in 1 freaking keer zien?! Dacht het niet.
Als GTA parcours zou maken waardoor je telkens maar stukje kan zien zou het ook beter kunnen denk'k. Als verkies ik gameplay boven grafische kwaliteiten.

NFSU2 is ook een grote stad waar je in rond kan rijden hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie wil dr nou rond rijden, ik wil gangs weg fikken met flamethrowers! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

fsfikke schreef op maandag 27 juni 2005 @ 14:58:
[...]

NFSU2 is ook een grote stad waar je in rond kan rijden hoor ;)
Maar je kunt niet de hele stad in 1 keer zien vanuit het vliegtuig, wat bij dit spel wel zo is.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

MetroidPrime schreef op maandag 27 juni 2005 @ 15:02:
[...]

Maar je kunt niet de hele stad in 1 keer zien vanuit het vliegtuig, wat bij dit spel wel zo is.
Wel vanaf een berg B)
Maar ik heb ook liever GTA:SA :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Schnitzel
  • Registratie: December 2004
MetroidPrime schreef op maandag 27 juni 2005 @ 15:02:
[...]

dat kan niet want de draw-distance is heel klein ;)

You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op maandag 27 juni 2005 @ 15:07:
[...]

Wel vanaf een berg B)
Maar ik heb ook leiver GTA:SA :Y)
Buitendat, je kan niet uitstappen in NFS en je kan geen enkel gebouw in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het wel eens ter sprake gekomen, maar ik dacht er zojuist aan, terwijl mijn broertje mij opbelde wat hij aan het doen was op dat moment in GTA-SA. Wat zou het mooi zijn als je dit spel online kon spelen met je vrienden. Samen een gang vormen en je buurt verdedigen/ uitbreiden, races rijden, met je BMX naar de 1/2 pipe of gewoon lekker crusen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 15:12:
Misschien is het wel eens ter sprake gekomen, maar ik dacht er zojuist aan, terwijl mijn broertje mij opbelde wat hij aan het doen was op dat moment in GTA-SA. Wat zou het mooi zijn als je dit spel online kon spelen met je vrienden. Samen een gang vormen en je buurt verdedigen/ uitbreiden, races rijden, met je BMX naar de 1/2 pipe of gewoon lekker crusen.
Er is een multiplayer mod maar die schijnt ergggggg laggy te zijn :)
Mede omdat deze nog maar in de testfase zit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defspace
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-04 22:59

Defspace

Administrator

Weet er iemand of/hoe je aan een parachute kan komen zonder dat je in een vliegtuig/heli zit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Defspace schreef op maandag 27 juni 2005 @ 15:32:
Weet er iemand of/hoe je aan een parachute kan komen zonder dat je in een vliegtuig/heli zit ?
Naar het hoogste gebouw in los santos gaan. Op de rand van het dak daar ligt er eentje.
Anders kan je ook gewoon vliegtuigje nemen en dumpen boven water. Hoe hoog je ook springt, in water kan je landen zonder chute. (geen idee of't water ook bepaalde diepte moet hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

poohbeer schreef op maandag 27 juni 2005 @ 14:39:
[...]

Is ook appels met peren vergelijken. En bij GTA worden bij lange afstanden objecten vervangen met low poly/low detail texture varianten, wat af en toe wel erg goed te zien is helaas.

GTA:SA is een hartstikke gaaf spel, maar voor PC standaarden lopen de graphics een paar jaar achter. Wat wil je ook van een PS2 port natuurlijk.

Blijft wel een van de beste spellen die ik ooit op de PC gespeeld heb.. zie je maar weer dat graphics niet altijd belangrijk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
chromeeh schreef op maandag 27 juni 2005 @ 15:23:
[...]

Er is een multiplayer mod maar die schijnt ergggggg laggy te zijn :)
Mede omdat deze nog maar in de testfase zit....
die mods zijn altijd laggy...Vice city heb ik 3 versies gespeeld en het leek totaal nergens op eigenlijk.

Het is ook niet zo leuk, pedestrians waren namelijk niet gesynced (dus eruit gelaten) en ik denk niet dat ze dat bij SA opeens wel gaan doen. Daarnaast de echt enorme lag die je al hebt met een ping >75 en de wapens die niet normaal reageren. Plus onopgeloste bugs en een zuigende community :p :+

Dit zou veranderen met MTA Blue maarja, daar gaan weer jaaaren overheen voordat die af is

[ Voor 8% gewijzigd door flashin op 27-06-2005 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:00
Waar staat de Apache?

Btw als ik in het noordwesten bij de haven een heli jat begint iedereen te sprinten en te gillen. 8)7 Waarom?

[ Voor 74% gewijzigd door Vinnienerd op 27-06-2005 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024

Acolyte

Lid

Smerig spelletje van Sony :( Willen de primeur hebben wat betreft GTA multiplayer en sinds hun PS3 eraan komt en daar ook wel weer een online iets van komt, wil Sony wachten tot de volgende GTA en dan pas multiplayer introduceren.

Meanwhile hebben we natuurlijk MTA, Multi Theft Auto, een groep fanatiekelingen die al sinds GTA3 proberen een werkende mod te produceren om te multiplayeren in je GTA game. Wil alleen nog niet zo vlotten geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
www.mtasa.com

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Ze mogen van mij nog wel een keer een GTA MMORPG maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte

Acolyte

Lid

Bosmonster schreef op maandag 27 juni 2005 @ 15:37:

GTA:SA is een hartstikke gaaf spel, maar voor PC standaarden lopen de graphics een paar jaar achter. Wat wil je ook van een PS2 port natuurlijk.
Over de graphics ben ik het met je eens, alhoewel ik wel moet zeggen dat ze het uiterste van de kaarten vandaag de dag halen hoor :/ mijn X800XT haalt in drukke momenten 35 ~ 40 fps en op onverklaarbare momenten hapert hij toch nog, dropped ff naar 18fps en schiet dan weer omhoog. Ik vraag me dan ook af waar al het rekenwerk in gaat zitten maar ok.

Daarnaast ben k het met je gequote veronderstelling _niet_ eens. de PC versie is allesbehalve een goedkope port. Rockstar besteedt erg veel aandacht aan de individuele versies van de spellen. Het is niet voor niets dat R* de PC versie ruim een half jaar na de PS2 introductie pas op de markt brengt. Als er niets anders dan de controls (input/output) gewijzigd had hoeven worden hadden ze daar echt niet zo lang op gewacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 25-08 14:49
Acolyte schreef op maandag 27 juni 2005 @ 15:47:
[...]

Over de graphics ben ik het met je eens, alhoewel ik wel moet zeggen dat ze het uiterste van de kaarten vandaag de dag halen hoor :/ mijn X800XT haalt in drukke momenten 35 ~ 40 fps en op onverklaarbare momenten hapert hij toch nog, dropped ff naar 18fps en schiet dan weer omhoog. Ik vraag me dan ook af waar al het rekenwerk in gaat zitten maar ok.

Daarnaast ben k het met je gequote veronderstelling _niet_ eens. de PC versie is allesbehalve een goedkope port. Rockstar besteedt erg veel aandacht aan de individuele versies van de spellen. Het is niet voor niets dat R* de PC versie ruim een half jaar na de PS2 introductie pas op de markt brengt. Als er niets anders dan de controls (input/output) gewijzigd had hoeven worden hadden ze daar echt niet zo lang op gewacht.
Dan vergeet je toch dat Sony de exclusieve rechten wil voor een bepaalde tijd. Daarom is waarschijnlijk het spel pas een half jaar later op de pc en de xbox uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik moet nu alleen nog goud bij de driving school bij het onderdeel "City Slicking", onder hoeveel seconden moet ik zitten op die 100% te halen (als ik geen damage heb dan he..)

En bij die missie van Wu Zi Mu, "Amphibious Assault" zegt ie tegen mij dat ik te weinig long capaciteit heb. Ik weet dat ik dan moet gaan duiken de hele tijd, maar dat schiet niet op.
Ik heb nu misschien 2 mm long capaciteit.
Kan het sneller en hoevele moet ik hebben voor ik die missie kan gaan doen?
Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

En toch vind ik de engine nog wazig op de pc, want:
M'n zwager speelt het op de volgende config:
2.8 Ghz, 1 Gb ram, Radeon 9800XT, 60 Gb IDE hdd, default gfx settings in de game.
Ik speel het op de volgende config:
1.7 Ghz, 1 Gb ram, Radeon 9600, 160 Gb S-ATA hdd, default gfx settings in de game.
Beide hebben we de zelfde unattended dvd voor de windows installatie gebruikt.
Ook draaien we alle nieuwe patches en drivers, maar nu komt het rare:
Bij mij loopt alle donders mooi en soepel, ook bij veel rook, mist regen enz.
Bij m'n zwager loopt het soms als een slide show bij mist, rook etc. En op andere momenten weer donders mooi. Kwa Windows install zijn ze identiek....

Ik vind dit nog steeds een raadsel blijven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:09:
Ok, ik moet nu alleen nog goud bij de driving school bij het onderdeel "City Slicking", onder hoeveel seconden moet ik zitten op die 100% te halen (als ik geen damage heb dan he..)
Geen idee maar als je via de haven start vond ik hem ERG makkelijk. Dan is er ook nog stukkie op de terugweg waar je niet de baan moet volgen maar langs zo'n wolkenkrabber om dan vlak naast je garage terug aan te komen voor de laatste sprint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
[...]

Die luie donders hebben neit eens de moeite gedaan om er fatsoenlijk pc controller support in te bouwen man! Is dus écht een erg luie/slechte port en dat ie zo laat is komt ook enkel en alleen door exclusiviteitscontroct met sony hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

[...]

De enige reden dat een dergelijke engine zelfs met top-hardware nog niet supersoepel draait is simpelweg doordat het een port is en geen native voor windows ontworpen engine. Het valt me eerlijk gezegd tegen dat ze na een half jaar niet met een betere engine op de proppen hebben kunnen komen.

Neem ook simpele dingen als de auto's die je ziet rijden. Door geheugen beperkingen van de PS2 zijn dit er altijd maar een paar. Zie je een bepaalde auto rijden, dan zie je er ook gelijk een heleboel van dat type. Dit is op de PC absoluut niet nodig en is jammer dat ze dat niet gefixed hebben bijvoorbeeld. Hieraan zie je echter wel duidelijk dat ze het allemaal heel erg letterlijk geport hebben en juist weinig moeite hebben gestoken in het optimaliseren voor PC.

Verder ontbreekt het geheel aan shader-effecten, die bijvoorbeeld water, glas, etc er veel beter uit hadden kunnen laten zien. Maar zelfs zonder die effecten draait het maar mager, dus inderdaad misschien maar beter dat ze die weggelaten hebben..

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 27-06-2005 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 17:38
Weet iemand misschien hoe dat nummer heet wat je hoort bij het introfilmpje en tijdens het laden? :)
Of is het speciaal voor San Andreas gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:10

Snow_King

Konijn is stoer!

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:09:

En bij die missie van Wu Zi Mu, "Amphibious Assault" zegt ie tegen mij dat ik te weinig long capaciteit heb. Ik weet dat ik dan moet gaan duiken de hele tijd, maar dat schiet niet op.
Ik heb nu misschien 2 mm long capaciteit.
Kan het sneller en hoevele moet ik hebben voor ik die missie kan gaan doen?
Alvast bedankt :)
Ik moet eerst een "zwemdiploma" hebben, waar haal je die in godsnaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die driving school he.
De eerste test, daar moet je zo'n rondje draaien.
Dat lukt me wel echter gaat het rete traag (nee ligt niet aan m'n systeem) en ik haal maar 85%
Raak geen van die pionnen. Hoe kan dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Snow_King schreef op maandag 27 juni 2005 @ 17:17:
[...]

Gewoon ff paar minuten onderwater zwemmen om je longinhoud te verhogen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Snow_King schreef op maandag 27 juni 2005 @ 17:17:
[...]

Je hebt geen zwemdiploma nodig :P Je moet gewoon een grotere longcapaciteit hebben. Dit krijg je door een tijdje te onder water te zwemmen.
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 17:37:
Die driving school he.
Dat lukt me wel echter gaat het rete traag (nee ligt niet aan m'n systeem) en ik haal maar 85%
Eindig je wel precies zo als je begonnen bent? Das wel belangrijk namelijk.

edit:
Bosmonster was eerder :/

[ Voor 5% gewijzigd door fsfikke op 27-06-2005 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 17:37:
Die driving school he.
Pijltje naar links of rechts ook ingedrukt om te draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op maandag 27 juni 2005 @ 17:48:
Eindig je wel precies zo als je begonnen bent? Das wel belangrijk namelijk.
Dus gewoon zodra je 1 rondje hebt gehad stoppen?
Ga ik eens proberen straks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

fsfikke schreef op maandag 27 juni 2005 @ 17:48:
[...]

edit:
Bosmonster was eerder :/
Elke keer dezelfde vragen beantwoorden gaat steeds sneller :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte

Acolyte

Lid

Bosmonster schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:50:
[...]

De enige reden dat een dergelijke engine zelfs met top-hardware nog niet supersoepel draait is simpelweg doordat het een port is en geen native voor windows ontworpen engine. Het valt me eerlijk gezegd tegen dat ze na een half jaar niet met een betere engine op de proppen hebben kunnen komen.

Neem ook simpele dingen als de auto's die je ziet rijden. Door geheugen beperkingen van de PS2 zijn dit er altijd maar een paar. Zie je een bepaalde auto rijden, dan zie je er ook gelijk een heleboel van dat type. Dit is op de PC absoluut niet nodig en is jammer dat ze dat niet gefixed hebben bijvoorbeeld. Hieraan zie je echter wel duidelijk dat ze het allemaal heel erg letterlijk geport hebben en juist weinig moeite hebben gestoken in het optimaliseren voor PC.

Verder ontbreekt het geheel aan shader-effecten, die bijvoorbeeld water, glas, etc er veel beter uit hadden kunnen laten zien. Maar zelfs zonder die effecten draait het maar mager, dus inderdaad misschien maar beter dat ze die weggelaten hebben..
Ik was idd het exclusieve contract met Sony vergeten, dom eigenlijk omdat ik een paar posts eerder er nog gebruik van maakte met het geval van multiplayer in GTA |:(

Verder: ik heb niet zo dicht bij de development van SA gezeten als bij VC toen. Ik weet dat laatstgenoemde wél afgestemd was op de PC. Jouw verhaal kan best kloppen, dat het daar aan ligt. Dan is het ook niet zo verwonderlijk waarom zelfs de meest geavanceerde kaart van dit moment het matig trekt, de optimalisaties zijn er gewoon niet. In dat geval hoop ik dan dat er snel een patch komen moge.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kan ik echt niet rijden.
Heb nu zo'n parcour dat je rondjes moet rijden binnen 40secs.
Red ik never nooit niet! Kom niet onder de 42secs. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:14

Coldcat

HODL

je moet gewoon op je max 100% rijden. Mij lukt het ook net niet want in de laatste rondes gaan er altijd wel een paar pionnen omver. Echt een stress missie

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan nu net het tweede stuk van het eiland op, maar nu zie ik op de map niet meer welke hoods er van mij zijn. en de stats geeft 0,00% ! is dat normaal? want ik was al aardig bezig geweest, zou zonde zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 19:04:
Ik kan nu net het tweede stuk van het eiland op, maar nu zie ik op de map niet meer welke hoods er van mij zijn. en de stats geeft 0,00% ! is dat normaal? want ik was al aardig bezig geweest, zou zonde zijn :)
staat nog een aantal posts terug.
Ja die ben je kwijt. Anders zou de verhaal lijn niet meer kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

AAAAAAAARGH (sorry) net laatste missie gedaan, hoef ik er alleen nog maar uit, bij die branden blussen word me pc sloom (hoe kan dat 1024X768 alles HIG met een 6800GT en een P4 550 3.4GHz dus en 1024mb ram, volgende x daar ff op mindere kwaliteid spelen want door die slomigheid kon ik slecht lopen en pakte ik een granaat en blies me zelf op :( arrrg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Acolyte schreef op maandag 27 juni 2005 @ 18:18:
[...]

Ik was idd het exclusieve contract met Sony vergeten, dom eigenlijk omdat ik een paar posts eerder er nog gebruik van maakte met het geval van multiplayer in GTA |:(

Verder: ik heb niet zo dicht bij de development van SA gezeten als bij VC toen. Ik weet dat laatstgenoemde wél afgestemd was op de PC. Jouw verhaal kan best kloppen, dat het daar aan ligt. Dan is het ook niet zo verwonderlijk waarom zelfs de meest geavanceerde kaart van dit moment het matig trekt, de optimalisaties zijn er gewoon niet. In dat geval hoop ik dan dat er snel een patch komen moge.. :)
Wat je zegt kan best wel kloppen. Neem bijvoorbeeld GTA3, die draaide niet lekker op mijn pc. GTA: VC dan weer wel. Maar San Andreas weer niet.. Moet nu details op low zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes!
Eindelijk de driving alles goud :*) .
Nu nog een dringend vraagje:
Ik moet nu dus die missie doen waarbij whoozie zegt dat ik meer long capaciteit nodig heb.
Ik heb nu nog niks, hoeveel moet er bij en/of hoe lang zal dat duren?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
ik heb het een tijdje al niet meer gespeeld om 2 redenen: Examen week en k zit vast.
Ik heb volgens mij alle missies gedaan (als laatste die waar je met het vliegtuigje die jet moet onderschappen en em overmeesteren en laten landen). Nu moest ik een meid versieren zodat ik een keycard kreeg, heb ik dus ook al. Maar verder weet ik het niet?
Wie kan de tip geven? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 19:58:
Yes!
Eindelijk de driving alles goud :*) .
Nu nog een dringend vraagje:
Ik moet nu dus die missie doen waarbij whoozie zegt dat ik meer long capaciteit nodig heb.
Ik heb nu nog niks, hoeveel moet er bij en/of hoe lang zal dat duren?
Dat duurt wel ff dan. Ik zou zeggen ga eens een tijdje heen en weer zwemmen tussen Flint County en Los Santos International Airport (is een mooi stukje). Daarbij zoveel mogelijk duiken (linker muisknop indrukken als je stilligt, dan spatie om onder water te zwemmen; denk om optijd boven komen :)). Na een paar keer zegt hij dan 'lung capacity upgraded - you can now swim longer" oid. Als je dat een paar keer gehad hebt krijg je een ander soort melding.
Ik geloof dat je voor die missie minimaal 25 % nodig hebt, maar meer is zeker aan te raden (ik kwam onder water steeds vast te zitten, dan is het handig om lucht over te hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

Heeft er iemand een savegame van ongeveer 30%, ik weet dat het misschien een stomme vraag is maar na gisteren ben ik door mijn eigen geklungel (vraag niet hoe 8)7 ) mijn savegame kwijtgeraakt.

De missies in Los Santos & San Fiero heb ik gedaan en in Las Venturas heb ik nog vrijwel geen missies gespeeld.

Het geeft mij geen voldoening om gelijk een 100% savegame te donloaden, maar helemaal overnieuw beginnen zie ik ook niet echt zitten.

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit op 28% ofzo, ben San Fierro nog niet uit.
Als je em wil hebben moet je het maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
chromeeh schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:10:
En toch vind ik de engine nog wazig op de pc, want:
M'n zwager speelt het op de volgende config:
2.8 Ghz, 1 Gb ram, Radeon 9800XT, 60 Gb IDE hdd, default gfx settings in de game.
Ik speel het op de volgende config:
1.7 Ghz, 1 Gb ram, Radeon 9600, 160 Gb S-ATA hdd, default gfx settings in de game.
Beide hebben we de zelfde unattended dvd voor de windows installatie gebruikt.
Ook draaien we alle nieuwe patches en drivers, maar nu komt het rare:
Bij mij loopt alle donders mooi en soepel, ook bij veel rook, mist regen enz.
Bij m'n zwager loopt het soms als een slide show bij mist, rook etc. En op andere momenten weer donders mooi. Kwa Windows install zijn ze identiek....

Ik vind dit nog steeds een raadsel blijven....
als ik er vanuit ga dat het spel op dezelfde enigine draait als GTA3 heb ik misschien wel een oplossing,
ik had toen een gf4 mx, en het spel ging niet al te lekker, met regen al helemala niet. Toen had ik het spel opgestart met '3dAnalyze' van TommTi Systems oid. Had toen aangefinkt 'force SW SnW' oid :P of misschien was het wel Hardware matig, proberen zou ik zeggen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is ook goed hoor Derice, een paar missies maakt niet veel uit:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-08 20:34

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

hmm ik heb dus 55 territories, alhoewel ik er zogezegd 1 ben verloren, en toch 100% heb o.O

screen:
http://users.pandora.be/massiv/SA/wth.jpg

heb op veel fora gelezen dat er een "hidden" territory is in Bayside Marina, heb daar werkelijk dagen (ingame) rondgelopen zonder ook maar 1 vagos te zien (die fora waar ik over spreek gaat het over de PS2, dus wss heeft alleen de PS2 versie dit, tenzij iemand me het tegendeel kan bewijzen)

dit gebied dus:
http://members.cox.net/rmcaz2/vagosbaysideterritory.jpg

nog iemand met dit probleem? en ja ik heb het kleine stukje aan het Vinewood bord, alsook aan het stadium, en in de stats staat ook dat de andere gangs 0 territorys hebben.

alvast bedankt :)

[ Voor 11% gewijzigd door TwistedAnimator op 27-06-2005 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Ik verbaas mij echt over het feit dat mensen WASD gebruiken om gas te geven / te sturen
hoezo dat dan? ik zie 't probleem niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 20:45:
Is ook goed hoor Derice, een paar missies maakt niet veel uit:)
<removed>

(slot 2)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, hoe wil je met WASD ook nog een Q en E gebruiken om in de bocht te kijken / drive-by te doen EN nog wheely's regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 21:47:
Nou, hoe wil je met WASD ook nog een Q en E gebruiken om in de bocht te kijken / drive-by te doen EN nog wheely's regelen?
Ik moet zeggen dat het ff wennen was, maar door gas en rem met W en S te doen, kan je met de pijltjes wheelies en stoppies doen en vliegtuigen/choppers kantelen. Voor vliegen en motorrijden is dat dus veel handiger. Ik stuur nog wel gewoon met de pijltjes, maar gas en rem daat dus met W en S :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Laatst online: 04-07 10:41
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 21:47:
1. De benodigde knoppen allemaal tegelijk indrukken, zo doe ik dat.
2. Waarom zou je drive-by willen doen terwijl je wheelie maakt?
3. Zorgen dat je fijne motoriek goed ontwikkeld is.
4. Elk spel gebruikt WASD als navigatie knoppen, ik zou geeneens iets anders willen.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat als je nou in een helicopter zit, je vooruit wilt, je rudder wilt besturen met Q en E en nog een beetje schuin wilt? Gaat knap lastig, al die knoppen gelijktijdig inrammen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 21:56:
En wat als je nou in een helicopter zit, je vooruit wilt, je rudder wilt besturen met Q en E en nog een beetje schuin wilt? Gaat knap lastig, al die knoppen gelijktijdig inrammen :)
Wat gezeik over de controls, DUDE je kan ze zelf aanpassen hoe je wilt..
REDEFINE CONTROLS is er niet voor niks... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ty derice, ga ik mooi weer spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoldenSample schreef op maandag 27 juni 2005 @ 19:46:
AAAAAAAARGH (sorry) net laatste missie gedaan, hoef ik er alleen nog maar uit, bij die branden blussen word me pc sloom (hoe kan dat 1024X768 alles HIG met een 6800GT en een P4 550 3.4GHz dus en 1024mb ram, volgende x daar ff op mindere kwaliteid spelen want door die slomigheid kon ik slecht lopen en pakte ik een granaat en blies me zelf op :( arrrg!
Misschien een temperatuur probleem? Afgelopen dagen waren nog al warm en mijn 9600XT had het er ook af en toe moeilijk mee, en kapte er soms ook gewoon mee. Nu het wat koeler is draai ik lekker soepel op 1024x768 zonder AA maar met highgraphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:34
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 21:56:
pijltje naar voren+w+pijltje naar links :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 22:05
Het grootste probleem wat de meeste mensen hebben met spelen met keyboard, is dat de meeste keyboards het niet accepteren als je meer als 2 toetsen die dicht bij elkaar zitten tegelijk indrukt.
Ik kan bv alleen WASD een donut maken, als ik W+S + bv A of D tegelijk indruk, dan accepteerd keyboard dat dus niet.
Doe ik bv W+S en pijltje opzij, dan doet die het wel.
Mijn oplossing voor het vliegen en rijden met de motor : gamepad.

Als ik alleen van A naar B moet rijden en of bv moet schieten vanad de motor, dan gebruik ik keyboard en muis (vanwege het rondkijken).
Moet ik racen of wil ik gewoon stoppies enzo maken en lekker jumpen, dan is het de gamepad gebruiken.
Vliegen lukt mij sowieso niet lekker zonder gamepad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

En als ik mij niet vergis ben ik bijna klaar met GTA:SA :) Nog 1 missie, schijnt best lastig te zijn, we zullen zien. Moet eerst nog wat werk verzetten voordat ik die missie mag doen :)
En daarna naar de 100%, en daarna, fun met cheats/mods/rond cruizen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 22:00:
ty derice, ga ik mooi weer spelen :)
You 're welcome!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turrrbothijs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-03-2023
TwistedAnimator schreef op maandag 27 juni 2005 @ 21:01:
hmm ik heb dus 55 territories, alhoewel ik er zogezegd 1 ben verloren, en toch 100% heb o.O
het gaat om territories held en niet taken over dit is namelijk gewoon hoe vaak je een gangwar hebt gewonnen en held is hoeveel je hebt

ik heb ook iets grappigs bij mij is een gebied grijs maar wordt wel in procenten bij mij gerekend maar niet bij territories

Territories taken over
60
Territory under control
100.00%
Territories held
53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

-RazieL- schreef op maandag 27 juni 2005 @ 21:10:
[...]

hoezo dat dan? ik zie 't probleem niet
Ik vind 't ook maar niks dat WSAD. Alleen met lopen. Ik heb eigenlijk een standaard config;

Sprint: LSHIFT
Spring: SPACE
Wheelie: Q
Stoppie: E
Crouch: C
Horn: TAB
LCTRL: Schieten

En dus rijden met pijltjes. Alleen heli is dan wat lastig met numlock maar ach.

Kijken doe ik dan gewoon met NUM1 en NUM3. Kan ik makkelijk bij met m'n ringvinger rechts :)

Maar daarbij, heeft iemand nog een savegame van tussen de 30 en 40 procent? Ben de mijne kwijt!

B.v.d

[ Voor 15% gewijzigd door TommyGun op 27-06-2005 22:41 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
@ Nakebod, ik het vorige deel had je gepost dat je de Oesters ik kan leveren ergens in San Fierro. Mijn vraag is waar in San Fierro?

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Oesters moet je opduiken in het water, in/rond de hele map, niet alleen San Fierro. En je hoeft ze niet in te leveren.
Ze liggen soms best diep, en zonder kaart is het echt niet te doen om ze allemaal te vinden, zoiets kom je dan toevallig eens tegen. Kwam ook regelmatig voor dat ik op de kaart keek waar een oester lag, ik daar zwom, niets te zien was, ik terug ging, en ineens lag ie er.

[ Voor 8% gewijzigd door Nakebod op 27-06-2005 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nakebod schreef op maandag 27 juni 2005 @ 22:33:
En als ik mij niet vergis ben ik bijna klaar met GTA:SA :) Nog 1 missie, schijnt best lastig te zijn, we zullen zien. Moet eerst nog wat werk verzetten voordat ik die missie mag doen :)
En daarna naar de 100%, en daarna, fun met cheats/mods/rond cruizen..
Vandaag ook uitgespeeld wel 60%,maar laatste missie is koek! ( in 1 x gehaald)

Heb nu alle tijd voor de side quests 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Nakebod schreef op maandag 27 juni 2005 @ 23:03:
Oesters moet je opduiken in het water, in/rond de hele map, niet alleen San Fierro. En je hoeft ze niet in te leveren.
Ze liggen soms best diep, en zonder kaart is het echt niet te doen om ze allemaal te vinden, zoiets kom je dan toevallig eens tegen. Kwam ook regelmatig voor dat ik op de kaart keek waar een oester lag, ik daar zwom, niets te zien was, ik terug ging, en ineens lag ie er.
Oh ik dacht dat je ze kon inleveren oid....heb ze namelijk allemaal. Wel met kaart van faq.gtasanandreas.nl anders is het idd een pittig iets.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Graham schreef op maandag 27 juni 2005 @ 23:09:
[...]

Oh ik dacht dat je ze kon inleveren oid....heb ze namelijk allemaal. Wel met kaart van faq.gtasanandreas.nl anders is het idd een pittig iets.
Nee, je krijgt een beloning als je ze allemaal hebt. Kijk HIER maar eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is je toetsenbord kapot ;)

[ Voor 95% gewijzigd door Crash op 28-06-2005 08:22 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en interessant voor iedereen!

Zoek eerst zelf naar het antwoord voordat je een vraag stelt!

Dit topic is niet bedoeld voor techvragen! Waarom niet? Lees dit!

Lees dit voordat je post!

Indien je post niet voldoet aan bovenstaande kan je op sancties rekenen!