Ik vind het hele top x gedoe maar niets. Het is nu ook de eerste keer dat iemand er blijkbaar behoefte aan heeft, hiervoor is dit nooit opgemerkt. "Ja maar de topicstart is zo groot" De topicstart is de laatste maanden niet bijzonder veel groter geworden en hiervoor zijn er nauwelijks klachten over onoverzichtelijkheid geweest. Misschien kort door de bocht, maar misschien ligt het dan wel aan de lezer zelf. Zoals gezegd: met een beetje verstand kun je zelf een keuze maken. Voor geschiktheid voor [vul in] kun je gewoon kijken bij het soort paneel dat gebruikt is, in stap 2 staat welk paneel waar het beste geschikt voor is. De soms kleine verschillen tussen schermen met hetzelfde soort paneel staan vervolgens bij 'opmerkingen' bij elke TFT in de startpost, zodat je ZELF de keuze kunt maken. Misschien klinkt dit arrogant, maar misschien ligt het eerder aan de luiheid van een enkeling dat de startpost onoverzichtelijk is. Het blijft altijd moeilijk een topicstart voor IEDEREEN te maken!
Ik zou stap 1 en 2 wel kunnen inkorten/ verder samenvatten (dat zijn wel lappen tekst) ofzo, maar ik voel er nog niet echt de behoefte voor. Als Samsung en de rest (o.a. IIyama) eindelijk eens stopt schermen zonder DVI (damnit!) te verkopen (mensen kunnen echt wel 2 of 3 tientjes meer betalen) kan ik stap 1 inkorten of zelfs schrappen!
Over die internet/office TFT's; zoals in de startpost staat, daar is elk scherm geschikt voor (staat dan ook een link naar het budget topic in de TS) dus het is niet nuttig daar veel aandacht aan te besteden, als je alleen wat msn't, surft en tekstverwerkt koop je gewoon een leuk budget schermpje van 280 euro, daar is dit topic niet voor bedoeld.
Wat betreft meest populaire monitoren: t.net pricewatch heeft altijd een top 6 meest populaire producten, als je graag een populaire monitor wil. Het zit je zelfs vaak nog mee ook als je een populaire koopt want de pricewatch top 6 is in dit topic meestal grotendeels behandeld in de TS.
Ik zou stap 1 en 2 wel kunnen inkorten/ verder samenvatten (dat zijn wel lappen tekst) ofzo, maar ik voel er nog niet echt de behoefte voor. Als Samsung en de rest (o.a. IIyama) eindelijk eens stopt schermen zonder DVI (damnit!) te verkopen (mensen kunnen echt wel 2 of 3 tientjes meer betalen) kan ik stap 1 inkorten of zelfs schrappen!
Over die internet/office TFT's; zoals in de startpost staat, daar is elk scherm geschikt voor (staat dan ook een link naar het budget topic in de TS) dus het is niet nuttig daar veel aandacht aan te besteden, als je alleen wat msn't, surft en tekstverwerkt koop je gewoon een leuk budget schermpje van 280 euro, daar is dit topic niet voor bedoeld.
Wat betreft meest populaire monitoren: t.net pricewatch heeft altijd een top 6 meest populaire producten, als je graag een populaire monitor wil. Het zit je zelfs vaak nog mee ook als je een populaire koopt want de pricewatch top 6 is in dit topic meestal grotendeels behandeld in de TS.
Daar heb je helemaal gelijk in.'t Feit is volgens mij dat je deze 3 onder 1 noemer kunt plaatsen, trouwens "echte" grafische TFT's zijn gewone gebruiker niet te betalen en ik denk persoonlijk dat een iemand die echt grafisch gaat werken 19" te klein is (I can be wrong). En ga je, je TFT echt voor films gebruiken... mja 19" is wel "groot", but you go way bigger.
[ Voor 204% gewijzigd door Yokozuna op 08-07-2005 19:50 ]