[Multiplatform] Grand Theft Auto: San Andreas (deel 9)

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.813 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:26

Bosmonster

*zucht*

Bobnofski schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:45:
Allereerst: wat een Game! wat een Game! _/-\o_

Maar goed, ik heb de storyline gedaan en ben daarna de andere hoods gaan overnemen. Zit nu op 81.13% maar het lukt me niet die overgebleven kleine rotgebiedjes te veroveren. Er staan gewoon nooit gangmembers dus er valt weinig uit te lokken :(

Uit pure ellende save ik als er weer een attack is (zo om de 15-20 min.) want dan zijn ze verdwenen als ik m'n safehouse uitloop. Zal wel een bugje zijn maar jammer dan.

Weet iemand een goeie manier om die andere gebiedjes over te nemen?
Wat soms wel eens wil werken is een groepje van een naastgelegen gebied lokken en dan in het nieuwe gebied ze neerknallen.

Of goed letten op de auto's die langskomen (gangmembers meenemen wil wel eens helpen, die schieten op alles wat langs komt :P) en die neerknallen. Vaak stappen er dan ook wel anderen uit en kun je ook wel een war uitlokken.

Maar ik geef toe.. het is af en toe vrij frustrerend.. als er geen gang members zijn zou je dat gebied direct over moeten kunnen nemen :P

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 20-06-2005 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 20:57
-ScuL- schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:48:
Btw ik begrijp de 'circle airstrip' missie niet bij de flying school. Als ik stijg naar de altitude van het 1e target dan slaat mijn motor af. Het is gewoon onmogelijk om binnen die afstand zo snel te stijgen :{
Eerder beginnen met stijgen. Je kan al na een paar meter opstijgen, je hoeft niet eerst de hele runway af. Daarnaast is het ook aan te raden om je landing gear in te trekken...

Trouwens, ook je throttle gewoon ingedrukt houden. Dan zou je motor met geen mogelijkheid af moeten kunnen slaan volgens mij...

[ Voor 13% gewijzigd door equationunequal op 20-06-2005 16:00 ]

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 14:49
-ScuL- schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:48:
Btw ik begrijp de 'circle airstrip' missie niet bij de flying school. Als ik stijg naar de altitude van het 1e target dan slaat mijn motor af. Het is gewoon onmogelijk om binnen die afstand zo snel te stijgen :{
Landingsgestel wel ingetrokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 14:59

chromeeh

the Gnome

Hankey schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:57:
[...]

Eerder beginnen met stijgen. Je kan al na een paar meter opstijgen, je hoeft niet eerst de hele runway af. Daarnaast is het ook aan te raden om je landing gear in te trekken...
Misschien een hele domme vraag maar hoe 'join' ik de vlieg school :?
Want als ik voor het hek sta bij het vliegveld zie ik wel iemand achter het loket staan,
of ik ik verder gevorderd zijn in het spel om te kunnen vleigen?

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
chromeeh schreef op maandag 20 juni 2005 @ 16:00:
[...]

Misschien een hele domme vraag maar hoe 'join' ik de vlieg school :?
Want als ik voor het hek sta bij het vliegveld zie ik wel iemand achter het loket staan,
of ik ik verder gevorderd zijn in het spel om te kunnen vleigen?
Je moet je vliegbrevet hebben en die krijg je pas als je na een groot deel van de missies in San Fierro de flight school unlocked...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-07 18:53
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:48:
Ik zit nu bij missie 3 van vliegschool, maar het probleem is dat mijn vliegtuig veel slomer nu is dan de eerste en tweede missie, ik haal dat eerste rondje niet eens ;(
Nou kan ik dus gewoon niet verder omdat ik die missie MOET halen.. :/
Heb je wel je landingsgestel omhoog gedaan. Had ik namelijk ook niet, en toen haalde hij het steeds net niet ;) Druk 2 in... dat is volgens mij landingsgestel intrekken...

/edit

lol, ^^ al die berichtjes vlak achter elkaar... over dat landingsgestel...

[ Voor 8% gewijzigd door borstel op 20-06-2005 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
ik heb ondertussen alles veroverd.. enige lastige dat ik had was dat kleine stukje voetpad dat de ballas hebben. Daar moest'k een paar ballas irriteren en naar dat stukje voetpad 'trekken' en ze daar afmaken (gangwar start als jij staat op dat stukje grond en 3 gasten afknalt, hun hoeven neit perse op dat stukje te staan blijkbaar).

Verder was het redelijk simpel. Ballas komen zat vaak langsrijden, en die geeltjes die komen ook genoeg langs met hun zeer herkenbare wagens. Gewoon paar keer kogel door de ruit en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hankey schreef op maandag 20 juni 2005 @ 16:01:
[...]

Je moet je vliegbrevet hebben en die krijg je pas als je na een groot deel van de missies in San Fierro de flight school unlocked...
Ik zet gewoonlijk een jeep tegen de muur dichtbij dat kotje aan het vliegveld. Dan gewoon op het dak van de auto en over de muur kruipen. Vliegtuigje pikken, en weg ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

TMC schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:56:
Even een vraagje. Ik heb een Athlon XP 2800+ en een Leadtek 6600 GT (AGP dus), en ik haal tussen de 30 en 40 fps, met soms zelfs uitschieters onder de 30. Is dit normaal? Ik heb het idee dat GTA: SA slechter loopt dan gemiddeld voor mijn configuratie. De Battlefield 2 demo loopt overigens wel gewoon netjes...
ik heb een a64 3400+ met 6600gt en ik heb precies hetzelfde.. is blijkbaar normaal dus... ik heb wel het idee dat de framerate soms wel héél erg inzakt...

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonny75
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-12-2021
Ik zit nu ook bij die 3e missie van die vliegschool en ja ik krijg em ook niet gehaald.
de eerste twee ringen haal ik maar verder niks. Dit is behoorlijk frustrerend :(
zou iemand die vliegschool voor mij kunnen uitspelen?
mijn savegame
Ik heb hier nu al 3 dagen op zitten stressen maar ik haal em echt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
  • Laatst online: 18:57
probeer het in first person

is oneindig veel makkelijker dan 3rd person

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:07
Nakebod schreef op zondag 19 juni 2005 @ 15:55:
Zo, heb nu eindelijk ook alle tags gesprayed, toch wel aardige beloning :)
'k Heb ze nu ook, maar wat is de beloning dan?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Four
  • Niet online

Four

I void warranty

Maar goed, ik heb de storyline gedaan en ben daarna de andere hoods gaan overnemen. Zit nu op 81.13% maar het lukt me niet die overgebleven kleine rotgebiedjes te veroveren. Er staan gewoon nooit gangmembers dus er valt weinig uit te lokken :(

Uit pure ellende save ik als er weer een attack is (zo om de 15-20 min.) want dan zijn ze verdwenen als ik m'n safehouse uitloop. Zal wel een bugje zijn maar jammer dan.

Als je in een hostile gebied staat, spawnen er enkel enemy gang members om je heen. Dus in hostile gaan staan en goed om je heen kijken. Vervolgens kan vooral een sniper gun kan je heel goed helpen, aangezien je wel in enemy tertory moet staan wil je een war uitlokken. Het is vrij onmogelijk een of twee kleine gebieden over te nemen, maar ook daar werkt de tactiek van het spawnen.

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
kun je met die militaire straaljager niet harder vliegen? probeer nu die race te doen maar hij gaat maar erg traag vooruit nadat ie recht omhoog is opgestegen,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Four
  • Niet online

Four

I void warranty

loona35 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 16:55:
kun je met die militaire straaljager niet harder vliegen? probeer nu die race te doen maar hij gaat maar erg traag vooruit nadat ie recht omhoog is opgestegen,,
Ik neem aan dat je de thrusters met num 8 (of num 2 ;) ) (geen idee voor ps2) volledig naar achter hebt gezet?

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
MisteRMeesteR schreef op maandag 20 juni 2005 @ 16:38:
[...]

ik heb een a64 3400+ met 6600gt en ik heb precies hetzelfde.. is blijkbaar normaal dus... ik heb wel het idee dat de framerate soms wel héél erg inzakt...
*zucht...*
Het spel is gewoon wat zwaarder. Zet de framelimiter aan en je spel is zeer stabiel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
loona35 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 16:55:
Ik had op de PS2 een manier gevonden om de Hydra naar voren te laten vliegen. Dat was wat spelen met de Joysticks op de controller. Wat indrukken, naar voren, naar achteren, etc.
Dit zal bij de XBox wel hetzelfde zijn, maar voor de pc heb ik geen idee!
Dat ding gaat dan echt vreselijksnel!

offtopic:
In het echt is het een Harrier en die heb ik het laatst op die vliegshow in Gilze-Rijen gezien! Hard geluid dat dat ding maakt zeg!

[ Voor 16% gewijzigd door masser120 op 20-06-2005 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Four schreef op maandag 20 juni 2005 @ 16:58:
[...]

Ik neem aan dat je de thrusters met num 8 (of num 2 ;) ) (geen idee voor ps2) volledig naar achter hebt gezet?
ja het leek me dat ik die dingen moest verzetten maar ik had geen idee hoe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 23:57
Sjonny75 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 16:41:
Ik zit nu ook bij die 3e missie van die vliegschool en ja ik krijg em ook niet gehaald.
de eerste twee ringen haal ik maar verder niks. Dit is behoorlijk frustrerend :(
mijn savegame
1. Take Off
2. Landing
3. Rondje vliegen
4. rondje vliegen en landen <---

Als je nummer 3 lastig vind, dan wil je nummer 4 niet weten. Gewoon een kwestie van oefenen. Daarnaa mag je hetzelfde doen en ook nog landen, De helikopter + destroy oefening is nog veel moeilijker. Die Apache's zijn namelijk voor geen ene meter te besturen. (pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik wilde net de eerste missie gaan doen in LV (Fender Ketchup)
spoiler:
(waar die gast is vastgebonden aan je voorruit)
. Maar telkens als CJ in het filmpje uit de garage wilt rijden blijft ie tegen 'iets' aanbotsen waardoor hij als het ware vast blijft zitten in het filmpje. Ik heb dus even spel opnieuw geladen om te kijken of er iets voor de garage deurs stond, maar daar stond ook niets. Nu kan ik dus niet verder spelen omdat CJ nooit uit de garage kan rijden ;(
Heeft iemand dit ook gehad en kunnen oplossen?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
@ Cardinal. Ik gebruik gewoon de pijltjes toetsen + wasd, om te sturen werkt prima. Echt een eitje.

[ Voor 8% gewijzigd door Giant87 op 20-06-2005 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

Ik zit nu vast bij een missie dat je een F16 moet jatten maar als ik er eenmaal in zit en weg wil vliegen zit hij nog steeds in die gare opstijg modus dus ik ga heel sloom vooruit. En ik had het landingsgestel al ingetrokken :(

Weet iemand hoe ik sneller kan vliegen hiermee want zo schud ik nooit die f16's af die achter me aan vliegen om mij neer te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chester schreef op maandag 20 juni 2005 @ 17:10:
spoiler:
. Maar telkens als CJ in het filmpje uit de garage wilt rijden blijft ie tegen 'iets' aanbotsen waardoor hij als het ware vast blijft zitten in het filmpje. Ik heb dus even spel opnieuw geladen om te kijken of er iets voor de garage deurs stond, maar daar stond ook niets. Nu kan ik dus niet verder spelen omdat CJ nooit uit de garage kan rijden ;(
ik had precies hetzeflde probleem
Uiteindelijk heb ik gewoon een minuut lang gas vastgehouden. Dan blijven die bandjes maar doorspinnen, en langzaam, heel langzaam, ga je naar voren. Uiteindelijk is het me zo wel gelukt.

Of heb ik nou gewoon gewacht :D
ik weet het eik neit meer :D

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2005 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
w'schijnlijk ook al in eerdere delen voorbijgekomen, maar dit deel helemaal doorgenomen en niet gevonden: waar is de graffiti spuitbus als je m niet meer hebt?
kan m in mn huis niet vinden namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Four schreef op maandag 20 juni 2005 @ 16:52:
[...]

Als je in een hostile gebied staat, spawnen er enkel enemy gang members om je heen. Dus in hostile gaan staan en goed om je heen kijken. Vervolgens kan vooral een sniper gun kan je heel goed helpen, aangezien je wel in enemy tertory moet staan wil je een war uitlokken. Het is vrij onmogelijk een of twee kleine gebieden over te nemen, maar ook daar werkt de tactiek van het spawnen.
Thanks! Dit is de manier! :)

Net een gebiedje ingenomen ter grootte van een zakdoek door er een tijdje rond te hangen en met de snipergun een enemy (die 50mtr verderop spawnde) neer te knallen. Z'n maatjes kwamen toen vanzelf naar me toe rennen en ff later was er eindelijk een gangwar. En okee, toen ging ik dood bij de 3e wave maar dit werkt dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
b3ta schreef op maandag 20 juni 2005 @ 17:12:
Ik zit nu vast bij een missie dat je een F16 moet jatten maar als ik er eenmaal in zit en weg wil vliegen zit hij nog steeds in die gare opstijg modus dus ik ga heel sloom vooruit. En ik had het landingsgestel al ingetrokken :(

Weet iemand hoe ik sneller kan vliegen hiermee want zo schud ik nooit die f16's af die achter me aan vliegen om mij neer te halen...
je moet ze niet afschudden, je moet ze neerhalen :9 eneuhm kijk even of je je "uitlaat" helemaal horizontaal hebt staan (dmv delete ging hij omhoog dacht ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er trouwens ergens een plek waar je heavy artillery kan kopen, dus niet dat ie op sommige plekken spawnt, maar dat je echt in 1 x grote hoeveelheden in kan slaan? Bij vice city had je dat nml. bij zo'n leger gast volgens mij.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2005 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.buyshit.nl/fok/28_inches_baby_small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElementriX
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjonny75 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 16:41:
mijn savegame
Als je die niet haalt, vrees ik dat je met de rest ook moeite gaat hebben.
Vergeet niet op 2 te drukken om je landingsgestel in te doen, want daarvan gaat ie slomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElementriX
  • Niet online
@Chester gewoon ENTER rammen en het filmpje skippen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:09

The_Scarabial

MTB for life!

MisteRMeesteR schreef op maandag 20 juni 2005 @ 13:35:
[...]

reply :P

ojah, heb ook ff een motor in je garage erbij gezet :P
hartstikke bedankt, ben al weer vlot verder

kwam het toch goed van pas dat ik de firefigther missies had voltooid, nu kon ik zonder problemen door dat brandende huis lopen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Nu online

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Uitgespeelt, een eitje, 30 uur had ik ervoor nodig,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Hey ik had en vraagje,

Ik ben op zoek naar die zwarte busje waar mee je huis kan inbreken.
weet iemand waar die ongeveer staat?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

lama zitten ben beetje blind door deze warme weer.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Laatst online: 21:09

The_Scarabial

MTB for life!

BMW_M3 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 18:21:
lama zitten ben beetje blind door deze warme weer.
als je dan toch 2 posts achter elkaar doet, vertel dan meteen ff waar die staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 09:53
The_Scarabial schreef op maandag 20 juni 2005 @ 18:40:
[...]

als je dan toch 2 posts achter elkaar doet, vertel dan meteen ff waar die staat :P
Lees de startpost anders eens voor de verandering of gebruik de topicsearch :z

[ Voor 5% gewijzigd door Crash op 20-06-2005 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
TommyGun schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:48:
Ben ongeveer op 30 á 35 % nu. Bij die 3e missie van die Z nerd. Klote missies zijn dat zeg!

Iemand die een paar van die missies kan halen? Die 3e is met dat RC helicoptertje met die magneet.

Mijn save game:

GTASAsf1.b

De 1 kun je gewoon veranderen in 2, 3, 4 etc tot de 8. Ligt er maar net aan welke slots je vrij hebt.

Bedankt iig als iemand dat wil doen ;)

(Nee ik ben niet iemand die snel op geeft maar die besturing is zo bagger van die RC voertuigen)
Die missie is zo simpel.
spoiler:
Laat Z maar lekker wachten met z'n auto en maak eerst de tanks kapot.
Niet met het bommetje maar met de tonnetjes die als blokkades op de weg liggen.
Zo vang je nml 2 vliegen in 1 klap, je hoeft niet steeds terug zo'n bommetje gaan halen plus je maakt de tanks kapot.
Als je dat gedaan hebt bouw je de eerste brug, haalt het tonnetje weg voor Z's auto en zogauw hij over de brug is verplaats je de brug naar het 2e punt.
Op deze manier heb je tussendoor nog tijd genoeg om koffie te zetten. :Y)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElementriX
  • Niet online
spoilers 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Laatst online: 16:52
ja hoor ik ben ook de lul

net een half uur valet parking gedaan (toch leuk om je baantje eens digitaal te spelen), ik eet nog even een pizzaatje op de hoek, ga naar buiten en stap in mn auto....vliegtuig op mn dak en ik stap niet op tijd uit :( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

sarinsarin schreef op maandag 20 juni 2005 @ 17:18:
w'schijnlijk ook al in eerdere delen voorbijgekomen, maar dit deel helemaal doorgenomen en niet gevonden: waar is de graffiti spuitbus als je m niet meer hebt?
kan m in mn huis niet vinden namelijk..
In het eerste huis, daar moet je de trap oplopen, dan zie je links je wardrobe, daar tegenover is een kamer met een bed, daar staat een spuitbus en een camera.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Chester schreef op maandag 20 juni 2005 @ 17:10:
spoiler:
gewoon een beetje op de enter shift en spatie rammen.. dan skipt hij het filmpje

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

M3rcury schreef op maandag 20 juni 2005 @ 19:42:
[...]

gewoon een beetje op de enter shift en spatie rammen.. dan skipt hij het filmpje
Ik had het zelfde probleem, maar op wat toetsen rammen werkt idd perfect :Y)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme
  • Laatst online: 29-07 15:47

nzyme

terror

ik ga mee met dat probleem :p daarna goed oppassen dat je weer gaat botsen tegen andere dingen O*

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFS
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-09 13:50

DFS

In de start post staat dat je , om het geluid probleem op te lossen, via dxdiag de slider op standaard moet zetten. Ik heb de mogelijkheden uit "geen", "basis", "standaard" en "volledig".
Alleen op "basis" is bij mij het geluid probleem verholpen. Ik weet niet of meer mensen dit hebben maar dacht zeg het even. Al kom je daar zelf ook wel achter maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DFS1985 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 19:50:
In de start post staat dat je , om het geluid probleem op te lossen, via dxdiag de slider op standaard moet zetten. Ik heb de mogelijkheden uit "geen", "basis", "standaard" en "volledig".
Alleen op "basis" is bij mij het geluid probleem verholpen. Ik weet niet of meer mensen dit hebben maar dacht zeg het even. Al kom je daar zelf ook wel achter maar toch.
Gelijk heb je, ik had het probleem eerst ook, had hem toen op geen gezet maar hierdoor liepen de gesprekken helemaal fout, het geluid ging veel sneller dan het filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Ik ben nog steeds lungcapacity aant oefenen, niet normaal gewoon :'(

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:17
Ik hoorde hier iemand vliegen in first person noemen.... hoe? ... Die Airstrip circle & land lukt me voor geen meter. Net telkens 64%, 66%....

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:39
Na 7keer duiken had ik genoeg. Die missie is wel geinig, Tip: zorg wel voor een silinced 9mm ;)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Aight! schreef op maandag 20 juni 2005 @ 18:09:
Uitgespeelt, een eitje, 30 uur had ik ervoor nodig,
Stoer, maar boeiuh :P

GTA draait niet alleen om de missies (die je inderdaad achter elkaar kunt afraggen), maar juist om alles er om heen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:08

Wildfire

Joy to the world!

-ScuL- schreef op maandag 20 juni 2005 @ 20:20:
Ik hoorde hier iemand vliegen in first person noemen.... hoe? ... Die Airstrip circle & land lukt me voor geen meter. Net telkens 64%, 66%....
Wat dacht je van je camerastandpunt veranderen? Da's standaard met de V als ik het me goed herinner.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

LoneRanger schreef op maandag 20 juni 2005 @ 18:44:
[...]

Die missie is zo simpel.
Laat Z maar lekker wachten met z'n auto en maak eerst de tanks kapot.
Niet met het bommetje maar met de tonnetjes die als blokkades op de weg liggen.
Zo vang je nml 2 vliegen in 1 klap, je hoeft niet steeds terug zo'n bommetje gaan halen plus je maakt de tanks kapot.
Als je dat gedaan hebt bouw je de eerste brug, haalt het tonnetje weg voor Z's auto en zogauw hij over de brug is verplaats je de brug naar het 2e punt.
Op deze manier heb je tussendoor nog tijd genoeg om koffie te zetten. :Y)
De missie is niet zo moeilijk, maar het besturen van die helicopter is nogal drama. Ik heb maar 2 handen, maar voor de besturing heb ik er 3 nodig (wasd, pijltjes, muis). Vreemd ook dat je hier ineens niet meer LCTRL kunt gebruiken voor het oppakken van items, dat je daar weer de muis voor nodig hebt, terwijl met het vliegtuigje LMB en LCTRL wel beiden schieten zijn..

Typisch voorbeeld van slechte vertaling van joypad naar toetsenbord/muis combinatie imho.

Heb hem wel gehaald overigens :)

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 20-06-2005 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:17
Wildfire schreef op maandag 20 juni 2005 @ 20:33:
Wat dacht je van je camerastandpunt veranderen? Da's standaard met de V als ik het me goed herinner.
dat probeerde ik natuurlijk direct. werkte niet

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 14:59

chromeeh

the Gnome

Uhm... hoe maak ik screenies :?
(PC Versie :D)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
chromeeh schreef op maandag 20 juni 2005 @ 20:53:
met een fototoestel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
chromeeh schreef op maandag 20 juni 2005 @ 20:53:
Algemeen kun je altijd met Print Screen aan het werk.

Anders kun je FS Screen gebruiken, tiny programmaatje, dat als je het runt met Printscreen een BMP aanmaakt met de screenshot.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:08

Wildfire

Joy to the world!

-ScuL- schreef op maandag 20 juni 2005 @ 20:52:
[...]

dat probeerde ik natuurlijk direct. werkte niet
Vreemd. Ik kan me herinneren dat ik dat wel heb kunnen doen.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Naja, heb ik het casino beroofd. Alles gelukt, cash binnen. Krijg ik geen nieuwe missies meer!

Hij zegt op t laatst van : I need my money to buy some explosive sjit. Mensen die antwoord op mijn vraag weten weten ook wel waarvoor hij dat nodig heeft. Maar ikkrijg nergens een tekentje op de radar waar ik verder moet met mn missies, ook krijg ik geen telefoontje? Iemand enig id waar ik moet zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

m4yall schreef op maandag 20 juni 2005 @ 20:20:
Na 7keer duiken had ik genoeg. Die missie is wel geinig, Tip: zorg wel voor een silinced 9mm ;)..
Leuke missie, alle bewakers direct neergelegd! :) en bedankt, ik moest dus gewoon de spatie knop ingedrukt houden... 8)

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Laatst online: 12-09 17:02
Zo, net iemand ff geholpen met de vliegschool en autorijschool :)

Als er nog meer mensen zijn die missies gedaan willen helpen, stuur maar naar me toe (e-mail in profiel). Ik heb zelf alle missies van het verhaal gedaan, dus ik ken ze allemaal. Alleen de laatste missie mag je zelf doen :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Koekje schreef op maandag 20 juni 2005 @ 21:18:
[...]
Leuke missie, alle bewakers direct neergelegd! :) en bedankt, ik moest dus gewoon de spatie knop ingedrukt houden... 8)
Deze missie is op een andere manier ook makkelijk te doen, zodra je uit de rotsen bent gezwommen zoek je een eilandje op en schiet gewoon alle mannetjes van die boten af.
Vaar vervolgens met zon bootje op je gemak naar de tanker toe :d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg ik zit nou echt vast in een missie (...4life, ben ff de hele naam kwijt).
spoiler:
Ik moet met die zak stront genaamt Sweet een stukje ballas land veroveren. Supersimpel zou je denken. Die stronthoop verziekt 't alleen constant :( elke keer weer gaat ie in m'n beeld staan of recht voor me, of hij schiet in m'n rug (voor zover ie uberhaupt schiet...) :( Ik heb al geprobeert om 'm te dumpen, lees klem zetten in een steegje, maar elke keer lukt 't 'm om te ontsnappen en weer op 10cm van mij te lopen :r
Iemand een idee om hem te lozen?

edit:
never mind,
spoiler:
ik heb die sukkel vast gezet in m'n garage
en de missie lukte direct :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2005 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Nu online

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Bosmonster schreef op maandag 20 juni 2005 @ 20:30:
[...]

Stoer, maar boeiuh :P

GTA draait niet alleen om de missies (die je inderdaad achter elkaar kunt afraggen), maar juist om alles er om heen ;)
Pff, alles er nog omheen, heb alleen de FireFight missies gedaan
spoiler:
Was wel zo handig in het laatste level

Vond het een beetje simpel, kwam waarschijnlijk doordat je kon schieten met de muis, one shot one kill.

Trouwens als je alle hoods overneemt, komen ze dan ook niet terug?
Geen zin om steeds die dingen te verdedigen.

Wel lachen, dat vliegen, super vet :D

Maar gewoon de niggah en homie en aight, dat maakt het voor mij een topper. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Bedoel niet alleen de missies er omheen, maar ALLES. GTA is juist een heerlijke game om te verkennen, gekke dingen te doen, insane stunts, geld verdienen, huizen kopen, alle verborgen shit zoeken.

Dat vind ik persoonlijk nog veel leuker dan de normale missies die meestal vrij eenvoudig zijn en als ze niet eenvoudig zijn is het meestal omdat de besturing kut is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
argh!!! :(

spoiler:
In die laatste missie moet je op de terugweg in dat gebouw branden blussen, maar door die branden heb ik zon 5fps :( ondertussen moet je ook nog de sucurity uitschakelen en dr zit ook nog eens een time limit op..:S

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Viper7 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 22:06:
argh!!! :(

spoiler:
In die laatste missie moet je op de terugweg in dat gebouw branden blussen, maar door die branden heb ik zon 5fps :( ondertussen moet je ook nog de sucurity uitschakelen en dr zit ook nog eens een time limit op..:S
spoiler:
Je bent niet de enigste die daar vast zit, die missie duurt ook fucking lang! Als je eindelijk buiten bent moet je ook nog eens tenpenny gaan achtervolgen :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Crash op 20-06-2005 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twist
  • Niet online
En als je hem dan eindelijk na 200x proberen hebt gedaan loopt je pc vast (dankzij de hitte) :X |:( :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
Ik kon het nergens in dit topic vinden en op google vond ik niets nuttigs, dus ik vraag het nu: Wat is het nut van nieuwe huizen kopen? Als je bijvoorbeeld in Los Santos een 2e huis bijkoopt, wat is daar het nut van? Meer respect misschien?

edit: NoTimeToPlay, dat had ik vandaag ook, best irritant :P

[ Voor 13% gewijzigd door PhoenixT op 20-06-2005 22:19 ]

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 15:19

Koppensneller

winterrrrrr

Cold_Phoenix schreef op maandag 20 juni 2005 @ 22:18:
Ik kon het nergens in dit topic vinden en op google vond ik niets nuttigs, dus ik vraag het nu: Wat is het nut van nieuwe huizen kopen? Als je bijvoorbeeld in Los Santos een 2e huis bijkoopt, wat is daar het nut van? Meer respect misschien?

Dat er meer savehouses zijn, en je dus gemiddeld minder hoeft te rijden om te saven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

volgens mij alleen een extra save point, en garage met een beetje duur huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ah ja sorry inmiddels aangepast.
Heb er persoonlijk niet zoveel last van [spoilers] aangezien ik er gewoon overheen lees maar die discussie is al eens geweest dus bij dees mijn excuses :)

Ik ben nu zelf bij die missie om roadblocks op te ruimen, vrij pittig.
Neh geen hulp nodig, ik kom er wel uit of omheen :)

spoiler:
zit me net te bedenken om die auto die ik moet beschermen 4 lekke banden te geven om hem langzamer te maken :P

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Wat moet je anders met je geld :P

Kom maar met al die villa's :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met 4 lekke banden komt ie nergens die auto :p

Die silenced 9 mm gebruik ik echt het meest, wat een lekker wapen is dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 22:30:
Met 4 lekke banden komt ie nergens die auto :p

Die silenced 9 mm gebruik ik echt het meest, wat een lekker wapen is dat
Hijs lekker stil, maar ook onnauwkeuriger (helaas vervelende bijkomstigheid van dempers, de snelheid van de kogel wordt ook aardig gedempt)

Ik gebruik bijna alleen maar 9mm, maar dan wel de gewone :)

[ Voor 30% gewijzigd door Bosmonster op 20-06-2005 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:46

BaRF

bijna kerst

haha lol, dat virtuele paardenracen is wel ok - heb net voor de eerste keer geprobeerd en meteen 40.000 dollar gewonnen met een 1/8 :+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

b3ta schreef op maandag 20 juni 2005 @ 17:12:

Wie weet hoe ik het vliegtuig in normale vliegmodus kan zetten?

[ Voor 8% gewijzigd door b3ta op 20-06-2005 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Laatst online: 13:40

swampy

Coconut + Swallow = ?

b3ta schreef op maandag 20 juni 2005 @ 22:58:
[...]

Wie weet hoe ik het vliegtuig in normale vliegmodus kan zetten?
DEL = thrusters naar achteren in voila.... gewone vlucht
END = thruster naar hoover positie, voor als je moet landen

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
  • Laatst online: 00:14
Hankey schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:46:
[...]

spoiler:
Boven op de treinbrug uit San Fierro (aan de kant van San Fierro) staat er eentje. Je moet klimmen van een busje oid. of met een heli aankomen om em te kunnen pakken. Als je em hebt, ga dan weg en kom terug (desnoods tussendoor saven), zodat ie telkens weer verschijnt. Elke keer wordt je ammo dan verdubbeld...
op het vliegveld ligt er ook een, in de 2e stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Nogmaals.... In welk Casino kan ik naar binnen ?? ik wil ff wat extra geld winnen maar kan nergents een casino vinden met een geel 3hoekje waardoor ik naar binnen kan... En vanaf hoelaat zijn ze open....

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 19:31

Nakebod

Nope.

gvd, die 3e missie @ flyschool is echt kut...
Probeer het in deze warme dagen niet zoveel, maar toch al wel 3 dagen, en gezien het steeds niet lukt, doe ik maar wat anders.. Maar ik kan niets anders doen qua missies, gezien ik alles al heb gedaan op flyschool na.
Maar, ik boek vooruitgang, 108 seconde, en maar 4% procent overall score........ Misschien als ik 1 checkpoint niet had gemist en dus over moest doen dat het wel gelukt was.
Wel beter om je view vanuit het vliegtuig te zetten, gaat het hier al een stuk beter

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 20 juni 2005 @ 22:32:
[...]

Hijs lekker stil, maar ook onnauwkeuriger (helaas vervelende bijkomstigheid van dempers, de snelheid van de kogel wordt ook aardig gedempt)

Onnauwkeurig niet echt veel last van, hij schiet niet zo ver, maar voor close combat vind ik m echt heerlijk, 1 kogel in de kop en het is over.
Dat truukje met die Sweet in de garage opsluiten werkt wel goed :p Die lul zat bij mij ook steeds voor mijn crosshair, eikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:04
Wanneer mag je de flightschool doen?

spoiler:
Ik moet nu die man die niet weet waar die zit ophalen, met die halflege cellphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Las Venturas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Leuke easter-egg in militaire basis: Half-Life Crowbar in een van de labs :P

Afbeeldingslocatie: http://www.newskin.nl/meuk/gtasahl.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door equationunequal op 21-06-2005 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Laatst online: 04-07 10:41
Bosmonster schreef op maandag 20 juni 2005 @ 22:32:
[...]

ik ben nu hitman met elk wapen dus dan is range en accurancy met elk pistool goed en ik vind opzich die silencer toch wel het leukst, alleen of hij het beste is..
standaart 9mm: 2 pistolen tegelijk @ hitman dat is zeker wel handig
silenced 9mm: zelfde als standaart alleen 1 pistool en hij is silenced, dus als jij verstopt zit komen ze niet achter je aan.
desert eagle: je hoeft niet zo nauwkeurig te richten, als je op romp schiet is het ook 1 shot 1 kill. maar recoil is wel sterk, dus geen hoge refire rate voor wat verder weg en maar 7 kogels in clip

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Leuke bug/trick ontdekt die ik hier niet met de search kon vinden..
Hopelijk is ie nog onbekend want ik heb er een leuk filmpje van gemaakt met uitleg :D

Spookstad

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Laatst online: 12-09 17:02
Occy74 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 01:46:
Hopelijk is ie nog onbekend want ik heb er een leuk filmpje van gemaakt met uitleg :D

Spookstad
Grappig filmpje. Ik moest vooral lachen om die opmerking "Ah, the trusty fire department is still alive" :D

En ik denk dat het een bug is, feature lijkt me niet :P

[ Voor 8% gewijzigd door Morax op 21-06-2005 02:02 ]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Laatst online: 04-07 10:41
Occy74 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 01:46:

Spookstad
Grappig :)
Lijkt me alleen nogal snel vervelen :P

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Haha dat filmpje 0wned.

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Dark Lord schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 02:15:
[...]

Grappig :)
Lijkt me alleen nogal snel vervelen :P
mwah, tis wel makkelijk om zonder problemen je 100 sprays bij elkaar te sprokkelen :)

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
Mhh vandaag weer teveel gegamed, ben nu in het stuk dat je gang gebieden kan overnemen...
maar blijven die stomme andere gangs je buurt echt de hele tijd aanvallen?

Dat vind ik namelijk echt irritant, ben je lekker aan het cruisen aan de andere kant van de stad, moet je weer helemaal terug om 8 van die schooiers tussen 6 planken te leggen...
:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Hey, de pop-up tekstjes waren weer eens te snel voor me. Waar haal ik nou zo'n Valet uniform? (En kan ik die pop-upjes ook teruglezen?)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Die Valet uniform kan je meen ik in je kledingkast terugvinden. Die popups kan je teruglezen in 'brief' oid. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Pfff ik dacht dat je alleen de normale teksten terug kon lezen via Brief. Thanks pasta! Ik kon nu dus idd teruglezen dat hij in me kledingkast hangt ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
ixl85 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 02:17:
[...] blijven die stomme andere gangs je buurt echt de hele tijd aanvallen?

Dat vind ik namelijk echt irritant, ben je lekker aan het cruisen aan de andere kant van de stad, moet je weer helemaal terug om 8 van die schooiers tussen 6 planken te leggen...
:z
Als je saved en je safehouse uitloopt zul je zien dat de attack op magische wijze is afgeslagen 8)

Het beste is natuurlijk om alle hoods over te nemen, ik ben bezig met de laatste 6% en hoop dat ze me dan met rust laten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nakebod schreef op maandag 20 juni 2005 @ 23:29:
gvd, die 3e missie @ flyschool is echt kut...
Probeer het in deze warme dagen niet zoveel, maar toch al wel 3 dagen, en gezien het steeds niet lukt, doe ik maar wat anders.. Maar ik kan niets anders doen qua missies, gezien ik alles al heb gedaan op flyschool na.
Maar, ik boek vooruitgang, 108 seconde, en maar 4% procent overall score........ Misschien als ik 1 checkpoint niet had gemist en dus over moest doen dat het wel gelukt was.
Wel beter om je view vanuit het vliegtuig te zetten, gaat het hier al een stuk beter
Landingsgestel intrekken met 2 en je gaat veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 19:31

Nakebod

Nope.

Uiteraard intrekken, anders haal je de 1e nog niet eens :P
Dan ga je er heel mooi onderdoor, en je komt niet hoger.
Maar wat is de goal time die je daar moet halen? Staat volgens mij nergens, of misschien wel, maar tijdens het vliegen heb ik geen tijd om die tekst te lezen, vliegen is al lastig zat.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 20:33

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik ben nou ook (al een paar dagen) bij de zwemmissie. Probleempje:

spoiler:
Ik heb een lung capacity van 40 %, maar om de een of andere reden wil hij niet onder het laatste stuk doorzwemmen :(. Het lijkt wel of ik halverwege blijf steken ofzo. Ik heb al geprobeerd om zover mogelijk door te zwemmen voor het duiken, juist al vrij vroeg duiken, veel naar beneden zwemmen ook al zie je niets, verschillende knoppen inrammen, veel draaien, maar steeds is het tempo volledig weg als ik midden onder de rotsen zit :'(
Wat is daar de beste zwemtactiek? Ik kan het mes of een checkpoint wel halen, maar nauwelijks
verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:43
Vinnienerd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 23:39:
Wanneer mag je de flightschool doen?

spoiler:
Ik moet nu die man die niet weet waar die zit ophalen, met die halflege cellphone
spoiler:
je moet op het vliegveld blijven iig. als je snel bent qua tijd moet je ff aan t eind van de landingsbaan kijken daar staat het busje met 2 motors bij

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Laatst online: 16:52
blijkbaar was het gisteravond pechavond. had op 2 dingen na alles gold gehaald bij de driving school....sluit ik af zonder te saven |:( toen maar opnieuw gedaan en nu lukt me dat slippend inparkeren en de laatste niet meer helaas.
nog kutter is dat ik komende avonden alleen maar moet leren :+
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en interessant voor iedereen!

Zoek eerst zelf naar het antwoord voordat je een vraag stelt!

Dit topic is niet bedoeld voor techvragen! Waarom niet? Lees dit!

Lees dit voordat je post!

Indien je post niet voldoet aan bovenstaande kan je op sancties rekenen!