Ik had het zo gedaan:Viper7 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 22:06:
argh!!!
spoiler:In die laatste missie moet je op de terugweg in dat gebouw branden blussen, maar door die branden heb ik zon 5fpsondertussen moet je ook nog de sucurity uitschakelen en dr zit ook nog eens een time limit op..:S
spoiler:
Na 2x denk ik weet je wat doe de firefight missie, die gedaan toen was ik fire proof.
Eventjes mijn weg naar boven knallen, eitje met de AK-47, vooral bij die deuren gewoon ertegen aan schieten.
Toen Smoke doodmaken, daarna vluchten, op de 2e verdieping, waarbij alles in fik stond eerst alle poppetjes dood schieten daarna naar beneden, gewoon door het vuur rennen
Kan dan.
En dan laagste nog en klaar is kees
Achter die gozer aan rijden, maar zorgen dat je dicht bij hem bent als dat metertje er is. Dan springt hij vanzelf in de auto.Daarna mag je nog schieten en klaar is kees.
Eventjes mijn weg naar boven knallen, eitje met de AK-47, vooral bij die deuren gewoon ertegen aan schieten.
Toen Smoke doodmaken, daarna vluchten, op de 2e verdieping, waarbij alles in fik stond eerst alle poppetjes dood schieten daarna naar beneden, gewoon door het vuur rennen
En dan laagste nog en klaar is kees
Achter die gozer aan rijden, maar zorgen dat je dicht bij hem bent als dat metertje er is. Dan springt hij vanzelf in de auto.Daarna mag je nog schieten en klaar is kees.