[Multiplatform] Grand Theft Auto: San Andreas (deel 9)

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.811 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 22:13:
[...]

Gaap, moeilijk heh, zelf aimen.
Zit dus niet bij de PC versie :)

Btw, dat liehiedje All my exes live in texas heb ik al dagen in mijn hoofd ;(
All my ex's live in Texas,
And Texas is a place I'd dearly love to be.
But all my ex's live in Texas
And that's why I hang my hat in Tennessee.

Rosanna's down in Texarcana; wanted me to push her broom,
And sweet Ilene's in Abilene; she forgot I hung the moon,
And Allison in Galveston somehow lost her sanity,
And Dimples who now lives in Temple's got the law lookin’ for me.

http://www.countrygoldusa.com/all_my_exes.asp

De rest can je vinden op die website...

Ah heerlijk K-Rose, niet te vergeten de onvergetelijke Marie Kate die tegelijkertijd mond harmonica kan spelen en zingen....

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K-Rose is idd een leuk radio station. Ik zet de muziek altijd extra hard aan als ik dat liedje hoor van 'All my ex's live in Texas' :D

Redneck radio _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Ik luister altijd naar Radio Los Santos, Dr. Dre en Snoop Dogg :D af en toe hoor je nog OG Loc en Mad Dogg.
Vindt ik altijd wel leuk om te horen.

Voor de mensen met het 'Cheat Activated' probleem, zodra je het ziet meteen save game loaden. Ik had het ook een keer na een redelijk lastige missie en ik was al opweg naar me hide-out, maar het is zelfs dan beter om gewoon te loaden want je komt er niet meer vanaf..
Dus al heb je Cheat Activated: save niet! load je vorige savegame!

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
Ben ik dan de enige die K-DST luistert? :X

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Arme Morax, lolz K-DST is gewoon mijn muziek niet.
K-Rose is zo populair omdat het gewoon zo... fout is! Je krijgt er gewoon plaatsvervangende schaamte van zo fout. En tja, dat trekt een soort publiek aan! Ramp toerisme van een soort!

[ Voor 7% gewijzigd door swampy op 20-06-2005 03:30 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Het lukt mij niet om 2 guns te hebben. Je kan toch ook 2 smg's hebben?
Ik heb hitman lvl op me ak, smg, en pistol, alleen heb geen idee hoe ik 2 pistols krijg

'
iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caboman schreef op maandag 20 juni 2005 @ 05:56:
alleen heb geen idee hoe ik 2 pistols krijg
Nou 2 pistolen haal je alleen maar door hitman te krijgen bij die skill, en ik denk dat je zoiezo geen 2 grote SMG's kan hebben, alleen die mini..

Btw, SF-UR heeft ook wel goede nummers!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2005 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik luister gewoon radio X! dat is pas fatsoenlijke muziek ;)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

Morax schreef op maandag 20 juni 2005 @ 03:09:
Nee! K-DST is geweldig. Die presentator is heerlijk rustig en die muziek is prachtig.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~p.kingma/swat2.jpg
8-)
ook nog bulletproof volgens mij :P
:{

[ Voor 6% gewijzigd door SteAlthmAn op 20-06-2005 08:40 ]

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatschaaap
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:14

blaatschaaap

schaap

eendje schreef op maandag 20 juni 2005 @ 08:17:
jij hebt smaak :p

blaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik luister ook altijd naar Radio X en K-DST. Hoewel het wel een beetje begint te vervelen onderhand. Soms luister ik ook naar SF-UR voor die Duitse nicht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turrrbothijs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-03-2023
krijg je als je alle buurten hebt overgenomen nog steeds meldingen van dat je hood under attack is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 11:43

greatgonzo

schit-te-rend!

paar noobvraagjes:
- moet je eigenlijk eten? Ik doe de laatste tijd veel aan sporten, nix geen vet dus, maar ik zie ook niet of die honger heeft.
- hoe stijgt je sex appeal? Scheelt wel wat met andere kleren enz, maar hoe krijg je het echt hoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56
Nee hoor :)

Music doesn't get old, only a little *kuch* *kuch* ... Dusty.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

SF-UR is lachen als die Duitser begint te lullen, Radio Los Santos is best goede muziek evenals Playback FM. K-JAH is lekkere Ragga/Reggae, Radio X is ook goede muziek met dat arrogant, alleswetend geil stemmetje ;) Maar wil toch de MP3 player fatsoenlijk aan het werken hebben. Hij speelt dus geen M3U's af wat ik hier eerder gelezen heb... Wel snelkoppelingen van mappen. Ik denk toch dat Winamp een betere keuze is, met knoppen toegewezen voor songs te skippen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

turrrbothijs schreef op maandag 20 juni 2005 @ 09:59:
krijg je als je alle buurten hebt overgenomen nog steeds meldingen van dat je hood under attack is
ja
greatgonzo schreef op maandag 20 juni 2005 @ 10:05:
paar noobvraagjes:
- moet je eigenlijk eten? Ik doe de laatste tijd veel aan sporten, nix geen vet dus, maar ik zie ook niet of die honger heeft.
- hoe stijgt je sex appeal? Scheelt wel wat met andere kleren enz, maar hoe krijg je het echt hoog?
Je krijgt anders na een tijd een berichtje te zien dat als je dan niet gaat eten er ook echt health gaat verliezen.

Sex appeal heb ik zelf ook nog niet echt door volgens mij help ook wel als in een zwaar opgeleukte auto gaat zitten rijden.

Heb nu zelf zo'n beetje de reguliere missies uitgespeeld met een health cheat in zo'n beetje dezelfde tijd als vice city. Het lijkt er idd op dat ze gewoon een mooie map hebben zitten maken en toen nog wat missies uit mouw wisten te schudden. Maar de humor alleen al maakt het voor mij weer een topgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Graham schreef op zondag 19 juni 2005 @ 22:06:
[...]
Als er meerdere pijltjes achter elkaar komen kan je ze beter gewoon na elkaar indrukken. Althans zo werkte het bij mij perfect. Daarnaast is het belangrijk dat je nergens anders oplet dan de pijltjes op het scherm tijdens dat soort missies.

[...]

Zal effe kijken waar het percies is maar het zal niet aan mijn spieren liggen...balkje helemaal vol. (Zie het al....te dik ;))
Bij mij zei ze juist dat ik teveel spieren had (heb je steroiden als ontbijt gehad ofzo?). Van spieren kom je alleen niet zo snel af.
Op een gegeven moment probeerde ik vanaf Los Santos naar het vliegveld op San Fierro te springen met een Sanchez. Moet kunnen, maar ik deed het een beetje slordig. Ik landde dus in het water en moest gaan zwemmen. Bij elke steiger lag een boot, maar als ik dan in de buurt kwam en een paar keer had gedoken waren ze weer weg. Gevolg: ik moest om het hele vliegveld heen zwemmen naar San Fierro :(. Daarbij gingen er wel eindelijk twee kleine streepjes muscle af, en wat stamina en longinhoud bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

greatgonzo schreef op maandag 20 juni 2005 @ 10:05:
paar noobvraagjes:
Hier was ik ook wel benieuwd naar.

Verder luister ik vaak Los Santos of ik heb mn MP3 lijst aan met 2PAC, Chypress Hill, Bubba Sparkxxx, 50 Cent, en nog wat ganster rap/hip-hop.

[ Voor 16% gewijzigd door eghie op 20-06-2005 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Laatst online: 30-08 19:50
gwystyl schreef op maandag 20 juni 2005 @ 10:49:
[...]

Bij mij zei ze juist dat ik teveel spieren had (heb je steroiden als ontbijt gehad ofzo?). Van spieren kom je alleen niet zo snel af.
Op een gegeven moment probeerde ik vanaf Los Santos naar het vliegveld op San Fierro te springen met een Sanchez. Moet kunnen, maar ik deed het een beetje slordig. Ik landde dus in het water en moest gaan zwemmen. Bij elke steiger lag een boot, maar als ik dan in de buurt kwam en een paar keer had gedoken waren ze weer weg. Gevolg: ik moest om het hele vliegveld heen zwemmen naar San Fierro :(. Daarbij gingen er wel eindelijk twee kleine streepjes muscle af, en wat stamina en longinhoud bij...
Spieren komen door gewoon naar de Gym te gaan en wat barbells te tillen. 3 a 4 dagen achter elkaar gedaan. Ik ga gewoon wat meer lopen daardoor gaat er wel wat vet af. Daarna zie ik wel.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mastersounds is mijn fav. Omdat ze dus alleen nummers draaien waarvan gesampled is. Van sommigen wist ik dat niet eens (die samples van outer space van de prodigy bv).

Verder rijd ik altijd een blokje om als A good day, The Vapours of Children's Story op de radio is.
(en ex' in Texas) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Laatst online: 06:06
is de vliegcursus verplicht?

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 17:40
Voor de mensen die echt wanhopig zijn geworden omdat ze een missie niet kunnen halen, en geen cheats willen gebruiken, zijn hier twee interesante sites:
http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?section=storyline Op deze site staat alle info over SA die je maar kan verzinnen, met ook een nederlandse Walk trough.

OP www.dlh.net kan je een savegame downloaden met 104 savegames. Er zijn 112 missies dus bijna voor elke missie is er wel een savegame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb meestal Radio Los Santos aan staan, maar ik vind die oude nummers ook cool om naar te luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 16:15
OMFG die website :X
SanderTje! schreef op maandag 20 juni 2005 @ 00:26:
Ja, die is errrug goed :P Eén van mijn favoriete liedjes op K Rose, tevens mijn favoriete radiostation. De rest van de tijd gaat ie of uit, of op K Rose.
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 00:47:
K-Rose is idd een leuk radio station. Ik zet de muziek altijd extra hard aan als ik dat liedje hoor van 'All my ex's live in Texas' :D

Redneck radio _/-\o_
eendje schreef op maandag 20 juni 2005 @ 08:17:
Rexomnium schreef op maandag 20 juni 2005 @ 08:20:
[...]

Nee! K-DST is geweldig. Die presentator is heerlijk rustig en die muziek is prachtig.
Phuncz schreef op maandag 20 juni 2005 @ 10:37:
SF-UR is lachen als die Duitser begint te lullen, Radio Los Santos is best goede muziek evenals Playback FM. K-JAH is lekkere Ragga/Reggae, Radio X is ook goede muziek met dat arrogant, alleswetend geil stemmetje ;) Maar wil toch de MP3 player fatsoenlijk aan het werken hebben. Hij speelt dus geen M3U's af wat ik hier eerder gelezen heb... Wel snelkoppelingen van mappen. Ik denk toch dat Winamp een betere keuze is, met knoppen toegewezen voor songs te skippen :)
Jullie weten dat dit spel nep is hè? ;)

[ Voor 82% gewijzigd door Vinnienerd op 20-06-2005 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 15:44
Kan iemand mij een tip geven hoe je Back to School: Alley Oop kunt halen in de driving school ?

Ik kom niet verder dan de zijkant van m'n auto, ook de faqs geven wel tips maar ik kom niet helemaal uit de correctie die je moet doen in de lucht. Hoe doen jullie dit ?

En : hoe zit het met de hoods ? Ik ben net met de garage begonnen in een nieuw deel... en alle hoods die ik in het begin groen had zijn nu weg, ook zijn ze niet meer groen/geel/paars , alles is blanco.....

[ Voor 29% gewijzigd door Renkie op 20-06-2005 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordRAN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 22:16
Heeft iemand het paardenracen al ontdekt? Ik gister! Hup wedden op paard nr. 5 met een kans van 1 op 11 dat hij wint. En dan gewoon $ 10.000 inzetten en $110.000 winnen ;-) Je kan op een aantal plekken gokken in de stad. Succes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renkie
LordRAN schreef op maandag 20 juni 2005 @ 11:30:
Heeft iemand het paardenracen al ontdekt? Ik gister! Hup wedden op paard nr. 5 met een kans van 1 op 11 dat hij wint. En dan gewoon $ 10.000 inzetten en $110.000 winnen ;-) Je kan op een aantal plekken gokken in de stad. Succes!!
Waar precies ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nah gister nog 1.000.000 gewonnen met roulette ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 19:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ja, dat staat zelfs al in de topicstart :). Er zit er in ieder geval één onder de Mulholland Intersection op Los Santos, en verder moet je de kaart er maar op naslaan (Off Track Betting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 14:49
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 11:46:
[...]

nah gister nog 1.000.000 gewonnen met roulette ;)
1 miljoen maar? Ik had vorige week 32 miljoen :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 07:58:
[...]

Nou 2 pistolen haal je alleen maar door hitman te krijgen bij die skill, en ik denk dat je zoiezo geen 2 grote SMG's kan hebben, alleen die mini..

Btw, SF-UR heeft ook wel goede nummers!
Ik heb inmiddels hitman status in pistols, maar nog geen 2 kunnen gebruiken (zou ook niet weten hoe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordRAN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 22:16
Okay,

Als je in de buurt bent waar het spel begint.
-Rijdt hier uit en ga over de brug naar rechts.
-Links de snelweg op
-Eerste afslag er af.
-einde van de afrit links af en gelijk weer rechts
-nu rechtdoor
-De weg loopt op een gegeven moment omhoog, rijdt omhoog en ga dan de volgende links
-Nu een klein stukje door rijden en links ergens zit het. (je ziet de gele driehoek vanzelf verschijnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Renkie schreef op maandag 20 juni 2005 @ 11:21:
Kan iemand mij een tip geven hoe je Back to School: Alley Oop kunt halen in de driving school ?

Ik kom niet verder dan de zijkant van m'n auto, ook de faqs geven wel tips maar ik kom niet helemaal uit de correctie die je moet doen in de lucht. Hoe doen jullie dit ?

En : hoe zit het met de hoods ? Ik ben net met de garage begonnen in een nieuw deel... en alle hoods die ik in het begin groen had zijn nu weg, ook zijn ze niet meer groen/geel/paars , alles is blanco.....
Gewoon met je 2 rechterwielen over het linkerdeel van de schansrijden. Alleen je 2 rechterwielen, niet je halve auto. Als het dan niet lukt heb je een brakke motoriek en zul je het spel moeten uninstallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
Bosmonster schreef op maandag 20 juni 2005 @ 11:56:
[...]

Ik heb inmiddels hitman status in pistols, maar nog geen 2 kunnen gebruiken (zou ook niet weten hoe).
je krijgt gewoon 2 ^pistolen in je hand dan. Je hoeft er zelfs geen 2 pistolen voor op te rapen ofzo.
Lat weml op dat niet bij elk type geweer dit kan. Enkel bij de pistolen en de lichte submachine guns

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

-RazieL- schreef op zondag 19 juni 2005 @ 19:32:
waarom werken die unique stunt jumps soms niet? in san fierro bij dat kronkelweggetje (waar je ook een huis kan kopen) zit er 1 maar hij doet 't niet. Ik neem een zolang mogelijke aanloop met een pcj motor, ik vlieg over die trap, je ziet zelfs de camera in slomotion en ik land dan ook zonder te vallen, maar ik krijg dat unique gedoe dan niet. en bij andere jumps wel 8)7
weet niemand waarom stunt jumps de ene keer wel werken en de andere keer niet? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
-RazieL- schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:15:
[...]

weet niemand waarom stunt jumps de ene keer wel werken en de andere keer niet? 8)7
Het is niet voldoende om de jump te maken, je moet ook minimaal zover komen of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:57
-RazieL- schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:15:
[...]

Je moet er hard genoeg overheen gaan. Flinke aanloop nemen dus en een snelle motor pakken (FCR-900 of NRG-500)...
poohbeer schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:27:
[...]

Het is niet voldoende om de jump te maken, je moet ook minimaal zover komen of iets dergelijks.
Idd, meestal moet je over een hek/meer/gebouw/straat springen voor dat het lukt...

[ Voor 33% gewijzigd door equationunequal op 20-06-2005 12:29 ]

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:05:
[...]

Gewoon met je 2 rechterwielen over het linkerdeel van de schansrijden. Alleen je 2 rechterwielen, niet je halve auto. Als het dan niet lukt heb je een brakke motoriek en zul je het spel moeten uninstallen :P
Ik heb het probleem ook, ofwel gaat ie op zijn zijkant, ofwel staat ie scheef en ALTIJD crasht ie (100% damage). Heb het al 50x gedaan, met veel/weinig auto erover, andere kant van de schans, schuin rijden, met UP/DOWN werken (wat niet bijzonder veel helpt moet ik zeggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Phuncz schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:37:
[...]

Ik heb het probleem ook, ofwel gaat ie op zijn zijkant, ofwel staat ie scheef en ALTIJD crasht ie (100% damage). Heb het al 50x gedaan, met veel/weinig auto erover, andere kant van de schans, schuin rijden, met UP/DOWN werken (wat niet bijzonder veel helpt moet ik zeggen).
Gewoon stug doorgaan. Ik heb het ook tientallen keren geprobeerd en opeens lukte die een keertje :)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

ow, er zijn nog snellere dan de pcj? ik ken alleen de pcj en de bf.

@post hierboven: ik heb er ook 1000x over gedaan. elke keer als 't dan goed ging dan dan landde ie niet goed en ging ik over de kop. gewoon blijven proberen, uiteindelijk ging 't bij mij een keer goed. en je kan in de lucht ook nog een beetje sturen he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-08 12:59
poohbeer schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:12:
[...]

je krijgt gewoon 2 ^pistolen in je hand dan. Je hoeft er zelfs geen 2 pistolen voor op te rapen ofzo.
Lat weml op dat niet bij elk type geweer dit kan. Enkel bij de pistolen en de lichte submachine guns
je kan ook 2 afgezaagde shotguns krijgen
kan je ook aardig wat damage mee doen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Laatst online: 11-09 16:04

dreeke

outdated icon

Ik zet hem altijd op K-JAH :Y) 8)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Laatst online: 20:41

The_Scarabial

MTB for life!

Ik ben nu zo strontziek van die dansmissie al veel te vaak geprobeerd, wie zou deze missie voor mij kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
-RazieL- schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:41:

@post hierboven: ik heb er ook 1000x over gedaan. elke keer als 't dan goed ging dan dan landde ie niet goed en ging ik over de kop. gewoon blijven proberen, uiteindelijk ging 't bij mij een keer goed. en je kan in de lucht ook nog een beetje sturen he
JA, de RCV-500 is het sneltste. Draagt het nummer 46 (link naar real life motorsportlegende Rossi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renkie
-RazieL- schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:41:

Ja , maar hoe doe je dat precies met sturen ? Je kunt immers alleen 'up/down' ? Wanneer gebruik je welke ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:23

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

The_Scarabial schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:48:
Ik ben nu zo strontziek van die dansmissie al veel te vaak geprobeerd, wie zou deze missie voor mij kunnen doen?
mijn mailbox is gierig... :P

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
ik zet m altijd op Radio los santos :P hoort echt bij de setting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Renkie schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:55:
[...]

Ja , maar hoe doe je dat precies met sturen ? Je kunt immers alleen 'up/down' ? Wanneer gebruik je welke ?
Over de schans met twee wielen, op het moment dat je in de lucht zit gas loslaten, als je links over de schans ging naar links blijven sturen in de lucht (en anders rechts dus), en vooral van up/down (lean forward/backward) afblijven. Dan moet 'ie zo lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
poohbeer schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:54:
[...]

JA, de RCV-500 is het sneltste. Draagt het nummer 46 (link naar real life motorsportlegende Rossi)
NRG-500 :)

Afbeeldingslocatie: http://www.g-unleashed.com/files/16_vehicle_nrg-500.jpg

Btw, Radio-X pwnt! :P

[ Voor 18% gewijzigd door equationunequal op 20-06-2005 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Laatst online: 20:41

The_Scarabial

MTB for life!

gemaild, en alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Blijven oefenen en idd het valt niet mee.
Ik had het zelfde met die lowridermeeting die ik tig keer heb over moeten doen.
De eerste mods heb ik al zien staan op www.gta3.net
Een traktor met nitroaandrijving en nog wat interresante mods.

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
ik zit nu bij de vliegschool :

spoiler:
moet 3 trucks en 2 auto;s neerhalen met een heli... maar red het maar tot 1 auto :X word er echt knetter gek van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
probeer te mikken op de tankdop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
flashin schreef op maandag 20 juni 2005 @ 13:11:
probeer te mikken op de tankdop?
kom elke keer te laag dan moet ik draaien en dan gaat t verkeerd :?
*edit* maar met dit weer zo'n 38o in mn kamer is het niet zo makkelijk :P

[ Voor 17% gewijzigd door FDMK op 20-06-2005 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
  • Laatst online: 22:04

UTM

LordRAN schreef op maandag 20 juni 2005 @ 11:58:
[...]

Okay,

Als je in de buurt bent waar het spel begint.
-Rijdt hier uit en ga over de brug naar rechts.
-Links de snelweg op
-Eerste afslag er af.
-einde van de afrit links af en gelijk weer rechts
-nu rechtdoor
-De weg loopt op een gegeven moment omhoog, rijdt omhoog en ga dan de volgende links
-Nu een klein stukje door rijden en links ergens zit het. (je ziet de gele driehoek vanzelf verschijnen)
Kan het mischien iets gedetaileerder? Ik kan het nu namelijk nog niet vinden :P (ik ga er van uit dat ik gewoon moet starten bij Groove Street (je 1e huis zeg maar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Laatst online: 22:23

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

reply :P

ojah, heb ook ff een motor in je garage erbij gezet :P

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Let met die dans missies niet te veel op de pijltjes onderaan, maar vooral op de beat. Je moet drukken zoals je ook op maat van de muziek zou doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

w03f schreef op maandag 20 juni 2005 @ 13:25:
[...]

Kan het mischien iets gedetaileerder? Ik kan het nu namelijk nog niet vinden :P (ik ga er van uit dat ik gewoon moet starten bij Groove Street (je 1e huis zeg maar)
Pak de map er even bij en zoek bovenin los santos het paarden-icoontje even op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme
  • Laatst online: 29-07 15:47

nzyme

terror

weet iemand al of de chopper + magneet ergens in de stad te halen is ?

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Laatst online: 04-07 10:41
Bosmonster schreef op maandag 20 juni 2005 @ 13:36:
[...]

Let met die dans missies niet te veel op de pijltjes onderaan, maar vooral op de beat. Je moet drukken zoals je ook op maat van de muziek zou doen.
Ik had die missie uitgespeeld met alleen maar naar de pijltjes kijken en me geluid bijna uit :/
spyros schreef op maandag 20 juni 2005 @ 13:06:
ik zit nu bij de vliegschool :

spoiler:
moet 3 trucks en 2 auto;s neerhalen met een heli... maar red het maar tot 1 auto :X word er echt knetter gek van
Druk 2x (dacht 2x) op V dan kijk je vanuit de helicopter en hebje een crosshair. Handig om te richten. Als je gaat landen gewoon weer paar keer op V drukken dan kijk je weer van buitenaf.
Hellraizer schreef op maandag 20 juni 2005 @ 13:38:
spoiler:
alleen tijdens missie volgens mij

[ Voor 13% gewijzigd door Dark Lord op 20-06-2005 13:40 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Hellraizer schreef op maandag 20 juni 2005 @ 13:38:
Enkel tijdens die missie helaas. Die heli krijg je wel maar zonder de magneet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Bosmonster schreef op maandag 20 juni 2005 @ 13:38:
[...]

Pak de map er even bij en zoek bovenin los santos het paarden-icoontje even op ;)
Of je kijkt op het mapje wat ik hier eerder een keer heb gepost:

Afbeeldingslocatie: http://www.briandickens.demon.nl/got/mapje.jpg

LordRAN's beschrijving is trouwens erg duidelijk en geeft precies bovenstaande route weer. Dat w03f routeinstructies niet kan opvolgen, tsja... :P

Ik heb trouwens helemaal geen icoontje bij het off-track betting. Terwijl ik er al tig keer ben geweest, geen icoontje te zien.

[ Voor 34% gewijzigd door Wildfire op 20-06-2005 14:16 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
w03f schreef op maandag 20 juni 2005 @ 13:25:
[...]

Nou die routebeschrijving die hij gaf is helemaal goed. Ik heb het zelf namelijk ook gevolgd omdat ik ook geen idee had waar het was.. Zal anders zo wel even een plaatje posten met de locatie.

Edit: he verdorie.. Die post boven mij ook niet gezien.. :)

Had net het plaatje klaar :'(

[ Voor 11% gewijzigd door SanderTje! op 20-06-2005 14:21 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renkie
Bedankt voor de tips mbt 'Alley oop' , ik ging de mist in omdat ingame alleen wordt gezegt dt je kunt sturen met up/down :)

Maar nog 1 vraag :

Hoe zit het met de hoods als je verder in het spel komt ?
Ik ben net met de garage begonnen in een nieuw deel... en alle hoods die ik in het begin groen had zijn nu weg, ook zijn ze niet meer groen/geel/paars , alles is blanco lijkt het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
  • Laatst online: 22:04

UTM

Paardenrace gevonden! Bedankt voor alle hulp d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Schnitzel
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:35
Ik vraag me af hoelang iedereen hier kan wheelien op een motor, mijn record is nu 5500ft. gedaan met een PCJ-600 en ik vond zelf dat dit best hoog was, dus laat me horen wat jullie kunnen.

Verder luister ik qua radio altijd K-Rose, K-DST of Radio X.

K-DST heeft dat ene prachtige nummer Toto - Hold the line, en K-Rose is gewoon grappig omdat het fout is, radio X heeft redelijk goede muziek.

ik zit nu op 52% en het spel verveeld nogsteeds geen moment! geweldig spel :D

You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke

dreeke

outdated icon

Heeft iemand tips voor het overnemen van hoods?
Het lukt me de meeste keren wel om een hood in 2 of 3x over te nemen maar soms kom ik weer midden op de straat uit en staan ze van alle kanten te schieten. :P

Heb geprobeerd om het via daken van huizen te doen maar dat kan ook niet altijd omdat ze dan niet in de buurt komen lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Niet online
dreeke schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:22:
Het lukt me de meeste keren wel om een hood in 2 of 3x over te nemen maar soms kom ik weer midden op de straat uit en staan ze van alle kanten te schieten. :P

Heb geprobeerd om het via daken van huizen te doen maar dat kan ook niet altijd omdat ze dan niet in de buurt komen lopen.
minigun is het antwoord.
eigenlijk, minigun is het antwoord voor alles >:)

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Ik blijf erbij; er gebeuren rare dingen in San Andreas...

Had net mooi 110.000 gewonnen bij de paardenrace, vertrok weer en was op weg naar Mulholland (guess why). Toen hoorde ik ineens een boel kabaal in de straat, staat er ineens een vliegtuig!

Afbeeldingslocatie: http://www.deltaserv.nl/sander/got/vliegtuigboem.jpg

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
SanderTje! schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:27:

Had net mooi 110.000 gewonnen bij de paardenrace en vertrok weer en was op weg naar Mulholland (Guess Why). Zo hoorde ik ineens een boel kabaal in de straat, staat er ineens een vliegtuig!

[afbeelding]
Gebeurt wel vaker. Soms heb je pech en wordt je geraakt door zo'n ding :/...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Probeer een lange straat met een weerzijde slechts 2 doorgangen te bemachtigen om een hood over te nemen, en een goede wapen skill is ook een must en wel kruipen ;)

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zorgen dat je in de grootste straat binnen die hood staat, en dat er aan 1 zijkant een rechte muur is of een gebouw. Helemaal richting het einde sprinten van de straat, omdraaien en dan alle mannetjes afschieten met een m4/ak. Door de lengte van de straat lopen ze nu nagenoeg allemaal achter elkaar en hoef je geeneens te mikken. Na elke wave de health & armor upgrade pakken en herhalen. 9 van de 10 keer lukt het met deze truc. In het geval dat ze van 2 kanten spawnen, zorgen dat je naar de kant toe sprint waar ze het dichtst bij zijn. Dan crouchen en schieten of (hitman lvl) achteruit lopen en schieten met je assualt wapen. Dan omdraaien en herhalen. Dit doe je nog steeds in de zelfde straat zodat die mannetjes nog steeds achter elkaar langs de muur lopen.

En op het hoofd mikken helpt ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinique
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-09 16:31
zijn er in los santos nog meer garages waar ik mijn wagens op kan slaan, dan al1 bij mijn huis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 10-09 08:26
Tips voor m'n vriendin...

Ik heb hier echt geen zin in..wat moet je doen, steeds naar restaurant gaan?
Het is alleen dat het moet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 23:47

Technicality

Vliegt rechtsom...

Ik ga altijd op daken of containers staan. Eerst wel wat granaten inslaan/kopen, want ze willen wel eens recht onder je staan. Waar geen beklimbaren daken zijn kun je vaak wel ruim met een motor rondcrossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:00

TommyGun

Stik er maar in!

K-DST en K-Rose zijn gewoon super zenders. De rest is gewoon, tja, bagger :P

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu bij missie 3 van vliegschool, maar het probleem is dat mijn vliegtuig veel slomer nu is dan de eerste en tweede missie, ik haal dat eerste rondje niet eens ;(
Nou kan ik dus gewoon niet verder omdat ik die missie MOET halen.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 22:13

Nakebod

Nope.

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:33:
[...]

En op het hoofd mikken helpt ook. ;)
Het enige advies waar ik mij in kan vinden :P
1 kogel per persoon is feitelijk genoeg, als je een klein ogenblikje hebt om enigzins te mikken.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
hurken en een beetje rollen wil ook wel helpen. Dan schieten die malloten je nooit raak heb ik gemerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

hurken, rollen en headies doe ik altijd :)

ik verander nu nooit meer van radiostation, ik luister naar de radio die op dat moment aanstaat. dat komt de authenticiteit ten goede :P

weet iemand waar ik die uber bike kan vinden? ik zit op dit moment in san fierro (las venturas is nog gesloten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Caboman schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:45:
Tips voor m'n vriendin...

Ik heb hier echt geen zin in..wat moet je doen, steeds naar restaurant gaan?
Het is alleen dat het moet!
Mijn vriendin loopt altijd te miepen over een goed restaurant.
Het vervelende is dat het nooit goed genoeg is.
Iemand tips?

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edwin van Cleef schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:55:
[...]

Mijn vriendin loopt altijd te miepen over een goed restaurant.
Het vervelende is dat het nooit goed genoeg is.
Iemand tips?
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=154712

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het maar al te gaaf om rond te scheuren met "Killing in the name of..." op de achtergrond :D

oh btw, hoe kan ik het het best "Sweet's Girl" halen? iemand tips?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2005 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Wat moet ik eigenlijk doen in die betting shop samen met Catalina? Je krijgt allemaal sarges, zakken die ontploffen. Ik bevestig alles op de deur en laat het afgaan. Missie steeds failed. Iedereen gaat dood. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Laatst online: 14-09 17:30

FlashBang

Hoi.

PcManiaxx schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:05:
Wat moet ik eigenlijk doen in die betting shop samen met Catalina? Je krijgt allemaal sarges, zakken die ontploffen. Ik bevestig alles op de deur en laat het afgaan. Missie steeds failed. Iedereen gaat dood. Iemand tips?
je moet er niet 10 op die deur doen :P je moet er 1 op doen en die laten ontploffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
PcManiaxx schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:05:
je moet er 1 op plakken en dan wisselen van wapens. komt de ontsteking vanzelf ook een keer langs. die druk je dan in en boem! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

SteAlthmAn schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:25:
[...]

minigun is het antwoord.
Ik heb dat gemerkt jah :P maar alleen zijn m'n kogels op :/ Iemand een idee waar je minigun ammo kan krijgen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

babba schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:10:
[...]

Ik heb dat gemerkt jah :P maar alleen zijn m'n kogels op :/ Iemand een idee waar je minigun ammo kan krijgen? :P
spoiler:
boven op de trein brug van sanfierro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 22:13

Nakebod

Nope.

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:00:
ik vind het maar al te gaaf om rond te scheuren met "Killing in the name of..." op de achtergrond :D

oh btw, hoe kan ik het het best "Sweet's Girl" halen? iemand tips?
spoiler:
Mijn tactiek was met een auto de eerste paar gasten omver te rijden, dus eerst om het huizenblok heen, en niet onder het huis door.
Met een beetje geluk heb je er wel een stuk of 2/3 minstens. Dan wel onder het huis door, daar uitstappen, en dan crounchend achter een pilaar gaan zitten, en dan iedereen op de straat neermaaien.
Dan staat er nog 1 op de trap, die had ik de eerste keer over het hoofd gezien.. En de tweede keer liep ik helemaal naar links, riching grove street dus, daar de trap op, en bovenlangs naar die gast toe, en neerschieten. Kan ook direct, maar bovenlangs ging ook goed, en je staat wat bedekter.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Laatst online: 12-09 12:08

CNS

SanderTje! schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:27:

Had net mooi 110.000 gewonnen bij de paardenrace, vertrok weer en was op weg naar Mulholland (guess why). Toen hoorde ik ineens een boel kabaal in de straat, staat er ineens een vliegtuig!

[afbeelding]
Ja, geweldig de dingen die om je heen gebeuren.
TommyGun schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:48:
[...]
K-DST en K-Rose zijn gewoon super zenders. De rest is gewoon, tja, bagger :P
Ik luister vooral WCTR. Geweldige gesprekken
Weet iemand toevallig hoe je de muziek kan rippen.
Ik wil die op CD branden voor in de auto.

[ Voor 84% gewijzigd door CNS op 20-06-2005 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke

dreeke

outdated icon

SteAlthmAn schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:25:
[...]

minigun is het antwoord.
minigun kan ik niet kopen bij ammu-nation.... ik moet het met shotguns (te traag) doen of SMG's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Allereerst: wat een Game! wat een Game! _/-\o_

Maar goed, ik heb de storyline gedaan en ben daarna de andere hoods gaan overnemen. Zit nu op 81.13% maar het lukt me niet die overgebleven kleine rotgebiedjes te veroveren. Er staan gewoon nooit gangmembers dus er valt weinig uit te lokken :(

Uit pure ellende save ik als er weer een attack is (zo om de 15-20 min.) want dan zijn ze verdwenen als ik m'n safehouse uitloop. Zal wel een bugje zijn maar jammer dan.

Weet iemand een goeie manier om die andere gebiedjes over te nemen?

En ook geinig, een drive-by doen en eindigen met het lijk van een homie op de achterbank :)

Afbeeldingslocatie: http://ikzegtog.op.het.net/gta-sa/lijk-in-auto-01-small.jpg Afbeeldingslocatie: http://ikzegtog.op.het.net/gta-sa/lijk-in-auto-02-small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Laatst online: 02:20
Ha ik ben eindelijk in de woestijn beland. Zo maar even een paar mooie cowboyboots aanschaffen :+

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
dreeke schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:41:
[...]

minigun kan ik niet kopen bij ammu-nation.... ik moet het met shotguns (te traag) doen of SMG's
spoiler:
Boven op de treinbrug uit San Fierro (aan de kant van San Fierro) staat er eentje. Je moet klimmen van een busje oid. of met een heli aankomen om em te kunnen pakken. Als je em hebt, ga dan weg en kom terug (desnoods tussendoor saven), zodat ie telkens weer verschijnt. Elke keer wordt je ammo dan verdubbeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Laatst online: 02:20
Btw ik begrijp de 'circle airstrip' missie niet bij de flying school. Als ik stijg naar de altitude van het 1e target dan slaat mijn motor af. Het is gewoon onmogelijk om binnen die afstand zo snel te stijgen :{

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:00

TommyGun

Stik er maar in!

Ben ongeveer op 30 á 35 % nu. Bij die 3e missie van die Z nerd. Klote missies zijn dat zeg!

Iemand die een paar van die missies kan halen? Die 3e is met dat RC helicoptertje met die magneet.

Mijn save game:

GTASAsf1.b

De 1 kun je gewoon veranderen in 2, 3, 4 etc tot de 8. Ligt er maar net aan welke slots je vrij hebt.

Bedankt iig als iemand dat wil doen ;)

(Nee ik ben niet iemand die snel op geeft maar die besturing is zo bagger van die RC voertuigen)

Edit: Al gehaald :) Laat maar!

[ Voor 11% gewijzigd door TommyGun op 21-06-2005 21:04 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust
  • Laatst online: 13-09 13:36

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

CNS schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:24:
[...]
Ja, geweldig de dingen die om je heen gebeuren.

[...]
Ik luister vooral WCTR. Geweldige gesprekken
Weet iemand toevallig hoe je de muziek kan rippen.
Ik wil die op CD branden voor in de auto.
Die cd's zijn ook officieel gereleased .. (*hint*) :+

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Laatst online: 23:45

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

-RazieL- schreef op maandag 20 juni 2005 @ 14:54:

weet iemand waar ik die uber bike kan vinden? ik zit op dit moment in san fierro (las venturas is nog gesloten)
spoiler:
East bay docks, vlakbij een droogdok. Is een mini-missie in het droogdok (springen en waypoints halen), maar als je de missie niet haalt, dan heb je nog steeds de motor tot je beschikking.

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:45

TMC

Even een vraagje. Ik heb een Athlon XP 2800+ en een Leadtek 6600 GT (AGP dus), en ik haal tussen de 30 en 40 fps, met soms zelfs uitschieters onder de 30. Is dit normaal? Ik heb het idee dat GTA: SA slechter loopt dan gemiddeld voor mijn configuratie. De Battlefield 2 demo loopt overigens wel gewoon netjes...
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en interessant voor iedereen!

Zoek eerst zelf naar het antwoord voordat je een vraag stelt!

Dit topic is niet bedoeld voor techvragen! Waarom niet? Lees dit!

Lees dit voordat je post!

Indien je post niet voldoet aan bovenstaande kan je op sancties rekenen!